Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2015 08:25 - Честит 24 - ти май, Българи!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 12706 Коментари: 41 Гласове:
34

Последна промяна: 27.05.2015 17:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 На всички, които въпреки всичко се чувстват Българи!
Те са достойните българи, наследници на истинските Българи!

Да , сега, мнозина  се пишат за Българи и на двата полюса
Едните с крадените пари, пратили наследниците си с тях из чужбините/ от патриотизъм/
Тези наследници, които ще копират от тях  предателството - спрямо държава, народ , език, всичко!...

И другите ,които безропотно понасят всичко, броят си стотинките и поемат чужда вина И я плащат естествено

Вчера ме възхити един поп, на гробищата
Каза, че човек е временен, създаден е от пръст и пак на пръст става Вечна е душата му!Тук никой няма нужда от банкови сметки, хотели, имоти и така нататък!
Погледът ми падна случайно на една червена милионерка  Изражението и показваше, че думите са в целта, в десятката
Но бързо си дадох сметка , че ефектът ще е мимолетен Още с излизането, ще прави отново това, единственото, което умее! Докато вече няма да има нужда от тези неща и ще трябва за плаща за направеното

Много Велики неща са свързани с Българите!
Но едно от най великите е азбуката!
Дали сме азбука/ а и език преди това/ на голяма част от Европа, близо една трета , по територия и население
Да е такава Европа , сега, в този си вид , не е само наша заслуга , разбира се, но е и наша , Българска заслуга! Няма за какво да преувеличаваме или пък да скромничим!

Поклон пред едно от най-великите неща в Европа ,  сътворено от Кирил и Методий и техните ученици!
Нека поне днес бъдем истински, стари Българи!

                                                                        ДОПЪЛНЕНИЕ

Гледах случайно едно предаване, в което Теди Москов  каза нещо, което не ме учуди особено Във връзка с това, какви и кои успяват  в тъй- наречения безкраен преход
Че азбуката ни била гръцка, защото била дело на гърци
Кирил и Методий имаше предвид
Родителите им е известно какви са, има сведения Бащата ,Лъв е българин, майката е ромейка, което не означава непременно, че е гъркиня Дядото Егет е от рода Дуло и е наследник на Сабин, който пък произхожда от рода на Аспарух  Какви гърци са те?



Гласувай:
34


Вълнообразно


1. zemela - Честит празник, Лео!
24.05.2015 08:33
Честит празник, Лео!
цитирай
2. erato7 - Честит празник, Иван!
24.05.2015 08:50
Честит празник, Иван!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Честит празник и на тебе, Zemela...
24.05.2015 09:08
Честит празник и на тебе, Zemela!
Да си жива и здрава!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Честит празник и на тебе, Слънчево ...
24.05.2015 09:10
Честит празник и на тебе, Слънчево момиче-Erato7!
Да си жива и здрава!
цитирай
5. syrmaepon - Честит празник на всички четящи и ...
24.05.2015 10:12
Честит празник на всички четящи и пишещи !
цитирай
6. natali60 - Честит празник на духовността, Ванка!
24.05.2015 10:52
Има я.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Честит празник и на тебе, Сирма!...
24.05.2015 13:24
Честит празник и на тебе, Сирма!
Да си жива и здрава!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Честит празник, натали!Голяма ...
24.05.2015 13:25
Честит празник, Натали!
Голяма радост е за мен, че пожеланието ми ще отлети на хиляди километри от България!
Да си жива и здрава!
цитирай
9. pantaleev - Честит празник
24.05.2015 15:21
Да се гордеем с нашата писменост и език, и дай боже по славни времена за културата :)
цитирай
10. get - - Честит празник на българската проСВЕТа !
24.05.2015 17:36
1.
Днес празник е на българската книга,
която тъй обичаш и четеш.

Създадоха я Кирил и Методий.
Светилник бе ни тя през векове.
Към свободата някога ни води,
сега към нови истини зове.
2.
из История славяно-болгарская:
В Московската земя има една страна, нарича се Скандавия.
Както се разпръснали най-напред, ония, които били в тая страна, нарекли ги скандавлани.
Тия скандавлани след много години и време, като се умножили в оная земя, дигнали се от нея, отишли на запад и намерили там земя покрай Окиан-море.
Това море се нарича Балтско и Помариско. И се заселили тия скандавлани там покрай Брандибур, а по това име скандавлани после нарекли тоя род славяни - и до днес.
Ония, които останали ТАМ, СЕ ЗОВАТ СЛАВЯНИ.
КРЪСТИЛИ ГИ свети Кирил и Методий И ЗАРАДИ ТЯХ НАРЕКЛИ НАШИТЕ КНИГИ И ЦЕЛИЯ РОД И ЕЗИК СЛАВЯНСКИ РОД. Те говорят славянски език най-правилно и най-чисто и говорят много думи, подобни на българските, но сега държат римска вяра и воюват на страната на немския цар. Римляните ги подчинили под властта и вярата на папата.
Тия славяни са от един род и език с българите.

3.
"Този велик наш отец и светилник на България бил по род от европейските мизи, които народът обикновено знае и като българи.
Те били изселени в старо време от военната сила на Александър от разположения край Бруса Олимп към Северния океан и Мъртвото море.
След като минало много време, със страшна войска преминали Дунава и завзели всич­ки съседни области: Панония и Далмация, Тракия и Илирик, а и голяма част от Македония и Тесалия.
Преподобният мъж водел произхода си оттам."
от КРАТКО ЖИТИЕ на КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ
4.
Поп Йовчо(1786-1855 г.) от Трявна ни ПИШЕ:
"БЪЛГАРИТЕ БЯХА ПРОГОНЕНИ ОТ (имтератор) ТРАЯН Римски(53-117) и пак се възвърнаха в година - (5997(от сътворението) - тоест 489 от Христа"!
5.
“Свободата е явление из вътрешния живот. Освобождението е явление из външния живот…има наопаки, случай, когато вънкашната свобода усиля вътрешната, духовното робуване, като дава на развалата възможност да се развива безпрепятствено и безнаказано!
Така стана с българите. Българинът не е свободен, българинът е само освободен…Такава е съдбата на духовно Без-Оките народи” – Стоян Михайловски

- Струва ли, да се замислим над това?!
цитирай
11. voulgaros - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК. ВУЛГАРИ. . . КИРИЛ И ...
24.05.2015 20:29
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК. ВУЛГАРИ...

КИРИЛ И МЕТОДИАС СА ГЪРЦИ...НО СА ВИ ПОМОГНАЛИ...ПЛЕМЕ АЛТАЙСКО.

ГЛАГОЛИЦАТА Е ДЕЛО НА ГЪРЦИТЕ.

А КИРИЛИЦАТА Е ЕДНО КЪМ ЕДНО КРАЖБА НА 20 ГРЪЦКИ БУКВИ + ОЩЕ 10 ЗНАКА ОТ РУНИТЕ НА ГЕРМАНЦИТЕ И ВИКИНГИТЕ ОТ НОРВЕГИЯ.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Честит празник и на тебе, Пантел...
24.05.2015 20:51
Честит празник и на тебе, Пантелеев!
Азбуката е постижение от Световна величина, така, че имаме пълни основания да се гордеем!
Хубава вечер!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Така е, Гет!
24.05.2015 21:03
За човек занимавал се с наука , не е трудно да хване ,че историята, особено антична и средновековна е в значителна степен скалъпена Като се тръгне от древна Елада насам
Без да съм се ровил денонощно в древно историческите източници ми е пределно ясно, че българите на Аспарух са наследници на хора, живели на наши земи и след векове се връщат отново тук Затова се ориентират тук, затова са и приети така
Съвременните учени изпадат в безпътица
Веднаж казват, че те били много малко и затова се претопили сред славяните
Втория път, точно обратното, че били стотици хиляди, затова се наложили
Но се отказали от езика си!?
Коментирано е...... Това не е алхимия, тя е наука, това е невежество , ако се таксува за наука подобно историческа стъкмистика

Само ,че има сериозен пробив, дори и да се приеме от нема и къде за наука!
Печенегите, 800 хиляди, цял народ Изклани,без няколко десетки от племето шоп!Тръгнали, както се твърди и за Българите Единствената разлика ,че е 500 години по-късно
Значи и голямата бройка не е никаква гаранция за успех
Прав е поп Йовчо!

Честит празник и на тебе!
Приятна вечер!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Вулгарос, Кирил и Методий са точно ...
24.05.2015 21:15
Вулгарос, Кирил и Методий са точно толкова гърци, колкото и аз!
Дори аз може би и малко повече!
Но сигурно се чувствам по-малко българин, отколкото те са се чувствали Не смея да се меря с тях в тази област, кощунство е!

Сега, да успокоя топката, това беше едно от нещата ,които владеех прекрасно на твоя възраст, ще ти кажа, че истинският автор на съвременната азбука не са те Те са направили основата - глаголицата Истинският автор на Кирилицата е ...Климент От уважение към учителите си , явно по тяхно желание, на учениците им, тя носи името на Кирил!
Доказателства: Ами в този си вид тя се появява първо тук А последно е дошла при нас! Хърватска например винаги е използвала глаголица Кирил и Методий не са идвали с азбука при нас, не са успели
Достоен жест на истински българи от свръх величина, каквито са били всичките

Ако не знаеш, Солун не се числи към ИРИ Той има особен статут, свободен град В него период, гръцкото население в него е малцинство
И до преди стотина година е било такова!

Честит празник и на тебе, заради това, че имаш и българско!
цитирай
15. voulgaros - ОДЕВЕ СЛУШАХ ПРЕДАВАНЕТО НА ВОЛЕН ...
24.05.2015 21:45
ОДЕВЕ СЛУШАХ ПРЕДАВАНЕТО НА ВОЛЕН СИДЕРОФ* - ГРЪЦКА ФАМИЛИЯ..ПО АЛФА ТВ* ..опа първата гръцка лекса=буква-...защо не си е кръстил тивито --- ''аз ТВ''...А АЛФА ТВ ???

ТА ТОЗИ ЯМБОЛСКИ ЦИГАНИН КОЛКО ЛЪЖИ ИЗРЕЧЕ..КОЛКО ЗЛОБА И ЗАВИСТ ИЗРЕЧЕ ПО ГЪРЦИТЕ И ДРЕВНИТЕ ГЪРЦИ !!

АХ МРЪСНО ДОЛНО ЗАВИСТЛИВО ПЛЕМЕ НА ВУЛГАРИТЕ.

НЕСЛУЧАИНО НИЕ ГЪРЦИТЕ ВИ НАРИЧАМЕ ''ВУЛГАРИ''.
УМИРА ОТ ЗЛОБА И ЗАВИСТ ПО ГЪРЦИЯ И ПО ВСИЧКО ГРЪЦКО..


А ЗНАЕШ ЛИ КОЕ НАЙ-МНОГО МЕ ЯДОСА ??

ВОЛЕН СИДЕРА ЗАПОЧНА ДА СИ ФАНТАЗИРА ФЕНТЪЗИ НЕЩА...КАТО ТОВА ЧЕ СВЕТИ ПАВЕЛ БИЛ ВИ ПОКРЪСТИЛ...ЧЕ БИЛ ДОШЪЛ В ПЛОВДИВ ???

ЧОВЕКА НЕ ЗНАЕ ЧЕ ФИЛИППОПОЛИС И --ИСТИНСКОТО МЯСТО КАДЕТО Е БИЛ ПАВЛОС Е ГРАД ФИЛИППИ. !!!

ЗАЩО БЕ БАРТКО..ТААКА ТЪПО И НЕСКОПОСАНО ЛЪЖЕТЕ ????

ВСИЧКИ ПИСМА НА АГИОС ПАВЛОС СА В БИБЛИЯТА....И ТАМ СИ ПИШЕ ЧЕ Е ДОШЕЛ ОТ СМИРНА ДО ДРЕВНИЯТ ГРАД НЕАПОЛИС СЪС КОРАБ ПО ЕГЕИО ПЕЛАГОС...(НЕ НЕАПОЛИС В ИТАЛИА)...НЕАПОЛИС Е ИМЕТО НА ГРАД КАВАЛА В ДРЕВНОСТТА.

И ОТ НЕАПОЛИС Е ОТИШЪЛ ВЪВ ФИЛИППИ. === 10 КМ РАЗСТОЯНИЕ !!

КАДЕ ВИДЯ ВОЛЕН СИДЕРА -- ФИЛИППОПОЛИС ????

============================================




ЗАКЛЕВАМ СЕ НЕМОГА ДА РАЗБЕРА ЗАЩО ТАКА ДЕБИЛСКИ ЛЪЖЕТЕ И ПИШЕТЕ ЗЛОБА И ЗАВИСТ ПО НАС ГЪРЦИТЕ ??

ИМА САМО ДВЕ ПЛЕМЕНА НА ПЛАНЕТАТА КОИТО ПИШАТ ЛЪЖИ ЗА ГЪРЦИТЕ----ТОВА СТЕ ВИЕ ВУЛГАРИТЕ...А ДРУГОТО ПЛЕМЕ СА СКОПЯНО-ФИРОМИТЕ !!


НЯМА НАРОД И НАЦИЯ НА ПЛАНЕТАТА ГАИА, КОЕТО ТАКА ДА ПИШЕ ЛЪЖИ ЗА ГЪРЦИТЕ...ОСВЕН ДВЕ ПЛЕМЕНА. КРАИНО УМИРАЩИ ОТ ЗАВИСТ И ЗЛОБА.


ТУРЦИТЕ ДОРИ СА ПО КОРЕКТНИ ОТ ВАС БЪЛГАРИТЕ = ВУЛГАРИ/ВУЛГАРОС !

ТЕ СИ ЗНАЯТ ИСТОРИЯТА, И СЕ ГОРДЕЯТ ЧЕ СА МОНГОЛЦИ И СРЕДНО АЗИАТСКИ ПОДВИЖЕН КАТУН.
цитирай
16. get - @ 11. voulgaros - ГЛАГОЛИЦАТА @ 13. leonleonovpom2 @14. leonleonovpom2 - глаголица ... Кирилицата
24.05.2015 21:58

- Откога и откъде имат гърците "грам(О/а)та"-граматата-писмото-буквите(графос)-начертанията (им)!?
В "тъмните викове" кога не е имало гърци ... или ако е имало такива, то те не са знаели за това - имало един герой, викали му? - Лин, като герой носи символиката на "зараждащото се изкуство" на него се преписва: изобретяването на триструнната лира, ритмиката не само в песните, а и в словото - на база на което се появява поезията!
- По-късно на него се преписва да е бил и грамОтик и философ - по този начин явяващ се предтеча и учител на Орфей и Музей.
- За Лин пишат още Омир и Хезиод ... в по-късно време, Павзаний? Странното е че при всички писали за Лин твърдят:
"Той е пригодил финикийското писмо, измисляйки и още три знака - което в по-късно време се възприема, като писменост в южни Балкани" ТУК ИДВА НАЙ-СТРАННОТО - Азбуката, която казват че е изобретил Лин ... я наричат "пелазгийска" ... това е същата азбука, която съвременната наука е приела да нарича "гръцка" ?!
- Странното още е? - самите антични гръчцки автори, пишейки за Лин, Орфей и Музей ... всички тях зоват - Траки?

- Уважаеми Симеонов - нещо подобно е и с глаголицата ... създадена или поне документирана, че е още от IV-ти век?
- Относно "кирилицата" и славянският език - считам: Изобретен е във Витиния (Мала Азия), където братята "К и М" отиват в манастир - но не да се замонашат ... а за да се запознаят със ... ? - По-старият, като образец и пазен в библиотеката на Манастира ...(?) Витински език - тъй като там е имало вече преводи на божествените книги ... на езика, който говорят "скандавляните-славяни" - Явяващ се по-стар и по силата на това АРХАИЧНА ФОРМА - на нашият език, с присъщите му падежи и др. п.? Които и до момента са силно представени при северно "славянски езици", а за нашият развил се български, не по-млад от ЧЕТИРИ ХИЛЯДОЛЕТИЯ език ... са отминал вече етап?

- Поради което лингвиста Беню Цонев казва: Българският ез. следва да го е имало още в началото на Милениума - още преди народа ни?!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Не си прав, Вулгарос!
24.05.2015 22:15
Аз нямам ред написан със завист към гърците Никога и не съм им завиждал

Но не бива да се прекалява
Писах нагоре за истинските гърци Такъв беше един професор от Атина
Той каза, че главната заслуга на гърците е, че са съхранили постиженията на предходните по- развити цивилизации- египетска, хетска, финикийска Това е достоен човек!
Как да приема, че Евклид е създал геометрията, след като има пирамиди, които и съвременни архитекти трудно биха проектирали А египтяните, без да знаят и Питагоровата теорема са ги строили?!
Видях ,като пущах коментара на Гет ,че е писал за Финикийската азбука Така е!
Гръцката е по подобие на финикийската, добавени са гласни
При нашата е използвана гръцката, добавени са за типичните за езика ни звуци букви
Но и при двете азбуки е използвана финикийската азбука За гръцката няма единно мнение относно авторите й, дори се приписва божествен произход, но е ясно, че базата е финикийската азбука
Така, че по- скромно, като истинските гърци, като професора
Когато няма скромност, тогава реагирам, а не от завист!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Гет, сигурно е така!
24.05.2015 22:27
Както си го описал Даже не е зле да направиш постинг на тази тема
Аз не съм задълбавал в теорията, подхождам повърхностно и логически най-вече
Коментирах едно противоречие по- горе Че веднаж българите били малко, после много.

После другото противоречие - за величието на античните гърци и днешното им положение
Ами то има аналог

Величието на древните египтяни във всички области на науката и днешното им положение
Ами то е лесно обяснимо Днешните египтяни нямат нищо общо освен името с античните
Без да искам да обиждам някого такова е и положението в другия случай Само ,че освен името е съхранен езикът Защото египтяните са били принудени да приемат арабския
цитирай
19. voulgaros - Егитяните първо не са директните ...
24.05.2015 23:29
Егитяните първо не са директните кръвни наследници на ИСТИНСКИТЕ ОРИГИНАЛНИ = АВТЕНТЕС ЕГИПТЕС

КАК ЕГИПТЯНИТЕ СА ПРИЕЛИ АРАБСКИ...АКО СА ТЕ КРЪВНИТЕ НАСЛЕДНИЦИ НА ДРЕВНИТЕ ЕГИПТЯНИ..??
СИМЕОНОЧО--- КОЕ ОТ ДВЕ Е НАПИСАЛ Е ВЯРНОТО ??

НЕ ТЕ БИВА ДА МИСЛИШ, ?
--
''Днешните египтяни нямат нищо общо освен името с античните
Без да искам да обиждам някого такова е и положението в другия случай Само ,че освен името е съхранен езикът Защото египтяните са били принудени да приемат арабския''


ГЪРЦИТЕ СМЕ ДИРЕКТНИ КРЪВНИ НАСЛЕДНИЦИ НА ДРЕВНИТЕ ЕЛЛИНСКИ ПЛЕМЕНА.
цитирай
20. leonleonovpom2 - Сигурен ли си Вулгарос и откъде?...
25.05.2015 00:04
Сигурен ли си Вулгарос и откъде?
Колко поколения назад знаеш хората в рода си?
А за другите родове? А за всичките родове от един народ?
Ще ти помогна ,в математиката съм ситурно далече пред тебе- пет-максимум седем поколения, около 150 години назад средно
А за 2000 години става дума за около 80 - 100 поколения
Няма сегашен народ пряк наследник на античен, освен по име Може , ако е на изолиран остров или в Амазония, или в Нова Гвинея/ Папуа/, забутан дълбоко в джунглата
Остави тези химери и живей в реалността
Разглеждай всяко събитие за себе си ,за времето, не го свързвай непременно със съвременността не е задължително и още по малко необходимо

Иначе много ме ласкае и развеселява когато някой като тебе като ми каже , че не мога да мисля И ме развеселява, особено в тези дни , когато животът ми е показал истинския си вид, какво представлява и как свършва......
Когато някой ми каже ,че не мога да мисля, веднага почвам да мисля , как и какво пък той може да мисли И в този момент на размисъл ме обвземат много весели мисли и ми става много, ама много приятно
Така, че ти благодаря!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Я да ти видя общата култура, Вулгарос!
25.05.2015 09:36
И то за Гърция и свързаното с нея
1/ Какъв е Ахил, оставям на Гет да ти каже Ако реши
Въпросът ми е, като си потомък на Ахил, можеш ли да го опишеш физически?
Само два детайла ме интересуват- какви коси има и какви очи?
Описани са!
2/ Къде могат да се намерят гърци с неговите физически данни?
Впрочем, око не знаеш, опиши ти какви коси и очи имаш Аз само ще ти кажа, може и на лични, вероятно ли е да си пряк негов потомък, както го пишеш
Трябва да ти кажа ,че сред българите има много повече , в стотици пъти негони потомци , ако се изходи от вероятна физическа наследственост
3/ Знаеш ли къде е роден и живял Ахил ?
Писал съм го в предишния блог/ Леонлеонов пом /в постинга за плочката на Ахил

Да оставим митологията
4/ Не ми отговори ,нормално ли е гръцките попове да ни горят книгите-стотици години?
5/ Нормално ли е да имаме една от най-ценените книги в света от него период и в същото време някой си да твърди, че нямаме книжнина?
6/ Нормално ли е от ЕС да ти отпуснат 2 милиарда долара и някой да ги вземе за да ти" помогне" ?
Прибира в джоба си 1. 8 милиарда-90 % от капитала на смесените дружества исъздава шивашки кооперации
7/ Нормално ли е работещите на минимална заплата там момичета, да бъдат викани , да удовлетворяват нагона му и ако му се откаже , да ги гонят аламинут ?посочи ми член от работния кодекс!
цитирай
22. voulgaros - ДОКТОРЕ. . . КАЖИ МИ ЧЕСТНО : ВИЕ ...
25.05.2015 12:33
ДОКТОРЕ...КАЖИ МИ ЧЕСТНО :
ВИЕ БЪЛГАРИТЕ, НЕ СТЕ ЛИ СЛАВЯНИЗИРАНИ ГЪРЦИ...ПОСЛАВЯНЧЕНИ ГЪРЦИ ?

ИЛИ МОЖЕ ДА СТЕ СЛАВЯНИЗИРАНИ ТЮРКИ/ТУРЦИ ??

ЗАЩОТО В ТУРЦИЯ ТАКА ВИ КЛАСИФИЦИРАТ И ДЕФИНИРАТ--КАТО ПОСЛАВЯНЧЕНИ ТЮРКИ !

НЕЗНАМ ЗА КАКВО МИ ГОВОРИШ, ДЪРТИ ИЖЕНЕРЕ...КАКВИ ШИВАЧКИ ?
КОИТО МОЖЕ ДА ШИЕ -- ШИЕ.
цитирай
23. leonleonovpom2 - Достатъчно глупости написа, Ву...
25.05.2015 13:11
Достатъчно глупости написа , Вулгарос, така, за настроение. Мога да отговоря, но както умея в такива случаи Обаче ще те помилвам
За да видиш, че Българите са благородни хора
Благородство, което липсва на някой южни съседи!
Ти нищо ли не знаеш за многото шивашки фирми-в Родопите и Пиринско бяха бол
И собственикът на смесеното гръцко -българско предприятие как привиквал някоя апетитина работничка....
А бе задал съм ти въпроси или отговаряй , или кажи ,че не можеш , какво шикалкавиш?
Може и нищо да не казваш, което озночава , че не можеш да отговориш
Ние сме българи Никога не сме били гърци или турци
Турците са млад народ, те може да имат нещо от нас, а не обратното , ние от тях Знае се откъде идват, там ние никога не сме били
А за Филип и Александър постановката е ясна, не ги погърчвай, не са гръцки народ македонците
Преобладаващото мнение сред учените за тях е, че са отделен народ или смесен между траки и елини- Общо над 90%
По- малко от десет процента ги смятат за елини и те непрекъснато намаляват
Така, че нахално е да взимаш мнението на най-малкото поддръжници за меродавно и да го навираш в очите на някой
Правилното е, да изредиш трите мнения и да кажеш ,че ти лично поддържаш едно от тях
Да ти дам един урок, въпреки, че ми е писнало да уча бетонни глави, защото не вдяват, нямат ухо, има цимент в него
Гледай внимателно, защото не чуваш:
Според съвременните учени относно произхода на македонците същекствуват три версии - че са отделен народ, че са междинен от траки и елини и че са елини

Аз съм поддръжник ,че са отделен народ, като е допустимо, поради близостта и елинско влияние-голям брой смесени бракове
Иначе има две много ясни индикации, че не са елини
Първата е, че Александър търси войници, като е записано за какво ги търси. Да разговаря на тях на родния си език
Ако армията е гръцка, защо ще търси войници С всеки срещнат може да говори на гръцки!
Ясно ли ти е?!
И второ-държавното устройство на Македония Тя не е полис с неопределени граници Тя е близо до съвременна държава Плюс това е монархия, при това наследствена
Да , Спарта е монархия, но с двама царе Нещо подобно е Венеция с два избираеми за година дожа Явно по примера на Спарта Но Венеция се счита за република
Та и Спарта се различава от Македония
Мисли за Ахил и за другите въпроси И не се опитвай да ме финтираш, няма да успееш!
цитирай
24. voulgaros - MAKEDONIA Е ГРЪЦКА ЗЕМЯ. . МАКЕД...
25.05.2015 14:43
MAKEDONIA Е ГРЪЦКА ЗЕМЯ..МАКЕДОНЦИТЕ СА ПОТОМЦИ НА ХЕРАКЛЕС И НА ДОРИИСКИТЕ МУ ДЕЦА-ХЕРАКЛИДИТЕ = КОИТО СА ИСТОРИЧЕСКИ ДОРРИИСКОТО ПЛЕМЕ...ЕДНО ОТ 8-ТЕ ГОЛЕМИ ГРЪЦКИ ПЛЕМЕНА.

ЗНАЕШ ЛИ КОИ СА ХЕРАКЛИДИТЕ ??

МАКЕДОНИТЕ СА ТЕХНИТЕ НАСЛЕДНИЦИ.
цитирай
25. leonleonovpom2 - Въпросите, въпросите, Вулгарос!
25.05.2015 18:43
Казах ти, как и като на какви се гледа на македонците
Това е ясно
Какъв е Ахил, това те питам, с какви коси- сини ли , зелени ли, с какви очи-жълти, червени, това също е описано
Нали си негов потомък
Седем въпроса ти зададох , един отговор не видях.
Аз като установя някаква истина, да се оставя някой да ме обработи с приказки, не само е много трудно , ами и практически невъзможно
Та чети си там лекциите, занимавай се пряко с нещата от образованието, доста фурни хляб трябва да изядеш.
Аз те приемам и без тях, допущам те, но реално, ако искаш резултат , а не лозунги, трябва да ги изядеш За ден няма как да стане това, за години, ако си сериозен, ще успееш
цитирай
26. voulgaros - АХИЛЕУС Е РОДЕН ВЪВ ФТИА, РЕГИОН ...
25.05.2015 19:44
АХИЛЕУС Е РОДЕН ВЪВ ФТИА, РЕГИОН ТЕССАЛИА. ЕЛЛАДА.

КАТО МАЛЪК Е БИЛ ВЪВ ЕПИРОС...СЛЕД ВОЙНАТА В ИЛИОН (ВИЛУСА, ИЛИ ТРОИА)...СИНЪТ МУ - НЕОПТОЛЕМОС, СИ ВЗИМА КАТО ВОЕНЕН ТРОФЕИ, ЖЕНАТА НА УБИТИЯ ХЕКТОР ОТ БАЩА МУ--ВЕЛИКИЯ АХИЛЕУС...ЖЕНАТА НА ХЕКТОР СЕ НАРИЧАХА АНДРОМАХА (* ТИПИЧНО И ЧИСТО ГРЪЦКО ИМЕ).

НЕОПТОЛЕМ ДОКАРВА СВОЯТА СЕКС-РОБИНЯ АНДРОМАХА В ЕПИРУС (МОЯ РЕГИОНИС, по-точно на пра пра пра дедите ми).

И АЗ, КАКТО И ВСИЧКИ ЕПИРОТИ, ИМАМ ПРЕТЕНЦИЯТА ЧЕ АХИЛ Е МОИ КРЪВЕН БАЩА..А НИЕ НЕГОВИ НАСЛЕДНИЦИ, ЧРЕЗ СИНА МУ НЕОПТОЛЕМОС.
цитирай
27. get - @ 25. leonleonovpom2 - Въпросите, въпросите, Вулгарос! :))
25.05.2015 20:13

- За това, което спорите тоест "гърците" - го има записано при Херодот и Тукидид?

Първият ни разказва, че елинският(с идеята за "гърци") народ, от самото начало е бил малоброен. С присъединяване към него на пеласгийски и др. вар-варски племена станал по негово време това, което е? Пеласгийски анклави има останали ... до времето в което пише Херодот!
- За това по-старо (пред гръцко население, не В СЪВРЕМЕНИЯТ СМИСЪЛ влаган, за "гърци") ... пише още Омир упоменавайки Пеласгийският Аргос(в Пелопопонес), също и Хезиод, обясняващ ни, че Зевс е Пеласгийски ... а най-старото му светилище било в Додона(Тесалия)! ... Тук ще спра тъй като има ... още мно-о-о-го за цитиране и коментиране! - Като само ще добавя ? - с убийството от братята Гармодий и Аристогитон, на Пизистрат "последният грък", идва края на епохата на истинските пеласги или елини ... и начева епохата на миксираното с малоазиатско и северно-африканско по произход, с атинско население, пиключило най-вече след създаването на "елинизма" от египетско-семитската Александрия!

- Вулгарис - Това е политическата история на Южни Балкани - довела до това, което в момента ни внушават, че е автентичното елинство ... но зад този културно-политически термин, отново повтарям ... се крие процес на езикова асимилация - довела до културна и езикова де-персонификация ... до присвояване на култура и митология от един народ ... приписвайки я на други ... и т.н.!
- Знам, че говорейки ти настоящото - това звучи невероятно! Но не е невероятно, тъй като казах вече пеласго-тракиеца Лин създава "гръцката" Азбука - която е наречена "пеласгийска" ... сега учените я зоват гръцка?!
- Дионис "Късия", е тракиеца който е поканен в Александрийската Схола - където създава Граматиката на "гръцкия" език. След това е прогонен от там - тъй като е бил неудобен на тези, които се крият под термина "елини" ... Между впрочем - Какво означава граматика, произход и етимология - Защото аз знам и мога да ти изведа от български, съставните коренови думи ?!
цитирай
28. leonleonovpom2 - Вулгарос, ще ти помогна!
25.05.2015 22:03
Но само за един от въпросите
Ахил е бил синеок, с руси коси!
Като всички съвременни гърци, нали така!!? Защото те произхождат от него
цитирай
29. voulgaros - ГЕТ. . . ИМАМ САМО ЕДИН ВЪПРОС ! ...
25.05.2015 22:05
ГЕТ...ИМАМ САМО ЕДИН ВЪПРОС !

ЗАЩО ВСИЧКИ ЕЗИЦИ НА ЗАПАД - ИТАЛИАНСКИ, ИСПАНСКИ, ПОРТУГАЛСКИ,ФРЕНСК И, ХОЛАНДСКИ, НЕМСКИ И АНГЛИИСКИ====СА ПРИЕЛИ ДУМАТА СХОЛИА/СХОЛЕОН-
====Скоол=холл, Скуул=анг., Шуле=герм., скулио=итал., есхолио-испан.,
ЗА ДУМА ЗА ''УЧИЛИЩЕ''....ТОЕСТ ВАПРОСА МИ Е --ВУЛГАРЕН БЪЛГАРИНО....ЗАЩО НЕ СА ПРИЕЛИ ВАШТА ДУМА ''УЧИЛИЩЕ'' ??



А ИМЕННО НАШАТА --- СХОЛА, СХОЛИКА СХОЛАСТИКОН/КИС/КЕ, СХОЛИКА/СХОЛИОН + ШКОЛА, ШКОЛЕН, ШКОЛНИК--Която е руска дума и пак идва от ГРЪЦКИЯТ ОРИГИНАЛ = СХОЛЕА/ СХОЛИОН/ СХОЛЕО !!!





ЗАЩО ВУЛГАРЕН БЪЛГАРИНО ?
цитирай
30. leonleonovpom2 - Вулгарос, не знаеш ли?
25.05.2015 22:34
Има архаична дума българска за училище-школО Второто о е главно, защото ударението пада на него
И сега тук е големият майтап!
Дали думата е гръцка или е българска?
Ти знаеш ли фразата- Аз поцукак и поцаках, но ти не ме цу? Една наша гъркиня го казва на Българка Чукам ,чакам, чу не са думи взети от гръцки , нали така!
Да не би и със схола да е такава работата? Така мирише

И почвам да се дразня Изкривяваш темата Тя не е кой е по- велик - гръцкият език или Българският, такова чудо не бих пуснал, а за Българската писменост само Ако имаш нещо да коментираш по нея само, прави го Ако е за гръцката- направи си най - после един постинг- за нея Но само за нея Какъвто е и материалът тук-за Българската писменос Някъде да е казано ,че гръцката издиша?

Но разбери, вкарваш и мен в диспут, който по принцип съм нямал намерение да водя и мразя да водя
Когато хваля нещо, никога не го правя да унизя друго, с такава цел Е , когато съм принуден , правя го и още как, но заслужено
Та промени стила, защо е нужно в подобен материал да унижаваш!
Ами похвали друже, после това ще ти се върне като похвала!
Защо отваряш война ? Аз трябва да съм луд, за да мразя обикновените гърци И те са хора като нас
Тези , които е нормално да мразя, са за мразене и във всички народи, при Българския - също
Коригирай си мерника, не си точен!
Иначе за произхода ни Светлооките хора със сигурност са свързани с Черно море, тук се е получила мутацията Процентът на синеоките при Българите е много голям Доказателство, че са местни, не идват от Сибир или Гоби
Лека нощ!

Не давай на нас за пример руския език Защото той произлиза от Българския- две трети от лексиката му е българска Той си е старобългарски език
Или ако го даваш за пример, вместо руски пиши- старобългарски !
Понятно!
цитирай
31. leonleonovpom2 - Последно , за Ахил!
25.05.2015 22:48
Йоан Цеца казва ,че Ахил е мирмидонец, живее в град Мирмикион на АЗОВСКО море- голям залив на Черно море Бил с РУСИ коси и СИНИ очи
Заради жестокост е изгонен и се заселил в Тесалия-горе долу където и ти казваш
А Йоан Малала твърди/ не е Българин/ , че мирмидонците са Българи?!
цитирай
32. get - - Елементарно, драги ми "Уотсън" , в българският се е използвало "школо" ...
25.05.2015 23:35
voulgaros написа:
ГЕТ...ИМАМ САМО ЕДИН ВЪПРОС !

ЗАЩО ВСИЧКИ ЕЗИЦИ НА ЗАПАД - ИТАЛИАНСКИ, ИСПАНСКИ, ПОРТУГАЛСКИ,ФРЕНСК И, ХОЛАНДСКИ, НЕМСКИ И АНГЛИИСКИ====СА ПРИЕЛИ ДУМАТА СХОЛИА/СХОЛЕОН-
====Скоол=холл, Скуул=анг., Шуле=герм., скулио=итал., есхолио-испан.,
ЗА ДУМА ЗА ''УЧИЛИЩЕ''....ТОЕСТ ВАПРОСА МИ Е --ВУЛГАРЕН БЪЛГАРИНО....ЗАЩО НЕ СА ПРИЕЛИ ВАШТА ДУМА ''УЧИЛИЩЕ'' ??



А ИМЕННО НАШАТА --- СХОЛА, СХОЛИКА СХОЛАСТИКОН/КИС/КЕ, СХОЛИКА/СХОЛИОН + ШКОЛА, ШКОЛЕН, ШКОЛНИК--Която е руска дума и пак идва от ГРЪЦКИЯТ ОРИГИНАЛ = СХОЛЕА/ СХОЛИОН/ СХОЛЕО !!!


ЗАЩО ВУЛГАРЕН БЪЛГАРИНО ?


... бабите ни ползваха и една дума "сколаса" ! :)))

- На атически гръцки от V-ти век пр. н.е., е звучала: "скхиима" ... приблизително? Мога и още да ти обяснявам ... но ще досадя, през какви трансформации е преминала - тъй като думата произлиза от общ прото-европейски корен, който го има и в български (съвременен)!

- Като си толкова наясно със старогръцки ... неопорочен още, тоест преди III-ти век, от "елинистите" в Александрия - Да те питам! - Как се е наричало училището основано от Аристотел в Атина?
- Как е звучало(като име)?
- Как се превежда смисъла на думата с която са го наричали?

- Кога си(ми) отговориш на тези въпроси - Ще ти дам пространна справка: От какъв първоначален (прото-европейски) корен произхожда старогръцката дума за училище! През какви трансформации е минала докато стигне до формата "схола" - Ще ти дам паралели в българският (съвременен) от които ще се убедиш ... че е коректно твърдението ми - В българският имаме подобни думи, произлезли от първо-корена!
- Значи ? - Аз отговарям(обосновавам-извеждам) произход и значение на "схола" и подобни на нея в български! - Ти ми отговаряш на по-рано поставеният въпрос ... ?
1. за произход и значение на думата "грама(тика)", и на втората група въпроси ...
2. за училището на Аристотел! За което - Твърдя! То е разбираемо ... има едно, към едно аналог-дума ... дори в съвременен български ?

- Поздрав - объркана главо! :)))


цитирай
33. voulgaros - ГРЪЦКОТО Е ВЕЧНА КЛАССА. . . . ГРЪ...
26.05.2015 01:49
ГРЪЦКОТО Е ВЕЧНА КЛАССА....ГРЪЦКИЯ ЕЗИК Е классика !

всики термини в медицина химия физика/ опаа физис...МАТЕМА..ОПААА МАТЕМАТИКЕ/КОС

МАТЕМА---КАКВО ЩЕ РЕЧЕ..СИМЕОНОВ ??

ИНЖЕНЕР Е ЛАТИНСКА ДУМА..ДОКТОР Е ЛАТИНСКА СЪЩО..

ЗАТОВА----ВСЕКИ ПО СВЕТА СЕ ПОКЛАНЯ И ПАЗИ СЪС ДУХА И КРЪВТА СИ---- ГРЪЦКО-РИМСКАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ !

КЛАССИКА...КЛАССИКОС
цитирай
34. leonleonovpom2 - Всеки е дал нещо, Вулгарос!
26.05.2015 07:20
За да си човек, трябва да даваш! Иначе не си
Велика България или Стара Велика България Така са я наричали гръцките летописци
Арабските също!
Да се горят книги е престъпление, особено с умисъл Казах ти защо нямаме книги Не трябва и много време да се изгорят Не са и много на брой, писани са търпеливо, като рисунки, на ръка
Но това, което е спасено се търси в Световните музеи и е класика там, като изпълнение и като красота
И обърква представите на световните учени за Ренесанса Защото е преди него
Не казвам, че сме най- великите Но сме били сред тях
Аз се прекланям пред Рим, Пред Елада също И пред много други
Но държа и на нашето Лоша съдба, унищожено е , но го е имало Оцелялото показва
Смени ваксата, ще те приемат сериозно
цитирай
35. get - - Хм ? :((((
26.05.2015 19:10
voulgaros написа:
ГРЪЦКОТО Е ВЕЧНА КЛАССА....ГРЪЦКИЯ ЕЗИК Е классика !

всики термини в медицина химия физика/ опаа физис...МАТЕМА..ОПААА МАТЕМАТИКЕ/КОС

МАТЕМА---КАКВО ЩЕ РЕЧЕ..СИМЕОНОВ ??

ИНЖЕНЕР Е ЛАТИНСКА ДУМА..ДОКТОР Е ЛАТИНСКА СЪЩО..

ЗАТОВА----ВСЕКИ ПО СВЕТА СЕ ПОКЛАНЯ И ПАЗИ СЪС ДУХА И КРЪВТА СИ---- ГРЪЦКО-РИМСКАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ !

КЛАССИКА...КЛАССИКОС


- Започваш да ми звучиш, като Болен Сидеров :))) !

- Я да видим - Какво пише чичо Харпър в етимологичният си речник за "математика" ?

- Идвало от PIE - *mendh- "to learn/уча се/научавам" ... от нея е произлязла, гръцката дума за "уча" manthanein ... германското: "munter" - будя(се) осъзнавам; старо-български "madru" (среща се и като "мо(н)дро" - имащо значение "wise" - тоест "мъдър" в съвременен български ... !

- Разбра ли паликаре - Защо те оприличавам ... на кресливият шовинист Сидеров?
цитирай
36. panazea - Здравей !
26.05.2015 19:24
http://panazea.blog.bg/technology/2010/11/01/tyrjestvo-na-slovoto.627819
http://panazea.blog.bg/technology/2009/09/01/grigorii-bogoslov-razbivane-na-lyjite.389479
http://panazea.blog.bg/technology/2009/09/01/po-kakvi-uchebnici-sa-uchili-istoriia-nashite-dedi.389471
цитирай
37. leonleonovpom2 - Здравей, Панацея!
27.05.2015 13:25
Благодаря ти за интересната информация Твоят блог в това отношение е истинско съкровище
С пожелания за приятен ден!
цитирай
38. voulgaros - ГЕТЕ. . БРАВО ВУЛГАРНИ ПРИЯТЕЛЮ ...
27.05.2015 14:02
ГЕТЕ..БРАВО ВУЛГАРНИ ПРИЯТЕЛЮ !

МАТЕТИС==ЗНАЧИ УЧАЩ СЕ...МАТЕМОС = ИЗУЧАВАНЕ....МАТЕМАТИКЕ==ПОВТАРЯНЕ НА ИЗУЧАВАНЕТО




АМА СЕГА ИЗДВА ВАПРОСА...КОЛКО ДАЛЕЧЕ Е НАШАТА МАТЕМА СУС УЧА/ЧЕНЕ ???


И ЗАЩО ВСЕКИ НА НАШАТА ГРЪЦКА ПЛАНЕТА..КАЗВАТ НА ПРЕДМЕТА ''МАТЕМАТИКЕ/ИКС '' ???......А НЕ ВАШАТА ВУЛГАРНА ДУМА---ИЗУЧАВАНЕ..ИЛИ УЧАНЕ'' -КОИРО СА АНАЛОГА НА МАТЕМАТИКА------И КОИТО ДУМИ САМО ВИЕ ВУЛГАРИ, СИ ГИ ИЗПОЛЗВАТЕ И ГОВОРИТЕ.



ХИГИА* СОУ---ГЕИА СОУ=Я СУ===ЗДРАВЕ НА ВАС, --- ВУЛГАРНИ ТРАКИ. (ГРЪЦКИ ПОЗДРАВ, ЖИВ И ДО ДНЕС).


*ОТ ТУКА Е И ДУМАТА ХИГИЕНЕ/НИС=ХИГИЕНА + КАКТО И БОГИНЯТА ХИГИА !!
цитирай
39. leonleonovpom2 - Не се хващай с Гет на тази тема, Ву...
29.05.2015 08:59
Не се хващай с Гет на тази тема, Вулгоросе!
Толкова е зареден, че ще те гръмне
Нямаш основа, нямаш подготовка в тази област
Аз не мога да се равнявам с него, дето толкова съм се ровил из, слушай внимателно сега:
Трако-гръцко- римските богове
Кибела и Дионис какви са според тебе?

Сто пъти ти съм обяснявал какво е положението с гръцкия в древността и в Средновековието
Каквото е сега с английския и преди с френския С тази разлика, че сега това е постижение на англичани и французи, тяхно дело, а на древните гърци ни и тяхно Даваш ми хубава тема, подминавана, а е важна!
Хиляда пъти съм ти обяснявал, че сегашните жители на Гърция са приели, че са наследници на древните елини, защото живеят на земите им
То е точно толкова основателно, колкото ние се считаме за приемници на траките , на чиито земи живеем Но някой, без да разсъждават, защото знаят само копи пейст, приемат едното, а другото отричат
В Атина по времето на Паисий говоримият език е бил ---албанският
Гръцкият се е говорил в Българските църкви, защото сме били под турско или по - точно- османско владичество Владетелите така са разпоредили Затова и Паисий пише историята, защото някои, както сега, се престарават в угодничеството
Разбра ли най- после!?
цитирай
40. litatru - :)
02.06.2015 08:45
Умни размисли!
Адмирирам!
Поздрави - Литатру!
цитирай
41. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Литатру! Поздрави ...
02.06.2015 09:14
Благодаря ти ,Литатру!
Поздрави и за тебе!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9136188
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102593
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031