Постинг
29.11.2016 14:00 -
Какво казват други за нас и за ..траките
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 5899 Коментари: 20 Гласове:
Последна промяна: 29.11.2016 14:36
Прочетен: 5899 Коментари: 20 Гласове:
42
Последна промяна: 29.11.2016 14:36
Противно на разбиранията и на стила ми, тук ще цитирам дословно Не за друго, а за да не бъда обвинен от отявлени недоброжелатили в манипулативност
Текстът е адресиран целенасочено към "борците", не против фашизма, а срещу измисления книжен тигър- тракедонизма!
Дано успеят да разберат или видят колко са жалки в напъните си, ако са искрени наистина!
А са в пъти по - жалки , ако са пък поръчкови!
В днешния брой на вестник " Телеграф", от 29. 11 2016, вторник , е публикувано обширно интервю с Генералния секретар на Световната Организация по туризма към ООН - д-р Талеб Рифай!
Интервюто е на фаталната/ за борците/ тринадесета страница на вестника
Автор е журналистката Елена Иванова
Няма да занимавам никой с цялото интервю
Само с един неин въпрос и ,разбира се, с височайшия отговор
Въпрос на Иванова:
С КАКВО МОЖЕ ДА СТАНЕ ИЗВЕСТНА СТРАНАТА НИ В СВЕТОВЕН МАЩАБ?
Отговорът на г-н ТАЛЕБ РИФАЙ!
" България може да станее известна като страна на траките, А БЪЛГАРИТЕ СА ТЕХНИ НАСЛЕДНИЦИ! Може да разкажете нови истории на света Трябва да се популяризира историята, тъй като много малко се знае за траките Проблемът е самата цивилизация да стане по- известна.. Понятието траки не е достатъчно ясно Това трябва да бъде изяснено и разпространено След това ПРИЗНАВАНЕТО ВИ КАТО НАСЛЕДНИЦИ НА ТРАКИТЕ ЩЕ СТАНЕ АВТОМАТИЧНО
И ВИЕ ТРЯБВА ДА ГО НАПРАВИТЕ КАТО БЪЛГАРИ!
Аз имам предложение
Целият свят ЗНАЕ КОЙ Е СПАРТАК, за революцията , която е вдигнал и филмите, които са направени за него! Той е изграден бранд, който е много разпознаваем
Използвайте тази възможност ,за популяризиране на страната си!"- Край на цитата
Няма нещо от това интервю, което по някакъв начин да не е било включено в различни мой постинги
Разбира се и други, и по- задълбочено са писали по темата
Май трябва да се използуват като мото словата на Паисий, натам отива работата
Добре е от време на време, все пак чужденци като д- р Талеб РИФАЙ да ни вразумяват, ако изобщо подлежим на вразумяване!?
Текстът е адресиран целенасочено към "борците", не против фашизма, а срещу измисления книжен тигър- тракедонизма!
Дано успеят да разберат или видят колко са жалки в напъните си, ако са искрени наистина!
А са в пъти по - жалки , ако са пък поръчкови!
В днешния брой на вестник " Телеграф", от 29. 11 2016, вторник , е публикувано обширно интервю с Генералния секретар на Световната Организация по туризма към ООН - д-р Талеб Рифай!
Интервюто е на фаталната/ за борците/ тринадесета страница на вестника
Автор е журналистката Елена Иванова
Няма да занимавам никой с цялото интервю
Само с един неин въпрос и ,разбира се, с височайшия отговор
Въпрос на Иванова:
С КАКВО МОЖЕ ДА СТАНЕ ИЗВЕСТНА СТРАНАТА НИ В СВЕТОВЕН МАЩАБ?
Отговорът на г-н ТАЛЕБ РИФАЙ!
" България може да станее известна като страна на траките, А БЪЛГАРИТЕ СА ТЕХНИ НАСЛЕДНИЦИ! Може да разкажете нови истории на света Трябва да се популяризира историята, тъй като много малко се знае за траките Проблемът е самата цивилизация да стане по- известна.. Понятието траки не е достатъчно ясно Това трябва да бъде изяснено и разпространено След това ПРИЗНАВАНЕТО ВИ КАТО НАСЛЕДНИЦИ НА ТРАКИТЕ ЩЕ СТАНЕ АВТОМАТИЧНО
И ВИЕ ТРЯБВА ДА ГО НАПРАВИТЕ КАТО БЪЛГАРИ!
Аз имам предложение
Целият свят ЗНАЕ КОЙ Е СПАРТАК, за революцията , която е вдигнал и филмите, които са направени за него! Той е изграден бранд, който е много разпознаваем
Използвайте тази възможност ,за популяризиране на страната си!"- Край на цитата
Няма нещо от това интервю, което по някакъв начин да не е било включено в различни мой постинги
Разбира се и други, и по- задълбочено са писали по темата
Май трябва да се използуват като мото словата на Паисий, натам отива работата
Добре е от време на време, все пак чужденци като д- р Талеб РИФАЙ да ни вразумяват, ако изобщо подлежим на вразумяване!?
Тагове:
Вълнообразно
Интервю с Магдалена Николова за EBF Busi...
Интервю с Магдалена Николова за EBF Busi...
Много интересно, според мен, интервю
Интервю с Магдалена Николова за EBF Busi...
Много интересно, според мен, интервю
Пак ли другите трябва да ни казват какво трябва да направим? За съжаление.
Но, затова е крайно време не с писания тук и там и противопоставяне да се изясняват липсващи детайли от историята ни /или прикриваните/, а с ясна позиция на работещите в звената на БАН да се огласи истината. И сложи край на спекулациите. Поздрави!
цитирайНо, затова е крайно време не с писания тук и там и противопоставяне да се изясняват липсващи детайли от историята ни /или прикриваните/, а с ясна позиция на работещите в звената на БАН да се огласи истината. И сложи край на спекулациите. Поздрави!
2.
flymore -
Споделям напълно
29.11.2016 19:37
29.11.2016 19:37
мнението на Ати!
Един казал, втори рекъл, трети подкрепил...Какво, по дяволите?! Разполагаме с предостатъчно доказателства-артефакти, за да защитим идентичността на всичко онова, произлязло от земята на България!
Спекулациите ги ражда една единствена прослойка.
Поздрави, Иване!
цитирайЕдин казал, втори рекъл, трети подкрепил...Какво, по дяволите?! Разполагаме с предостатъчно доказателства-артефакти, за да защитим идентичността на всичко онова, произлязло от земята на България!
Спекулациите ги ражда една единствена прослойка.
Поздрави, Иване!
tota написа:
Пак ли другите трябва да ни казват какво трябва да направим? За съжаление.
Но, затова е крайно време не с писания тук и там и противопоставяне да се изясняват липсващи детайли от историята ни /или прикриваните/, а с ясна позиция на работещите в звената на БАН да се огласи истината. И сложи край на спекулациите. Поздрави!
Но, затова е крайно време не с писания тук и там и противопоставяне да се изясняват липсващи детайли от историята ни /или прикриваните/, а с ясна позиция на работещите в звената на БАН да се огласи истината. И сложи край на спекулациите. Поздрави!
Да, на нас някой друг трябва да ни каже независимо от къде
Най се цени да е от брюксел или вашингтон
да не е само от България, може и да е от Ескирдаг
Както на времето един кмет се оправда, че никой не може да е пророк в града си да, прав беше!
Това ,че ние сме наследници на траките го знаят и в Африка
Защо ли бягаме от това наследство?
Защото с тракийска кръв е Спартак!
Хубава вечер, Ати!
flymore написа:
мнението на Ати!
Един казал, втори рекъл, трети подкрепил...Какво, по дяволите?! Разполагаме с предостатъчно доказателства-артефакти, за да защитим идентичността на всичко онова, произлязло от земята на България!
Спекулациите ги ражда една единствена прослойка.
Поздрави, Иване!
Един казал, втори рекъл, трети подкрепил...Какво, по дяволите?! Разполагаме с предостатъчно доказателства-артефакти, за да защитим идентичността на всичко онова, произлязло от земята на България!
Спекулациите ги ражда една единствена прослойка.
Поздрави, Иване!
Ше продължа от там , където приключи коментарът ми при Ати
Спартак, най- големият реален герой на древността е трак!
Но го възвеличаваха италианци, американци Ние някак си удобно мълчим, не от днес
Сякаш ни е неудобно да признаем, че е наш
Да, не е в наш стил поведението му, не е някоя мижитурка, която чака да и наредят , например да вдигне въстание Или поне да и кажат, да и разрешат
Не можем и не искаме да приемем, че този човешки връх в древността може да бъде наш
Затова бягаме и от тракийското наследство
Не можем да го приемем без Спартак А откажем ли го, естествено и Спартак отпада Затова по- добре да се откажем от траките Спартак е неудобен за всяка, особено самовеличаеща се управа!
Човекът от интервюто ни е напипал слабото място и ни го сочи!
Хубава вечер, Флиморе!
Да опитаме :Време е чужденци като д- р Талеб РИФАЙ да ни вразумяват, ако изобщо подлежим на вразумяване!?
цитирайМного се радвам, че отново повдигаш тази основна за нас, българите, тема. Радостното е, че въпреки усилията на разни заблудители, истината за родството ни с траките все по често ще смущава блаженния им сън. Независимо кой го признава и кой не го признава, тракийският характер, дух, воля, индивидуализъм и практичност ни правят адаптивни и успяващи при всякакви условия и до днес по цял свят. А в рамките на османското владичество особено ясно личат тези качества, помогнали ни да се съхраним като нация и дори да осъществим духовно и материално възраждане, развивайки книжнината, занаятите, търговията, строителството, зографското искуство и да отстояваме самостоятелна църква...
Хубав творчески ден, приятелю!
цитирайХубав творчески ден, приятелю!
7.
tota -
ООН: България стои върху „златна мина“! Погребвате нещо велико! Може да печелите милиарди от
30.11.2016 14:59
30.11.2016 14:59
http://zaneq/?p=10835
....
И на никой не му хрумва да покани целия свят в земята на Орфей и Спартак.
....
Всичко онова, за което гърците лъжат, при нас е доказана истина.
....
Тракийските светилища трябва да престанат да са купчина камъни, от които само археолозите се впечатляват.
....
Надписите от Ситово, Кранево и Градешница трябва да престанат да са просто сензационни новинарски заглавия. И траките трябва да престанат да са само някакъв отдавна изчезнал незнаен народ. Защото те могат да са билетът ни към това да се превърнем в една от най-магнетичните и атрактивни туристически дестинации в света. И не, това не звучи гръмко или пресилено. Имаме повече от тай-големите туристически градове и държави. И е само въпрос на далновидност, ум и воля да го докажем.
Actualno
цитирай....
И на никой не му хрумва да покани целия свят в земята на Орфей и Спартак.
....
Всичко онова, за което гърците лъжат, при нас е доказана истина.
....
Тракийските светилища трябва да престанат да са купчина камъни, от които само археолозите се впечатляват.
....
Надписите от Ситово, Кранево и Градешница трябва да престанат да са просто сензационни новинарски заглавия. И траките трябва да престанат да са само някакъв отдавна изчезнал незнаен народ. Защото те могат да са билетът ни към това да се превърнем в една от най-магнетичните и атрактивни туристически дестинации в света. И не, това не звучи гръмко или пресилено. Имаме повече от тай-големите туристически градове и държави. И е само въпрос на далновидност, ум и воля да го докажем.
Actualno
zaw12929 написа:
Да опитаме :Време е чужденци като д- р Талеб РИФАЙ да ни вразумяват, ако изобщо подлежим на вразумяване!?
Може да звучи звусмислено
Всъщност вдигнал съм ръце от нашето ,как да го нарека, хайде по - меко- благоразумие
Смята се, че ако нещо се каже от Българин, нещо не го бива, виж, друго е , ако същото го каже чужденец!
Направо ми се повдига от антитракийските " обосновки" тук! Нека чужденецът да им го каже на такива, че сме наследници и то първа линия на траките, та да уврат, ако могат!
хубава вечер!
batogo написа:
Много се радвам, че отново повдигаш тази основна за нас, българите, тема. Радостното е, че въпреки усилията на разни заблудители, истината за родството ни с траките все по често ще смущава блаженния им сън. Независимо кой го признава и кой не го признава, тракийският характер, дух, воля, индивидуализъм и практичност ни правят адаптивни и успяващи при всякакви условия и до днес по цял свят. А в рамките на османското владичество особено ясно личат тези качества, помогнали ни да се съхраним като нация и дори да осъществим духовно и материално възраждане, развивайки книжнината, занаятите, търговията, строителството, зографското искуство и да отстояваме самостоятелна църква...
Хубав творчески ден, приятелю!
Хубав творчески ден, приятелю!
Много хубаво и точно си дефинирал траките!
Ами тя основната им черта е основна и за нас!
Ние не можем да се обединим
Иначе, както правилно е отбелязал Херодот, обединят ли се траките, никой в света не е в състояние да ги победи
Победени сме от момента на разединението
Кубрат го е казал на синовете си! Разединена средновековна България е била затова лесна плячка Виж , при Калоян, треперили са всички от него!
Трябва ни някой, като Калоян сега, да станем каквито сме били- достойни за уважение!
Спартак?!
За древността няма по- голям герой- реален имам предвид, от него
Управници и сега треперят от него, от духа му! Затова го държат в миманса!
Хубава вечер, приятелю!
tota написа:
http://zaneq/?p=10835
....
И на никой не му хрумва да покани целия свят в земята на Орфей и Спартак.
....
Всичко онова, за което гърците лъжат, при нас е доказана истина.
....
Тракийските светилища трябва да престанат да са купчина камъни, от които само археолозите се впечатляват.
....
Надписите от Ситово, Кранево и Градешница трябва да престанат да са просто сензационни новинарски заглавия. И траките трябва да престанат да са само някакъв отдавна изчезнал незнаен народ. Защото те могат да са билетът ни към това да се превърнем в една от най-магнетичните и атрактивни туристически дестинации в света. И не, това не звучи гръмко или пресилено. Имаме повече от тай-големите туристически градове и държави. И е само въпрос на далновидност, ум и воля да го докажем.
Actualno
....
И на никой не му хрумва да покани целия свят в земята на Орфей и Спартак.
....
Всичко онова, за което гърците лъжат, при нас е доказана истина.
....
Тракийските светилища трябва да престанат да са купчина камъни, от които само археолозите се впечатляват.
....
Надписите от Ситово, Кранево и Градешница трябва да престанат да са просто сензационни новинарски заглавия. И траките трябва да престанат да са само някакъв отдавна изчезнал незнаен народ. Защото те могат да са билетът ни към това да се превърнем в една от най-магнетичните и атрактивни туристически дестинации в света. И не, това не звучи гръмко или пресилено. Имаме повече от тай-големите туристически градове и държави. И е само въпрос на далновидност, ум и воля да го докажем.
Actualno
Да, прави си!
всичко е точно!
Спартак е реален, тракийски герой!
Той и Александър е наш, но овчедушието ни може да доведе до там, да го изкарат грък
Но друго е вси пак от низините да си герой, друго е да си геройу, когато държавната машина е зад тебе
Както на Александър е хрумнала гениалната идея ,да намери катерачи и да се изкачат над отвесните скали над крепостта на Оксиарт-бъдещият му тъст, баща на Роксана, така на Спартак пък е хрумнала идеята и е намерил начин да се спуснат по отвесния склон на Везувий
И в двата случая противникът от изненада търпи поражение и капитулира
Оксиарт казал, че ако са птици ,ще се качат на скалите Е, качили се!
После му става съюзник!
Велики личности има сред траките Ами най великият император на ИРИ- Юстиниан е също трак И колко други!...
Хубава вечер, Ати!
Проблемът е,че значимите власти у нас изглежда са контролирани от сили,които не се интересуват от мнението на ООН и на безпристрастната наука- тях повече ги вълнува мнението на Москва и на Белград...
цитирайshtaparov написа:
Проблемът е,че значимите власти у нас изглежда са контролирани от сили,които не се интересуват от мнението на ООН и на безпристрастната наука- тях повече ги вълнува мнението на Москва и на Белград...
Да, ветропоказателят се ориентира според вятъра
А той, вятърът, може да дойде и от най- невероятна точка
Все пак да отбележим главните му посоки-север, юг, изток и запад, както и междинните
А като метрополитени, не бива да пренебрегваме Анкара, Атина, Брюксел , Вашингтон------
Ако са за истината- добре са дошли! Ако е за фалшивото гръцко величие- да си се занимават с него, без да бъркат нас!
Хубава вечер!
Някой тук да е чувал за намерен сигурен артефакт от славяни по нашите земи? Какво толкова ви притеснява, че сме потомци на римлани и траки, че трябва да се оприличаваме с някакви неграмотни племена дошли от някъде си?
цитирайslavian написа:
Някой тук да е чувал за намерен сигурен артефакт от славяни по нашите земи? Какво толкова ви притеснява, че сме потомци на римлани и траки, че трябва да се оприличаваме с някакви неграмотни племена дошли от някъде си?
На, това е интересното!
защо се търси произходът ни сред пришълци, узурпатори и така нататък?!
Има цел в това!
И облъчването, колко опасно е да сме наследници на траките?
А кое му е достойното пък да сме наследници на по- горните?
Човекът ни го е казал в прав текст Имаме Спартак, световна величина е, да го използваме!
Не казва , да се срамуваме от него!
Хубава вечер!
Лео, изненадан съм, че "воюваш" срещу съмненията наследници ли сме на траките. Над трийсет години съм бил сред и в услуга на археолозите. Никога не съм чул в частен разговор или прочел в научна литература, че ние не сме наследници на траките. Имахме и продължава да съществува секция "Тракология", имаме Институт по Тракология. Освен материалните останки, на анализ се подлага и приемствеността на обичаите. Ако траките са били изтребени до крак, а не са били заляни от славянската вълна и уж върналите се в родината си българи, как са се запазили ЧИСТО тракийските обичаи и вярвания, черти в характера, бойни умения и неудържим, безстрашен, безсмъртен порив, нагон, инстинкт за победа, невероятното чувство за народностна и териториална принадлежност?
Преди много години споделих с Василка Герасимова (епиграф), дъщерята на добре известния нумизмат Тодор Герасимов, няма ли родствена връзка между ТРаки, еТРуски и ТюРки,на което тя ми се усмихна снизходително, Бог да я прости, и каза: "Това отдавна се знае." С нея и баща й бяхме не само колеги, но и живеехме в кооперации една срещу друга на ул. Венелин.
Това мога да кажа и да допълня, че резки граници между Праистория, Тракийски период, Античност и Средновековие НЯМА.
Бъди жив и здрав, Лео.
П и е р
цитирайПреди много години споделих с Василка Герасимова (епиграф), дъщерята на добре известния нумизмат Тодор Герасимов, няма ли родствена връзка между ТРаки, еТРуски и ТюРки,на което тя ми се усмихна снизходително, Бог да я прости, и каза: "Това отдавна се знае." С нея и баща й бяхме не само колеги, но и живеехме в кооперации една срещу друга на ул. Венелин.
Това мога да кажа и да допълня, че резки граници между Праистория, Тракийски период, Античност и Средновековие НЯМА.
Бъди жив и здрав, Лео.
П и е р
pvdaskalov написа:
Лео, изненадан съм, че "воюваш" срещу съмненията наследници ли сме на траките. Над трийсет години съм бил сред и в услуга на археолозите. Никога не съм чул в частен разговор или прочел в научна литература, че ние не сме наследници на траките. Имахме и продължава да съществува секция "Тракология", имаме Институт по Тракология. Освен материалните останки, на анализ се подлага и приемствеността на обичаите. Ако траките са били изтребени до крак, а не са били заляни от славянската вълна и уж върналите се в родината си българи, как са се запазили ЧИСТО тракийските обичаи и вярвания, черти в характера, бойни умения и неудържим, безстрашен, безсмъртен порив, нагон, инстинкт за победа, невероятното чувство за народностна и териториална принадлежност?
Преди много години споделих с Василка Герасимова (епиграф), дъщерята на добре известния нумизмат Тодор Герасимов, няма ли родствена връзка между ТРаки, еТРуски и ТюРки,на което тя ми се усмихна снизходително, Бог да я прости, и каза: "Това отдавна се знае." С нея и баща й бяхме не само колеги, но и живеехме в кооперации една срещу друга на ул. Венелин.
Това мога да кажа и да допълня, че резки граници между Праистория, Тракийски период, Античност и Средновековие НЯМА.
Бъди жив и здрав, Лео.
П и е р
Преди много години споделих с Василка Герасимова (епиграф), дъщерята на добре известния нумизмат Тодор Герасимов, няма ли родствена връзка между ТРаки, еТРуски и ТюРки,на което тя ми се усмихна снизходително, Бог да я прости, и каза: "Това отдавна се знае." С нея и баща й бяхме не само колеги, но и живеехме в кооперации една срещу друга на ул. Венелин.
Това мога да кажа и да допълня, че резки граници между Праистория, Тракийски период, Античност и Средновековие НЯМА.
Бъди жив и здрав, Лео.
П и е р
Виж, за тюрките не съм съгласен А, че после са се поомесили с местните по женска линия, това - да!
Въпросът е друг! в частни разговори го признават, но официално " пробутват" тракедонизъм- също в кавички
Ние сме преки наследници на траките, а в същото време ни изкарват пришълци и узурпатори
Ето , с това воювам
И това в прав текст ни го е казал човек, представляващ ООН Че сме скромни по отношение на тракийското ни наследство че възвеличаваме античните гърци и в същото време сме прекалено скромни за траките
Има ли по голям античен герой , реален, от Спартак? Да се опълчи на Рим, в могъществото му, да обедини робите от всякакъв род и да разтърси от основи ,най- голямата сила на древността?!
А ние мълчим и чакаме други да ни кажат какво и как да правим?!
И колко други императори траки има в двете римски империи!
А ние се изкарваме пришълци и узурпатори в/ на /собствените си земи
Ето това трябва да бъде казано ясно
Не номадите дошли от днешен Тюркменистан да се изкалрват траки, а ние-Хуни?! Колкото нашият корен е хунски, толкова и те са с тракийски корен
Просто траките изпреварват хуни и тюрки с хилядолетия
Все едно да се каже ,че дядото носи името на внучето Без да ровим за родствени връзки
Та това мълчание , за родствените ни връзки е направило впечатление и на външен човек!
И той дава правилен съвет!
Срещу това удобно за някои мълчание воювам!
СЪВСЕМ ЯСНО ТРЯБВА ДА СЕ КАЖЕ, ЧЕ НИЕ СМЕ НАСЛЕДНИЦИ НА ТРАКИТЕ А НЕ НАСТАНИЛИ СЕ В ИЗПРАЗНЕНИТЕ ОТ ТЯХ ЗЕМИ
Спокойна нощ, Пиер!
За съжаление, прочетох поста след като бях публикувал "Трако-славяна-български ПОВРАТ В СВЕТОВНАТА ИСТОРИЯ". Явно са назрели тия истини и ако е рекъл Бог, те неизбежно ще се отразят на съвременната и БЙДЕЩАТА история.
ПП: Но защо да се започне със Спартак? Акцент върху Спартак? Победения и разпънатия, символ на западната победа над изтока вече над 2000 години? Това ми напомня една соц случка. Наши специалисти от Балкантурист отишли в Англия да поучат пазара и да рекламират българските курорти. Там любезно им подарили плочи с английски песни, които незабавно били включени в репертоара на най-елитните заведения. После се оказало, че са ни подарили музика, която се пуска в най-долнопробните заведения в Англия...
цитирайПП: Но защо да се започне със Спартак? Акцент върху Спартак? Победения и разпънатия, символ на западната победа над изтока вече над 2000 години? Това ми напомня една соц случка. Наши специалисти от Балкантурист отишли в Англия да поучат пазара и да рекламират българските курорти. Там любезно им подарили плочи с английски песни, които незабавно били включени в репертоара на най-елитните заведения. После се оказало, че са ни подарили музика, която се пуска в най-долнопробните заведения в Англия...
Страхотна тема, както винаги! Какво по-голямо доказателство от съществуването на такива неща като обичаите кукерство, нестинарство, Трифон Зарезан -отглас от Дионисиевите мистерии, дори Свети Георги е ехо на почитането на Тракийския конник -Херос, те няма как да са дошли от нищото. Стефан Цанев даже споменава за генетическо проучване, че към 40 процента от кръвта в жилите ни е тракийска. А може би повече? Поздрави!!!
цитирайkrumbelosvet написа:
За съжаление, прочетох поста след като бях публикувал "Трако-славяна-български ПОВРАТ В СВЕТОВНАТА ИСТОРИЯ". Явно са назрели тия истини и ако е рекъл Бог, те неизбежно ще се отразят на съвременната и БЙДЕЩАТА история.
ПП: Но защо да се започне със Спартак? Акцент върху Спартак? Победения и разпънатия, символ на западната победа над изтока вече над 2000 години? Това ми напомня една соц случка. Наши специалисти от Балкантурист отишли в Англия да поучат пазара и да рекламират българските курорти. Там любезно им подарили плочи с английски песни, които незабавно били включени в репертоара на най-елитните заведения. После се оказало, че са ни подарили музика, която се пуска в най-долнопробните заведения в Англия...
ПП: Но защо да се започне със Спартак? Акцент върху Спартак? Победения и разпънатия, символ на западната победа над изтока вече над 2000 години? Това ми напомня една соц случка. Наши специалисти от Балкантурист отишли в Англия да поучат пазара и да рекламират българските курорти. Там любезно им подарили плочи с английски песни, които незабавно били включени в репертоара на най-елитните заведения. После се оказало, че са ни подарили музика, която се пуска в най-долнопробните заведения в Англия...
Здравей, приятелю!
Не е открит трупа на Спартак!
Не е и между разпнатите
Мистерия е ,какво е станало с него Намерил е начин, да не бъде унизен в смъртта! Още едно доказателство за величието му!
На Рим в този период , а и още 200 години след него ,никой не е можел да се противопостави! Още повече ,пък разнородна войска като тази на Спартак Това е уникално, неговото!
А Спартак води равностойни битки, близо три години ,в сърцето на Рим Това го е правил само Ханибал преди него Но зад Ханибал стои държавна структура, логистика, резерви Зад Спартак стои само собствената му импровизация, нищо друго
И разнородна войска, трудна за управление Някои, гледайки отстрани Спартак, считат ,че могат по добре да се справят от него-Еномай- Крис, например Но отделени от силната му десница, стават веднага жертва на римската организация
Това, в края на краищата, да загубиш битката от могъщ противник, като далече нямаш неговите ресурси и възможности е достойна загуба
Прибегнали са до варварско разпъване, за да предотвратят бъдещи такива движения Да знае, който посмее отново, какво го чака!
Иначе е сигурно, че Рим е оценил достойно качествата на Спартак
Затова и името му е живо над 2000 години
Хубав ден!
monarh1991 написа:
Страхотна тема, както винаги! Какво по-голямо доказателство от съществуването на такива неща като обичаите кукерство, нестинарство, Трифон Зарезан -отглас от Дионисиевите мистерии, дори Свети Георги е ехо на почитането на Тракийския конник -Херос, те няма как да са дошли от нищото. Стефан Цанев даже споменава за генетическо проучване, че към 40 процента от кръвта в жилите ни е тракийска. А може би повече? Поздрави!!!
Благодаря ти искрено за хубавото допълнение Напълно съм съгласен с написаното от тебе!
Да, имаме и още една, силна тракийска черта Не можем да се обединим Толкова е силна, че не се е променила и на милиметър през хилядолетията Същите сме, като тогава
Херодот е казал за траките, за силата им, че обединят ли се, никой в света не е в състояние да ги победи
Е, тук сега е останало само ядрото, но единството отново го няма!
Хубав ден, приятелю!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 103070