Постинг
08.12.2015 23:31 -
Станум, Стамен
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 6583 Коментари: 15 Гласове:
Последна промяна: 08.12.2015 23:36
Прочетен: 6583 Коментари: 15 Гласове:
32
Последна промяна: 08.12.2015 23:36
Отваряме отново римската тема, особено с името Стамен
Но и Станум е интересно, какво означава!
Звъни ми приятел, чел за някаква монета, било обозначено, че е от Sn, какво означавало?
Въпросът ме изненада, не го очаквах, взех да разсъждавам на глас-Ес Ен, това е Станум, калай Има в древността такива монети Калаят е известен метал в древността, съставка е в бронза
Известно е ,че бронзът е сплав от мед с няколко процента калай Тези, обикновено под 10 % калай придават нови свойства на медта, които добре са използвани от предшествениците ни в древността!
Какво означава Станум или стагнум? На латински смисълът е смес от сребро и олово
Явно древните първоначално са възприемали калая като такава смес И не са далече от истината Оловото обикновено присъства и в сребърните руди, както и обратното
По блясък и благородност на цвета, калаят не отстъпва на среброто, разликата е в това, че е значително по лек
Не са имали методи на рафиниране, така, че оловото например в среброто е оставало и когато такава сплав се използва за монетосечене, след време оловото избива на повърхността на сребърната иначе монета и прави върху нея неприятен налеп Той е особено характерен за гръцките оболи и тетрадрахми Труден е за почистване, особено за неспециалисти
Та първоначално наистина калаят лесно може да бъде сбъркан със смес от сребро и олово, най вече заради физическите му качества/ изключая теглото/ и да му се даде име Стагнум или Станум!
Сега да се насочим към близката по звучение дума Стамен Тя, като мъжко , а и женско име е разпространена широко в България
Даже родителите ми имаха приятелско семейство и мъжът се наричаше Стаменко, умалително от Стамен Стаменка също е срещано женско име
Не съм етимолог наистина, но на елементарно ниво смятам ,че нещата са такива Плюс това ползвам дисертациите по етимология на моя приятел Диян Желязков А те са били обект на внимание на професори в тази наука Стамен наистина не съм срещал там
Та какво означава Стамен?
Като всяка дума има смисъл в най- невероятни направления Няма да ги разглеждаме, ще подберем само това, което има смисъл като име Обединяващия смисъл е нишка А като име - нишка на живота, СЪДБА!
Разглеждаме римските ,латинските думи в езика ни, имената, като доказателство, че Българите са живели тук от римско време, че са имали общо с тях, живели са заедно , в непосредствена близост, дори имат общ праезик , а защо не и произход, ако внимателно се анализира митологията!
Не са някакви далечни пришълци, дошли да узурпират чужди земи, Това добре да се разбере!!!
И ако има такива ефекти наистина, те са подвеждащи!
За съжаление , на тяхна база е изградена историята ни
Тези , които идват отвън, не правят това случайно Просто се връщат в Родината си, която преди векове са напуснали.......
Но и Станум е интересно, какво означава!
Звъни ми приятел, чел за някаква монета, било обозначено, че е от Sn, какво означавало?
Въпросът ме изненада, не го очаквах, взех да разсъждавам на глас-Ес Ен, това е Станум, калай Има в древността такива монети Калаят е известен метал в древността, съставка е в бронза
Известно е ,че бронзът е сплав от мед с няколко процента калай Тези, обикновено под 10 % калай придават нови свойства на медта, които добре са използвани от предшествениците ни в древността!
Какво означава Станум или стагнум? На латински смисълът е смес от сребро и олово
Явно древните първоначално са възприемали калая като такава смес И не са далече от истината Оловото обикновено присъства и в сребърните руди, както и обратното
По блясък и благородност на цвета, калаят не отстъпва на среброто, разликата е в това, че е значително по лек
Не са имали методи на рафиниране, така, че оловото например в среброто е оставало и когато такава сплав се използва за монетосечене, след време оловото избива на повърхността на сребърната иначе монета и прави върху нея неприятен налеп Той е особено характерен за гръцките оболи и тетрадрахми Труден е за почистване, особено за неспециалисти
Та първоначално наистина калаят лесно може да бъде сбъркан със смес от сребро и олово, най вече заради физическите му качества/ изключая теглото/ и да му се даде име Стагнум или Станум!
Сега да се насочим към близката по звучение дума Стамен Тя, като мъжко , а и женско име е разпространена широко в България
Даже родителите ми имаха приятелско семейство и мъжът се наричаше Стаменко, умалително от Стамен Стаменка също е срещано женско име
Не съм етимолог наистина, но на елементарно ниво смятам ,че нещата са такива Плюс това ползвам дисертациите по етимология на моя приятел Диян Желязков А те са били обект на внимание на професори в тази наука Стамен наистина не съм срещал там
Та какво означава Стамен?
Като всяка дума има смисъл в най- невероятни направления Няма да ги разглеждаме, ще подберем само това, което има смисъл като име Обединяващия смисъл е нишка А като име - нишка на живота, СЪДБА!
Разглеждаме римските ,латинските думи в езика ни, имената, като доказателство, че Българите са живели тук от римско време, че са имали общо с тях, живели са заедно , в непосредствена близост, дори имат общ праезик , а защо не и произход, ако внимателно се анализира митологията!
Не са някакви далечни пришълци, дошли да узурпират чужди земи, Това добре да се разбере!!!
И ако има такива ефекти наистина, те са подвеждащи!
За съжаление , на тяхна база е изградена историята ни
Тези , които идват отвън, не правят това случайно Просто се връщат в Родината си, която преди векове са напуснали.......
Тагове:
Вълнообразно
Изселилите се гети в южна Франция и Испа...
Днес е, един хубав ...
Предание «Поучений Святослава» за начал...
Днес е, един хубав ...
Предание «Поучений Святослава» за начал...
Тези, които смятат, че могат да избиват комплексите си на нищожества на мой гръб , са сгрешили
Да търсят друго място! Като нямат работа, да не си я вършат при мен!
Яви се един гонител на зли духове, той е от същото разшифровано котило на един писател, от което са и двамата с инициали първите две букви на азбуката
Но те, докато в потвърждение на спорната теория на Дарвин вървят по пътя от примат към човекоподобен, този е упорит!?
Ако продължава да упорства, просто ще бъде разконспириран, да знаят и птичките наоколо , кой е!
Приятен ден на всички хубави хора в блога!
цитирайДа търсят друго място! Като нямат работа, да не си я вършат при мен!
Яви се един гонител на зли духове, той е от същото разшифровано котило на един писател, от което са и двамата с инициали първите две букви на азбуката
Но те, докато в потвърждение на спорната теория на Дарвин вървят по пътя от примат към човекоподобен, този е упорит!?
Ако продължава да упорства, просто ще бъде разконспириран, да знаят и птичките наоколо , кой е!
Приятен ден на всички хубави хора в блога!
Д–р.инж.Симеонов,отговор на твоето питане каква е семантиката на името и понятието СТАНУМ,Stannum,ти дава веднага Декодиращата програма на Свещения шифър,който ви разкриваме чрез
ТАЙНАТА НА СВЕЩЕНИЯТ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК-част 1 и 2 в постингите ни
http://bezistena/history/2013/05/24/tainata-na-sveshteniiat-bylgarski-ezik-chast-1.1113546
http://bezistena/history/2013/05/26/tainata-na-sveshteniia-bylgarski-ezik-chast-2.1114061 и всички други документи от блога ни,
която програма преподрежда анаграмираните букви в думата в задължителните сакрални имена на Българските Богове:
СТАНУМ,Stannum,СТАМЕН=Иса и Мат=Иса и Ма Диана=Иса и Мама Диана–
Исус,Господ Бог Отец Исус и Великата Богиня Мама,Майка Диана,Демиурзите на световете!
А нишката на живота се връзва наистина от съдбата,която пък се връзва от анаграмираните титуляри в думата:
СЪДБА=Иса и Диана Богиня=Иса и Богиня Диана–Вездесъщите Български Богове!
Разбира се,че и живота на всеки и на всички се дава и връзва пак от Тях!
ЖИВОТ=Ежуа и Богиня Диана–които пък ни даряват и Вечният живот,когато ги познаеш в този им лингва статут и тръгнеш да ги познаеш и Тях в рационалното им съществуване и проявление!
ВЕЧЕН ЖИВОТ=Бог Ежуш и Богиня Диана
Виж,Адаш,как волно се диша с пълни гърди на твоята сега чиста творческа нива!
Предупреди ги мерзавците от по–предишния ти пост и докато не се покаят и извинят и преклонят пред Българите и Българщината,въобще не ги пускай в храма на душевнстта си и призванието ти–не ти трябват точките и активите им с отровно семе,пълнещи блога ти само с гадни смъртоносни бурени и черна енергетика,задушаващи свещеното Българско Божие слово и любородната ти работа,и прогонващи читавите ти читатели,търсещи Българските светини и скрити истини за Българите,а тебе те вкарват в калта при себе си или те нацвъкват с мрасотията си,та си губиш времето да се чистиш и оправдаваш от в преливане от пълно(ти) в празно (те) !
Бъди благословен,Адаш,и давай смело без да цепиш басма никому!
цитирайТАЙНАТА НА СВЕЩЕНИЯТ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК-част 1 и 2 в постингите ни
http://bezistena/history/2013/05/24/tainata-na-sveshteniiat-bylgarski-ezik-chast-1.1113546
http://bezistena/history/2013/05/26/tainata-na-sveshteniia-bylgarski-ezik-chast-2.1114061 и всички други документи от блога ни,
която програма преподрежда анаграмираните букви в думата в задължителните сакрални имена на Българските Богове:
СТАНУМ,Stannum,СТАМЕН=Иса и Мат=Иса и Ма Диана=Иса и Мама Диана–
Исус,Господ Бог Отец Исус и Великата Богиня Мама,Майка Диана,Демиурзите на световете!
А нишката на живота се връзва наистина от съдбата,която пък се връзва от анаграмираните титуляри в думата:
СЪДБА=Иса и Диана Богиня=Иса и Богиня Диана–Вездесъщите Български Богове!
Разбира се,че и живота на всеки и на всички се дава и връзва пак от Тях!
ЖИВОТ=Ежуа и Богиня Диана–които пък ни даряват и Вечният живот,когато ги познаеш в този им лингва статут и тръгнеш да ги познаеш и Тях в рационалното им съществуване и проявление!
ВЕЧЕН ЖИВОТ=Бог Ежуш и Богиня Диана
Виж,Адаш,как волно се диша с пълни гърди на твоята сега чиста творческа нива!
Предупреди ги мерзавците от по–предишния ти пост и докато не се покаят и извинят и преклонят пред Българите и Българщината,въобще не ги пускай в храма на душевнстта си и призванието ти–не ти трябват точките и активите им с отровно семе,пълнещи блога ти само с гадни смъртоносни бурени и черна енергетика,задушаващи свещеното Българско Божие слово и любородната ти работа,и прогонващи читавите ти читатели,търсещи Българските светини и скрити истини за Българите,а тебе те вкарват в калта при себе си или те нацвъкват с мрасотията си,та си губиш времето да се чистиш и оправдаваш от в преливане от пълно(ти) в празно (те) !
Бъди благословен,Адаш,и давай смело без да цепиш басма никому!
Гледай,Адаш,как Отгоре общите ни Учители ни спускат едновременно теми в областта на латинския език,който език е Български жречески херметичен конспиративен език,и за което те ни продиктуваха този постинг под вдъхновението за нашия прекрасен общ статусен празник на студентите и култовия химн!
Латинският език е херметичен Български жречески език.Свръхсекретни документи от скритата Българска история,отворени на 8 Декември
http://bezistena.blog/history/2015/12/08/latinskiiat-ezik-e-hermetichen-bylgarski-jrecheski-ezik-svry.1413370
цитирайЛатинският език е херметичен Български жречески език.Свръхсекретни документи от скритата Българска история,отворени на 8 Декември
http://bezistena.blog/history/2015/12/08/latinskiiat-ezik-e-hermetichen-bylgarski-jrecheski-ezik-svry.1413370
Да, за съжаление така е, има хора с долни намерения!
Да смачкат труда ти, да те омаскарят Без да си ги предизвикал с нищо, просто си вършиш работата, без да пречиш или ощетяваш някого
Наистина тази последна тема е спусната!
До вчера, по това време нямах и ни най- малкото намерение да се заемам с нея Просто я нямаше
Докато не звънна приятелят с елементарен от химическа гледна точка въпрос
Та ако не беше това позвъняване, със сигурност и темата нямаше да я има
Иначе има една категория зложелатели, чакащи на пусия
Да се появи нещо ново и да го отстрелят
Като тяхно!
В смисъл, че нте знаят за какво става дума
Да, ама и аз знам пък те какви са, за какво става дума при тях
Това са тъй- наречените зубрачи, банки с безполезни знания, не служат за нищо
Когато направиш нещо, тогава Мара се сеща да се побара и казва ,че тя това го знае, не е ново за нея
Да, знае го, но не знае как да го използва, така ,че да има полезност
Така , че благодаря ти още веднъж за подкрепата и за съветите!
На времето бях търпелив към дърводелци във футбола и те ми нарязаха хубаво краката
Сега нещо подобно се мъчат да правят тука други дърводелци
Приятен ден, Адаш!
цитирайДа смачкат труда ти, да те омаскарят Без да си ги предизвикал с нищо, просто си вършиш работата, без да пречиш или ощетяваш някого
Наистина тази последна тема е спусната!
До вчера, по това време нямах и ни най- малкото намерение да се заемам с нея Просто я нямаше
Докато не звънна приятелят с елементарен от химическа гледна точка въпрос
Та ако не беше това позвъняване, със сигурност и темата нямаше да я има
Иначе има една категория зложелатели, чакащи на пусия
Да се появи нещо ново и да го отстрелят
Като тяхно!
В смисъл, че нте знаят за какво става дума
Да, ама и аз знам пък те какви са, за какво става дума при тях
Това са тъй- наречените зубрачи, банки с безполезни знания, не служат за нищо
Когато направиш нещо, тогава Мара се сеща да се побара и казва ,че тя това го знае, не е ново за нея
Да, знае го, но не знае как да го използва, така ,че да има полезност
Така , че благодаря ти още веднъж за подкрепата и за съветите!
На времето бях търпелив към дърводелци във футбола и те ми нарязаха хубаво краката
Сега нещо подобно се мъчат да правят тука други дърводелци
Приятен ден, Адаш!
- Това "Sn" - което ти (си) го превеждаш, като "Станум" е твърде интригуващо и би следвало да е в противоречие с формите на глагола при спрягането му(ако се вярва на класическият латински език/граматика?)!
- Повече за първо и второ спрежение на производната от PIE *steh+ye- можеш да видиш в уики-речника на този адрес: https://en.wiktionary/wiki/status ?
- Между впрочем, от тази Прото-коренова, казват, че идвало и английското: "destiny"-съдба(бг.), а английското от средновековното романо-френско: "destinее", то пък от латинското: "destinare" - Което отговаря конструктивно (морфологично) и близко фонетично на българското "Да Стане"? Което ние наричаме повече с думата "съдба", на която е й, близко родствена "сбъдва" ?!
- Инак на Proto-Italic(ката) коренова, от която идва латинското(класическо):"статум" е звучала приблизително: staЮ ... поне така казват лингвистите!
цитирай- Повече за първо и второ спрежение на производната от PIE *steh+ye- можеш да видиш в уики-речника на този адрес: https://en.wiktionary/wiki/status ?
- Между впрочем, от тази Прото-коренова, казват, че идвало и английското: "destiny"-съдба(бг.), а английското от средновековното романо-френско: "destinее", то пък от латинското: "destinare" - Което отговаря конструктивно (морфологично) и близко фонетично на българското "Да Стане"? Което ние наричаме повече с думата "съдба", на която е й, близко родствена "сбъдва" ?!
- Инак на Proto-Italic(ката) коренова, от която идва латинското(класическо):"статум" е звучала приблизително: staЮ ... поне така казват лингвистите!
какво означава името Юлия ..
според теб и твоите другари от безистена?
Благодаря предварително!
цитирайспоред теб и твоите другари от безистена?
Благодаря предварително!
СТАМЕН е чисто славянско име със значение „як, здрав, траен”. Името е от т. н. пожелателни имена – да бъде здрав, силен, дълголетен. Думата е еднокоренна с глагола СТОЯ.
В македонски език има прилагателно име СТАМЕН ‘як, здрав, непоклатим’, например в израза СТАМЕН КАМЕН ‘здрав, непоклатим камък, стърчащ от земята’.
В руски език – СТАМОЙ ЛЕД ‘лед, който не се стопява цяла годена’;
СТАМИК ‘висока отвесна скала на морския бряг’.
СТАМИКОМ ‘отвесно’.
цитирайВ македонски език има прилагателно име СТАМЕН ‘як, здрав, непоклатим’, например в израза СТАМЕН КАМЕН ‘здрав, непоклатим камък, стърчащ от земята’.
В руски език – СТАМОЙ ЛЕД ‘лед, който не се стопява цяла годена’;
СТАМИК ‘висока отвесна скала на морския бряг’.
СТАМИКОМ ‘отвесно’.
Знаеш, че съм химик Не неорганик, но в първите години като студент, лягах с неорганичната химия
Все пак проверих знанията си от това време
Нямам грешка в описанието, всичко си е точно така , както съм го описал Станнум, както е посочил и Адаша - Безистена, е името на калая и е свързано с по- стара дума от общ праезик, означаваща здрав, як Известно е, че няколко процента калай преобразяват медта именно от към това свойство и я правят бронз
Но това ще коментирам и при Калабак по- долу, защото видях, че той се е задълбочил в значението на името
Спокойна нощ!
цитирайВсе пак проверих знанията си от това време
Нямам грешка в описанието, всичко си е точно така , както съм го описал Станнум, както е посочил и Адаша - Безистена, е името на калая и е свързано с по- стара дума от общ праезик, означаваща здрав, як Известно е, че няколко процента калай преобразяват медта именно от към това свойство и я правят бронз
Но това ще коментирам и при Калабак по- долу, защото видях, че той се е задълбочил в значението на името
Спокойна нощ!
milady написа:
какво означава името Юлия ..
според теб и твоите другари от безистена?
Благодаря предварително!
според теб и твоите другари от безистена?
Благодаря предварително!
С твоето име е свързана най- славната Римска династия- Юлиевата
Юлий е родово римско име- например носи го Юлий цезар, както на Траян е Улпий родовото име
Не са много на брой родовите римски имена
Но Юлий е свързано със сина на Еней -Юл, за когото се смята че е дал началото на Рим
А сега, приеми като малка, но струваща си шега, че това ,че и ти носиш името Юл е доказателство, че римляни и Българи имат общ произход!
Спокойна нощ!
kalabak написа:
СТАМЕН е чисто славянско име със значение „як, здрав, траен”. Името е от т. н. пожелателни имена – да бъде здрав, силен, дълголетен. Думата е еднокоренна с глагола СТОЯ.
В македонски език има прилагателно име СТАМЕН ‘як, здрав, непоклатим’, например в израза СТАМЕН КАМЕН ‘здрав, непоклатим камък, стърчащ от земята’.
В руски език – СТАМОЙ ЛЕД ‘лед, който не се стопява цяла годена’;
СТАМИК ‘висока отвесна скала на морския бряг’.
СТАМИКОМ ‘отвесно’.
В македонски език има прилагателно име СТАМЕН ‘як, здрав, непоклатим’, например в израза СТАМЕН КАМЕН ‘здрав, непоклатим камък, стърчащ от земята’.
В руски език – СТАМОЙ ЛЕД ‘лед, който не се стопява цяла годена’;
СТАМИК ‘висока отвесна скала на морския бряг’.
СТАМИКОМ ‘отвесно’.
Калабак, внимателно прочетох написаното от тебе
И се вижда , че интуицията не ме е подвела
Е, не е само интуиция
Всъщност, искайки да отречеш, ти неволно може би , потвърждаваш
Не случайно разглеждам калай и Стамен заедно, защото имат връзка
Твърдиш, че Стамен има значение на здрав и як
Ами точно това означава калаят в латинското му наименование
Грешката на етимолозите, които извеждат името от славянски според мен е ,че не поглеждат по назад Че смятат ,че славяните са всичко, от тях започва светът
А те са само едно оборотно име и зад тях се крият други, живяли преди тях с друго име
Ние търсим тях и връзката с тях, на така наречените славяни, нишката, общата съдба- Стамен на латински
А думата за калай е още по- стара от римската и е от общия праезик за европейските народи, който спокойно може да се нарече и Български
Така, че ако имах грешка, щях да призная, но нямам!
Съжалявам!
Имената на елементите от Периодичната система са латински обикновено и там спор не може да има
Все пак благодаря, защото помогна да се доизяснят нещата
А за Стамен, че името може да е свързано и със съдба, както буквално се произнася думата на латински, намирам за логично също!
Кратък Кабала–хороскоп за milady–Юлия.
Името Юли,Юлий,Юлия,е фонетизираният най–древен животински рептилски титул и символ на Бог Отец Творецът и на Богинята Майка Творец–Демиурзите,който символ е взет от Древно–Българският календар и означава Ел(Ил),което е първият синоним на змия,змей,дракон...,от 12–те синонима на змей в Българският Сътворенчески език(който е съвременният Български език),и за който рептилски синонимен комплекс ние ви запознаваме във всички наши документи в близо 400 обстойни статии.
Ил,Ал и Ел е първото най–древно регистрирано име на Богът Демиург,което го представят със змейски,рептилски характеристики.
Рептилският животински символен пакет е хералдическата херметична сакралия и символика на династичните генетични потомци на Боговете–Демиурзи,които съставят Божията аристократична фамилия Дуло!
От Божията Българска династия Дуло от началото на човешката цивилизация досега са всички управленчески елити на всички народи и всички владетели на всички държави–висш планетарен административен закон и процес,който се спазва неотменно и категорично строго и се наблюдава и направлява Отгоре!
Затова и това първоначално и първостепенно рептилско име Ил/Ел се използва във фонетичния еквивалент Юл,Юли,Юлий,в именната титуловка на Българските династи от Дуло,манипулирани по–късно като "римски" императори,каквито са Юли–ите.
Змейският Божий синоним Ил е вложен и в основният хвалителен възглас –прокламация "Слава на Бог!"–АЛИ ЛУЯ !,където са кодирани двамата Богове–Демиурзи:
АЛИ ЛУЯ=Ил Ил=Ел Ел=Елел=Алилуя=Ал и Уля=Алилуя!
Та това е,Юлия–ти си щампована с неизтриваем змейски Български Божи титул според абсолютно строгият кръстнически Божи закон,по който всички хора се индексират в сътворенческия вселенски компютър Акаши задължително чрез Божиите имена и титули с помощта на Свещеният шифър!
От тебе зависи да се познаеш и осветиш чрез Тях,дали и ти си от Техния феномем змейски Божествен династичен род Дуло,или си само просто адашка на Юлиевите рептилски династи!
цитирайИмето Юли,Юлий,Юлия,е фонетизираният най–древен животински рептилски титул и символ на Бог Отец Творецът и на Богинята Майка Творец–Демиурзите,който символ е взет от Древно–Българският календар и означава Ел(Ил),което е първият синоним на змия,змей,дракон...,от 12–те синонима на змей в Българският Сътворенчески език(който е съвременният Български език),и за който рептилски синонимен комплекс ние ви запознаваме във всички наши документи в близо 400 обстойни статии.
Ил,Ал и Ел е първото най–древно регистрирано име на Богът Демиург,което го представят със змейски,рептилски характеристики.
Рептилският животински символен пакет е хералдическата херметична сакралия и символика на династичните генетични потомци на Боговете–Демиурзи,които съставят Божията аристократична фамилия Дуло!
От Божията Българска династия Дуло от началото на човешката цивилизация досега са всички управленчески елити на всички народи и всички владетели на всички държави–висш планетарен административен закон и процес,който се спазва неотменно и категорично строго и се наблюдава и направлява Отгоре!
Затова и това първоначално и първостепенно рептилско име Ил/Ел се използва във фонетичния еквивалент Юл,Юли,Юлий,в именната титуловка на Българските династи от Дуло,манипулирани по–късно като "римски" императори,каквито са Юли–ите.
Змейският Божий синоним Ил е вложен и в основният хвалителен възглас –прокламация "Слава на Бог!"–АЛИ ЛУЯ !,където са кодирани двамата Богове–Демиурзи:
АЛИ ЛУЯ=Ил Ил=Ел Ел=Елел=Алилуя=Ал и Уля=Алилуя!
Та това е,Юлия–ти си щампована с неизтриваем змейски Български Божи титул според абсолютно строгият кръстнически Божи закон,по който всички хора се индексират в сътворенческия вселенски компютър Акаши задължително чрез Божиите имена и титули с помощта на Свещеният шифър!
От тебе зависи да се познаеш и осветиш чрез Тях,дали и ти си от Техния феномем змейски Божествен династичен род Дуло,или си само просто адашка на Юлиевите рептилски династи!
Темата е интересна,затова ще добавя в нея своя дял. Името СТАМЕН според мен е дремно-Българско (това е едно и също със "славянско") а значенията й са две:
1. Стамен= Стоман (Стомана,Як като стомана,Да бъде здрав като стомана). Думата Стомана от своя страна означава Комана (чрез прехода СТ-Щ-К),сиреч Камена (Каменъ,Здрава като камък).
2. Стамен= Стъмен (За-Тъмен,Породен от Тъмния бог,който у древните Българи освен всички други имена носел и популярното име Сатурн).
Двете предложени етимологии не си противоречат,понеже Камен означава Хемин (Земен),което най-често означава Тъмен. Земята най-често е тъмна а Сатурн бил бог и на подземното царство,затова понякога древните считали,че жена му е Деметра (Деа Матера,Майката на боговете),която е Богинята Земя.
цитирай1. Стамен= Стоман (Стомана,Як като стомана,Да бъде здрав като стомана). Думата Стомана от своя страна означава Комана (чрез прехода СТ-Щ-К),сиреч Камена (Каменъ,Здрава като камък).
2. Стамен= Стъмен (За-Тъмен,Породен от Тъмния бог,който у древните Българи освен всички други имена носел и популярното име Сатурн).
Двете предложени етимологии не си противоречат,понеже Камен означава Хемин (Земен),което най-често означава Тъмен. Земята най-често е тъмна а Сатурн бил бог и на подземното царство,затова понякога древните считали,че жена му е Деметра (Деа Матера,Майката на боговете),която е Богинята Земя.
Хареса ми допълнението, особено в частта си за Деметра!
Прав си, така е и според мен!
Иначе връзката на метала калай, както е записан в Периодичната Система като Станнум и името стамен е очевидна
Станнум произхожда от по - древен от латинския език и означава здрав, як Явно оттук идва и стомана
А стамен директно си го има като латинска дума като- съдба или нишка на съдбата Безспорно има и божествена връзка в съдбата
Всичко това доказва едно - че езикът ни е много стар, щом като черпи думи от прастари езици и то директно
Така мисля поне!
Приятен ден!
цитирайПрав си, така е и според мен!
Иначе връзката на метала калай, както е записан в Периодичната Система като Станнум и името стамен е очевидна
Станнум произхожда от по - древен от латинския език и означава здрав, як Явно оттук идва и стомана
А стамен директно си го има като латинска дума като- съдба или нишка на съдбата Безспорно има и божествена връзка в съдбата
Всичко това доказва едно - че езикът ни е много стар, щом като черпи думи от прастари езици и то директно
Така мисля поне!
Приятен ден!
STOMANA И СТАМЕН СА ЧИСТО ГРЪЦКИ ДУМИ И ИМЕНА.
СТОМАНА Е ГРЪЦКА ДУМА...А СТАМЕН Е ЧИСТО ГРЪЦКО ИМЕ.
цитирайСТОМАНА Е ГРЪЦКА ДУМА...А СТАМЕН Е ЧИСТО ГРЪЦКО ИМЕ.
Стамен съм обяснил какво означава на латински , Булгарос няма никаква индикация думата да е гръцка Това ,че и гърците имат тази дума, не е обект на материала тук Оттам нататък съм изложил нещата
Желязото , от което се прави стоманата е доказано латинска дума и означава звезда, защото първото желязо е от небето- метеоритно!
цитирайЖелязото , от което се прави стоманата е доказано латинска дума и означава звезда, защото първото желязо е от небето- метеоритно!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 103104