Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2014 16:55 - Комунисти!?
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 14201 Коментари: 36 Гласове:
29

Последна промяна: 11.12.2014 17:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Имах вуйчо по линия на баща ми. Владееше говоримо доста езици и поради това работеше на пристанището Поемаше капитаните на кораби по време на престоя им - тези, които не са от страните на соца
Млад бях ,но си давах сметка, че е доверено лице на властта, няма как,  караше скъпа, западна кола, често прескачаше отвъд Желязната завеса Но роднина, тачехме си го

Непосредствено след промяната ни беше дошъл на гости при родителите ми  Изненада ме с  откровено антикомунистическата си позиция  Да, майка ми е била в опозицията, баща ми не беше долюбван от местните власти, допущах, че го прави заради тях Едновременно с това си мислех, че щом хора като него са от другата страна, наистина нещата са тръгнали към промяна, така, че счетох това за похвално

По едно време каза ,че тръгва и ме покани, ако искам да се разходя Приех
В колата на седалката до него се беще изтегнало голямо псе Той му нареди да се прехвърли отзад, то ми хвърли зъл поглед,  но веднага се подчини Имайки предвид реацията му, държах го под око Вуйчо ми забеляза, каза ми да съм спокоен, без нареждане от него, то няма нищо да ми направи И скоро демонстрира ,че казва истината
На  тротоара до пешеходна пътека изчакваха деца, ние да минем първи/ по типично български маниер/  Кучето си стоеше кротко, въпреки недружелюбните погледи, които ми хвърляше В момента, в който се изравнихме с децата, вуйчо ми се обърна към псето, посочи му ги и извика:
- Комунисти!
Песът само това и чакаше След като загуби надежда, че ще се разправи с мен , оголи страшни зъби и с лай и ръмжене се нахвърли върху стъклото, бясно удряйки го с лапи, за да изкочи и се нахвърли върху тях
Това до тогава, докато стопанинът му не нареди да спре, с думите, че няма вече комунисти

Та оттогава ми прави впечатление, че особено върли в антикомунизма си са бившите комунисти Като ,че ли по принуда са станали такива, а комунизмът някой друг, аз например съм го докарал и наложил!

Вярно е, пре това безспорно , че промяната дойде от СССР Ако Горбачов не бе предал каузата, вероятно и до ден днешен щеше да се вика към трибуните с познати лица" Слава на БКП, КПСС, Вечна Дружба" и така нататък......
И зорко щяха да следят за това  как се изпълнява прославянето  именно тези, които сега оплюват най-много комунизма

Ще ми се да поразсъждаваме върху това охулване и търсенето на необходимия виновник, върху причините
Сега, независимо, че промяната дойде от СССР, той ни е виновник !  Докато е съществувал за неволите и сега - Русия, основният наследник на същия СССР

Сигурно са пообъркани нещата ни , докато бяхме под крилото на СССР Но за да сме там , под него има съучастници, той не е сам - САЩ и Англия Както и да е , това е минало-история, но именно  за тяхната вина сега мълчим, няма лай или вой
Да видим вините на СССР
Развихме икономика и той помагаше за развитието и допълнително- с изкупуване на готовата продукция -  промишлена и селскостопанска
Само един факт е достатъчен Доставяше ни нефт на цени такива, че България автоматически печелеше минимум  2/ два/ милиарда долара годишно от разходи за покупката му
Сега , ако става дума за  същите комунисти, продават ни го над средната международна цена, връщат си даденото
А пропо Не се знае какво точно диктуваше продажбата на нефтокомбината ?

ПЪРВО -  в света няма губеща рафинерия и

ВТОРО -  защо бе подарена на руснаци!?

Това знае със сигурност председателят  на СДСи в тази връзка -  министър -председател на Република България  Иван Костов - той подписа договора за  тази продажба
Не е комунист!
Ял съм хубава попара на  и от комунизма, за да му стана защитник, но нещо друго прави впечатление

Когато някой ни стане господар и го приемем за такъв, ние сме готови непрекъснато да засвидетелстваме предаността си към него - с лай и вой към анонсирания му противник Не е много сигурно ,че Русия и западът са непримирими противници, Русия е декларирала ,че е скъсала с комунизма, но някои от нас се късат от лай по адрес на Русия
Може би ГОСПОДАРЯТ ИМ Я Е ПОСОЧИЛ , ако е така имат оправдание
Но ние сме в ЕС, имаме ангажименти с него, не е ясно защо и по каква причина трябва като смъртни врагове да се смразяваме с Русия!? Не е ли по-правилно да си следваме пътя, без за това да лаем по Русия и да си поддържаме приятелски отношения с нея
Говорил съм с един бивш кмет във връзка с хилядите продадени на руснаци в града апартаменти. В смисъл, какво правите, градът е станал руски Отговори, че така или иначе обезбългаряването е факт, процесът е в ход и не се вижда спирането му, по-добре да дойдат руснаци, отколкото някакви други, няма да ги спомена, за да няма обвинения в расизъм!

Та струва ми се, че търсим друг виновен за грешките, които ние самите допущаме-необходимия виновник!
Това е здравословно, но няма да реши проблемите ни, само допълнително ще ги натовари!














Гласувай:
29


Вълнообразно


1. batogo - !!!:)))Според мен този пост не подхожда особено на твоята интелигентност...
11.12.2014 17:31
Освен, разбира се, ако не подценяваш читателската интелигентност... Защото да използваш хлъзгави полуистини за пределно ясни и житейски доказани истини, няма как да се изтълкува по друг начин?!?! На всеки що годе интелигентен човек е известно какво бедствие за България е умопомрачителната любов към Москва, докарала голяма част от българите до слепотата да не различават руския от българския национален интерес и да мразят всеки българин, който не обича, не възхвалява и не е готов да се подложи като тях на техния кумир - Путин. :)
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
11.12.2014 18:05
Аз просто казвам друго, може да не е станало много ясно Да си следваме нашия път с ЕС, но без да се смразяваме с Русия По Черномориеторуснаците са купили десетки хиляди апартаменти, искат свои училища по градовете
Спомням си какво беше в гимназията при нас-Четири паралелки с над сто ученика във випуск Сега има една единствена паралелка, гимназията е пред закриване и руснаците искат училището
Това ние сме го допуснали, никой не ни е виновен
Путин не ми е кумир, по простата причина, че още като студент съм си наложил политици да нямам за кумири Но не съм и привърженик на необоснована критика
Относно казаното от него / или приписваното му/, не виждам нищо престъпно или зачеркващо историята ни
Фактическата създателка на Киевска Русия Олга е обявена за светица, всички в Русия и Украйна знаят/ по-начетените/ ,че тя е баба на покръстителя Владимир и, че е българка Счита се ,че е дъщеря на Владимир Хръз, ослепения син на Борис, според други източници, тя е дъщеря на сестра му Ана Както и да е внучка е на Борис, а Владимир е неин внук Затова считам, че е дъщеря на Владимир Хръз - Расате, заради името на внука й
Това се знае от руски източници, те го признават и рекламират
И ние да плачем, че ни зачеркват историята. Ами те самите ясно казват, че корените им са свързани с нашата история Не директно в случая, просто трябва да се свържат нещата
Благодаря ти ,търсих начин да пиша това, не исках да е в чужд постинг, да не го омаскаря, но така поставени нещата ,вече няма пречка да го направя, тук, при мен!
Приятна вечер!
цитирай
3. get - - Приятелю, разбирам те! Всеки ч...
11.12.2014 21:23
- Приятелю, разбирам те! Всеки човек е със своите симпатии и антипатии ... такъв си какъвто си!

- Но нещо има друго, което е смущаващо - първо! А то е, по официални данни от лятото на 2013 год. на руският посланик в България - Лица получил статут за постоянно пребиваване и граждани на Руската федерация ... само по Черноморието са над 300 000 ?
Само за сведение? След Гражданската война, цивилни граждани и бивши военни от "Бялата армия", които емигрират в България възлизат на 35 000 човека.

- Направи някакви анонси ли ... алюзии ли ... по отношение на кучето на вуйчото ... и комунистите! Та в тази връзка да ти постна разказ за "комунистите", в лицето на Червената армия, която без да сме във война с тях окупира България - Какво правят със сънародниците си ... тези по поведение и дух азиатци, които ти бъркаш с представите на дядо ти ... за "онези" руснаци белогвардейците и дворяни и интелигенция ... възпитани в дух на уважение, към европейската култура и ценностите, знаещи два - три западни езика!
- В заключение - мисля(?) бъркаш времена и епохи ... а от там, хора и хора?
- Ето ти откъса-спомен на Леонид Евгениевич Ходкевич за руската бело-емиграция в България?
"Когда пришли советские войска, всех наших отцов и дедов вызвали в комиссию следователей красной армии. Одну часть из них, поругав, отпустили домой; вторую — выслали в отдалённые населённые пункты здесь же в Болгарии: третью — загнали прямо в Сибирь. Члены РОВСа, в основном, были угнаны в Сибирь. Тех, кто был в Русском Корпусе, расселили вне больших городов. Остальных заставили принять советское гражданство. Хочешь или не хочешь — иди, пиши заявление и получай советский паспорт, И все мы стали “советскими гражданами”. Уже на третий или четвёртый день после ввода красной армии, все русские Белые организации (а их было тогда двадцать пять!) были распущены, имущество их было конфисковано. И с тех пор этих организаций в Болгарии не стало...

После этого, коммунисты собрали всю эмигрантскую массу, и для того, чтобы, во-первых, наблюдать за ней, а, во- вторых — “перевоспитывать”, создали “Союз советских граждан в Болгарии”. Дали нам помещение — бывшее немецкое училище, и в нём устроили клуб. Там в обязательном порядке русских эмигрантов заставляли изучать историю ВКП(б), политэкономию и т.п. А когда началась национализация, многие богатые русские эмигранты стали оформлять “дарение” своего имущества (в том числе даже фабрик!) этому «Союзу». Так организация эта превратилась в весьма состоятельную.

Но в 1956 году советское руководство посчитало нас уже «перевоспитанными», и нам заявили: «Возвращайтсь на Родину!” Половина возвратилась: в основном, в Казахстан, осваивать целинные земли. Там многие люди спивались, сходили с ума, просто исчезали куда-то. Но некоторые, воспользовавшись тем, что кто-то из их родных был из болгар, сумели вернуться обратно. Это был развал русской эмиграции в Болгарии. Нам запретили собираться, отобрали дом. И до тех пор, пока здесь существовал коммунистический режим, мы не имели своей организации.
"
- Замисли се над това, какво казва?
цитирай
4. mt46 - Поздрав за сравнително обективната позиция!...
11.12.2014 22:21
Мисля, че през социализма /защото комунизъм не е имало/ , въпреки пороците на системата, България беше много по-добре икономически, отколкото сега /а и в сравнение с годините преди 1944 г./. Имахме държавност, ред, работа за всички, по-добро здраве, образование, култура, значими спортни успехи, много по-малка престъпност... Е, имаше и гадни, злобни партийци, ръководители...
България не трябва да робува ни на Изтока, ни на Запада...
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
11.12.2014 23:04
Аз не съм привърженик на комунизма ,във вида , в който го познавахме Както съм писал, ял съм му попарата, особено пък моите родители

В нашия град имаше много белогвардейци били са още повече до началото на войната, когато близо половината мъже са заминали за Русия Разубеждавали са ги българите, но те били непреклонни Казвали са, ви е не знаете ,какво е матушка Русия нито един от тях не се е върнал Смята се, че са пратени в наказателните батальони и са загинали до един
Имам двама съученици от белогвардийски произход и учителка
3500 апартамента имат закупени в града Гимназията е пред закриване, няма кандидати Говорил съм с кметовете, съгласни са, закрие ли се гимназията, закрива се градът, бъдещето му е квартал на Бургас А е трети по големина на Черноморието... Руснаците искат сградата за тяхно училище, за техните деца поставено им е правилно условие-да, но занятията да са на български, като се учи усилено руски Те упорстват След като си дошъл в близка па език страна, след като говориш стария й език , не би трябвало да имаш езикови проблеми и е редно да научиш български литературно
Проблемът е, че тези руснаци са дошли с българско участие тук Обясни позицията един бивш кмет - по-добре те, отколкото някакви други Това не е средно статистическия руснак, това са обикновено хора ,домогнали се до блага-парвенюта в значителна част И тази парвенющина се проявява особено силно в магазините Влезна ли в магазин и видя ли руснаци там, веднага излизам и търся друг защото знам, че ще се вбеся от показното им пазаруване
След като е допуснато да овладеят възлови места в икономиката ни, която преди беше здраво свързана с тяхната, след като няколкостотин хиляди от тях / има и много качествени хора измежду тях, като една кинорежисьорка например, която положи невероятни грижи за дъщеря ми/имат право да пребивават тук, не се вмества някак си да изпитваме омраза към тях
Вече сме ги приели и са приети
А иначе, алюзията, намекът с кучето не е случаен Някой насъсква, посочва врага и друг някой, като предан слуга , веднага се озовава. но поставя в същото положение и останалите, което е безкрайно обидно За какво е нужно това?!
Продължава...
цитирай
6. leonleonovpom2 - Идеята е, да си следваме пътя в ЕС, ...
11.12.2014 23:30
Идеята е, да си следваме пътя в ЕС, чийто член сме, като за това не виждам причина да обвиняваме Русия за стари прегрешения Въпреки, че погледнато неутрално, бедите, които ни сполетяха сега, са далече повече от тогава Да, сега можеш да отидеш на запад, да емигрираш, не да бягаш през граница Изживявал съм унижението, да не ми разписват служебен документ, защото ще избягам.....
А ако нещо в този път не е наред, не е необходимо да бъдем насъсквани в люта омраза към Русия, която се е отказала от комунизма
И да не е Русия, Х да е, защо трябва да се смразяваме И какво общо имаме ние, обикновените български граждани с Путин, да го критикуваме Това е работа на политиците
Бил ни зачеркнал историята Той не е историк Споделил е негово виждане, което в общи линии е вярно Там им са корените , Киевска Рус и така нататък Чувал съм го да казва, че с Украйна трябва да се разберат, че са един народ, което също е вярно Какво да каже, че ще води война с Украйна ли и ,че нямат нищо общо?
А относно българската история и нашето участие в тяхната не сме справедливи Не е негово задължение да цитира, но каква е Олга, Светослав, Владимир, руснаците го знаят и се пише Отчитат се българските заслуги за писменост, език Признава се ,че Киев е дело на българи, както и други големи градове в Украйна и Русия
Ние зачеркваме тракийското, местното, защото ако вместо траки се пишело македонци избивало на македонизъм Ами ако се пише Хитлер, дали не избива към хитлеризъм?
Що за логика?! Писах в коментари за Митридат от Понтикапея-Крим, какво е направил срещу Рим, как е обединил земите ни, за монетосечене тук с негов образ Той не чувства тези земи за чужди В същото време не сме наясно с населението в Крим А римляните считат кемерите за траки
Прекрасно разбираш омагьосания кръг
Путин, не ми е роднина или фаворит, в този случай той ли ни зачерква историята или ние самите правим това
+После крещим и търсим кой ни с.а в гащите Нека си поемем нашия дял от вината Така съм научен, не да търся друг
Лека нощ!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
11.12.2014 23:45
Да, точно това съм имал предвид Така е, както си го написал
И не намирам някакъв особен плюс в това, че свободно може да отидеш навсякъде/ ако имаш пари/, да изнасяш безнаказано милиони/ явно не спечелени с пот на челото/
Това е радост на парвенютата Бил съм свидетел и съм потъвал от срам, как една такава преуспяла пита друга, в коя държава е Куала Лумпур , където са били? Или масовите цигански нашествия в Северна Европа ,събрали веждите на свидетелите и изградили погрешен образ за българина
Работил съм сега, след промяната с години в предприятие , продадено на руснаци Не казвам, че са херувими, но нито веднаж не са ни забавили плащането, или пък да го платят частично
Дъщеря ми, изживя невероятни и незаслужени унижения с български работодатели, техни хитрувания на неин гръб Имаше и работодател рускиня, високообразована наистина, там пролича огромната разлика в отношението
Просто не съм привърженик да се обвинява някой там, където и ние имаме голяма вина!
И друго, обидно е, защото прозира, че някой ни насъсква ,както в случая с кучето и ние като добри слуги се отзоваваме
Лека нощ!
цитирай
8. lidislidis - Ами, въпрос на интелигентност и дипломатичност на един народ
12.12.2014 02:24
Споделям мнението ти в постинга, от позицията на живееща в страна, която не оплюва никого, най малко пък Русия, въпреки, че е имала повод, впредвид исторически минали събития. Въпрос на низш интелект е намразването и оплюването различни партийности, дори цели държави. Българина трудно може да го разбере това, както не може и да разбере, че нито един строй и партийност са калъпирани и еднакви, нищо, че името им е еднакво комунистите в Русия не са еднакви с комунистите в България, или другаде по света. Демократично право е да избираш идеите и партийната си принадлежност, не виждам защо някой трябва да плюе? Правят го невежите и невъзпитаните нации. Камерон казва по случая, че англичаните например нямат и не им трябват приятели, нямат и не им трябват врагове, а имат само интереси и ги постигат с дипломация, а не с оплюване.
цитирай
9. aboychev - ТРЪГНАЛ ВИНО ЧЕРПЕЦ
12.12.2014 08:22
ДА НИ ЧЕРПИ (с) ВИНА
НО ЗАБРАВИЛ МЕЗЕТО
А ВИНАТА СИ ПИЕЛ САМО С МЕЗЕ
НО НИЕ ЗА МЕЗЕ НЕ СТАВАМЕ
КОЛКОТО ДО КОСТОВ, ТО ТОЙ НИКОГА НЕ Е ПРЕСТАВАЛ ДА БЪДЕ КОМУНИСТ
И ВИНАГИ Е БИЛ АГЕНТ НА ГРУ НА СССР
ПРИЗЕМЕН "ЛЕТЕЦ" НА СЪВ.АРМИЯ
КУЧЕТАТА СА ВЪРЗАНИ ПО ЦЯЛОТО ЧЕРНОМОРСКО КРАЙБРЕЖИЕ И
ЧАКАТ САМО СТОПАНИНЪТ ДА ИМ ВИКНЕ "ДРЪЖ"
цитирай
10. leonleonovpom2 - Да, това имам предвид ,Лидис!
12.12.2014 08:41
Да си гледаме интереса, достатъчно сме страдали за имагинерни идеи, няма смисъл да си търсим или създаваме врагове
Ние не сме загубен народ, имаме климат и природа, с малко помощ при положението , в което сме изпаднали, можем да стигнем далече...Правили сме го, няма да ни е за пръв път!
Приятен ден!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Точно това разправям, Бойчев!
12.12.2014 12:47
Грешката е наша, първо с Костов, после с това, за което говориш
Няма причина друг да виним за това, че бил такъв
Такъв е какъвто е създаден, ние не сме създателите му
Но аз съм видял и хубави неща в него, не е изцяло отрицателен герой
Така, че не ни е нужен като враг Приятел може да бъде, като ние си преследваме нашата цел
Няма как да им посочим пътя, имат собственост тук, искат училища, да трябва децата да учат Имат много деца - режисьорката например имаше четири, чакаше пето Да получат училища, но с условие, да учат литературен български в училище, с усилено изучаване на руски/ старобългарски/
Приятен ден!
цитирай
12. shtaparov - Един известен наш професор твърди, ...
12.12.2014 16:37
Един известен наш професор твърди,че оня,който продава на руснаци но не е комунист,е агент на ГРУ,което му наредило да не влиза в "Партията",та да може да бъде пробутан за "дисидент",когато това стане необходимо.
цитирай
13. aboychev - АМИ ТО БЪЛГАРСКИ УЧИЛИЩА С ПРЕПОДАВАНЕ НА РУСКИ ЕЗИК БОЛ
12.12.2014 16:58
НО ТЕ НЕ ИСКАТ ТОВА
ТЕ ИСКАТ РУСКИ УЧИЛИЩА,
В КОИТО ДА СИ ПРЕПОДАВАТ ПО ТЕХНИТЕ СИ УЧЕБНИ ПРОГРАМИ,
ДЕ НЕ БИ СЛУЧАЙНО ДА СЕ БЪЛГАРИЗИРАТ.
ЩО ЗА НАГЛОСТ БЕШЕ ТОВА ПРАЗНИКЪТ НА НЕСЕБЪР
ДА СЕ ЧЕСТВА НА РУСКИ ЕЗИК С РУСКИ ЗНАМЕНА
ТОВА СИ БЕШЕ ЧИСТА ПРОВОКАЦИЯ,
КАТО ТЕЗИ ПО РАНШНИТЕ КОГАТО В ДЕЛИОРМАНА И КЪРДЖАЛИЙСКО СЕ ПРАВЕХА ЧЕ НЕ РАЗБИРАТ БЪЛГАРСКИ И НЕ МОЖЕШЕ ХЛЯБ ДА СИ КУПИШ
КАКТО ИМА У ИЗВЕСТНА ЧАСТ ОТРИЦАТЕЛНО ОТНОШЕНИЕ ОТ НОВИНИТЕ НА ТУРСКИ,
ТАКА СЛЕДВА ДА ИМА
НЕ ПО-МАЛКО ОТРИЦАТЕЛНО ОТНОШЕНИ КЪМ РУСКИ УЧИЛИЩА
ТУРСКИЯ, ГРЪЦКИЯ И РУСКИЯ ЕЗИК СА ЧУЖДИ ЕЗИЦИ
КОИТО СА ОФИЦИАЛНИ В СЪСЕДНИ И БЛИЗКИ НИ СТРАНИ,
НИЩО ПОВЕЧЕ И НИЩО ПО-МАЛКО,
НАЛИЧИЕТО НА СОБСТВЕНОСТ ПО НАШЕТО КРАЙБРЕЖИЕ И ПЛАНИНСКИ КУРОРТИ
НЕ ГИ ПРАВИ ГРАЖДАНИ НА БЪЛГАРИЯ С ОСОБЕН СТАТУТ,
НЯМАТ ПРАВО НИТО НА ПРЕВИЛЕГИИ НИТО НА РЕСТРИКЦИИ.
ТОВА Е, НА КОЙТО НЕ МУ ХАРЕСВА ПРАВ МУ ПЪТ,
ТУК НИЕ СМЕ ДОМАКИНИТЕ И НИЕ ОПРЕДЕЛЯМЕ ПРАВИЛАТА,
АКО НЯКОЙ СИ ВЪОБРАЗЯВА, ЧЕ НИ ПРАВИ БЛАГОДЕЯНИЕ,
ЧЕ СЕ Е НАСТАНИЛ В ДЪРЖАВАТА НИ ТОВА СИ Е НЕГОВ ЦИВИЛИЗАЦИОНЕН ПРОБЛЕМ,
НО КОГАТО РАЗВЯВА ЧУЖДИ ЗНАМЕНА НА ВСЕКИ НАШ ПРАЗНИК,
ТО СЛЕДВА ДА ПОЛУЧИ СЪОТВЕТНО ОТНОШЕНИЕ,
ЕДНАКВО КАКТО ПРИ ТУРСКИТЕ,
ТАКА И ПРИ РУСКИТЕ,
ТАКА И ПРИ АМЕТИКАНСКИТЕ ЗНАМЕНА .
ЕДИНСТВЕНОТО ДРУГО ЗНАМЕ
ОСВЕН БЪЛГАРСКОТО СЛЕДВА ДА Е ТОВА НА ЕВРОПЕЙСТИЯТ СЪЮЗ.
ВСИЧКО ДРУГО Е ПОЛИТИЧЕСКА
ПРОВОКАЦИЯ И ОПИТ ЗА ДЕЗИНТЕГРАЦИЯ НА НАЦИЯТА НИ.
цитирай
14. get - - Приятелю с теб имам чувството, че преживяваме "де жаву" - Спомни си от кога и кого почна Новото ПРЕКРОЯВАНЕ НА СВЕТА ?
12.12.2014 20:02
- Спасителят ни е завещал тези слова, за случай като нашия?
"Окото е светило на тялото; и тъй, ако окото ти е здраво, цялото ти тяло ще бъде осветено;
но ако окото ти е болнаво, то цялото ти тяло ще бъде помрачено.
Прочее, ако светлината в тебе е тъмнина то колко голяма ще е тъмнината?!

НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА СЛУГУВА НА ДВАМА ГОСПОДАРИ, защото или ще намрази единия, а ще обикне другия, или към единия ще се привърже, а другия ще презира. Не можете да слугувате на Бога и на … „господаря” !"

- Второ още през 1914 г. са казани тези слова след погрома над България, наречен "Междусъюзническа война" ?
"В номера 1219 на в.Утро” от 17 юни 1914 година в една статия под заглавие: „Екзарха и 16 юни” се излага, че негово блаженство Екзархът, пред един от редакторите на този вестник, се изказал, че 16 юни е КАТАСТРОФАЛНА ДАТА.
Негово блаженство рекъл: „Истината всеки знае. Тя е ясна, като бял ден. Великите национални интереси, обаче диктуват, всичко това да се претърпи и премълчи с небивал стоицизъм.”
Като изповядва, че истината, която е ясна като бял ден; че всеки даже и бабите в България - могат да я посочат и я посочват; но че по диктовката на великите национални интереси, трябва всичко това да се претърпи и премълчи с небивал стоицизъм, като е така, защо тогава той нарече 16 юни, дата катастрофална за България?
Ако тая дата, по разбирането на Негово Блаженство беше била истинската причина за погрома на България, той щеше според даденият от него съвет: „да я премълчи с небивал стоицизъм”.
Истинската причина на погрома той я премълчава.
Като посочва на 16 юни, той не посочва тая дата, като самата причина за нанесения погром на България.
В такъв случай, ако тая дата не е причинила погрома на България, се пита Негово Блаженство: „А какво е 16 юни? – И той отговаря: това е точката, която ще се пръсне или по-скоро, която пръсна светлината на България, както и на целият свят”.
Но на края Негово Блаженство, не си устоя на думата. Той открива, кои са ония които са предизвикали тая фатална дата. И той казва:”Народната маса е, която понесе мъчнотиите, предизвикани от 16 юни, а ония които предизвикаха тая фатална дата, са нашите държавници и умни мъже.”
Тези държавници и умни мъже, които визира Негово Блаженство, съ оръдията на „дееца”, който планира, дерижира и извърши катастрофата.
Тоя деец е РУСКАТА ДИПЛОМАЦИЯ.
Най-добре, най-положително от всички българи знае Негово Блаженство, че погрома на България се дължи на тоя деец на руското правителство.
Затова вика: „Мълчете, не думайте, че руското правителство е най-големият враг на силна и велика България. Велики национални интереси диктуват това да се премълчи с небивал стоицизъм.”
Ние можем, сме свободни, да виним за станалият погром оръдията – „нашите държавници и умни мъжи” – които са из нашата среда, а за „дееца” – руското правителство, което създаде тия оръдия за своя потреба, за изпълнението на своя план – сгромолясването на България, и което продължаа да рекрутира с всевъзможни средства и най-високостоящите на сановници от гражданското и църковното ни ведомства, трябва, за тоя „деец”, тбява да кютим(траем – б.м.), да си мълчим с небивал стоицизъм. Само по тоя начин ние ще придобием благоволението му, за да заслужим наградите му и да се представим достойни и благонадеждни негови послушници – органи.
Кой НА НОВО се е натоварил с такава … мисия?
"

- Трето ще кажа и свършвам ... Защо са им на слепият аналой, а на глухият църковна камбана?

- С уважение!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Щапаров!
12.12.2014 20:37
В политиката нищо не е за учудване. Тя е мръсотия и в нея по начало всичко е възможно
И при нас ни пробутаха псевдодисиденти, едва ли руснаците ги назначиха, ако директивата е от тях, имаше сериозно преиграване от наша страна Които прескачаха от вляво в дясно и обратно, все едно, че си играят на криеница
Да не забравяме, че Орешарски беше също в СДС и ако се не лъжа - кандидат кмет на СДС
А обясненията ти относно траките, живеещи в Крим , адресирани към Милчев са си чиста загуба на време Той това няма да проумее лесно Има чип за страшния автохтонизъм, колко е опасен и е готов да се съгласи, че сме траки от Луната дори, но само не и от местните. Доскоро отричаше изобщо тракийския произход Обаче с това противопоставяне, типично за траките увря най-накрая , че май има нещо и мина на друга позиция Че кимерите може да са траки, но не са местни траки По неговата логика, аз не съм помориец, въпреки, че съм регистриран и живял там, защото не съм местен, дошъл съм от София

Може и да се обърне

Аз съм истинският помориец, защото не съм от Поморие, автохтонист, а съм дошъл отвън, подобно на Аспаруховите българи Ще ги уведомя в Поморие, да внимават в картинката с мен!

Писах му във въпросния пост за Митридат, какво е направил по Черноморието, Рим за какви счита кимерите в Крим, този път не посмя не само да коментира, но е нещо ехидно с две думи да каже
Както и да е кауза пердута!
Приятна вечер!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Съгласен съм , Бойчев!
12.12.2014 20:40
Децата на постоянно живеещите тук трябва да учат, но български - задължително
Приятна вечер!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
12.12.2014 20:51
Имаш право за Междусъюзническата война, за финала и, но и съюзниците ни не струват и пукната пара
И ние сме инициирали станалото, сега трябва да внимаваме, то да не се повтаря
Ясно е, че като изядена отвсякъде малка държава,като огризка от ябълка ние нямаме глас и ако все пак се опитваме да говорим, той е като шепот, едва се чува Имаме нужда от хитри дипломати, които да извличат ползи за държавата, не да я правят заложник на чужди интереси..
Приятна вечер, Гет!
цитирай
18. germantiger - Мои коментари при Чолаков (ако ги допусне) и при Минев
13.12.2014 12:46
ЗАЩО МНОГО БЪЛГАРИ МОГАТ ДА СА РУСОФОБИ
При професор Петко НЯМА КОНКРЕТИКА, А ЛАЛДЖИЙСТВО и аз с лекота ще ти посоча защо едиун човек и то българин може да е русофоб - мотивиран такъв:

лаконично, ясно и точно

- Лесно е да започна с историята, но ще започна с "належащото" - какъв е днешния "капитализъм" в БГ - мутренски, в генезиса си червен и следователно руски. ЗАЩО КАПИТАЛИЗМА ПОЗВОЛЯВА НА ЗАПАДНИЯ ЧОВЕК И ПЕНСИОНЕР ПАСАЖЕРСКИ КОРАБ И КРУИЗ А НА БЪЛГАРСКИЯ НЕ - защото тук бизнесмена ти е с червен комунистически манталитет, често и с такъв род "назад" - къде учеха масата днешни бг политици - в Русия/СССР, вкл. такива като Инджев които днес уж са антиРусия, какъв беше Луканов, кой е Станишев, какво е БСП, какво е енергетиката, армията, милицията/прощавай полицията - маса съветски възпитаници на ръководните горе постове

- "бонус" - къде беше СЪЗДАДЕНО ДПС - в Москва - не знаеш това... вече го научи

- сещаш се за 45 години руски комунизъм тук, впрочем знаеш ли, че една от причините истината за бгисторията да се извращава отново е панславизма на Москва в онези 45 години - не знаеше... е сега знаеш

- през ПСВ руски корабо обстрелват Варна и избиват цивилисти вкл. же ни и деца - германски подводници (ако добре помня) принуждават руската флотилия да прекрати обстрела - не знаеше това... е вече го знаеш

- пак през пСВ руски войски навлизат в българска северна Добруджа (каквато я чувстват българите поради бгнаселението там), Вазов русофила дори пише разочарован от Русия - ген Колев кавалериста, бие 2 руски дивизии - не знаеше това... е вече и това знаеш

- през ВСВ още 1941г. съветски бомбардировачи рейдират над Русе и извършват налет с бомбардмънт - не знаеше това... тоже вече го знаеш

- пак през ВСВ дошлите тук руско-съветски войски изнасилват "някоя и друга" българка, посягат на някой и друг бгхамбар, кокошарник и изба с вино и ракия - и това не знаеше... еее, да го знаеш

- след ВСВ СССР "гласува" България да е в лагера на победените - гласува със западните сили - не знаеше ли...

СЕГА ЕДНА ДРУГА ИСТОРИЯ ДА ПРЕПОВТОРИМ

КАКВО Е РУСИЯ ЗА БЪЛГАРИЯ

- избиването на десетки хиляди волжки българи от войските на Иван Грозни и направата на пирамиди от черепите им
- потапянето и убиването на български кърмачета в ледовете с главите надолу в направените за целта дупки в леда
- изселването на волжки българи и наричането им татари, както и омесването им с такива
- Русия беше против акта на българското Съединение
- Русия подкрепи и подскокороса Сърбия да удари България в Сръбско-Българската война
- обстрела на Балчик и Варна през ПСВ от руския имперски флот и жертвите сред цивилно българско население
- на България е обявена война от СССР-Русия на 5 септември 1944г., Жуков в спомените си говори за победа над българите и дори това е отпразнувано със салют в Москва
- след ВСВ СССР гласува със съюзниците си от Запад България да е в лагера на победените
- с одобрението на Москва, сръбски и български комунисти беше създадена фалшивата македонска нация и беше откъсната от България тази наша земя и народ
- пак в Москва беше създадено ДПС с участие на български комунисти

...

И ТИ ОПРЕДЕЛЯШ РУСОФОБИЯТА КАТО КЛИНИЧКА "КАРТИНА" (не ти а профессоре)...?!

АКО СИ ЗНАЕЛ ВСИЧКО СПОМЕНАТО ОТ МЕН НАГОРЕ.... ТО НЯМАШЕ ДА ОПРЕДЕЛЯШ РУСОФОБОЯТА КАТО КЛИНИКА, А ЩЕШЕ ЧУДЕСНО ДА ЗНАЕШ ЧЕ ТЯ ИМА СВОИТЕ ИСТИНИ И МОТИВАЦИЯ!

цитирай
19. germantiger - +
13.12.2014 12:48
Но още по-любопитно е друго - ЗА ГЕРМАНОФОБИЯТА НЕЩО ДА КАЖЕШ

- ДЕСЕТИЛЕТИЯ НАРЕД ГЕРМАНОФОБИЯ ШЕСТВАШЕ ПО БГУЧЕБНИЦИ, ТЕЛЕВИЗИИ, КНИГИ, ВЕСТНИЦИ ПО ЧЕРВЕНО ВРЕМЕ

- ДРУГАРИТЕ ВЪЗПИТАВАХА В "ЗАПАДНОФОБИЯ" ПОКОЛЕНИЯ БЪЛГАРИ... та за тези фобии ти и професора нещо... ?!

Когато другарите 45 години възпитаваха във фобия срещу почти всичко западно и германско и във филия към всичко руско какво казахте тогава или сега вие русофилите

В онези времена човек можеше да попадне в лагер за русофобия, а днес за западнофобия няма нищо да се случи - русофилите пишете тук чрез америкаснкото творение интернет

Истината е "простичка" - те, русофилите бяха по-жестоки, по-вероломни, по-мерзки в лъжите си

Те не търпяха чуждата истина в тяхното време, днес има място за всяка истина

Те бяха нетърпими повече, лъжливи в пропаганда повече - факт!
цитирай
20. germantiger - ...
13.12.2014 13:01
Аз съм написал да го наречем това антиРусия, а ти можеш да напишеш проРусия - има истина и в двете "посоки".

Ако се опитаме да оценим хубавото и лошото (без прекалени емоции и с дълбоко познаване на фактите и процесите), вероятно всички ние ще стигнем до някаквао разумно становище.

Тъй-като проблема за и против Русия винаги се политизира и ПОЛЯРИЗИРА, това за сега е невъзможно!
цитирай
21. get - - За една такава философия и модели на човешко поведение - Народа ни го е казал в ...?
13.12.2014 13:40
leonleonovpom2 написа:
Имаш право за Междусъюзническата война, за финала и, но и съюзниците ни не струват и пукната пара
И ние сме инициирали станалото, сега трябва да внимаваме, то да не се повтаря
Ясно е, че като изядена отвсякъде малка държава,като огризка от ябълка ние нямаме глас и ако все пак се опитваме да говорим, той е като шепот, едва се чува Имаме нужда от хитри дипломати, които да извличат ползи за държавата, не да я правят заложник на чужди интереси..
Приятна вечер, Гет!


- По-добре живо псе - отколкото лъв, но мъртъв?
- Майци БоЯнову и СтоЯнову плачат - а майка БеЖАнова се радва!

- А ей това! - са ни завещали ДВАМА големи БЪЛГАРИ - Иван Вазов и Йордан Хаджиконстантинов - Следва да го знаем, пазим и доколко можем да следваме в делата си !!


"Не се гаси туй, що не гасне!"
...
Една звездица - и тя тоже
моряка води сред морето,
ЕДНИЧКА ИСКРА нявга МОЖЕ
ПОЖАР ДА ВДИГНЕ ДО НЕБЕТО.

Огънят, в който Хус изчезна,
огря вселената по-ясно,
в нощ мрачна, бурна и беззвездна
светкавицата грей ужасно.

Тирани, всуе се морите!
НЕ СЕ ГАСИ туй, ЩО НЕ ГАСНЕ!
Лучата, що я днес гасите,
тя на вулкан ще да порасне.

Тук всичко мре, изтлява, гние
и тез, що бдят, и тез, що падат,
престоли, царщини и вие
и червите, що вас изядат.

ЕДНАТА СВЕТЛИНА Е ВЕЧНА -
една във хаоса грамадни!
СЪС НЕЯ ТОЯ СВЯТ СЕ НАЧНА,
със нея НЯМА ДА ПРОПАДНЕ.

Във мрачен гроб фърлете нея -
тя повеч блясък ще ДА пръсне,
убийте я във Прометея -
тя във Волтера ще възкръсне.

И ако слънцето изчезне
от тия небеса приветни,
то НЯКОЙ В АДА ЩЕ ДА ВЛЕЗНЕ,
главня ДА ВЗЕМЕ, ДА НИ СВЕТНЕ!

- Пак ще повторя думите на другият СВЕТЪЛ ДУХ възрожденец "ДЖИНОТ":
"НЕК СЛУЖА РОДА МОЕМУ, АКО Е И ЗА крива Бога! Не е честно мене, болгарину, да се отчаявам и да вракям зло за зло. Болгарин - прави и верний, и благородний човек. Болгарин е любител всякое добро, болгарин е срамота да се отрицава от свойат род и язик — той болгарин, който родо свой си хули, името му е ни ден, ни нощ. Аз съм болгарин, плачем за нашите изгубени болгаре, които ся по долная Мизия, затова должни сме да ся жертвуваме за бракята наши пресладкий болгари! "

- Сто човека държавници ... да имаше с тяхното мислене в България - нямаше да си говорим в момента, за Голготата ни Българска!!?
цитирай
22. leonleonovpom2 - Добре си го написал , Германтигър!
13.12.2014 14:28
Говоря общо!
Не съм фоб на никого, на германците също.
От дете знам отношението на дядо ми към тях, как ги хвалеше за кавалерското им отношение през втората Световна война , и за хубавите думи за бойните качества на българите през Първата ...

Там ,между 5-ти и 9- септември 1944г има някаква мистерия, може би някакво споразумение/ необяснимо за войната/
Ясно е, че германците се изтеглят според договора с България от земите й В същото време руснаците не бързат да влезнат,за да избегнат сблъсък и военни действия Дават им възможност да се оттеглят За мен обявяването на война на България е знак за оттегляне на германците, нямам
друго обяснение
Бил съм на стаж в Германия, просто нямам причина да изпитвам някаква фобия
Не съм и фанатичен фил по отношение на Русия Кривиците ги казвам При една командировкав Москва единствено мен предупредиха да бъда внимателен в частните разговори
Има хубав постинг на Щапаров за руснаците, симпатиите ми идват оттам, от почти сигурния им, свързан с българите произход. И тези войни за освобождението ни-8 или девет на брой, почващи за нас, но отклонявани в друга посока, както предшестващите последната две Кримски войни И връзката между нас и тях е наистина още в именуващите се траки
Както и да е, ползата е и за нас-няма военни действия на територията ни
Приятен ден!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Няма какво да се обвиняваме, Гет!
13.12.2014 14:35
Ясно си го казал накрая, липсват не сто, един дори от ранга на Стамболов, той само щеше да е почти достатъчен
От нас не зависи абсолютно нищо
Единственият ни политик, от който се възхищавам, заради държавническото му поведение/ за останалото заслужава да го мразя/ е Стамболов За царя, за Батенберг -отделно класиране
Приятен ден!
цитирай
24. germantiger - Чолачето клекна и показа страх на тази негова възраст...
13.12.2014 15:16
Коментарите ми бяха изтрити, а истинския въпрос към НЕГО (след конкретиката ми по темата) беше:

И за финал - нещо сериозно
Учудвам се, защо разумен, знаещ човек като Вас Чолаков пише постинги, които чудесно съзнава, че грешат срещу истината - напълно разбираш (защото си информиран и задълбочен) грешките или манипулацията в твоите постинги.

Чудесно знаеш, че ако аз или дори ти направиш едно сериозно сравнение на армейско "ниво" между САЩ и Русия изводите ще са много в минус на руснаците.

Чудесно съзнаваш, че приказките за умиращия запад и жалкия Обама, но великия Путин в огромна степен са глупости. Подобни са и глупостите на отсрещната проамериккаснка "страна" вя блога.

Та мисълта ми е зщао пишеш така - аз отговор не търся, просто е изненада защо умния човек може да пише понякога глупости или отговора е поръчка или просто любоив твоя към руското.

Ти си знаеш, но за разумния човек си прозрачен, а си глава и ум за много повече - показал си го.
цитирай
25. get - @ 23. leonleonovpom2 - Няма какво да се обвиняваме, Гет! - Не ОБВИНЯВАМ, теб или кой и друг да било ... примерно germantiger ... ?
13.12.2014 15:37
... в нещо си - Просто казвам, ДА НЕ СЕ ПРЕДОВЕРЯВАМЕ - В написаното и УТВЪРДЕНО ПО СИЛАТА НА ТОВА КАТО И-С-Т-И-Н-А(?) За нас БЪЛГАРИТЕ!

- Прочетох и на Щапаров последният пост ... но виждам, че и той не е открил това ни е казано още ПРЕЗ 1883 год. от Стоян Михайловски най-вече в ТОЗИ МУ ТЕКСТ//абзац?

"Напред! Народността не пада
там, дето знаньето живей!

Безвестен беше ти, безславен!...
О, влез в Историята веч,

ДУХОВНО покори(л) страните,
които завладя със меч!..."??? - Какво е КАЗАЛ МИХАЙЛОВСКИ - Можем ДА РАЗБЕРЕМ, когато направим КРИТИЧЕН ПРОЧИТ ... на ... Историята на "Велика Рус", тоест бъдещата Росска империя?

- Това е казано и от отец Паисий и от Димитър Хоматиан в житието за Климент Охридски ... това се повтаря и при В.О. Ключевский(1841 - 1911), професор от Московския университет и Московската Духовна Академия, приемник на С.М. Соловьов на катедрата по Руска история в Московският университет(?):

„ВеликоРуССкое племя… было делом НОВЫХ разнообразных ВЛИЯНИЙ… притом В КРАЮ, КОТОРЫЙ ЛЕЖАЛ ВНЕ СТАРОЙ КОРЕННОЙ Руси(разбирай под това, пост-българското образувание носещо името КИЕВСКА РУС , плюс част от съвременна БЕЛОРус – б.м.) и в ХII в. БЫЛ БОЛЕЕ ИНОРОДЧЕСКИМ, чем русским краем(ВЕЧЕ ОБЯСНИХ Кои са тези „руски краища” ?)… ФИНСКИЕ племена ВОДВОРЯЛИСЬ(фински племена живеещи – прев. Мой!) среди лесов и болот ЦЕНТРАЛЬНОЙ и СЕВЕРНОЙ России ЕЩЕ В ТО ВРЕМЯ, КОГДА ЗДЕСЬ НЕ(было) ЗАМЕТНО НИКАКИХ следов ПРИСУТСТВИЯ СЛАВЯН.
… В области Оки и верхней Волги в XI- XII вв. ЖИЛИ три ФИНСКИЕ ПЛЕМЕНИ: мурома, меря и весь.
Начальная КИЕВСКАЯ ЛЕТОПИСЬ довольно Т-О-Ч-Н-О ОБОЗНАЧАЕТ МЕСТА ЖИТЕЛЬСТВА ЭТИХ ПЛЕМЕН: она знает мурому на нижней Оке, мерю по озерам Переяславскому и Ростовскому, весь в области Белоозера. Ныне в центральной Великороссии нет уже живых остатков этих племен(автора е все таки Е „велико-руски” историк и БЯГА ОТ ИСТИНАТА ЗАЩОТО - има такива и към момента – к.м.); но они оставили по себе память в ее географической номенклатуре. НА обширном ПРОСТРАНСТВЕ ОТ Оки до Белого моря мы ВСТРЕЧАЕМ ТЫСЯЧИ НЕРУССКИХ НАЗВАНИЙ городов, сел, рек и урочищ. Прислушиваясь к этим названиям, легко заметить, что …. НЕКОГДА НА ВСЕМ ЭТОМ П-Р-О-С-Т-Р-А-Н-С-Т-В-Е ЗВУЧАЛ ОДИН ЯЗЫК …. которому принадлежали эти названия, и что ОН РОДНЯ ТЕМ НАРЕЧИЯМ, НА КОТОРЫХ ГОВОРЯТ туземное население нынешней Финляндии и ФИНСКИЕ ИНОРОДЦЫ среднего Поволжья, мордва, черемисы." - Цитата е по «Исторические портреты», Москва, 1990 год, стр. 41.

КОМЕНТАРИИ:
- И българина Михайловски и руският историк Ключевски ТВЪРДЯТ ЕДНО И СЪЩО! – До ЕДИНАДЕСЕТИ ВЕК (когато там отива с дружината си ПЪРВО ЮРИЙ ДОЛГОРУКИ), на тези територии НЕ САМО не живее „СЛАВЯНСКО”, а дори и население, което е прието да се нарича ИНДО-ЕВРОПЕЙСКО?! !
В СЪЩНОСТТА СИ тези които изграждат бившата „Московска рус” … после ИМПЕРИЯТА РУССКА … после Руска федерация(голяма Рус) СА ПО своят ПРОИЗХОД „славянизирани-българизирани” фини и угри(маджари) и тук там „тюрки”.
На практика в лицето на Руските(киевско) князе и духовници първо в Московията отива „Българският меч” … а после чрез, книжнина-Слово и Духовност БЪЛГАРСКА … тези народи меря, черемиси, пермя, ерзя, мордва … и т.н. се СЛАВЯНИЗИРАТ – РУСИФИЦИРАТ … най-ТОЧНОТО Е - БЪЛГАРИЗИРАТ!!
- Поради това, на няколко пъти ПОДСКАЗВАМ – Те са ни „деца” … които за съжаление, ТЕРОРИЗИРАТ РОДИТЕЛЯ СИ – Нас Българите(в частност и украинците, които поне са ни ПЪРВИ БРАТОВЧЕДИ … ако ли не и БРАТЯ ?)!!
- Явно, ЧЕ МНОГО ОТ ПИШЕЩИТЕ ПО ИСТОРИЯ … не могат да съобразят … тези елементарни истини … поради претрупване съзнанията им с информация, която в основата си е ПРОПАГАНДА а не История-Истина!!!

- С уважение и бъди здрав и мъдър … четейки, тези ми предизвикани откровения ?!

цитирай
26. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
13.12.2014 17:36
Прегледах материала на Чолаков!
Той се сърди за обръщение към него!
Иначе по добре да не си мерят силите изобщоо защото има хубава народна мъдрост, когато атовете се ритат, магаретата страдат А ние няма как да не сме към магаретата
Иначе, неприятно е наистина да ти изтрият коментар!
Приятна вечер ти желая!
цитирай
27. leonleonovpom2 - Хубаво си го написал , Гет!
13.12.2014 17:41
Деда, които тероризират родителите си!
Ами има такива деца Смятат ,че или родителите им са прегрешили по отношение на тях , или пък че много са ги надминали във всичко
Дори и така да е, иска се и слаб ангел ,за да се прояви подобно отношение
Е, ако го има, значи ангелът е слаб!
Чудесен постинг можеш да напишеш, но все се въздържаш?
Желая ти всичко най-добро и приятна вечер!
цитирай
28. germantiger - ...
14.12.2014 13:52
leonleonovpom2 написа:
Прегледах материала на Чолаков!
Той се сърди за обръщение към него!
Иначе по добре да не си мерят силите изобщоо защото има хубава народна мъдрост, когато атовете се ритат, магаретата страдат А ние няма как да не сме към магаретата
Иначе, неприятно е наистина да ти изтрият коментар!
Приятна вечер ти желая!


Той не се сърди на обръщение, а позлва това като повод да трие, ЗАЩОТО НЕ МОЖЕ ДА ПОЛЕМИЗИРА С ИСТИНАТА, която му написах.

Не е фатално, че ми е изтрил 3 коментара, триели са и други, аз също съм сипозволявал твърде рядко да го правя.

Вярно е за атовете, а България е пони, дай да не е магаре поне ;)
цитирай
29. leonleonovpom2 - Преглътни, Германтигър!
14.12.2014 14:06
И на мен няколко пъти ми се е случвало да не ми допущат коментар И аз не съм допускал, но съм предупреждавал винаги или съм влизал в разговор, какво не ме устройва
Обикновено в случаите, където е нямало сериозно основание да ме цензурират- не съм обиждал, не съм правил антинародни изказвания - не само за българи, гледам повече там да не си губя времето, особено пък с коментари
Приятен ден!
цитирай
30. kasnaprolet9999 - Хубав въпрос.
14.12.2014 22:52
Но ние сме в ЕС, имаме ангажименти с него, не е ясно защо и по каква причина трябва като смъртни врагове да се смразяваме с Русия!? Не е ли по-правилно да си следваме пътя, без за това да лаем по Русия и да си поддържаме приятелски отношения с нея.

Бих ти отговорила положително, ако беше задал въпроса преди около 2 г. Сега обаче Европейските лидери са под силното влияние на САЩ и естествено от нас не просто се очаква, а се изисква да лаем силно срещу Русия, независимо какво е декларирал Путин. Изисква се дори когато е против нашите икономически интереси. Ако продължаваме да се кланяме на този и онзи с нас е свършено. Еваларка на Турция, гони си интересите, без да се съобразява с никой. Ще я приемат и в Европейския съюз, нищо че през нея ще премине Южен поток и никой няма да каже, че е троянски кон на Русия, както го казваха за нас. Навремето много млади хора отидоха в лагери заради това, че членуваха в младежки организации, които се бореха България да не бъде под шапката нито на Германия, нито на Русия. Баща ми бе един от тях и едвам оцеля. Не вярвях, че ще бъде повлияно на Европейския съюз да се обърне срещу Русия, но това е вече факт.
цитирай
31. leonleonovpom2 - Здравей, Невена!
15.12.2014 06:37
Хубав и точен коментар!
САЩ налагат хегемония над ЕС Те искат такава и над целия свят
Обвиняват СССР, за същото, в частност над нас и особено във втория случай - с основание
Да, така беше, но не ни изоставяха на произвола на съдбата и да ни гледат сеир с" ценни" съвети, както е в новия случай, за съжаление
Приятен ден!
цитирай
32. germantiger - ...
15.12.2014 20:11
Историческите факти с лекота опровергават ФУНДАМЕНТАЛНОТО ВЪВ ВАШИТЕ (НА АВТОРА И КЪСНАПРОЛЕТ коментари), както и на много други пишещи в блог.бг - а именно:

тезата - САЩ посочва врага Русия, САЩ влияе на ЕС срещу Русия.

ИСТОРИЧЕСКИ РУСИЯ ПРИПОЗНАВА ЕВРОПА КАТО ВРАГ ВЕКОВЕ ПРЕДИ ДА ИМА САЩ - за това тя има своите основания справедливи и несправедливи

Живот и здраве за 9 май 2015 година ще направя постинг с КОНКРЕТИКА, ЦИТАТИ, ИНФО не тълкувания, които ясно ще покажат кой е желал буквално световно господство - СЪВЕТСКА РУСИЯ, кой е посочил че трябва да се избият милиони извън СССР - пак СЪВЕТСКА РУСИЯ, кой още тогава е посочил Европа като враг - СЪВЕТСКА РУСИЯ Я ПОСОЧВА и защо споменавам само тази Русия, а не онази преди 1917 - ясно е или не е ясно още?!

Защото днешна Русия е креатура, генезис, органи, практики и КАРДИ НА ОНАЗИ ЧЕРВЕНАТА РУСИЯ, самия Капутин е това!

Модела да поставяте (според мен и СПОРЕД ПОВЕЧЕТО ФАКТИ) каруцата пред коня е ваш избор, но той не издържа сблъсък с логиката и фактологията и това аз с лекота ще покажа и докажа живот и здраве примерно за 9 май идната година.

Обличането на Русия в "дрехите" на почти жертва, припознаването на САЩ единствено и само в ролята на зло, гледането на ЕС като на заблудена роля и съюз от някой трети... простете - детски наивизъм (според мен).

Разбира се, че САЩ са вероломни често пъти, но аз намирам Русия за вероломна в повече случаи и повече практики, разбира се, че върху ЕС се оказва натиск и той понякога успява (факт), но лидерите и екипите там не са наивни юноши и девойки, нали не мислите така?!
цитирай
33. germantiger - 2
15.12.2014 20:20
Основанията на моята по-горе заявена позиция не е родова "обремененост" (такава може да е десета, двеста и десета поред), не е моя "любов" към англо-саксонското (такава тая само в литературата), не е някаквао упорито желание да апострофирам русофилите (какъвто от интелигентните е автора на постинга, за идиотите русофили не коментирам, такаива идиоти фили има на много нации, но все пак руските са най-много и най-идииоти, но нека не се отклонявам).

Основанията на моята позиция са простички, но не прости - ПРАКТИКИТЕ, ТРАДИЦИИТЕ НА ИЗТОКА, КУЛТУРАТА ИЛИ БЕЗКУЛТУРИЕТО НА УПРАВНИЦИТЕ, ЦЕНАТА НА ЧОВЕШКИЯ ЖИВОТ НА ИЗТОК И В РУСИЯ, МЕТОДИТЕ И ВЪОБЩЕ ТОВА, КОЕТО КАТО ВЛАСТОВИ ПРОДУКТ МОЖЕ ДА ДАДЕ КОМУНИЗМА НА КОМУНЯГИТЕ (не идеята като такава).

В споменатите от мен отношения извода е жесток - Русия сравнена с Щатите е (според лексиката ползвана от русофилите повечето от тях) потресаващо зло! Злото Русия надминава злото САЩ - и да злините могат да бъдат степенувани.

Руската култура е по-стара и по-стойностна от американската в почти всички "направления", руската политика обасче е по-убийствена и заробваща векове наред преди и повече от щатската и това история с невероятна лекота доказва!
цитирай
34. leonleonovpom2 - Германтигър, аз не съм ей-така защитник на Русия
15.12.2014 21:01
Да елиминираме Русия, да погледнем САЩ!
Не се ли вживяват в ролята на световен жандарм в името на интересите си и затова, че не те ще са основните потърпевши
Погледни от Афганистан насам какво стана - Либия, Египет, Ирак, Сирия
Там имаше равновесие, каквото ще да е, но равновесие Нарушиха го и сега какво - Ислямска държава Ирак нападнаха заради химическо оръжие, което после, имаха доблестта да признаят - виж Русия нямаше да признае, че не е съществувало
Сложен въпрос, не е за кратък коментар, но САЩ имат сили и възможности за много по- полезна роля в света ,като безспорен лидер, но ми се струва, че сами бягат от нея, не им се струва изгодна Това имам предвид
Иначе в съседство до нас през лятото идва германец, женен за българка Имам приятел, отявлен почитател на Германия и Хитлер/ аз не го отричам изцяло/, Като го видя, каза му, че Германия е велика Германецът се засмя двусмислено и му каза, че Америка е Велика, Германия е село пред нея Приятелят се учуди Да ,казах му , има предвид, че дори някои щати, като Тексас, Калифорния са по-големи от Германия
цитирай
35. kasnaprolet9999 - germantiger
15.12.2014 21:02
Нямам такива впечатления. Аз съм за ненамеса във вътрешните работи на България, както от страна на Русия, така и на САЩ, щото крушата не пада по далеч от дървото.
цитирай
36. leonleonovpom2 - С втората част съм почти напълно съгласен
15.12.2014 21:09
Да политиците, руски и наши също са вредни за народа, те са зло за него
С едно малко допълнение
Те пазят злото в страните си, там го отглеждат, особено сега, потърпевши са собствените им народи, а САЩ бързо го извежда извън страната си- Ирак, Сирия, Либия, преди това, Афганистан - Бин Ладен те си го отгледаха, той воюваше срещу руснаците, Виетнам, Корея, Южна Америка, Никарагуа, Куба и къде ли не
Въпреки всичко, към американците като народ имам огромни симпатии, да не говоря за хората , с които съм имал контакти, някои от тях ще помня до живот!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139152
Постинги: 1349
Коментари: 29651
Гласове: 102601
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031