Постинг
04.11.2016 22:31 -
Защо сме такива
Безкрайна Благодарност!
Благодаря наистина искрено на всички , които ме подкрепиха в нетипична ситуация!
На несъстоятелни и нагли нападки
Но както се казва, има Господ !
Това, към което се стремях доста години , е на път да стане реалност
Взех правилните решения едва сега, в тези условия!
Да, върховите резултати обикновено ги давам в такива, екстремални условия Става така, че които искат да ми избодат очите, в същност ми изписват вежди!
Да, има Господ!
Няколко са резултатите, които ще помня до живот!
Изпитът за документ за владеене на френски! Без нито една грешка Преподавателката издебна момент и ми каза ,че отличния резултат не я е изненадал Но винаги, в по- спокойни условия съм допущал грешчици А тук, нито една! Необяснимо?
Всъщност изпита посветих на момиче, което не можа да се яви на него Отиде си нелепо Беше невероятно съчетание на ум и красота!
Казах на преподавателката, че този резултат е неин, тя е по- добра от мен Щеше да го има тя, ако можеше да се яви!
Не е мой резултатът!
Един футболен мач, за местно първенство Трябваше д а играем срещу най- добрите Не можахме да съберем пълен състав, налагаше се да играем с човек по- малко Капитанът предложи да загубим служебно, да не играем Не можем в нормални условия да ги бием, какво остава пък с човек по- малко?!
Възпротивих се и предложих тактика, с която да се противопоставим
Изпълниха я и спечелихме мача Звездите не можеха да повярват
На другия ден, някои питаха истина ли е това И чух от човек, който е гледал мача, че не само е вярно, но че аз сам съм ги бил
Което не беше далече от истината
Или за един друг мач срещу полски футболни звезди на плажа, които за малко не победихме
И поздравите ,които получих от тях след мача..
Развиваме лоши черти в последните години
Вероятно идват от насаждания ни с години нихилизъм
Сигурен съм, че написаното в постинга ще стане обект на присмех от някои" изявени" в тази област
Това е комплесът на нихилиста, който не вярва ,че някой може сам да постигне нещо Защото не вярва дори и на собствените си възможности
Докато при чужденеца, независимо дали е от Запада или Изтока, похвалата, насърчението са на първа линия!
Няма да си ги спести
Сериозен повод за размисъл, защо сме такива?
Защо няма дявол при казана ни в Ада!
Благодаря наистина искрено на всички , които ме подкрепиха в нетипична ситуация!
На несъстоятелни и нагли нападки
Но както се казва, има Господ !
Това, към което се стремях доста години , е на път да стане реалност
Взех правилните решения едва сега, в тези условия!
Да, върховите резултати обикновено ги давам в такива, екстремални условия Става така, че които искат да ми избодат очите, в същност ми изписват вежди!
Да, има Господ!
Няколко са резултатите, които ще помня до живот!
Изпитът за документ за владеене на френски! Без нито една грешка Преподавателката издебна момент и ми каза ,че отличния резултат не я е изненадал Но винаги, в по- спокойни условия съм допущал грешчици А тук, нито една! Необяснимо?
Всъщност изпита посветих на момиче, което не можа да се яви на него Отиде си нелепо Беше невероятно съчетание на ум и красота!
Казах на преподавателката, че този резултат е неин, тя е по- добра от мен Щеше да го има тя, ако можеше да се яви!
Не е мой резултатът!
Един футболен мач, за местно първенство Трябваше д а играем срещу най- добрите Не можахме да съберем пълен състав, налагаше се да играем с човек по- малко Капитанът предложи да загубим служебно, да не играем Не можем в нормални условия да ги бием, какво остава пък с човек по- малко?!
Възпротивих се и предложих тактика, с която да се противопоставим
Изпълниха я и спечелихме мача Звездите не можеха да повярват
На другия ден, някои питаха истина ли е това И чух от човек, който е гледал мача, че не само е вярно, но че аз сам съм ги бил
Което не беше далече от истината
Или за един друг мач срещу полски футболни звезди на плажа, които за малко не победихме
И поздравите ,които получих от тях след мача..
Развиваме лоши черти в последните години
Вероятно идват от насаждания ни с години нихилизъм
Сигурен съм, че написаното в постинга ще стане обект на присмех от някои" изявени" в тази област
Това е комплесът на нихилиста, който не вярва ,че някой може сам да постигне нещо Защото не вярва дори и на собствените си възможности
Докато при чужденеца, независимо дали е от Запада или Изтока, похвалата, насърчението са на първа линия!
Няма да си ги спести
Сериозен повод за размисъл, защо сме такива?
Защо няма дявол при казана ни в Ада!
Тагове:
Вълнообразно
22:31 - Защо сме такива
- Защото сме такива! - и това е отговорът, вероятно...
Долавям поне два казуса в постинга ти, Леон?!
...
Като казваш за момиче (цитирам без кавички) - ...
- Всъщност изпита посветих на момиче, което не можа да се яви на него Отиде си нелепо Беше невероятно съчетание на ум и красота!
...
Веднага се сетих за Петя Дубарова - Светла да е Паметта за нея! - ...
...
....
Защото сме такива!
Поздрави!
цитирай- Защото сме такива! - и това е отговорът, вероятно...
Долавям поне два казуса в постинга ти, Леон?!
...
Като казваш за момиче (цитирам без кавички) - ...
- Всъщност изпита посветих на момиче, което не можа да се яви на него Отиде си нелепо Беше невероятно съчетание на ум и красота!
...
Веднага се сетих за Петя Дубарова - Светла да е Паметта за нея! - ...
...
....
Защото сме такива!
Поздрави!
Защото така сме устоени. Някои, не всички, ама се вижда и чувства от останалите. Не знам за какво иде реч, но разбирам, че си разочарован от някой и нещо. Включвам се в края на нещо, но ми е ясно, че тук бъка от такива емоции, затова редко вече пиша. Поздрави на неустрашимите и упоритите като теб.
цитирай
3.
donchevav -
http://donchevav.blog.bg/poezia/2016/02/09/priznanie-v-zaslugi.1428569
05.11.2016 00:51
05.11.2016 00:51
Защо сме такива? Цял живот живеем заради едната добра дума, за едното поощрение, за едното "браво", а срещаме само недоверие, критика и отрицание, в най-добрия случай - подличко мълчание. И обикновено признанието идва тогава, когато никой вече няма нужда от него...
И аз наскоро публикувах нещо по темата, в стихотворна форма - в нашия блог колегите бяха доста толерантни, ти включително:))), но в един друг сайт ме разнищиха - човек трябвало да върви по пътя си, да върши съвестно онова, което съдбата му е определила - и да не очаква благодарности от никого. Прав си за казана май:))))
Поздрави, скъпи Лео! Радвам се, че си успял да намериш баланса на справедливостта и че това, към което си се стремил, в крайна сметка е на път да се реализира. Успех!
цитирайИ аз наскоро публикувах нещо по темата, в стихотворна форма - в нашия блог колегите бяха доста толерантни, ти включително:))), но в един друг сайт ме разнищиха - човек трябвало да върви по пътя си, да върши съвестно онова, което съдбата му е определила - и да не очаква благодарности от никого. Прав си за казана май:))))
Поздрави, скъпи Лео! Радвам се, че си успял да намериш баланса на справедливостта и че това, към което си се стремил, в крайна сметка е на път да се реализира. Успех!
indiram написа:
22:31 - Защо сме такива
- Защото сме такива! - и това е отговорът, вероятно...
Долавям поне два казуса в постинга ти, Леон?!
...
Като казваш за момиче (цитирам без кавички) - ...
- Всъщност изпита посветих на момиче, което не можа да се яви на него Отиде си нелепо Беше невероятно съчетание на ум и красота!
...
Веднага се сетих за Петя Дубарова - Светла да е Паметта за нея! - ...
...
....
Защото сме такива!
Поздрави!
- Защото сме такива! - и това е отговорът, вероятно...
Долавям поне два казуса в постинга ти, Леон?!
...
Като казваш за момиче (цитирам без кавички) - ...
- Всъщност изпита посветих на момиче, което не можа да се яви на него Отиде си нелепо Беше невероятно съчетание на ум и красота!
...
Веднага се сетих за Петя Дубарова - Светла да е Паметта за нея! - ...
...
....
Защото сме такива!
Поздрави!
Да, беше и талантлива като нея!
А Петя я обичаше целия град!
Беше само на 17 години!
Талантлива и свръхчувствителна!
Не можеше да бъде друга, да не улавя това, което другите не забелязват!Свръхчувствителността я отне от живота.....
Хубав ден , Индра!
kasnaprolet9999 написа:
Защото така сме устоени. Някои, не всички, ама се вижда и чувства от останалите. Не знам за какво иде реч, но разбирам, че си разочарован от някой и нещо. Включвам се в края на нещо, но ми е ясно, че тук бъка от такива емоции, затова редко вече пиша. Поздрави на неустрашимите и упоритите като теб.
Радвам се на посещението ти!
Да , в работата си особено, бях такъв
Един ръководител казваше, че харесва хъса в мен
Където другите спират и казват, че не могат да продължат, там аз се мобилизирам напълно И продължавам Но не само това Намирам пътя
Може би е бил прав- за повечето случаи...
Иначе обстановката наистина е неприятна
Споделям, но не задължавам никой да мисли като мен
Защо някой ще ми налага правилното мислене?
Ами това беше присъщо за категорията партийни секретари- те единствено мислеха правилно!
За партията, толкова обичана тогава и толкова оплювана сега
Да се чудиш, какво стана с тези, които я хвалеха и откъде се явиха толкова врагове?
Май са едни и същи, в двата случая!
В твое отсъствие, някои решиха, че могат да те заместят
Като знам, хайде и аз да употребя думата-хъса ти и огромната ти любов към билките, това не е по силите на случаен човек!
А само ноа този, който има твоите качества!
Хубав ден, Невена!
donchevav написа:
Защо сме такива? Цял живот живеем заради едната добра дума, за едното поощрение, за едното "браво", а срещаме само недоверие, критика и отрицание, в най-добрия случай - подличко мълчание. И обикновено признанието идва тогава, когато никой вече няма нужда от него...
И аз наскоро публикувах нещо по темата, в стихотворна форма - в нашия блог колегите бяха доста толерантни, ти включително:))), но в един друг сайт ме разнищиха - човек трябвало да върви по пътя си, да върши съвестно онова, което съдбата му е определила - и да не очаква благодарности от никого. Прав си за казана май:))))
Поздрави, скъпи Лео! Радвам се, че си успял да намериш баланса на справедливостта и че това, към което си се стремил, в крайна сметка е на път да се реализира. Успех!
И аз наскоро публикувах нещо по темата, в стихотворна форма - в нашия блог колегите бяха доста толерантни, ти включително:))), но в един друг сайт ме разнищиха - човек трябвало да върви по пътя си, да върши съвестно онова, което съдбата му е определила - и да не очаква благодарности от никого. Прав си за казана май:))))
Поздрави, скъпи Лео! Радвам се, че си успял да намериш баланса на справедливостта и че това, към което си се стремил, в крайна сметка е на път да се реализира. Успех!
Да, спомням си написаното от тебе!
Няма начин, човек с поетична душа като тебе, да не улови този момент
И да не мисли така!
Да понася кротко това, което му се поднася? И да търпи?
Ами това е психологията на роба, на вола
Търпи и ще си спасиш душата!
В същото време, такива са с невероятна агресивност
Умувал съм, защо иначе форменият страхливец е агресивен в такива случаи
Ами то пак е проява на страха му
Защото в случая с нищо не е застрашен
Талантливия човек не е агресивен и не нанася подли удари!
Ето сега, някой от тях като нищо може да вземе едно изречение от горе написаното и да му направи" разбор"
Свински!
Хубав ден, Венета!
никой не може да „вземе “твоето..
критиката е полезна, освежаваща..
и стимулираща, просто хората имаме
натрупани прекалено мн.комплекси и емоционални бъгове..
иначе блога съвсем заприлича
на селска седянка ....
непоносимо ее , това е социална динамична платформа..
и„дребните тирани „ могат само да ни помагат, да
ставаме по добри и по добри...
само усмивки от мен..
цитирайкритиката е полезна, освежаваща..
и стимулираща, просто хората имаме
натрупани прекалено мн.комплекси и емоционални бъгове..
иначе блога съвсем заприлича
на селска седянка ....
непоносимо ее , това е социална динамична платформа..
и„дребните тирани „ могат само да ни помагат, да
ставаме по добри и по добри...
само усмивки от мен..
Цитирам теб:
Докато при чужденеца, независимо дали е от Запада или Изтока, похвалата, насърчението са на първа линия!
До голяма степен ще се съглася с теб, но...
... ето хората в блога - тези, които пишат под твоите и моите постинги - от тях заслуженио получаваш окуражаване, така-че и част от българите заслужават твоята вяра в тях и ти им я показваш в началото на постинга като благодариш.
цитирайДокато при чужденеца, независимо дали е от Запада или Изтока, похвалата, насърчението са на първа линия!
До голяма степен ще се съглася с теб, но...
... ето хората в блога - тези, които пишат под твоите и моите постинги - от тях заслуженио получаваш окуражаване, така-че и част от българите заслужават твоята вяра в тях и ти им я показваш в началото на постинга като благодариш.
katara написа:
никой не може да „вземе “твоето..
критиката е полезна, освежаваща..
и стимулираща, просто хората имаме
натрупани прекалено мн.комплекси и емоционални бъгове..
иначе блога съвсем заприлича
на селска седянка ....
непоносимо ее , това е социална динамична платформа..
и„дребните тирани „ могат само да ни помагат, да
ставаме по добри и по добри...
само усмивки от мен..
критиката е полезна, освежаваща..
и стимулираща, просто хората имаме
натрупани прекалено мн.комплекси и емоционални бъгове..
иначе блога съвсем заприлича
на селска седянка ....
непоносимо ее , това е социална динамична платформа..
и„дребните тирани „ могат само да ни помагат, да
ставаме по добри и по добри...
само усмивки от мен..
Моето разбиране за критика е по- различно
Приемам доброжелателна, градивна критика!
Такава критика, да!
Но в случая се коментира задушаваща, дори унищожаваща критика
Няма да се унижавам да търся и цитирам такава помия, но имаше и реплика-Гледай го тоя, след всичко, продължава да пише?!
Следователно целта е била да не пиша!? С какво право, с какво е доказал тоя, че той пък има право да налага това ? Кой го е упълномощил?!
Ето, такава критика коментирам!
Нищо полезно няма в нея
Типичен представител на критици, които самите не могат да създадат нищо полезно, но знаят как да го направят другите....
Както виждаш, аз не налагам моята истина никога не пиша, че истината е моя собственост, да четат само мене
Това е неуважение към читателя
Тази преценка той има право да направи
Смятам ,че разбираш разликата, за която наблягам
Иначе, че съм сгрешил, сбъркал, че не съм прав, от този род критика приемам
човешко е да се греши
Но подобни инсинуации , за лъжи, измами на някого, може да предложи само този, който лъже като дърт циганин И да смята ,че и другите са като него, че и бетер
Хубав ден!
germantiger написа:
Цитирам теб:
Докато при чужденеца, независимо дали е от Запада или Изтока, похвалата, насърчението са на първа линия!
До голяма степен ще се съглася с теб, но...
... ето хората в блога - тези, които пишат под твоите и моите постинги - от тях заслуженио получаваш окуражаване, така-че и част от българите заслужават твоята вяра в тях и ти им я показваш в началото на постинга като благодариш.
Докато при чужденеца, независимо дали е от Запада или Изтока, похвалата, насърчението са на първа линия!
До голяма степен ще се съглася с теб, но...
... ето хората в блога - тези, които пишат под твоите и моите постинги - от тях заслуженио получаваш окуражаване, така-че и част от българите заслужават твоята вяра в тях и ти им я показваш в началото на постинга като благодариш.
Да, така е, както си написал
Но има стара приказка, че в една каца мед и лъжичка катран е достатъчна!
За тази лъжица говаря, че е недопустима!
Никой няма право на собственост върху истината и никой не е упълномощен да поставя на място някого Така както той реши
Подобна критика е абсурдна и недопустима!
Говори за приматски манталитет
Няма нищо градивно в нея, само разрушително
За това говори и учудването, че продължавам?!...
Този явно е направил това с надеждата, да млъкна!?
Ето, за това става дума!
Хубав ден ти пожелавам!
И: "Защо сме такива?"
Такива сме. Мога да ти изредя куп причини: гео и политически,исторически, философски дори, но не ми се иска.
Искам само да те подкрепя за написаното в постинга, Иване.
Забелязала съм /и при себе си:)/, че постигам и съм постигала най-добрите си постижения в живота /всички сфери:)/, когато съм в екстрена ситуация.
Вървя напред и нищо не може да ме спре! Тогава ми се "раждат" и най-добрите идеи.
Точно като да играеш важен мач с играч или дори двама по-малко и да победиш!
Или да изнамериш друг начин за решаване на много трудна теорема, при която знаеш само даденото и какво трябва да се получи.
Как да отговориш на въпроса: "Как го постигна?!"
Не знам. После не се получава и караш по "правилния път".
Кой е той? За всеки е различен.
Различните /нямам предвид сегашните "различни"/ и по-добрите не ги долюбват и се опитват да ги направят "маса", защото имат респект от тях. Точно затова няма и дявол при казана ни в Ада.
Такива сме.
Хубав ден и поздрави,приятелю!
цитирайТакива сме. Мога да ти изредя куп причини: гео и политически,исторически, философски дори, но не ми се иска.
Искам само да те подкрепя за написаното в постинга, Иване.
Забелязала съм /и при себе си:)/, че постигам и съм постигала най-добрите си постижения в живота /всички сфери:)/, когато съм в екстрена ситуация.
Вървя напред и нищо не може да ме спре! Тогава ми се "раждат" и най-добрите идеи.
Точно като да играеш важен мач с играч или дори двама по-малко и да победиш!
Или да изнамериш друг начин за решаване на много трудна теорема, при която знаеш само даденото и какво трябва да се получи.
Как да отговориш на въпроса: "Как го постигна?!"
Не знам. После не се получава и караш по "правилния път".
Кой е той? За всеки е различен.
Различните /нямам предвид сегашните "различни"/ и по-добрите не ги долюбват и се опитват да ги направят "маса", защото имат респект от тях. Точно затова няма и дявол при казана ни в Ада.
Такива сме.
Хубав ден и поздрави,приятелю!
Всичко е човещинка и нечовещинката също, не бива да сме прекалено строги за дребни дрязги и тем подобни, я виж политиците ни окрадоха държавата, изгониха децата ни, а ние пак ще ходим да гласуваме за тях, пък сме се хванали тук на седенката да се съдим. Косури всички си имаме, имат ги и другите народи.
Иначе в екстремна ситуация всеки се мобилизира, не случайно от древността българите лекуват тежко болните чрез метода по овчарски:))
цитирайИначе в екстремна ситуация всеки се мобилизира, не случайно от древността българите лекуват тежко болните чрез метода по овчарски:))
Чудесна идея за ретроспекция на успеха.
Преди страшно много години бях по работа в БНБ, построена в двора на НАИМ. Зад гишето стоеше оплешивяващ млад човек, блед като платно. Вероятно по-голям от мен. Нямаше опашка след мен. Не помня как стана дума, че съм непрекъснато в командировки из страната, че не мога да се порадвам на децата си... Тогава нямах кола и геодезическите "такъми" мъкнех на ръка. Човекът зад гишето въздъхна дълбоко и призна, че искрено ме облазява. Той имаше ДУША! Дребните душици от завист или защото това им е навик, ще ти се присмеят, дори ще те подиграят, за да те унижат и стопят превъзходството ти...
Браво, Лео!
Не за първи път ти казвам - свиркай си, работи това, което ти е приятно, кани на гости само хубавите спомени, споделяй ги, за да се радваме с теб.
П и е р
ПС - И не чети посерковци!
цитирайПреди страшно много години бях по работа в БНБ, построена в двора на НАИМ. Зад гишето стоеше оплешивяващ млад човек, блед като платно. Вероятно по-голям от мен. Нямаше опашка след мен. Не помня как стана дума, че съм непрекъснато в командировки из страната, че не мога да се порадвам на децата си... Тогава нямах кола и геодезическите "такъми" мъкнех на ръка. Човекът зад гишето въздъхна дълбоко и призна, че искрено ме облазява. Той имаше ДУША! Дребните душици от завист или защото това им е навик, ще ти се присмеят, дори ще те подиграят, за да те унижат и стопят превъзходството ти...
Браво, Лео!
Не за първи път ти казвам - свиркай си, работи това, което ти е приятно, кани на гости само хубавите спомени, споделяй ги, за да се радваме с теб.
П и е р
ПС - И не чети посерковци!
Господ е с тебе ! И цялото Небесно войнство!
Панацея
цитирайПанацея
katan написа:
И: "Защо сме такива?"
Такива сме. Мога да ти изредя куп причини: гео и политически,исторически, философски дори, но не ми се иска.
Искам само да те подкрепя за написаното в постинга, Иване.
Забелязала съм /и при себе си:)/, че постигам и съм постигала най-добрите си постижения в живота /всички сфери:)/, когато съм в екстрена ситуация.
Вървя напред и нищо не може да ме спре! Тогава ми се "раждат" и най-добрите идеи.
Точно като да играеш важен мач с играч или дори двама по-малко и да победиш!
Или да изнамериш друг начин за решаване на много трудна теорема, при която знаеш само даденото и какво трябва да се получи.
Как да отговориш на въпроса: "Как го постигна?!"
Не знам. После не се получава и караш по "правилния път".
Кой е той? За всеки е различен.
Различните /нямам предвид сегашните "различни"/ и по-добрите не ги долюбват и се опитват да ги направят "маса", защото имат респект от тях. Точно затова няма и дявол при казана ни в Ада.
Такива сме.
Хубав ден и поздрави,приятелю!
Такива сме. Мога да ти изредя куп причини: гео и политически,исторически, философски дори, но не ми се иска.
Искам само да те подкрепя за написаното в постинга, Иване.
Забелязала съм /и при себе си:)/, че постигам и съм постигала най-добрите си постижения в живота /всички сфери:)/, когато съм в екстрена ситуация.
Вървя напред и нищо не може да ме спре! Тогава ми се "раждат" и най-добрите идеи.
Точно като да играеш важен мач с играч или дори двама по-малко и да победиш!
Или да изнамериш друг начин за решаване на много трудна теорема, при която знаеш само даденото и какво трябва да се получи.
Как да отговориш на въпроса: "Как го постигна?!"
Не знам. После не се получава и караш по "правилния път".
Кой е той? За всеки е различен.
Различните /нямам предвид сегашните "различни"/ и по-добрите не ги долюбват и се опитват да ги направят "маса", защото имат респект от тях. Точно затова няма и дявол при казана ни в Ада.
Такива сме.
Хубав ден и поздрави,приятелю!
Благодаря ти!
Приемам написаното от тебе, като мое!
Просто не бих написал нищо друго
Даже с примера си ме подсети за нещо позабравено
Имахме класна по математика Учителката каза, че който реши и трите задачи, няма да получи шестица Освен ако едната, има две решения ,ги намери
Е, реших я по три начина
Бях в девети клас
Естествено получих щестицата но и признанието на учителката, че тя третото решение не го е видяла И препоръка , да зарежа всичко друго, талант съм в математиката
След няколко години ми го повториха като студент, но с уговорката, че може и нищо да не стане с таланта ми, ако се занимавам с топката
Така и стана!
Хубава вечер, Катя!
merlin68 написа:
Всичко е човещинка и нечовещинката също, не бива да сме прекалено чуждите народи, текста е мойполитиците ни окрадоха държавата, изгониха децата ни, а ние пак ще ходим да гласуваме за тях, пък сме се хванали тук на седенката да се съдим. Косури всички си имаме, имат ги и другите народи.
Прав си общо взето, но коментирах и по- горе- за лъжицата катран в меда!
Или за по- колоритното- лайното в казана с манджа
И прозиращото желание да те унищожат!
Иначе зачитам чужди мнения, най - много да поискам обяснение
Но не приемам вербалния начин на налагането им и тръбенето, да се чете еди кой си,защото, примерно е венчан за истината?
Не приемам също да ми се дават директиви, кой да чета, това е мое право да го определям
Та дрязги с мен могат да възникнат по този повод
Един единствен път ,споменах на Милчев, че ще го рецензирам! Повече на шега
В съобщение
Но той веднага го направи публично, орева всичко ,че го заплашвам!
Е, тогава, също публично го успокоих, че след като не иска, няма страшно, няма да го правя
Все пак за такава работа трябва да е съгласен, има право да възрази
Но когато някои тук са тръгнали през просото, наистина, най доброто е да се зачеркнат
Като се добавят и стари провинения!
Да се занасят с някой друг!
Сбъркали са адреса!
Иначе в екстремна ситуация всеки се мобилизира, не случайно от древността българите лекуват тежко болните чрез метода по овчарски:))
Прав си общо взето, но коментирах и по- горе- за лъжицата катран в меда!
Или за по- колоритното- лайното в казана с манджа
И прозиращото желание да те унищожат!
Иначе зачитам чужди мнения, най - много да поискам обяснение
Но не приемам вербалния начин на налагането им и тръбенето, да се чете еди кой си,защото, примерно е венчан за истината?
Не приемам също да ми се дават директиви, кой да чета, това е мое право да го определям
Та дрязги с мен могат да възникнат по този повод
Един единствен път ,споменах на Милчев, че ще го рецензирам! Повече на шега
В съобщение
Но той веднага го направи публично, орева всичко ,че го заплашвам!
Е, тогава, също публично го успокоих, че след като не иска, няма страшно, няма да го правя
Все пак за такава работа трябва да е съгласен, има право да възрази
Но когато някои тук са тръгнали през просото, наистина, най доброто е да се зачеркнат
Като се добавят и стари провинения!
Да се занасят с някой друг!
Сбъркали са адреса!
Иначе в екстремна ситуация всеки се мобилизира, не случайно от древността българите лекуват тежко болните чрез метода по овчарски:))
Да , тук съм абсолютно съгласен!
Хубава вечер, приятелю!
П.П.
Нещо не съм обърнал внимание
От иначе, зачитам чужди мнения надолу , до иначе в екстремни ситуации, текстът е мой
pvdaskalov написа:
Чудесна идея за ретроспекция на успеха.
Преди страшно много години бях по работа в БНБ, построена в двора на НАИМ. Зад гишето стоеше оплешивяващ млад човек, блед като платно. Вероятно по-голям от мен. Нямаше опашка след мен. Не помня как стана дума, че съм непрекъснато в командировки из страната, че не мога да се порадвам на децата си... Тогава нямах кола и геодезическите "такъми" мъкнех на ръка. Човекът зад гишето въздъхна дълбоко и призна, че искрено ме облазява. Той имаше ДУША! Дребните душици от завист или защото това им е навик, ще ти се присмеят, дори ще те подиграят, за да те унижат и стопят превъзходството ти...
Браво, Лео!
Не за първи път ти казвам - свиркай си, работи това, което ти е приятно, кани на гости само хубавите спомени, споделяй ги, за да се радваме с теб.
П и е р
ПС - И не чети посерковци!
Преди страшно много години бях по работа в БНБ, построена в двора на НАИМ. Зад гишето стоеше оплешивяващ млад човек, блед като платно. Вероятно по-голям от мен. Нямаше опашка след мен. Не помня как стана дума, че съм непрекъснато в командировки из страната, че не мога да се порадвам на децата си... Тогава нямах кола и геодезическите "такъми" мъкнех на ръка. Човекът зад гишето въздъхна дълбоко и призна, че искрено ме облазява. Той имаше ДУША! Дребните душици от завист или защото това им е навик, ще ти се присмеят, дори ще те подиграят, за да те унижат и стопят превъзходството ти...
Браво, Лео!
Не за първи път ти казвам - свиркай си, работи това, което ти е приятно, кани на гости само хубавите спомени, споделяй ги, за да се радваме с теб.
П и е р
ПС - И не чети посерковци!
Благодаря ти!
Чудесен пример за добронамерен човек!
И точно определение за дребните душици, какъв е стремежът им! Какво целят!
И великолепен завършек на коментара ти, като пожелание!
Да не чета посерковци!
Да , така е, това трябва да ми се повтаря!
Хубава вечер, Пиер!
panazea написа:
Господ е с тебе ! И цялото Небесно войнство!
Панацея
Панацея
При такава препоръка и още по- силни уверения, нямам друг избор!
Трябва да продължа!
Желая ти искрено всичко най- добро!
Хубава вечер, Панацея!
Чудя ти се,защо обсъждаш тези,които не заслужават обсъждане!
Те са незбележими,комплексирани и...нещастни..
Има ги, откак свят светува и ще ги има ,докато свят се затрие-заради такива елементи!!
Показателно е,че българина масово изпростява с течение на годините...
Като се вгледаш в ,,елита", виждай народа...!!
Капсулирай се в твоето биополе,и тези ги остави да се надбягват...:)
лека вечер..
цитирайТе са незбележими,комплексирани и...нещастни..
Има ги, откак свят светува и ще ги има ,докато свят се затрие-заради такива елементи!!
Показателно е,че българина масово изпростява с течение на годините...
Като се вгледаш в ,,елита", виждай народа...!!
Капсулирай се в твоето биополе,и тези ги остави да се надбягват...:)
лека вечер..
mileidi46 написа:
Чудя ти се,защо обсъждаш тези,които не заслужават обсъждане!
Те са незбележими,комплексирани и...нещастни..
Има ги, откак свят светува и ще ги има ,докато свят се затрие-заради такива елементи!!
Показателно е,че българина масово изпростява с течение на годините...
Като се вгледаш в ,,елита", виждай народа...!!
Капсулирай се в твоето биополе,и тези ги остави да се надбягват...:)
лека вечер..
Те са незбележими,комплексирани и...нещастни..
Има ги, откак свят светува и ще ги има ,докато свят се затрие-заради такива елементи!!
Показателно е,че българина масово изпростява с течение на годините...
Като се вгледаш в ,,елита", виждай народа...!!
Капсулирай се в твоето биополе,и тези ги остави да се надбягват...:)
лека вечер..
Основателна критика!
Приемам я без възражение!
Наистина, те си имат и друго приятно за тях занимание, като не им обърна внимание
Например , да слагат минуси!
С това демонстрират значимостта си!
Така ,че нека наистина се надбягват с глупостта си!
Спокойна вечер в Белла Италиа!
България е люлка на гении! Можеш да ги видиш във всичко и навсякъде, макар много и всячески да им се пречи. А им се пречи, защото за съжаление освен другите гении, геният на завистта, най-силният ген на примитивите, също се е развил дори прекомерно, тъй като е намерил най-благоприятна почва у нас, понеже примитивите са най-много и са на власт тук от 72 години насам.
Нека поне ние да толерираме другите гении, а не този на завистта.
Хубав ден, приятелю!
цитирайНека поне ние да толерираме другите гении, а не този на завистта.
Хубав ден, приятелю!
batogo написа:
България е люлка на гении! Можеш да ги видиш във всичко и навсякъде, макар много и всячески да им се пречи. А им се пречи, защото за съжаление освен другите гении, геният на завистта, най-силният ген на примитивите, също се е развил дори прекомерно, тъй като е намерил най-благоприятна почва у нас, понеже примитивите са най-много и са на власт тук от 72 години насам.
Нека поне ние да толерираме другите гении, а не този на завистта.
Хубав ден, приятелю!
Нека поне ние да толерираме другите гении, а не този на завистта.
Хубав ден, приятелю!
Точен си в преценката, както винаги!
За съжаление и тези 27 години,първите на неоправдани надежди, се включиха в другите 45
Там поне се създаде нещо, най - вече база от кадри На ниво, във всички отрасли
Приятно ми се е дразнело ухото, когато чужди специалисти казват на директора ни, че има кадри на високо ниво!
Е, в базата отстъпвахме Но аз специално не мога да кажа ,че съм потърпевш
Разполагах с всичко необходимо
Сега, за съжаление, виждам ,че цели отрасли си отиват Че няма кадри като преди
Не, това не е правилна политика Трябва да имаме икономика Вносът е приятна работа за някои, но той е зависимост и средство за изтичане на капитал от страната
Ако тези политици обичат България, ще вземат мерки това да се коригира
Стотици хиляди отидоха в чужбина Подарихме завършени специалисти, просто така
На времето, като завърших, на вторият ден получих писмо Да се явя в " Личен състав", за да ме назначат на работа
Ако не го направя-не си спомням срока, не беше повече от месец, ще заплатя обучението, което дължа на държавата- три хиляди лева!
сегашни- не по- малко от тридесет хиляди
Не отивам в чужбина, в България съм!
А тези хора заминаха, така ,без нищо?!
Не е правилно
Излиза, че подготвяме кадри за чужбина- безплатно!
Хубава вечер, приятелю!
според моите много дълги наблюдения у нас никога не е имало добра среда за развитието на интелекта и творческия потенциал. Винаги са били толерирани само удобните на партията, а България беше заградена като концлагер най-вече за да не бягат свободолюбивите и кадърните от нея. Ако беше създадена добра среда за развитие на качествените, а не на удобните и послушните, те нямаше да избягат при първа възможност на Запад, защото никой не бяга от хубавото към лошото. Винаги става обратното.
Нека не се лъжем, приятелю! Ти добре съзнаваш, че нещата стояха и продължават да стоят така през последните 72 години, затова специалистите ни просто си търсят по-добро место и среда за развитие на своя потенциал. А те, намирайки такова место и развивайки себе си, пращат пари на бедните си роднини, с което инвестират в държавата ни свежи пари, които въртят икономиката ни и така си плащат сметката към държавата. Нищо безплатно няма и ти го знаеш.
Хубав ден
цитирайНека не се лъжем, приятелю! Ти добре съзнаваш, че нещата стояха и продължават да стоят така през последните 72 години, затова специалистите ни просто си търсят по-добро место и среда за развитие на своя потенциал. А те, намирайки такова место и развивайки себе си, пращат пари на бедните си роднини, с което инвестират в държавата ни свежи пари, които въртят икономиката ни и така си плащат сметката към държавата. Нищо безплатно няма и ти го знаеш.
Хубав ден
batogo написа:
според моите много дълги наблюдения у нас никога не е имало добра среда за развитието на интелекта и творческия потенциал. Винаги са били толерирани само удобните на партията, а България беше заградена като концлагер най-вече за да не бягат свободолюбивите и кадърните от нея. Ако беше създадена добра среда за развитие на качествените, а не на удобните и послушните, те нямаше да избягат при първа възможност на Запад, защото никой не бяга от хубавото към лошото. Винаги става обратното.
Нека не се лъжем, приятелю! Ти добре съзнаваш, че нещата стояха и продължават да стоят така през последните 72 години, затова специалистите ни просто си търсят по-добро место и среда за развитие на своя потенциал. А те, намирайки такова место и развивайки себе си, пращат пари на бедните си роднини, с което инвестират в държавата ни свежи пари, които въртят икономиката ни и така си плащат сметката към държавата. Нищо безплатно няма и ти го знаеш.
Хубав ден
Нека не се лъжем, приятелю! Ти добре съзнаваш, че нещата стояха и продължават да стоят така през последните 72 години, затова специалистите ни просто си търсят по-добро место и среда за развитие на своя потенциал. А те, намирайки такова место и развивайки себе си, пращат пари на бедните си роднини, с което инвестират в държавата ни свежи пари, които въртят икономиката ни и така си плащат сметката към държавата. Нищо безплатно няма и ти го знаеш.
Хубав ден
Бях писал, че на мен дълго не ми разписваха, до последния момент, излизане в чужбина
Щял съм да избягам?!
Избяга на Диляна Чавдарова племенникът член на ЦК
Не е много просто да избягаш Да създадеш куп проблеми на близки и невинни
И с две малки деца Които кой знае как и кога ще видиш
И през ум не ми е минавало Не съм хазартен тип, това е
Относно специалисти и хора с възможности се създаде климат в средата на 80- те години За развитие!
Тогава работих по проблеми на " Асенова крепост" Заводът се разширяваше, идваха представители на световно известни фирми По съвместителство, вършех си работата и бях представител на нашата фирма в преговорите Защото бях вътре в нещата
Даже веднъж влязох и в роля на преводач
Знам оценките на американски специалисти за местните, отношението им към тях, не към мен конкретно Бях много млад, с едно поколение по- малко от тях, отношението към мен беше покровителствено, като към млад специалист!
Подобно беше и отношението на другите специалисти Казваха ,че заводът има кадри на Европейско ниво!
Да, така беше!
И за нашите кадриь на нашата фирма е казвано същото- с изненада веднъж и аз гополучих като похвала, малко след промяната
Кадри имахме Не отидоха на запад най- добрите !Това е мит!
Камъкът тежи на мястото си Може би имат други качества в излищък или повече, но се подписвам , като специалисти не отидоха най- добрите Говоря пак за общия случай!
Да и на мен се усмихна щастието , не ме подмина На възможно най- реномирано място!
Даже само ме намери, не се наложи да го търся
Е, не се възползвах Не затова, че има по- добри от мене Самочувствие за възможностите ми не ми липсваше, защото имаха и покритие!
Посочих причините по- горе
Човекът , който гарантира за мен ми каза, че минимум съм равен на тези при които отивам
Знае моите и техните възможности
Какво да добавя повече?
Хубав ден, Огняне!
Знаеш, че те уважавам, ценя качествата ти и се радвам, че си останал да ги развиваш тук, за да не причиняваш неприятности на близките си. Напълно те разбирам и се радвам, че си успял въпреки всичко.
Баща ми, мир на душата му, беше доцент, доктор по биохимия. Когато искаше да публикува научни разработки на идеите си, винаги му поставяха условието, че за да публикува, трябва да включи имената на няколко корифеи от катедра биохимия преди името си. Тъй като им отказваше, когато нямаха реален принос към работата му, разработките му често не виждаха бял свят.
Когато отиде на специализация в Англия, той ги публикува там в техни научни списания и предизвика сериозен научен интерес. В следствие на това от техните научни среди започнаха да го викат за участие в разработването на идеите му. Последствията за баща ми и семейството ни тук не бяха никак добри, но няма да влизам в подробности, защото знам, че много добре ме разбираш...
Хубав ден, приятелю!
цитирайБаща ми, мир на душата му, беше доцент, доктор по биохимия. Когато искаше да публикува научни разработки на идеите си, винаги му поставяха условието, че за да публикува, трябва да включи имената на няколко корифеи от катедра биохимия преди името си. Тъй като им отказваше, когато нямаха реален принос към работата му, разработките му често не виждаха бял свят.
Когато отиде на специализация в Англия, той ги публикува там в техни научни списания и предизвика сериозен научен интерес. В следствие на това от техните научни среди започнаха да го викат за участие в разработването на идеите му. Последствията за баща ми и семейството ни тук не бяха никак добри, но няма да влизам в подробности, защото знам, че много добре ме разбираш...
Хубав ден, приятелю!
batogo написа:
Знаеш, че те уважавам, ценя качествата ти и се радвам, че си останал да ги развиваш тук, за да не причиняваш неприятности на близките си. Напълно те разбирам и се радвам, че си успял въпреки всичко.
Баща ми, мир на душата му, беше доцент, доктор по биохимия. Когато искаше да публикува научни разработки на идеите си, винаги му поставяха условието, че за да публикува, трябва да включи имената на няколко корифеи от катедра биохимия преди името си. Тъй като им отказваше, когато нямаха реален принос към работата му, разработките му често не виждаха бял свят.
Когато отиде на специализация в Англия, той ги публикува там в техни научни списания и предизвика сериозен научен интерес. В следствие на това от техните научни среди започнаха да го викат за участие в разработването на идеите му. Последствията за баща ми и семейството ни тук не бяха никак добри, но няма да влизам в подробности, защото знам, че много добре ме разбираш...
Хубав ден, приятелю!
Баща ми, мир на душата му, беше доцент, доктор по биохимия. Когато искаше да публикува научни разработки на идеите си, винаги му поставяха условието, че за да публикува, трябва да включи имената на няколко корифеи от катедра биохимия преди името си. Тъй като им отказваше, когато нямаха реален принос към работата му, разработките му често не виждаха бял свят.
Когато отиде на специализация в Англия, той ги публикува там в техни научни списания и предизвика сериозен научен интерес. В следствие на това от техните научни среди започнаха да го викат за участие в разработването на идеите му. Последствията за баща ми и семейството ни тук не бяха никак добри, но няма да влизам в подробности, защото знам, че много добре ме разбираш...
Хубав ден, приятелю!
Мир на душата на баща ти, приятелю!
Човек оценя истински родителите, когато ги загуби!
Вярно е ,това ,което си написал Бързо разбрах, че нямам избор Безпартиен и да тръгна с рогата напред?!
Но, винаги аз бях на първо място, колективът- след мене Там компромис не правех Също и в авторските Включвах всеки, който е работил
Веднъж обаче ме" изработиха" от западно списание Изпратих материал в Кунсщтофе" Приеха го с положителен отзив
Предстоеше ми защита, смятах това да е черешката на тортата...
Но месец преди защитата, с извинение ми отказаха Материалът бил с над допустимата научност за тях Да, то беше списание, занимаващо се с приложна химия, а аз давах механизми на процесите....
Препоръчаха ми английско списание, като за компенсация обещаха съдействие за бърз отговор и евентуално публикуване
Аз вече имах дата за защита
Махнах с ръка и оставих
След това имах проблеми -две години с публикуването му у нас От злоба и завист!
И се оказа, че Американски институт е публикувал този механизъм, реално година и половина след мен
Това стана пет години след промяната- псевдо разбира се
Един механизъм е много разтегливо понятие Може нищо да не ти донесе, но може и да получи Нобелова награда
Специално заради него на защитата ми скочи проф Иван Шопов, председател тогава на Европейското полимерно дружество и поиска работата ми от доктор на техническите науки да се трансформира в химически
Стана голям диспут, може или не Някои казаха, че е безпрецедентно
Подложиха го на гласуване
Това е голямо признание, но рисковано, ако се окаже, че е неправомерно
Разумът надделя Само проф Шопов и още двама гласуваха-за ,останалите бяха против!
Хубав ден, приятелю!
27.
flymore -
Няма да правя разбор.
08.11.2016 20:33
08.11.2016 20:33
Ще добавя, че сме това, което искаме да сме.
Пожелавам ти бъдещи успехи, Иване и отстоявай идеите си!
Щастие!
цитирайПожелавам ти бъдещи успехи, Иване и отстоявай идеите си!
Щастие!
flymore написа:
Ще добавя, че сме това, което искаме да сме.
Пожелавам ти бъдещи успехи, Иване и отстоявай идеите си!
Щастие!
Пожелавам ти бъдещи успехи, Иване и отстоявай идеите си!
Щастие!
Да, прави си!
Сложих всички под общ знаменател, но в края на краищата то е лично и то много индивидуално!
Ти си един от ведрите хора в блога, заради които човек си струва да продължава!
Хубава вечер ти пожелавам!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 103226