Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2015 21:37 - Ах, тези лоши, местни Траки!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 13142 Коментари: 30 Гласове:
23

Последна промяна: 28.04.2015 21:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Търпеливо слушах най различни варианти за местните траки Били неграмотни, пияници, броели едва до четири Сигурно е имало някои, които и съвсем не са можели да броят, не е никак  чудно И сега по света,  къде ли не, ще се намерят такива екземпляри
Не знам защо, в такива случаи винаги съм си представял Спартак Дали е можел да брои до четири и повече, можел ли е да чете?!
  Човек организирал такава огромна армия, разтресла Рим и то в годините на могъществото му, явно е начетен, освен ,че може да върти гладиуса , а е и превъзходен военачалник!
Няма спор, една от най- великите личности на древността е! И от Прага до Москва всеки би го приел за национален герой Пък и други, защо ли не!
Само ,че е наш!
Или Максимин Трак
Бил гот, бил алан, но прозвището, повтарям прозвището му е Трак!
Такъв се е чувствал, не го има заради военни победи в Тракия Защото се е бил само в Германия и в  Дакия
И още десетки Римски и  Ромейски императори от Тракийски произход!

Спомням си на една изложба в София на античното гръцко изкуство, как един наш слагач- журналист изтъкна на организатора-гръцки професор водещите заслуги на античните гърци в науката и в  изкуството
Гръцкият професор ме възхити с позицията си- скромно каза, че ролята на гърците е повече в съхраняване на постиженията на предходни ,по- високо развити от тях цивилизации-визираше египетската и финикийската основно
Защото строителното инженерство и математиката идват от Египет, азбуката, търговията и монетите -  от Финикия

Та като стана дума за изложба , предмети на изящното тракийско изкуство са обект сега на внимание в Париж, в Лувъра На простите и пияни траки, не можещи да броят  до повече от четири
В града , в който израснах има невероятна тракийска гробница, поне за такава е определена На има данни, че е и с астрономическо предназначение Тя е уникална , няма пълен аналог в света Дали е строена от неграмотен трак?
Много се съмнявам, че и високо професионален днешен екип би могъл да я построи, особено като имам предвид прясно изградения,  скъп кич пред входа и?!
Ясно, неграмотните и пияни траки имат пълководци и императори, невероятни и изящни съкровища, с които се гордеем, но не ги признаваме - траките като наши предци? А  и строителство,  не много далече по изпълнение от пирамидите
Какво повече може да искаме от тях?!

Сега за развлечение,  някои данни от гинетиката публикувани тези дни Смятам, че никой не смята някой народ за 100% чист генетично, освен някои племена забутани в джунглите например Та да представим данните за три балкански народа, както следва:

1/ Българи - 49 % тракийски гени,  15% славянски, 15 %  елински, 8% финикийски, 13% други

2/ Гърци-  35% елински гени, 20 % славянски, 20% финикийски,, 25% -други

3/ Сърби -30% славянски гени, 21% илирийски 18% тевтонски, 14 % келтски, ,9%  финикийски, 6 % елински, 2% викингски

Лек анализ - гърците имат повече славянско от нас, всички имат финикийси гени, което показва ролята на Финикия, освен на Египет преди нея за цивилизоването на Балканите
Данните не са измислени, публикувани са къде ли не, за последно съм ги взел от Вестник " Всеки ден" от 24 - 26 април, 2015 г. , стр 5

И нещо интересно най - накрая:
1/propello/ пропелло/ -гоня пред себе си Колко е близко и по звучение и по смисъл с пропилявам, в заканителния смисъл-Ще ви пропилея!

2/ocellus/ оцеллус/-оченце Латинското ц в италианския при определени условия минава в ч очеллус, оченце на български!

3/ocellatus/ оцеллатус/ с малки очи!

Тези думи сигурно/ още една дума от този период/ свидетелстват за силните трако-латински езикови връзки в древността, това е изводът от прима виста!



Гласувай:
23


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - БИЛИ ИЗМРЕЛИ ДО ЕДИН!
28.04.2015 22:19
Местните траки!
Това е най- голямата дивотия, на която човек може да се осланя
Целия свят е плод на любовта на двама души- Адам и Ева
Все една двойка, разнополова траки би трябвало да е останала, така мисля!
Каквито ще чуми ,земетресения ,войни и епидемии да е имало!
цитирай
2. nikikm - Не си прав
28.04.2015 22:38
за данайците-евреи,които наричаш гърци! Какво значи гърци?Елините са траки,племе пазител на Зевс,тракийски Бог! Финикиците са минимум роднина на траките,та отново-елински,славянски и финикийски-всичко е БЪЛГАРСКО,НО РАЗЛИЧНО НАЗОВАНО!
За сърбите,изясни си кое от наименованията е с черта -етнически произход,щото име и етнос -има разлика!Поздрави и стъпи на твърдо!
цитирай
3. mt46 - Поздрав!...
28.04.2015 22:43
Каквито и да са били траките, това едва ли може да ни помогне...
цитирай
4. leonleonovpom2 - Николай, целта е друга тук!
28.04.2015 23:03
Някои изобщо отхвърлят участието на местните траки в генезиса на Българския народ Аз съм на принципа на бавното настъпление Постепенно
Защо да се конфронтирам излишно и някой да ме обяви за луд Факти един след друг, постоянно да се набиват, тогава и най- големите неверници ще млъкнат!
Данните тук не са мои, дал съм ги ,както са представени в цитирания източник! И от тях се вижда ,че гърците имат повече славянско от нас А пък за траки, славяни , българи имам не един и два постинга, какви са
Но да напредваме бавно, но сигурно!
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Прав си, останала е поне една такава ...
28.04.2015 23:06
Прав си, останала е поне една такава двойка траки, аз съм жив пример на тяхна наследничка. Даже и за поморийската могила съм писала. Поздрав!!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Да, така е , Марине!
28.04.2015 23:06
Но апетити към тях имат и турците, какво, да им отстъпим и Спартак ли!
Историята е за това ,да намери мястото на всеки, истинското, не желаното
Иначе , при толкова продажници по върховете Бог да ни е на помощ и Бог да пази България
Този девиз е отново актуален!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Е, малко радост и за мене тази вечер, Невена!
28.04.2015 23:12
Зарадва ме с появата си!
Ами учили сме математика, теория на вероятностите
След като от една двойка днес има седем милиарда потомци, какво остава за хиляда пъти по-малко!
Една съвсем невзрачна двойка, оцеляла от многобройните траки , подложени на гибел, е напълно достатъчна да ги възроди отново
Лека нощ!
цитирай
8. nikikm - Карай,
28.04.2015 23:17
leonleonovpom2 написа:
Някои изобщо отхвърлят участието на местните траки в генезиса на Българския народ Аз съм на принципа на бавното настъпление Постепенно
Защо да се конфронтирам излишно и някой да ме обяви за луд Факти един след друг, постоянно да се набиват, тогава и най- големите неверници ще млъкнат!
Данните тук не са мои, дал съм ги ,както са представени в цитирания източник! И от тях се вижда ,че гърците имат повече славянско от нас А пък за траки, славяни , българи имам не един и два постинга, какви са
Но да напредваме бавно, но сигурно!


вмсеки си има разбиранията и дано нещо остане от Българския Род,докато ние прлистъпяме постепенно!За мен това е невярна оценка на ситуацията в която, НЯМА ВРЕМЕ! Но аз виждам едно,друг,като мен,друго! Дано има Господ,че ние грешим!
цитирай
9. nikikm - Та ти
28.04.2015 23:21
mt46 написа:
Каквито и да са били траките, това едва ли може да ни помогне...


Та ти си свършил курса от всякъде приятелю! Талантлив си,но в теб няма никакъв живец!Няма и разбиране на ситуацията! С такова виждане,гибелта на българите е ПОВЕЧЕ ОТ СИГУРНА! Лека нощ..,доколкото,ако си честен ще ти е възможна!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Разбирам те , Николай!
28.04.2015 23:43
И аз съм си революционер
Но сигурно знаеш, че има специално въведен термин, колкото и да е нескопосан, но казват, че е аналог на македонизъм
Тракедонизъм
Крепостта е предадена от вътре, най- страшното предателство
Обясненията им са мъгляви и изсмукани от ушна кал
Най- достойният отговор за такива е, че по тази логика отвън може да дойдат всякакви незнакоми/ стара българска дума/ на наша територия, нямащи нищо общо с нас и да си спретнат държава Но дървени, вероятно и поръчкови глави, Няма да поискат да го разберат
За тях Ганчо Ценов е луд, завършил с пари на жена си или не знам на кого
да сега с подкуп и професор се става, но тогава? В Германия при това!
Не, не го вярвам, знам как работят в науката германците
за да твориш наука трябва и въображение Иначе като папагал ще повтаряш известното, но това не е наука
А Ганчо Ценов има въображение, идеи И те веднага са оценили това и са му дали ход за работа
Ама не ми е целта да определям Ценов учен ли е или не Първо е патриот и има второ- качества на учен
Не е учен този, които само повтаря, кой какво е казал Той е статистик
Лека нощ!
цитирай
11. syrmaepon - Никъде науката/именно науката/ генетика не е стигнала до там да докаже кои гени са тракийските
29.04.2015 09:49
"1/ Българи - 49 % тракийски гени, 15% славянски, 15 % елински, 8% финикийски, 13% други

2/ Гърци- 35% елински гени, 20 % славянски, 20% финикийски,, 25% -други

3/ Сърби -30% славянски гени, 21% илирийски 18% тевтонски, 14 % келтски, ,9% финикийски, 6 % елински, 2% викингски"

или пък на някой древен народ. Така поднесени тези данни не са коректни. Никой не се съмнява, че древно балканско население има заварено, но чак да се определи с тая точност в проценти си е направо спекулация.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Поздрави, Сирма!
29.04.2015 12:35
Дали са спекулации или не, не е моя работа да ги определям
Аз, като изнеса нещо от моята област го правя коректно, за други, не мои области разчитам на коректност на авторите
Все пак каква е причината да няма генно определение на траки? Няма зъбен материал в множеството погребения ли?
А за други има

Дал съм вестника, иди в библиотеката и спори с редакцията
Тези данни ги има и другаде, така, че не е прецедент!
цитирай
13. germantiger - Несъгласие
29.04.2015 13:51
Максимин Трак се е чувствал СПОРЕД ТЕБ тракиец ?!?!?!
Според теб... и ти знаеш за чувствата му, интимните при положение, че за това НЯМА НИТО ЕДИН ИЗВОР и при положение, че прозвището му е защото е от тема Тракия...

Спартак не е пример за траките въобще - той е изключение като всеки един лидер - особено във време когато е нямало нации, дори и народности.

Примерно векове по-късно нито Фридрих, нито Суворов не са пример за масата прусаци или руснаци, но разбира се и СА пример, имат "черти" характерни за народите под тях, но във времето на Спартак ?!

Не знам къде постоянно четеш или чуваш, че траките са прости и пр. - ТОВА Е ЗАСВИДЕТЕЛСТВАНО В ИЗВОРИ И ТО Е ФАКТ, РАЗБИРА СЕ, ТО ЕДВА ЛИ Е ИСТИНА И Е АБСОЛЮТНА ГЛУПОСТ - за броенето до четири - за почти всички в Античността, че и в Средновековието можем да прочетем (и ти също чудесно го знаеш) всякакив глупости - от въздигане до принизяване.

Мисълта ми е - къде постоянно четеш за низостта на траките - аз съм давал такива примери само няколко пъти в коментари и вероятно два пъти в блога ми, други пипещи тук също много рядко, аристотелис уникума го изключваме - ЗА СМЕТКА НА ТОВА МОГА ДА ДАМ СТОТИЦИ ПРИМЕРИ, В КОИТО ТРАКИТЕ СА ДУГНАТИ ДО НЕБЕСАТА - бих казал, че аз и другите четем ПОСТОЯННО за великите траки и НЯМАМ ПРОТИВ ВЪОБЩЕ, стига да е аргументиранои (при вас много често Е аргументирано впрочем).

Чудил съм се неведнъж какво ще рече тракийски гени след като днес няма народ, етнос, държава на траки - днес траки няма, няма и тевтонци за да наричат "онези" герни тевтонски - ще рече какво ?! Какво "за Бога" се питам? Вярно - явно този въпрос не ме е вълнувал толкова дълбоко, защото ако беше - досега бих се интересувал, попитал и така. И все пак питам вас, които цитирате тези доказателства - ТОВА КОЕТО ПОЛЗВАТЕ КАТО АРГУМЕНТ БИ ТРЯБВАЛО ДА ГО ПОЗНАВАТЕ!

цитирай
14. germantiger - Съгласие
29.04.2015 13:53
АБСОЛЮТНО ЯСНО Е, ЧЕ ТРАКИТЕ СА БИЛИ В АНТИЧНОСТТА ФАКТОР И ТО ЗАСЛУЖЕНО - участвали са във всяка една антична армия, а това значи че са били ценени (което пише в немалко извори), а СПАРТАК Е ТИТАН ВЪОБЩЕ В ОНЕЗИ ЕПОХИ!

Напълно си прав, че това което е в Лувъра и ОЩЕ МНОГО, което не е там, а в други музеи, още повече от това което Е ПОД ЗЕМЯТА и още не е разкрито е дело на хора с изключително ниво!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Нямам предвид тебе Германтигър, ...
29.04.2015 16:15
Нямам предвид тебе Германтигър , като цитиращ траките като невежи
Иначе за Максимин съм чел много, както за Северите и за Гордиан Трети
Беше необходимо във връзка с книгата ми, посветена за Анхиалското монетосечене
Даже обърнах внимание на един ас, където Септимий Север е на кон , а пред него е Максимин - ординарецът му Там беше посочено че императорът на кон е с войник Това не е случаен войник, само Максимин е - ординарецът! И размерите му бяха необичайно големи
Увековечена е сцената, където той заявил на императора ,че не му е нужен кон, ще бяга с коня му
Иначе от литературата - Готи и гети наравно го считат за техен човек
Официално в историята е останал с прозвището Трак - Максимин Трак!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Относно генетиката, писах на Си...
29.04.2015 16:23
Относно генетиката, писах на Сирма, доверявам се на написаното Разчитам на чужда коректност така ,както аз съм коректен в моята области Пиша нещо , в което съм сигурен , че е така, за да не се червя, като ме цитират
Как става определянето на процентите, сигурно си има методика за това, както за всичко останало, подлежащо на анализ
цитирай
17. voulgaros - ТРАКИТЕ СА БИЛИ СЕВЕРНИ ГРЪЦКИ Г...
29.04.2015 19:27
ТРАКИТЕ СА БИЛИ СЕВЕРНИ ГРЪЦКИ ГОВОРИТЕЛИ..ТЕ СА ГОВОРИЛИ НА ГРЪЦКИ..ЗНАЧИ СА ГЪРЦИ.

ТЕ СА ПАЗЕЛИ И ЗАЩИТАВАЛИ ЕЛЛИНИЗМА И ПАН-ГРЪЦКОТО В СЕБЕ СИ...ЗАТОВА НИКОИ И НИКОГА НЕ Е ОТКРИЛ -- ДОСЕГА НИКОГА !!! --- ДОРИ И ЕДНА ВОЙНА МЕЖДУ ТРАКИТЕ ОТ ВЪТРЕШНОСТА И СВОИТЕ БРАТСКИ ПЛЕМЕНА НА РАЗЛИЧНИТЕ ВИДОВЕ ГЪРЦИ И ГРЪЦКИ-ГОВОРЕЩИ ХОРА.. ( *ГРЪЦКА ДУМА ).

НАРОЧНО НЕ НАПИСАХ ЧОВЕЦИ ИЛИ ЛЮДЕ !! ТОВА КАКВО ТИ ГОВОРИ. ??

ХОРЕА--ХОРЕПСО = ИГРАЯ

ХОРОС/ХОРУС/ХОРОН = ХОРОВОД

ХОРАС = СЕЛЯНИ/СЕЛО

ХОРОС = КРЪГЪЛ ТАНЦ НА ЖРИЦИТЕ НА ЕЛЕВЗИНСКАТА МИСТЕРИА В АТИНА.


А ЕТО ПИРОН-А (ГРЪЦКА ДУМА--ПАК), - КИРИУ СИМЕОНОФ---ФИРОМЦИТЕ ВЪВ СКОПЯНО-ФИРОМИЯ КАЗВАТ НА ХОРОТО-----НЕ ХОРО...А КОЛО..АЙДЕ (ГРЪЦКА ДУМА ПАК)...АЙДЕ ДА СЕ ХВАНИМЕ НА КОЛО (ЗАБЕЛЕЖИ НЕ НА ХОРО !!!)

ЗАЩОТО НЕ СА АВТЕНТИС/АВТЕНТИКОС = ИСТИНСКИ, ОРИГИНАЛНИ.

КОЛОВОД = ХОРО !!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Вулгарос, живеели се заедно и в разбирателство!
29.04.2015 20:25
Хорятис- селяни
Не ме притискай по гръцката жилка!
Тя е признала българското върховенство Никой не ми го е казвал, разбрал съм го
Красотата идва от хубавата Елена- Светла-Светлина
Умът- от траките Спартак - няма равен В ум, храброст, смелост!
Но си прав, живеели са в разбирателство И сета трябва да се върнем към него
Просто нямаме избор Всичко друго е самоубийствено
цитирай
19. zzz65 - ТРАКИТЕ СА БИЛИ СЕВЕРНИ ГРЪЦКИ Г...
30.04.2015 05:59
voulgaros написа:
ТРАКИТЕ СА БИЛИ СЕВЕРНИ ГРЪЦКИ ГОВОРИТЕЛИ..ТЕ СА ГОВОРИЛИ НА ГРЪЦКИ..ЗНАЧИ СА ГЪРЦИ.

ТЕ СА ПАЗЕЛИ И ЗАЩИТАВАЛИ ЕЛЛИНИЗМА И ПАН-ГРЪЦКОТО В СЕБЕ СИ...ЗАТОВА НИКОИ И НИКОГА НЕ Е ОТКРИЛ -- ДОСЕГА НИКОГА !!! --- ДОРИ И ЕДНА ВОЙНА МЕЖДУ ТРАКИТЕ ОТ ВЪТРЕШНОСТА И СВОИТЕ БРАТСКИ ПЛЕМЕНА НА РАЗЛИЧНИТЕ ВИДОВЕ ГЪРЦИ И ГРЪЦКИ-ГОВОРЕЩИ ХОРА.. ( *ГРЪЦКА ДУМА ).

НАРОЧНО НЕ НАПИСАХ ЧОВЕЦИ ИЛИ ЛЮДЕ !! ТОВА КАКВО ТИ ГОВОРИ. ??

ХОРЕА--ХОРЕПСО = ИГРАЯ

ХОРОС/ХОРУС/ХОРОН = ХОРОВОД

ХОРАС = СЕЛЯНИ/СЕЛО

ХОРОС = КРЪГЪЛ ТАНЦ НА ЖРИЦИТЕ НА ЕЛЕВЗИНСКАТА МИСТЕРИА В АТИНА.


А ЕТО ПИРОН-А (ГРЪЦКА ДУМА--ПАК), - КИРИУ СИМЕОНОФ---ФИРОМЦИТЕ ВЪВ СКОПЯНО-ФИРОМИЯ КАЗВАТ НА ХОРОТО-----НЕ ХОРО...А КОЛО..АЙДЕ (ГРЪЦКА ДУМА ПАК)...АЙДЕ ДА СЕ ХВАНИМЕ НА КОЛО (ЗАБЕЛЕЖИ НЕ НА ХОРО !!!)

ЗАЩОТО НЕ СА АВТЕНТИС/АВТЕНТИКОС = ИСТИНСКИ, ОРИГИНАЛНИ.

КОЛОВОД = ХОРО !!

по същия на4ин може да намерим думи от други народи от европа тъй като сме евро идииска езикова група . от дългото съжителство между хората навлизат думи и религиозни у4ения . липсва на воина не говори непременно за братски народи ,а 4е имат икономи4еска изгода от мира .
цитирай
20. syrmaepon - Това е една много дълга тема. Първо ако са останали останки от 4 души, ще имаме гени на 4ма души живели по времето на траките
30.04.2015 10:43
leonleonovpom2 написа:
Дали са спекулации или не, не е моя работа да ги определям
Аз, като изнеса нещо от моята област го правя коректно, за други, не мои области разчитам на коректност на авторите
Все пак каква е причината да няма генно определение на траки? Няма зъбен материал в множеството погребения ли?
А за други има

Дал съм вестника, иди в библиотеката и спори с редакцията
Тези данни ги има и другаде, така, че не е прецедент!


В могилите на траките, където се погребват техните царе и жреци не знам дали има костен материал.
Ето ти една проста логика. Днес народът, който се зове българи включва популации от много хаплогрупи G, J1, J2, R1d, R1b И Т.Н. за сега всичко в областта на хипотезата от колко и какви например хаплогрупи се състоят популациите на траките, но лично според мен от няколко. Например славянските народи се характеризират предимно с R1a и I2a хаплогрупи, така че напълно е възможно славяноговорящ /защото това е езиков термин/ да е от една от двете хаплогрупи и специално в България такива изследвания да определят с точност кои популации можем да свържем със славяните като епоха на заселване никой не е правил. Това, което си преписал е точно идеологическа манипулация. Освен ако ми посочиш точно заглавие на научно изследване и автор.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Имам забележка, Сирма!
30.04.2015 14:03
Не съм преписвал , а съм цитирал и то точно Казах ти, провери в редакцията на вестника
Преди години такива изследвания бяха правени в Швейцария и данните бяха публикувани
В тези данни има логика, защото с гума не може да се изтрие следата , която траките са оставили на нашите земи
Ако искаш да съм точен, нещата стоят така:
Древните траки не са днешните българи, но днешните българи имат много тракийско
За да съм по ясен , един пример: Дядото няма как да е кръстен на внучето, но внучето - може Внучето има гените на дядото, но той няма тези гени, придобити от другия клон при внучето
Всъщност , ти какво разбираш под траки? тези, които са живяли само в Южна България или не само те
Така наречените кимери римляните считат за траки На Крим!
Омир в " Одисеята " говори за много народи около Тъмното море с един език
Кои са те според тебе?
Кои са българите?
Фригийският цар Гордий е считан за Българин- в Мала Азия И виж, горд в езика ни произлиза от това име Фригийската богиня Кибела/ Кабиле/ е почитана в днешна България по Римско време
Защо?
Как мислиш?
Паисий смята ,че някои славяни са се нарекли българи
Кои са славяните, как така изведнаж заемат мястото на траките?
В древността е общоприето племената да си сменят името Но смяната на името не означава нов народ, както във всяко име някои го търсят И изчезването на името не означава ,че автоматически този народ е изчезнал
Кажи си тезата, кои са Българите, , а не само кои не са!
цитирай
22. christotamarin - Нашите думи ХОРА (люди) и ХОРА (танци) са все гръцки, обаче ..
30.04.2015 16:05
Нашите думи ХОРА (люди) и ХОРА (танци) са все гръцки, обаче ..
voulgaros написа:

ДОРИ И ЕДНА ВОЙНА МЕЖДУ ТРАКИТЕ ОТ ВЪТРЕШНОСТА И СВОИТЕ БРАТСКИ ПЛЕМЕНА НА РАЗЛИЧНИТЕ ВИДОВЕ ГЪРЦИ И ГРЪЦКИ-ГОВОРЕЩИ ХОРА.. ( *ГРЪЦКА ДУМА ).

НАРОЧНО НЕ НАПИСАХ ЧОВЕЦИ ИЛИ ЛЮДЕ !! ТОВА КАКВО ТИ ГОВОРИ. ??


ХОРЕА--ХОРЕПСО = ИГРАЯ

Нашите думи ХОРА (люди) и ХОРА (танци) са все гръцки, обаче ..

Думата ХОРА (люди) е заета от гръцката дума ХОРА (женски род, ед. ч.), която означава страна (country).

Думата ХОРO (танц) е заета директно от гръцката дума ХОРОС (мъжки род, ед. ч.), която означава танц. Освен танц обаче тя означава и ХОР, но нашата дума ХОР е заета през руски от международната лексика.

Гръцките думи ХОРА (страна) и ХОРОС (хор, танц) са различни - имат различен произход, звучат различно, пишат се различно.

voulgaros написа:
ТРАКИТЕ СА БИЛИ СЕВЕРНИ ГРЪЦКИ ГОВОРИТЕЛИ..ТЕ СА ГОВОРИЛИ НА ГРЪЦКИ..ЗНАЧИ СА ГЪРЦИ.

ТЕ СА ПАЗЕЛИ И ЗАЩИТАВАЛИ ЕЛЛИНИЗМА И ПАН-ГРЪЦКОТО В СЕБЕ СИ

А бе никой не знае какви са били траките ..

цитирай
23. leonleonovpom2 - Христо , ако позволиш!
30.04.2015 16:29
Мога да се пошегувам
Хорятис са селяни!
Те са хора, защото от тях са произлезли днешните хора - гражданите
Те са били първо селяни, а пък сега всички селяни станаха граждани
И се объркаха нещата
На социализма например
Селяните заработиха в заводите и станаха механици и инженери, а гражданите ги пращаха да спасяват селското им стопанство
А иначе, не само за траките никой не знае достатъчно за тях
И за древните елини, и за всички наричащи се древни, никой не знае достатъчно
Ето , тук от тези данни, считам ,че са на Швейцарски институт, ясно се вижда, че потокът от славяни, така наречени, изсипал се в днешна Гърция е оставил ясни следи
Славянското у тях е повече от " славянското" у нас Как да не вярвам на тези данни?!
Пък , който не вярва, да му търси колая другаде! И вярното също!
цитирай
24. christotamarin - И от мене шега, етимологична ..
30.04.2015 17:54
Знаете ли как думата ХОРА (страна, country) си сменила значението на люди (people)?

Представете си в едно семейство (я елинофонно, я българогласно, все тая), майката гълчи своята пораснала и наскоро замомила се палава дъщеря: "Засрами се, мари! Стига си хойкала! Какво ще каже СЕЛОТО (или пък ХОРГЬОТО, ако са били елинофонки)!" А сега си представете, че момата била още по-палава, отколкото първоначално сме можели да предположим, направо била прославена. Или пък майка й на времето била толкова прославена и тя, та знаела. "Засрами се, мари! Стига си хойкала! Какво ще каже ХОРАТА!" В следващите поколения се утвърдило българогласието, "людите" забравили старото значение на думата ХОРА, забравили, че е в единствено число, и почнали да я употребяват с новото й значение в множествено число.
цитирай
25. leonleonovpom2 - Не знам Христо, защо темата взе тази насока?
30.04.2015 20:18
За мен хоро идва от хориятис- селяни Те са го играели Гражданите от полиса са се занимавали с ПОЛИтика! затова
И градът е полис и политиката се нарича така
С гръцкия съм толкова наясно/ теоретически/, че мога да сразя всеки практик/ хориятис/
А селяните са били хора, преди да станат ....граждани
Историята го е доказала И нашата от 70 години насам
Защото хориятисите политици , объркаха всичко
Под прикритие на социализъм, комунизъм и Светло бъдеще! И демокрация, естествено, да не я подценяваме Пак идва от хориятиси Един хориятис, да му е лека пръста, а не светла паметта и беше знаменосец - по поръчка от БКП

Благодаря ти за коментара, защото без него, никога не бих написал това!
цитирай
26. nikikm - Гледай и се учи...да не лъжеш!
30.04.2015 22:38
voulgaros написа:
ТРАКИТЕ СА БИЛИ СЕВЕРНИ ГРЪЦКИ ГОВОРИТЕЛИ..ТЕ СА ГОВОРИЛИ НА ГРЪЦКИ..ЗНАЧИ СА ГЪРЦИ.

ТЕ СА ПАЗЕЛИ И ЗАЩИТАВАЛИ ЕЛЛИНИЗМА И ПАН-ГРЪЦКОТО В СЕБЕ СИ...ЗАТОВА НИКОИ И НИКОГА НЕ Е ОТКРИЛ -- ДОСЕГА НИКОГА !!! --- ДОРИ И ЕДНА ВОЙНА МЕЖДУ ТРАКИТЕ ОТ ВЪТРЕШНОСТА И СВОИТЕ БРАТСКИ ПЛЕМЕНА НА РАЗЛИЧНИТЕ ВИДОВЕ ГЪРЦИ И ГРЪЦКИ-ГОВОРЕЩИ ХОРА.. ( *ГРЪЦКА ДУМА ).

НАРОЧНО НЕ НАПИСАХ ЧОВЕЦИ ИЛИ ЛЮДЕ !! ТОВА КАКВО ТИ ГОВОРИ. ??

ХОРЕА--ХОРЕПСО = ИГРАЯ

ХОРОС/ХОРУС/ХОРОН = ХОРОВОД

ХОРАС = СЕЛЯНИ/СЕЛО

ХОРОС = КРЪГЪЛ ТАНЦ НА ЖРИЦИТЕ НА ЕЛЕВЗИНСКАТА МИСТЕРИА В АТИНА.


А ЕТО ПИРОН-А (ГРЪЦКА ДУМА--ПАК), - КИРИУ СИМЕОНОФ---ФИРОМЦИТЕ ВЪВ СКОПЯНО-ФИРОМИЯ КАЗВАТ НА ХОРОТО-----НЕ ХОРО...А КОЛО..АЙДЕ (ГРЪЦКА ДУМА ПАК)...АЙДЕ ДА СЕ ХВАНИМЕ НА КОЛО (ЗАБЕЛЕЖИ НЕ НА ХОРО !!!)

ЗАЩОТО НЕ СА АВТЕНТИС/АВТЕНТИКОС = ИСТИНСКИ, ОРИГИНАЛНИ.

КОЛОВОД = ХОРО !!


ГЛЕДАЙ АМЕРИКАНСКИЯ ФИЛМ "ЧЕРНА АТИНА",НЕ КРАДИ ИСТОРИЯ И ...МОЖЕ БИ...ЩЕ СТАНЕШ ЧОВЕК ! ДА СИ КРАДЕЦ НЕ Е ГОРДОСТ!
цитирай
27. nikikm - доста си тъп!
30.04.2015 22:47
voulgaros написа:
ТРАКИТЕ СА БИЛИ СЕВЕРНИ ГРЪЦКИ ГОВОРИТЕЛИ..ТЕ СА ГОВОРИЛИ НА ГРЪЦКИ..ЗНАЧИ СА ГЪРЦИ.

ТЕ СА ПАЗЕЛИ И ЗАЩИТАВАЛИ ЕЛЛИНИЗМА И ПАН-ГРЪЦКОТО В СЕБЕ СИ...ЗАТОВА НИКОИ И НИКОГА НЕ Е ОТКРИЛ -- ДОСЕГА НИКОГА !!! --- ДОРИ И ЕДНА ВОЙНА МЕЖДУ ТРАКИТЕ ОТ ВЪТРЕШНОСТА И СВОИТЕ БРАТСКИ ПЛЕМЕНА НА РАЗЛИЧНИТЕ ВИДОВЕ ГЪРЦИ И ГРЪЦКИ-ГОВОРЕЩИ ХОРА.. ( *ГРЪЦКА ДУМА ).

НАРОЧНО НЕ НАПИСАХ ЧОВЕЦИ ИЛИ ЛЮДЕ !! ТОВА КАКВО ТИ ГОВОРИ. ??

ХОРЕА--ХОРЕПСО = ИГРАЯ

ХОРОС/ХОРУС/ХОРОН = ХОРОВОД

ХОРАС = СЕЛЯНИ/СЕЛО

ХОРОС = КРЪГЪЛ ТАНЦ НА ЖРИЦИТЕ НА ЕЛЕВЗИНСКАТА МИСТЕРИА В АТИНА.


А ЕТО ПИРОН-А (ГРЪЦКА ДУМА--ПАК), - КИРИУ СИМЕОНОФ---ФИРОМЦИТЕ ВЪВ СКОПЯНО-ФИРОМИЯ КАЗВАТ НА ХОРОТО-----НЕ ХОРО...А КОЛО..АЙДЕ (ГРЪЦКА ДУМА ПАК)...АЙДЕ ДА СЕ ХВАНИМЕ НА КОЛО (ЗАБЕЛЕЖИ НЕ НА ХОРО !!!)

ЗАЩОТО НЕ СА АВТЕНТИС/АВТЕНТИКОС = ИСТИНСКИ, ОРИГИНАЛНИ.

КОЛОВОД = ХОРО !!


ХОРАС = СЕЛЯНИ/СЕЛО

Хорас си е хора и до ден днешен,но това касае само българите -траки,както им викате! Елините дето го искате си е българските селяни! В т.н."гръцки" има маса български,преиначени думи! Вие сте си черни данайци,егюпски цигани,крадци на история и отрепки! Може да си приказвате каквото си искате,вие НИКОГА НЯМА ДА СТЕ,ТОВА,ЗА КОЕТО СЕ ПРЕДСТАВЯТЕ! сЛУГАТА НИКОГА НЕ МОЖЕ ДА ДОКАЖЕ БЛАГОРОДЕН ПРОИЗХОД,А ВИЕ СТЕ СИ ТОЧНО СЛУГИ И ПОЛИТИКАТА ВИ НА КОМПЛЕКСАРИ ИЗБИВА В НЕВРОТИЗЪМ И ДНЕС! НИКОГА НЯМА ДА СТАНЕТЕ ТОВА КЪМ КОЕТО СЕ СТРЕМИТЕ! оСНОВАТА ВИ Е ЛЪЖАТА,НАШАТА ИСТИНАТА! Е...ЕЛИНИ-ХА-ХА??!!!
цитирай
28. nikikm - Ха,
30.04.2015 23:52
и кръглият ти танц,дето го викаш ХОРОС, АДРУГИ КОЛВРИЗМОС е Х О Р О ,брат ми, Х О Р О ! А ХОРОВРИЗМОС си е КОЛОВРЪТ,ТАНЦ В КРЪГ,ВЪРТЕНЕ В КОЛЕЛО-ХОРО! Нищо гръцко,извинявай нищо лично, исках да кажа без извинение! Всичко си е Б Ъ Л Г А Р С К О ! Вие тук нямате работа,чужди сте,ако да сте крали наше!
цитирай
29. staler - че генетиката каква наука е, след ...
05.05.2015 21:39
че генетиката каква наука е,след като професоръ божидар димитров не я признава за такава?
цитирай
30. leonleonovpom2 - Здравей, Сталер!
05.05.2015 22:43
Няма как човек да знае всички подвизи на въпросният професор
В случая за мнението му относно генетиката
Аз станах свидетел, как той в телевизионно предаване извърши исторически подвиг
Откри, че Транквилина е убита от мъжа си, Гордиан Трети, римски император! Просто и "резнал" главата, като зелка
Не се сетиха да попитат и дъщеря си Гордиана ли е убил / тя е убита с майка си/
Ами къде да бъде едно бебе на около година, с майка си естествено!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139553
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102602
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031