Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2016 09:51 - Голям студ, майката си джаса.
Автор: kush11 Категория: Други   
Прочетен: 10196 Коментари: 17 Гласове:
16

Последна промяна: 24.01.2016 16:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Снегоринът така ми е затрупал гаража и така се е заледил снега, че може да се махне само с контролирани взривове. Някой да познава умерен джихадист, който да ми приготви бомбичките? Черпя. :)

Ще си кисна пред компютъра и днес, немобилен съм. Хайде сега се посмейте. Неделя е. :)


Температурната амплитуда по света, представена по забавен начин image HighViewArt  
      image

+20°C - Гърците си обличат пуловерите (ако ги намерят).

+15°C - В Хавай си включват отоплението (ако го имат).

+10°C - Американците започват да треперят, руснаците сеят царевица.

+5°C - Можете да видите дъха си. Италианските коли спират да палят. Норвежците се къпят на открито. Руснаците си отварят прозорците.

0°C - Водата замръзва в Америка, но едва започва да се сгъстява в Русия.

-5°C - Френските коли спират да палят.

-10°C - Започвате да планирате пътуване до Австралия.

-15°C - Котката ви настоява да спи във вашето легло. Норвежците си обличат пуловерите.

-18°C - В Ню Йорк засилват отоплението на максимум. Руснаците излизат за последен пикник за сезона.

-20°C - Американските коли спират да палят. В Аляска започват да носят ризи с дълги ръкави.

-25°C - Немските коли спират да палят. Повечето хавайци са мъртви.

-30°C - Политиците започват да говорят за бездомните. Котката ви вече иска да спи в пижамата ви.

-35°C - Твърде студено е за мислене. Японските коли спират да палят.

-40°C - Планирате да си вземете двуседмична гореща вана. Шведските коли спират да палят.

-42°C - Трафикът в Европа замира. Руснаците ядат сладолед.

-45°C - Политиците започват да правят нещо даже и за бездомните.

-50°C - Клепачите ви залепват, щом мигнете. В Аляска хората си затварят прозорците на баните.

-60°C - Полярните мечки започват да мигрират на юг.

-70°C - Адът замръзва.

-73°C - Финландските специални служби евакуират Дядо Коледа от Лапландия. Руснаците си слагат кожените шапки.

-80°C - Адвокатите си прибират ръцете в собствените джобове.

-114°C - Етиловият алкохол замръзва. Руснаците не са много щастливи.

-273°C - Абсолютната нула. Атомите спират да се движат. Руснаците обуват ботуши.

-295°C - 90% от планетата е мъртва. Руският футболен отбор става световен шампион.

image

Виц за времето: През седмицата ще вали два пъти - единият път три дни, вторият - четири! Снимка: uq.edu.au



image

chistoprudov.livejournal.com/180403.html



Тагове:   жега,   студ,   сняг,


Гласувай:
18



1. hloris - хахаха....:))
24.01.2016 10:31
Сега разбирам защо Мишо/котаракът ми/ спа тази нощ при мен в леглото ми! :)

Хубав ден,Куш,аз днес мисля да го прекарам в леглото си пред телевизора..:)
цитирай
2. kush11 - Сега разбирам защо Мишо/котаракът ...
24.01.2016 10:49
hloris написа:
Сега разбирам защо Мишо/котаракът ми/ спа тази нощ при мен в леглото ми! :)

Хубав ден,Куш,аз днес мисля да го прекарам в леглото си пред телевизора..:)


То, няма и много опции. Направо ти замръзва мозъка навън.
цитирай
3. blackpredator - http://chistoprudov.livejournal.com/180403.html
24.01.2016 14:07
викай на помощ тия Куш :)
цитирай
4. gosho568 - Поздрави!
24.01.2016 14:10
И в Банкя е страшен студ... толкова страшен, че и премиера-слънце не може да ни помогне..! ;)))
цитирай
5. vencivaleri1951 - И смешно
24.01.2016 14:12
и не мног

София. Дядо Венци го е мързяло да си прибере колата в гаража
София-16градуса. Дядо Венци, пали колата да отиде при внуците
-изтича и маслото Маншонът на масления филтър се къса/от студа /
и вместо гости пътна помощ и сервиз.
Който , квото и да си говори, но след -10, 15 градуса много от западните коли
са рискови.
цитирай
6. born - Точно преди месец излетях от Сибир ...
24.01.2016 14:48
Точно преди месец излетях от Сибир при минус 25 градуса. Започвам да си припомням , че ме накараха да си облека пуловера. Поздрави. Приятно изкарване пред писи-то. Аз за съжаление имам работа навън, но при нас ББ е изгрял на небото и котака се припича на прозореца, което означава, че няма да нахлупвам ушанката.
ПП. Идвай на помощ, че ме нападнаха пак блоговите phtirius pubis. Не мога да си обясня само защо тях ги досърбява, а не мен ?!
цитирай
7. kush11 - Точно преди месец излетях от Сибир ...
24.01.2016 15:45
born написа:
Точно преди месец излетях от Сибир при минус 25 градуса. Започвам да си припомням , че ме накараха да си облека пуловера. Поздрави. Приятно изкарване пред писи-то. Аз за съжаление имам работа навън, но при нас ББ е изгрял на небото и котака се припича на прозореца, което означава, че няма да нахлупвам ушанката.
ПП. Идвай на помощ, че ме нападнаха пак блоговите phtirius pubis. Не мога да си обясня само защо тях ги досърбява, а не мен ?!


Знаеш ли вица за путчите въшки?
Отива Айшето в аптеката, прережда се и вика на аптекарката:
- Гуспужа, дай ми прах за пучи въшки!
Аптекарката започнала да я възпитава:
- Айше, първо не се блъскай и второ, не са казва п.в. ами втириус пубис. Запомни го и да не се излагаш друг път!
Минала една седмица и Айшето пак в аптеката. Изчакала си културто реда и казала:
- Гуспожа, дай ми прах за втириус пубис.
Зарадвала се аптекарката:
- Браво, Айше, видя ли, че можеш! А колко да ти да дам?
- Ъ, чи колко,...колкото за две путки. :)
цитирай
8. kush11 - и не мног София. Дядо Венци го е ...
24.01.2016 15:57
vencivaleri1951 написа:
и не мног

София. Дядо Венци го е мързяло да си прибере колата в гаража
София-16градуса. Дядо Венци, пали колата да отиде при внуците
-изтича и маслото Маншонът на масления филтър се къса/от студа /
и вместо гости пътна помощ и сервиз.
Който , квото и да си говори, но след -10, 15 градуса много от западните коли
са рискови.


А аз преживях чудо и още съм смутен. Отивам до гаража, който е на 300 метра от нас в една задна улица и направо изпадам в шок. Накой почистил пред гаража, прашинка няма. Хазяйката е сама и много стара, почти не излиза от къщи, не съм чувал и на улицата да живеят самаряни. Тимуровски команди отдавна няма и кой остава да е...Оня горе. Няма кой друг. Разпитвах комшиите, никой нищо не е видял. А сега де! Отворих вратите, запалих да поработи, повъртях се и се прибрах. Сега съм объркан. Как е станало това чудо. Абе...да не съм сомнамбул и да съм ходил нощес да разривам...не ми се вярва. Нали щяха да ме забележат моите, че тайно се измъквам. Направо не знам. Дали да викам владиката да регистрира това чудо. Още две и ...свети Куш на 24.І.
цитирай
9. kush11 - И в Банкя е страшен студ. . . толкова ...
24.01.2016 16:01
gosho568 написа:
И в Банкя е страшен студ... толкова страшен, че и премиера-слънце не може да ни помогне..! ;)))


Дори сега в 4 часа е -2 градуса. Направо мяза на глобално захлаждане.
цитирай
10. kush11 - викай на помощ тия Куш :) Оооо, ...
24.01.2016 16:06
blackpredator написа:
викай на помощ тия Куш :)


Оооо, видях, Блеки. Това е в София пред Народния театър. Браво на Фадъкова!
цитирай
11. kvg55 - Е, като прочетеш постинга на Куш и ...
24.01.2016 19:26
Е, като прочетеш постинга на Куш и коментарите
под него и се затопляш леко от смях.
цитирай
12. kvg55 - Куш, хубаво би било тази нощ да пр...
24.01.2016 20:10
Куш, хубаво би било тази нощ да прекараш в гаража. Този, който е почистил пред него, се кани да ти открадне колата.
цитирай
13. kuschel - Куш, хубаво би било тази нощ да пр...
24.01.2016 21:08
kvg55 написа:
Куш, хубаво би било тази нощ да прекараш в гаража. Този, който е почистил пред него, се кани да ти открадне колата.


Хахаха, не ми дойде на ум. Застрахована е, ще ми дадат нова.
цитирай
14. pando - Привет
24.01.2016 21:29
Камарад!
цитирай
15. debeloto - с газова горелка с дълъг накрайник с ...
24.01.2016 22:01
с газова горелка с дълъг накрайник с маркуч, с каквито се слагат хидроизолации на покриви.
цитирай
16. apostapostoloff - Най- сетне една шо- годе нормална
25.01.2016 09:59
публикация. Въпреки това: долу БСП!
цитирай
17. kush11 - Яко ти хлопа даската, Шарли. Казвам ...
25.01.2016 11:16
Яко ти хлопа даската, Шарли. Казвам го от загриженост.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kush11
Категория: Други
Прочетен: 351306
Постинги: 145
Коментари: 647
Гласове: 758
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031