Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2015 23:03 - Социализъм и демокрация - паралели
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 11054 Коментари: 31 Гласове:
32

Последна промяна: 30.07.2015 23:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Някой ще каже, какви паралели, какви пет лева,  всичко е изяснено, -социализмът е отрицателен, а демокрацията -положителен полюс !
Късметлии сме, че кацнахме на този , положителен полюс!

Може би е така в реални условия!  Но дали наистина  е така?

Да, бях дете, имам спомени как  отчуждиха къщата ни  в центъра на града -за жълти стотинки според протокола, който видях по- късно
Гледах този протокол за отчуждаване-партийното и общинско ръководство решило, че за трудящите се, поради нуждите им,  е необходим Нармаг и къщата се отчуждава за тази цел/ построи се ресторант, не Нармаг-народен магазин, какъвто беше замисълът/ Но и при социализма гимнастиката на решенията беше Олимпийски спорт!
Бил съм на три години, но имам спомени- как ни настаниха в една стая, току що измазана от чичо ми, свиреше вътре зимния вятър На другия ден дойдоха баба ми и дядо ми и ме прибраха при тях
Дойде промяната-демокрацията Наивно помислих, че е дошла справедливостта!?  Не! Дойдоха апетитите на пребоядисали се демократи, направили всякакви гимнастики, този несправедливо отнет имот да не ни се върне
Следователно и при демокрацията и при социализма резултатът в случая е еднакъв- нашият имот не е наш и други, много гладни за чуждо  имат права над него!

Когато завърших, след няколко дни получих писмо Разпределен съм на работа в "Нефтокомбината" да се явя в личен състав в едноседмичен срок, иначе глоба!
Имах много важна работа в момента, а след не повече от два месеца щях да постъпвам и в казарма  Разбрахме се, след казармата отивам, иначе връщам на държавата 3 000 лева за обучението В сегашен курс сигурно десет пъти повече!
Естествено отидох в това производство след казармата  Началникът ми прегледа документите, поговори малко с мен и каза, че в момента няма място Посъветва ме да отида в института   Да приема всякаква работа, дори и оператор-работник По - нататък всичко зависи от мен С перипетии, така и стана....
Синът и дъщерята завършиха, но никой не ги потърси за работа Когато пък си намираха, зависеха от прищявките на някой парвеню, синът заради едно, дъщерята - за друго
Демокрация- за представителя на работодателската / подобието с  робовладелската не е случайно/ класа  Просто така ,да покаже мускули
И никаква защита или демокрация за тях, работещите , от демократичните институции
Тук резултатът не е равен, в полза на сегашната демокрация е Тя няма грижа младото поколение да работи и да е ангажирано Грижи се за удобството на псевдоработодателите!

Като бях в първи клас, доверих се на един батко гимназист и му дадох последните пари на баща ми, той да направи покупките Взе парите и избяга естествено Баща ми отиде в гимназията при директора Той откри крадеца
Сега , посред бял ден влязоха крадци в къщи Дойде полиция.  Симулираха представителите й  ,че вземат отпечатъци Интересуваха се живо  само на каква стойност е откраднатото Обясних им, че не мога да кажа, след като не е ясно какво е взето Успокоиха се, като посочих приблизителна сума С това и работата им приключи, защото не последваха резултати за нас На мен пък след няколко дни ми се изясни този феномен - защо толкова се интересуваха от стойността на откраднатото?!
Та какво показва паралелът ? При социализма апашите не се чувстват комфортно- дори и директор на училище ги разкрива Сега и областната полиция не е в състояние да ги разкрие- поне за нас резултат няма
Демокрацията отнова работи за правата на апашите-да нямат  основание ,  да се жалват в Стразбург ,че не им се създават условия за труд

Една неделя отивам  към пазара  Там , като експонат и постоянно присъствие е един клошар Не е злобен, но постоянно се движи с бутилка газирана вода  пълна с ракия Понякога го закачам, като видя каква е бутилката, препоръчвам му друга минерална вода да пие Той умира от смях, защото минерална вода не пиел Като изпие бутилката, ляга на плочките и заспива, може и сняг да вали Не прави впечатление на никого , знаят му табиета местните
Но някой, вероятно  приходящ задействал "Бърза помощ" Пристигна с вой, заедно с полиция Тъкмо го вдигаха от земята, като пристигнах Той наистина беше неадекватен ,  такова чудо не му се беше случвало.  Казах му да провери дали бутилката е там , някой да не я е задигнал? Веднага се свести и я потърси с поглед На медиците работата се изясни и си тръгнаха
Та сега, при демокрацията грижите за тези хора са много по- големи , отколкото  за средностатистическия Българин
Не знам защо, но не го намирам за нормално!
Не, че социализмът беше цвете, ял съм му попарата не само сутрин, но и на обед, вечер, седмично, месечно,  годишно, на петилетка даже....
Но даваше и шанс, понякога аванс Вярно имаше таван, не можеш да го надскочиш, но все пак удовлетворителен донякъде

Но сега демокрацията в кавички защитава приоритетно всякаква сволоч и  всякакви негодници
Вярно е,  че на такива е вродено чувството за това ,че винаги имат право и  също прекалено много повече нужди от останалите нищожества, но и "демокрацията" стимулира и респективно защитава този резултат на примитивно мислене!



Гласувай:
32


Вълнообразно


1. getmans1 - Паралели, е доста силно казано ...
31.07.2015 00:32
... щото нещата на места се допират а на други така са се овързали, че и Гордиев меч не може да ги раздели.
Много въпроси пораждат чак ми се иска да ги споделя, ей така неканен:
- пребоядисани демократи казваш, че спомени няколко?!
- преди лъжели, е лъжели ама и сега пак МНОГО лъжат! Е, сега поне можеш да го кажеш, дори и да ги напсуваш.
- разпределението лошо, и веднага казваш „децата никой не ги търси“. Моите пък не чакаха някой да ги търси, но и пък не попаднаха на такива работодатели защото не позволиха да ги мачкат.
Сега на момента ти цитирам един такъв фукльо:

„да, ние сме на ключови позиции и ще продължим да ви яздим, така както сме ви яздили и както ще ви яздят децата ни!“

Автора на тези думи твърди, че не е пребоядисан но е демократ и работодател със солидна данъчна декларация.
- за клошаря, така и не разбрах за професора ли става въпрос или оня, доцента или пък въобще за ония които обикновено лицемерно „жалите“, че ровели по кофите.

Спирам до тук, че иначе цял постинг ще се получи.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Гетманс!
31.07.2015 07:22
Развесели ме рано,дано имам хубав ден!
Сетих се за един стар виц
Срещнали се Ганьо и американецът Започнали да изтъкват кой живее в по добра демокрация Американецът на края, за капак казал, че може безнаказано, ако иска да псува и президента
В отговор , Ганьо го попитал, може ли когато иска да ходи на работа и ако отиде, нищо да не работи?
Американецът учудено отговорил с не и попитал защо му задава такъв въпрос
Защото Ганьо можел и защо като може, да попържа човечецът!?
Иначе за работата на младите, негласно им се посочва вратата навън Ако това е държавна политика, хвърли и пепел
Синът искаше например да почне работа в комбината С икономическо образование, езици, супер компютърна грамотност Уредих го, въпреки нежеланието си, да се яви на интервю в последния момент Даже не беше и в резервите, което ме изненада Потърсих комисията за причините Не, всичко му било наред, но бил непокорен, мнението на психолога натежало и нямало да изтъква заслугите на началника си Щял да набляга на извършеното от себе си, на началника щял да гледа като на досадник
Помислиха, че не съм разбрал Не, бях изумен Успокоих ги ,че съм разбрал, че не търсят работещи, а послушковци
За по - хубавите жени/ според вкуса/ има пък сексуален тормоз Някои може и да приемат, но да го има в договора, да назначават ,която е съгласна, не да я гонят без предизвестие, ако държи на честа си
Не, клошарят, въпросният, не е професор, може даже и да не знае, че има професори/ не само такива , ровещи в кофи за боклук/
Не , това си е Шекспирова трагедия,80 годишен професор, да, бивш, да рови в кофа за боклук!
И накрая, що за представители, за каймак на нашата демокрация могат да бъдат персони като М.К. или И.Б.?!
Посочвам жени не случайно, може да си представи човек докъде в "демокрацията" могат да стигнат пък мъжете - представители на двата типа едновременно демокрация - социалистическа и сегашна...
Приятен ден!
цитирай
3. getmans1 - Приятен ден, leonleonovpom2 -
31.07.2015 08:24
Обикновено когато „развеселя“ някого то става за моя сметка или не съм бил разбрал правилно текста, или неграмотно съм си написал коментара.
Сега се питам, трябвали да съм ти благодарен, че не използва клишето?

Аз познавам лично и поименно много клошари дори 5-6 вече покойници, и мога спокойно да кажа, в по-голямата си част това е, личен избор а при някои причините са и медицински.

Тука му е мястото да кажа, че и аз се развеселявам когато чуя „смешен плач“, особено пък когато не го очаквам от някого
Приятен ден!

цитирай
4. mt46 - ...
31.07.2015 08:32
1. getmans1 - "Паралели, е доста силно казано ...
00:32
... щото нещата на места се допират а на други така са се овързали, че и Гордиев меч не може да ги раздели.
Много въпроси пораждат чак ми се иска да ги споделя, ей така неканен:
- пребоядисани демократи казваш, че спомени няколко?!..."
Пребоядисани - Костов, Борисов, Цачева, Плевнелиев...
Да, сега може да ги напсуваш, но ако критикуваш властимащите /политици, работодатели/, рискуваш да останеш без работа...
цитирай
5. alchemist - Думата демокрация често е извращавана от всички.
31.07.2015 08:34
Мнозинството от поколението 40+ си иска Т.Живков и го споменава с добро. Та това е, главният резултат от т.нар. "демокрация". Вместо да поправят грешките на комунизма, бгдемокрацията в лицето на политиците задълбочи старите и създаде нови проблеми.

Наистина ли, живеем в демокрация?
цитирай
6. leonleonovpom2 - Гетманс, не съм искал да те обидя!Извинявам се, ако така се е получило!
31.07.2015 08:59
Развесели ме старият виц!
Да, при социализма можеше да не работиш, но да получаваш заплата Сега- обратното
Както и да е, винаги ще се намерят правдоподобни обяснения
Например, че при Соца това е било демагогия
Тя, демагогията никога не си е отивала и сега я има
Но хубаво е да я има все пак в социалния живот Поне за сега едно е сигурно, че човек живее един път
Иначе за клошарите, да ,някои имат такава настройка, може би в подкрепа на Дарвин, че човек е свързан с приматите
Но при соца се ограничаваше публичността на това явление Сега се набляга на нея. Може би е свързана с комплексарите - парвенюта- Колко много са успели на фона на тези несретници!
Приятен ден, Гетманс!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Поздрави ,Марине!
31.07.2015 09:04
Благодаря ти за подкрепата и за точните примери, които даваш в тази връзка
Сегашните управници, създадени в соца са невероятен хибрид на соцсъздание, опитващо се да действа демократически/ по-точно симулиращо демокротични действия/
Приятен ден!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю, Алхемист!
31.07.2015 09:11
Да, имаш право да зададеш този въпрос!
Едно е да твърдиш, че си стожер на демокрацията, друго е да си такъв!
При нашите управници разминаването е пълно, между декларирано и проявено
А, не съм чул да декларират сметките си в Швейцария, както и произхода им
Та затова хората си спомнят Живков Не е от мазохизъм Мазохизъм ще е , ако всички сега ревнат в един глас колко е хубаво настоящето
Да работят и ще имат! Само ,че имащите сега нямат вид на работещи Имат вид на използвачи и получили наготово
Има стара поговорка - С работа не се става богат, само гърбат!
Приятен ден!
цитирай
9. kbalenciaga - "Демокрация" само в кавичка
31.07.2015 11:58

Иначе няма да е истина.

На кратко, дадоха свобода на българите да говорят и пишат за каквото и когото си искат.

Но им отнеха свободата да се хранят с качествена храна.
Отнеха им свободата да консумират качествени напитки.
Отнеха им свободата да са спокойни, че винаги могат да си намерят работа.
Отнеха им свободата да почиват на море и планина.
И т.н. ...

На практика измамиха българския народ да размени кон за кокошка...
На всичкото отгоре кокошката нито снася яйца, нито нищо.
А и е пълна с вредни химии, та и на вкус ще е гадна...

Ооо, щях да забравя. Дадоха свобода на българите да могат да купуват банани и портокали, не само по Коледа и на Нова година.
Те пък сега нямат пари, и пак купуват банани и портокали само на Коледа и на Нова Година.

Ааа, дадоха им и свобода да пътуват в Европа.
Ама там могат да ходят само да мият, да чистят, и да подмиват насраните задници на Западняците.
"Демокрация"!
Какво да правиш.
цитирай
10. getmans1 - Разбира се, че трябва да се благодари за „точните“ примери ...
31.07.2015 12:25
leonleonovpom2 написа:
Благодаря ти за подкрепата и за точните примери, които даваш в тази връзка
Сегашните управници, създадени в соца са невероятен хибрид на соцсъздание, опитващо се да действа демократически/ по-точно симулиращо демокротични действия/
Приятен ден!


... ама що ли забравихте онези дето се пребоядисаха за една нощ, същите които създадоха СДС, които първо „възродиха“ старите партии а после ги разбиха!?

Колкото до клошарите показах, че познавам проблема но не съм този който къде бива и къде, не ги използва за доводи.

Друго не разбрах, защо не харесваш яркия пример който ти посочих, гледам, че и Тачков не се е впечатлил?!
цитирай
11. getmans1 - Брей бе, Тачков гледам, че си забравил една ...
31.07.2015 12:31
mt46 написа:
1. getmans1 - "Паралели, е доста силно казано ...
00:32
... щото нещата на места се допират а на други така са се овързали, че и Гордиев меч не може да ги раздели.
Много въпроси пораждат чак ми се иска да ги споделя, ей така неканен:
- пребоядисани демократи казваш, че спомени няколко?!..."
Пребоядисани - Костов, Борисов, Цачева, Плевнелиев...
Да, сега може да ги напсуваш, но ако критикуваш властимащите /политици, работодатели/, рискуваш да останеш без работа...


... цяла партия дето за една нощ се пребоядиса, дето създаде такива работодатели с това самочувствие:
„да, ние сме на ключови позиции и ще продължим да ви яздим, така както сме ви яздили и както ще ви яздят децата ни!“

цитирай
12. saankii - колегаа...не знам за какви идеали и ...“демонкрации“ говорите...
31.07.2015 14:00
СДЕЛКАТА е много голяма ,бе хора ....
Ама лаф ,да става тук ,нали е БЕЗ пари....
По спокойно я карайте, горещо е навън ..
поздрави ....
цитирай
13. getmans1 - . leonleonovpom2 - предните коментари ги написах ...
31.07.2015 14:59
когато излезе на „прословутата първа“ с 85 гласа и заедно с Идеалиста бяхте набутани върху ZAW който имаше повече гласове.
Замисли се историко това чие дело е, на модераторите /най е лесно на тях да се джироса /или на ОПГ /Организирана Пропагандна Група /?!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Давам ти предимство, Гетманс!
31.07.2015 16:13
Не знам какви намеци правиш за първа, тематиката ми е широка и независима от никой
Не ме интересува и никога не съм проявявал интерес от работата на модератора или администратора Не съм следял движението на гласовете днес, но имам и няколко свалени постинга преди този- по донос вероятно Единият с около 5 000 посещения не припари и до първа Но ги имаше
Сега, от наблюдение, класацията е комплексна влияят и брой на коментари, гласове за и против Плюс това, аз почти не ползвам чужди източници- само когато се налага вероятно и това се отчита, материалите ми са авторски
И нещо друго- никога не съм правил донос, та по мой донос да свалят постинг
Та по тази тема толкова
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Саанки!
31.07.2015 16:22
Чудесен псевдоним имаш, с финландски оттенък
Права си, приказките са без пари, това и във вестниците вече го знаят, затова не ми плащат Казват ,приемаме неограничено от тебе, но пари не чакай А , ако вземат и да искат и да им плащам, край, губят ме като клиент
Права си и в друго Приказките в тази жега трябва да са умерени и на ниска скорост Да действат охладително!
Превиши ли се темпото и скоростта на говорене най-вече/ ефект на необмислени спорове/, задейства се подгряващия режим тогава и радиаторът може да се пукне...
Приятен ден!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, кваленсиага1
31.07.2015 16:31
Да , така стоят нещата!
В природата нищо не се губи, само минава от един вид в друг
Или социализмът в демокрация или псевдо такава, според усещането
Да предлага се компенсация от рода:
Преди не можех да псувам министър -председателя, сега може да съм гладен, но го псувам на воля
И ми става едно леко, забравям всички проблеми
Да, синдромът на комплексаря работи Като дръпне задочна критика на властимеющия, той се изживява като поне равен на него, с право в допълнение да му дава и наставления
Това автоматически измества другите проблеми и глада дори!
Приятна вечер!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Не те разбирам ,Гетманс
31.07.2015 16:43
Споменатите в коментара на Тачков не се ли вписват в пребоядисаните за една нощ?
Аз даже мисля ,че са силни примери в тази насока
Всичко що е било на водещи позиции в партия комсомол или другаде ,благодарение пак на тях, а после флагман на СДС и демокрацията респективно, ще бъде силно засегнато, ако бъде подминато като селска гара
Както и при революцията, има еврейско ядро на здравите сили-Паси, Ешкенази, Александър Божков, Михайлова, , Шулева, а защо не и Софиянски и много други славни герои на демокрацията за собствена употреба!...
Приятна вечер!
цитирай
18. getmans1 - Пък аз разбирам, че си губя времето щом бягате от конкретиката. Съжалявам!
31.07.2015 22:28
leonleonovpom2 написа:
Споменатите в коментара на Тачков не се ли вписват в пребоядисаните за една нощ?
Аз даже мисля ,че са силни примери в тази насока
Всичко що е било на водещи позиции в партия комсомол или другаде ,благодарение пак на тях, а после флагман на СДС и демокрацията респективно, ще бъде силно засегнато, ако бъде подминато като селска гара
Както и при революцията, има еврейско ядро на здравите сили-Паси, Ешкенази, Александър Божков, Михайлова, , Шулева, а защо не и Софиянски и много други славни герои на демокрацията за собствена употреба!...
Приятна вечер!

цитирай
19. born - С риск да стана досаден ще цитирам за ...
31.07.2015 22:34
С риск да стана досаден ще цитирам за пореден път една дефиниция на понятието "демокрация", което се приписва на един от дейците на Великата френска революция : "Демокрацията е за боговете, а не за хората. Защото боговете са безгрешни- за разлика от хората." Аз го възприемам така : когато искаш нещо, но не знаеш как да го направиш, е излишно да го експериментираш - по-добре го остави да си остане така. В тази връзка считам носталгията на хората по социализма, комунизма или както още ни кефне да го наречем постмонархическия период 1944-89 год. за напълно обяснима и справедлива. В момента демокрацията в територията може да се нарече единствено "шменти капели ", а защо не и "ала бала".
цитирай
20. leonleonovpom2 - Не знам какъв отговор чакаш, гетманс!?
01.08.2015 13:02
Ако е , че неподставени лица оглавиха сдс, НЕ ГО ЧАКАЙ И НЕ СИ ГУБИ ВРЕМЕТО!
Дори и на царя" хързлнаха" ЮПИ-та ,комсомолски подбор. Знаят се кои са!
Това е видимото За другото, други са по вещи......
Приятен ден!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Чудесен анализ, born!
01.08.2015 13:07
Точно такава е действителността!
За такъв експеримент трябват вещи водачи, а не полуслепи, които в здрача виждат добре само собствените си ..джобове!
Приятен ден!
цитирай
22. mt46 - Не, не съм я забравил...
01.08.2015 13:52
getmans1 написа:
mt46 написа:
1. getmans1 - "Паралели, е доста силно казано ...
00:32
... щото нещата на места се допират а на други така са се овързали, че и Гордиев меч не може да ги раздели.
Много въпроси пораждат чак ми се иска да ги споделя, ей така неканен:
- пребоядисани демократи казваш, че спомени няколко?!..."
Пребоядисани - Костов, Борисов, Цачева, Плевнелиев...
Да, сега може да ги напсуваш, но ако критикуваш властимащите /политици, работодатели/, рискуваш да останеш без работа...


... цяла партия дето за една нощ се пребоядиса, дето създаде такива работодатели с това самочувствие:
„да, ние сме на ключови позиции и ще продължим да ви яздим, така както сме ви яздили и както ще ви яздят децата ни!“


Но за БСП е пределно ясно, че е наследник на БКП. Докато другите се правят на антикомунисти, на ни лук яли, ни лук мирисали... :)
цитирай
23. pvdaskalov - * ! *
01.08.2015 18:13
Ваньо, защо не ни викнеш при теб на семинар как да избираме темите, та да имаме твоя успех и многобройни коментари?! Ето, един пример ще дам с откъс от мнението на Стефчо:
born написа:

... когато искаш нещо, но не знаеш как да го направиш, е излишно да го експериментираш - по-добре го остави да си остане така. В тази връзка считам носталгията на хората... за напълно обяснима и справедлива...

Бъди жив и здрав!
Есета като твоето ни успокояват, че не сме сами в дебрите на демокрацията...
П и е р
цитирай
24. leonleonovpom2 - Поздрави, Марине!
01.08.2015 20:12
Темата наистина е много хлъзгава, винаги ще се намери някой, резултатът от нея да се изплъзне от ръцете от ръцете му!
Прав си! Побеснявам когато чуя за някои, които на времето можеха единствено да парадират с партийно членство да казват, че вече не били партийни членове! Обикновено напускам срещата без довиждане Но ако съвсем прекаля, т казвам им ,че грешат! Те никога не са били партийни членове!
Приятна вечер!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Здравей , приятелю Пиер!
01.08.2015 20:26
Някои коментари посрещам на нокти, без още да съм ги прочел, но твоите , имайки предвид тънкото ти чувство за хумор, преди да съм ги прочел ,знам че ще ми свалят напрежението И не се лъжа, така е!
Умувал съм върху този, да го наречем феномен
Нямам обяснение , защо привличам вниманието на всички категории коментиращи, с изключение на някои, на които съм показал, докъде е границата на търпимото
Да, Стефан много точно описа носталгията, откъде идват корените й. Това не е олигофрения, както я описват някои, развели знамето на "демокрацията", а реална оценка на реални събития!
Бъди жив и здрав, Пиер! Желая ти успех!
Приятна вечер!
цитирай
26. zaw12929 - Оценката е справедлива, неудобна за манипулаторите
01.08.2015 22:10
Констатациите са потресаващи, действителността също. Ако бяхте направили и паралел между БКПарското и сегашното многопартийно щяхте да установите, че днес всяка партия насажда омраза към другите, борейки се тя да е на власт, а за държавата никой няма грижа.
цитирай
27. leonleonovpom2 - Здравей,zaw!
01.08.2015 22:40
Благодаря ти за оценката на труда, който съм положил, колкото и да не съм се изпотил от него...
Виж, забележката ти е уместна и точна, за такова сравнение наистина не се сетих Тя е и много точна- забележката!
Може би само бих добавил, че те, всички заедно работят за отклоняване на вниманието на Българина от насъщните проблеми в грешна посока
Защото риба се лови в мътна вода А колкото повече електорални риби хванат, толкова по- добре за тях!
А за България грижа и зор нямат, тя е само удобен трамплин към примамливите Швейцарски банки!
Приятна вечер!
цитирай
28. breeze - Трябва да се говори, много да се говори как да се действа...
02.08.2015 11:17
Но много повече е необходимо нещо да се върши, непрекъснато да се опитва и отново да се търси, обединява...
Сега накъдето и да погледнеш, само преклонени главички пред крадците виждаш.
цитирай
29. leonleonovpom2 - Здравей, Иване!
02.08.2015 15:06
Прав си, на първо време поне трябва да се казва истината в очите!
Това действа отрезвяващо, защото иначе извършителите мислят, че насреща си имат само говеда, които треперят от тоягата
Пък който не разбира от добро....
Приятен ден!
цитирай
30. batogo - !!!:))) Поздрав, Леоне!
26.08.2015 13:12
Като привърженик на тезата, че пълнолетният човек е най-добре сам да избира, решава и отстоява намеренията, желанията ценностите и реализацията си в живота с ясното съзнание, че единствен той е отговорен за последствията, предпочитам демокрацията, но не в балканския, а в западния вариант. ПРИЧИНАТА Е ПРОСТА - хората, създали и изградили сами себе си, превръщайки се в сценаристи, режисьори и главни герои на своя живот, са свободни, творчески личности, двигател на развитието. За разлика от тях хората, разчитащи винаги някой да им даде, да ги обгрижва, да ги напътства, да ги урежда, да ги осигурява и да бъде виновен за грешките им, сами са си избрали да бъдат роби, зависими, мрънкащи и вечно недоволни.
Животът се нуждае и от едните, и от другите. Всеки има правото да избира, а за избора си може да се сърди само на себе си.
цитирай
31. leonleonovpom2 - Поздрави и на тебе, Огняне!
26.08.2015 15:16
Загуби се!
Но важното е, че вече си тук!
Съгласен съм, нашето мислене е много деформирано Дори и като му дадат свобода-например с избиране на директори от колектива, резултатът е далече от очакваното
Може би трябва да минат 40 години
Но и виновната страна за хаоса знае за тези 40 години и прави всичко възможно да ги удължи
Иначе наясно сме, че от запада трябва да се учим Но избираме само лошото- наркотици, корупция, мафия.....
Хубавото старателно го заобикаляме
Времето ще покаже, ставаме или не ставаме
Приятен ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9136401
Постинги: 1348
Коментари: 29644
Гласове: 102594
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031