Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2016 14:00 - Какво казват други за нас и за ..траките
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5864 Коментари: 20 Гласове:
42

Последна промяна: 29.11.2016 14:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Противно на разбиранията и на стила ми, тук ще цитирам дословно Не за друго, а за да не бъда обвинен от отявлени недоброжелатили в манипулативност
Текстът е адресиран целенасочено към "борците", не против фашизма, а срещу измисления книжен тигър- тракедонизма!
Дано успеят да разберат или видят колко са жалки в напъните си, ако са искрени наистина!
А са в пъти по - жалки , ако са пък поръчкови!

В днешния брой на вестник " Телеграф", от 29. 11 2016, вторник , е публикувано обширно интервю с Генералния секретар  на Световната Организация по туризма към ООН  - д-р Талеб Рифай!
Интервюто е на фаталната/ за борците/ тринадесета страница на вестника
Автор е журналистката Елена Иванова
Няма да занимавам никой с цялото интервю
Само с един неин въпрос и ,разбира се, с височайшия отговор

Въпрос на Иванова:
С КАКВО МОЖЕ ДА СТАНЕ ИЗВЕСТНА СТРАНАТА НИ В СВЕТОВЕН МАЩАБ?

Отговорът на г-н ТАЛЕБ РИФАЙ!
" България може да станее известна като страна на траките, А БЪЛГАРИТЕ СА ТЕХНИ НАСЛЕДНИЦИ! Може да разкажете нови истории на света Трябва да се популяризира историята, тъй като много малко се знае за траките Проблемът е самата цивилизация да стане по- известна.. Понятието траки не е достатъчно ясно Това трябва да бъде изяснено и разпространено След това ПРИЗНАВАНЕТО ВИ КАТО НАСЛЕДНИЦИ НА ТРАКИТЕ ЩЕ СТАНЕ АВТОМАТИЧНО
И ВИЕ ТРЯБВА ДА ГО НАПРАВИТЕ КАТО БЪЛГАРИ!
Аз имам предложение
Целият свят ЗНАЕ КОЙ Е СПАРТАК, за революцията , която е вдигнал и филмите, които са направени за него! Той е изграден бранд, който е много разпознаваем
Използвайте тази възможност ,за популяризиране на страната си!"- Край на цитата

Няма нещо от това интервю, което по някакъв начин да не е било включено в различни мой постинги
Разбира се и други, и по- задълбочено са писали по темата

Май трябва да се използуват като мото словата на Паисий, натам отива работата
Добре е от време на време, все пак чужденци като д- р Талеб РИФАЙ да ни вразумяват, ако изобщо подлежим на вразумяване!?



Гласувай:
42


Вълнообразно


1. tota - Здравей!
29.11.2016 14:58
Пак ли другите трябва да ни казват какво трябва да направим? За съжаление.
Но, затова е крайно време не с писания тук и там и противопоставяне да се изясняват липсващи детайли от историята ни /или прикриваните/, а с ясна позиция на работещите в звената на БАН да се огласи истината. И сложи край на спекулациите. Поздрави!
цитирай
2. flymore - Споделям напълно
29.11.2016 19:37
мнението на Ати!
Един казал, втори рекъл, трети подкрепил...Какво, по дяволите?! Разполагаме с предостатъчно доказателства-артефакти, за да защитим идентичността на всичко онова, произлязло от земята на България!
Спекулациите ги ражда една единствена прослойка.
Поздрави, Иване!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Ати!
29.11.2016 20:54
tota написа:
Пак ли другите трябва да ни казват какво трябва да направим? За съжаление.
Но, затова е крайно време не с писания тук и там и противопоставяне да се изясняват липсващи детайли от историята ни /или прикриваните/, а с ясна позиция на работещите в звената на БАН да се огласи истината. И сложи край на спекулациите. Поздрави!


Да, на нас някой друг трябва да ни каже независимо от къде
Най се цени да е от брюксел или вашингтон
да не е само от България, може и да е от Ескирдаг
Както на времето един кмет се оправда, че никой не може да е пророк в града си да, прав беше!

Това ,че ние сме наследници на траките го знаят и в Африка
Защо ли бягаме от това наследство?
Защото с тракийска кръв е Спартак!

Хубава вечер, Ати!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Поздрави, Флиморе!
29.11.2016 21:03
flymore написа:
мнението на Ати!
Един казал, втори рекъл, трети подкрепил...Какво, по дяволите?! Разполагаме с предостатъчно доказателства-артефакти, за да защитим идентичността на всичко онова, произлязло от земята на България!
Спекулациите ги ражда една единствена прослойка.
Поздрави, Иване!



Ше продължа от там , където приключи коментарът ми при Ати
Спартак, най- големият реален герой на древността е трак!
Но го възвеличаваха италианци, американци Ние някак си удобно мълчим, не от днес
Сякаш ни е неудобно да признаем, че е наш
Да, не е в наш стил поведението му, не е някоя мижитурка, която чака да и наредят , например да вдигне въстание Или поне да и кажат, да и разрешат
Не можем и не искаме да приемем, че този човешки връх в древността може да бъде наш
Затова бягаме и от тракийското наследство
Не можем да го приемем без Спартак А откажем ли го, естествено и Спартак отпада Затова по- добре да се откажем от траките Спартак е неудобен за всяка, особено самовеличаеща се управа!
Човекът от интервюто ни е напипал слабото място и ни го сочи!

Хубава вечер, Флиморе!
цитирай
5. zaw12929 - Да опитаме :Време е чужденци като д- ...
30.11.2016 02:57
Да опитаме :Време е чужденци като д- р Талеб РИФАЙ да ни вразумяват, ако изобщо подлежим на вразумяване!?
цитирай
6. batogo - !!!:))) Поздравления, Иване!
30.11.2016 11:44
Много се радвам, че отново повдигаш тази основна за нас, българите, тема. Радостното е, че въпреки усилията на разни заблудители, истината за родството ни с траките все по често ще смущава блаженния им сън. Независимо кой го признава и кой не го признава, тракийският характер, дух, воля, индивидуализъм и практичност ни правят адаптивни и успяващи при всякакви условия и до днес по цял свят. А в рамките на османското владичество особено ясно личат тези качества, помогнали ни да се съхраним като нация и дори да осъществим духовно и материално възраждане, развивайки книжнината, занаятите, търговията, строителството, зографското искуство и да отстояваме самостоятелна църква...
Хубав творчески ден, приятелю!
цитирай
7. tota - ООН: България стои върху „златна мина“! Погребвате нещо велико! Може да печелите милиарди от
30.11.2016 14:59
http://zaneq/?p=10835
....
И на никой не му хрумва да покани целия свят в земята на Орфей и Спартак.
....
Всичко онова, за което гърците лъжат, при нас е доказана истина.
....
Тракийските светилища трябва да престанат да са купчина камъни, от които само археолозите се впечатляват.
....
Надписите от Ситово, Кранево и Градешница трябва да престанат да са просто сензационни новинарски заглавия. И траките трябва да престанат да са само някакъв отдавна изчезнал незнаен народ. Защото те могат да са билетът ни към това да се превърнем в една от най-магнетичните и атрактивни туристически дестинации в света. И не, това не звучи гръмко или пресилено. Имаме повече от тай-големите туристически градове и държави. И е само въпрос на далновидност, ум и воля да го докажем.
Actualno
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
30.11.2016 20:23
zaw12929 написа:
Да опитаме :Време е чужденци като д- р Талеб РИФАЙ да ни вразумяват, ако изобщо подлежим на вразумяване!?


Може да звучи звусмислено
Всъщност вдигнал съм ръце от нашето ,как да го нарека, хайде по - меко- благоразумие
Смята се, че ако нещо се каже от Българин, нещо не го бива, виж, друго е , ако същото го каже чужденец!
Направо ми се повдига от антитракийските " обосновки" тук! Нека чужденецът да им го каже на такива, че сме наследници и то първа линия на траките, та да уврат, ако могат!

хубава вечер!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Огняне!
30.11.2016 20:33
batogo написа:
Много се радвам, че отново повдигаш тази основна за нас, българите, тема. Радостното е, че въпреки усилията на разни заблудители, истината за родството ни с траките все по често ще смущава блаженния им сън. Независимо кой го признава и кой не го признава, тракийският характер, дух, воля, индивидуализъм и практичност ни правят адаптивни и успяващи при всякакви условия и до днес по цял свят. А в рамките на османското владичество особено ясно личат тези качества, помогнали ни да се съхраним като нация и дори да осъществим духовно и материално възраждане, развивайки книжнината, занаятите, търговията, строителството, зографското искуство и да отстояваме самостоятелна църква...
Хубав творчески ден, приятелю!


Много хубаво и точно си дефинирал траките!
Ами тя основната им черта е основна и за нас!
Ние не можем да се обединим
Иначе, както правилно е отбелязал Херодот, обединят ли се траките, никой в света не е в състояние да ги победи
Победени сме от момента на разединението
Кубрат го е казал на синовете си! Разединена средновековна България е била затова лесна плячка Виж , при Калоян, треперили са всички от него!
Трябва ни някой, като Калоян сега, да станем каквито сме били- достойни за уважение!
Спартак?!
За древността няма по- голям герой- реален имам предвид, от него
Управници и сега треперят от него, от духа му! Затова го държат в миманса!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Ати!
30.11.2016 20:43
tota написа:
http://zaneq/?p=10835
....
И на никой не му хрумва да покани целия свят в земята на Орфей и Спартак.
....
Всичко онова, за което гърците лъжат, при нас е доказана истина.
....
Тракийските светилища трябва да престанат да са купчина камъни, от които само археолозите се впечатляват.
....
Надписите от Ситово, Кранево и Градешница трябва да престанат да са просто сензационни новинарски заглавия. И траките трябва да престанат да са само някакъв отдавна изчезнал незнаен народ. Защото те могат да са билетът ни към това да се превърнем в една от най-магнетичните и атрактивни туристически дестинации в света. И не, това не звучи гръмко или пресилено. Имаме повече от тай-големите туристически градове и държави. И е само въпрос на далновидност, ум и воля да го докажем.
Actualno


Да, прави си!
всичко е точно!

Спартак е реален, тракийски герой!
Той и Александър е наш, но овчедушието ни може да доведе до там, да го изкарат грък
Но друго е вси пак от низините да си герой, друго е да си геройу, когато държавната машина е зад тебе

Както на Александър е хрумнала гениалната идея ,да намери катерачи и да се изкачат над отвесните скали над крепостта на Оксиарт-бъдещият му тъст, баща на Роксана, така на Спартак пък е хрумнала идеята и е намерил начин да се спуснат по отвесния склон на Везувий
И в двата случая противникът от изненада търпи поражение и капитулира
Оксиарт казал, че ако са птици ,ще се качат на скалите Е, качили се!
После му става съюзник!
Велики личности има сред траките Ами най великият император на ИРИ- Юстиниан е също трак И колко други!...

Хубава вечер, Ати!
цитирай
11. shtaparov - Проблемът е, че значимите власти у ...
30.11.2016 22:14
Проблемът е,че значимите власти у нас изглежда са контролирани от сили,които не се интересуват от мнението на ООН и на безпристрастната наука- тях повече ги вълнува мнението на Москва и на Белград...
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
30.11.2016 22:39
shtaparov написа:
Проблемът е,че значимите власти у нас изглежда са контролирани от сили,които не се интересуват от мнението на ООН и на безпристрастната наука- тях повече ги вълнува мнението на Москва и на Белград...


Да, ветропоказателят се ориентира според вятъра
А той, вятърът, може да дойде и от най- невероятна точка
Все пак да отбележим главните му посоки-север, юг, изток и запад, както и междинните
А като метрополитени, не бива да пренебрегваме Анкара, Атина, Брюксел , Вашингтон------
Ако са за истината- добре са дошли! Ако е за фалшивото гръцко величие- да си се занимават с него, без да бъркат нас!

Хубава вечер!
цитирай
13. slavian - Някой тук да е чувал за намерен си...
01.12.2016 19:14
Някой тук да е чувал за намерен сигурен артефакт от славяни по нашите земи? Какво толкова ви притеснява, че сме потомци на римлани и траки, че трябва да се оприличаваме с някакви неграмотни племена дошли от някъде си?
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Славян!
01.12.2016 22:30
slavian написа:
Някой тук да е чувал за намерен сигурен артефакт от славяни по нашите земи? Какво толкова ви притеснява, че сме потомци на римлани и траки, че трябва да се оприличаваме с някакви неграмотни племена дошли от някъде си?


На, това е интересното!
защо се търси произходът ни сред пришълци, узурпатори и така нататък?!
Има цел в това!
И облъчването, колко опасно е да сме наследници на траките?
А кое му е достойното пък да сме наследници на по- горните?
Човекът ни го е казал в прав текст Имаме Спартак, световна величина е, да го използваме!
Не казва , да се срамуваме от него!
Хубава вечер!
цитирай
15. pvdaskalov - * ! *
02.12.2016 17:56
Лео, изненадан съм, че "воюваш" срещу съмненията наследници ли сме на траките. Над трийсет години съм бил сред и в услуга на археолозите. Никога не съм чул в частен разговор или прочел в научна литература, че ние не сме наследници на траките. Имахме и продължава да съществува секция "Тракология", имаме Институт по Тракология. Освен материалните останки, на анализ се подлага и приемствеността на обичаите. Ако траките са били изтребени до крак, а не са били заляни от славянската вълна и уж върналите се в родината си българи, как са се запазили ЧИСТО тракийските обичаи и вярвания, черти в характера, бойни умения и неудържим, безстрашен, безсмъртен порив, нагон, инстинкт за победа, невероятното чувство за народностна и териториална принадлежност?
Преди много години споделих с Василка Герасимова (епиграф), дъщерята на добре известния нумизмат Тодор Герасимов, няма ли родствена връзка между ТРаки, еТРуски и ТюРки,на което тя ми се усмихна снизходително, Бог да я прости, и каза: "Това отдавна се знае." С нея и баща й бяхме не само колеги, но и живеехме в кооперации една срещу друга на ул. Венелин.
Това мога да кажа и да допълня, че резки граници между Праистория, Тракийски период, Античност и Средновековие НЯМА.
Бъди жив и здрав, Лео.
П и е р
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Пиер!
02.12.2016 22:05
pvdaskalov написа:
Лео, изненадан съм, че "воюваш" срещу съмненията наследници ли сме на траките. Над трийсет години съм бил сред и в услуга на археолозите. Никога не съм чул в частен разговор или прочел в научна литература, че ние не сме наследници на траките. Имахме и продължава да съществува секция "Тракология", имаме Институт по Тракология. Освен материалните останки, на анализ се подлага и приемствеността на обичаите. Ако траките са били изтребени до крак, а не са били заляни от славянската вълна и уж върналите се в родината си българи, как са се запазили ЧИСТО тракийските обичаи и вярвания, черти в характера, бойни умения и неудържим, безстрашен, безсмъртен порив, нагон, инстинкт за победа, невероятното чувство за народностна и териториална принадлежност?
Преди много години споделих с Василка Герасимова (епиграф), дъщерята на добре известния нумизмат Тодор Герасимов, няма ли родствена връзка между ТРаки, еТРуски и ТюРки,на което тя ми се усмихна снизходително, Бог да я прости, и каза: "Това отдавна се знае." С нея и баща й бяхме не само колеги, но и живеехме в кооперации една срещу друга на ул. Венелин.
Това мога да кажа и да допълня, че резки граници между Праистория, Тракийски период, Античност и Средновековие НЯМА.
Бъди жив и здрав, Лео.
П и е р


Виж, за тюрките не съм съгласен А, че после са се поомесили с местните по женска линия, това - да!


Въпросът е друг! в частни разговори го признават, но официално " пробутват" тракедонизъм- също в кавички
Ние сме преки наследници на траките, а в същото време ни изкарват пришълци и узурпатори
Ето , с това воювам

И това в прав текст ни го е казал човек, представляващ ООН Че сме скромни по отношение на тракийското ни наследство че възвеличаваме античните гърци и в същото време сме прекалено скромни за траките
Има ли по голям античен герой , реален, от Спартак? Да се опълчи на Рим, в могъществото му, да обедини робите от всякакъв род и да разтърси от основи ,най- голямата сила на древността?!
А ние мълчим и чакаме други да ни кажат какво и как да правим?!
И колко други императори траки има в двете римски империи!
А ние се изкарваме пришълци и узурпатори в/ на /собствените си земи
Ето това трябва да бъде казано ясно
Не номадите дошли от днешен Тюркменистан да се изкалрват траки, а ние-Хуни?! Колкото нашият корен е хунски, толкова и те са с тракийски корен
Просто траките изпреварват хуни и тюрки с хилядолетия
Все едно да се каже ,че дядото носи името на внучето Без да ровим за родствени връзки

Та това мълчание , за родствените ни връзки е направило впечатление и на външен човек!
И той дава правилен съвет!
Срещу това удобно за някои мълчание воювам!
СЪВСЕМ ЯСНО ТРЯБВА ДА СЕ КАЖЕ, ЧЕ НИЕ СМЕ НАСЛЕДНИЦИ НА ТРАКИТЕ А НЕ НАСТАНИЛИ СЕ В ИЗПРАЗНЕНИТЕ ОТ ТЯХ ЗЕМИ

Спокойна нощ, Пиер!
цитирай
17. krumbelosvet - Поздравления и благодарност.
03.12.2016 06:39
За съжаление, прочетох поста след като бях публикувал "Трако-славяна-български ПОВРАТ В СВЕТОВНАТА ИСТОРИЯ". Явно са назрели тия истини и ако е рекъл Бог, те неизбежно ще се отразят на съвременната и БЙДЕЩАТА история.
ПП: Но защо да се започне със Спартак? Акцент върху Спартак? Победения и разпънатия, символ на западната победа над изтока вече над 2000 години? Това ми напомня една соц случка. Наши специалисти от Балкантурист отишли в Англия да поучат пазара и да рекламират българските курорти. Там любезно им подарили плочи с английски песни, които незабавно били включени в репертоара на най-елитните заведения. После се оказало, че са ни подарили музика, която се пуска в най-долнопробните заведения в Англия...
цитирай
18. monarh1991 - Здравей, приятелю Лео
03.12.2016 13:34
Страхотна тема, както винаги! Какво по-голямо доказателство от съществуването на такива неща като обичаите кукерство, нестинарство, Трифон Зарезан -отглас от Дионисиевите мистерии, дори Свети Георги е ехо на почитането на Тракийския конник -Херос, те няма как да са дошли от нищото. Стефан Цанев даже споменава за генетическо проучване, че към 40 процента от кръвта в жилите ни е тракийска. А може би повече? Поздрави!!!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
03.12.2016 14:16
krumbelosvet написа:
За съжаление, прочетох поста след като бях публикувал "Трако-славяна-български ПОВРАТ В СВЕТОВНАТА ИСТОРИЯ". Явно са назрели тия истини и ако е рекъл Бог, те неизбежно ще се отразят на съвременната и БЙДЕЩАТА история.
ПП: Но защо да се започне със Спартак? Акцент върху Спартак? Победения и разпънатия, символ на западната победа над изтока вече над 2000 години? Това ми напомня една соц случка. Наши специалисти от Балкантурист отишли в Англия да поучат пазара и да рекламират българските курорти. Там любезно им подарили плочи с английски песни, които незабавно били включени в репертоара на най-елитните заведения. После се оказало, че са ни подарили музика, която се пуска в най-долнопробните заведения в Англия...


Здравей, приятелю!
Не е открит трупа на Спартак!
Не е и между разпнатите
Мистерия е ,какво е станало с него Намерил е начин, да не бъде унизен в смъртта! Още едно доказателство за величието му!
На Рим в този период , а и още 200 години след него ,никой не е можел да се противопостави! Още повече ,пък разнородна войска като тази на Спартак Това е уникално, неговото!
А Спартак води равностойни битки, близо три години ,в сърцето на Рим Това го е правил само Ханибал преди него Но зад Ханибал стои държавна структура, логистика, резерви Зад Спартак стои само собствената му импровизация, нищо друго
И разнородна войска, трудна за управление Някои, гледайки отстрани Спартак, считат ,че могат по добре да се справят от него-Еномай- Крис, например Но отделени от силната му десница, стават веднага жертва на римската организация
Това, в края на краищата, да загубиш битката от могъщ противник, като далече нямаш неговите ресурси и възможности е достойна загуба
Прибегнали са до варварско разпъване, за да предотвратят бъдещи такива движения Да знае, който посмее отново, какво го чака!
Иначе е сигурно, че Рим е оценил достойно качествата на Спартак
Затова и името му е живо над 2000 години

Хубав ден!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, млади приятелю!
03.12.2016 14:23
monarh1991 написа:
Страхотна тема, както винаги! Какво по-голямо доказателство от съществуването на такива неща като обичаите кукерство, нестинарство, Трифон Зарезан -отглас от Дионисиевите мистерии, дори Свети Георги е ехо на почитането на Тракийския конник -Херос, те няма как да са дошли от нищото. Стефан Цанев даже споменава за генетическо проучване, че към 40 процента от кръвта в жилите ни е тракийска. А може би повече? Поздрави!!!


Благодаря ти искрено за хубавото допълнение Напълно съм съгласен с написаното от тебе!
Да, имаме и още една, силна тракийска черта Не можем да се обединим Толкова е силна, че не се е променила и на милиметър през хилядолетията Същите сме, като тогава
Херодот е казал за траките, за силата им, че обединят ли се, никой в света не е в състояние да ги победи
Е, тук сега е останало само ядрото, но единството отново го няма!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139632
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102602
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031