Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2017 23:46 - Защо някои не харесват Тръмп
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5979 Коментари: 22 Гласове:
36

Последна промяна: 22.01.2017 23:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Да тръгнем по политическа линия
Мразят го, ще рече някой,  русофобите!
Нали ще нормализира отношенията с Русия, те увисват Трябва да стават други фоби, а не им е ясно какви? И може в бързината да сбъркат! Ама във велика Америка да има толкова русофоби? Те , американците, са много над другите, могат да  ги презират, но чак да мразят?! Това е прекалено, нали!?
Значи омраза на база политика е съмнителна!

Момент, той беше влезнал в устата на пресата, когато беше женен за друга източно европейка-чехкинята Ивана И тя беше някакъв модел, ако се не лъжа!
Излиза,  че си пада по славянки, при това с класа по красота над останалите красавици
И тогава, човек, като вземе вестник, първата му работа беше да потърси, има ли нещо написано за Тръмп и Ивана?!
Приказката свърши, но писанията продължиха , за развода този път!

Май напипахме следата  Както казват французите-Шерше ла фам!
Търсете жената!

И то май следите са две, а не една!

Стана ясно, политическата линия издиша  Русофобите коментирахме Ако Тръмп е такъв наистина, какъвто го описват, те трябва бързо да променят посоката Докато не е станало късно
Другите са милитаристите Които печелят от война!
Те имат основание,, при това сериозно да негодуват !
Няма войни, няма печалби!
Ама много жени протестират!  Всички те да са изявени милитаристки, май издиша!Хайде, една две, крастави овце има във всяко стадо, ама хиляди?
Не,  това не е сериозно!

Май покрай жените нещата се изясняват
Хайде, чехкинята е в минало време, за нея може недоволните да си спомнят  дьо тан зан тан/ от време на време/ само с неприязън 
Но словенката?!
Сега ще я гледат ката ден, чак ще им втръсне от гледане!
Че и в съня мира няма да им дава  Само като се сетят, че сутринта ,във вестника или по новините ще я видят и ще се разсънят моменталисимо!
Нахалница, да е по- красива от тях! 

Ама тя  пък каква вина има?
Жена е на Тръмп ! Той е виновен, че им е докарал този кошмар!
Ето правдоподобно обяснение Някои жени са недоволни, че Тръмп им е натрапил една жена, която е по хубава от тях!
Да, сериозна причина да са недоволни от него!

Ами мъжете? Те би трябвало да са предоволни, да си плакнат очите!
Да, така е , ама от пръв поглед!
Да, докато си плакнат очите, веднага се сещат, какъв разярен крокодил ги чака в къщи и изтръпват!
Виж, ако не е словенката, няма така често да се сещат , да правят такъв паралел

Така ,че недоволните, първо жени, а след това и мъже от Тръмп,  имат много сериозни основания за това!



Гласувай:
36


Вълнообразно


1. mt46 - Поздрав, Лео!...
23.01.2017 06:59
Не харесват Тръмп феминистки, лесбийки, гейове, защото той не е либераст и няма да защитава правата им...
Лек ден!
цитирай
2. bls - Доналд Тръмп в Туитър: "...
23.01.2017 09:47
Доналд Тръмп в Туитър:
"Мирните протести са отличителен белег на нашата демокрация. Дори и ако не винаги съм съгласен, аз признавам правото на хората да изразяват мнението си."
ОЧАКВАМ ДА ЧУЯ ПУТИН ДА КАЖЕ ТИЯ ДУМИ!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
23.01.2017 11:21
mt46 написа:
Не харесват Тръмп феминистки, лесбийки, гейове, защото той не е либераст и няма да защитава правата им...
Лек ден!


Да, разваля комфорта на някои, това е сигурно!
Но написаното е в шеговита форма, не тип Шарли ебдомадер
Смятам, че никой не би трябвало да се разсърди
Впрочем, ясно се видя, защо Ебдото стана потърпевш!
Тяхното даже не е и сатира
Да, критикувай държавните институции, дай затънал снегорин в снега или такъв, който няма с какво да го рине, но не се подигравай с жертвите

Хубав ден, Марине!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Добре дошъл, Милчев!
23.01.2017 11:28
bls написа:
Доналд Тръмп в Туитър:
"Мирните протести са отличителен белег на нашата демокрация. Дори и ако не винаги съм съгласен, аз признавам правото на хората да изразяват мнението си."
ОЧАКВАМ ДА ЧУЯ ПУТИН ДА КАЖЕ ТИЯ ДУМИ!


Путин за мен е съвършен политик Той има и западна школовка, да не забравяме това
Неговата позиция е на изчакване Не бърза Чака резултат
Доказа го с неизгонването на американските дипломати
Ако Тръмп оцени тази черта на Путин, светът, според мен ще тръгне към добро!
Путин не е Горбачов
Той наистина носи Българското, които не отрече, че го има
Българинът, поне от старо време търси своето Нищо друго Тежко му на този, който го е взел и не иска да го връща
Така, че да ценим българското у Путин и не по съвременен Български начин, да го оплюваме
Нека сме приятели с всички, а не да си купуваме приятелство с цената на предателство
Такива приятели не се ценят
Султанът ги е обезглавявал И с право
Утре ще предадат и него!

Хубав ден!
цитирай
5. germantiger - :)
23.01.2017 13:23
Още по-разговлващ е върпоса за тъкмо обратното и той е комичен - ЗАЩО РУСОФИЛИТЕ ХАРЕСВАТ ТРЪМП?

ето този въпрос е къде-къде по...

ЗАЩОТО ВЧЕРАШНИ МРАЗИТЕЛИ НА САЩ ДНЕС СЕ РАДВАТ НА САЩ - разбира се, радват се лицемерно, неистински и жалко

ЗАЩОТО БИВШИ КОМУНЯГИ/каквито всъщност няма ДНЕС СИМПАТИЗИРАТ НА ТРЪМП

ЗАЩОТО ТЕЗИ КОИТО ЩЯХА ДА УБИВАТ АМЕРИКА, БУКВАЛНО ПИШЕХА ПОСТИНГИ КАК ТЯ ТРЯБВА ДА УМРЕ БУКВАЛНО ФИЗИЧЕСКИ ДНЕС ВИКАТ ЗА ТРЪМП

и това не значи, че нещо се е приоменило в хубаво, зщаото хубавата промяна е съвестта, в дупшата на човека, произлиза от друго, а комуниста си е скот и душевен изрод без значение дали харесва тръмп или не

объркал си въпроса друже или като един русофил но от по-меките излизаш с контрафалц ;) и маскираш нападението като отбрана
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
23.01.2017 14:11
Никакъв не съм Българофил съм, въпреки ,че се намериха някои ,да ме изкарат обратното
И съм за почтеност
Да, най-яростни анти комунисти са бивши партийни функционери
Дълга тема, но се изчерпва с " Крадецът вика, дръжте крадеца"
Човешкият живот е кратък, за да се подлага на лишения и войни ,в комбина За да печелят някои Слава богу ,че и те не живеят повече!
Аз съм просто за разбирателство и сътрудничество
Доброто, ако се постига по различни начини, да се постига Но да не бъде за сметка на друг, колкото и хищническа да е човешката природа Може да се постигне регулация, поне относителна
Америка е продукт на Европа!
По стечение на обстоятелствата е начело
Приели са върхови постижения от Европа и от европейци, за да са на върха
Нека влезат в ролята на регулатори, както в края на ПСВ и в началото на ВСВ
Та мисълта ми е, никога не съм искал унищожение на САЩ, а от позициите които имат, да вземат позиции на регулатор, но към добро
Защото насила хубост не става,, с турското допълнение-и да става -не бива!
На тази, налагана силово демокрация да сложат край!
И да си сътрудничат с Русия, както имаше червен телефон 60- те години и по- късно
Много дълга тема Имат наистина за реформиране, за да оправдаят позицията, която заемат!
Путин!
Има два великолепни хода в международен план
Изчака търпеливо Турция да се извини И прие извинението!
Не изгони реципрочен брой американски дипломати, въпреки, че публична тайна е, ,че всички дипломати се занимават и с шпионаж, включително и промишлен!
Бъдещето ще покаже!
Хубав ден!
цитирай
7. krumbelosvet - О, гергер е като Иванчо.
23.01.2017 17:30
Кой каквото да каже, гергер говори едно и също.
цитирай
8. germantiger - ...
23.01.2017 18:16
Далеч съм от мисъота и очакването ти да посочиш грешни ходове на наПУТИН

за масата русофили той няма такива, но ти понеже си разумен човек, допускаш да греши, убеден съм

моите пунктове не бяха насочени към теб, а към други хора, сред които ти НЕ си

ще се повторя за последен път, за да се прочетат именно те

ЗАЩО РУСОФИЛИТЕ ХАРЕСВАТ ТРЪМП?

ето този въпрос е къде-къде по...

ЗАЩОТО ВЧЕРАШНИ МРАЗИТЕЛИ НА САЩ ДНЕС СЕ РАДВАТ НА САЩ - разбира се, радват се лицемерно, неистински и жалко

ЗАЩОТО БИВШИ КОМУНЯГИ/каквито всъщност няма ДНЕС СИМПАТИЗИРАТ НА ТРЪМП

ЗАЩОТО ТЕЗИ КОИТО ЩЯХА ДА УБИВАТ АМЕРИКА, БУКВАЛНО ПИШЕХА ПОСТИНГИ КАК ТЯ ТРЯБВА ДА УМРЕ БУКВАЛНО ФИЗИЧЕСКИ ДНЕС ВИКАТ ЗА ТРЪМП
цитирай
9. merlin68 - Явно за всичко покрай Тръмп са ви...
23.01.2017 20:14
Явно за всичко покрай Тръмп са виновни славянките... или моделите:))
Иначе баба Клинтъл се присъедини към протестиращите срещу сексиста Тръмп жени, чудя се обаче защо не протестира на времето срещу падащия си по стажантки неин съпруг:)
А на платените русофоби днес не им е лесно, твърде вероятно е, субсидиите да секнат, но това е малката беда. Много по-лошото е, че то-ку виж се случила нова Ялта, и каква стана тя, къде ще се бяга... при Тръмп ли:))) И за да бъде още по гадно на слагачите, в момента цари едно безвремие, една неяснота на къде ще задуха вятъра... та да се пребоядисват ли, да се ослушват ли, или да карат по старому... какъв само кръстопът. Забелязваш ли, че някои като например Пискова отдавна мълчат...
цитирай
10. leonleonovpom2 - Поздрави!
23.01.2017 20:44
krumbelosvet написа:
Кой каквото да каже, гергер говори едно и също.


Не разбрах, кой е гергер и какво означава
Мирча Кришан, имаше такъв, той говореше за Суецкия канал и краставичката, винаги, каквото го питаха завърташе натам и там беше в стихията си!..

Хубава вечер!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Поздрави, Германтигър!
23.01.2017 21:29
germantiger написа:
Далеч съм от мисъота и очакването ти да посочиш грешни ходове на наПУТИН

за масата русофили той няма такива, но ти понеже си разумен човек, допускаш да греши, убеден съм

моите пунктове не бяха насочени към теб, а към други хора, сред които ти НЕ си

ще се повторя за последен път, за да се прочетат именно те

ЗАЩО РУСОФИЛИТЕ ХАРЕСВАТ ТРЪМП?

ето този въпрос е къде-къде по...

ЗАЩОТО ВЧЕРАШНИ МРАЗИТЕЛИ НА САЩ ДНЕС СЕ РАДВАТ НА САЩ - разбира се, радват се лицемерно, неистински и жалко

ЗАЩОТО БИВШИ КОМУНЯГИ/каквито всъщност няма ДНЕС СИМПАТИЗИРАТ НА ТРЪМП

ЗАЩОТО ТЕЗИ КОИТО ЩЯХА ДА УБИВАТ АМЕРИКА, БУКВАЛНО ПИШЕХА ПОСТИНГИ КАК ТЯ ТРЯБВА ДА УМРЕ БУКВАЛНО ФИЗИЧЕСКИ ДНЕС ВИКАТ ЗА ТРЪМП


Никога не съм искал да убиват САЩ!
Виж, да заеме позиция според положението си- да
Както са спасили нас в Ньой! Ако не са били те,-сигурно България нямаше да я има
Както имат заслуги в ликвидирането на колониализма
Ултиматума на Англия-Помощ, но срещу обещание за ликвидиране на империята !
Какво да ти кажа, нямам снимка на Путин себе си!
Но снимка на Кенеди и брат му, стоеше над бюрото ме, още преди промяната

Възхищавал съм се от поведението на Обама, от Путин също!
Помисли си, ако за сваления самолет, което беше провокация, Путин беше отговорил, това щеше да е световна война!
Молех се, да се задоволи с извинение!
И той търпеливо го изчака! Прие го!
Ако се върнем назад, Варшавския пакт беше разпуснат Редно би било и Нато да се разпусне
Това не е моя работа , разбира се, но теоретизирам
Какво означава неразпускането на ОТАН?
Че за него, врагът е налице Кой е този враг?
Оттам идва и подозрителността на Русия Значи е считана за враг ! Ако не е тя, тогава кой е?
Както и да е, не ми е работа да съдя политици, при това съвременни, важното е ,те да направят така, че да се свали напрежението
От съвременна война, победата ще е Пирова!

Хубава вечер!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
23.01.2017 21:51
merlin68 написа:
Явно за всичко покрай Тръмп са виновни славянките... или моделите:))
Иначе баба Клинтъл се присъедини към протестиращите срещу сексиста Тръмп жени, чудя се обаче защо не протестира на времето срещу падащия си по стажантки неин съпруг:)
А на платените русофоби днес не им е лесно, твърде вероятно е, субсидиите да секнат, но това е малката беда. Много по-лошото е, че то-ку виж се случила нова Ялта, и каква стана тя, къде ще се бяга... при Тръмп ли:))) И за да бъде още по гадно на слагачите, в момента цари едно безвремие, една неяснота на къде ще задуха вятъра... та да се пребоядисват ли, да се ослушват ли, или да карат по старому... какъв само кръстопът. Забелязваш ли, че някои като например Пискова отдавна мълчат...


Да, сложно си е времето!
Неясноти!
Не мога да разбера, не им ли е ясно на американците, че изпадат в смешно положение
Или мислят, че останалите не го схващат, затова говорят така?!
Русия им бламирала избора?!
Как така, външен, дори и Русия да е, ще има влияние върху избора?
Протестите срещу Тръмп?!
Ами той е законно избран, в резултат на Избирателната система Защо сега протестират срещу него?
Изместен е центърът на тежеста, трябва да протестират не срещу него и не сега А срещу избирателната система, още преди избора

С бившия директор се видяхме преди време Обсъдихме и вариантът Тръмп- президент Мненията ни бяха диаметрално противоположни
Докато аз смятах, че Тръмп е добрият вариант, той твърдеше, ч той ще надмине Рейгън в резултатите
Че ще ликвидира Русия? И изложи куп аргументи в подкрепа
Замълчах, за да не се скараме
Но мислих много Президентът не взима сам решения Важни са съветниците около него И разни там общества, които дирижират политиката
Но все пак, той с лека ръка не може да се откаже от предизборните си обещания Тогава ще протестират и подкрепящите го!

Хубава вечер, Мерлин!
цитирай
13. germantiger - нищ
24.01.2017 02:21
9. merlin68 - Явно за всичко покрай Тръмп са ви...
23.01 20:14
Явно за всичко покрай Тръмп са виновни славянките... или моделите:))
Иначе баба Клинтъл се присъедини към протестиращите срещу сексиста Тръмп жени, чудя се обаче защо не протестира на времето срещу падащия си по стажантки неин съпруг:)
А на платените русофоби днес не им е лесно, твърде вероятно е, субсидиите да секнат, но това е малката беда. Много по-лошото е, че то-ку виж се случила нова Ялта, и каква стана тя, къде ще се бяга... при Тръмп ли:))) И за да бъде още по гадно на слагачите, в момента цари едно безвремие, една неяснота на къде ще задуха вятъра... та да се пребоядисват ли, да се ослушват ли, или да карат по старому... какъв само кръстопът. Забелязваш ли, че някои като например Пискова отдавна мълчат...

...

грешиш

хлъзгат ви както винаги

с еидн тръмп щатите от мразени взеха да стават постепенно обичани

реално комунизма няма да се върне, реално русията не е направила бг руска като 45 години

реално никой русофоб не е в лагер, а кухел това иска

реално кухел все още не ме е убил

впрочерм ако живота ни срещне, реално кухел вероятно ще е до срещата ни

бг все още е в нато и в ес

реално русия кърви и хвърля ресурси в сирия

реално сащ взе да икономисва ресурси

реално американските бази в европа стоят, дори хукнаха в полша

рабиотата е там, ,че русофилите българските отдавна сте на сухо и сега просто си извъртяхте една чикия, а ония ви прожектират порно, което вие бнъркате със секс мерлине

обаче това няма да стане никога, и за разлика от теб мерлине аз обаче не се заблуждавам в този ми "сън"

примерно в моя сън - германия разрушава трептоу парк, прави си парад на победите, изритва над 50 5 от мигрантите в нея вкл. български и руски боккуци, и започва с руснака по руски, с българина по български да се държи и с турчака по туърски, НО ТОВА НИКОГА НЯМА ДА СТАНЕ

А АКО МОЖЕШЕ ДА СТАНЕ ТАКА БИ БИЛО С П Р А В Е Д Л И В О, като се замислиш, аз не пиша реакциооно а смвсем нормнаещ те езика, ислямита лежащите на помощи, не знаещите езика, ислямистите, масата славянски вековни врагове/защото славяните така определят германия също, нормално е германия да забранби на руснаци да си празнуват 9 май в берлин, да разриуши парка на изнасилвачите итн

аз пиша съвсем нормални неща впрочем, не, защотоони, но за разлика от теб не сънувам тръмп, защото знам че това за което пиоша аз няма стане
цитирай
14. leonleonovpom2 - Впрочем, хубаво, че Мерлин насочи ...
24.01.2017 20:23
Впрочем , хубаво, че Мерлин насочи вниманието към Веселина/ Клинтън/
Тя сама направи съдбата си невесела
А имаше идеалният шанс, ако не сгафи, да бъде избрана и то убедително
Няма се предвид петното, никой не е застрахован от такъв резил
Другият гаф е далече по- голям!
По презумция тя би трябвало да има и то като минимум 50 % поддръжка/от жените/, Все пак е първата жена , кандидат на финала за президент! Тя трябваше да внимава с приказките
А тя размаха картата на милитаристите?! Която подхожда повече на Тръмп Може би да компенсира евентуално негови такива изявления?!
Война с Русия, такава заплаха!
Е, моментално много жени се отдръпнаха от нея Коя нормална жена ще иска да жертва мъж и синове за такава кауза?
цитирай
15. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
26.01.2017 15:16
Ако прочетеш внимателно речта на Тръмп преди да даде клетва, ще ти стане ясно, че той е просто един достоен за президент на Щатите, реално загрижен за народа и държавата си опитен мениджър, постигнал много в живота и готов да постигне още повече за страната си, осмисляйки така живота си в по-напреднала възраст. А илюзиите на Путин, на поклонниците и агентите му у нас и по света ще катастрофират за пореден път в политиката на един решителен, почтен родолюбив, владеещ правилата на играта и неизменно отстояващ интересите на страната и народа си американски президент.
Това е и простичката разлика между американските и руските президенти, както между американската и руската ценностни системи.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
26.01.2017 20:49
Благодаря ти за отзива!
Да, на мен ми хареса именно речта на Тръмп А и изказванията му преди това
САЩ да не бъде световен жандарм, да не изнася и налага" демокрация"!
На демокрация може да се помогне, следователно трябва да я има преди това, а не да бъде изкуствено създание Тогава най- различни типове почват да творят собствена"демокрация" !
Както се и получи
А за Путин или който и друг да е в тези условия, би трябвало да извлече полза , в положителен смисъл, за развитие на Русия
Не твърдя ,че Русия е ангел небесен, но няма как да се забравят двата милиарда от нефта как ни се спестяваха всяка година, как Брежнев с махане на ръка опрощаваше други милиарди, как пазарите им бяха отворени за нас Когато се критикува, редно е да се споменават и плюсовете

Нямаме нужда от противопоставяне, от нова студена война
Може да е идеалистично, но защо да не работят заедно?

Да, ако има извънземна заплаха, тогава ще има обединение, но защо да го няма и сега?!
Със зачитане на особеностите на другия!
Руснакът не е папуас, както някои го представят
По същата логика може да се кажат и много лоши неща за американците, какви са, откъде и защо са отишли там!
По- добре светът да е мирен!
Да се реши изкуствено създаденият проблем с миграцията
Да заработят заедно за това Една грешка не е недопустима, но е недопустимо, тя да не се оправя умишлено

Хубава вечер, Огняне!
цитирай
17. batogo - !!!:)))
27.01.2017 09:20
Иване, съжалявам че не си ме разбрал добре за разликата между американските и руските президенти и ценности.
Понеже говориш за това, което Русия ни е дала ще ти кажа само, че ни е взела стотици пъти повече, отколкото ни е дала. Съжалявам, че и това не го осъзнаваш, но всичко е въпрос на убеждения, гледна точка и желание да се търси Истината, а не удобството.
Хубав ден, приятелю, пък ако искаш, помисли върху думите ми, без да се засягаш! Защото приятелите затова са приятели, за да си казват истината винаги директно.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
27.01.2017 14:52
batogo написа:
Иване, съжалявам че не си ме разбрал добре за разликата между американските и руските президенти и ценности.
Понеже говориш за това, което Русия ни е дала ще ти кажа само, че ни е взела стотици пъти повече, отколкото ни е дала. Съжалявам, че и това не го осъзнаваш, но всичко е въпрос на убеждения, гледна точка и желание да се търси Истината, а не удобството.
Хубав ден, приятелю, пък ако искаш, помисли върху думите ми, без да се засягаш! Защото приятелите затова са приятели, за да си казват истината винаги директно.


Никога не смятам, че съм абсолютно прав и ,че другите грешат и трябва да се ръководят от казаното от мен!
Съгласен съм с написаното от тебе!
Идеята ми е ,че Русия и САЩ трябва да се разберат, чрез взаимни компромиси, да постигнат обща позиция
Може да упражняват контрол, там където нещата са изтървани, наистина, необходимо е, но не и да влизат в ролята на жандарм
Да не се търсят взаимни слабости само, а да се наблегне на силните страни
Така се върви напред! Тогава допускащият слабостите сам ги вижда и ги отстранява!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
19. pvdaskalov - * ! *
28.01.2017 11:39
Ееееее, Лео, чудех се как и къде да се похваля, че се сродихме с жената на Тръмп!
Щом разбрахме, че тя ще е първата дама на Западното полукълбо и изтърчахме до магазина да си купим произведен в Словения телевизор. Наистина, на HD е брилянтна, но се питам защо Доналд не е много внимателен с нея, както Барак ни показа как трябва да се държим с жените. Може да е по-урсус от нашите, и затова... Характерът е по-важен.
Поздрави!
П и е р
ПС - Един мой колега-франкофон преди 45-6 години все повтаряше една многозначителна френска поговорка: "Поради липса на по-добра, човек спи с жена си." Чувал ли си я?
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Пиер!
28.01.2017 13:30
pvdaskalov написа:
Ееееее, Лео, чудех се как и къде да се похваля, че се сродихме с жената на Тръмп!
Щом разбрахме, че тя ще е първата дама на Западното полукълбо и изтърчахме до магазина да си купим произведен в Словения телевизор. Наистина, на HD е брилянтна, но се питам защо Доналд не е много внимателен с нея, както Барак ни показа как трябва да се държим с жените. Може да е по-урсус от нашите, и затова... Характерът е по-важен.
Поздрави!
П и е р
ПС - Един мой колега-франкофон преди 45-6 години все повтаряше една многозначителна френска поговорка: "Поради липса на по-добра, човек спи с жена си." Чувал ли си я?


Да, може наистина да са по урсуз от нашите жениА може, вищо чудно и да е обратното
Впрочем, да не и мислим злото на хубавицата, дано Български жени да не прочетат това, но както е тръгнало, следващата му жена може да е Българка
При всички положения Българките са по- красиви и от чехкини, и от словенки
Така, че да се внимава с поканата му в България А той явно е естет и цени качеството, красотата демек!
Току виж си харесал някоя Балгарка, три пъти по- млада от него?

Що се отнася до френската поговорка, не я знаех, но е в типично френски стил
Само французи могат да я съчинят Хем да е пиперлива, хем и точна!
Ако в някоя свобода имат превъзходство французите, то тя е в свободата на мисълта им
Навсякъде- наука, образование, литература.....

Хубав ден, приятелю!
цитирай
21. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
30.01.2017 13:26
Абсолютно съм съгласен с теб, че здравият разум е време да надделее над жаждата за власт и светът да заживее в мир. Няма по-добро нещо от мира, защото той е основната предпоставка за благоденствие на човечеството.
Но за нищо на света не трябва да се допуска втора "Ялта", тоест някакво изкуствено разделение! Всяка държава трябва да се развива свободно, без да пречи на другите или да им налага своите обществени порядки и амбиции. Време е това веднъж завинаги да се превърне в отживелица, защото е продукт на низшето съзнание, от което човечеството така или иначе ще излезе. Според мен всяка държава и народ имат право на своя свободен, цивилизационен избор.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Огнян!
30.01.2017 14:06
batogo написа:
Абсолютно съм съгласен с теб, че здравият разум е време да надделее над жаждата за власт и светът да заживее в мир. Няма по-добро нещо от мира, защото той е основната предпоставка за благоденствие на човечеството.
Но за нищо на света не трябва да се допуска втора "Ялта", тоест някакво изкуствено разделение! Всяка държава трябва да се развива свободно, без да пречи на другите или да им налага своите обществени порядки и амбиции. Време е това веднъж завинаги да се превърне в отживелица, защото е продукт на низшето съзнание, от което човечеството така или иначе ще излезе. Според мен всяка държава и народ имат право на своя свободен, цивилизационен избор.
Хубав ден, приятелю!


Приемем безрезервно написаното от тебе!
Дано всички се вразумят!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139330
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102601
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031