Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2017 22:24 - Някои предимства на президентската република
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3531 Коментари: 14 Гласове:
20

Последна промяна: 21.04.2017 23:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Самият факт, че двете основни велики сили-САЩ и Русия са такива, говори достатъчно!

1/ Такава държава би следвало да има силна армия, която да гарантира сигурността й! Отново САЩ и Русия са пример в това отношение! Вярно, там се намесват традициите, но не може и да е другояче, при положение, че президентът пряко отговаря за сигурността на държавата!
Ето ,днес, президентът ни обърна внимание на плачевното състояние на армията!
А въоръжените сили на една  страна са основен елемент в структурата й ,гарантиращ държавността!
Съвременните ни младежи може да са напомпани с фитнес и стимулатори, но определено в поведението им се усеща отсъствието на военната служба

2/Президентското управление гарантира в значителна степен отсъствието на предсрочни избори
Някой да си спомня кога в САШ е имало предсрочни избори?
А едни избори бъркат и то дълбоко във фиска, в хазната
Да, имаше подобна възможност в САЩ, за предсрочни избори Но президент стана  Форд, който първоначално даже не фигурираше в двойката президент- вицепрезидент Ами спретнаха първоначално импийчмънт на вицепрезидента,брата македонец Спиро Агнев, известен като Спиро Егню и на неговото място бе назначен Форд  После съдбата на Спиро Егню последва и Никсън и така  Форд  без никакви избори се озова на президентското кресло
Ето , дори САЩ избягват предсрочните избори
А ние в зората на демокрацията искахме избори до " дупка" Без да си даваме сметка, че изборите освен преките финансови разходи , имат и други,свързани с вниманието, което им се отделя!

3/ В истинската президентска република няма министър- председател!
В САЩ е така поне!
Функциите му изпълнява президентът
Ами ако си спомняте, Жельо Желев държеше да се уточни, че е председател, какъвто е и преводът на президент
В САЩ двете длъжности са обединени, а при нас - не?
Говори се за икономии, за липса на пари, а в същото време има две институции, които в значителна степен се дублират , плюс многобройно Народно Събрание?! 
Отново примерът с Холандия- Депутатите й са 60% от нашите, при население повече от два пъти по- голямо от нашето
Това е добре, ако тези депутати у нас вкупом, вършат  поне  60%  повече работа от холандските си колеги!
Но резултатите май сочат обратното!

Не, в никакъв случай не е задължителна промяната
Но може да се помисли за намаляване на броя на народните представители, за избягване на варианти за предсрочни избори, за връщане на славата на Българите като "прусаците на Балканите", т. е. да имаме армия, а не да ставаме за смях с нея!



Гласувай:
20


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. mileidi46 - Приятелю..
20.04.2017 23:33
Блъскаш си главата в пустинен пясък..
За коя държава говориш??
Няма вече държава..няма парламент,правителство...а най-малко правосъдие..
Има заспал народ,който още не е разбрал,че е тъп,и мафия,която се възполва от това..Има ли значение как ще се нарича някой там...дето ще яде баницата..
цитирай
2. ikra - Здравей, приятелю!
20.04.2017 23:42
Интересни разсъждения си направил, поздравления! Радостното е може би, че пред нас не стои подобен казус.
Ала проблема пред който сме изправени, надали е по-малък. Скоро ще имаме правителство. Ще видим какви ще бъдат приоритетите и стратегиите.
Дано приоритета поне този път да бъде РАЗВИТИЕ на държавата, с цел благото на народа, а не тоталното му смачкване.
Най-лесно е за политиците цял мандат да говорят отново за надвиснали опасности, да се правят манипулации и зрелищни акции, а след четири години... отново да водим този разговор ОТ КЪДЕ ЛИ ЩЕ ЗАПОЧНАТ ДА НИ ОПРАВЯТ?! Или да застанат пред нас с лозунгите "ИСКАМЕ ПАК ДА ВИ ОПРАВИМ!"
Лично за мен е интересно как ще се подходи за пореден път и ще има ли някаква промяна в отношението към народа на политиците и на институциите. Народът няма повече нужда от обещания и всяване на паника, а от реални действия в негова полза.
Нека не забравяме, че народът е работодател на политиците и те трябва да работят за неговото благо и просперитет, а не за лично облагодетелстване...
Бъди жив и здрав!
Лека нощ :)
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, милейди!
20.04.2017 23:50
mileidi46 написа:
Блъскаш си главата в пустинен пясък..
За коя държава говориш??
Няма вече държава..няма парламент,правителство...а най-малко правосъдие..
Има заспал народ,който още не е разбрал,че е тъп,и мафия,която се възполва от това..Има ли значение как ще се нарича някой там...дето ще яде баницата..


Какво да кажа?
При такива аргументи, мога само да мълча!

Лека нощ!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Икра!
20.04.2017 23:59
ikra написа:
Интересни разсъждения си направил, поздравления! Радостното е може би, че пред нас не стои подобен казус.
Ала проблема пред който сме изправени, надали е по-малък. Скоро ще имаме правителство. Ще видим какви ще бъдат приоритетите и стратегиите.
Дано приоритета поне този път да бъде РАЗВИТИЕ на държавата, с цел благото на народа, а не тоталното му смачкване.
Най-лесно е за политиците цял мандат да говорят отново за надвиснали опасности, да се правят манипулации и зрелищни акции, а след четири години... отново да водим този разговор ОТ КЪДЕ ЛИ ЩЕ ЗАПОЧНАТ ДА НИ ОПРАВЯТ?! Или да застанат пред нас с лозунгите "ИСКАМЕ ПАК ДА ВИ ОПРАВИМ!"
Лично за мен е интересно как ще се подходи за пореден път и ще има ли някаква промяна в отношението към народа на политиците и на институциите. Народът няма повече нужда от обещания и всяване на паника, а от реални действия в негова полза.
Нека не забравяме, че народът е работодател на политиците и те трябва да работят за неговото благо и просперитет, а не за лично облагодетелстване...
Бъди жив и здрав!
Лека нощ :)


Благодаря ти за отзива!
Прав си!
Нашите политици злоупотребяват с власт Би трябвало да работят за народа, но всъщност , работят само за себе си Това е жалкото
И манипулират, отклоняват вниманието от насъщните проблеми, за да постигнат своето!
И затова нещата не вървят
И народът е търпелив
Но надеждата умира последна!

Лека нощ!
цитирай
5. ikra - Благодаря ти!
21.04.2017 00:02
leonleonovpom2 написа:
ikra написа:
Интересни разсъждения си направил, поздравления! Радостното е може би, че пред нас не стои подобен казус.
Ала проблема пред който сме изправени, надали е по-малък. Скоро ще имаме правителство. Ще видим какви ще бъдат приоритетите и стратегиите.
Дано приоритета поне този път да бъде РАЗВИТИЕ на държавата, с цел благото на народа, а не тоталното му смачкване.
Най-лесно е за политиците цял мандат да говорят отново за надвиснали опасности, да се правят манипулации и зрелищни акции, а след четири години... отново да водим този разговор ОТ КЪДЕ ЛИ ЩЕ ЗАПОЧНАТ ДА НИ ОПРАВЯТ?! Или да застанат пред нас с лозунгите "ИСКАМЕ ПАК ДА ВИ ОПРАВИМ!"
Лично за мен е интересно как ще се подходи за пореден път и ще има ли някаква промяна в отношението към народа на политиците и на институциите. Народът няма повече нужда от обещания и всяване на паника, а от реални действия в негова полза.
Нека не забравяме, че народът е работодател на политиците и те трябва да работят за неговото благо и просперитет, а не за лично облагодетелстване...
Бъди жив и здрав!
Лека нощ :)


Благодаря ти за отзива!
Прав си!
Нашите политици злоупотребяват с власт Би трябвало да работят за народа, но всъщност , работят само за себе си Това е жалкото
И манипулират, отклоняват вниманието от насъщните проблеми, за да постигнат своето!
И затова нещата не вървят
И народът е търпелив
Но надеждата умира последна!

Лека нощ!

А според теб, какви са твоите наблюдения, народът повлиява ли се от медийните манипулации и политическите интриги, които е очевадно че се правят с цел отклоняване на вниманието?
цитирай
6. barin - Здравей, Иване. Към настоящето има ...
21.04.2017 06:48
Здравей, Иване. Към настоящето има няколко форми на управление. Те съществуват паралелно и всяка си има предимство. Монархиите в Европа са добре, но на други места не вървят. САЩ и Русия са президентски републики, Турция също ще стане такава. Има и парламентарни. На мен повече ми се иска президентска република, сравнено с парламентарна, защото няма как да станем отново монархия. Прекъсната е връзката и народа няма да приеме цар. Мнението ми се подсилва от факта, че много начесто станаха изборите, парламента не изкарва пълния мандат.
Поздрави!
цитирай
7. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
21.04.2017 11:22
Интересна теза си застъпил, но нека не изпадаме в ситуацията от поговорката " Видяла жабата, че подковават вола и тя вдигнала крак." :)
Приятелю, според мен е напълно достатъчно, че въпреки множеството си кусури в светогледа и манталитета, вече сме в семейството на Развитата Цивилизация и сме защитени от най-могъщия отбранителен военен съюз на планетата - НАТО.
При тези дадености ще е пълна глупост да се връщаме към примитивизма на Северна Корея - гол и гладен, но въоръжен до зъби, към който все още се придържа и руската държава.
Що се отнася до икономическите критерии, наборната армия е безчет пъти по-скъпа от парламентарната институция, и от предсрочните избори, да не говорим, че в президентските републики също има, някъде дори и двукамерен парламент...
Колегата Икар е направил изключително стойностен коментар, затова върху темите, засегнати от него няма да се спирам, макар да са особено важни.
Ще се радвам, ако размислиш върху тези гледни точки, макар добре да разбирам твоята...
Хубав ден, приятелю!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Иване!
21.04.2017 15:24
barin написа:
Здравей, Иване. Към настоящето има няколко форми на управление. Те съществуват паралелно и всяка си има предимство. Монархиите в Европа са добре, но на други места не вървят. САЩ и Русия са президентски републики, Турция също ще стане такава. Има и парламентарни. На мен повече ми се иска президентска република, сравнено с парламентарна, защото няма как да станем отново монархия. Прекъсната е връзката и народа няма да приеме цар. Мнението ми се подсилва от факта, че много начесто станаха изборите, парламента не изкарва пълния мандат.
Поздрави!


Да, президентската република е усъвършенствана и модернизирана форма на монархия
Но далече от абсолютната монархия въпреки ,че и с нея се преиграва
За такава се сочи монархията на царят Слънце- Луи 14- ти!
Но Франция цъфти при него! За два века става държава № 1!
Той не се страхува от умни и способни министри Даже подбира такива Значи има какво да се научи и от него
Казва, че не го е страх от по-умни от него министри Те работят, а славата остава за него!
А каква полза би имал някой, дори и не абсолютен монарх от некадърен министър Да блесне на фона му ли?!
Да, държавата ще е по-силна икономически и военно при президентска република!
Това е висша форма на управление, не случайно първите две държави в света са такива!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Огнян!
21.04.2017 15:42
batogo написа:
Интересна теза си застъпил, но нека не изпадаме в ситуацията от поговорката " Видяла жабата, че подковават вола и тя вдигнала крак." :)
Приятелю, според мен е напълно достатъчно, че въпреки множеството си кусури в светогледа и манталитета, вече сме в семейството на Развитата Цивилизация и сме защитени от най-могъщия отбранителен военен съюз на планетата - НАТО.
При тези дадености ще е пълна глупост да се връщаме към примитивизма на Северна Корея - гол и гладен, но въоръжен до зъби, към който все още се придържа и руската държава.
Що се отнася до икономическите критерии, наборната армия е безчет пъти по-скъпа от парламентарната институция, и от предсрочните избори, да не говорим, че в президентските републики също има, някъде дори и двукамерен парламент...
Колегата Икар е направил изключително стойностен коментар, затова върху темите, засегнати от него няма да се спирам, макар да са особено важни.
Ще се радвам, ако размислиш върху тези гледни точки, макар добре да разбирам твоята...
Хубав ден, приятелю!


Да, президентската република е висща форма на управление!
Не сме дорасли до нея, въпреки, че сме били световна сила преди !
Не, нямам предвид да се въоръжим до зъби
Не случайно старите хора старите хора казваха, че не е жена тази, която не е раждала и не е мъж този, който не е бил войник!
И са прави!
Някои мои приятели върнаха с ковчези от казармата И едно изключително момче! Беше дало обещание на майка ми, че това е последния му рейс до Виетнам И действително беше последен Върнаха го с оловен ковчег!
Няма да забравя, колко много плака тя за него!

Но не може да се отрече, че казармата формира мъжа, а не го прави някакъв женчо
!На мен животът също няколко пъти висеше на косъм Но в момента не мислех за това После си давах сметка
Научих се да се боря и да не се оправдавам с другите
Защото в ситуациите ,в които бях, ако търсех само чужда вина, сега нямаше да комуникираме!
Може да е за 6 месеца, дори три, но мъжете трябва да минат през военно обучение!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
10. batogo - !!!:))) Благодаря за отговора, Иване!
21.04.2017 19:55
Имам няколко забележки. Първо Русия е много назад икономически и технологично не само от Щатите, но и от повечето Западни икономики.
Второ, един мъж или е мъж или не. Ако не е, казармата нито може да го направи мъж, нито да му спести съдбата на женчо. Останалото е манипулация.
Трето, човешкия живот е твърде ценен, за да бъде прахосван за нечия измислена, но изгодна кауза, като войната.
Четвърто, днешните млади се борят и се справят с живота много по-успешно и по-мъжки, отколкото връзкарчетата при соца.
Пето, много от младите днес владеят доста добре бойни изкуства и умеят да боравят с оръжие повече, от наборниците на соца, при чието обучение се наблягаше най-вече на строевата подготовка, нарядите и опитите да бъде пречупена волята им чрез разни извращения.
Списъка е дълъг, но мисля, че е ясно за какво става дума.
Хубава вечер, приятелю!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Огнян!
21.04.2017 20:38
batogo написа:
Имам няколко забележки. Първо Русия е много назад икономически и технологично не само от Щатите, но и от повечето Западни икономики.
Второ, един мъж или е мъж или не. Ако не е, казармата нито може да го направи мъж, нито да му спести съдбата на женчо. Останалото е манипулация.
Трето, човешкия живот е твърде ценен, за да бъде прахосван за нечия измислена, но изгодна кауза, като войната.
Четвърто, днешните млади се борят и се справят с живота много по-успешно и по-мъжки, отколкото връзкарчетата при соца.
Пето, много от младите днес владеят доста добре бойни изкуства и умеят да боравят с оръжие повече, от наборниците на соца, при чието обучение се наблягаше най-вече на строевата подготовка, нарядите и опитите да бъде пречупена волята им чрез разни извращения.
Списъка е дълъг, но мисля, че е ясно за какво става дума.
Хубава вечер, приятелю!


Да, в технологиите Русия е изостанала
В производствените
Но страна развила космически технологии, не може да има съмнение, че е изостанала
Крива политика Върхови технологии да се засекретяват?! Ами те бяха преди щатите в космическите технологии
Управлението-политически и икономическо беше сбъркано!

За военната служба
Не се съмнявам приятелю, че някое говедо може да убие мен или тебе с един удар!
Освен военно обучение имам предвид научаване на ред, на дисциплина и най- вече на отговорност

Знаеш ли какъв случай имах в Ямбол!?
Тренирахме за учение на Варшавския пакт На нас повериха " атомната бомба"
Възпламенявахме фугаса в близост до складове с гориво, въпреки несъгласието ми
И на една тренировка зелената трева пламна като слама
Впуснахме се да гасим Но шест, седем човека ,само разпалвахме огъня
Наредих на един от войниците да отиде да извика помощ Но той не искаше Как щял да ни изостави? Аз щях да отида по- бързо от него, но също не можех да оставя подчинените Приемах го като дезертьорство Единият старшина от стреса почина след два месеца- на 32 години
Та убедих войника, че той е най-млад, поне той да се спаси
Стана чудо В подножието на култовия за Ямбол " Боровец"
Ето това липсва на съвременните хулигани, чиста проба потребители!

Хубава вечер, Огняне!
цитирай
12. raders - Не е задължително да сме прусаци, но ...
21.04.2017 21:38
Не е задължително да сме прусаци, но положението на армията е наистина плачевно. Вярно, че е за предпочитане президентската република и то не само заради изборите и кошера от търтеи в парламента, но лошото е, че поради овчото примирение и страхливастта на българите, този президент /особено някой с егото на Бойко/ би могъл да си въобрази, че е божествен и да заграби цялата власт. Което няма как да е на добро.
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Радерс!
21.04.2017 22:28
raders написа:
Не е задължително да сме прусаци, но положението на армията е наистина плачевно. Вярно, че е за предпочитане президентската република и то не само заради изборите и кошера от търтеи в парламента, но лошото е, че поради овчото примирение и страхливастта на българите, този президент /особено някой с егото на Бойко/ би могъл да си въобрази, че е божествен и да заграби цялата власт. Което няма как да е на добро.


Да, рискове има!
Управляващият трябва да е умен!
Винаги соча за пример кралят - Слънце!
Пример за абсолютна, но умна власт!
Така е, Франция е първа сила- икономически , политически и военно Да, въвежда се наборна Армия, така Наполеон мачка в Европа!
Но да се върнем на краля- Слънце
Той търси по-умни от себе си министри, не по- глупави, за да блести сред тях И това ,че са по умни от него ,не го притеснява Те работят за него!
Да, трябва да имаме армия, защото без нея сме загубени!
Не знам доколко е вярно, че който ни освободи, ще ни зароби, но едно е сигурно!
Че чуждата армия, която ни защитава, ще ни и покори!

Хубава вечер!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Извинявам се!
21.04.2017 23:54
Допуснал съм грешка при написването на постинга
Вместо Джерал Форд съм писал Рокфелер, беше ми обърнато внимание
Не е от незнание или нещо друго, например желание да излъжа, каквото някои ми приписват, случва се!
Какво да се прави! Грешката си е моя, че не проверявам и не ползвам готови материали!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9137672
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031