Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2015 21:18 - На този ден, преди 22 години
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 10189 Коментари: 31 Гласове:
42

Последна промяна: 29.11.2015 21:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Няма как да го забравя този ден! Това е една от най- забележителните дати в професионалния ми живот, а и в живота ми въобще Тогава защитих доктората си, плод на дълга работа , най - вече в Асеновград и в Троян

Започнах го в интересно време, време на промените, на които ние и поради младостта си вярвахме, че ще се състоят Но пък ако не беше то, въпреки резултатите ми, едва ли щяха да ме допуснат до работа и до защита...

А след премяната нещата станаха много трудни, висяха на косъм направо, спомням си, че след като ми определиха датата, се уговорих със секретарката       допълнително, на другия ден да се обадя, дали ще се явя изобщо Категорично казах, че ще се откажа, ако сумата  , както е договорено, не я приведе предприятието
За мен в момента тя беше непосилна Но директорът даже ме скастри, че съм изразил съмнение и изпълни договорката

Имах всичко, силна работа, внедрявания, новости, принос, отзиви от Асеновград и Троян,!
Но това си е битка и не се знае как ще завърши, непредсказуема е, разстоянието е късо - от успеха до провала

Даже като пътувах към София, за да ми се определи датата, мимоходом, в един вероятно жълт вестник прочетох, че на 29- ти ноември хората от моята зодия в никакъв случай не бива да се явяват публично Чака ги провал
Защитите бяха в понеделник, погледнах календара-понеделник се падаше

Със свито сърце очаквах да ми кажат датата Да, същата!
Трябваше бързо да реагирам Помолих  за седмица по-рано Жената направо падна Нямало такъв случай до сега Да искат по-ранна дата, за по-късна- много Попита за причината Като разбра,  се засмя и каза да не се поддавам на внушения, всичко ще мине гладко, интелигентен човек съм

Приех датата Но все пак не  мина  безпроблемно, което отдадох и на написаното във вестника Имаше и опити за заяждания направо
Но при гласуването всичко беше наред!
Няма да досаждам повече

Защо написах това?
Защото накрая ми дадоха думата за благодарност
  В това време всичко, всички перипетии   минаха за миг като на филм пред мен Това ми се случи още веднъж само, при трагични обстоятелства Усетих, че ще направя гаф и отказах
А имаше за какво да благодаря на много хора!

Сега вече искам да отправя Благодарност към вече покойните ми родители, без чиято подкрепа, децата бяха малки, не бих могъл да стигна до защита, на ръководителите ми, Проф..Ганчева и доц. Златка Николова, които също преминаха в другия свят,  но тогава направиха всичко , на доц.Раденков, който твърдо стоеше зад мен, проф. Натов, Проф Панайотов, проф. Василева, доц. Пеева, проф . Шопов, проф Костов и на всички присъствали в залата и особено  на  съпругата ми, която ме изтърпя през тези години....



Гласувай:
42


Вълнообразно


1. milady - лео, аз така и не разбрах „твоята “наука ?
29.11.2015 21:25
Поздрави въпреки това...
;)
цитирай
2. leonleonovpom2 - Благодаря Юлия, за отношението!
29.11.2015 21:32
Химия е Юлия, специалност пластмаси
Хубава вечер!
цитирай
3. andri - Доктор на пластмасите, за това ли си учил 5 години?
30.11.2015 00:03
Докторска степен?!!

Боже мили! Цели 5 години да учиш за тези изкуствени неща и накрая да работиш за жълти стотинки в родната си страна, която те е изучила!

Ох, не се убиждай Лео, извинявам се ако съм накърнила достойнството ти на химик - специалист.

Поздрави и приятна нова седмица ти желая!
цитирай
4. batogo - !!!:))) Поздравления, Леоне!
30.11.2015 08:45
Честните хора са благодарни, разбира се когато реално има за какво... Този постинг ти прави чест! Хубав ден!
цитирай
5. tota - Поздрави и от мен!
30.11.2015 09:19
Само, който е минал през това изпитание може да те разбере. Но си заслужава. Нищо, че в превратното време, някои бяха изхвърлени като ненужни. Нима има периоди в България, когато човешкият потенциал да е бил ценен?
Хубав ден!
цитирай
6. ambroziia - Никога не е късно Човек да Благод...
30.11.2015 10:42
Никога не е късно Човек да Благодари, или пък да се Извини,
в противен случай насреща идва Съвестта.

Тогава, тези, които не се подчиняват на тези правила,
започват да винят всички около себе си, с цел да намерят
някакъв вътрешен мир, защото и те имат Съвест, но - не се получава.

Хубав ден, Иване и остани такъв - какъвто си!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Андри!
30.11.2015 15:14
Извинявай, че ти отговарям със закъснение!
Моята работа беше приложна, но е по-сложна, защото изисква и обяснения
Иначе ми отне приблизително пет години, с една година мораториум
Поради лошо съвпадение, заради защитата отказах оферта на Кралския Университет във Валядолид, но така било писано!
Благодаря ти за вниманието!

Хубава седмица и на тебе!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
30.11.2015 15:21
Благодаря ти за хубавите думи!
Да, наистина много държа за доброто да има благодарност!
Аз, разбира се, през тези години не съм забравил да благодаря на хората, към които изпитвам задължение Бих добавил към тях и двама бивши ректори, за съжаление, също вече не са на този свят- Проф Аристотел Димов и Проф Иван Младенов
Но избрах символиката на датата ,да благодаря, защото тогава, по обясними причини не го направих

Хубав ден и на тебе!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Поздрави, Тота!
30.11.2015 15:26
Много точна оценка правиш, за това как се цени научния потенциал у нас! В добавка към гаврата -и заплащането?!
Но както казваше доц Раденков- Прави каквото трябва, а да става каквото ще!
Тези му думи винаги съм си припомнял в трудни моменти, не само тогава и са ми помагали да продължа...

Приятен ден ти пожелавам!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Донке!
30.11.2015 15:33
ambroziia написа:
Никога не е късно Човек да Благодари, или пък да се Извини,
в противен случай насреща идва Съвестта.

Тогава, тези, които не се подчиняват на тези правила,
започват да винят всички около себе си, с цел да намерят
някакъв вътрешен мир, защото и те имат Съвест, но - не се получава.

Хубав ден, Иване и остани такъв - какъвто си!


Чудесен извод правиш за тези, на които извинението и благодарността са чужди!
Имах роднина, учил в Германия и Франция, още от дете ме съветваше да се променя с думите, че добрият за другите е лош за себе си и обратното -за да си добър към себе си, трябва да си лош към другите!
Но природата ми явно е такава, не успя да ме промени, колкото и да го искаше
Благодаря ти за пожеланието!

Хубав и успешен ден!
цитирай
11. donchevav - Каква атмосфера си създал, Лео - ...
30.11.2015 19:49
Каква атмосфера си създал, Лео - връщаш читателя назад, в едни години, когато пластмасата беше извънземно, беше бог - един нов, непознат бог, на когото всички по онова време - в 70-те и 80-те години на миналия век, се кланяха. Всичко, до което се докоснеше новата технология, ставаше по-леко, по-удобно, по-функционално. Беше време, когато "пластмасово" значеше по-добро, а органичната химия правеше революционни открития буквално всеки ден и май нямаше по-престижна наука от нея. Да, а в академичните среди открай време си е едно и също - е, струва ми се, че беше по-добре - или ние бяхме млади... И някак си предусещам защо не си благодарил тогава - наистина страхотно е, че го правиш сега. Поздравления!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Венета!
30.11.2015 20:45
И вярно , и поетично си описала истинността!
Да, пластмасите бяха култ!
Сега , поне у нас не са!
Спомням си в Троян, при първата ми командировка, ме заведоха при един огромен куп Стъклени бутилки да ги нарека, по медицински- банки, за глюкоза
Да, прозрачни, но тежки Искаха леки, от пластмаса, но да са почти толкова прозрачни , като стъклените Имаха подобен материал, но внос, искаха Български
В края на краищата успях да го направя и аз не знам как, може би свише, идеята ми дойде в последния момент

Припомни ми и миналото в гимназията Тя беше на няколко стотин метра от паметника на Яворов, там където е гледал арменците, бежанци
В свободните часове правих разходки по брега, от гимназията до паметника и обратно
Мислех си за Яворов, който обожавах
Но веднаж съучениците ме сюрпризираха, явно са ме следели Дали не общувам с Яворов?!
Отговорих моментално тарикатски, нима нямам право, да не е забранено?!
Но пред опасността да ме вземат за луд, промених маршрута
Прехвърлих се на игрището, от другата страна Там слабостта ми беше призната, никой повече не ме закачи

Спокойна нощ!
цитирай
13. barin - докторантурата
30.11.2015 21:39
Здравей,Лео. Да ти е честита годишнината от докторантурата. И аз си празнувам мои важни събития,особено ако са кръгли годишнини. Тази година например през април се навършиха 10 години от приемането ми в клуб МЕНСА. Поздрави от мен и благодаря, че четеш и харесваш моите публикации.
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Иване!
30.11.2015 22:10
barin написа:
Здравей,Лео. Да ти е честита годишнината от докторантурата. И аз си празнувам мои важни събития,особено ако са кръгли годишнини. Тази година например през април се навършиха 10 години от приемането ми в клуб МЕНСА. Поздрави от мен и благодаря, че четеш и харесваш моите публикации.


Благородно ти завиждам!
Това ,че не съм кандидатствал, не е гаранция, че ще бъда приет в клуба, ако го направя!
Благодаря ти за честитката!
Наистина чета твоите материали и ги харесвам!

Спокойна нощ!
цитирай
15. indiram - Здравей, Леон!
30.11.2015 22:57
Честита годишнина!
И, макар да са 22 години, пак ще ти кажа - Честит Юбилей!
Щом сега си решил да споделиш и да благодариш - пред блог.бг-аудиторията, тъй е било писано, както се казва. Освен това, понеже спомена за зодия, числото 22 има специална вибрация, тъй говорят познавачите. С други думи, няма нищо случайно, настъпил е моментът на действието да споделиш и да благодариш - правиш го, достойно за уважение!
Ето и друга полза, поне за мен - разбрах, че си учил химия. И, ако ми хрумне някоя щуротия (забравена формула или съмнение), свързана с науката Химия, вече знам кого да питам - теб, Леон.
Благодаря!
Жив и здрав бъди! - пожелавам ти ползотворни занимания и удовлетворение от това, което правиш.
Поздрави!
цитирай
16. zaw12929 - Тези дати се помнят, като край на ...
01.12.2015 00:06
Тези дати се помнят, като край на тревогите! Бъдете здрав- живота носи всякакви изненади. Успехи!
цитирай
17. faktifakti - подкрепата
01.12.2015 09:03
е силно оръжие, а ти си бил предопределен да постигнеш тази победа.
поздравления.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Индра!
01.12.2015 13:37
Разбира се, че може да се обръщаш към мен по химически въпроси
Благодаря ти и за уточненията, които правиш, несъзнателно писах точно на този ден, не съм го планирал предварително Нещо ме накара да го направя!

Хубав и приятен ден ти желая!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Поздрави, Зав!
01.12.2015 13:39
Благодаря ти за хубавите пожелания, желая ти в замяна здраве и успех!

Хубав и приятен ден!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Ева!
01.12.2015 14:16
faktifakti написа:
е силно оръжие, а ти си бил предопределен да постигнеш тази победа.
поздравления.


Трогнат съм от написаното и за подкрепата също!
Желая ти здраве и успех!

Хубав и приятен ден!
цитирай
21. flymore - Трудът, знанията, желанието за успех, са възнаградени!:-)
01.12.2015 16:32
Полученото удовлетворение от признанието, да ви носи щастие!
Да сте здрав!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Благодаря ти от сърце!
01.12.2015 20:28
flymore написа:
Полученото удовлетворение от признанието, да ви носи щастие!
Да сте здрав!


Подобни редове може да напише само много добър, изключителен човек!
Нека, както се казва пожеланието ти да се връща!
Ти заслужаваш това!

Хубава вечер!
цитирай
23. kasnaprolet9999 - Никога не е късно да благодарим на ...
01.12.2015 23:17
Никога не е късно да благодарим на хората, които са допринесли за нашето развитие. Може би сега отгоре те гледат и разбират твоята благодарност. Може би негативите , които си събрал по пътя на своето развитие, са попречили да оцениш положителните неща или не си могъл като филмова звезда при раздаване на годишните награди да застанеш пред всички и да благодариш от благоприличие за нещо, което тогава още не си бил осмислил в пълното. Важното е, че сега го направи и виждам, че всички тук те подкрепят. Поздрави!!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Невена!
02.12.2015 13:20
Благодаря ти за отношението!
Загуби се, разбрах защо!

Минах много труден път тогава, за капак и последствията от промяната, мораториум, жертвах и кариера в престижен университет Там трябваше да почна от начало
Всичко това мина като филм, усетих ,че ще стане гаф, проф Панайотов също разбра и не настояваше да взема думата
Обикновено се благодари на близки, на хора с принос в работата
Аз на всички съм намерил време да благодаря, но не го направих публично тогава
Затова избрах символиката в датата, да го направя в този ден, който пропуснах тогава

Успех и приятен ден!
цитирай
25. pvdaskalov - * ! *
02.12.2015 20:46
Ти си за завиждане, Лео! Така всичко се е развило при теб, че си стигнал до успешна защита и имаш добри спомени от процедурата.
А какво да кажа аз, след като всички ми се радваха, че съм се заел с математико-астрономическата страна на някои движими (слънчеви часовници) и недвижими паметници (тракийски гробници и антични храмове). Не ми дадоха полагаемите се 6 месеца платен отпуск, не ме пуснаха в друго звено на БАН да защитя. Мотивировката на партийната секретарка беше, че съм назначен да документирам археологическите обекти, а не да ставам научен сътрудник!?! Аз се огънах и... сега съм с пенсия, колкото на чистачката, макар да имам към 80 статии, студии и една монография.
Колегите ми клекнаха по ред причини във връзка с "гроба". Само аз продължих, за да докажа, че съм знаещ и можещ, но авторитетът и политическата конюнктура се оказаха непреодолими.
Радвам се за теб, че имаш хубави спомени, че си простил на тези, които са се опитвали да ти пречат.
Бъди жив и здрав!
П и е р
цитирай
26. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Пиер!
02.12.2015 22:16
Мъчно ми е, че така са се стекли нещата с тебе!
Имаш огромен потенциал и само сляп може да не го види
Често обаче именно той е причина за завист, злоба, те вървят заедно и вероятно си попаднал в капана им

И при мен сигурно така щяха да се развият нещата Но имах железен ръководител Тя беше в София, чудеше се, защо така добре тръгналите неща, вече не вървят Накрая взе решение да дойде и да провери на място, защото не можех по телефона да обвинявам който и да е

Беше голям фактор, само с появата си разтрепера противниците ми Каза ,че не и трябвам в момента, тя сама тръгва да разбере всичко
В края на деня дойде, каза ми ,че е наясно как стоят нещата, има уверение от ръководството ,че за всичко необходимо ще имам съдействие! Знаят, че работата е отговорна , от национално значение и за изпълнението и се разчита на мен
Защото това беше задача, която спечели и награда-Тема на годината за предприятието-1988 година
Та имах късмет с ръководителя!
Иначе сигурно щях и аз да си ближа раните Не, всичко сам съм си свършил, никой не го оспорва, но като се намерят някои с власт, като твоята партийна секретарка да саботира, оправия няма

Не се огорчавай приятелю, реално ти имаш всичко за докторат, само човешката злоба те е спряла, да го защитиш

Спокойна нощ, Пиер!
цитирай
27. pvdaskalov - * ! * ! *
02.12.2015 23:42
leonleonovpom2 написа:
..........
Не се огорчавай приятелю, реално ти имаш всичко за докторат, само човешката злоба те е спряла, да го защитиш
Спокойна нощ, Пиер!

Благодаря, Лео. Спокойна и за теб.
цитирай
28. ard - Честито!
03.12.2015 01:07
С малко закъснение приеми и моите поздравления.
Пожелавам ти успехи в твоите начинания.
цитирай
29. teodordetchev - Честито, честито ...
03.12.2015 14:30
Моята майка, Бог да я прости, също защити докторат (тогава му казваха "кандидатска дисертация") в уважания от мен бургаски ХТИ - "Проф. Асен Златаров". Само че тя се занимаваше с технология на водата и прави дисертацията си ... 14 (четиринадесет години). Едно време, защитата на кандидатска / докторска дисертация се смяташе за своеобразен връх в работата ти. Едва ли не "опус магнум". Днес, това е просто етап, даже се третира като "научно-образователна степен". Един вид, завършил си напълно образованието си, едва когато си защитил докторат, иначе си "прост" магистър ... :) Всъщност, има значителна логика в този подход.
Пиша горното не толкова за теб, колкото за останалите читатели в блога.
цитирай
30. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Ард!
03.12.2015 14:34
ard написа:
С малко закъснение приеми и моите поздравления.
Пожелавам ти успехи в твоите начинания.


Трогнат съм!

пожелавам и на тебе здраве и успехи!

Приятен ден!
цитирай
31. leonleonovpom2 - Поздрави, Теодор!
03.12.2015 15:22
teodordetchev написа:
Моята майка, Бог да я прости, също защити докторат (тогава му казваха "кандидатска дисертация") в уважания от мен бургаски ХТИ - "Проф. Асен Златаров". Само че тя се занимаваше с технология на водата и прави дисертацията си ... 14 (четиринадесет години). Едно време, защитата на кандидатска / докторска дисертация се смяташе за своеобразен връх в работата ти. Едва ли не "опус магнум". Днес, това е просто етап, даже се третира като "научно-образователна степен". Един вид, завършил си напълно образованието си, едва когато си защитил докторат, иначе си "прост" магистър ... :) Всъщност, има значителна логика в този подход.
Пиша горното не толкова за теб, колкото за останалите читатели в блога.


Благодаря ти, че взе отношение!
Да, така е, сега е образователна степен
Какво да ти кажа, раздвоен съм кое е по- доброто
Знанието не винаги е признак на възможности, особено в инженерните дисциплини
Често ми се е случвало, когато се наложи да помогна на някой, да коментира ,че е знаел това
Липсва синхрон между знание и практика
От тази гледна точка старият модел беше по-правилен Става дума за инженерни дисциплини отново Това , което си научил, да може творчески да го приложиш
Такъв похват прилагам обикновено и тук и някои се дразнят, защото за историята е необичаен
Желая ти здраве и успех!

Приятен ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133315
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102590
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031