Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2014 13:33 - Комунизмът и комунистите, имат ли те почва у нас
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 16769 Коментари: 58 Гласове:
31

Последна промяна: 26.09.2014 18:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
С оглед на промените в последния четвърт век - категорично не, ще отсекат мнозина!
Дали е така наистина!?

Спомням си началото на шестдесетте години. Бях ученик в началните класове. Учителят ни, преди да изпита  някого и да предаде урока, надълго и широко разправяше за светлото комунистическо бъдеще, как през 1980 година в условията вече на победилия  комунизъм,  ще има всичко- например от чешмата от единия и кран ще тече вода, от другият -  мляко!

 Всеки ще работи според ВЪЗМОЖНОСТИТЕ СИ и ще получава според ПОТРЕБНОСТИТЕ си!
Направо рай! Имах, нямах десет години, но се замислях Откъде ще идва това изобилие, кой ще го изработи?!
Беше прословутият 20 - годишен план на Хрушчов за построяване на комунизма, който тихомълком ,със свалянето му през 1964 г. / казано по съвременно - с преврата/ бе изоставен, за по далечно, необозримо бъдеще!

До мен на чина стоеше Христо Порточанов, един от героите на нашето време Понякога му хвърлях поглед. Стоеше притихнал на чина, без реакция, явно имаше видения от светлото си бъдеще в комунизма и след него!
Не се коментираше от дечурлигата в междучасието, явно това беше неоспорима истина - светлото комунистическо бъдеще!

Да,  но през 1989 г. комунизмът бе изоставен от самите комунисти като безперспективен и утопия. Дадоха и обратен завой, взеха да търсят комунисти сред тези, които не са членували във Великата им партия.  И да са проявявали такива качества,  те не са виновни! В дългите предкомунистически години са били облъчвани със свръх дози именно от тях, комунистите.
Жертва тяхна са , спор няма!

Така, дали е затворена страница комунизмът?
На всекиму според ПОТРЕБНОСТИГЕ Да, на някои потребностите са безкрайни, милионите не ги задоволяват и към тях напрекъснато тече, заради потребностите, които са незадоволени
От всекиму според ВЪЗМОЖНОСТИТЕ Така е ,не всички имат еднакви възможности Особено пък тези с незадоволените ПОТРЕБНОСТИ, на тях за компенсация възможностите не са така големи, да не се каже малки
Я виж ти, значи този хубав  комунистически принцип за разпределение на благата според възможности и потребности,  намира здрава почва у нас
Ами след като има условия за комунизъм, значи има и комунисти. И подозрението пада веднага върху бившите комунисти. Кои по-добре от тях познова  технологията на комунизма?!

Да, но ще апострофира някой, те вече не са комунисти, капиталисти са!
Да, след като капиталът, общонародната собственост премина в тях, би трябвало да са капиталисти!
Такива ли са наистина?

Какво прави капиталистът? Развива производства, открива банки, строй жл линии, изобщо зает е с материално производство, като не забравя и социалната му страна Такива ли да нашите капиталкомунисти!

Май не!
Закриват производства, затварят линии, банки затварят,  изнасят безпрепятствено в Швейцарски банки милиони евро и долари, за да помогнат за развитието на исономиката на братска Швейцария!
Зер те, щвейцарците , нямат пари насред Женевското езеро да спретнат небостъргач съизмерим с Монблан! И са  и тъпи, не са се сетили да наемат български архитект, да им го вдигне насред езерото!

Значи не са капиталисти, за каквито се пишат  И като се има предвид, че отговарят на принципа ПОТРЕБНОСТИ  -  ВЪЗМОЖНОСТИ,  излиза , че са комунисти от чиста, Хрушчова проба!

Да има силен, плодороден чернозем у нас за комунизъм и комунисти!

                                                        ДОПЪЛНЕНИЕ

Да не остане съмнение, че тези съвременни парвенюта са с комунистически убеждения. Не са!
Те живеят в комунизма, както наивно си го е представял бившият кмет на Москва и шут на Сталин, но все пак не лош човек - бившият Генерален секретар на КПСС  Никита Хрушчов Все пак постум, той си отмъсти на другаря Сталин
Безспорно ,той е вярвал и е бил убеден във вечността на комунистическата идея
А тези настоящите и са само потребителите. Повечето от тях даже и не са наясно за какво става дума. Пък и за какво им е да си натоварват единствената мозъчна гънка?!
Те дават според възможностите си, с изключение на пари, а получават според необятните си потребности! Ето, това е комунизъм или да живееш в комунизъм в чист вид!

ТЕ ЖИВЕЯТ В КОМУНИЗМА, КОЙТО ИНАЧЕ МРАЗЯТ И НЕНАВИЖДАТ!

























Тагове:   комунисти,   комунизъм,


Гласувай:
32


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. monarh1991 - Прекрасен постинг, поздрави !
26.09.2014 13:58
Между другото, наред с атеистичния комунизъм има и религиозен като този на Толстой. Освен това постулатите на комунизма се покриват с тези на ранното християнство -,,Ако имаш две ризи, дай едната на БЛИЖНИЯ".
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
26.09.2014 14:16
Така е, принципите на комунизма са взети от християнтството, затова не е утопия, има го и днес в северните държави в някаква близка форма-Норвегия, Швеция, Канада, по слабо - в Дания, Бенилюкс, Германия
А Толстой е имал сподвижници тук Веднаж, след жестока кавга с жена си, си взима шапката и тръгва към днешната ,българска Ясна поляна, при българските си сподвижници Вече е на възраст, над 80 години, хваща скоротечна пневмония на Киевската гара, ако не се лъжа, чакайки влака и бързо умира.
На път за България, при приятелите си, които настойчиво го канят!
Приятен ден!
цитирай
3. voulgaros - ВЪВ ВУЛГАРИЯ НЯМА ИСТИНСКИ И РЕЛАНИ ...
26.09.2014 14:47
ВЪВ ВУЛГАРИЯ НЯМА ИСТИНСКИ И РЕЛАНИ КОМУСНИТИ ОЩЕ ОТ 1958 Г.

СЛЕД ТАЗИ ГОДИНА--ВСИЧКИТЕ ВУЛГАРИ БЯХТЕ ОБИКНОВЕНИ ПАРТИИЦИ, СЛУЖБО-ГОНЦИ.

ВАШАТА ПАРТИЯ БЕШЕ ''ББП = БЪЛГАРСКА БАНДИТСКА ПАРТИЯ.

ТОВА КОМУНИЗАМ --ВИЕ ДОРИ НЕ ЗНАЕТЕ КАКВО ОЗНАЧАВА. НИТО СТЕ ГО ВИЖДАЛИ, НИРО ЩЕ ГО ВИДИТЕ НЯКОГА.

КОМУНИЗАМА ЩЕ ВЪЗНИКНЕ В НОРДИЧЕСКИТЕ ОБЩЕСТВА И КАНАДА ПЪРВО.
В СИБИР СЪЩО ИМА УСЛОВИЯ ЗА КОМУНИЗАМ. ТОИ ГО ИМА САМО В ЗАТВОРЕНИ И ТРУДНИ ПРОСТРАНСТВА. = ВЪТРЕШЕН АВТАРКИА-САМОЗАДОВОЛЯВАЩ СЕ КОМУНИЗАМ.

НА ТЪРГОВСКИ ПЪТИЩА И ТОПЛИ СТРАНИ . ТРУДНИ БИ ИМАЛО КОМУНИЗАМ.
ЗАЩОТО ТЪРГОВИЯТА Е МЕЖДУНАРОДНА....А ТОВА КОМУНИЗМА НЕ ГО УМЕЕ.
цитирай
4. mt46 - Поздрав!...
26.09.2014 14:53
Да, елементи на социализъм има в редица западноевропейски страни... Идеята на Маркс е била комунизмът да възникне в най-развитите капиталистически държави...
У нас няма нормален капитализъм, а капитализъм в крайната му форма - неолиберализъм...
цитирай
5. leonleonovpom2 - Добре, Булгорос, имаш право на мнение!
26.09.2014 15:01
Освен това е правдоподобно
Чувал ли си за червените андарти в Гърция, за Мерлина Меркури!
Ясно , според тебе и там комунизмът е невъзможен
Но Гърция имаше много силно компартия, особено в годините след войната, чел съм Имаше и партизанско движение
Тито пусна гръцката армия, да ги удари в гръб и да ги разбие, по коварен излезе от Василий Втори.
Гърците , оцелелите комунисти партизани отидоха в Полша, голяма част след това дойде в България.
Едно момче, Янис Евангелопулус, дойде и в нашия клас. Беше няколко години по-голям, но с наша помощ бързо научи български. Майка му и баща му бяха партизани, бързо се внедриха в обществото
Янис след промените използва гръцките връзки и разви съмнителен бизнес
Показва колко е гъвкав комуниста, за интереса
Ходеше с дебел златен ланец около врата, с бръсната глава. Надебеля ужасно Иначе помнеше подадената ръка, беше учтив, никога не се направи, че не ме познава, обръщаше се по името ми от втори клас

Не беше лош по характер. Почина преди десетина години
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
26.09.2014 15:07
У нас по начало нормалните неща са дефицит и капитализмът ни не е нормален!
Една съученичка, живее във Финландия, писа серия книги за него, определя го като олигархически, докато този в Норвегия за социален
Има право, последното ,което може да се каже за нашенския урод е, че е социалкапитализъм
Приятен ден!
цитирай
7. voulgaros - В ГЪРЦИЯ СЪМ ЧЕЛ ЧЕ Е ИМАЛО ДВЕ ГОЛЕМИ ...
26.09.2014 15:37
В ГЪРЦИЯ СЪМ ЧЕЛ ЧЕ Е ИМАЛО ДВЕ ГОЛЕМИ РАЗПРАВИ С ККЕ.=КОМУНИСТИКО КОММА ТИС ЕЛЛАДАС.
ЕДНАТА Е ОЩЕ ПО ВРЕМЕ НА 2СВ.В.-И ПРОДЪЛЖАВА ДО КЪМ 1949-1950 Г.

СЛЕД ТОВА ИМА УСПОКОЕНИЕ ЗА 14-15 ГОДИНИ..ДО КЪМ 1964-65Г. КОГАТО ККЕ ИСКА ДА ВЗЕМЕ ВЛАСТТА В ГЪРЦИЯ.. И ТОГАВА СЕ ЗАДЕИСТВА ОПЕРАЦИЯ ''ГЛАДИО'' НА САЩ И НАТО - И ДОИДОХА ПОЛКОВНИК ПАПАДОПУЛОС И ВОЕННИЯ РЕЖИМ.
ККЕ. Е ЗАБРАНЕНО И СТРАШНИ РАБОТИ СТАВАТ С ЛЕВИТЕ МАРСКИСТИ.

СЛЕД 1975 Е ОТНОВО ПОЗВОЛЕНА ДА ИМА ККЕ. В ГЪРЦИЯ.--ВЕЧЕ ВЪВ НОВОТО ОБЩЕСТВО НА КАРАМАНЛИС, МИЦОТАКИС=НЕА ДИМОКРАТИА.,.... И БАЩАТА НА ГЕОРГИОС ПАПАНДРЕУ--ВЕЛИКИЯ АНДРЕАС ПАПАНДРЕУ = ПАСОК !!


МОЯТ ДЯДО--ВУЛГАРИТЕ ОТ БКП МУ ВЗЕХА ХИЛЯДИ ОВЦЕ, КОЗИ, КОНЕ И КУЧЕТА ..ПРЕЗ 1958 Г.


СКАПАНИ ВУЛГАРИ-МАНГАЛИ !
цитирай
8. leonleonovpom2 - Нищо не са 1000 овце, Вулгарос!
26.09.2014 17:56
Баща ми по чудо е оцелял на фронта Майка ми от директор на училище е била уволнено и петнадесет години работеше по селата или беше без работа. Аз ,дете на 10 години бях с нея, нямаше друга възможност
На прадядо ми, най-богатият човек в града отчуждиха хиляди декари земя, трактор, вършачка и селскостопански инвентар Почти нищо не ни възстановиха
Посред зима ни отчуждиха къща в центъра на града и ни пратиха в плевник Бях на около четири години Майка ми и баща ми се чудеха как да ме спасяват, спомням си разговорите им, беше най лютата зима
Тази къща настоящи гладници, да не кажа нещо по-точно я прилапаха сега отново Повторно ни ограбиха
А прадядо ми е поборник, бил е до Стамболов, сега на всеки празник поднасят цветя на плочата му
И въпреки всичко отчитам плюсове и минуси, така съм научен, да не съм краен!
цитирай
9. apostapostoloff - Пишете, пишете
26.09.2014 18:32
за ланския сняг. Дерзайте!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Вестителю!
26.09.2014 19:24
Нали знаеш какво означава Апостол!
Ние нямаме твоята дарба, която родителите ти са усетили!
Затова пишем за ланския сняг, докато ти можеш да пишеш за бъдещия!
Приятна вечер!
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Всеки ще работи според ВЪЗМОЖНО...
26.09.2014 19:43
Всеки ще работи според ВЪЗМОЖНОСТИТЕ СИ и ще получава според ПОТРЕБНОСТИТЕ си!- принцип на комунизма. Забележи-там всички работят.
Бизнесмените, които не работят и дават според ВЪЗМОЖНОСТИТЕ СИ, а получават според неограничените си ПОТРЕБНОСТИ - това е бандитизъм.
цитирай
12. germantiger - Великолепен и почти напълно ИСТИНЕН финал!
26.09.2014 19:51
ЦИТИРАМ ТЕБ:

Какво прави капиталистът? Развива производства, открива банки, строй жл линии, изобщо зает е с материално производство, като не забравя и социалната му страна Такива ли да нашите капиталкомунисти!

Май не!
Закриват производства, затварят линии, банки затварят, изнасят безпрепятствено в Швейцарски банки милиони евро и долари, за да помогнат за развитието на исономиката на братска Швейцария!
Зер те, щвейцарците , нямат пари насред Женевското езеро да спретнат небостъргач съизмерим с Монблан! И са и тъпи, не са се сетили да наемат български архитект, да им го вдигне насред езерото!
цитирай
13. get - - Ах как е трудно! Да се опровергава ...
26.09.2014 20:03
- Ах как е трудно! Да се опровергава „ОЧЕВИДНОСТА” на фактите?
Особено, ако трябва да опровергаваш отпора на ОБЩОПРИЗНАТИТЕ учЕни, т.е. „авторитетиТе”. През хилядолетната история на човеството, милиони и милиони, са „видели” кък слънцето изгрява и залязва – тоест движи се около Земя – Но, от това е последвало „откритието” на Птолемей-Аристотел, за ГЕОЦЕНТРИЗЪМ(а) ?!
- До края на 16-ти век Геоцентричната Система на Птолемей-Аристотел се явява „ОЧЕВИДНА” и „неоспорима”.
(Забележка:
1.През 1515 г. Николай Коперник пише кратко научно съобщение „"De Hypothesibus Motuum Coelestium a se Contitutis Commentariolus"., посветено на папата! Някъде към 1530 г. пише второто си произведение трактат „De Revolutionibus Orbium Coelestium” (За въртенето на небесните сфери), публикуван в Нюрнберг от лутерански издател на 1543, малко преди смъртта му.
2. През 1600 г. е изгорен на клада, поради еднаквите с коперниковите схващания, Дж. Бруно.
3. През 1632 г. от Инквизицията, се започва процеса срещу Галилей заради произведението му "Dialogo sopra i due massimi sistemi del mondo", в което осмива геоцентричната теория в Църквата и по-общо астрономията. ).
- Така че, предвид „очевидността” на геоцентричната система, Галилео се … покайва пред Ватикана и спасява живота си. Срещу него са били не само „клерикалите” в лицето на папата и инквизицията … а също и доста „учени мъже” астрономи отхвърлящи Хелио-центричната теория?

И тук да дойдем на Въпроса на въпросите?
- Целият свят, милиони „виждаха”(и вярваха) в строителството на социализма на СССР. Даже най-злите му врагове, именно поради тази си убеденост, се „сражаваха със социализма”.
Ако отделни хора, като примерно Оруел, виждаха отвратителните черти на този строй, то те просто го описваха – отвратителен социализъм!
И как иначе да бъде? Та нали, социализма бе ОЧЕВАДЕН от … плакатите, решенията на партийните конгреси с тяхното Петилетъчно планиране”, с ентусиазма на масите участващи във Великите строежи, за него се четеше в книгите на учени и писатели, гледахме кинофилми на такава тематика … и т.н. … и т.н.
- Но мен ме гложди съмнението – Защо СССР, при неговите ТИТАНИЧНИ усилия не успя не да изпревари, а дори … да догони, развитите капиталистически страни?
- Много автори завладени от подобни на моят СЪМНЕЖ(и) – Казват? – това, което се „строеше” в Първата социалистическа страна НЕ БЕ СОЦИАЛИЗЪМ !

А/ Например А. Тиле – Още в заглавието на книгата си посветена по този въпрос, нарича проблема „Советский социалистический Феодализъм”!?
Б/ А. Хайек направо си казва … къде води социалзма от „съветски тип”, като озаглавява книгата си „Пътя към Робството”.
В/ Маркс твърди, че ако се извърши „социалистическа революция” … не в някоя от най-развитите капиталистически държави … то той(социализма – б.м.) е обречен на неуспех и израждане до … Робовладелска система(от азиатско деспотичен тип ?).
Г/ Главният уредник на държавният музей „Ермитаж”, писателят Б. Сапунов в книгата си „Нашествието на Батий(„монгола” – б.м.) през очите на фронтовака”, пише следното:
„ (…) В довоенные годы в школах не преподавали историю вообще, и историю России в частности. Вместо этого, мы, тогдашние школьники и автор данной статьи в том числе, зубрили историю классовой борьбы, излагаемую в курсах политграмоты и обществоведения. Тогда нам внушали о семи общественных формациях, пережитых человечеством:
1. Первобытно-общинный строй.
2. Период военного коммунизма, как переходной этап от бесклассового к классовому обществу.
3. Рабовладельческая формация.
4. Феодализм.
5. Капитализм.
6. Социализм.
7. Коммунизм как завершение исторического развития общества.
(…)
ВОЕННЫЙ КОММУНИЗМ представляли, как общество, где все свободные члены имеют право голоса при решении общих дел, имеют оружие и умеют им пользоваться.
(…)
Напомним, что после выхода "Краткого курса истории ВКП(б)" в 1938 г. эта формация была ДЕГРАФИРОВАНА, дабы не вызывала нездоровые ассоциации с военным коммунизмом 20-х годов.”
- Но и по отношение на ОЩЕ ЕДНА ДРУГА ФОРМАЦИЯ – се е постъпило сходно - Была деграфирована :((( ?
- Много ми се ще да дам „на готово”, моето становище за това, което ни е (не!)известно, и ни учеха като за „Социализъм” – Но, ще се върна на това с което започнах ?
- Ах как е трудно - Да се опровергава „ОЧЕВИДНОСТА” на фактите?!

- Поздрави – и простете, ако съм ви изпълнил с досада, поради иносказателноста си!?
цитирай
14. leonleonovpom2 - Така е, Невена!
26.09.2014 20:14
Заобикалях го, но в допълнението го казах - те живеят в комунизма, разбира се за сметка на всички останали!
Напълно реален е този комунизъм,в който живеят, не въображаемия на Хрушчов, който е вярвал в него!
Приятна вечер!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Благодаря, Германтигър!
26.09.2014 20:29
Ценя оценката ти, знам, че си искрен, казваш нещата едно към едно, както ги усещаш!
Не може Германия, съсипана от войната ,след по - малко от десетина години да е ликвидирала последствията, като тук таме е оставено нещо, не защото не може да се поправи, а за да напомня за последствията от войни, а ние четвърт век да тъпчем на място и да вървим назад Това е безумие и за него може да се винят само управляващите, не народа!
А тези приятели си живуркат в реален комунизъм най-безсрамно, защото смятат, че са го заслужили!
С какво и за какво?
Приятна вечер!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Хубав коментар, Гет!
26.09.2014 20:47
По начало тези обществено икономически формации са изкуствени
Нима през робовладелския строй няма капитализъм -банки индустрия или пък през капиталистическия няма робовладелство. Няма ги в чист вид. Нима социализмът не присъства в първобитнообщинния строй и то в много по-чиста форма?!
Прави са, социализмът е възможен в силно развити държави, където социалните функции са на супер ниво! Като Норвегия например, останалите скандинавски държави, Германия, Швейцария, Холандия, Канада..
Изумен останах, когато един мой приятел от Канада , преди години описа как стоят нещата при тях, особено в медицината. А аз бях тръгнал да му се хваля с безплатната медицина у нас!
Наивник!
Приятна вечер, Гет!
цитирай
17. get - Вече си говорихме по първата част от въпроса, тоест за АКУМУЛИРАНЕ на капитал(а) още в древността?
26.09.2014 22:12
16. leonleonovpom2 написа:
... банки индустрия ...

- Според "асиролозите" това става през 12 - 8 векове пр.н.е.? Повече по въпроса ще намерите, ако потърсите банкерски къщи "Мурашу" и "Егиби" ?

- По отношение на втората част ИНДУСТРИЯТА? - Тук една ИЗНЕНАДА ? Латинската коренова, от която е създадена думата ... звучи СМУЩАВАЩО БЛИЗКО до български ... за който твърдят, че е "славянски" или чувашки (тоест тЮркски) ... Та думата събудила любопитството ми на латински се изписва:"struo"(род. п.) - производната й е: *"struere" - означаваща "поставям(нещо) едно върху друго", "на(по)кривам" ТОЕСТ имаме нейна синонимна и близко звучаща в българският език дума: "СТРОЯ" !?
- Какво ще кажеш - доста странни съвпадения имаме в българският и латински език?

- А относно?
16. leonleonovpom2 написа:
... тези обществено икономически формации са изкуствени.

- Разгледай тази Схема:http://history.kemsu.ru/oldversion/PUBLIC/govorov1/shema.jpg
- На нея е представен този "обществено-икономически строй", за който Маркс твърди, че е присъщ за Русия, с допълнението(от мен) и "съветска"та ?

- А за каракачанският "коч" Вулгарис- Който от два дни ми проглуши ушите за ... Парижката конференция(следвоенна) - Казвам му, че си НЯМА ГРАМ ПОНЯТИЕ от История на Втората световна война!?

- И да не страда толкова, за овцете и магаретата на дядо си ... защото "болшевиките"(от РККА с гл. командващ Сталин) не овцете, а ... държавата са ни ОКУПИРАЛИ и на практика ОТНЕЛИ!

- А цялата интрига(схемата на политическата игра !) в подготовката на ВСВ е елементарна! Но ако ви я кажа ... няма да повярвате, защото вече казах:
"Много е трудно! Да се опровергава „ОЧЕВИДНОСТА” на фактите?
Особено, ако трябва да опровергаваш отпора на ОБЩОПРИЗНАТИТЕ учЕни, т.е. „авторитетиТе”."

- И да благодарят Богу, че СССР не са имали военно-икономически и политически потенциал, поради "непогрешимостта" на Сталин? Та да им "отидат на гости" ... и кръстят примерно Тесалоники, в Сталинополис :(((!

- Поздрав!

цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
26.09.2014 22:52
развесели ме с възможността руснаците да погостуват на гърците, да ги вкарат в правия път.
Така един приятел-зевзек попита друг приятел - също зевзек, защо Хитлер е преследвал евреите , а арменците - не?!
И получи перфектен отговор -защото след това ще му надуят главата с приказки и оплаквания
За Гърция, тя попада в сферата на Запада по разпределението, все пак руснаците са се придържали към споразумението
Така е за индустрията. В съвременния италиански значението е производство
Има интересно съвпадение или по точно близост между произвеждам на френски и български
На френски произвеждам е produire - продюир. Не знам как е на турски, но едва ли има нещо общо
Днес при едни познати беше една башкирка И друг път съм я виждал, беше женена за българин, но мъжът и почина
Попитах я за баш Киро, какво значи баш на езика им-Било глава, което горе долу съответства на баш
После разговорът стана по-интересен Има леки монголоидни черти. Каза, че башкирите са живяли със старите българи и в Башкирия има доста от тях Но не са башкирци. Говорели странен български език / тя говори перфектно български/ Не, не бил различен от нашия, български е, но както схванах аз ,явно архаичен вариант
Вместо да ходят в Памир и къде ли не, изследователите да проучат езика на тези, както ги нарече стари българи, явно идва от Стара, Велика България и да го сравнят със сегашния. Ще станат ясни много неща-какъв език са говорили прабългарите, какви са връзките със славяните и какви са славяните.
Сега си обяснявам твърденията на Державин за близост между славяни и прабългари- няма начин да не е проучил това
Някой ще каже, че след като в този постинг зачекнахме този въпрос, сигурно правим намек, че нашите прадеди са били комунисти
Лека нощ!
цитирай
19. lyubomircholakov - Мисля, че допускаш две повърхно...
27.09.2014 09:27
Мисля, че допускаш две повърхностни разсъждения в частта за това, което правят капиталистите, и за Хрушчов.
За капиталистите: това, което твърдиш, че вършат те, го вършат индустриалците, "промишлените" капиталисти. Но над тях стои банковият капитал, лихварите - които, както виждаме, са доста по-могъщи от индустриалците. Тук интересен материал за размисъл е: от какво е живял Карл Маркс, който никога не е работил? Едната версия, комунистическата, е, че е издържан "безкористно" от Енгелс, който имал фабрика. Другата, която напоследък стана популярна, че е издържан от Ротшилд - което косвено се подкрепя от обстоятелството, че в "Капиталът" има сравнително малко абзаци за банковия капитал, докато тези над хиляда страници са насочени срещу промишления. Остава да се разсъждава дали има конфликт между банковия и промишления капитал, на каква основа е той, какви са целите на въвлечените страни в този конфликт и т. н.
Колкото до "добрия" Хрушчов: през 1935 г. (ако не ме лъже паметта) той пише на Сталин докладна записка, с която иска "квотата" за разстрели в Харковска област да се увеличи от 2 хил. на 18 хил. души. Сталин собственоръчно пише резолюция върху записката: "Уймись, дурак!" ("Спри се, глупако!"). И това също би трябвало да наведе на размисли; онзи, който е склонен да разсъждава, естествено.
За нашите капиталисти-комунисти: та кой е казал, че един комунист няма право да се преквалифицира на капиталист? Нали в демокрацията всички са равни? Комунистите (впрочем, не всички от тях) просто използваха възможностите, които им даде демокрацията. Ама демократите не били използвали тези възможности... Ами да са ги използвали, кой им е пречил? Значи просто са се оказали по-некадърни, тоест, по-неадекватни в новите услови - и напълно закономерно са загубили конкурентната борба. Нали конкуренцията е главната движеща сила в "пазарната икономика"?
А размислите, в които се използват термини като "справедливо", "престъпно" и пр., са просто идеологическа плява, просто с друг цвят.
цитирай
20. vmir - Чудесна аргументация!
27.09.2014 09:39
Поздравления!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравейте , господин Чолаков!
27.09.2014 10:01
Разбира се, че в този вид нещата са по-повърхностни!
Все пак при Хрушчов настъпи разведряване.
Що се отнася за квалификацията на Сталин за него" дурак", тя по-скоро е комплимент ,че е преиграл
Има интересен епизод, в който синът на Сталин твърди, че баща му се е противопоставял на терора
Например Калинин и Молотов в негово присъствие , на Василий съобщават на Сталин ,че зет му е шпионин Той реагира спонтанно, че това е глупост и тръгва да излиза. Но те настояват Накрая Сталин разрешава да се провери зет му Не след дълго е разстрелян
Та коментарът на авторът е, ще смеят ли Калинин и Молотов да твърдят подобно нещо, ако не са сигурни, че Сталин иска това Той играе театър, че не вярва
И Хрушчов, знаейки какво се иска от него, увеличава " лимита" Сталин приятелски, както Ленин на Раковски го нарича дурак/ Доброе утра Раковски/
Така мисля, че стоят нещата
Иначе никак не е изключено едрият финансов капитал да е финансирал Маркс Той финансира и революцията, по друга причина, Русия да излезе от войната
Резултатите от " Капиталът" са приложени точно от него Инвестицията си е заслужавала, не са напразно похарчени парите!
Иначе, че при нас има олигархия, която съвсем незаслужено живее в комунизъм, така както го виждаше Хрушчов, смятам, че не подлежи на никакво съмнение
Приятен ден!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Вмир!
27.09.2014 10:03
Благодаря ти за оценката! Знам, че е обективна, когато нещо куца, си ми го казвал директно
Приятен ден!
цитирай
23. get - - Чета "бисерите" с "червено-кафява" оцветеност в пост под №19 ... и-и-и !!
27.09.2014 11:49
... ми идват на ум думите-притча от Евангелие на Матей:
"Махни се, Сатано, защото е писано: "На Господа твоя Бог да се покланяш, и Нему само да служиш."!
- Какви са тези "волни съчинения" на морално-етична основа ?
19 написа:

размислите, в които се използват термини като "справедливо", "престъпно" и пр., са просто идеологическа плява, просто с друг цвят.

- За мен, МОРАЛА Е ! - нравствените правила, поради които, е жива Съвеста ни.

В тази връзка - Не е ли морала ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН, и е това ... Което създава от човека, ЧОВЕК? - Правейки го от "двуного същество", в единственият представител на SAPIENS (интелигентен) в Този "свят-джунгла"?

- Блогърът явяващ се в битността си един от пламенните русофили и Изкушен да се явява рупор на "комунизма" в блоговото пространство, ни "поучава"(!) - Като явно е забравил и/или не познава думите на Христос а също й, основният принцип в Римското право(важащ за всяко едно с претенции за цивилизовано общество !):
"Всяко нещо, което желаете да правят човеците на Вас, така и Вие правете на тях!"?
19 написа:

нашите капиталисти-комунисти: та кой е казал, че един комунист няма право да се преквалифицира на капиталист? Нали в демокрацията всички са равни? Комунистите (впрочем, не всички от тях) просто използваха възможностите, които им даде демокрацията.

- От което можем си направи извода(?) Комунист(а) = неморален човек ... изхождайки от авторовата "философско-оценъчна" концепция?
- Защото? - Тези, които ни ИЛЮМИНИРАХА, непрестанно внушавайки ни, че се борели с "буржоазното":
"Homo homini lupus est." („Човек за човека е вълк“) ... по Заповед на Партията(!) след Директивно наложената, "десето ноемврийската "демокрация" - се превърнаха в най-големите "вълци" ?! Или както народът ни, горчиво се шегува: "
"На девети си легнаха "комунисти" - на "десети" се събудиха "капиталисти" :(((
- Какво означава ... тоест какви изводи можем да си направим за МОРАЛА, на най-"пламенните" комунисти(най-вече партийната номенклатура) четейки "откровенията" в пост№19 , за които са в сила думите на Христа, обясняващи истината за всичко това?
- Дано господин апологета, да разбере смисъла в притчата?
"Признайте дървото за добро и плода му за добър, или признайте дървото за лошо и плода му за лош.
- Защото по плода, се познава дървото."!?
цитирай
24. vmir - 22. leonleonovpom2 - Здравей, Леон!
27.09.2014 12:19
leonleonovpom2 написа:
Благодаря ти за оценката! Знам, че е обективна, когато нещо куца, си ми го казвал директно
Приятен ден!


Да, не са ни малко разногласията и не съм си пестил несъгласията с теб. Но намирам, че тук си хванал същественото. Харесвам блога ти заради навика ти да претегляш аргументите по тежест. Това го умеят ерудираните и отговорни хора. От спекулантите и невежите не може да се очква друго, освен да оспорват същината с периферни съображения, които засягат само разновидности на следствията, с които държат да заменят причината. Глупаците пък дори не съзнават, че смисъла, който влагат в понятията, често нито е единствения, нито пък достоверния и доказва единствено собствената им глупост.
Приятен уикенд!
цитирай
25. voulgaros - БАШКИРИТЕ СА ТЮРКИ---ТОЕСТ РОД...
27.09.2014 14:51
БАШКИРИТЕ СА ТЮРКИ---ТОЕСТ РОДНИНИ НА СЕЛДЖУКИТЕ И ОГУЗИТЕ..ТЕ СА ОБАЧЕ СЕВЕРНИЯ КЛОН = ОН ОГУР = ОНОГУРИ..ЗАЕДНО С КАЗАХИТЕ,ВОЛГА ТАТАРИ ТЕ, ЧУВАШИТЕ И КРИМСКИТЕ ТАТАРИ=ОСТАТАК ОТ КИПЧАЦИТЕ И ЗЛАТНАТА ОРДА.

СЕЛДЖУКИТЕ ОБАЧЕ СА ЮЖНИЯ КЛОН = ОГУЗЛАР = ОГУЗИТЕ, ЗАЕДНО С ТЮРКМЕНИ,УЗБЕКИ,КИРГИЗИ, КАРА-КАЛПАЦИ И УИГУРИТЕ В ГОЛЯМАТА ОБЛАСТ В ЗАПАДЕН КИТАИ - СИНТЗЯН = ДРЕВНАТА ЕВРОПЕИСКА ЗЕМЯ-ТОХАРИА.

ДНЕС ПО ЕЗИКОВИ И ПОЛИТИЧЕСКИ НОРМИ--АЗЕРИТЕ СЪЩО СЕ ВОДЯТ ЧАСТ ОТ ОГУЗИТЕ...НО ТЕ СА ШИИТИ--А ТОВА Е НОНСЕНС---ЕДНО НА 100 %..ТЮРКИ-ШИИТИ !!

А САМИТЕ ТУРЦИ В ДНЕШНА ГРЪЦКА АНАТОЛИА СА ЗБОРА ОТ ВСИЧКИ ЦИГАНИ, МАНГАЛИ, АРАБИ И ВСЕКАКВИ ВАРИАНТИ И ВАРИАЦИИ ТЮРКИ ОТ СИБИР,АЛТАИ,ЯКУТИЯ И СРЕДНА АЗИЯ. = ТЮРКИ = АНА ВАТАН ТЮРКИИЕ !

ЗА ТУРЦИТЕ ДОРИ ЧУКЧИТЕ,ИННУИТИТЕ,ЕСКИМОСИТЕ И ВСИЧКИ ПАЛЕО-АЗИАТСИ ПАЛЕО-СИБИРКСИ ПЛЕМЕНА СА ЧАСТ ОТ ГОЛЯМ ТУРАН-АЛТАИ. + И УГО-ФИСНКИТЕ ПЛЕМЕНА ИНАРОДИ..А СЪЩО И ДРЕВНИТЕ ЦИВИЛИЗАЦИИ НА ИНКИЪТЕ МАИТЕ,АЦТЕКИТЕ,ОЛМЕКИ И ТОЛТЕКИ..И ВСИЧКИТЕ ДНЕШНИ ОЦЕЛЕЛИ ИНДИАНЦИ В СЕВЕРНА И ЮЖНА АМЕРИКА---ЗА ТУРЦИЯ СА ** ТЮКИ ** !!



КАКТО И ВИЕ - БРАТЯ ВУЛГАРИ.! ЗА ТУРЦИЯ И ТУРСКИТЕ ПРОФЕСОРИ ПО ТАРИХИ--- ----ВИЕ СТЕ БАШ-ТЮРКИТЕ ПЪК = ГЛАВАТАРИТЕ НА ТЮРКИТЕ.
ИЪЛДЪРАИ БАШТЮРК ! ИЪЛДЪРЪМ БУЛГАРЛАР !


АМА ДНЕС СТЕ ВУЛГАРО-СЛАВЯНИ ! БУУУ-ХАХАХ :))))))
цитирай
26. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
27.09.2014 19:00
Извинявам се, отсъствах, а заради някои зрънца, които злоупотребяваха, поставих цензура!
Да , съгласен съм с тебе!
Не може комунистът от раз да стане капиталист. Впрочем, може , но при едно условие. Ако е бил такъв незабележимо за другите, ако не е влияел с нищо върху тях!
Но да облъчваш цял народ с години кое е правилно, да го водиш уверено към бъдещето и в един момент да дезертираш, като задигнеш всичко натрупано от него, това не се нарича да станеш капиталист, да смениш от раз мирогледа!
Това си е чиста проба предателство, бягство от всякаква отговорност и липса на морал!
Поне така виждам нещата, така са ме възпитавали!
Сигурно е старомодно, но такъв съм си1
Приятна вечер, Гет!
цитирай
27. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Вмир!
27.09.2014 19:04
Трогнат съм наистина! В края на краищата ,човек работи и заради едната чест, това се отнася и за участието тук!
Приятни почивни дни и на тебе!
цитирай
28. leonleonovpom2 - Вулгарос, чист народ няма!
27.09.2014 19:24
Сравнително чист народ са германците, но доскоро, с всяка година чистотата се влошава Остава единственото обединително звено-езикът! Той определя етноса в момента
Във Франция е наложен със закон или едикт като задължителен френският език!
Французите са пример как от много народи по силата на принудата и езикът се създава един народ!
Може и при нас да има турски елемент, което не означава, че при гърците липсва и те са копие на античните Знаеш ли колко българи и помаци от Северна Гърция са насила погърчени, защото няма да имат работа иначе. А кажи сега каква връзка имат те с античните гърци. Или албанците наводнили цяла Атика през 17 - ти век?
Понеже българите ти са любими, наличието на хиляди общи думи в езика, който се подценява иначе, но става все по етноопределящ, в българския и латинския, френския , италианския , ясно показва , че античния елемент в етноса ни не е тюркски
Има едно много ясно доказателство за това дали българите са тюрки или не
700 години определилите се за местни турци живеят в различна общност, отделно, както между впрочем и циганите. Нито те приемат нашия език, да, могат да говорят, но не им е майчин, нито пък ние
Това не е нормално, ако имаме общ произход
Повтарям ти, сигурно имат някакво неголямо участие в етнообразуването ни, но то не е определящо
Абсолютно същото важи и за гърците!
цитирай
29. voulgaros - ЗНАМ, ЧЕ КОРЕНА ВИ МОЖЕ И ДА НЕ Е ТУ...
27.09.2014 20:11
ЗНАМ, ЧЕ КОРЕНА ВИ МОЖЕ И ДА НЕ Е ТУРСКИ. ТОЕСТ ОНОГУРСКИ.
ОБАЧЕ ВИЖ ТОВА--НЕ МОЖЕ ДА ИЗБЯГАТЕ ОТ ИСТИНАТА !!!

ВИЗАНТИА ИМА ИЗВОРИ ЗА ВАС---ОНОГУРИ И КОТРИГУРИ...И ТОВА ТОЧНО ВИ ПРАВИ ЧАСТ ОТ СЕВЕРНИЯ КЛОН НА ''ГОЛЯМ ВЕЛИК ТУРАН''---ТУРАНСКИЯ ХАГАНАТ.

НАЛИ ЗНАЕШ, ЧЕ Е ИМАЛО ЗА КРАТКО ПРЕЗ 6-И ВЕК = ГОЛЯМ ТЮРКСКИ ХАГАНАТ--ОТ ЧЕРНО МОРЕ ДО ОСТРОВ САХАЛИН, МАНДЖУРИЯ И ВЪТРЕШНА МОНГОЛИЯ В ДНЕШЕН КИТАЙ..ТОВА Е РАИОНА НАД СТОЛИЦАТА ПЕКИН !!

ДОКТОРЕ, ЗАЩО ВИ Е СРАМ ВАС ВУЛГАРИТЕ--ЧЕ КОРЕНА ВИ Е ОНОГУРСКИ. ??

ЕТО ЧЕ И МАИКА ВИЗАНТИЯ ИМА ИЗВОРИ ЗА ВАС---ИМЕННО ТОВА Е ВЪВ ИЗВОРИТЕ--ОНОГУРИЯ !!!
цитирай
30. leonleonovpom2 - Казах ти ,Вулгарос!
27.09.2014 20:34
Имаме толкова турски произход, колкото и гърците
Това, че сме били временно да допуснем в някаква империя, не ни прави тюрки Гърците като са били в османската империя, османлии ли са
Не ме интересува какво пише във византийски източници, може и да пише ,че сме с две глави, но на един врат
В други източници пише че гърците са семити , а в някои, че са етиопци. Ама етиопците били негри. Не са негри, както и индийците
Да съм натяквал , че някъде пишело това
Казах ти ,има много нагледни доказателства, че не сме тюрки Няма защо насила да се правим на такива.
цитирай
31. voulgaros - в кои извори има ТАКИВА ДАННИ ЗА Е...
27.09.2014 20:56
в кои извори има ТАКИВА ДАННИ ЗА ЕЛЛИНИТЕ ???

ИСКАМ ДА ГИ ВИДЯ ТЕЗИ ИЗВОРИ !!

ДАИ, ДАИ ГИ СИМЕОНЧО.
цитирай
32. get - @ 29. voulgaros - ЗНАМ, ЧЕ КОРЕНА ВИ МОЖЕ И ДА НЕ Е ТУРСКИ ...
27.09.2014 21:11
- Каракачанче, виждам че на дядо ти като са взели овцете ... са му оставили "магарето" в твое лице?
- Да не кажеш, че неоснователно злословя по твой адрес - обяснявам ГЛУПОСТА в поста ти, което ме кара да те оприлича на магаре?

I. Туран(географско наименование) плюс "турански народи" ги срещаме още в зороастрийската "Авеста"(документирана от 6-ти век пр.Хр.)!
II. В "Книга на царете"(Шах наме(от 977г.) ако си направиш труда да прочетеш, написаното от Фирдоуси - ще разбереш, че "туранците" са народи на север от Иран(Персия) за които автора твърди че ? - Те са били родствени на "иранците"(които по произход и език, спадат към индо-европейските народи!). Техни предшественици в античността са скитите/сака с второто наименование наричани от персите ... гата от индийците - Тоест цялата Средна Азия до масовото идване на "тюркутите" от север в лицето на "угърски народи" и изток от джунгарски и всякакви други чагатайски народи - Става С РАЗЛИКА от ДВАНАДЕСЕТ ВЕКА?!
- Ако приемем СЛЯПО тези ти волни съчинения за "тюркски" географски Туран+народи ... то ще излезе, че Сашо Македонски през ТРЕТИ ВЕК преди Христа, се е бил с такива - НО? ... вероятно ти е известно, че източници НЕ УПОМЕНАВАТ ТАКИВА ФАКТИ - Моля те, след като пишеш с претенции че познаваш историята - на практика недей да ми цитираш разни "пан-турански" из...ци, в стила на Полат Кая?!!:((
ИЗВОД: Не бъркай ИСТОРИЧЕСКИТЕ РЕАЛНОСТИ с ФОЛК-ХИСТОРИТО на пан-тюркистите!!

- За тази етно-съставляваща част, от народа ни, която е известна и като "българи" ... можем да приемем или отхвърлим, че са с "тюркска" генеза ... Ако? ... блоговият ни "хунолог" Киро Милчев - Потвърди или опровергае "Теорията на Иностранцев за хуните"? - Но като гледам, няма изгледи в скоро време това да стане :(((
- Защото БЪЛГАРИ(те) са документирани(не само във византийски източници), КАТО ПРИСЪСТВИЕ(в Европа) ОЩЕ ОТ ВРЕМЕ НА ПОЯВА НА ХУНИТЕ (края на трети век!) ... А не както ми твърдиш, от ТЮРКСКИ ХАГАНАТ(среда на шести век) !

- На провокацията съдържаща се в поставеният от теб въпрос: "ДОКТОРЕ, ЗАЩО ВИ Е СРАМ ВАС ВУЛГАРИТЕ--ЧЕ КОРЕНА ВИ Е ОНОГУРСКИ. ??"

- Ще те попитам в отговор - А защо не признаеш, че във вените на гърците тече размесена наред с европейската, също така със "семитска" и "циганска" кръв? Като мога - по твой тертип да ти дам цитати от "дядото на Историята" Херодот - в потвърждение?!!
- Да те попитам ? Защо съвременните цигани толкова държат да ги наричаме "РОМ(и)" - Защото са по произход Ромейци ... или ... ?

- Но преди да вляза в тона ти и започна обосноваването на шовинистично-расовата си концепция по силата на реципрочноста, казвам: "Каквото повикало - такова се обадило"!


цитирай
33. leonleonovpom2 - Вулгарос, Гет ти отговори повече от ...
27.09.2014 21:40
Вулгарос, Гет ти отговори повече от изчерпателно, така, че това , да ти вадя цитати, за нещо ,което считам за вероятно , но не 100 % истина отпада!
Ами във всяка историческа книга за произхода на гърците пише, че вероятно са семити или полусемити А пък самите семити се счита, че са от Етиопия, оттам е Савската царица, май е имала йош беш със Соломона, за да и повери граала
Това е шега, но защо се дразниш, гърците да са етиопци!
Това е много хубаво, по този начин се отхвърля категорично негърския им произход
Пък и да са негри, какво лошо. В древността, особено в Рим расизмът не е бил познат, даже има император негър и то от най - черните, от Мавритания, нали си наясно мавърът какъв е на цвят
Заложи един лев
Ако кажеш , че е черен, връщаш си го
Ако кажеш че е бял и е наистина така, ще получиш от мен сто
Ако кажеш жълт или индианец и е така наистина- хиляда лева лева
. И управлявал човекът, доколкото му позволили
Така, че както казва Гет, каквото повикало, такова се обадило!
цитирай
34. leonleonovpom2 - Хубав отговор, Гет!
27.09.2014 21:48
На какво друго може да разчита който и да е, опитващ се да се бъзика с нас
Аз се считам за европеец, който смята ,че е азиатец, монголсата пуста, не Гоби го очаква, теритарии, пясък, вятър в изобилие!
Само че , че радетелите на азиатско-турско - монголския ни произход са като комунистите - деца са на двуликия Янус
Когато става дума за нас - лицето им е към Азия!
Когато думата е за тях, веднага се задейства другото им лице- към Европата и към Америката
Приятна вечер!
цитирай
35. leonleonovpom2 - Какво не ти е ясно бе , Вулгарос!
28.09.2014 13:08
Това ,че те допущам тук, където всички са те налитали, смятам, че ти е ясно. и се отплащаш подобаващо!
Не ти е ясен семитския или полусемитския произход на гърците.
Според тебе гъркът е правен по проект на Зевс и изпълнен от Хефест, с чука. Така ще да е, съвременните гърци и без това имат вид на ударени с чук, личи им!

Вземи един учебник за произход на гърците , откъде идват и накъде са се запътили и ще ти стане ясно! Защо питаш мен, аз не отговарям пряко за произхода им, мога да дам някои упътвания, но на малко компетентни
цитирай
36. zaw12929 - РАЗКАЗЪТ ТОЧЕН. . . НО ОЦЕНКИТЕ Г...
28.09.2014 17:46
РАЗКАЗЪТ ТОЧЕН... НО ОЦЕНКИТЕ ГРЕШНИ. нЕ Е ИЗМИСЛИЛ УЧИТЕЛЯ КОМУНИЗМА...А СТАЛИН И... ТЕ СА СИ РАЗДЕЛИЛИ СВЕТА, ПРОДЪЛЖАВАЙКИ ВОЙНАТА СЪС СРЕДСТВАТА НА МЕДИИТЕ

ДА НЕ СИ ПОСИПВАМЕ ГЛАВИТЕ С ПЕПЕЛ. ДА НЕ ПОКАЗВАМЕ ЗАВИСТЛИВИТЕ СИ ДУШИЧКИ. сЕГА НЕ СЕ ПИТАМЕ ИМА ЛИ ДЕМОКРАЦИЯ У НАС... ЗАЩОТО КОМУНИЗМЪТ НЕ СТАНА, ДЕМОКРАЦИЯТА- СЪЩО И ЗАТОВА НЕ Е ВИНАТА В НИКОЙ БЪЛГАРИН... ТОВА ИМАМЕ ЛИ СМЕЛОСТТА ДА СИ ПРИЗНАЕМ...
цитирай
37. leonleonovpom2 - Архимед Прокопиев - Вулгарос!
28.09.2014 19:54
Свръхучен си, глупаво е да те поучавам. От тебе единственият ми плюс е минусът ти
Няма да дам гласност на коментарите ти, защото както аз не ровя около семейството ти и в чаршафите ти, не желая същото за мен.
Нямаме проблеми помежду ни в семейството, имаме пладнешки обир Каквото ни е взето е спечелено с труд, не е аванта, ето това е проблемът който интересува тебе и носителят на мерната историческа единица!.
Нищо, краденото , то е на кармата на крадеца, ще го осъзнае, но много късно

Аз имам много повече гръцко от тебе , но не парадирам, българин съм, обичам България и където съм бил извън нея гордо съм казвал, че съм такъв Няма причина да се срамувам, в рода ми и двата , има премного достойни българи! Е, всяко стадо си има мърша.
Понякога правиш нормални неща, явно имаш слабост към мен, не ти затварям вратата, в такива случаи е отворена. Само внимавай!
Иначе при Стефан всичко е нормално, върши си всичко по програма. Умен е над средното, вкара ли си ума в действие, резултатите са налице

Приятна вечер
цитирай
38. voulgaros - Г-н Симеонов. . моля да ме извиниш. . ...
28.09.2014 20:16
Г-н Симеонов..моля да ме извиниш...ако,за нещо съм минал граница в личното пространство.
Но нямам скрити мисли--или пък нещо ЛИЧНО.
Та аз дори не ви познавам, г-н Симеонов.

Тука в блога--Ала-Бала :))- нали така.

Вие сте добър човек. Малко, нямате знания--и наи-вече детаилите, но нищо..Не може да сте като мен.

Питах искрено, ще издава ли нова книга..звер, дзвер ли беше ??
цитирай
39. voulgaros - ДОКТОРЕ. . АЗ ТИ ДАДОХ ПЛЮС, ХИМИКО ...
28.09.2014 20:27
ДОКТОРЕ..АЗ ТИ ДАДОХ ПЛЮС, ХИМИКО ОТ АНХИАЛО.

ТОЗИ МИНУС НЕ Е ОТ МЕНЕ !!!

БАХХ МААМУ , СЛОЖИХ МИНУС МИСЛЯ ЧЕ НА ПРЕДНАТА ТЕМА.

ТУКА ВИДЯХ ЧЕ ИМА МИНУС, НО НЕ Е ОТ МЕН.

ТАЗИ ТЕМА МИ ХАРЕСА МНОГО,ЗА СЛАВЯНСКИЯ КОМУНИЗАМ.
цитирай
40. leonleonovpom2 - Здравей, zaw!
28.09.2014 20:32
Ценя те, уважавам те!
Явно трябва дълъг отговор!
Да не си показваме завистливите душички! Честно казано свързвам го само с назначените капиталисти у нас, които показаха свръх, архинеспособност Ако греша, поправи ме!
Научен съм да не завиждам на крадци, защото аз самият не съм бил!
Виж, благородна завист в съревнование на равни начала, където съвсем малко не ми е достигнало, да!
Комунизмът не успял-45 години трябваха ,за да се разбере, че не става и още сигурно два пъти по толкова, за да се излезе от умишления батак
Драга, комунизмът в значителна степен е успял в развитите капиталистически страни/ без САЩ, който ни е модел/- в Норвегия, в другите скандинавски страни, в Канада, в Германия, Бенилюкс!
Вината за липсващата демокрация не е на обикновените българи, а по - точно на всички управляващи през последните 25 години
Никой не им потърси отговорност защо не са успели. Те имат отговор -народът е калпав!
В Гърция, след неуспешната война с Турция през1921 г е имало драконовски мерки към управляващите. Защото , като управляваш ,носиш и отговорност! Не може да се измъкнеш с приказки, че народът ти не струва. Като не струва, защо си влязъл във властта?1 За себе си ли?!
Прощавай, ако съм те разбрал криво!
Да, Сталин не е виновен, подведен е! Но е изпълнителен
При обявяване на войната от Германия, той 10 дни не е на себе си
Но не бяга от Москва, носи отговорност
Когато се съвзема казва на другите от Политбюро-, по памет - " Великият Ленин създаде държавата, а ние всички заедно я осра.ме" !

Приятна вечер!
цитирай
41. leonleonovpom2 - Добре, Вулгарос!
28.09.2014 20:48
Не си ти с минуса, знам кой е!
Няма да му/ й / го върна!
Влез в блога на Стефан, той се занимава с много неща, питай го, да получиш отговор от него. От малък е самостоятелен, най-малко сега ще наруша правото му!
Иначе със сигурност има неща ,които не зная, не съм пенкилер. И не е необходимо някой да ми го казва Не съм на изпит!
Гръцката история съм я учил на университетско ниво в училище, както и другите. Това установиха инспектори от София, казаха ,че съм им първи такъв случай в провинцията Даже бяха питали дали съм местен?!
Така, че затова, че в момента гръцката история не ми е водеща, не означава ,че не зная
Я ми кажи какво става след неуспешната война 1921 година, едва не довела до загуба на независимост на Гърция , какви решения се вземат? Те са поучителни
цитирай
42. get - @ 40. leonleonovpom2 - "Здравей, zaw!Ценя те, уважавам те!" ??! :)))
28.09.2014 22:09
- Вероятно, уважаваният "zaw12929" - В пост №36 - Има в предвид алкохолика и "Вожд и Учител на българският народ" наречен от простосмъртните българи "Жоро Тарабата"?
- В тази връзка ще цитирам отчасти, едно решение на Пропагандният Отдел при ЦК на БКП ... във връзка с присъщият за АЗИАТСКИЯТ ДЕСПОТИЗЪМ/Комунизъм от "съветски тип" - Култове(обожествяване на "Вожда" ?), тоест "култ към личността" ?!

"Предложение от Рубен Леви, зав. отдел „Агитпроп” на ЦК на БКП;
до Секретариата на ЦК
„За Свалянето На Шапка От Гражданите, минаващи край Мавзолея на
Георги Димитров.”
5 декември 1949 г.
Във връзка с указанието на др. В[ълко] Червенков да се предложат мероприятия, за да се организира и обезпечи свалянето на шапка, от страна на гражданите при минаване край
мавзолея на др. Г[еорги] Димитров.
АПО на ЦК прави следното предложение за РЕШЕНИЕ:" (...) Спестявам Ви последващите простотии от "решението"!


- Приятелю Симеонов - за да осмислим, не толкова политическите и държавно-икономическите предпоставки, да сме на този хал ? -Следва да прочетем, поне две ключови (според мен произведения)?
- Първото, на П. А. Кропоткин носещо заглвието:"Нравственост и справедливост"
- Второто мемоарната книга на СЪЗДАТЕЛЯ на икономическият ТИТАН на Европа, т.е. следвоенна Германия, Лудвиг Ерхард и книгата му "Благосъстояние за всички"?
И в двете ОСНОВНИЯТ МОМЕНТ, който се коментира е ? - СОЛИДАРНОСТА!

- Но морално-нравственият подход играещ важна роля, в развитието на обществото - отстъпва в общества, при които присъства СИЛНОТО ДЪРЖАВНО-БЮРОКРАТИЧНО НАЧАЛО - Това още от "азиатските деспотични системи" с техният ТЕОКРАТИЗЪМ(обожествяване на владетеля, като носител на властта), както е в първите държави от този вид, Египет и Месопотамия ... с присъщото им силно йерархизирана(субординирана) и централизирано-бюрократична админ. машина!

- В тази връзка, когато Гърция е в етапа на държавно-полисно самоуправление, Е ВЪВ ВЪЗХОД - След военният триумф на Ал. Македонски и идването на "египто-азиатският"(по своята същност държ.МОДЕЛ=ЕЛИНИЗЪМ) - Гърция търпи упадък и развала, като общество.
- Това се забелязва не само в държавно-обществен, а и във философско-етичен план ... Като вземем в предвид, появата на философското направление на "циниците" ... в гръчцка форма:"киници" ? Поради отношението им към ОСНОВНО ОПРЕДЕЛЯЩИ обществено-ЕТИЧНИ норми и ценности? Тяхното название по-късно става нарицателно (КАКТО Е в бг.: "циник")?!
СПРАВКА: мръсник, безсрамник, безобразник, нахалник, безочлив (по Синонимен речник)
Подобно е на английски: ribald, loose talker (човек без обществени и нравствени идеали)!

- Да, до това доведе азиатският(като съдържание)Комунизъм - направил българина от социално-нравствен Човек, в циник и егоист!?

П.П.
- А на "верният ми Санчо Панса"(Вулгарис), във връзка с този коментар ?
"ТАЗИ ТЕМА МИ ХАРЕСА МНОГО,ЗА СЛАВЯНСКИЯ КОМУНИЗАМ."
- Казвам!!
- Тази страна и тези хора, там където се наложи КОМУНИЗМА - В генезиса си като народ, език, култура а от там и менталност(светоглед) ДО ДЕВЕТИ ВЕК не са били част от "славянското" етносно, езиково и културно общество ... Ще разбереш повече, ако прочетеш примерно - За? -
"УРАЛО-АЛТАЙСКОМ ЯЗЫКОВОМ РОДСТВЕ" - В далечното минало - алтайските и угро-финските народи са имали ОБЩ ГЕНЕЗИС И ЕЗИК(ци) - В последствие ... Едната част от тях ... поради срам ... чувство за престиж ... или що ли? Решават да се пишат "славяни", тоест "европейци" ... Ама и до сега под "европейското лустро" продължава да им избива азиатщината!
- Категоричен съм в твърденията си ... Както бях категоричен в твърденията си ... за създаването на "Съвременната "турска" нация" от еврейското "дюнме" Мустафа Кемал (Ататюрк) с помощта на болшевиките, които на практика не правеха социализъм ... а някакъв "опит за азиатски тоталитаризъм" ?!
- Ако ти е интерес - мога да ти посоча от къде и какво да четеш ... паликаре :))
цитирай
43. leonleonovpom2 - Поздрави, Гет!
29.09.2014 00:24
Това за сваляне на шапка ме развесели, въпреки, че поводът наистина не е никак весел.Така е, азиатски модел за отдаване на почит към починал човек

От друга страна силна демокрация спрямо управляващите, сакън да не им се нарушат правата.
Хайде, управляващите преди 25 години се покриха зад това ,че са изпълнявали директиви на големия брат Но в замяна, трябваше да излязат от властта и да имат най-много второстепенна роля. Както на Хитлер нацистката партия е забранена.
Без да сме водили война сме претърпели поражение.
Това поражение стана катастрофа през последните 25 години
И отново няма виновни
Абсолютна демокрация към управляващите И отново измиване на ръцете с калпав народ
Ами като не си разбрал в началото още ,че народът ти е калпав, веднага след като си го разбрал подай си оставката, незабавно с този мотив и незабавно излизай от политиката и се заемай с нещо друго
Това важи за всички през последните25 години
И никаква отговорност Ето сега се губят милиарди на една банка Представям си какво би станало в други държави Особено в Китай. За 24 часа виновните щяха да бъдат изправени на стената и по бързата процедура щеше да им се промени жизнения статус Не да се правят ,че ги търсят , но не могат да ги открият
Да лошото е ,когато строиш социализъм или гониш достигане на демокрация компания да ти прави...алчността и то в големи размери. Тогава и двете стават химера
В една Норвегия със сигурност няма призиви от майки на болни деца за събиране на помощи за лечението им-по радио или телевизия
Защото милиардите от нефта отиват в социални фондове
Да, ще каже някой, но ние нямаме икономика. Да , псевдодемокрацията я ликвидира
В Европа имаше два завода за аналгин Единият наш С германският си бяха разделили пазарите, ясно как.
Една от първите прояви на демокрацията беше този добре функциониращ завод да бъде продаден, сигурно за комисионни на германците. Те го затвориха. Но със завода взеха и пазарите му
Ако това е държавност!?
Лека нощ!
цитирай
44. voulgaros - АА, И ДОКТОРЕ---ПО СКОРО--ВИЕ Б...
29.09.2014 09:36
АА, И ДОКТОРЕ---ПО СКОРО--ВИЕ БЪЛГАРИТЕ СТЕ СЕМИТИ.

А НЕ НИЕ ГЪРЦИТЕ.

ЗАЩОТО В ГЪРЦИТЕ ИМА МНОГО АЛБАНСКА КРЪВ. А АЛБАНЦИТЕ СА ЕДНО ОТ НАИ-ЧИСТИТЕ И ИЗОЛИТРАНИ ПЛЕМЕНА.

ТЕ МРАЗЯТ ЗВЕРСКИ ЦИГАНИТЕ И МАНГАЛИТЕ И ТАМ НЯМА ПОЧТИ НИКАКВИ МАНГАЛЯКИ.
АЛБАНСКИЯ ЕЗИК Е НЕПОНЯТЕН ЗА МЕН.. ТОИ Е МНОГО СТРАНЕН.

ЕТО ВИЖ--КАТЕТО ЕВРО---ЕКАТЕРИНА ЕВРОС---ТЯ Е ГЪРКИНЯ ОТ ЮЖНА АЛБАНИЯ--ЕПИРОС...СИНА И СЕ КАЗВА АЛЕКСАНДЪР-- ГРЪЦКО ИМЕ.

ТУК ВУЛГАРИТЕ МУ ВИКАТЕ САШО--ТОВА Е ПРАСЕШКО-СЛАВЯНСКО ИМЕ.
ГЕОРГИОС = ГОШО ПРАСЕШКА РАБОТА.
НИКОЛА = КОЛЮ, ДИМИТРИС = МИТЮ..ВАСИЛЛИС = ВАСКО..ПЕТРОС = ПЕШО

СВИНСКИ ИМЕНА.
цитирай
45. voulgaros - Много големи думи си писал---ЕДВА ...
29.09.2014 09:58
Много големи думи си писал---ЕДВА НЕ ДОВЕЛА ДО ЗАГУБА НА НЕЗАВИСИМОСТ.

ГРЪЦКАТА АРМИЯ САМА..БЕЗ ПОМОЩ, СЕ БИЕ СЪС ЦЯЛА АЗИЯ + НОВИЯ СССР..СЪВЕТСКИТЕ ИЗРОДИ ПРАЩАТ ЗЛАТО И ОГРОМНИ КОЛИЧЕТВА ОРЪЖИЕ НА ГЕМАЛ ГЕИТУРК..ОТДЕЛНО, ТУРКО-МАНГАЛИТЕ ВЗИМАТ ПУШКИТЕ НА ИЗБЯГАЛИТЕ ФРАНЦУЗИ ОТ ИЗОСТАВЕНИТЕ ИМ ПОЗИЦИИ В КИЛИКИЯ---И ВСИЧКО ТОВА СРЕЩУ ВЕЛИКА МАИКА ГЪРЦИЯ.


ГЪРЦИЯ ГУБИ И ОБЛАСТА ПОНТОС---ТОВА Е ГОЛЯМА ЗЕМЯ ОТ СИНОП ДО БАТУМИ.

НИКОГА НЕ Е ИМАЛО УСЛОВИЕ ЗА САМАТА ГЪРЦИЯ ДА БЪДЕ ПОДЧИНВЕНА.
ТРАКИА И ИОНИА---ТУРКИТЕ ГИ ОКУПИРАТ.

ПО ПРИНЦИП ОБЛАСТ ИОНИА Е 50 000 КВ/КМ. = ТОВА Е ДВА ДНЕШНИ ФИРОМА-СКОПЯНИЯ.

ТОВА Е ДРЕВНИЯТ ИОНИИСКИ ДЕКАПОЛИС + ОЩЕ ДВА ГРАДА.
цитирай
46. leonleonovpom2 - Е, Вулгарос, как да нямат семитско?
29.09.2014 10:47
Да накараш друг да ти свърши работата,ти да се пишеш за заслужил, далаверата, лъжата, любовта към парите. Не са съвсем копие, полусемити са.
Какво им е чисто на албанците. Поне 300 години са били български, не преди 3000 години, преди 700!
И до днес има българи, български села там Дураси-Драч е български град, Ивац е бил там
Както и да е, това не е темата тук, не се готвя специално

А за химик, гледам, че понякога подигравателно го коментираш, като мерната единица. Той ме нарича алхимик, като мисли ,че ме сразява. Завалията, не знае, че алхимиците / и Нютон се е занимавал с алхимия и има резултати, които не е публикувал/ са великолепни химици, занимаващи се с непосилни задачи
Колкото до мене търсили са ме за сътрудник на запад за световно известен университет, така ,че никакъв проблем не бих имал да си вадя хляба там!
При соца, при първото ми излизане на запад, изпълняващият длъжност директор не искаше да ми разписва документите, страх го беше да не остана/ което с две малки деца си беше абсурд/ и той да остане без работа. С гаранции отгоре ми подписа А аз никога не бил заложил друго щастие, за да съм аз щастлив
Та толкова за химията и химика!
цитирай
47. voulgaros - Кazah ti--imeto mi e АРХИМЕД ПРО...
29.09.2014 11:05
Кazah ti--imeto mi e АРХИМЕД ПРОКОПИОС...ТУКА - ''ЕВ''.

ВУЛГАРОС --- СИ ТИ, ДРАГИ ИНГЕНЕРЕ.

АЛБАНЦИТЕ МРАЗЯТ МНОГО ЯКО ЦИГАНИТЕ--И ГИ КОЛЯТ И УБИВАТ НАВСЯКАДЕ...ТЕ МИСЛЯТ СЪРБИТЕ --ЧЕ СА СЪЩО ЦИГАНИ.

В АЛБАНИЯ НЯМА ЦИГАНИ.
АЗ СЪМ ЗА АЛБАНИЯ СРЕЩУ СКАПАНИТЕ СКАЛВЯНИ--СЕРВИТЕ.

ВЪВ БЪЛГАРИЯ ИМА 1 МИЛИОН И ПОЛОВИНА МАНГАЛИ.
цитирай
48. leonleonovpom2 - Вулгарос, пущам ти коментара!
29.09.2014 11:26
Да не се сърдиш!
Но оттук нататък само коментари по темата, според заглавието. И без квалификации, за който и да е
По темата, предупреден си!
цитирай
49. letopisec - Нямаше лустрация, комунистите ...
29.09.2014 12:38
Нямаше лустрация, комунистите запазиха властовите си позиции, след като вече бяха опоскали държавата и станали новите капиталисти. Народиха се "приятелски кръгове", банките фалираха, народа оглупя съвсем, немотията стана спътник на всеки, лъжите станаха истини, черното стана бяло, и днес пак ни обещават светло бъдеще, все едно всички сме пациенти в лудницата...Ония, които казват не им вярвайте, се пъчат за да вярваме на тях...Всеки иска гласът ти, но не му стига...Искат и душите ни, и държавата ни, искат да сме зомбирани. Да нямаме мнение, да кимаме простодушно, да мразим, че сме българи, защото това било лошо. По-добре да сме траки, а още по-добре славяни и руснаци...Господи, смили се над България!
цитирай
50. leonleonovpom2 - Да, такава е картинката!
29.09.2014 13:18
Явно трябва служебно правителство, но от Брюксел!
Впрочем чужденци са доказвали, че могат да бъдат истински българи или поне отговорни за България
Не случайно цар Борис ІІІ , с безспорни заслуги към България казва полушеговито, че народът му е русофилски, министрите му англофили и германофили и единственият българофил е той
Едно отговорно към България правителство от Брюксел ще се справи, след като нашите политици явно не могат
Иначе независимо откъде идва произходът ни, че има тракийско участие в него и то безспорно, не променя с нищо това, че сме българи.
Тя е утвърдена марка, минала през вековете, узаконена, не подлежи на промяна

Все едно французите да се обявят за келти/ гали, каквито са били свещениците им/ и да сменят името на държавата и на народа също. Боже, революцията ще почне на деня още, независимо, че не отричат келтско/ галския/ си произход!

А ние, след като не можем да се справим и това е очевидно с корупция, престъпност и те са по високите етажи на неприкосновените, когато едно дело например се купува, а не печели и така нататък, не е срамно да поискаме помощ от централата в Брюксел
В края на краищата сме в ЕС, нека ни помогне, не само да отбелязва грешки, които явно не оправяме защото и не можем , и не искаме!

Приятен ден!
цитирай
51. zaw12929 - на 43. leonleonovpom2
29.09.2014 15:29
Благодаря за отговора, а за "завистливите душички!" нямах в предвид никой от блога, а от комунизма и капитализма...
цитирай
52. leonleonovpom2 - Разбира се, че ще получиш отговор, zaw 12929!
29.09.2014 16:11
Не ми беше ясно наистина, но с допълнението разбрах Затова се впуснах в такъв коментар
Иначе това за завистта е вярно. Имах свако ,бях пет-шест годишно дете Бях си съставил мнение за него , че изпитва страшна завист когато някой има нещо ,дори придобито с много труд Беше от богат фабрикантско род, наистина бяха им взели активите, имаше само един камион СОАТ.
Минаха години, мислих си ,че това е детска реакция. При една командировка срещнах роднина. Заприказвахме си. И той веднага каза за него, че е страшно завистлив човек.
Завистта е лошо чувство Особено като си имал всичко, живял си в Лондон, Париж и къде ли не, да завиждаш на някой за нещо дребно, че го има!
Приятен ден!
цитирай
53. get - АА, И ДОКТОРЕ---ПО СКОРО--ВИЕ Б...
29.09.2014 19:15
voulgaros написа:
АА, И ДОКТОРЕ---ПО СКОРО--ВИЕ БЪЛГАРИТЕ СТЕ СЕМИТИ.

А НЕ НИЕ ГЪРЦИТЕ.

...


- Така ли ? :))

- Ами тогава ДА ЦИТИРАМЕ!

"Царят на лакедемонците Арей приветства Ония. Ние намерихме указания в някои книги за това, че юдеите и лакедемонците СА ОТ ЕДИН ПРОИЗХОД и водят своя род в еднаква степен от Авраам. Затова, ПООНЕЖЕ ВИЕ СТЕ НАШИ БРАТЯ, е справедливо да се обръщате към нас, ако имате някаква нужда. Така ще постъпваме и ние и ще гледаме на вашите нужди като на наши и ще ви представяме нашите нужди. Това писмо ви връчва Димотел, който обикновено съставя нашите послания и той ще ни върне вашия отговор."

>> Отговор на Първо-свещеника на "Храма":
"Първосвещеника на ЮДЕЙСКИЯ народ Йонатан, съвета на старейшините и ЮДЕЙСКИЯ народ изпращат поздрави на лакедемонските ефори, старейшини и БРАТСКОТО ПЛЕМЕ. Желаем ви здраве и успехи на всички ваши обществени и лични дела. Самите ние сме здрави. Преди време нашия първосвещеник Хония получи от вашия цар Арей чрез посредничеството на Димотел послание за НАШИЯ ОБЩ ПРОИЗХОД с вас.
Прилагаме копие от това писмо. Ние го приехме охотно и с обич към Димотел и към Арей, още повече, че ние НЯМАМЕ НУЖДА ОТ ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА НАШЕТО РОДСТВО, понеже в това ни убеждават и данните от нашите Свещени писания. И ако ние самите не сме направили първата крачка за признание на указаното РОДСТВО МЕЖДУ НАС, това е само защото не искахме да избързаме и да вземем честта, която сега се пада на вас.
Независимо, че от времето на установяване на нашите приятелски отношения вече са минали много години, ние на всички празници, когато принасяме жертви пред Бога, СЕ МОЛИМ ЗА ВАШЕТО здраве и благополучие. Въпреки че заради дързостта и арогантността на наши съседи, трябваше да водим много войни, ние не се решихме да въвлечем и вас или други наши приятели."

- Източник: Josephus: Jewish Antiquities, Book 12 - 13.

В заключение цитат по проф. М. Бернал: "Над 50% от лексиката на гръцкия език е с неустановен произход, а към 25% от нея е със семитски корени."

- Прощавай Симеонов за спама - тъй като поместеното, не е по същностното в поста ти?!
цитирай
54. leonleonovpom2 - Хубав отговор, Гет!
29.09.2014 19:58
И на място!
След като вече съм допуснал такъв материал, отговорът ти е на място!
Не знам къде и какво чете Архимед, това му било името / Свръх ум или учен/ , но да не знае полусемитския произход на гърците ме изненадва.
А пък семитите здраво са свързани с Етиопия
Както и да е, сляпата обич никога не дава очакваните резултати
Приятна вечер , Гет!
цитирай
55. leonleonovpom2 - Какво е това затишие?!
30.09.2014 19:37
Какво е това затишие?!
цитирай
56. get - - Не се искам да обиждам приятелчето си - поради това млъкнах, и за циганите-агюпти ... и Кой е основал Гръцката компартий - Но?
30.09.2014 21:23
leonleonovpom2 написа:
Какво е това затишие?!

- Какво четем в така известната „Парижка хроника”, по въпроса за "циганите-агюпти"?
Където се споменава за ПЪРВАТА ИМ ПОЯВА и среща на Франция с тях.
„В неделя, във втората половина на август, тоест на 17 август 1427 г., се явили в Париж дванадесет каещи се грешника – както самите те се самонарекли – херцог, граф и още десет човека конници; те казаха че са добри християни от Малък ЕГИПЕТ**(?); а още те обяснили, че в миналото били християни (тъй като) наскоро преди това, христианите завоювали страната им и насилствено ги обърнали в христовата вяра, казвайки им, че ако я предадат ще се откажат от безсмъртието(явно хроникьора има предвид, християнската догма, за „съдният ден” – б.м.). Тези които приели кръщението останали и властители на страната им, както и преди това, обещавайки да бъдат покорни и да се държат в Христовата вяра до смъртта си. И имали те крал и кралица (…) Но дошли сарацините и те се отрекли от Христовата вяра. (…)”

Във връзка с географското понятие Малък Египет, авторите: англичанина Vesey-Fitzgerald Brian и вторият, французина Clebert Jean-Paul, коментиращи „Парижката хроника” – правят следното уточнение:
А/ Първо, водачите на табора са заявили, че идват от загадъчната страна „Малък Египет” с което за европейците(западни), циганите са останали във вековете, под името „египтяни”;
Б/ Съществува правдоподобна хипотеза, те да са преселници, от географската област ПЕЛОПОНЕС, който към това време бил наричан й, „Малък Египет”.

- Коментарите и отправките(цигани, изселници, Пелопонес, „Малък Египет”) не са мои, само предавам съдържанието в книгите на:
1. Vesey-Fitzgerald Brian. Gypsies in Britain. Lnd., 1944. P. 17-19.;
2. Clebert Jean-Paul. Les Tziganes. P., 1961. P. 55-57.

- В заключение отново ще повторя думите от любимата ми „Барба Яни” … казвайки? Достоинството на хората не се измерва с цвета на кожата … а, с това, Какви са сърцата им!
„Но какво да правя със светлината, щом черни(тъмни/тъмно е в) са сърцата ни?”(се пее в песента)!
http://vbox7.com/play:3519c308

- Дано ме разбереш Вулгарис - та не ми се обидиш, без нужда ... Защото пишейки горното, мен НИКОГА не са ме движели едни такива ксенофобски простотии ... като "божии избраници", "варвари" и тем подобни шовинистични щуротии !!
цитирай
57. leonleonovpom2 - Гет, не знам какво става!
30.09.2014 21:35
Четвърти път одобрявам коментара ти, без да го чета, ще го чета, като излезе тук и се връща обратно
Сега като ,че ли мина
цитирай
58. leonleonovpom2 - Така си е, Гет!
30.09.2014 21:46
Аз и това разправях. При римляните е нямало расизъм Секретари на императора са бивши освободени роби
Макрин, от портрета му личи, че е мавър, не случайно е и от Мавритания, но това не пречи да е император!
Нас могат да ни наричат всякакви, но виж, ако идентифицираш наричащите ни някак, играта загрубява, нямаш право!
Какво да правим, в света на двойните стандарти просто няма как да ги избегнеш
Приятна вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9136792
Постинги: 1348
Коментари: 29644
Гласове: 102596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031