Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2016 14:18 - България е за общоевропейска охрана на границите
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4639 Коментари: 23 Гласове:
31

Последна промяна: 11.09.2016 21:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Интересен момент в най- модерната ни история!
Дали е правилно да търсим това, ще поразсъждаваме!

Още като съвсем нова държава на картата на Европа, на България се  е наложило да защитава границите й 
България на Тервел или на свети Тривелий, както е известен на запад и както го почитат!

Да, в началото на Осми век след Христа, арабите в два лъча -през днешна Испания и  пред Балканския полуостров са атакували Европа!  Целта е била, те  да се съединят и Европа да бъде тяхна!

За съжаление, точно КАНАС Тервел е попречил! За тяхно огромно съжаление
Историята е известна!  Войските на ИРИ и императорът им  треперят на стените на Константинопол, след известяването ,че пристигат Български войски Кого ще подкрепят?!  Има основания да мислят, че ще подкрепят арабите,след" византийските" номера преди това!
Но Българите веднага след пристиганетоси се нахвърлят върху арабите!
Правилно са преценили, че по- сериозният им враг са те И когато накрая те Българите , побеждават, вратите на Константинопол се отварят за Тервел Де  факто, той го превзема!
Даровете са безчет Обявен е и за съимператор!

Тогавашните политици в ИРИ правилно преценят стойността на направеното от Тервел
Той е спасил Европа от заробване!
И затова е канонизиран  за светец и наречен " Спасителят  на Европа"! Първо от Ватикана, после и от Източно - православната църква!

Когато настъпват Османските или отоманските Турци на Балканите, първа изгаря България!  Тя е много разединена, отделните деспоти воюват помежду си, така ,че не е трудна плячка Със сигурност, 150 години преди това Калоян е щял да размаже Османлиите, но не сме имали този късмет!

Въпросът е друг Че и тогава е търсена помощта на Европа! Особено унизително е положението на последния византийски император- Константин Драгош!  Вместо да стои  при своите и да организира отбраната на Константинопол,  той дреме пред канцелариите на папата  и  чака обещание за помощ   Западна Европа не е направила почти нищо в случая, просто е оставила ИРИ да се оправя сама!?
И резултатът е такъв, че повече от 200 години тя, Европа, трепери, да не я последва съдбата на ИРИ

Това е  много дълга и поучителна история Че независимо от църковните разногласия, Западна Европа в лицето на папата , е трябвало да се намеси моментално И обединените сили да спасят Европа от нашествието на инаковерците!

Та след като е направен този извод за тогавашното време, той е валиден и сега,  за не по- малкото по мащаб нашествие!
Трябва да има Общоевропейска охрана срещу него- нашествието!
И да се загърбят всякакви други помисли- за хегемония и подчинение на защитените например!
Казано другояче, в Европа трябва да има единство и да не се търсят враговете...в нея!



Гласувай:
31


Вълнообразно


1. merlin68 - Просто в грешната посока са молили и ...
11.09.2016 15:22
Просто в грешната посока са молили и чакали помощ
И днес е така
И резултата може да е същия
цитирай
2. shtaparov - Арабите направили много безчин...
11.09.2016 16:00
Арабите направили много безчинства в нашите предели и така предизвикали справедливия гняв на Князете: системно нарушавали свещената ни граница с грабителски набези,избили,отвлекли и поробили много народ да не говорим за откраднатите и присвоени стада,част от които били собственост на Княза и на неговите приближени. В ония времена никой освен божествения Български Княз не е имал право да се разпорежда в нашите територии,с което арабите се превърнали в богохулници,които причинили неудържимия гняв на целия народ!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Мерлин!
11.09.2016 16:31
merlin68 написа:
Просто в грешната посока са молили и чакали помощ
И днес е така
И резултата може да е същия


Да, напразно и явно погрешно са се молили!
Тогава на запад явно са смятали, че тази напаст няма да ги засегне Егоизмът взел връх Последствията останали за изтока А той по времето ги е спасил и те оценят това!
Сега обаче се мерят в тях!
Както и тук, в блога, непрекъснато Русия се приравнява с комунизъм, също така не бива да се забравя пък кой стои зад Запада!
.Империализмът! А по- голям егоист, които е готов всичко да жертва за себе си от него няма!
Дано вече да са го изживели този период, бившите империалистически държави, въпреки ,че не е много за вярване!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Щапаров!
11.09.2016 16:40
shtaparov написа:
Арабите направили много безчинства в нашите предели и така предизвикали справедливия гняв на Князете: системно нарушавали свещената ни граница с грабителски набези,избили,отвлекли и поробили много народ да не говорим за откраднатите и присвоени стада,част от които били собственост на Княза и на неговите приближени. В ония времена никой освен божествения Български Княз не е имал право да се разпорежда в нашите територии,с което арабите се превърнали в богохулници,които причинили неудържимия гняв на целия народ!



Да, така е!
И силна е била държавата ни!
Не са определяли други колко войници да има, с какви копия шлемове да са оборудвани или колко конници да има
Армията ни е имала всичко необходимо и е била достатъчно голяма исилна, за да смачка всякакъв агресор!
Който не е вярвал в това, се е уверявал в последствие, на свой гръб!

Сега по ред причини сме поставени в условия , да разчитаме на помош
Редно е тези, които така са наредили нещата, да си поемат и отговорността
Но всичко рано или късно получава възмездие!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
5. mt46 - Поздрав, Лео!...
11.09.2016 20:28
Това е ясно. И трябваше да се направи отдавна...
цитирай
6. pvdaskalov - * ! *
11.09.2016 21:08
Навременен пост, поднесен в исторически аспект. Това, което прави комшийката Турция е най-малкият реверанс за деянията, макар да са сторени преди векове...
Браво, Лео! Както винаги, поднесъл си материала по възможно най-оригиналния начин.
Поздрави!
П и е р
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
11.09.2016 21:43
mt46 написа:
Това е ясно. И трябваше да се направи отдавна...


Да, така е, трябваше отдавна да се направи
Вместо това имаше сълзливи съжаления по адрес на" нещастниците"
Които междувременно спретнаха атентати
Когато проявяваш милосърдие към човек, той би трябвало да е благодарен
И нормалното е, след като е гостенин ,да се съобразява с твоя начин на живот, с неговите правила
А не той да налага своя начин на живот в съчетание с правила
А за границите си има правила от памтивека, че не се преминават произволно, а на определени места и с документи за самоличност
Ами Български цар има убит на границата, заради неспазването на правилата за преминаванего Й

Хубава вечер, Марине!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Пиер!
11.09.2016 21:58
pvdaskalov написа:
Навременен пост, поднесен в исторически аспект. Това, което прави комшийката Турция е най-малкият реверанс за деянията, макар да са сторени преди векове...
Браво, Лео! Както винаги, поднесъл си материала по възможно най-оригиналния начин.
Поздрави!
П и е р


Благодаря ти Пиер, за хубавите думи!
След като се опариха многократно, на Запад се усетиха, че така повече не може и не бива! Не може да приемаш хора на юнашко доверие Затова са границите-да отсеят добрите от лошите
Въпреки ,че доскоро по телевизията можеха да се видят надписи-
Бежанци, бъдете добре дошли!
На кметството на Барселона например!
Да, добре са дошли, ама май ние не сме добре заварени!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
9. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга, Иване! Свалям ти шапка, приятелю!
12.09.2016 09:59
Направил си мъдра и поучителна разходка в историята, за да кажеш и докажеш една важна истина! Написаното от теб е много уместно и актуално, а повдигнатите в него въпроси касаят всеки гражданин на Обединена Европа. Тя трябва да осъзнае истината и да реагира като цялостен организъм, за да запази силата, целостта и влиянието си в Световната общност.
Бъди жив и здрав, приятелю!
цитирай
10. milady - лео, страхотна подборка си направил..
12.09.2016 11:05
Бих искала само да попитам уважаемата аудитория..
как мислят ,защо Папата не се намеси, най сетне в
този сложно забъркан казус, който се оформи в Европа ?
Чудесен Постинг,винаги ме караш, да се чувствам
„горда“ Болгарка ,Иване!
Благодаря ти,приятел!
цитирай
11. anonymousbulgaricus - леле, като поглеждам категорията ...
12.09.2016 11:23
леле, като поглеждам категорията "История" в блога - ти си последния май, който пише по теми, свързани с историята. По отношение на защитата на Константинопол от османците не е точно така. Всъшност, част от нежеланието на ромеите или гърците или най-точно източно-православните да бранят така упорито града и да се стекат на помощ е точно унията с Рим, която Константин е принуден да сключи и помощта от там, която получава. Половината му защитници са западняци. Джовани Джустиниани, който брани стените докато е убит е душата на защитата и прави на пух и прах османците, които превъзхождат защитниците в съотношение 1-10 и повече. След смъртта му, нещата отиват на ... финал.

Инак, проблемите тогава са много повече от един. Най-големият си остава, разбира се това, че православните смятат католиците за по-големи врагове от османлиите и считат унията за предателство, а още носят прекия спомен за рицарските погроми и владение. То това се отнася и до нас и до сърбите и изобщо.

Второ, Европа точно в този момент не може да излъчи защита - имаш чума, унищожила половината и население, имаш 100-годишна война между Англия и Франция и още редица допълнителни проблеми. За помощта от "изток", татарите са врагове на османците и редовно участват в битките на българи, ромеи и сърби срещу тях, но вече не са онази сила, която да е решаваща спрямо тяхната сила, а руските княжества са под пряко или васално робство от Ордата.

Единствената реална сила, която е можела да помогне - Унгаро-Полската вече е пробвала два пъти неуспешно - при Никопол и при Варна са разбити, а точно в този исторически момент са в криза. Освен това са и католици.

Инак, за Тервел - той влиза и завладява града по-рано и тогава е обявен за кесар. Не по повод арабите. Даже не е сигурно дали той води тази война и е спасителя или синът му.
цитирай
12. didanov - здравей Леоне, още при Кубрат, българи и хазари спират арабите
12.09.2016 13:59
През 644 г. войските на арабите водени от Абдурахман превзема кавказката българска крепост Сандугач. Следващите 4 години южен Кавказ е обект на сблъсакът между араби и българи. Абдурахман с 20 000 своя войска преминават през прохода Дебрен и навлизат е земите на Берсалите(Българите). През 648 г. арабите окончателно са изхвърлени на юг от Кавказ, водени от своя кан Кубрат и сънът му Бат-Баян българи и хазари разбиват арабите. Втория опит на арабите водени от Абдурахман е през 654 г. но при обсадата на българският кавказки град Баланджер и внезапно пристигналите на помощ хазари арабите са разгромени а самият Абдурахман е убит(според летописа Джакфар Таръхь). По този начин българите спасяват за пореден път Европа от смъртна опасност.
Освен това волжките българи омаломощават и забавят с години монголската опасност.
Преди обединителната идея е била християнство срещу исляма.. след като устоите на сегашното християнство отдавна и целенасочено са разрушени няма реална алтернатива, която да обедини и без това много различните европейци. Ислямизирането на Европа е дълго плануван процес на корпокрацията, един вид троянски кон, който "бива посрещан радушно от обсадените". Кармично погледнато той е обаче в резултат на подмолните, колониални и геноцидни действия на западните държави в арабския свят през последния век и едва ли ще може да бъде овладян и неутрализиран. Следва опит за поединично спасение на отделните държави, и ако сами не вземем мерки, както Кубрат и Тервел навремето (а не чакаме команди от горе) горко на БЪлгария. поздрави
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей Огняне, приятелю!
12.09.2016 14:39
batogo написа:
Направил си мъдра и поучителна разходка в историята, за да кажеш и докажеш една важна истина! Написаното от теб е много уместно и актуално, а повдигнатите в него въпроси касаят всеки гражданин на Обединена Европа. Тя трябва да осъзнае истината и да реагира като цялостен организъм, за да запази силата, целостта и влиянието си в Световната общност.
Бъди жив и здрав, приятелю!


Трогнат съм от оценката, която даваш!
Да, по законите на самосъхранението трябва да се вземат мерки
В основата на станалото има и признати, допуснати грешки, като например насилствена смяна на държавни ръководители, "Арабска пролет" и така нататък
Има и обещание те да не се допущат повече, но станалото е факт
Трябва да се защитим, докато е време, защото има разлика между страдащи бежанци, жертва на терор и една значителна част от идващите тук, настроени агресивно!

Желая ти здраве и творчески успехи, Отняне!

Хубав ден, приятелю!!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Анонимус!
12.09.2016 14:48
anonymousbulgaricus написа:
леле, като поглеждам категорията "История" в блога - ти си последния май, който пише по теми, свързани с историята. По отношение на защитата на Константинопол от османците не е точно така. Всъшност, част от нежеланието на ромеите или гърците или най-точно източно-православните да бранят така упорито града и да се стекат на помощ е точно унията с Рим, която Константин е принуден да сключи и помощта от там, която получава. Половината му защитници са западняци. Джовани Джустиниани, който брани стените докато е убит е душата на защитата и прави на пух и прах османците, които превъзхождат защитниците в съотношение 1-10 и повече. След смъртта му, нещата отиват на ... финал.

Инак, проблемите тогава са много повече от един. Най-големият си остава, разбира се това, че православните смятат католиците за по-големи врагове от османлиите и считат унията за предателство, а още носят прекия спомен за рицарските погроми и владение. То това се отнася и до нас и до сърбите и изобщо.

Второ, Европа точно в този момент не може да излъчи защита - имаш чума, унищожила половината и население, имаш 100-годишна война между Англия и Франция и още редица допълнителни проблеми. За помощта от "изток", татарите са врагове на османците и редовно участват в битките на българи, ромеи и сърби срещу тях, но вече не са онази сила, която да е решаваща спрямо тяхната сила, а руските княжества са под пряко или васално робство от Ордата.

Единствената реална сила, която е можела да помогне - Унгаро-Полската вече е пробвала два пъти неуспешно - при Никопол и при Варна са разбити, а точно в този исторически момент са в криза. Освен това са и католици.

Инак, за Тервел - той влиза и завладява града по-рано и тогава е обявен за кесар. Не по повод арабите. Даже не е сигурно дали той води тази война и е спасителя или синът му.


Да, вярно е, че основната част от защитниците са западняци! Но те са наемници, срещу заплащане Даже , може и да е приказка, но когато Урбан отива при Константин и му предлага големия топ за хиляда жълтици, последният го води в хазната
Отваря я и се вижда ,че е празна!
Даже Константин се оплаква ,че от няколко месеца не е плащал на наемниците генуезци
И, че те стоят благодарение на Джустиниани Но всеки момент могат да решат да си тръгнат
Унгарецът не скланя да даде даром топа и отива при Мехмед Той плаща четири пъти повече, но това си е вече друга тема!
Въпрос на морал, на принципи, на какво ли не!
Не, че топът е превзел Константинопол, но психоефектът е бил голям!
И съвсем другояче са щели да стоят нещата , ако защитниците са разполагали с него
няма я ефективната помощ на Запада
Ето, да съгласен съм, че моментът е тежък за Запада, че съвпада с доста странната стогодишна война, чуми и какво ли не
но ако са били затруднени с живата сила, можели са да помогнат финансово
По силите му е е било на Запада, на католическата църква - също , да се подпомогне с няколко десетки хиляди жълтици Константинопол и защитата му!! По триста сегашни долара да ги сметнем, това са десетина милиона сегашни долара Не са кой знае какви пари, дори и да ги удесеторим!
Просто не е оценена сериозността на ставащото и не е направено необходимото в случая!
А за Тервел, да има тълкувания, че даже това се отнася за княз Борис, но то си е несъстоятелно
Все пак Тервел е обявен за спасител на Европа и за светец!

Хубав ден!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Юлия!
12.09.2016 15:26
milady написа:
Бих искала само да попитам уважаемата аудитория..
как мислят ,защо Папата не се намеси, най сетне в
този сложно забъркан казус, който се оформи в Европа ?
Чудесен Постинг,винаги ме караш, да се чувствам
„горда“ Болгарка ,Иване!
Благодаря ти,приятел!


Твоят отзив е по специален и затова, че идва от далече!


Да, въпросът който поставяш е навременен!
Благодаря ти и съм повече от признателен за написаното в него!
Шапка ти свалям, че се чувстваш Българка!!!
Защото някои тук , в България, не се чувстват Българи?! Да се чуди човек, дори и страната да носи вина за това, все пак това си е най- висша форма на предателство, да се отречеш от страната си!

Да, папата трябва да заеме позиции на защита на християнските ценности! Защото да ти правят атентати, това си е посегателство над тях!
Какво ,да се примирим и да очакваме , и да гадаем къде ще е следващият?
Да, има чужда вина, защото имаше намеса във вътрешните работи, " Арабска пролет", смяна на държавни глави. Отчете се, че силово демокрация не се налага и не бива повече да се налага!
Но в момента е необходима защита от агресивно настроени към християнските ценности и към Европа като цяло

Желая ти здрваве и да си все такава-патриот-Болгарка!

Хубав ден!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей Диляне, приятелю!
12.09.2016 15:34
didanov написа:
През 644 г. войските на арабите водени от Абдурахман превзема кавказката българска крепост Сандугач. Следващите 4 години южен Кавказ е обект на сблъсакът между араби и българи. Абдурахман с 20 000 своя войска преминават през прохода Дебрен и навлизат е земите на Берсалите(Българите). През 648 г. арабите окончателно са изхвърлени на юг от Кавказ, водени от своя кан Кубрат и сънът му Бат-Баян българи и хазари разбиват арабите. Втория опит на арабите водени от Абдурахман е през 654 г. но при обсадата на българският кавказки град Баланджер и внезапно пристигналите на помощ хазари арабите са разгромени а самият Абдурахман е убит(според летописа Джакфар Таръхь). По този начин българите спасяват за пореден път Европа от смъртна опасност.
Освен това волжките българи омаломощават и забавят с години монголската опасност.
Преди обединителната идея е била християнство срещу исляма.. след като устоите на сегашното християнство отдавна и целенасочено са разрушени няма реална алтернатива, която да обедини и без това много различните европейци. Ислямизирането на Европа е дълго плануван процес на корпокрацията, един вид троянски кон, който "бива посрещан радушно от обсадените". Кармично погледнато той е обаче в резултат на подмолните, колониални и геноцидни действия на западните държави в арабския свят през последния век и едва ли ще може да бъде овладян и неутрализиран. Следва опит за поединично спасение на отделните държави, и ако сами не вземем мерки, както Кубрат и Тервел навремето (а не чакаме команди от горе) горко на БЪлгария. поздрави


Благодаря ти за отзива!

Интересни данни даваш!
Да, за волжките Българи, те достойно са се противопоставили на монголците Даже тяхната саможертва, както се оказва накрая, след няколко победи, омаломощава татарите и намяля чувствително ударната им мощ!
Сега, реално ние нямаме армия, няма и ВПК!
не ни били нужни, нали сме в НАТО?
Ето тука се появява двуличието
Уж сме в НАТО, но да се оправяме сами!
Имахме над стохилядна армия, поне хиляда самолета, хиляди танкове, даже и подводници
С две думи, имахме АРМИЯ
След като са ни докарали дотам нещата, да нямаме, редно е тези, които са имали инициативата за това , да поемат защитата на държавните граници!
Без никакви условия и претенции!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
17. voulgaros - ПОСЛЕДНИЯ РОМЕАС --- Е ВЕЛИКАНА ...
12.09.2016 17:18
ПОСЛЕДНИЯ РОМЕАС --- Е ВЕЛИКАНА КОНСТАНТИНОС 12-ТИ ДРАГАС...БАЩА МУ Е ГРЪК ВАСИЛЕВСА КОСТАС 11-ТИ , А МАЙКАТА СЕ СПОРИ ДАЛИ Е СРЪБКИНЯ, ИЛИ БУГАРКА=ВУГАРКА.


ЕИ ДОКТОРАКИС, КАК КОСТАС 12-ТИ БИЛ В РОМЕ/РОМИ=РИМ, АНХИАЛЕЦО (АГГХИАЛОС) ??

ТОЙ ВИНАГИ СИ Е БИЛ В ''И ВАССИЛИСА ТУ ПОЛИОН'' = КРАЛИЦАТА НА ГРАДОВЕТЕ - ВИЗАНТИОН !!



И ГО БРАНИ ДОКАТО ПАДА УБИТ !!


СТИГА С ТОЗИ ТАТАРИН ТЕРВЕЛ. НИЩО НЕ Е СПАСИЛ !!

ВИЗАНТИИСКИТЕ КАТАФРАКТИ + И ФЛОТАТА НА ''НАФТИКИС / НАУТИКЕ ДИНАМИС'' = МОРСКИТЕ СИЛИ НА РОДИНАТА МИ , УНИЩОЖАВАТ АРАБСКИТЕ МАВРИ И САРАКИНИ.
цитирай
18. dimat - Уважаеми блогъри!Според мен,грешите ФУНДАМЕНТАЛНО!
12.09.2016 20:19
Няма ЕС,има Четвърти райх,"подарен" от САЩ на Германия(със статут все още на победена във ВСВ държава),подчинена на управленските решения на победителите и ГЛАВНО И СЕГА ВЕЧЕ ЕДИНСТВЕНО,САЩ!!!

Запазвайки твърдо статута на победена страна на Германия,САЩ,присъедини към нея голям брой други "европейски държави",със статут на "гау" -покриващ се с този на присъединените чрез военна сила ,или като принудителни "съюзници",каквито са били реално завоюваните територии на редица европейски държави,през ВСВ!!!

ТЕ,ТОВА Е РЕАЛНОТО ПОЛОЖЕНИЕ!!!

НО ТОВА,НЕ Е ВСИЧКО - ВСИЧКИ "ГАУ",БАРАБАР С "ЦИТАДЕЛАТА НА РАЙХА",СА НА ПРЯКО ПОДЧИНЕНИЕ НА ГОСПОДАРЯ САЩ!!!

Така,че всичките ви "разсъждения",относно някаква "държавност" и "независимост",на родното "гау",са просто нещо като приказки от 1001 нощ!

Някакво интелектуално гъделичкане на самочувствието, на държавна и национална основа,А ТАКАВА ВЪОБЩЕ НЯМА!!!

Ако вземете предвид казаното до тук,може да си отговорите на въпроса: има ли "Българска държава" и кой всъщност я управлява?

И тогава ще проумеете,че Българска държава няма,че няма даже и държава с "ограничен суверенитет"(доктрината Брежнев,по отношение на страните включени във "Варшавския договор"),че сега просто бяхме натикани насилствено в някакво образувание,наречено ЕС,формално "доминирано" от Германия,но ФАКТИЧЕСКИ УПРАВЛЯВАНО,ЧРЕЗ ДИКТАТ ОТ САЩ.

Но пък,ако искате да се гъделичкате с други "мисли",ползвайки метода на щрауса...какво пък,все още имате НЯКАКВА "СВОБОДА".ВСЕ ОЩЕ!!!

Гъделичкайте се!Забавно и полезно е и най-важното - заглушава мисленето,за "най-вжното"!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Вулгарос!
12.09.2016 20:57
Не ми се рови сега, но от много отдавна знам ,че Драгаш има и Български произход
Българските княгини са били търсени за жени! Кобурготските и те имат Българска жилка, така ,че Фердинанд има основание да бъде предложен за княз на Българите по тази линия!
За Тервел няма мърдане!
Светец е и на двете църкви и няма причина да се умува защо!
Не знам защо се подценява флотата на Българите?
Може ли Несебър да се превземе от Крум без флота?! И то специална, съоръжена с различни метателни машини!
А ти знаеш ли кой е командвал флота на Мехмед - завоевателя?
Адмирал Балтоглу! Българин по рождение В един момент е заподозрян от Мехмед в диверсия и той заповядва да бъде убит Но везирите се застъпват за него и Мехмед отменя заповедта си! Само е разжалван като командващ Но не забравя Мехмед, след година го убива!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Поздрави, Димат!
12.09.2016 21:02
dimat написа:
Няма ЕС,има Четвърти райх,"подарен" от САЩ на Германия(със статут все още на победена във ВСВ държава),подчинена на управленските решения на победителите и ГЛАВНО И СЕГА ВЕЧЕ ЕДИНСТВЕНО,САЩ!!!

Запазвайки твърдо статута на победена страна на Германия,САЩ,присъедини към нея голям брой други "европейски държави",със статут на "гау" -покриващ се с този на присъединените чрез военна сила ,или като принудителни "съюзници",каквито са били реално завоюваните територии на редица европейски държави,през ВСВ!!!

ТЕ,ТОВА Е РЕАЛНОТО ПОЛОЖЕНИЕ!!!

НО ТОВА,НЕ Е ВСИЧКО - ВСИЧКИ "ГАУ",БАРАБАР С "ЦИТАДЕЛАТА НА РАЙХА",СА НА ПРЯКО ПОДЧИНЕНИЕ НА ГОСПОДАРЯ САЩ!!!

Така,че всичките ви "разсъждения",относно някаква "държавност" и "независимост",на родното "гау",са просто нещо като приказки от 1001 нощ!

Някакво интелектуално гъделичкане на самочувствието, на държавна и национална основа,А ТАКАВА ВЪОБЩЕ НЯМА!!!

Ако вземете предвид казаното до тук,може да си отговорите на въпроса: има ли "Българска държава" и кой всъщност я управлява?

И тогава ще проумеете,че Българска държава няма,че няма даже и държава с "ограничен суверенитет"(доктрината Брежнев,по отношение на страните включени във "Варшавския договор"),че сега просто бяхме натикани насилствено в някакво образувание,наречено ЕС,формално "доминирано" от Германия,но ФАКТИЧЕСКИ УПРАВЛЯВАНО,ЧРЕЗ ДИКТАТ ОТ САЩ.

Но пък,ако искате да се гъделичкате с други "мисли",ползвайки метода на щрауса...какво пък,все още имате НЯКАКВА "СВОБОДА".ВСЕ ОЩЕ!!!

Гъделичкайте се!Забавно и полезно е и най-важното - заглушава мисленето,за "най-вжното"!


В това, което си написал има много истини!

Но не съм особено голям привърженик на конспиративни и задкулисни теории Отбятвам и чисто потически теми, въпреки, че историята се пише от политици и то победители
От тази гледна точка съм съгласен с тебе

Но все пак официално държавата ни я има на картата И няма да изчезне, докато проявяваме характер, както при Съединението!
Великите уважават проявяващите характер!
В противен случай- загинали сме, спукана ни е работата!
политиката е игра, както и при хазарта- за големи играчи!
Можело е и ние да бъдем там, били сме сред големите, но по ред причини сега сме опашкари
Остава ни само да проявим характер!

Хубава вечер!
цитирай
21. flymore - Сега ли прозряхме угрозата!?
12.09.2016 21:34
Здравей и поздрави за постинга, Лео!
Дано се опомни човечеството!..
Лека вечер и мирна нощ!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей,flymore!
12.09.2016 22:26
flymore написа:
Здравей и поздрави за постинга, Лео!
Дано се опомни човечеството!..
Лека вечер и мирна нощ!


Приемам поздрава ти с благодарност и с признателност!

Не беше много отдавна, когато за мигрантите се говореше със сълзливо милосърдие!
Особено пък когато застреляха един ,близо до Бургас Граничарят, произвел изстрела, беше изкаран престъпник?!
Но нападащите граничаря не задаваха въпроса, как са се озовали тези хора на двадесетина километра от Бургас? Минали ли са граничен контрол и ако не- по каква причина?
Спомням си ,че пуснах постинг на тази тема Че тези хора избягват контрола и заради това не са безопасни Шарли Ебдо може да се повтори, защото има съмнителни хора сред тях
За съжаление след няколко дни станаха атентатите в Париж, последвани от други.....
Така ,че след като се посяга на подадената за помощ ръка, задължително трябва да се вземат мерки, това да не се допуща!

Спокойна нощ ти пожелавам!
цитирай
23. anonymousbulgaricus - Западът тогава не е запада днес. Те ...
14.09.2016 19:25
Западът тогава не е запада днес. Те са доста по-бедни от изтока, точно в този исторически период. Горе долу по едно и също време с падането на Константинопол едни кораби тръгват в погрешна посока, което ще доведе до бъдещия просперитет на запада и западане на балканския изток, който ще излезе от цивилизационната парадигма. А както ти казах, за православните не османците, а католиците са по-големия враг. Генуезците са се справяли чудесно, ако не е ранен Дужстиниани града е щял да продължи да се държи още доста време. Но, съдба.

Няма връзка между Борис и Тервел в контекста на написаното от мен и пак казвам, не е съвсем ясно дали св. Тривелий е равен на кесаря Тервел. По-вероятно е да е бил сина му, който познаваме като Кормесий или Крумесос (според разчитането на един от Мадарските надписи, поръчан от него), който се споменава и от Теофан и от Алберих по повод на битките с арабите (двата първокласни източника - западен и източен) и като участник в договора от 716. Той със сигурност (поне според мен де) е също кесар и той е обрал лаврите за победата с арабите, дори Тервел още да е бил жив, което е спорно, защото е ръководил войската и военните действия, а ИРИ при управлението му съвсем чинно си плащат данъците и не палуват ненужно.

Детайли.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9135093
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102592
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031