Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2014 20:00 - Мен не ме притеснява това, че министрите ми са по - умни от мене
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 8680 Коментари: 22 Гласове:
31

Последна промяна: 07.11.2014 20:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Има и незначително допълнение. Че работата е за тях, а славата  - за мен

Не го казвам аз, опазил ме бог!
Никога не съм имал министри, нито пък си въобразявам, че мога  някога да имам!
Тази страница е затворена за мен , още когато бях на малко повече от 17 години .
И, слава богу!

Казала го е велика личност в световната история. Кралят -  Слънце! С тази фраза  с един куршум улучва два заяка  Добър и лош ръководител!
Малка викторина
Кой е добрият и кой лошият ръководител ?
Този,  който се страхува или който не се страхува от умните министри?! Аз съм пас. Само предавам това, коетно съм прочел някога или сега

За да не станат непредвидени гафове,  малка справка за кралят -Слънце  Слънцето с главна буква,  защото е бог!  В римската митология е богът Сол.
В нашият език е синоним на сол, но в солниците се получава сол чрез слънцето -  посредством греенето му
Много солници, не една, както мислеше една министърка Солта от една солница не би стигнала до никъде
Та при кралят - Слънце Франция и френският са номер 1  в Европа и близо два века след него! Дали е кадърен или голям некадърник?!  Не знам!
Някой по- умен да се изкаже! Не ме е страх от по-умните....



Гласувай:
32


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. exorsist - Бряяяяяя, бряяяяяяяяяяяяя!!! С ...
07.11.2014 20:32
Бряяяяяя, бряяяяяяяяяяяяя!!! С един куршум два ЗАЯКА въййййййййй!!!

Извиньети, вий дансте ут Бургас????

Иванееееееееее, ми немците кат вадят каменна сол що ли и викат и те ЗАЛЦ????? Сигур щото на бог СОЛ си простират да съхнат гащити??????
цитирай
2. leonleonovpom2 - Милчев, не е по същността коментарът ти?!
07.11.2014 20:42
Но ти е простено, ти си в момента на романтична вълна
Имам постинг за солта, прегледай го, не ми е целта сега да преподавам урок за нея
Не за солодобива в Поморие, за него имам постинг, той там е закрит
Става дума как е на латински сол, солница и паралели с българския Ако имаш затруднения с откриването му, дай знак, ще те упътя, това ,че си любознателен ми е добре известно
И забележи, не съм злопаметен!
Пущам ти коментара Поемам риска върху себе си Значи нося и риск!
Поздрави и мога да бъда полезен със заглавие на нов роман Това е една от силните ми страни-съчиняване на заглавие
Казвам ти го , ако не си го разбрал, знам ли?!Защото заглавието е половин роман Много е важно!
цитирай
3. alchemist - Не знам дали
07.11.2014 20:44
е бил некадърен или кадърен. Може би е бил просто добър организатор.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Безспорно приятелю!
07.11.2014 20:46
Но това е и свойство на кадърния ръководител
Приятна вечер
цитирай
5. leonleonovpom2 - Не знам дали тук му е мястото?!
07.11.2014 20:52
Не се задоволявам само с това, да сведа до знание, какво съм прочел. Мога да обидя много хора, те също да са го прочели Да не би да се уча да чета и да споделям прочетеното?!
И какво ново се казва в случая?
Нека поразсъждаваме, това е целта!Който го умее, ще го разбере!
Такъв съм си, който не ме харесва, негово право е!

Приятна вечер на всички, приятели и не до там!
цитирай
6. mt46 - Според мен
07.11.2014 22:34
умният не се притеснява от умните, от по-умните. Може да се поучава, да си взаимодейства с тях... Некадърният се притеснява от умните...
Лека вечер!...
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
07.11.2014 23:11
Психологията на подобен тип ръководители е, че като се обградят с некадърници , ще блестят сред тях И ще дават директиви, а те ще се възхищават и ще пляскат с ръце. Иначе като тях, пляскащите - много и чакат ред
Лошото е, че той ,всеможещият няма как да свърши цялата работа, не може и да е пенкилер и нещата се издънват
Затова изходът е- способни кадри, а не взети от улицата! Това не е работа за всеки!
Лека нощ!
цитирай
8. vmir - Това е принципът, който прави държавите проспериращи.
08.11.2014 00:38
А държави, които са управлявани от най-най-най-"гениалните", ВИНАГИ са или на опашката или пътуват към небитието. "Гениалните" така обсебват общественото внимание и правят всички около себе си да изглеждат глупави и некадърни, че като се гътнат, поданиците им се оказват без умни хора не защото ги няма, а защото им е ограбено чувството за обективна преценка и това предизвиква междуособици, катаклизми и масови неблагополучия. Управляващия не може да свърши работата на всички, но е крайно необходимо да умее да намира кадърните, които да я вършат добре.
цитирай
9. leonleonovpom2 - Поздравления, Вмир!
08.11.2014 07:17
Чудесен, точен анализ!
Ще си позволя да цитирам отново факти за Луи 14-ти по ред
Когато свършва премиерата на " Тартюф", няма никакви аплодисменти, ледено мълчание За Молиер това е присъда Но кралят, независимо, че институциите му са критикувани скача и бурно аплодира Веднага след това залата се разтриса от аплодисменти
Така постъпва най-дълго властвалият крал в съвременна Европа и при " Сид" на Корней, където се казва:
Кралете са велики,
Но са като нас,
Те хора са, грешат,
При цялата си власт
Затова, когато след 72 години управление си отива, Франция не търпи никакви сътресения
Да, осветява навсякъде, интересува се от всичко, следи дали се върши работата/ държавната/, но самото изпълнение оставя на специалисти Той върши това, което може!
Нарочно давам сравнително далечен пример в историята Има и съвременни Тези, които следват този модел Личат си кои са, няма защо да се посочват По държавите им се познават
Приятен ден!
цитирай
10. batogo - !!!:))) Поздрав!
08.11.2014 07:36
Най-лесно е да се съди... Според некадърника кадърните са некадърници... Всичко е въпрос на гледна точка и следователно - субективно. Делата показват кой е крив и кой - прав, а живота е най-справедливия съдник... Хубав ден!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Така е ,Огняне!
08.11.2014 08:08
Особено у нас, където царуват приватизатори - на историята ни, на държавата, дори на ума и способностите ни
Трябва да видят, че е необходимо да разхлабят и то много примката и нещата ще тръгнат, всеки ще се заеме с това, което може
Поздрави и приятен ден!
цитирай
12. syrmaepon - Според мен вариантът да имаш по-...
08.11.2014 10:56
Според мен вариантът да имаш по-добри министри е за предпочитане. Стига и да имат и други морални качества. Защото руският вариант е обратен - видиш ли по-умен и по-смел го убий или заточи някъде в Сибир. Остава кралят Слънце да се научи да се вслушва в по-умните.
цитирай
13. harta - ...
08.11.2014 14:26
На гроба на Хенри Форд имало епитафия:
"Тук почива един посредствен човек, който се бе обградил с умни хора".

Значи, производителят на автомобили Форд не е бил посредствен.

syrmaepon,
принципът е такъв:
Нямаш ли конкурент - създай го, имаш ли - убий го!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Сирма!
08.11.2014 14:34
Права си, така е!
Въпреки че Луи е изключителен ерудит8 владее езици, интересува се от изкуство,литература, театър/ , той си дава сметка, че не може да владее всичко Поема поста на министър-председател, 10 дена задължително на ден се занимава с държавна работа Изисква това и от другите
Между друго щатът Луизиана носи неговото име
Пример за ръководител е, безспорно Животът му, качествата му повтаря и правнукът му като го наследява
Приятен ден!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Чудесен пример даваш , Иване/ Харта/ !
08.11.2014 14:48
Може да е бил посредствен като специалист в работата, но е наел необходимите за целта хора, организирал ги е, мотивирал ги е, нещо което на тях е липсвало и не са били в състояние без него да направят
Хипотетично говоря Форд не е посредствен човек в никакъв случай, дори и да приемем, че не е бил добър механик и конструктор
Да, работата в екипа е била за умните, а славата - за него, както е отбелязал Луи!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Като прегледах коментарите, забелязох нещо пропуснато!
08.11.2014 22:29
Че на некадърниците с/ с амбиции/ любимото им занимание е да се правят на кадърни, откриватели и да тръбят колко им се пречи!
Какво да им се пречи, реално няма нищо, нещо прочетено някъде, прегърнато като свое и облъчване какво велико откритие предстои Интересно е, даже и в близкото ми обкръжение има случаи/ но независещи от мен/ на успех на такива " изобретатели" Паричен имам предвид, друг няма как да има Но парицата е целта на такива, така, че е успех!
но в България истинското няма цена, ценят се ерзаците И такива знаят това добре и затова " успяват"
цитирай
17. vmir - 9. leonleonovpom2, Добър пример даваш, Леоне,
10.11.2014 08:47
Непрекъснато се убеждавам, че всичко, до което се свеждат усилията за желания от почти всички национален просперитет, е поставяне на всеки на мястото му. Но дори и крал с неограничена власт няма как да го осъществи, ако това не се споделя от поданиците му, защото знаеш, че на всяко неодобрено действие си има равно по сила противодействие. И дори забранено със закон, рано или късно, то си дава резултатите. Ето как, насилственото или безмерно манипулираното поставяне на неподходящи хора на съответните позиции се оказва гибелно за просперитета, а понякога дори и за държавата и нацията.

цитирай
18. leonleonovpom2 - Така е, Вмир!
10.11.2014 12:21
И тогава човек почва да си мисли ,дали е случайно това или нарочно. И везните накланят към нарочно Значи с мисия!
Но има и карма, нека си мислят за нея мисионерите!
Приятен ден ти желая!
цитирай
19. batogo - !!!:)))
11.11.2014 06:20
Има много умни и знаещи, които са непочтени... Умният мениджър прави екип от умни, знаещи и почтени, защото знае, че само такъв екип може да гради и да движи нещата напред и нагоре... :)
цитирай
20. leonleonovpom2 - Съгласен съм , Огняне!
11.11.2014 13:43
Лошото е, че в условията на сегашното обръщане на нещата у нас , почтените не се котират Считат се за задръстени, не могат да завъртят далавера и се счита ,че не стават Защото далаверата е на първа линия Докато има все още неща от Соца , ставащи за далавера-скрап например, заменки и така нататък, явно ще е така
Поздрави и приятен ден!
цитирай
21. jelezov - Изключително интересен и актуален ...
13.11.2014 11:49
Изключително интересен и актуален проблем. Мен специално отдавна ме вълнува във връзка със Сталин и съдбата на СССР и социализма. Че Той е бил гениален ръководител, го доказа и ще го доказва все по-категорично историята. Но защо тогава той търпи около себе си посредствености като Хрушчов например?
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Жельо!
13.11.2014 20:04
Имам няколко приятели с това име Наистина са железни!
Не съм поклонник на методите на Сталин но, че е умен е безспорно Например, когато матросите го попитали как да отидат на митинга- с оръжие или без, той, главният редактор на вестник " Правда" отговорил:
_ Ние , журналистите винаги носим нашето оръжие на ухото си/ моливът/ Вие идете , както намерите за добре!
Естествено, отишли въоръжени до зъби!
За Хрушчов! Дали е умен е спорно , но е хитрец Надхитрил е Сталин!
Да, Сталин е влязъл в капана на лошия ръководител Да се обгражда с по-малко способни от него, да не му подлеят вода Общо взето, докато е бил в силата си е успявал Но идва момент, когато не може да им върши работата им и провалът с него-също
Това му е грешката А некадърниците се настройват безгрешно да разпознават това ,което се иска от тях и даже преиграват!
Какво да кажа, зъл гений е Сталин, както и Хитлер!
За съжаление!
Приятна вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9138847
Постинги: 1349
Коментари: 29650
Гласове: 102601
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031