Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2017 15:39 - Героят на нашето време!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4189 Коментари: 25 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
" Героят" на нашето време е образован -  донякъде. Минал е през образователната система.

1/На тази база той мрази всички по образовани от него?  Смята, че те са му попречили да получи по- добро образование?Че са му длъжници!?

2/ Той не само мрази по-образованите, той търси разправа с тях!
На тази база той смята, че като стои по-ниско в образованието си , е  в замяна много повече  от по- образованите По- заслужил е от тях и трябва да им е лидер!? И затова е в правото си:
. да ги критикува?
- да им се подиграва?
- да ги оценя?
 -да ги маскари?
- да упражнява тормоз!
- да удари черта на ценносттите в човешкото битие!?
- Да действа като сатрап!

3/ Той не е глупав, особено за мръсни игри, но не е и много умен!
Затова ненавижда по- умните от него и прилага същите хватки, както  и при по- образованите, с по- висок ценз от него!

 4/Той няма статии, монографии, студии, публикации в чужбина!
Но смята, че умее по - добре да пише от имашите ги?
Него не го търсят редакции за  публикуване на материали Но това е тяхна грешка, така смята той! Просто са сбъркали, трябвало е него да търсят
И виновни за това са тези, които са търсени!?

5/ На по-образованите и по-умните, а сигурно и по- работливите от него  не им е основно занимание той! Даже повечето не го и забелязват.  Но в замяна , те са неговото занимание, състоящо се в безконтролно оплюване!

6/ Неговата основна задача е да издърпва тези, които са пред него!  Назад !
До него, а най - добре и зад него, за да е лидер!
Иначе не върви! Но и наравно с него да са , ще е доволен!
Няма лидер!

Май напомня на нещо?! 
А, за почиващите дяволи край казана,  на Българите само, които нямат работа!
Ами заради героят на нашето време! Той им върши работата!

Да, никакво международно положение, никакви суши или наводнения, никакви Русия, Германия, САЩ и други подобни на тях страни не са виновни за окаяното ни състояние!
Основният виновник е "ГЕРОЯТ" на нашето време!
Всичките си възможности хвърля в задържане на хода ни напред!



Гласувай:
29


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Правилно- България има САМО един проблем:
15.06.2017 15:44
страната е гъсто населена с некадърни простаци.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Така е , Апостолов!
15.06.2017 15:52
apostapostoloff написа:
страната е гъсто населена с некадърни простаци.


В "героят" на нашето време се побира определението за простак!

Хубав ден!
цитирай
3. batogo - !!!:)))Поздравления, Иване!
15.06.2017 17:57
Много точно си изрисувал героят на нашето време! Накъдето и да се обърнеш, все ще го разпознаеш в навалицата от хора, които се опитват да му подражават или да се дистанцират от него. Най-смешното е, че и едните, и другите го правят много нескопосано, и им личи... Но това обогатява палитрата на живота, като му придава забавен привкус, който поддържа чувството за хумор на онези, които са надрасли желанието си да пречат, да се перчат или да израстват на гърба на другите...
Хубава вечер, приятелю!
цитирай
4. tota - Здравей, Иване!
15.06.2017 18:10
Не зная какъв е поводът за този твой постинг, но към споделеното може да се добави, какво допринесе за деморализацията на тези среди и липсата на морално - етични норми на поведение. Първо смяната на системата за научното развитие и получаването на научни степени и звания. Много по лесно от преди. Няма ВАК, всичко е на ниво университет. Второ, критериите за различните области на знанието, са различни и съобразени с особеностите. Трето - поради съсипването на националното стопанство, липсва база, както за изследванията, базирани на практиката, така и изследователска работа, съобразно потребностите на производството. Четвърто - допусна се, почти във всички степени на образованието процента на средното поколение кадри да е най - незначителен.По този начин липсва приемственост и предаване на натрупания опит. Пето, в хуманитарните науки, въпреки действието на два закона, бяха съсипани, не малко кадри, които можеха да продължат своята дейност по нови научи дисциплини. Мисля, че споделеното от теб, визира в по - голяма степен израстването, като "избуяване", без да се премине последователно през различните нива. И най - същественото липсата на етика и проява на качества, като завист, злословие вместо градивна критика, самоизтъкване без покритие и т. н. Но всичко това е продукт на превратностите на времето и обстоятелствата. Не можем да унифицираме и квалифицираме всички под един знаменател. Винаги има изключения. Хубав ден!
цитирай
5. inel379 - Справил си се обективно с този образ.
15.06.2017 19:17
Все пак не знам дали си струва да бъде определян като "герой".
В живота си срещаме много повече нормални герои.
Честните можещи хора не са толкова малко.
Търсим общуването с тях, защото ни обогатява.
И в този блог е така, затова сме в него.
Сърдечен поздрав за теб!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
15.06.2017 20:00
batogo написа:
Много точно си изрисувал героят на нашето време! Накъдето и да се обърнеш, все ще го разпознаеш в навалицата от хора, които се опитват да му подражават или да се дистанцират от него. Най-смешното е, че и едните, и другите го правят много нескопосано, и им личи... Но това обогатява палитрата на живота, като му придава забавен привкус, който поддържа чувството за хумор на онези, които са надрасли желанието си да пречат, да се перчат или да израстват на гърба на другите...
Хубава вечер, приятелю!


Така е, както си коментирал!
Пропуснал съм паразитирането им върху обектите, които мразят!
Такива заслужават само тънка ирония, но има тежки случаи Не могат и нея да схванат?! Не помага срещу такива
Генче ли е, възпитание ли е или двете заедно , но е факт!
Че е тъпигьозлък, в това спор няма!

Хубава вечер, Огняне!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Ати!
15.06.2017 20:10
tota написа:
Не зная какъв е поводът за този твой постинг, но към споделеното може да се добави, какво допринесе за деморализацията на тези среди и липсата на морално - етични норми на поведение. Първо смяната на системата за научното развитие и получаването на научни степени и звания. Много по лесно от преди. Няма ВАК, всичко е на ниво университет. Второ, критериите за различните области на знанието, са различни и съобразени с особеностите. Трето - поради съсипването на националното стопанство, липсва база, както за изследванията, базирани на практиката, така и изследователска работа, съобразно потребностите на производството. Четвърто - допусна се, почти във всички степени на образованието процента на средното поколение кадри да е най - незначителен.По този начин липсва приемственост и предаване на натрупания опит. Пето, в хуманитарните науки, въпреки действието на два закона, бяха съсипани, не малко кадри, които можеха да продължат своята дейност по нови научи дисциплини. Мисля, че споделеното от теб, визира в по - голяма степен израстването, като "избуяване", без да се премине последователно през различните нива. И най - същественото липсата на етика и проява на качества, като завист, злословие вместо градивна критика, самоизтъкване без покритие и т. н. Но всичко това е продукт на превратностите на времето и обстоятелствата. Не можем да унифицираме и квалифицираме всички под един знаменател. Винаги има изключения. Хубав ден!


Чудесен анализ си направила!
На самозабравили се използвачи на демокрацията!
Демокрация не означава морален убиец да учи, когото си нарочи. на морал!?
Да, има конкретен обект за материала, който само може да предизвика отвращение в мен! Нищо друго!
И във всеки морален човек!
Почнал съм работа като оператор, минал съм и съм изучил всички работни места, внедрявал съм усхпешно в заводи на Северна и Южна България, искали са да ме командироват там, работил съм с чужденци и съм имал покана за работа от реномиран Университет в Европа
И тука, някакъв си, който няма заслуга за изработката и на едно винтче, ще ми прави оценки?
Минал съм отдавна етапа на Гоголевия плах и несигурен учен Нямам основание да съм такъв, защото имам резултати и те ми дават необходимото самочувствие!
Не може някакво недоразумение да ми го смачка!

Хубава вечер, Ати!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Поздрави, Инел!
15.06.2017 20:22
inel379 написа:
Все пак не знам дали си струва да бъде определян като "герой".
В живота си срещаме много повече нормални герои.
Честните можещи хора не са толкова малко.
Търсим общуването с тях, защото ни обогатява.
И в този блог е така, затова сме в него.
Сърдечен поздрав за теб!


Да, така е! Благодаря ти!
Заради стойностните хора тук и продължавам!
Иначе, ако всички са като героя в кавички, нямам и секунда работа сред такива!
За щастие,не е така!
За такива, за които няма човешки ценности, всяка мръсотия и помия е във възможностите им!
Благодаря ти още веднъж!

Хубава вечер!
цитирай
9. tikoev - Two things are infinite: the Uni...
15.06.2017 21:02
Two things are infinite: the Universe and human stupidity; and I'm not sure about the Universe.
Поздрави!
цитирай
10. germantiger - ...
15.06.2017 22:50
Постинга ти е много точен и за жалост според мен описва и характеризира много от пишещите за автохтонизма и траките в блог.бг.
цитирай
11. zzz65 - Не зная какъв е поводът за този твой ...
16.06.2017 11:39
tota написа:
Не зная какъв е поводът за този твой постинг, но към споделеното може да се добави, какво допринесе за деморализацията на тези среди и липсата на морално - етични норми на поведение. Първо смяната на системата за научното развитие и получаването на научни степени и звания. Много по лесно от преди. Няма ВАК, всичко е на ниво университет. Второ, критериите за различните области на знанието, са различни и съобразени с особеностите. Трето - поради съсипването на националното стопанство, липсва база, както за изследванията, базирани на практиката, така и изследователска работа, съобразно потребностите на производството. Четвърто - допусна се, почти във всички степени на образованието процента на средното поколение кадри да е най - незначителен.По този начин липсва приемственост и предаване на натрупания опит. Пето, в хуманитарните науки, въпреки действието на два закона, бяха съсипани, не малко кадри, които можеха да продължат своята дейност по нови научи дисциплини. Мисля, че споделеното от теб, визира в по - голяма степен израстването, като "избуяване", без да се премине последователно през различните нива. И най - същественото липсата на етика и проява на качества, като завист, злословие вместо градивна критика, самоизтъкване без покритие и т. н. Но всичко това е продукт на превратностите на времето и обстоятелствата. Не можем да унифицираме и квалифицираме всички под един знаменател. Винаги има изключения. Хубав ден!

Права си. Но недей да мислиш че тези проблеми не са били през комунизма. Например в психиатриите са убити граждани с бисерите на някой професори.
Кой ще определи граници с налуднустта без да изрази ясни налудни идей . виж термин шизофрения стр 696 речник по психология превод от ГДР. Става дума за простата шизофрения с който бе разбит живота на много български граждани.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
16.06.2017 12:42
tikoev написа:
Two things are infinite: the Universe and human stupidity; and I'm not sure about the Universe.
Поздрави!


Благодаря ти за отзива!
Човешката глупост ми се струва ,че ще надживее поне човека!
Защото глупостите му остават, след него!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
16.06.2017 13:14
germantiger написа:
Постинга ти е много точен и за жалост според мен описва и характеризира много от пишещите за автохтонизма и траките в блог.бг.


благосаря ти за оценката!

Относно местния произход, не знам какво точно имаш предвид, може би някои по-остри изказвания, но в основата си той е сериозно твърдение
Ами да погледнем на една отличителна черта на траките, за съжаление, подминавана
Херодот казва, че ако се обединят, никой в света не би могъл да ги победи Но не могат да се обединят-само в един кратък период е станало обединението
Ами сегашните Българи, въпреки,че пръснати посвета, далече не са така многобройни, какви са Единни ли?
Бетер от траките, бих казал
И други не са единни, би апострофирал някой!
Но ето Германия! Като се обединява, държавата е железна Утопия е да се разпадне като СССР и Югославия, от само себе си
Което пък ясно показва, чии наследници са народите на Югославия и Европейски СССР

Хубав ден!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
16.06.2017 13:17
zzz65 написа:
tota написа:
Не зная какъв е поводът за този твой постинг, но към споделеното може да се добави, какво допринесе за деморализацията на тези среди и липсата на морално - етични норми на поведение. Първо смяната на системата за научното развитие и получаването на научни степени и звания. Много по лесно от преди. Няма ВАК, всичко е на ниво университет. Второ, критериите за различните области на знанието, са различни и съобразени с особеностите. Трето - поради съсипването на националното стопанство, липсва база, както за изследванията, базирани на практиката, така и изследователска работа, съобразно потребностите на производството. Четвърто - допусна се, почти във всички степени на образованието процента на средното поколение кадри да е най - незначителен.По този начин липсва приемственост и предаване на натрупания опит. Пето, в хуманитарните науки, въпреки действието на два закона, бяха съсипани, не малко кадри, които можеха да продължат своята дейност по нови научи дисциплини. Мисля, че споделеното от теб, визира в по - голяма степен израстването, като "избуяване", без да се премине последователно през различните нива. И най - същественото липсата на етика и проява на качества, като завист, злословие вместо градивна критика, самоизтъкване без покритие и т. н. Но всичко това е продукт на превратностите на времето и обстоятелствата. Не можем да унифицираме и квалифицираме всички под един знаменател. Винаги има изключения. Хубав ден!

Права си. Но недей да мислиш че тези проблеми не са били през комунизма. Например в психиатриите са убити граждани с бисерите на някой професори.
Кой ще определи граници с налуднустта без да изрази ясни налудни идей . виж термин шизофрения стр 696 речник по психология превод от ГДР. Става дума за простата шизофрения с който бе разбит живота на много български граждани.


Разбира се, нищо не е идеално в живота!
Имаш право!
Затова и заглавието е такова- Герой на нашето време!

Хубав ден тти пожелавам!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Прочетох едно изключително опр...
16.06.2017 15:15
Прочетох едно изключително определение на Владимир Свинтила в материал на Санвион!
- Омразата у нас към щастливия, успелия, талантливия човек, избуява като селски бурен!
Едва ли може да се даде по- точно и красноречиво определение за този факт!

Хубав ден на всички!
цитирай
16. zaw12929 - Героят" на нашето време е о...
16.06.2017 16:49
Героят" на нашето време е образован - донякъде. Минал е през образователната система. КУПИЛ СИ Е ИЗПИТИ, ДАЖЕ ДИПЛОМ ЕТО ЕКСТРИ НА ДЕМОКРАЦИЯТА И ДРОГА МОЖЕ ДА СИ КУПИШ... ИЛИ ДА ПРОДАВАШ...
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
16.06.2017 20:15
zaw12929 написа:
Героят" на нашето време е образован - донякъде. Минал е през образователната система. КУПИЛ СИ Е ИЗПИТИ, ДАЖЕ ДИПЛОМ ЕТО ЕКСТРИ НА ДЕМОКРАЦИЯТА И ДРОГА МОЖЕ ДА СИ КУПИШ... ИЛИ ДА ПРОДАВАШ...


Да и диплома може да се купи, включително и професорска длъжност?! Сега!
Закачих наскоро един състудент Станал ли е професор?
Съучастнически, явно беше наясно какво мисля, каза, че не намира смисъл!
Да говорят за него ,че е дал пари, да стане професор!
Да, тези, които се възползват от демокрацията, в същото време смятат , че тя не е за другите ! ЧЕ те нямат право на нея! Трябва да искат разрешение от тях?!
Българрски парадокси, дело на " героя"!
На нашето време!

Хубава вечер, Зав!
цитирай
18. yoan2015 - Госпожо, в написаното имам подтекст и ако не греша се отнася за вдно блогово магаре, въптоса е, че автора не желае да се принизи на нивото на магарето герой, по
16.06.2017 21:19
tota написа:
Не зная какъв е поводът за този твой постинг, но към споделеното може да се добави, какво допринесе за деморализацията на тези среди и липсата на морално - етични норми на поведение. Първо смяната на системата за научното развитие и получаването на научни степени и звания. Много по лесно от преди. Няма ВАК, всичко е на ниво университет. Второ, критериите за различните области на знанието, са различни и съобразени с особеностите. Трето - поради съсипването на националното стопанство, липсва база, както за изследванията, базирани на практиката, така и изследователска работа, съобразно потребностите на производството. Четвърто - допусна се, почти във всички степени на образованието процента на средното поколение кадри да е най - незначителен.По този начин липсва приемственост и предаване на натрупания опит. Пето, в хуманитарните науки, въпреки действието на два закона, бяха съсипани, не малко кадри, които можеха да продължат своята дейност по нови научи дисциплини. Мисля, че споделеното от теб, визира в по - голяма степен израстването, като "избуяване", без да се премине последователно през различните нива. И най - същественото липсата на етика и проява на качества, като завист, злословие вместо градивна критика, самоизтъкване без покритие и т. н. Но всичко това е продукт на превратностите на времето и обстоятелствата. Не можем да унифицираме и квалифицираме всички под един знаменател. Винаги има изключения. Хубав ден!

цитирай
19. leonleonovpom2 - Вярно е , Йоан!
16.06.2017 22:28

Досега действах по принципа, по - добре в устата на негодника, отколкото в краката му!
И не реагирах по подобаващ начин!
Някакъв посредственик, при това компрометиран по възможно най-лошия начин , ще ми прави оценки?!
Аз си ги имам, мога да си направя и самооценка, пределно ми е ясно, че заниманието му няма нищо общо с мен!С това какъв съм!
Но когато посегна и на един от най-
БЪЛГАРСКИТЕ ПРОДУКТИ, по типичния си начин, вече дойде моментът да му се покаже къде се намира !Мястото му!
Не е сам, за негово успокоение или огорчение!
Само недостоен да носи Българското, може да измисли такова презрително заглавие!
Към един от най-Българските продукти! За който и чужденците твърдят, че е такъв!
А това пък ясно показва, той, "морализаторът" на блога кой и какъв е!
Нека се радва на"читателите" си, независимо по какъв начин се е получил броят им!
Тази радост от това говори много!.....

Хубава вечер, Йоан!

цитирай
20. born - Споко ,братко
16.06.2017 23:02
Кой знае какво още има да видим
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
16.06.2017 23:21
born написа:
Кой знае какво още има да видим


Блатодаря ти за съпричастността!
Разбира се! Това му е заниманието
Такива умора нямат

Лека нощ!
цитирай
22. tota - 18. yoan2015 - Госпожо, в написа...
17.06.2017 00:10
18. yoan2015 - Госпожо, в написаното имам подтекст и ако не греша се отнася за вдно блогово магаре, въптоса е, че автора не желае да се принизи на нивото на магарето герой, по ....
Благодаря за пояснението! Извън конкретиката съм, но мисля, че героят на нашето време се среща навсякъде в нашата действителност. Не само в блог.бг пространството. За съжаление.
цитирай
23. yoan2015 - Има и такива хора, търсят си &quo...
17.06.2017 13:35
Има и такива хора, търсят си "жертви", подбират хора за които са сигурни, че няма да им влезнат в игричките, меко казано и започват с критиките, в блога са няколко, това е начина им на"хранене". Преди време се говореше за един случай на починал човек, вследствие на подобно отношение от страна на блоговото магаре, ако е така просто се учудвам на бездействието от страна на близките на починалия. Също не съм убеден в достоверността на историята. Срещу тези особи има два начина на противодействие, първият - да не им се обръща внимание, другият не е препоръчителен.
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Ати!
17.06.2017 13:51
tota написа:
18. yoan2015 - Госпожо, в написаното имам подтекст и ако не греша се отнася за вдно блогово магаре, въптоса е, че автора не желае да се принизи на нивото на магарето герой, по ....
Благодаря за пояснението! Извън конкретиката съм, но мисля, че героят на нашето време се среща навсякъде в нашата действителност. Не само в блог.бг пространството. За съжаление.


Разбира се, че"героят" е силно разпространен навсякъде! Жалкото е, ако е интелигент! Което пък явление поставя под съмнение интелигентността му?
Такива имат свойството да се обединяват, да действат в глутница
Истинските интелигенти са единаци, в добрия смисъл и затова такава глутница добива кураж!
Лош е обаче " резултатът" от работата й!
Чист " РЕЗИЛтат " е!

Хубав ден, Ати!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Йоан!
17.06.2017 14:09
yoan2015 написа:
Има и такива хора, търсят си "жертви", подбират хора за които са сигурни, че няма да им влезнат в игричките, меко казано и започват с критиките, в блога са няколко, това е начина им на"хранене". Преди време се говореше за един случай на починал човек, вследствие на подобно отношение от страна на блоговото магаре, ако е така просто се учудвам на бездействието от страна на близките на починалия. Също не съм убеден в достоверността на историята. Срещу тези особи има два начина на противодействие, първият - да не им се обръща внимание, другият не е препоръчителен.


Да, паразити са, чиста проба!

И колкото паразититите се смятат за по-висши от тези , при които са се подслонили, с толкова считат и ,че са над тези , с които нагло се занимават!?
Нарушавайки първо човешките им права Всеки има право на свободно слово и никой няма право, по приумица, да го нарушава! Това е елементарно положение!Един, единствен път си позволих това при Милчев, но го предупредих на лични Той реагира като ужилен, обяви, че съм го заплашвал Казах му , да е спокоен, щом не иска, ще уважа желанието му И съм длъжен да го направя, другото е наглост и простотия!
Сега, със сигурност ще копира и ще обяснява на възхищаващите се от него и според него аборигени положението! Което е пак нарушение на правата! Копиране, без разрешение!
Но това е нещо нормалто за такива, да нарушават правата на другите

Предлагал съм му, да си каже, ако съм го обидил нещо, с какво е? Нямам сромен, значи , ако го има , е неволно Ако е така наистина, ще се извиня!
Отговорът беше, че така не ставало
За, за такъв, за който извинение не същектвува, разбира се, че не става така!
Но там е работата, че и не знае, как става!

За печалния случай не съм бил в течение Близо година не бях в блога, явно тогава е било
Но за станалото имам много съобщения на лични, постфактум
И от него имам на лични" мили" текстове!
Какво да говоря повече, в текста горе са дадени повечето, основни неща!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9140419
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102605
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031