Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2014 09:24 - Велико откритие в историята на пишещ български?
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 9077 Коментари: 27 Гласове:
31

Последна промяна: 12.09.2014 09:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сензация! Ново велико откритие в историята. Идва си и с мерната единица, като всяка величина и историческата има измерение!
Един МаркНатан!
Конвертируем е и се равнява на два барон Мюнхаузена, защото надхвърля барон Мюнхаузен по стойност!! По широтата на фантазията, на манията за величие, отклоненията в мисленето, приравняване на истината с въображаемото, с поглъщането на всякакъв род историческа литература и с "правилното " по Сталински интерпретиране  на прочетеното и вменяване на " правилно" мислене у четящите със затаен дъх
И с прекалено успешен опит за надминаване по правопис на македонстващите. С други думи писател, който пише неграмотно Само в този случай мерната единица МаркНатан , по изключение се равнява на хиляда барон Мюнхаузена!
И както е редно, този откривател ще бъде  номиниран за НОБЕЛОВА НАГРАДА, такива са традициите в науката, а и не само в нея, благодарение на завещанието на Нобел Но номинирането не е пречка за удостояването с Нобелова НАГРАДА, напротив, то е необходимо условие за това!

 Мерна единица и бъдещ носител на Нобелова награда съвпадат по име. Това прекалено много улеснява ползващите, като чуят носителя на наградата , да се сетят веднага и за мерната единица, да не я търсят в справочници и обратното- по мерната единица да се сетят веднага за нобелиста!
Да не го търсят в още неиздадени и коригирани ,заради него справочници!
Всичко за човека, в името на Човека!
Така е, науката напредва скокообразно! И най-после балкански аборигени да имат принос в нея!



Гласувай:
31


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Всяка евентуална прилика или съ...
12.09.2014 09:45
Всяка евентуална прилика или съвпадение по име с действащо, тук, в малките часове лице са случайни! Просто съвпадение
Но ако пък има покритие, няма да бъде оспорвано
цитирай
2. mt46 - Неясен си...
12.09.2014 13:16
Не си дал никакъв линк - за да е ясно какво имаш предвид...
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
12.09.2014 13:46
Има един пенкилер тука, който и така се е регистрирал, като учител на другите. Даже е пуснал и постинг свързан с мен този МаркНатан
Твърди, че не знае френски и в същото време изпада в смешната ситуация да ме учи, аз, който съм почнал да уча френски едновременно с българския и в гимназията ме наричаха французина
Хай де, бих преглътнал това, в България недоразуменията са далече над средния минимум, бих казал санитарнен
Но го прави по варварски, унизителен начин, целящ да те смачка, прегази! С абсолютната убеденост ,че той е винаги правият
Че е недоразумение, показва и фактът, че взе да ме поучава и за Анхиало, градът за който имам издадена книга, не е сглобка от известни , имам предвид описани неща. И " шедьовърът" му-откри местен бог -Анхиал-той му е откривател, друг няма
Описал съм откъде идва Анхиал и защо не е разпространено име като Александър например
Затова е и сравнението с известния барон
Но докато баронът прави нещата с добри намерения този е отврат
Наричан е шизофреник и какъв ли не в тази връзка от колеги тук, аз не съм му поставял диагноза, търпял съм го, само леко съм го посритвал, защото ако го сритам както заслужава, не знам какво ще стане с него Пукал съм топки...
Изобщо конфликтна личност, страдаща от мания да наказва другите
Може би мисли ,че пише световна история, внимателно му бе казано, че се изказват само мнения тук, нищо повече

Благодаря ти за вниманието, Марине!
Ценя го още повече, защото в тази ,царяща диващина, посред бял ден ни обраха. .
Писах, в коментар, че се оттеглям, но точно под него, той, без да му мигне окото курдиса пасквила си Така е, него какво го засяга. Виж , ако е на него ,нещата не стоят така
Е, как да се оттегля, на такива не прощавам!
Приятен ден!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Предупреждение към злонамерени!
12.09.2014 13:52
Винаги съм бил първо търпелив Отвръщал съм на удари, но повече в лек, пародиен стил
Отсега нататък ще съм безкомпромисен към всеки посегнал ми
Ще получи ответ, какъвто аз намеря за уместен Без милост, защото досега дори и в тези моменти съм я проявявал
Да видят какво мога в пълния му размер, особено пародийно
Нека се опитат!
цитирай
5. vmir - Що му се връзваш на тоя маймун?
12.09.2014 15:19
Даже си се увлякъл повече от необходимото. Не забелязваш ли, че се кефи да дразни хората? Което веднага го приравнява с неграмотните простаци. Аз ли да те убеждавам, че по този начин не се постигат научни признания. Поне в свободния свят не става така. Може би е сталинист и страда за времето, когато подобни мурафети у нас вървяха. Но днес липсва единствената партия, която да припознае манията му за непогрешимост и да го титулова за баш корифея.
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Вмир!
12.09.2014 15:27
Прав си, даже успя да ме развеселиш!
Но все пак, такъв ,ако се остави, няма спиране.Луд умора няма!
Благодаря ти за вниманието, трогнат съм!
Приятен ден!
цитирай
7. get - @ 6. leonleonovpom2 - Здравей, Вмир! - Покрай коментара на ВМир за сталинизма-корифеизма ...
12.09.2014 21:13
... ми дойде на ум относно психопортрета, който се опитват да съставят на Сталин?
- Вероятно знаете, че "Коба-Сталин" е посетил като пациент ... една от русийските знаменитости в психиатрията, Бехтерев. Той е бил откровен и му е поставил диагноза-Параноя! След това умира ... отровил се със съдържимото на една консерва, която неблагоразумно "изял" ?
- Параноиците, са мнителни и отмъстителни ... поради което постоянно искат примери(доказателства) за нашата лоялност спрямо личността им. Вероятно по тази причина се е стигнало и до "Култа към личноста" в случая, Йосиф Джугашвили "Сталин".
- Антонов-Овсеенко си е направил труда да събере над 180 епитета, които са използвани при възвеличаване личността на "Коба-Сталин" - ето някои от тях?
Великий Вождь советского народа
Вождь мирового пролетариата или просто -
Великий вождь
Великий Друг детей,
Творец Конституции
Преобразователь природы
Великий Кормчий
Великий стратег революции
Величайший полководец
Знаменосец коммунизма
Отец Народов
Отец, Вождь, Друг и Учитель
Великий интернационалист
Почетный пионер
Почетный Академик
Гений человечества
Корифей науки
Величайший гений всех времен и народов ... и още само 170-се :))

- та предлагам, да му изберем на Историко-анархиста(вероятно страдащ от биполярно разстройство ?) - някакъв (или няколко такива "величаещи") епитета - та да се куртулиши малко от малко ... заваллията :))) !
- Приключих с "турцизми", тъй като той има подчертан афенитет към същите - постоянно изтъквайки "тиЕзата Му" - видите ли? Траките са тюрки - Бухаха-ха!!

- Айде стига сте му се връзвали ... на щуротиите, защото, като изпадне в състояние на депресия ... става чувствителен и сантиментално-ревлив, като стара госпойца ... във втората фаза ... "еуфоричната" - се разкрива, като "гениален" историко-анархист :))) ! - Хехе - нещо, като "Джекил и Хайд" ??

- Но просто той ми стана интересен, като клинично поведение - нЪл тъй Натанчо ... който все дърпаш "топките" на Гетите, в мое лице ? Но факта с "топките" е факт:))!?

- Защото! Историята се гради с богоугодни мисли, слова и постъпки ... Но кога, посегнат на на най-светите ни неща - Тогава Историята се пише ... от хора с Дух, умеещи да въртят меч и проливат кръв за Право дело(кауза)!
- Така че, Историята е писана от хора, както владеещи еднакво добре Перото(слово), така и Меча ... и уповаващи се на Бога, в справедливата си борба!!

Един такъв е банският войвода с дружината му ... на които ПРИЖИВЕ, попа извършва ОПЕЛО(!):
http://www.youtube.com/watch?v=2HC95P81M00



... бухайте птици кръвнишки ! когато ревне гората, ой горо, море, зелена, Радон от гробо излазе, откача пушка от боро, препасва сабя френджия, намета чепе комитско, по гори броди самотен, чичо си Благо да траси.
цитирай
8. leonleonovpom2 - Поздравления, Гет!
12.09.2014 21:48
Понеже е наш учител в историческата наука, може би най-подходящ от изброените тук е "корифей на науката"
Един наш бивш директор след промяната отвори магазин-Корифей. Като ми казаха, помислих, че ме будалкат и отговорих, че не е Корифей, а Пионер -не се връзваше, беше седесар, въпреки ,че пионер има смисъл на водач, първи
Но отидох да проверя. Наистина беше "Корифей"
Явно закачките са били премного, защото скоро надписът изчезна
Но и до днес го будалкат за хрумването му, как заложи научния си потенциал на показ на табела на бакалия - "Корифей"
Та на депресирания му подхожда " КОРИФЕЙ НА ИСТОРИЧЕСКАТА НАУКА"-нея си е я заплюл като територия и я опикава често, да не му я отнемат
Ако не му харесва, може да получи и благороднически сан/ ако му харесва разбира се, ние не сме силоваци, няма да го ЛЮТИМ-борим демек/- барон Мюнхаузен на квадрат, да си личи че превъзхожда и то на квадрат благородника!
Негов избор
Приятна вечер, Гет!
цитирай
9. vmir - 6. leonleonovpom2,
13.09.2014 00:18
leonleonovpom2 написа:
Прав си, даже успя да ме развеселиш!
Но все пак, такъв ,ако се остави, няма спиране.Луд умора няма!
Благодаря ти за вниманието, трогнат съм!
Приятен ден!


Приятна вечер Леон,

и не си хаби нервите заради разни шебеци!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Благодаря, Вмир!
13.09.2014 11:36
В такива случаи човек може да види истинските си приятели или поне приятелски настроените към него!
Приятен ден!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Носителят на мерни единици за лу...
13.09.2014 12:02
Носителят на мерни единици за лудост продължава с "творенията" си
Готов съм да загърбя всичко, нека да изложи публикациите си в преса, научни списания, аз ще направя същото
Те могат , някои от тях да се открият и без да ги давам, достатъчни са само имената ми и името на вестник ,например " Труд", " Десант" , " Черноморски фар", " Бургас днес"
Поне 100 статии
В областта на " алхимията" също толкова, десетки патенти, внедрени голяма част от тях, публикации в чужбина и така нататък„
И този," работещ" ще се равнява с мен, че и отгоре ще се поставя???? На каква база?!

За сведение, по - скоро за припомняне много качествени хора бяха прокудени оттук, няма да споменавам имена, знаят се, за да имат комфорт негодници като... да не посочвам имена
Сериозен повод за размисъл, какъв мегдан мога да деля с такива, аз си имам къде да пиша и без това Нужни ли са ми подобни дразнители-негодници Те само могат да рушат и съсипват, без нищо градивно да предлагат

Благодарност към всички приятели!
цитирай
12. gosho568 - Винаги съм харесвал страшно много ...
13.09.2014 12:55
Винаги съм харесвал страшно много Барон Мюнхаузен и неговите истории, но вече явно ще имам и друг фаворит! Между другото, Барон Мюнхаузен ми прилича страшно много на един наш политик от Банкя..! Поздрави! :)))
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Гошо!
13.09.2014 19:02
Имаме си в момента и домашни неприятности, та този непрокопсаник, не барон Мюнхаузен ми липсваше само!
Намерил се кой да ме критикува и поучава. Сега всеки посредственик може да се вземе на сериозно и да" обучава" другите
Той е същата комедия, има подобни хрумвания като барона и те го обсебват когато е в ненормално състояние в малките часове най-вече на денонощието
Има си и рицар, който всъщност не е рицар, а оръженосецът му, като Санчо Панса! Сбъркана история
Благодаря ти за включването и за коментара!
Приятна вечер!
цитирай
14. voulgaros - Здрасти Кириос Симеонас. Защо н...
13.09.2014 20:19
Здрасти Кириос Симеонас.

Защо нападаш Марк Натан ??
Тои е много добър в историята, и правилно ви критикува.


Гет, имам един въпрос към теб. Твоят Гуру- Гуру Серафимоф..а.к.а. Царя на Одрисите, постоянно пише в Новия си блог : Къде е моя приятел Гет-а, да ми помага. Защо ме изостави ??

Гет, защо не пишеш в блога на твоя пророк ?? Все пак Спароток те направи това което си днес = ГЕТ (СКИ Л...ч).

Ето --ти си ГЕТ, от племето На Гетите..Спаратоф Серафимоф е Цар на Одрисите...Само трябва да намерите и едно ромънче = цар на даките...и Може да възстановявате вече ТРАКИЙСКАТА ИМПЕРИЯ НА ВУЛГАРИТЕ !! Оопа - и сервите-- те са трибали пък.

БУУУ ХАХАХ :))))
цитирай
15. leonleonovpom2 - Вулгарос, какво му е доброто?!
13.09.2014 20:46
И кое е правилното на " критиката " му
Каква изобщо теза има той? да критикува другите, това ли му е тезата?!
От несвързаните му и хаотични неща, дори и да има някакъв проблясък, той изгасва моментално от сгурията

Кой е той? Искам да му видя резултатите. Иначе и циганин от факултето може да ме критикува и някой ще каже ,че е основателно. нали е от факултета
За какво ще ме критикува, че има общи основни думи във френския и българския? И ще ми дава за контрапримери селски диалекти в България
Ами знае ли какви диалекти има в Лангедок например ирли Пикардия, които знаещ френски ще се види в чудо за да разбере?
Какво ли се занимавам с него, да отиде да критикува някой друг така Отвсякъде е наритан този наглец
Мен ще критикува Повече да не стъпва тук!

Ти понеже нямаш постинги, не си му опитал меда,колко е вкусен и сигурно завиждаш Да не мислиш, ,че ще те разцелува тогава?!. Както го опитва рицарят - оръженосец Той е трол сигурно ,затова покорно понася ритниците му и старателно след това му облизва задните части
Да не му завиждаш и за този лукс?!
Хайде, приятна вечер и не ме провокирай!
Аз го предупредих ,при първото му нагло включване да изчезва, защото нямам настроение да слушам в този момент кретени!
Иначе щях да се позабавлявам с него, както понякога с теб
Благодаря за включването и не ми обяснявай защо е прав, защото аз пък знам защо изобщо не може да е прав!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Видях коментара ти за Спароток
13.09.2014 21:08
Само един кръгъл простак може да си позволи подобни квалификации за някого като тази цитирана от тебе за за Гет, каквито си позволява равняващият се на два барона Мюнхаузен
Това ли му е разбирането на историята? Интересно! Това приятелю, се нарича раздвоение на личността - от една страна напън да схване нещо оригинално в миналото, а от друга - троен напън да изцапа опонента си-често въобръжаем като Боцмана с миризливите си изпражнения
Какви опоненти има той изобщо, какъв опонент съм му аз например, след като много отдавна, след като разбрах, че е безсмислено да му помагам, където може да излезе нещо , даже и не гледам какво пише-просто знам какво ще прочета
Цяла серия материали беше пуснал този миризлив чифут, плачещ да го докопа Х...Р, къде съм бил живял като дете Ама там си намери майстора веднага и то от жена ,която го насмете като курва / него/ от Пловдивската гара

А пък със Спароток сравнен този юнак е просто Гном пред него Изобщо не ги сравнявай, ще сбъркаш и то много.
Спароток е наясно каква теза има, прави перфектни изложения и не се нахвърля изневиделица върху някой, който при това и с нищо не го е предизвикал А на такива като този ПРАВИЛНО , ето това е правилно , им посочва вратата и те повече не стъпват там, само подсмърчат пред нея и се жалват на оръженосците си, повишени за това в рицари. Ето, това е разбиране за историята, СЪВРЕМЕННО
Приятна вечер!
цитирай
17. get - - Пропускам тази ти част от въпроса, като пълен нон сенс?
13.09.2014 23:04
voulgaros написа:

Здрасти Кириос Симеонас.

Защо нападаш Марк Натан ??
Тои е много добър в историята, и правилно ви критикува.

- На това ...
voulgaros написа:

Гет, имам един въпрос към теб. ...Новия си блог : Къде е моя приятел Гет-а, да ми помага. Защо ме изостави ??

Гет, защо не пишеш в блога на твоя пророк ?? Все пак Спароток те направи това което си днес = ГЕТ (СКИ Л...ч).

Ето --ти си ГЕТ, от племето На Гетите..Спаратоф Серафимоф е Цар на Одрисите...Само трябва да намерите и едно ромънче = цар на даките...и Може да възстановявате вече ТРАКИЙСКАТА ИМПЕРИЯ НА ВУЛГАРИТЕ !! Оопа - и сервите-- те са трибали пък.

:))


... ще ти отговоря са един стих на поет ... в който има много философска истина, за ... "роба" ?

"Нощта ражда из мъртва утроба
вековната злоба на роба:
своя пурпурен гняв -
величав."

- Защо автора, използва такива реминисценции, като ? "Нощ" + "мъртва утроба" ... Какво може да роди една така утроба ... гняв ... на - Роби?

- Водача на "робското въстание" - Спартак, е бил много по-свободен от "свободните" римляни - Защото!
- Само такъв човек, може като водач, да поведе армия и бие в няколко сражения римляните! Въпроса е ... Защо губи, Войната?

- Приех да се подписвам "Get", като символ(ика) за Свободен човек - свободните хора са тези, които разрушават "империите" ... за разлика от хората с робско мислене, техните създатели!

- Пълна безсмислица е и втората част на изказването ти - защото свободните, са ги зовяли "trki", както некоректно внушава блоговото "моше" Натанаил:
"Българите не са развалени "trki" ..." ?!
- Тези хора, по-скоро са ги назовавали "свободни", "неудържими" "търсещи-водачи" ... Такава е етимологията на(етнонима им "терсени", "туршинои" ?) също в личото и владетелско име "Терес"... отговарящо на съвременната в българският език дума: "водач-дирещ" ... бих допълнил, "Себе си" в Пътя към Бог?

- Дано ме разбереш - защото това са значими за всички нас, общочовешки неща?
цитирай
18. leonleonovpom2 - Браво, Гет!
14.09.2014 00:13
Успял си да извлечеш есенцията от среднощните бълнувания на великия откривател, Магеланът на историята
Аз не успях ,но честно казано , не се е
и опитах Ако ми се решават ребуси, с удоволствие бих решил кръстословица, а не несвързани ребуси
Но да допуснем, че има право. Аз няма да го нарека лизач, маймуняк или вдетинен
Ето ,тази терминология ме дразни в него, не творческите му напъни
И още нещо. Да не включа силното си оръжие. Не е явно толкова интелигентен, за да проумее, че не тази ми е възрастта, около която прави разсъжденията си. Близка е, но не е тя, както не са на по 112 години някой колеги тук
Но въпреки това мога да мУ направя пожелание свързано точно с нея, благороден съм все пак, ще си затворя очите и ще дам бонус!
Досега на когото съм отправял пожелание, винаги се е сбъдвало-министър, професор, кмет и така нататък, въпреки недоверието от ответната страна

Да не му отправя пожелание свързано с точно тази възраст! При това от благородни подбуди, винаги са от такива подбуди пожеланията ми- някой подобен на него кретен да не се гаври с възрастта му! Да го предпазя!
Лека нощ, Гет!

П.П.- Струва ми се Цезар беше писал, че ще е големият отсъстващ през септември. Прави ми впечатление, че и Анонимус изчезна. Не вярвам да се е покрил заради еврейските квалификации към него.
Щурият евреин мисли, че ме е ядосал заради творческата му изява Не, заради квалификациите, ясно му написах, останалото даже и не прочетох, защо да си губя времето Било за зрящи. Тиквеник, не знае, че има методи и незрящи да го прочетат, ако имат желание , разбира се Но на многократно компрометиран и то все в една посока, отношение към другите, какво да четеш?!
цитирай
19. leonleonovpom2 - За последно го коментирам!
14.09.2014 00:56
И затварям страницата му
Определи ме за кореспондент на Дума?!
Да, в " Работническо дело" 1988 година, на първа страница бяха писали за внедрения от мен материал в ТрояФарма за банки за глюкоза.
А сега препечатаха интервю в " Дума" от " Бургас днес"
Да тогавашната редакторка на вестника пожела интервю и го взе и написа журналист от вестника - Кръстьовски. Даже от въпросния Натанаил разбрах,той се заяде в типичния си стил, че е публикувано и в " Дума"
Не съм аз авторът, беше преди повече от година, не всичко в него беше едно към едно, но нямаше и смисъл да спъвам работа на приятели, защото имам приятели журналисти във всички редакции и ме таксуват за такъв
Това е за въпросното интервю!
Ако го интересува, бил съм приятел и с Императора, той беше истински мъж и не ставаше приятел с всеки
Видях, че е посветил постинг за това интервю Това за мен само доказва непознаване на технологията на публикуването, както и липса на публикации при него, които призовах да покаже.
Какъв ми е проблемът да публикувам нещо за монетосеченето в Анхиало например в " Дума"?
Трябва да го свържа с другаря Сталин или с другаря Станишев ли?! Хайде де, какво отношение имат?!
Аз не пиша на партийна тематика, не съм ничий партиен член или привърженик, не отразявам митинги или партийни събрания, ако пожелаят материал в моята тематика ,ще го получат
Всички! Но слуга или рицар -оръженосец? не ставам на никой! И не съм бил!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Какво ли съм тръгнал да се защитавам?!
14.09.2014 21:00
И то от някой с долнопробно чувство за хумор, което съм уловил от появата си тук, като в него задължително включва и осиране върху труда ти,.Който си положил с най-добри чувства Сбърканяк по рождение
Че ако искам да го осмея, мога да го направя къде по добре от него, къде е тръгнал и тук да се мери с мен Сбъркал е и то много
Както и да е, нямам филтър за коментари, отворено е за всички , правещи ги интелигентно, останалите ще бъдат временно допускани, преди да бъдат изтрити После нека ми посвещават постинги, ако си нямат друга работа И да са наясно, че не те, а аз мога да ги сразя с тях!
цитирай
21. deathmetalverses - ЛУДОТО ЕВРЕЙЧЕ МАРК НАТАН
15.09.2014 09:37
ИМА РЕГИСТРАЦИЯ В СОФИЙСКАТА АДВОКАТСКА КОЛЕГИЯ или нещо подобно беше, м.г. направих справка в интернет, щото ме издразни с гаврите си над нашата история, каквато и да е истината за нея.., но сега ме мързи да си опресня спомените - просто имайте предвид това. Може ли един сериозен юрист - МАРК НАТАН, да си позволява да пише неграмотно тук и да се ЕБАВА безцеремонно с историята на нашия народ, да ни се подиграва най-просташки? ЛЕк ден!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Благодаря, Здравко!
15.09.2014 10:02
Ако е наистина такъв, това изяснява нещата около него
Има още един подобен, вече не се мярка при мен, но няма и как да стане, заради филтъра, който вече действа
Той по подобен начин се гаври с хората, демонстрирайки по този начин превъзходството си над тях
Знам как се държи изключително стойностният човек, имал съм много контакти с такива. Няма и намек за подобно просташко поведение, качествата си изтъква с достойни дела, не с диарии
Няма да коментирам професионални качества на подобни типове, те се вместват в сентенция на приятел, че на казан манджа и едно лай.о е достатъчно
Показват крещяща липса на първите седем години, а те като липсват , няма и какво да се надстроява над тях
Приятен ден, приятелю!
цитирай
23. zaw12929 - Това не е никакво откритие?! Дори ...
15.09.2014 18:24
Това не е никакво откритие?! Дори тук няма и постинг и затова Успех… продължавай…
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, имаш право!
15.09.2014 19:09
Откритието е имагинерно и е в главата на откривателя и в най-общи линии се изразява с това ,че от прабългарите са произлезли питекантропите Има много постинги, в блога му, от хаоса в които и от " любовта" му към българите може накрая да се стигне до този извод
А пък понеже юдеите предшестват прабългарите - седми век след Христа, може да се правят и някои други заключени я, не в негова полза!
Трябва да си много Умен, поне колкото него, да си най-малко член на някоя адвокатска колегия, за да се сетиш, че може да пратиш любезен коментар на някого в три през нощта и чинно да чакаш да стане три, за да го пратиш?

Този човек не е бил в казарма или ако е бил е служил като писар в македонска рота . Затуй е тази стръв да навакса нощните наряди, явно му липсват
За да го предпазя от малформации, може да се опита и да връща времето назад, ако просрочи часа, съм сложил филтър. Бисерният му коментар ще види бял свят... но на куково лято
Да сметне, кога е най-удобното време да ми го прати Има математика за адвокати, по нея смятат парсата, пардон хонорарите
Благодаря ти за подкрепата!
Приятна вечер!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Извинявам се!
15.09.2014 20:02
Противник съм на филтрите за коментари, но няма как, принуден съм!

То не бяха атаки на гонители на зли духове/ от самите себе си/, среднощни вампири, и какви ли не тролове
Да, едно е разбираемо за тях- натрупали са премного лоша, отрицателна енергия и трябва да се отърват от нея, като я насочат някъде
Да влязат във връзка с ТЕЦ-овете, може и да я осребрят, по -рационално решение е за употребата й

Чрез филтъра ще се пресече и хорът на папагалите, които повтарят до втръсване научените фалшиви мелодии най- вече от студентската скамейка, а някои твърдят, че и от академията. Ами да пеят в хора на Академията, там им и плащат за това Не искам комисионна за препоръката
Тук вече ще пеят, като гледат в очите и ръцете диригентите. А ако имат лоша енергия - ТЕЦ " София"
Ако има нормализиране, първато нещо ще бъде....да се махне филтърът

Приятна вечер на всички!
цитирай
26. leonleonovpom2 - Благодаря на всички подкрепили ме!
17.09.2014 19:49
Благодаря дори и на тези, не подкрепили ме!
Но да са на ясно, че докато виреят такива плевели, ще им сърбат супата с отровните подправки и нищо хубаво не могат да очакват!
Да се снишават, да ги хулят , дано измекярят от това!
Виждам, че зад врата ми диша един с нула коментари осми ден, устремил се с фалшиви гласове от Фейсбук към първото място
Бързам да му го отстъпя , иначе отново ще е постови на Карловската гара, така са го заплашили
А аз не му мисля злото
Приятна вечер на всички!
Напишете му коментар, че ще се депресира нарцисът и ще увехне! Нежно цвете е!
цитирай
27. leonleonovpom2 - Шестото чувство не ме излъга!
17.09.2014 20:09
Получи коментар междувременно. понеже не го чета, защото знам ,че може да пише само нещо " снесено" отнякъде, коментарът не ми звучи доброжелателно
Ами зависи какво" пише" изворът !?, от когото е информацията!
Приятно четене на недоучилите!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9108372
Постинги: 1345
Коментари: 29577
Гласове: 102354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031