Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2017 20:40 - България и Русия
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4078 Коментари: 18 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В блога има хора, знаещи далече повече от мен историята на Русия, като Мерлин и Гет например!
Но целта на по- долу написаното е,  не да се пише история на Русия, а  да се открият връзките ни през вековете и ако може, да се разкрие истинската роля на България в създаването на държавността на Русия!

Счита се, че началото на Русия е поставено от Киевска Русия!
Да, има двама легендарни братя Кий/ както при кимерите и много други/, които са я създали?
Но , украинци с познания по история,  които съм питал, казват, че Кийв е създаден от брата на Кубрат- Кий и той носи неговото име!
Това е много важно!
Както Сердика става Средец  Явно и двете имена -първото произлизащо от племето серди, означават среда!
Вероятно на тракийските племена!
Запазването на името Кийв или Киев, говори много! Че Българската следа не е заличена!  И няма как!
 Там е била Българската държава Едва ли всички Българи са се изселили от този район Българите имат опит в държавността Не е необходимо някой от вън, като нарочените варанги, да дойде тук и да създаде държава, при положение, че откъдето идва, там няма държава!
ПЪРВИ РЕПЕР - Киев! И съществуващата преди това на прилежащата територия Българска държавност!

В условията на тъмните векове след това  се губят около сто и петдесет-двеста години
Буквите, писмеността са пренесени там! Защо, ако са някакви варанги?-ВТОРИ РЕПЕР

После се появява Света Олга- Дъщеря или внучка на Владимир Хръз!
А, Владимир!  Владеещ мира или света В същия период имената на МИР освен в България са разпространени и в Хърватска  Но те също твърдят ,че имат Български произход Доказателство, че името е Българско!
Та Олга е Българка ,носеща едно от двете сигурни от към Български произход имена! Другото е Калина! Нейният син е Светослав, лесно обяснимо от към смисъл име! На Български
Едно е сигурно, че той идва в България след смъртта на Петър Първи за наследство Но от враг, става съюзник! Известни са писмата до майка му- Че желае да пренесе столицата си  в България и да се установи в нея!
Е, печенегите му са попречили
Има различни тълкувания на дейността му в България- в двете крайности 
Но дейността му тук, приравнена откъм търсене на наследство е лесно обяснима
Ами когато се бориш за това наследство, най- големият ти враг е претендиращият за него Независимо, че ти е роднина, средства не се подбират!
ТРЕТИ РЕПЕР--ИМЕНАТА на  МИР, завършващи! МИР е в смисъл на свят, но те са взаимно заменяеми

Света Олга!
С огромни заслуги за покръстването в Киевска Русия!
ЧЕТВЪРТИ РЕПЕР- За тази си дейност тя е обявена за светица!  Тя не се връзва някак си с детронирането от престола на баща и Владимир Хръз, но в живота всякакви обрати са възможни!

Патриар Киприан!
От рода на Григорий Цамблак е!
Чистокръвен Българин!
От Гет разбрах, че в паметния надпис, посветен на него в Москва  е определен на сърбин?!
Гет е напълно прав, като казва, че след като прабългарите са" тюрки" според историята ни, не върви да бъде описан като Българин!?
С огромни заслуги е за създаването на Московска Русия!
За тази му дейност е обявен за светец!
ПЕТИ РЕПЕР- патриарх Киприан!

Отделно, в двата периода, след ликвидирането на ПБЦ и ВБЦ много Български книжовници се запътват към Русия Така там попада и известния Светославов сборник, който в същност е Симеонов! А тези книжовници продължават дейността си в Русия!

Изводът е, че в никакъв случай не сме чужди на създадената държавност в Русия!
И в замяна, тя,  по най- подходящият начин ни се е отблагодарила!
Поне историческите факти, реалносттите  са  такава!
България я има отново на картата! Географска и политическа!



Гласувай:
25


Вълнообразно


1. get - Счита се, че началото на Русия е ...
03.04.2017 00:14
leonleonovpom2 написа:

Счита се, че началото на Русия е поставено от Киевска Русия!
Да, има двама легендарни братя Кий/ както при кимерите и много други/, които са я създали?
Но , украинци с познания по история, които съм питал, казват, че Кийв е създаден от брата на Кубрат ...

Основание Киева
На месте основания Киева находилось древнейшее поселение. После проведения археологических раскопок на месте современного Киева, было выявлено, что оно возникло около 3 тыс. лет до н.э. – городище- укрепление трипольской культуры на Кудрявце.
Под Киевом около 500 лет до н.э. размещалось Хотовское скифское городище, самое северное поселение скифов.
Согласно существующей легенде Киев был основан в 482 году полянским князем Кием, его братьями Щеком, Хоривом и сестрой Лыбидью как центр племени полян. Назван в честь старшего брата. Об этих событиях рассказано в «Повести временных лет». Место для столицы первого русского государства, согласно легенде, было выбрано из-за красоты и величия окружающей природы.
С VI века началось активное строительство деревянных зданий в Киеве. Князья возводили свои дворцы на высокой Старокиевской горе, купцы и ремесленники селились возле Днепра, на территории нынешнего Подола.
Во времена княжения Олега, в 882 году Киев, расположенный на торговых путях «из варяг в греки», ПОЛУЧИЛ СТОЛИЧНЫЙ СТАТУС, став, по словам летописцев, «матерью городов русских»!

- Това от специализирана историческа украинска страница на Адрес:
http://ukrainian/istoriya-kieva/osnovanie-kieva.html

- Относно създаването от брата на Кубрат на Киев ... не знам не съм уверен ... но виж за СВЪРЗАНАТА със създаване на Киев, "пшеворска култура" ... ние сме създателите на по-старата АРХЕОЛОГИЧЕСКА, и много по-развита датираща от I-ви век КУЛТУРА!
С ареал на разпространение поречие на Днепър(изток и запад от Карпати ) в Трансилвания - Така че културата е наречена Сънтана-муреш/Черняхов.
Загинала след сблъсъка на родствени народи!
Тогава РУСИТЕ все още са фино-угри!

В.О. Ключевский(1841 – 1911), профессор Московского университета и Московской Духовной Академии, приемник С.М. Соловьева на кафедре русской истории Московского университета, писал («Исторические портреты», Москва, 1990 год, стр. 41):
"(…) ВеликоРOССкое племя(…) было делом НОВЫХ разнообразных влияний(…) притом в краю, КОТОРЫЙ ЛЕЖАЛ ВНЕ старой КОРЕННОЙ Руси и в ХII в. БЫЛ более ИНОРОДЧЕСКИМ, чем русским краем(…) ФИНСКИЕ племена ВОДВОРЯЛИСЬ среди лесов и болот ЦЕНТРАЛЬНОЙ и СЕВЕРНОЙ России ЕЩЕ В ТО ВРЕМЯ, КОГДА ЗДЕСЬ НЕ ЗАМЕТНО НИКАКИХ следов присутствия СЛАВЯН.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
03.04.2017 11:14
Легенда, приспособена към името За поляните Създадена пост фактум!
Къде е Българската държава? Да, вероятно е имало селище, преди Шамбат Кий да нарече града на името си!
Такава е практиката
Пулпудева- Филипопол, дванадесетте Александрии, за които на само една е доказано, че е изградена на празно пространство
Нима и Константин е създал Константинопол? Ами къде е Бизантион?
Да, една от многобройните версии е, че шведското племе рус е дало името Русия Но има и версия, че името идва от Рим, когато никой си няма не само хабер за държавност в Швеция, но и от самите шведи
Рим вероятно дава името и на германците, ако не е свързано с тракийския бог Герман, а защо не и на траките, живеещи на Балканите, като Българи И затова го търсим в Афганистан, а то си е тук създадено Сега, как го транскрибират други народи, от които идва информация за него, не означава ,че е същото
Примери- Ами питах Глишев за фамилията му откъде идва! Без коментар, за подлата мисъл в главата ми
Момчето честно обясни ,че дядо му е Григор, като тебе, но в Трънско на Глигор казвали Глишо И оттам-Глишев
Аз, ако на турски името ми е Хасан, одначава ли, че съм Хасан?
Аз смятам, че основен дял в държавността, в писмото на Русия, в религията й, имат старите Българи А оттам крачката за влияние върху езика е само една!
Както на Българите в Румъния е наложен език, чужд на тях, така, че да забравят ...Българския!

Хубав ден, Гет!
цитирай
3. get - @ 2. leonleonovpom2 : Легенда, приспособена към името За "поляните" Създадена пост фактум!
03.04.2017 13:29
- Така е прав си ... но от това следва, че НЕ СЛЕДВА ДА СЕ НАДЪРЖАМЕ ПО ОТНОШЕНИЕ ИСТИННОСТА В изворите писана по време на династия:Романови?

- След като "изворите" като "доказателство" са под въпрос ... следва да компенсираме ДВУСМИСЛЕНОСТТА В ИНФОРМАЦИЯТА С ДРУГИ "ДОКАЗАТЕЛСТВЕНИ СРЕДСТВА"(казано по "детективски":))?
От вида:
А. МАТЕРИАЛНИ СЛЕДИ(археология ?!) говорещи за присъствие на хора идентични на нас българите в съответният регион ПРИ-Днестровие?
Б. Лингвистика - най-вече ономастика и топонимия ... в интересуващият ни регион - в случая говорим за ПриДнестровие? ... Ако ги имаме - Отговора: Е да! - Дори Киев да не е създаден, от митичният брат на Кубрат - Шамбат?

- Но в заключение ИСКАМ ДА ПОДЧЕРТАЯ: Твърде задълбахме в ТЕРИТОРИЯ и ВРЕМЕВИ ХОРИЗОНТИ - В които ВСЕ ОЩЕ НАЛИЧИЕ НА РУСКА ДЪРЖАВА ... още повече на Московско Рус - НЯМА!?
Защото за втората се приемат ТРИ ВЪЗМОЖНИ ХИПОТЕЗИ относно СЪЗДАВАНЕ И ИСТОРИЧЕСКИ МОМЕНТ, когато това става ?

А. След ЕДИНАДЕСЕТИ ВЕК вследствие колонизация от север-северозапад, тоест от посока на Новгород.
Б. След ДВАНАДЕСЕТИ ВЕК - при миграционен процес с разселване на население от Киевска Рус ... в тези земи, наречени ЗАЛЕСИЕ? ... ставащи по-късно известни, като Владимиро-Суздалско княжество.
В. Във времена при които, Москва(град) и Московия,(княжество), възникват и се утвърждават като ПЪРВЕНСТВАЩА ПОЛИТИЧЕСКА СИЛА в Суздалската земя?
Това станало по ВОЛЯТА И НАСТОЯВАНЕТО НА хан Менгу-Тимур(род. 1266 (вероятно ?)— умр.1282)!
А това е ТРИНАДЕСЕТИ ВЕК съвпадащо, времево и политически с княз Иван Калита, когато Менгу-Тимур, е хан на улуса Джучи (другото наименование на монголо-татарската "Златна орда") ... а "калита" е прякор със смисъл "торба пари" - защо са го назовали така(?), вероятно са ... имали основание?!

- Отново с риск да се повторя и досадя - казвам: По същество "Залеската" станала по-късно известна, като "Московска рус" може с много уговорки да се ... но според мен - не се явява пряк наследник на Киевска рус?
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
03.04.2017 17:21
Държавите са политически творения, така ,че всичко е възможно
Според мен името рус идва от Рим и ще се обоснова

Първи вариант-РУСУМ
Рим владее Дакия известно време , после я изоставя Така ,че напълно нормално е да определя така хората от другата страна Тези, от другата страна Това означава РУСУМ!

Другият вариант-земеделци, селяни
От другата , източната страна на границата на Рим по негово време няма градове известни, населението е селско Оттам и името-РУС-село , най- общо!
То като погледнеш и Рюрик има селски произход
Отдавна се каня да напиша материал на тази тема , нознам, че ще си навлека ядове със зубрачите, които не са способни на мисъл извън зазубреното
Плащал съм тежки сметки на подобни преподаватели, знам какво е !
Например, на абсолютна шестица, да ти пишат четири на студентски изпит, защото се отклоняваш от преподаденото!
Имах и куриоз - по топлотехника Бях решил задачата по собствен метод, но верен! Не знаех отговора Преподавателят каза, че е грешно решена И за оправдание, защото оспорвах, казах му, че просто съм я решил по друг начин, извади отговора да ме убеди Избухнах в смях Същият! Провери я основно Нямаше грешка, всичко беше точно!
А, той продължава не вярва!
Но като видях бележката в книжката, аз си знам ,как се въздържах да поставя на него заслужена оценка!
Идиотщината не е от днес!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
5. get - - Именно ТОВА Е РАЗКОВНИЧЕТО? Ако за държавите в лицето на управляващата военно-феодална ...
03.04.2017 20:06
... аристокрация - Както правилно отбелязваш са ...?

leonleonovpom2 написа:


Държавите са политически творения, така ,че всичко е възможно

...


- Това следва ли да го отнесем И ЗА ФОРМИРАНЕТО на тези човешки колективи известни (в науката с име История), като НАРОД?

- Можем ли да приемем ... че народ, който за период от 400 години е променил ЕЗИКА И РЕЛИГИЯТА си, е станал по своята същност, НОВ НАРОД ... както става при народите от Волго-Окското поречие? В случая това става от 12-ти до 16-ти век., а някъде и век по-късно?

За произход на етнонима Рус ... не ми се пише - защото толкова много спекулации има, че ... ?
- Аз говоря за ДВАТА НАРОДА - залегнали в някаква СТРАННА ХОМОГЕННОСТ В НАШИТЕ СЪЗНАНИЯ ПОД ИМЕТО "РУС"?
Като пояснявам - Аз ги разграничавам и намирам ... ?

А. Първият този от Приднепровието със столица Киев - за родствен на нас(!);
Б. Вторият този от междуречието на Ока и Волга отново назоваван Рус със столица Москва - виж за повече нагледност настоящата карта:
http://kirsoft/mir/images/000342-000136S.JPG ... ползвай и тази, век по-късно карта:
http://ic.pics.livejournal/mik_sazonov/25345481/289322/289322_original.png

... вторият Русъ Московский - Е? ...
същият е НЕРОДСТВЕН НА НАС БЪЛГАРИТЕ - по причина, че същият е с ИСТОРИЧЕСКИ ПРОИЗХОД от не-европейско Културно и Езиково семейство - от което?

- За първият МОГА ДА ГОВОРЯ в контекста на заглавието на темата ти:
"България и Русия" ... за вторият също, но с твърде много условности, уговорки и пояснения?!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
6. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
04.04.2017 08:47
След всичките исторически многословия по въпроса, ще бъда кратък. В момента всичко между двете държави е пито и платено! България е дала на Русия писменост, култура и християнство, а Русия е помогнала на България да се освободи от турското владичество. Сметките са оправени и никой на никого не е длъжник, което означава - С ПРЕТЕНЦИИТЕ ДО ТУК! В съвремието и в момента България има едни интереси, Русия други и ТЕ НЕ СЪВПАДАТ.
Миналото си е минало. Време е да се съсредоточим в настоящето.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Гет!
04.04.2017 09:04
Без да навлизам в подробности, считам ,че си прав!
Народите по начало са една амалгама
Дори и Хитлер се е присмивал на Химлер на времето за напъните му да изкара чиста арийска раса С няколко думи-Нищо няма да намери!

Иначе, принципно, смятам ,че е така

Но дори и за Москва има Българска легенда Че владетелят на Волжка България- Мосха я е основал и тя носи неговото име!
Какво да се прави-Търсете Българина!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
04.04.2017 09:19
batogo написа:
След всичките исторически многословия по въпроса, ще бъда кратък. В момента всичко между двете държави е пито и платено! България е дала на Русия писменост, култура и християнство, а Русия е помогнала на България да се освободи от турското владичество. Сметките са оправени и никой на никого не е длъжник, което означава - С ПРЕТЕНЦИИТЕ ДО ТУК! В съвремието и в момента България има едни интереси, Русия други и ТЕ НЕ СЪВПАДАТ.
Миналото си е минало. Време е да се съсредоточим в настоящето.
Хубав ден, приятелю!


Казано точно, с две думи!
Интелигентният човек по начало не се занимава с дребнави сметки
Направил веднъж добро, той се стреми да поддържа тази линия!
Виж, ако срещне голяма наглост, тогава може да поиска сметка
Дребните сметки са присъщи на простака, той това може!

Все пак категорията е историческа
И мен ме дразни, когато се намесва комунизъм относно Русия в Освободителната война
Александър Втори може да мине за комунист единствено заради освобождаването на крепостните
Трагедията е, че е убит от предвестниците на комунизма и тогава настават лоши дни за нас, благодарение на не съвсем нормалния му син, Александър, трети по ред!

Иначе, нормално е исторически събития да се тълкуват от днешна гледна точка и разбиране
Но те са факт, не е нормално да се иска сметка на извършилите ги Да им се посочва правилния път !Защото промяна няма да последва С тогавашна дата!
Историята си е ретроспекция, това е и общото й с литературата
Та ние отбелязваме станалото, търсим пропуснато нв него
Не за благодарност Интелигентен човек няма да я поиска, без причина!
Но и няма да допусне, да се прави ,че не вижда станалото
Дълга тема!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
9. batogo - !!!:))) Постинга и коментарите след него ми харесаха, Иване!
05.04.2017 13:09
Хубава тема, стойностни коментари и разисквания... Интелигентния човек винаги е наясно с поуките от историческите събития и факти, както и с висшите духовни закони, един от които е, че всеки човек, всяко общество и всяка държава имат неотменимо право за избор на свой уникален път на развитие, за който поемат своята отговорност и естествените от този избор последствия. А всеки избор е продукт на определено ниво на съзнание. Колкото съзнанието е по-висше, толкова последиците от този избор са по-благоприятни и благодатни за последващо усъвършенстване и духовно израстване на личностите, обществата и държавите.
С дистанцирането си от Русия и присъединяването си към Свободния, изграден върху демократични общочовешки ценности свят на Европа, България е избрала своя път към реална демокрация и ще се утвърждава в него, докато го превърне в реалност, за да могат емигриралите поради неадекватните у нас условия за развитие и реализация, да намерят мотивация за връщането си в Родината.
Според мен всеки, който работи съзнателно или несъзнателно срещу осъществяването на тази идея, не може да бъде наречен родолюбец и не помага за възстановяването и просперитета на Свободна България!
Хубав ден, приятелю!
цитирай
10. get - След всичките исторически мног...
05.04.2017 13:41
batogo написа:
След всичките исторически многословия по въпроса, ще бъда кратък. В момента всичко между двете държави е пито и платено! България е дала на Русия писменост, култура и християнство, а Русия е помогнала на България да се освободи от турското владичество. Сметките са оправени и никой на никого не е длъжник, което означава - С ПРЕТЕНЦИИТЕ ДО ТУК! В съвремието и в момента България има едни интереси, Русия други и ТЕ НЕ СЪВПАДАТ.
Миналото си е минало. Време е да се съсредоточим в настоящето.
Хубав ден, приятелю!


- Уважаеми приятели!
Китайците имат поговорка:
„Назовавайки нещата с точните(истинските им) имена – постигаме истината, а от там и мъдростта.”!

От некраткия ми и съвсем не-безбурен живот съм разбрал , че … ?
- Истината не може да бъде истинска, без лъжата - а лъжата не може да бъде сразена без истината.
Поради това … Живота на всеки човек - е арена на техният сблъсък!
От което – Извода ?
- Половинчатите истини – образно казано: отварят врата през която влиза лъжата!

- Аз изучавам Историята – за да знам произхода си … Защото?
Народ без история – досущ е дърво без корен – лесно погива!
- Народ НЕ ЗНАЕЩ ИСТОРИЯТА СИ – скоро му се налага, ДА УЧИ НА ЧУЖД НАРОД, тази!
- Безпаметният народ, сам кове оковите си – с които ще го постави „суб югум”, поредният му двулик- „благодетел”!

- Бъдете здрави!

П.П.
И ако ме запита, някой, от блоговите простоФИЛИ:
- Какъв си, ти?
- Ще им отговоря:
от тия – «славяно-православните» катили,
съм до пресита отвратен;
но инак вижте, аз съм русофил –
харесвам Пушкин, Тютчев, Бродски,
- но батька Путин, не, той не е за мен,
начело на тълпите велико-шовинисти
разнасящи дъх на водка и на гняв – Простете,
- но аз бягам,
далеч от тях, далеч от тях … !
цитирай
11. leonleonovpom2 - здравей, приятелю Огнян!
06.04.2017 14:04
batogo написа:
Хубава тема, стойностни коментари и разисквания... Интелигентния човек винаги е наясно с поуките от историческите събития и факти, както и с висшите духовни закони, един от които е, че всеки човек, всяко общество и всяка държава имат неотменимо право за избор на свой уникален път на развитие, за който поемат своята отговорност и естествените от този избор последствия. А всеки избор е продукт на определено ниво на съзнание. Колкото съзнанието е по-висше, толкова последиците от този избор са по-благоприятни и благодатни за последващо усъвършенстване и духовно израстване на личностите, обществата и държавите.
С дистанцирането си от Русия и присъединяването си към Свободния, изграден върху демократични общочовешки ценности свят на Европа, България е избрала своя път към реална демокрация и ще се утвърждава в него, докато го превърне в реалност, за да могат емигриралите поради неадекватните у нас условия за развитие и реализация, да намерят мотивация за връщането си в Родината.
Според мен всеки, който работи съзнателно или несъзнателно срещу осъществяването на тази идея, не може да бъде наречен родолюбец и не помага за възстановяването и просперитета на Свободна България!
Хубав ден, приятелю!


Съгласен съм с позицията ти!
Но това трябва да е достойно от наша страна, а не робско!
Като Левски пред съда Иначе, ако Левски види тези, как са преклонили глави в кабинетите си пред новите господари, а зад тях е прортрета му, ще ги заплюе! Не господарите им!
А не да ни размахват новите ни господари пръст за емигранти, нелегални, които са тяхно дело!
Преди това да се погрижат за Българите, както за гърците
Защото не смятам никой грък за по- качествен от мен!
Стотици милиарди им опростиха ,минамалната им пенсия е далече по голяма от максималната ни
Коледни, великденски, били традиция за тях 13-та, 14-та и така нататък заплати
Такава любов не ни трябва!
Първо да покажат загриженост за обикновените Българи и тогава да искат от нас!
Лицемерието и двуличието ни са добре познати, няма нужда да пробват с тях!
Да покажат ,че ни ценят като хора първо!

Хубав ден, Огняне!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Гет!
06.04.2017 14:21
Достойна позиция, няма как да не я одобря и приема!
Аз също съм против обобщенията от рода- комунист-лош и вреден, капиталист- добър и полезен ?!
Има и много обратни примери, за съжаление!
Или щом е руско е безкрайно лошо! И обратно- за западно
Работил съм с хора и от двете посоки Пазя за повечето от тях прекрасни спомени!
Имам и лоши спомени, от някои французи например От останалите французи добрите спомени са ми до живот!
Как да обобщаваш на национално или политическо ниво!?
Както за Александър Втори правят някои в коментари Щом е руснак, при това цар на руснаци, значи е лош и комунист За нас лош се оказва синът му, а той си е чиста проба наш приятел!
Знаеш ли, играл е на хоро в чест на победата! С Българи!
И толкова се впечатлил, че наредил на ковчежника си да даде по жълтица на всички, които играли на хорото
И Ганювщината се проявила Някои тарикати се наредили втори път, но били засечени А от шинела, който царят свалил,за да играе, някой отрязал златните копчета!
Сигурно царят си е спомнил думите на Бисмарк в този момент!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
13. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
07.04.2017 08:08
И аз съм съгласен с твоята позиция за достойно поведение от наша страна. Но като държава сме престанали де се държим достойно още след деветосептемврийския преврат през 1944 година и последвалата го съветска окупация. Още тогава новите властници станаха съветски марионетки и по съветски модел национализираха земята, добитъка и средствата за производство на народа ни, превърнаха държавата и народа в бащиния на партията и в своя бащиния, а насилието върху хората в свой патент за управление. Натириха народа в заводите и ТКЗСтата като добитък, а несъгласните пращаха по десетките конц-лагери, където гаврата с човешкото достойнство не познаваше граници...
В следствие на това народа намрази държавата и с андрешковска хитрост започна да си търси своето, като загърби моралните и духовните си ценности, за да оцелее в новата диващина, а като ги загърби, след половин век съвсем забрави за тях, че дори започна и да се чувства по-добре без тях. С две думи по-голямата част от хората се превърнаха в двукраки животни без дух и морал, които се интересуваха само от себе си, апетитите и мераците си...
А в условията на псевдодемокрация след падането на режима, всичките тези плевели избуяха и разпръснаха семената си навсякъде, като засенчиха всичко, способно да дава добри плодове...
А когато, след влизането ни в ЕС, Европа се опитва да възстанови у нас тези духовни и морални ценности, които е съхранила във времето и благодарение на които успя след последната война да се мобилизира и да се превърне в райска градина, двуногите говеда скокнаха възмутени, че им нарушават рахата...
Иване, с примитивни нрави и ниска култура се прави гето, не държава. Вече 72 години тези примитивни нрави се опитват да превърнат райското кътче България, дарено ни Свише в пустиня и са на път да успеят...
Гърция е дете на Европа. А ние сме наскоро осиновен хулиган, когото тепърва трябва да учат на духовност, морал, правила и принципи, за да стане добър син и почтен гражданин.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Огнян!
07.04.2017 09:46
Благодаря ти за отзива и за отделеното време!
Да, съветската окупация!
така е!
Но тя не е сирак, има родители Единият е СССР, другият е западен, да приемем Чърчил
СССР го няма вече, но западът си стои може да си правим изводът!
За Гърция имам много остро мнение и към двамата родители на съветската окупация
За Русия, че се взема за приемник на ИРИ, а Западът?!
Западът създава фалшивата история за велика Елада Държава, която е съществувала само половин век ,благодарение на Спарта
За лъжи и измами , че Гърция е създател на цивилизациятаа и че великите открития са гръцко дело
Хайде , това може да се подмине от мислещите повърхностно
Но Гърция паразитира върху нас и ни нанася типични византийски удари!
Един грък не знам да е участвал в Освобождението на България Българите са хиляди за тях Дори и оплюваният Димитър Общи Известна е ролята им, мръсната в Петербург след войната и после в Берлин
Две трети от земите им сега са присвоени и обезбългарени Български земи Да говорим ли за Междусъюзническата война, за Ньой..
Какви права имат те да поставят условия за Македония, земя ,присвоена подло от нас? Да тука им помагаме по много параграфи Защото не изявяваме Българската позиция по ясния въпрос! Да не ги обидим! А нас , ние сме боксова круша, всеки може да се пробва при нас При такава продажност, не е никак трудно!
И за награда милите дечица получават безвъзмездно стотици милиарди, повечето опростени
А на нас размахват пръст и показват среден пръст
Че не даваме на гърците ли? Какво да им дадем още?

Да , дете на Европа са, капризно и нахално дете! Без задръжки!
Пример за нас, какви трябва да сме, за да ни...обичат!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139553
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102602
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031