Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2017 14:50 - Русия криела оригиналния договор!-Временен постинг
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 6094 Коментари: 25 Гласове:
31

Последна промяна: 10.03.2017 14:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Това е много интересен и глупав едновременно казус!
В един договор има две страни!
В случая са Русия и Отоманската империя или днешният и наследник , да го наречем за по-ясно , защото сме свикнали с него - Турция Щом е оригинален договорът,  категорично, той е подписан и  от двете страни!

Излиза ,че не само Русия крие оригиналния договор, ами и Отоманската империя и Турция респективно! И естествено, в по- късен план и участниците на Берлинския конгрес!
Отоманската империя / по- късно Турция, , тя пък от какъв интерес го крие!? Защо тя също го крие?
А западните Велики сили, някой може ли да обясни, те пък защо укриват договора?

И какво означава оригинален и респективно- неоригинален договор?
Кой договор е бил на масата на конгреса в Берлин? Няма как този прелиминерен договор, да не е бил там! Какъв и кой договор е гледан там?
Оригиналният или неоригиналният?
Оригиналният и неоригиналният договор от кого са подписани?

КАКВА Е ЦЕЛТА ДА ИМА ДВА ДОГОВОРА??
Така излиза ,че са два?

Ако пък е само оригиналният, каква е причината , той да стане известен едва сега?
Че е фалшив ли?

И последен въпрос!
С какво и  с кое  се доказва, че въпросният договор е " оригинален"?




Гласувай:
31


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Да, оригиналността е заплетен въпрос
10.03.2017 15:04
Вчера ми звъни един доктор по история
Пита по адрес на една монета от публикация, сигурен ли съм, че е оригинална Защото той е видял нейни реплики - фалшификати
Кое ме кара да мисля ,че е оригинал?
Отговорих му, че съм я виждал Че има документ, че е купена от аукцион В България така се узаконява собствеността на монетите с придружително писмо, че е закупена от аукцион Трябва монетите да минат през аукцион Там се плаща такса, включваща и и доказването от специалисти, че монетата не е фалшива, а оригинал Като оригиналния договор Той има ли сертификат за оригиналност? Аз също имам съмнения, че монетата е нередовна, но факта ,че е минала оглед от оторизирани специалисти и те са я приели за оригинална, за мен е достатъчно
Аз нямам правата да оспорвам тяхно решение
Доверявам им се!

Мъжете ще разберат
Капитанът не може на своя глава да променя заповед на генерала
Правилна или не, уместна или не, само генералът може да я промени!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Та въпросният оригинален договор ...
10.03.2017 15:05
Та въпросният оригинален договор има ли СЕРТИФИКАТ ЗА ОРИГИНАЛНОСТ?
Добре е да бъде показан-СЕРТИФИКАТА
цитирай
3. morskipesni - Не разбрах добре постинга ти
10.03.2017 16:29
Какво искаш да кажеш: че се крие оригиналният договор и никой не го е виждал- или че има "втори някакъв", чието съдържание се разминава с първия и в момента не се знае на основание на кой от двата се е извършил санстефанския мир?
цитирай
4. leonleonovpom2 - Не, приятелю!
10.03.2017 20:00
morskipesni написа:
Какво искаш да кажеш: че се крие оригиналният договор и никой не го е виждал- или че има "втори някакъв", чието съдържание се разминава с първия и в момента не се знае на основание на кой от двата се е извършил санстефанския мир?


Това, което знам е, че на база на този договор се свиква Берлинския конгрес!
Сега някои твърдят, че имало друг договор, с друго съдържание
А на Санстефанския договор съдържанието е известно Границите на България - също!
Думите на Бисмарк, че е перфекген- също!
Значи става дума за друг договор-Бългаските земи да станат част от Русия
Това е абсурд по няколко причини!
Великите сили няма да го позволят! Русия прекрасно го знае Ще последва война!
Русия едва се е справила с Турция, как ще се справи с великите сили!
Не, това е измислена глупост!
цитирай
5. nikikm - leonleonovpom2
10.03.2017 20:02
Приятелю,не си посочил основание за твърдението си в интересният материал. Направо започваш с нещо известно само на теб,дано не греша.Изключително съм любопитен за подробности.Поздрави и бъди здрав!
цитирай
6. get - - Целият този пост ... ?
10.03.2017 20:23
leonleonovpom2 написа:
Та въпросният оригинален договор има ли СЕРТИФИКАТ ЗА ОРИГИНАЛНОСТ?
Добре е да бъде показан-СЕРТИФИКАТА


... дезинформационна-партенка ли е?

- За големите специалисти по въпроса КОЛКО ВИДА САН-СТЕФАНСКИ ДОГОВОРА БИЛИ СЪСТАВЕНИ - Да ги питам, тези специалисти по лъжа и активно заблуждение на гражданството - Що е дирил банкера-барон Едмонд дьо Ротшилд, ВЪТРЕ В ЗАЛАТА при подписването на Свети-Стефанският ПРЕЛИМИНАРЕН мир МЕЖДУ Россия и Туркия?

- Иване продължавам коментара си от предходният пост?
А той е и по Сан-Стефанският и по Берлинският "мир" от 1978 до 1980 година Българското княжество е било ОКУПИРАНО с УПРАВЛЕНИЕ от окупационните войски! - Ако не вярваш, да цитирам съответните текстове ?

Няма да коментирам въпроса за "окупационният дълг" ... а ще питам: Какво става след 1980 год. когато отпада режима на военна окупация на Княжеството? ... Знаем ли кой е написал ей това, в ОТКРИТОТО СИ ПИСМО до руският дипломатически агент Михаил Александрович Хитрово?

"... донесоха някакъв си "Голос Русского", който се явява за българския народ апостол на неговото спасение.
На тоя безименен "Голос" аз ще отговоря с глас на именен.
И ще му кажа само това: че такива и подобните тем руси заставят и българите, да си припомнят думите, които един древен мъдрец отправи към пчелата: "Не ща ти нито меда, нито жилото"


цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
10.03.2017 20:55
nikikm написа:
Приятелю,не си посочил основание за твърдението си в интересният материал. Направо започваш с нещо известно само на теб,дано не греша.Изключително съм любопитен за подробности.Поздрави и бъди здрав!


Ами блогът е пълен с публикации за " оригинален" Санстефански договор
В който се третира присъединяването на нашите земи към Русия? Дори и отнякъде да се е появило нещо такова, то със сигурност не е оригиналният договор! Той е в Берлин, него обсъждат! той ве може да е таен, всички го знаят!
И дума няма за такова безумие Там, на конгреса!
Просто се разглеждат границите на България според този договор- Санстефанския
А в " оригиналният " нямало и дума за България!?
Ами самият Бисмарк е споделил, че Санстефанския договор е перфектно изготвен
Е, какво е имал предвид, че нашите земи отиват към Русия ли?
Ясно е посочено какви компенсации получават Румъния и Русия за войната Ако Българските земи отиваха към Русия, Румъния нямаше да получи Северна Добруджа!
Това просто е манипулация, нямаша общо и то нищо с истината!

И мен атакуват, особено някой си" русофил", който не ми е трудно да разбера какъв русофил е и кой е!
И други автори има на тази тема ,за "скрития" Санстефански договор!
Това е безумие и нагоре обяснявам защо!

Хубава вечер!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Гет!
10.03.2017 21:09
Не съм адвокат на Русия и нямам желание да съм такъв Русия не е безгрешна, но не сме ние тези, които ще и поправят грешките!
Говаря в минало време
Русия е Велика сила, както още шест в Европа Тя е по- висок ранг от нас и са допуснали дипломатическа грешка тогава, че Българи се опитвали да я коригират!
Там е работата ,че сме приели медът и няма как да не искаме и жилото !
Другият вариант е-връщаме се в Отоманската империя, там ни е по- добре?!
България е васално княжество на Турция, не на Русия!
Данъци плаща на Турция Такива са правилата тогава Контрибуциите към Русия също договорно ни са определени малка част от тях е изплатена Доколкото знам, Русия се отказва по някаква разменна схема с Турция от тях

Пак ме връщаш към делегациите на Балканските страни в Петербупрг
Които проглушават ушите на руския император, че Българите са неблагодарни и ще се обърнат срещу благодетеля си
Явно добре са ни познавали!
На тях дължим разпокъсването на България Защото после като хиени са се нахвърлили върху нашите земи
И сега, отвсякъде граничим с наши земи!
Прав ли съм!
цитирай
9. get - - Щом питаш да отговоря, "накратко"? На въпроса ти ... ?
10.03.2017 22:15
leonleonovpom2 написа:


Прав ли съм!


... а вече, като прочетеш на спокойствие разказа ми - Сам ще си дадеш отговор!

През пролетта на 1880 г. Ернрот пристигнал в България и в продължение на около 15 месеца бил министър на войната (военен министър), който пост до 1885 г. Е НЕИЗМЕННО ЗАЕМАН ОТ ВИСШИ РУСКИ ОФИЦЕРИ.
На 27 април 1881 г. Ернрот бил назначен от княз Александър I Батенберг за министър-председател на България. Интересeн факт е, че той е бил първият от общо двамата чужденци (другият е, руският генерал Леонид Соболев - министър-председател от юни 1882 до септември 1883 година. ) премиери в цялата история на България. По време на престоя му в България Ернрот е изпълнявал известно време функциите на министър на външните работи и вероизповеданията и министър на вътрешните работи.
Той ВЗЕМА в качеството си на премиер ДЕЙНО УЧАСТИЕ В УСТАНОВЯВАНЕТО(продължението) през 1881 г. на т. нар. РЕЖИМ НА ПЪЛНОМОЩИЯТА, с които в рамките на повече от две години е било с-у-с-п-е-н-д-и-р-а-н-о действието на Търновската конституция и фактически цялата власт била в ръцете на княз Александър I Батенберг.
Това било сложен период, тъй като управлявалата дотогава Либерална партия открито се противопоставила на решението на княз Александър I Батенберг да насрочи избори за Велико Народно събрание (ВНС), от което ТОЙ, Да ПОИСКАЛ ДОПЪЛНИТЕЛНИ ПРАВОМОЩИЯ в държавното управление.
УСТАНОВЯВАНЕТО НА РЕЖИМА НА ПЪЛНОМОЩИЯТА. Преобладаващата оценка на тази роля е критична, което се дължи на негативната интерпертация на характера на извършената политическа промяна на 27 април 1881 г. (издаденият указ на княза за прекратяване пълномощията на правителството на либералите с министър – председател Петко Каравелов и назначаването на нов кабинет с премиер Казимир Ернрот) и последвалите събития – провеждането на изборите за ВНС през юни и взетото от него решение на 1 юли същата година. С решението на ВНС били приети условията на княза за извършването на промени в държавното управление, довели до установяването на режима на пълномощията.
ПОВЕЧЕТО ИСТОРИЦИ ОКАЧЕСТВЯВАТ ПОЛИТИЧЕСКАТА ПРОМЯНА на 27 април КАТО ДЪРЖАВЕН ПРЕВРАТ, т.е. според тях тя е била противоконституционен и недемократичен акт.
Съгласно конституцията князът имал право да прекрати пълномощията на действащото правителство (както постъпил на два пъти преди това през ноември 1879 г. и март 1880 г.), и да назначи нов кабинет. В случая той назначил временно правителство, чиято основна задача била да подготви провеждането на избори за ВНС, което да одобри или да отхвърли предложените от княза условия за промени в държавното управление.
По такъв начин в страната възникнал политически казус, чието решаване не било регламентирано в Търновската конституция. От една страна, князът не поискал от ВНС да извърши формална промяна или отмяна на действащата конституция, но, от друга страна, той поискал временни пълномощия, които, ако му бъдат предоставени, щели фактически да суспендират действието на конституцията. Не е бил също конституционно регламентиран въпросът за начина и необходимите действия в случай на абдикация на княза по собствено желание.
В това отношение КРИТИЧНОСТТА НА ПОВЕЧЕТО ИСТОРИЦИ към действията на княза и на Ернрот, който се съгласил да стане премиер, е, че князът нямал право да взима самостоятелно решение за провеждането на такива избори без предварително получено съгласие от Обикновеното народно събрание.
Друга основна критика към княза и Ернрот е, че изборите за ВНС били проведени в условията на насилие и фалшификации.
Така че след 27 април 1881 г. в България възникнала необичайна ситуация.
Същата била позицията на император Александър III и правителството на Русия, което през март 1881 г. Е ИЗРАЗИЛО СЪГЛАСИЕТО СИ В ПОДКРЕПА с искането на българския княз за разширяване на неговите правомощия в държавното управление на България. Нещо повече, то предложило план за действие, който бил разработен така, че неговото изпълнение да не бъде възприето като акт, който нарушава Търновската конституция.
Вторият РУСИН НАЗНАЧЕН ЗА български ПРЕМИЕР Е?
Генерал Леонид Соболев служил до 1882 година в генералния щаб на руската армия, когато е натоварен със задачата да подкрепи Режима на пълномощията в България.
На 23 юни същата година е назначен от княз Александър Батенберг за министър-председател и министър на вътрешните работи В ПРАВИТЕЛСТВО, СЪСТАВЕНО ОТ РУСКИ ОФИЦЕРИ И ЧИНОВНИЦИ и някой и друг деятел на Консервативната партия(както казва народа: За цвят:)).
Води ПОЛИТИКА ЗА ТРАЙНО ИКОНОМИЧЕСКО, ПОЛИТИЧЕСКО И ВОЕННО ОБВЪРЗВАНЕ на България с Русия.
За целта налага (през юни 1883) подписването на дълго отлаганата от предишните български правителства конвенция за окупационния дълг, постъпленията от който предвижда да отидат за създаване на РУСКИ УЧИЛИЩА в България, развитие на транспортните връзки по Дунав и засилване на руския черноморски флот. Плюс финансиране на проруски издания (вестници и литература). И другото, което не се коментира ЗА ФИНАНСИРАНЕ на военни чети съставени от офицери бунтовници-русофили(доп. м.)
Настоява за прокарване на железопътна линия от София до Русе на държавни разноски, като ЗА ЦЕЛТА се опитва (юли 1883) ДА ЗАЛОЖИ РЕЗЕРВНИЯ ФОНД на БНБ в Петербург като гаранция за проектирания заем за строежа.
В първите месеци от управлението си Соболев ПОМАГА НА КОНСЕРВАТОРИТЕ ДА СПЕЧЕЛЯТ (Как ли?) МНОЗИНСТВО в III Обикновено народно събрание чрез промени в избирателната система и административна намеса(?) в изборите от есента на 1882.
Съпротивата им(на консерваторите и по презумпция русофили – б.м.) срещу икономическите му планове го кара (март 1883) да се обърне към либералите и да заработи за премахване на княжеските пълномощия, но надеждите му за подкрепа от Либералната партия за ИЗГОТВЯНЕ НА НОВА, консервативна КОНСТИТУЦИЯ на мястото на Търновската се оказват излъгани.
На 7 септември 1883, когато става ясно, че либералният водач Драган Цанков се е споразумял с консерваторите и Батенберг за конституционна реформа, Соболев подава оставка и няколко дни по-късно напуска България.
За обърканата от „русофилство” глава на Драган Цанков … Трите национални идеала са: Вярата, пан-Славянството начело с Русия и конституционализма.
За своето Противопоставяне, най-вече на Третото(Конституцията), противопоставяйки се СРЕЩУ Режима на пълномощията е интерниран във Враца, което предизвиква шумен политически скандал.
След възстановяването на Търновската конституция през септември 1883 г. князът възлага формирането на новия кабинет на Драган Цанков, който привлича в правителството някои дейци на Консервативната партия. Този акт предизвиква острото недоволство на т.нар. „непримирими“ либерали, водени от Петко Славейков и Петко Каравелов. Между двете течения в Либералната партия започва борба.
През лятото на 1884 г. Драган Цанков заедно със своите поддръжници се отцепва от партията и поставя началото на нова проруска политическа формация.
След АБДИКАЦИЯТА на Александър I Батенберг(в резултат на чии усилия – б.м.?) Драган Цанков е сред авторите на т.нар. „махзар“ – молба” до формалния СЮЗЕРЕН на България – турския СУЛТАН, в която се иска неговата НАМЕСА за уреждане на ситуацията чрез ОКУПАЦИЯ.
- Тука ще кажа?- Аха, ЗНАЧИ ТУРСКИЯТ СУЛТАН не само е главен бирник(събиращ „трибута”) но и КАТО СЮЗЕРЕН се явявал ГЛАВЕН ПОЛИТИЧЕСКИ ГАРАНТ ЗА ЗАПАЗВАНЕ ПОЛИТИЧСЕСКОТО С-Т-А-Т-У-К-В-О в балканското-българско ТРИБУТАРНО(зависимо – така превеждат „трибутарно” в английските речници: Subordinate – подчинено?) княжество.

- Не случайно в края на целият този процес на откровенна политическа безпардонност и отвратен от постоянните политически интриги на Русия с намесата във вътрешният политически живот, на България, В писмото си до в-к "Независимост" Драган Цанков откровено казва:

„А що виждаме от друга страна? Виждаме:
1) Руските офицери кръстосват по княжеството за сметка на бедния български народ, събират чрез стражари тоя народ по разни пунктове и му разправят от името на руския цар и на руския народ, че той трябва да се съгласи на всички искания на княза; че ако княза си отиде, турците пак ще завземат България, и пр.
2) Самият руски представител, т.е. вий, господин агенте, пътувате заедно с княза по княжеството, като го придружавате от място на място. Целта на княжеското пътуване ни е известна. Но с каква цел го придружава руският представител? Оставам на вас, господин агенте, да помислите и да решите в каква смисъл народът ще изтълкува това спътничество...

Аз изброих тук само стотната част от това, КОЕТО СЕ ИЗВЪРШИ ЗА успешното УНИЩОЖЕНИЕ НА НАШАТА СВОБОДА, която, както вярно се изрази вашият предшественик, ний изкупихме ако не с нещо друго, то поне с нашето петвековно страдание.
Не бях довършил настоящето писмо, когато ми донесоха някакъв си "Голос Русского", който се явявал за българския народ апостол на неговото спасение.
На тоя безименен "Голос" аз ще отговоря с глас на именен.
И ще му кажа само това: че такива и подобните тем руси заставят и българите, да си припомнят думите, които един древен мъдрец отправи към пчелата: "Не ща ти нито меда, нито жилото"**...

** ТекстА-ЦИТАТ е част от ОТКРИТОТО писмо на Драган Цанков до руския дипломатически агент Михаил Александрович Хитрово. Писмото Е ПРОТЕСТ по историята на преврата в България, извършен след смъртта на Александър ІІ, насилията над конституцията, буйствата срещу народа и т.н. А Симеон Радев пише за писмото:
"Страната изтръпна при факта, че един българин е могъл да се отправи публично спрямо един представител на Русия с тоя горд, изобличителен и неустрашим език. Почувствува удара и Хитрово. На другия ден с една нота до Ернрота той изиска наказанието на човека, който се бе осмелил да се отнесе до него тъй дръзко."
В крайна сметка Цанков не е наказан - за сметка на главния редактор на "Независимост" Йосиф Ковачев, който е арестуван за кратко и глобен.


цитирай
10. krumbelosvet - Тъп виц :
10.03.2017 23:36
Влак. Купе. Двама нашенци.
- Извинете, вие китаец ли сте?
- Не.
След малко пак:
- Ама май сте китаец.!
- Не, не съм китаец.
След още малко:
- Ама признайте си, че сте китаец!
- Кафа! китаец съм!
- Ами защо очите ви не са дръпнати?
Защо ли си спомних ТУК тоя виц
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Гет!
10.03.2017 23:57
Да ,хубаво , че подчета промяната след смъргга на Александър Втори!
Синът му, също Александър ,може да е грамаден като човек, но не е умен, че даже и нормален
Да при него стават събития, които едва ли биха се случили при баща му! С България и в България!
Аз тука се спирам на това само, нямам претеции да съм специалист ,пенкилер в историята, че не може да има скрит , оригинален Санстефански договор
Ако все пак същектвува нещо, то не е оригинален договор!
Какво може да е?
Един бог знае- например някакъв разработван вариянт, за всеки случай, игра, а най- вероятно-фалшификат!
Това е сериозен междудържавен документ, който е наблюдаван и на Европейско ниво, такива заигравания са абсурдни и недопустими!
Този договор при всички положения е бил на масата на преговорите в Берлин! Обект е бил на публикации в Европейската , а сигурно и в американската преса Макгахан беше американец, нали!?
Как тя, пресата ще премълчи подобно чудо!? Как то ще остане тайна за нея?

Лека нощ!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
11.03.2017 00:07
krumbelosvet написа:
Влак. Купе. Двама нашенци.
- Извинете, вие китаец ли сте?
- Не.
След малко пак:
- Ама май сте китаец.!
- Не, не съм китаец.
След още малко:
- Ама признайте си, че сте китаец!
- Кафа! китаец съм!
- Ами защо очите ви не са дръпнати?
Защо ли си спомних ТУК тоя виц


Вицът ми хареса!
Ако правилно съм го разбрал, на Русия се вменява да изпитва чувство за вина?! Не че е безгрешна
Но вина за това, че е водила война ,в наше име!
И тя трябва да си признае точно тази вина
И някои искат и чакат това признание Настойчиво!
Интересно, ако накрая каже, че са прави,че с мръсна цел е водила войната/ Става ми смешно и жално едновременно! В нашия род поне щеше да се знае това А се знае само за безкрайни манифестации в Москва, в които е участвал и прадядо ми! В защита на Българите!/, в стила на вица,какъв въпрос би последвал?

Лека нощ!
цитирай
13. krumbelosvet - Съхраняването на държава
11.03.2017 11:04
Животът, успехът и щастието на милиони хора, зависи от СЪХРАНЯВАНЕТО И УПРАВЛЕНИЕТО на държавата. Сложно задача, особено за империя. Изкуство на ВЪЗМОЖНОТО. НЕ Е ВЪЗМОЖНО една империя да се раздава, без да отчита СОБСТВЕНИЯ ИНТЕРЕС. И тук е заровено кучето.
Една малка страна Е ПРИНУДАНА да избере могъщ съюзник, (ако въобще й оставят такъв избор). И стои въпросът КОЯ ВЕЛИКА СИЛА има най-сходни интереси с нашите, или поне НЕ диаметрално противоположни. И тук нашият избор НЕ Е ТРУДЕН и е известен на грамотните държавници и частни лица по света и у нас. (Западна) Европа е доказала, че има Турция за естествен съюзник срещу Русия. И сега води Втора Кримска Война с Русия. И турция ПАК Й Е ПО-ВАЖНА ОТ НАС...
цитирай
14. get - - Тъпа басня?
11.03.2017 13:02
krumbelosvet написа:
Влак. Купе. Двама нашенци.
- Извинете, вие китаец ли сте?
- Не.
След малко пак:
- Ама май сте китаец.!
- Не, не съм китаец.
След още малко:
- Ама признайте си, че сте китаец!
- Кафа! китаец съм!
- Ами защо очите ви не са дръпнати?
Защо ли си спомних ТУК тоя виц


Измежду всички твари живи
коя е най-прекрасната?
Запитал гущера, жабетата крекливи ... Те отговорили в хор:
- По тоз въпрос, не може й да има спор -
Че майчицата-жаба е най-красива!
Защо ли тъй, в разговори
за хубост - българите-русофили, докарват много, на ... жабчета крекливи?

(по баснята от Стоян Михайловски "Жаба и жабчета")
цитирай
15. get - За роденият в неволя(робство) - казват - Висшата Цел е ... ?
11.03.2017 14:16
krumbelosvet написа:
Животът, успехът и щастието на милиони хора, зависи от СЪХРАНЯВАНЕТО И УПРАВЛЕНИЕТО на държавата. Сложно задача, особено за империя. Изкуство на ВЪЗМОЖНОТО. НЕ Е ВЪЗМОЖНО една империя да се раздава, без да отчита СОБСТВЕНИЯ ИНТЕРЕС. И тук е заровено кучето.
Една малка страна Е ПРИНУДАНА да избере могъщ съюзник, (ако въобще й оставят такъв избор). И стои въпросът КОЯ ВЕЛИКА СИЛА има най-сходни интереси с нашите, или поне НЕ диаметрално противоположни. И тук нашият избор НЕ Е ТРУДЕН и е известен на грамотните държавници и частни лица по света и у нас. (Западна) Европа е доказала, че има Турция за естествен съюзник срещу Русия. И сега води Втора Кримска Война с Русия. И турция ПАК Й Е ПО-ВАЖНА ОТ НАС...


... е Свободата!
- За свободният човек е Съвършенството!
- За роба по дух - било "свободата" да избира Господаря си?
цитирай
16. leonleonovpom2 - Да, има логика в написаното!
11.03.2017 14:25
krumbelosvet написа:
Животът, успехът и щастието на милиони хора, зависи от СЪХРАНЯВАНЕТО И УПРАВЛЕНИЕТО на държавата. Сложно задача, особено за империя. Изкуство на ВЪЗМОЖНОТО. НЕ Е ВЪЗМОЖНО една империя да се раздава, без да отчита СОБСТВЕНИЯ ИНТЕРЕС. И тук е заровено кучето.
Една малка страна Е ПРИНУДАНА да избере могъщ съюзник, (ако въобще й оставят такъв избор). И стои въпросът КОЯ ВЕЛИКА СИЛА има най-сходни интереси с нашите, или поне НЕ диаметрално противоположни. И тук нашият избор НЕ Е ТРУДЕН и е известен на грамотните държавници и частни лица по света и у нас. (Западна) Европа е доказала, че има Турция за естествен съюзник срещу Русия. И сега води Втора Кримска Война с Русия. И турция ПАК Й Е ПО-ВАЖНА ОТ НАС...


както и странната логика при нас- да избираме винаги грешни, губещи съюзници
сигнал за двете страни
За нас - да внимаваме със съюзника, няма да ни доведе до добър край!
За съюзника- да бяга от нас, защото ще загуби!
Може би западняците затова ужким ни искат, ама реално- не! Не им се ще да са губещи!
Та да имаме едно на ум, да не сме безрезервни!

Хубав ден!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Гег!
11.03.2017 14:42
Вчера гледах едни наши евродепутати по телевизията , естествено!
Единият от тях ми направи силно впечатление с мутренската си физиономия отначало и с мутренското поведение-веднага след като му видях физиономията!
Не ,че не се впечатлих и от останалите
Силно се впечатлих и се чудех като какви да ги определя?!
Та сега ми помагаш- Роби по дух!
Непрекъснато, до втръсване повтаряха, какво да направим, та господарят ни -ЕС , да ни хареса да не го дразним и ядосваме! Колко много трябва да внимаваме за това Всичко друго-пари, храна, житие ,битие е на заден план!/ Май гърците обратно разсъждават-много ви обичаме, но и себе си обичаме не ро- малко!
А ние себе си -да забравим!

Е, щом " елитът" е такъв, какви подвизи да очаква човек от нас, обикновените хора?!
Явно, най- много нещо от рода на таен, скрит международен договор!, публично обсъждан?! Да злепостовим някой ,който считаме за безопасен Дано не грешим по отношение на безопасността, да не вземе да стане опасно?!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
18. get - - Основната Цел на роденият или продал се в робство е ... ?
11.03.2017 16:59
leonleonovpom2 написа:
Вчера гледах едни наши евродепутати по телевизията , естествено!
Единият от тях ми направи силно впечатление с мутренската си физиономия отначало и с мутренското поведение-веднага след като му видях физиономията!
Не ,че не се впечатлих и от останалите
Силно се впечатлих и се чудех като какви да ги определя?!
Та сега ми помагаш- Роби по дух!
Непрекъснато, до втръсване повтаряха, какво да направим, та господарят ни -ЕС , да ни хареса да не го дразним и ядосваме! Колко много трябва да внимаваме за това Всичко друго-пари, храна, житие ,битие е на заден план!/ Май гърците обратно разсъждават-много ви обичаме, но и себе си обичаме не ро- малко!
А ние себе си -да забравим!

Е, щом " елитът" е такъв, какви подвизи да очаква човек от нас, обикновените хора?!
Явно, най- много нещо от рода на таен, скрит международен договор!, публично обсъждан?! Да злепостовим някой ,който считаме за безопасен Дано не грешим по отношение на безопасността, да не вземе да стане опасно?!

Хубав ден, приятелю!


... да заеме мястотото на Господаря!
- Горко им! - защото на тях не е присъщо да са свободни - като на роби по дух!?

Какво казва през 1916 г. Вазов за русите?
"О, колко ви братя жалея!
О, как бих желал, братя клети,
СВОБОДА И ВАМ, и за нея,
кат нас да живейте, и мрете!"
- Как му викат на не-свободният - не е ли РОБ?

А какво ни обяснява още Гьоте?
"Няма нищо по-ужасно, от това, ДА СТАНЕШ РОБ НА РОБА!"
Защото:
"Няма по-безнадеждно робство, от това на тези, които са приели, че са свободни в оковите си!"?


- Хубав ден!

П.П.
Не бяха "западняците" които на "десети ноември" ни докараха свободата и демокрацията, не - нима забрави, че това стана благодарение, на "вечните(ни) освободители"?!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Гет!
11.03.2017 23:25
Е, съгласен съм, че е имало план "общонародната" собственост да стане частна, за определени лица от номенклатурата- комунистическата
И големият еврейски предател, белязаният,който сега е в любимия му запад и дава съвети на предадените от него
Или пък нашия голям "демократ", който предаде първите избори и после казваше- Со кротце ,со благо!
Той, селянинът, който окончателно съсипа селото С фантасмагориите, че всеки селянин ще си работи земята!
Какво да ти кажа, големи наивници излязохме!

Лека нощ, приятелю!
цитирай
20. alchemist - Просто наблюдение...
12.03.2017 12:40
От няколко години гледам и чувам, щом настане 3-ти март, вместо да се празнува както трябва този празник. Винаги се публикуват врели-некипели, верни-неверни приказки, като всеки писател вихри своето въображение спрямо една страна намираща се на североизток от нас.
При положение, че това си е чисто български празник, а не неин. Става ми много чудно и ми минават мисли, като тази, че сегашният политически строй не се различава много от комунизма. Понеже използва много от неговите методи и мантри. И нали целта му е отрицание от собственото минало и история(пак прилика!). В това вече му е силата и не трябва да му позволяваме да успее.
Направило ми е впечатление, че от един голям град допреди 1989-та година се ръсеше съветофилия, като от рупор. А след тази година се лее русофобия. Градът е един, източниците също! И винаги, когато предстои нещо голямо се прикрива със съответните слова - филски и фобски.
Моето мнение е, че този град трябва да се прокълне от хората живеещи извън него. Само защото се ръсят глупости и се втълпяват съответните такива.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
12.03.2017 16:17
alchemist написа:
От няколко години гледам и чувам, щом настане 3-ти март, вместо да се празнува както трябва този празник. Винаги се публикуват врели-некипели, верни-неверни приказки, като всеки писател вихри своето въображение спрямо една страна намираща се на североизток от нас.
При положение, че това си е чисто български празник, а не неин. Става ми много чудно и ми минават мисли, като тази, че сегашният политически строй не се различава много от комунизма. Понеже използва много от неговите методи и мантри. И нали целта му е отрицание от собственото минало и история(пак прилика!). В това вече му е силата и не трябва да му позволяваме да успее.
Направило ми е впечатление, че от един голям град допреди 1989-та година се ръсеше съветофилия, като от рупор. А след тази година се лее русофобия. Градът е един, източниците също! И винаги, когато предстои нещо голямо се прикрива със съответните слова - филски и фобски.
Моето мнение е, че този град трябва да се прокълне от хората живеещи извън него. Само защото се ръсят глупости и се втълпяват съответните такива.


Много си прав!
Трябва да се разграничи войната от станалото след нея!
Тя наистина е народна война! Толкова нахъсени са били тези, които са дошли да се бият за нас! Подполковник Калитин, княгиня Вревская, какви хора са умрели за България! Да я има!................
И да не забравяме опълченците! Десетина хиляди души, изнесли успешно най- важната битка на войната! Като спартанци!
Други народи, щяха да лягат и стават с тяхното име! Да ги прославят по света!
А ние сме ги забравили почти!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Е, попрегледах" оригинала "на договора!.....
12.03.2017 21:36
Е, окончателно се затвърди мнението ми за опит за фалшификация
Дори само от няколко изречения
Желание на Русия да присъедини проливите!
Такава глупост може да се измисли при Александър Трети, но не и при баща му Известни са комплексите и лудостта на сина, да покаже ,че е повече от баща си Под влияние на майка му
Това е подробност
Русия прекрасно знае, че това присъединяване няма как да стане Знае и какво ще последва от такъв опит!
Така ,че съставителите или коректорите на четенето на този договор,спокойно може да го използват за други цели!
Четен бил екземплярът на френски, но имало турски и руски екземпляри!
Ами официалният екземпляр е на френски-официалният дипломатически език Той е оригиналът Другите са превеждани от него там могат да се намесват много хора- преводачите на първо място!
Имат ли гриф" Вярно с оригинала"?
Изобщо писания от и за наивници!
цитирай
23. krumbelosvet - Толкова много думи
14.03.2017 22:52
Но бяхме близо до 9 милиона, а сега без малцинствата сме 5. Имахме и вече нямаме икономика, наука, кино, спорт, армия, самолети и най-добрите ракети. Кои са естествените съюзници? Сегашните "съюзници" са даже не господари, а ПАЛАЧИ на България. Слепи ли са влюбените в запада?
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
14.03.2017 23:54
krumbelosvet написа:
Но бяхме близо до 9 милиона, а сега без малцинствата сме 5. Имахме и вече нямаме икономика, наука, кино, спорт, армия, самолети и най-добрите ракети. Кои са естествените съюзници? Сегашните "съюзници" са даже не господари, а ПАЛАЧИ на България. Слепи ли са влюбените в запада?


Настъпи ме по болното място- икономиката!
Била неефективна, но не последва в замяна друга

Това не е вярно между другото Познавам заводите в химическата промишленост и фармацията
Повечето бяха на Европейско ниво!
Къде ще се сравни селскостопанската ни продукция- тогава, със сегашните вносни, пълни с химия продукти!?
Да, България се обезбългари и този процес се засилва!
Май заприлича на приказката на оня баща, че биел сина си, защото го обича?!

Лека нощ!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Все пак реших, да дам зелена светлина!
16.03.2017 19:34
анонимен написа:
единствено русофобите крият Сан Стефански договор и си измислят своя версия защото там е записано "Балканска област", а русофобски гади подменят с лъжата "българия".

Надявам се г-не вече сам се убедихте, че в Сан Стефански договор от 3-ти март 1878 г. става въпрос за владенията на Русия на Балканите, заедно с местното население от цигани, македонци, сърби, помаци, добруджанци, болгари, турци и много други.

3-ти Март е празник на Русия и само на Русия, защото Балкани след 1878 г. са исконна руска територия!

russofil



На този коментар!
За да се види с какво не съм съгласен! Категорично!
Че не си го измислям!

Смятам, че няма какво да се обяснява!
Но с удоволствие ще го направя, ако някой го поиска!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9137609
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031