Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2017 07:08 - Игра на думи и още нещо
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 6370 Коментари: 24 Гласове:
33

Последна промяна: 26.06.2017 13:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 - Гърците не ни искали на Бяло море-Заглавие във вестник с вчерашна дата!

Да и с пълно право не ни искат!
Защото може да направим Бялото им море- Черно!
А Черното море или както го нарича Омир -Тъмното море, е Българско!
Което ще рече, че Бялото море, станало веднъж Черно , има опасност да се превърне в Българско.....
Впрочем ,те, ,гърците са майстори в трансформациите и затова основателно подозират останалите в игри като техните.
През 1878г, преди Берлинския контрес,  един грък изтотвил карта на гръцко езичното население на Балканите!  Която покривала доста от земите на Санстефанска България!
С нея отишъл при железния Бисмарк.  Който пък бил решен да подкрепи цар Освободител в знак на благодарност за жеста му към Германия!
Но тази карта го накарала да промени решението си. Вместо пълна подкрепа на Русия, да бъде неутрален, да изчаква и само в краен случай да се намеси . Да, спасил София, когато видял ,че наглостта няма граници.
Но гъркът отишъл с картата и в Лондон.  Там подкрепата, която получил била пълна...
Резултатът е добре известен!

- Пат, пут, Път.....
Първите две думи  са сгрешени, правилна е третата ....Значението на първите две се припокрива с това на последната Пат е на македонски, има и патарина, което вероятно означава пътека Пут е на сръбски, има и путарина? Не е това, което някой би си помислил, а е пак пътека по всяка вероятност! Всъщност, оказа се пътна такса, както и при патарина!
А, има и руско-Путь, меко, за разлика от твърдото сръбско.
Всичките, вкупом, се срещат в Северна България Явно произхождат от път, но как да се предаде буквата" Ъ"?Има лесно, с друга гласна!
Има и имена-Разпутин, Путин/ най-любимото име или по-точно презиме за някои/ Те са алтернативни, редуват се, първо е бил Разпутин, после идва Путин, което ще рече, че пак ще дойде някой Разпутин и така нататък...
Нещата са в регулация, няма случайност!....

- Черногорците били най-мързеливите мъже в света!?
Те сами са се обявили за такива, защото да победиш в такава класация чрез вот е наистина  нещо изключително трудно! При толкова кандидати , ще падне люта борба!
Защо ли се смятат за такива?!
Черногорецът е благороден човек! Работейки нещо, той съзнава, че  отнема възможността на някой друг да свърши тази работа Затова отстъпва правото на него
С други думи, защо да върши нещо, което и друг може да свърши?

Черногорецът е юнак, комита!
А какво героично има в това да размахваш мотиката и нешо по-лошо, да я носиш на рамо на път към нивата? Ще станеш за резил, всички ще ти се смеят ! Ще казат, че не можеш да носиш пушка и освен това си и страхливец
Виж, друго е да се заканваш на врага в кръчмата и в подкрепа на думите си,  да налагаш с юмруци масата!
Доказателство, че са юнаци, демонстриращи мързел е, че почти не са били под турско! Турците заобикаляли Черна гора.  Заради юначните черногорци!
Истината е обаче  малко по- друга
Земята, цялата, в Отоманската империя е по-право собственост  на падишаха Той дава на раята да я работи, но в замяна иска данъци Чиновниците му ги събират
Дават земя на черногорците също.  Но в тези чукари нищо не може да се изкара.  След като хората на падишаха се убеждават, че икономическа изгода за него няма от владеенето на Черна гора, губят интерес към нея

И тръгва приказката за героичните, но мързеливи черногорци!...



Гласувай:
33


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. didanov - в интерес на истината
26.06.2017 13:02
старото име на Бяло море е маре тракиум - Тракийското море, вярно гърците са мяйстори в трансформациите - те променят умишлено дори хидроними и топоними за да може след години да не остане и спомен от старите (и законни) обитатели на завладените земи.
цитирай
2. germantiger - ...
26.06.2017 13:06
За путарината на сръбски не знаех - хареса ми, ще се будалкам сред познати :)

За черногорците също ме разсмя, да се отстъпва правото за да се свърши нещо смислено или добро като за чест на другия е интересна идея :)

Сериозно ли има такъв грък, явно има с такива карти и мисия? Както знаем гърците са хлъзгави и коварни.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Така е, Диляне!
26.06.2017 13:28
didanov написа:
старото име на Бяло море е маре тракиум - Тракийското море, вярно гърците са мяйстори в трансформациите - те променят умишлено дори хидроними и топоними за да може след години да не остане и спомен от старите (и законни) обитатели на завладените земи.


Родени фалшификатори са!
На база факта, че Александър Първи се представил за грък, за да участва в Олимпийските игри, а, че Александър Велики се гърчее ь обявяват македонците за гърци?
А удобно премълчават ,защо Александър Първи трябва да доказва произхода си?Защо се съмняват, че е грък, както го твърди?
Защо във филипиките си, Демостен казва по адрес на Филип, че той не може да бъде никакъв грък?
Защо при походите Александър търси сънародници, да говори на неговия си език? Нали всичките са гърци?
На гръцкия остров Тасос се секат тракийски монети?! Защо не обяснят това, на какво се дължи
Знаех доскоро името на гръцкия картограф, но не считах това за важно и съм забравил името Сега, при съпоставянето на фактите ми стана пределно ясно за мръсната роля, която е изиграла картата
Картата и картографът съществуват!....

Хубав ден!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Проверих в речника
26.06.2017 13:33
Всъщност патарина и путарина означават пътна такса
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
26.06.2017 13:54
germantiger написа:
За путарината на сръбски не знаех - хареса ми, ще се будалкам сред познати :)

За черногорците също ме разсмя, да се отстъпва правото за да се свърши нещо смислено или добро като за чест на другия е интересна идея :)


Сериозно ли има такъв грък, явно има с такива карти и мисия? Както знаем гърците са хлъзгави и коварни.


Да, оказа се, че така казват на пътните такси!
А черногорците имат силно чувство за хумор....към себе си
Имат 10 показателя, според които са най-мързеливите мъже
Азсъм подбрал най- пикантните
А гъркът картограф съществува
Ти знаеш, че Цар Освободител е с роднински връзки с кайзера Прави услуга на германците, сега чака отговор
И Германия наистина смята да подкрепи решенията на СанСтефано Затова се заема и с организацията на конгреса
Но тази карта кара Бисмарк да заеме неутрална позиция Това ,че някой говори например гръцки, съвсем не значи, че е грък! Но гъркът твърди, че говорещите гръцки в Санстефанска България са етнически гърци?!
Та , такава е помощта та гърците
Като тази от 90-та година Европейският съюз ни отпуща 2 милиарда долара ,да стъпим на крака Скачат гърците и казват, че ние не можем да ги управляваме, да ги дадат на тях, те да ги управляват, понежезнаят как! Вълкът да пази кошарата!?
Реално, от тези пари са дошли у нас под 10 процента-листовки на СДС и организиране на първите избори
С останалите си регистрират най-вече шивашки фирми у нас, в които упражняват жестока експлоатация на работещите в тях жени, а също и сексуален тормоз

Хубав ден, Германтигър!
цитирай
6. batogo - !!!:))) Добре дошъл, Иване! Много забавен постинг си спретнал. Създава настроение за майтапи!
26.06.2017 14:13
Докато четях за путарините, Разпутин и Путин се подсетих, че и ние плащаме една сериозна путарина на Путландия, като не облагаме с данъци путландския лукойл и други путландски фирми?!?! А като стигнах до мързела, се сетих за един мой съученик в гимназията, който беше стигнал до извода, че не труда, а мързелът е създал човека. И се аргументираше, че ако дарвиновата маймуна не я мързеше да се катери по дърветата, никога нямаше да стане човек от нея...
Хубав ден, приятелю!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Огняне!
26.06.2017 16:40
batogo написа:
Докато четях за путарините, Разпутин и Путин се подсетих, че и ние плащаме една сериозна путарина на Путландия, като не облагаме с данъци путландския лукойл и други путландски фирми?!?! А като стигнах до мързела, се сетих за един мой съученик в гимназията, който беше стигнал до извода, че не труда, а мързелът е създал човека. И се аргументираше, че ако дарвиновата маймуна не я мързеше да се катери по дърветата, никога нямаше да стане човек от нея...
Хубав ден, приятелю!


На човек понякога му стига и една добра дума!
Да, наистина се стремях да е забавно написаното От сериозните работи, освен ядове, отдавна съм разбрал, че няма никаква полза
Сега по темата Лукойл! Колко наивен съм бил, като съм смятал, че новите времена и хора, ще донесат и по- доброто?!
В личен план първо ми отрязоха контактите с външни предприятия . На едно от тях собственик стана циганин, който представа си нямаше от него Поставено лице явно. Друг ,който стана директор, отряза патента ми за изделие, което се работи по него 17 години, даже и външна фирма го ползва като рецепта!
Стана ми ясно ,че в ръководството са неможещи и комплексирани хора ,търсещи разправа с мен! Можеха само чрез властта, която имат, да я осъществят
Лукойл продадоха за жълти стотинка Какви комисионни са взели, те могат да кажат Ако бяха от БСП, щях да махна с ръка и да отсека, че те знаят само да влачат но бяха от СДС, с Костов начело!?
Продали го, защо трябваше да се продава изобщо? Защото проектът бил руски и щяло да се работи в нормални условия!? Щях да повярвам, ако поне бяха запазили предишните условия
Не знам каква франкистка колона са на комунистите СДСарите? Не случайно ги кръстиха седерасти Ами те и мен считаха за враг в СДС Освен седерасти, гордо носеха и името еничари-слуги на господаря И отговаряха на такива Отгледани, знаещи какви са и що са, типични еничари!

Хубава вечер,приятелю!
цитирай
8. didanov - здравей тук има множество етнографски карти на Балканите преди Освободителната война
26.06.2017 19:57
http://illustrationbelomore.blogspot/2011/11/blog-post_08.html

http://2.bp/-q-J0BAYzH9c/TrkQ8u-otbI/AAAAAAAAAYk/AzD9JBEfGT8/s1600/3.jpg

правени са от различни по народност пътешественици или по поръчка на различни държави - вижда се, че преобладаващата част от южното ни Черноморие е с предимно с гръцко население. Дали това са обачеса само "съскащи българи" не става ясно и честно казано не ми се вярва много. За Солун и принадлежащите му земи никой не спори, че е заселен с много българи.
германците са имали достатъчно географи и картографи, които са правили карти на Балканите и са били наясно кой къде от коя народност живее. Това е било необходимост при сложната игра на тронове на Балканите. Проблемът на българите е бил, че са най-многобройните на Балканите в сърцето на Европейска Турция. Тяхното цялостно обединение би би довело да създаването на национална силна държава, която да е решаващ политически, икономически, културно-религиозен фактор на Балканите, нещо което едва ли някоя Велика сила е желаела да стане.
цитирай
9. didanov - колкото до Александър Велики
26.06.2017 20:27
според мен родът му или дедите му наистина имат корените си (или някоя издънка) в Пелопонес , но става дума за догръцки пеласгийски Пелопонес и познаването на тези корени (приемани вече като собствени елински) позволява участието му на игрите. поздрави
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Диляне!
26.06.2017 23:16
didanov написа:
http://illustrationbelomore/2011/11/blog-post_08.html

http://2.bp/-q-J0BAYzH9c/TrkQ8u-otbI/AAAAAAAAAYk/AzD9JBEfGT8/s1600/3.jpg

правени са от различни по народност пътешественици или по поръчка на различни държави - вижда се, че преобладаващата част от южното ни Черноморие е с предимно с гръцко население. Дали това са обачеса само "съскащи българи" не става ясно и честно казано не ми се вярва много. За Солун и принадлежащите му земи никой не спори, че е заселен с много българи.
германците са имали достатъчно географи и картографи, които са правили карти на Балканите и са били наясно кой къде от коя народност живее. Това е било необходимост при сложната игра на тронове на Балканите. Проблемът на българите е бил, че са най-многобройните на Балканите в сърцето на Европейска Турция. Тяхното цялостно обединение би би довело да създаването на национална силна държава, която да е решаващ политически, икономически, културно-религиозен фактор на Балканите, нещо което едва ли някоя Велика сила е желаела да стане.


Чужденците често допущат една обща грешка !Прави я дори и Ламартин, въпреки ,че е наясно с това, кои са Българите точно!
За да подчертаят ,че имат работа с източно православни, употребяват гърци!
И така, говорейки примерно за Българи, намеси ли се религията в описанието , веднага става смяната им с ....Гърци!?
Та, не винаги написаното" гърци" съответства на народност гърци
Съгласен съм, че по Черноморието се твърди ,че има гърци От всеки такъв грък, аз съм по- "грък" !Заради 12% наистина гръцко! А, те не знам дали имат пет, при това съмнителни
Накратко:
Една местна "гръцка" фамилия праща момчетата да се изучат в Атина Обикновено не се завръщат Момичетата ги женят за някой работлив Българин, обикновено ратай във фамилията И това се повтаря, с векове
Доказано е, че е така
Ето, за такива" гърци" става дума приятелю, по Черноморието, специалтно!
Бих казал, че те пожелателно са "гърци"
Но има приказка за по-турчин от султана !
Важи за тях, гочно!

Лека нощ, приятелю!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
26.06.2017 23:31
didanov написа:
според мен родът му или дедите му наистина имат корените си (или някоя издънка) в Пелопонес , но става дума за догръцки пеласгийски Пелопонес и познаването на тези корени (приемани вече като собствени елински) позволява участието му на игрите. поздрави


Удивително съвпадение с твърдението на Калоян!
Дори бих го използмал за доказателство, че е прав!
В писмо на папата до него , той, папата, пише:
- " Вие твърдите, че произхождате от стар Римски род! ние проверихме и това се оказа ,че е така, наистина......"
Използвал съм това доказателство в някои случаи, в други ми е посочвано
Но когато ми е посочвано, има нюанс, че когато човек много желае нещо, може да даде или да приеме всякакви доказателства!
Лека нощ!
цитирай
12. didanov - етнически гърци в България
27.06.2017 00:18
здравей, няма обяснение всичките тези карти да посочват едно и също и да са грешни. Съгласен съм че не винаги написано грък е грък, но данните показват че това е по-скоро изключение. Знаем колко са ги мразили нашите гърчулята и как са гонили гръцките владики под път и над път. Ето откъс от едно излседване на българското Черноморие:
Обобщавайки изворовия материал за демографското състояние на този район в периода 17-19 век прави впечатления на наши известни историци историци, като Велко Танев д-р на ист.науки, Щерион Щерионов и други, че независимо от редицата промени, съотношението между отделните етнически елементи почти се съхранява. Основната етническа единица остава гръцката общностна група. Турците съпоставими с цялата маса население, обитаваща района ,никога не са надвишавали 10%. Независимо от нарастване числеността на българското население - достигнало до 22%, то не се е превърнало в решаващ фактор по българското черноморие.

Съдбата на западното черноморие занимава и неколцина гръцки автори, привлечени от интересната и дългогодишна история на гръцката диаспора по тези места. Първото по-обстойно и обзорно изложение принадлежи на А.П. Вретос/1800-1876/, известен книжовник и публицист, а от 1949 г. до 1885 и гръцки консул във Варна. През тези години издава значителни трудове посветени на гърците по тези земи, като например “България в миналото и съвременността” отпечатана в Петербург през 1856 г. Този труд представлява сериозно и задълбочено изследване на западното черноморие, като особено внимание се отделя на древните гръцки колонии, на паметниците от античността. Макар и бегло, автора се връща назад във времето, като посочва сведения за демографията и икономиката на тукашните селища.

Трябва да се отбележи и книгата на Й. Николау, издадена през 1884 г. и посветена на миналото на Одесос – Варна. Роден във Варна, етнически грък и дългогодищен учител и директор на гръцките училища в града, съвременик на новогръцкото образование той с интерес пише за просветното дело и за различни събития от старата и новата история на Варна.

Историците: на Несебър - М. Костандинидис, на Поморие – А. Диамандопулос, на Созопол – К. Папайоанидис и други, са родени в България и впоследствие преселени в Гърция. По всичко изглежда, те са били интелигентни хора, макар и без специална подготовка, съумяват да напишат интересни книги за родните си места. В тях се говори за гръцката църква, култура и т.н. и съдържа полезна информация. Когато говорим за гърците по тези места, изследванията показват в научните трудове, че може да се осмисли значението на географската среда в националната ни съдба. Черно море със специфичните му дадености оказва влияние върху бита на населението, върху мисленето и духовния му кръгозор. Общуването с морската шир, разкрива нови дейности и професии, осъществява допира до други светове и култури, формира по-различни качества и изисквания.

Според данни от преброяването през 1903 година, гърците са разпределени по-компактни групи така: София - 687, Пловдив - 5000, Бургас - 21527, Варна - 15249, Русе - 780, Асеновград - 9000, Каварна - 9000, Голям Манастир - 1800, Поморие - 6170, Несебър - 1750, Бяла - 1200 и т.н. като селищата в които живеят етнически гърци са 76 на брой. По това време гърците са наброявали 85000 души. Според последните ни проучвания в момента, ние сме около 25000. Голяма част от тях се преселват в Гърция през различните години след 1903 и по различни поводи. Някои се връщат отново в България, като такива след пожара в Поморие през 1908 година. В тази интересна конфигурация на движение на гърците от българските земи към прародината и обратно се създават в днешна Гърция градове-близнаци на тия от българското черноморие и в сегашно време, тези градове-близнаци имат сключени договори за културно сътрудничество, като се радват на особено голямо внимание от роднините живеещи в тях от двете страни на границата ни с Република Гърция.http://www.omda/public/bulg/narod/Gartsi.htm
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей Диляне!
27.06.2017 10:28
Благодаря ти, че взимаш присърце подхваната тема!
Относно данните от така нареченото преброяване, изказвам сериозни съмнения за точността им!
Първо, населението на Бургас по него време е около 30 хиляди А в Поморие излиза, че всички са гърци, даже в плюс, защото населението му е 6 хиляди
Не се подвеждай по тези данни! Каварна- девет хиляди гърци?
Че в това време излиза, че Каварна е един голям гръцки град! За не говорим за Бургас!?
Тези данни са безумие!
Гледайки данните веднага мога, чрез екстраполация да определя, че в България живеят около милион и половина гърци?
Има няколко основни, базисни неща
- Западни автори, като говорят за източно православни пишат, гърци
- Гърците по нашето крайбрежие са погърчени Българи
- Говоренето на селски гръцки, не е определящо за етническа принадлежност

Повтарям-Българите в него период са между 5 и 7 милиона Гърците -около три
Да се твърди, че картите са верни относно етническа принадлежност, е да се служи, вероятно несъзнателно на чужда кауза!
Писал съм доста постинги, как се определят и по какво се отличават Българските селища
Повтарям, аз самият имам гръцко и то истинско, нямам никакъв интерес да съм срещу гърците Но държа на истината!

Хубав ден!
цитирай
14. didanov - здравей Леоне и мен ме интересува истината
27.06.2017 22:29
сигурно данните наистина да са преувеличени, но нямам отговор на въпроса защо българите сами ще го правят (освен и всички останали картографи и историци преди Освобождението) и не би ли трябвало самите те да знаят, кои са били българи говорещи гръцки и кои етнически гърци? ето какво е заглавието на този доклад:
"Докладът е одобрен от Националния Изпълнителен Съвет на федерацията, за участие по програмата на семинара “Публичност, медии и малцинства” в рамките на проект за подобряване работата по решаване проблемите на малцинствата, реализиран от Националния съвет по етническите и демографските въпроси към Министерски съвет на Република България и Световна банка, от 10 до 12 май 2002 г. в хотел “Приморец”, град Бургас, България." ето и линка http://www.omda/public/bulg/narod/Gartsi.htm

ето пример за Варна и несъсответствие с данните от доклада:
В преброяванията като матерен език са посочени български, турски, гръцки, арменски, татарски, испански, цигански и немски. Испанският и немският език е на евреите. Арменският, турския и гръцкият език нямат покритие с въпросните етнически групи. По много свидетелства е безспорно, че турският език е посочен като матерен от мнозинството гагаузи и от значителна част от арменците. Гръцкият език е посочен като матерен не само от гърци, но и от значителна част от гагаузите при случаите на смесени бракове.
През 1881 г. от 24 555 население на града 6 721 души посочват, че българският език им е матерен (27,36%), през 1888 г. - 8 449 души, 1893 г. - 10 580 души, 1901 г. - 15 601 души (44,67%).
Турският език е матерен през 1881 г. на 8 903 души (36,25%), 1888 г. - на 7 569 души, 1893 - на 8 477 души, 1901 г. - 5 999 души (17,42%). От тези 17,42% през 1901 г. 1 204 души са гагаузи (3,45%).
Гръцкият език е матерен през 1881 г. за 5 367 души (21,85%), като през 1 901 г. те са 5 913 души (16,92%), но от тях 285 (0,82%) са гагаузи.
Татарският език през 1881 г. е матерен за 837 души (3,41%), а през 1900 г. - за 948 души (2,72%).

цитирай
15. didanov - и аз по прабабина линия имам нещо гръцко
27.06.2017 22:34
прабаба ми е носила фамилия и презиме Йоргова Стратева, но така и не разбрах как и защо. поздрави
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Диляне!
27.06.2017 23:01
Имам книга на Българските градове с населението им при преброяванията през годините Ще се поразровя, да я намеря
Тези преброявания на база език силно зависят от обекта
Дядо ми, чиято майка е гъркиня , забранил в семейството му да се говори гръцки Не заради майка му, той я боготвореше Тя починала млада, не могла да преживее ссмъртта в рамките на една година на двете си дъщери
А заради подлостта и коварството на гърците през войните Презрително наричаше гръчко и гърчоля!
Майката на баба ми е също гъркиня Но там историята е друга Като дете е спасена от Българи и осиновена Знаела е произходът си, но е била с Българско самосъзнание, както и другата баба!
Представяш ли си, дядо ми да се отрече от гърците?! Да не ти казвам епитетите по техен адрес
Границите на Санстефанска България се базират на съставената от Иван Липранди карта с Българско населени Е, има между него и друго, но Българското е преобладаващо Той твърди, че Българските села се разпознават отдалече
тази карта съвпада и с границите, да не сбъркам в терминологията ,на Българската екзархия!, с малки изключения
Затова смятамза правилно определението на държавните граници в Сан Стефано По границите на екзархията На останалите, на които това не се харесва, да отиват другаде
Бисмарк, отличен картограф, едва ли би се интересувал от подробности от рода, че населението на новата държава е примерно 55 % Българско Никъде то не е 100%

Но това настървение спрямо Българите, сигурно съпроводено и с други оценки, го кара да бъде неутрален
Гърци и други са направили път и до Петербург Никакви имперски интереси, това непрекъснато оплюване на Българите води в края на краищата до печалните резултати
Това е недостойно от страна на гърци и сърби, на които много сме помогнали да се освободят Не казвам, че трябва сега да ги хванем за гушата, но не бива и да се забравя
Дядо ми настръхваше само при думата грък! Същия ефект се получаваше и при споменаване на жител от близък град
По ирония на съдбата, тогава се смеех, но сега си имам работа с един, представящ се за жител точно на този град

Хубава вечер, Диляне!
цитирай
17. didanov - намерих обяснение за картите
27.06.2017 23:13
тук
http://real.mtak/43220/1/04_Demeter_Gabor_ethnic_maps_1877_36p_p47_82_3_u.pdf

оказва се това си е баш стъкмистика в зависимост коя страна турска, гръцка, френска, немска, българска дава данните, дори тези карти са се използвали за чисто политически цели и достоверността им е доста спорна.

колкото до Бисмарк той се опитва да лавира между Русия и Австро-Унгария и да запази жив съюзът на трите императора като противовес на Франция и Англия във вземането на съдбовните европейски решения.лека вечер.
цитирай
18. leonleonovpom2 - прабаба ми е носила фамилия и пре...
27.06.2017 23:21
didanov написа:
прабаба ми е носила фамилия и презиме Йоргова Стратева, но така и не разбрах как и защо. поздрави


Смесени сме всички Диляне, а общ продукт на всички Балкански народи са....турците
А какви други магат да са?
Пет процента от великите везири са турци- останалите са от балканските народи най-вече, има и Българи
Еничарите, жените идват от тях....
Един приятел казваше, че гледа турски сериали, за да определи кой турски артист какъв е- Българин, грък, сърбин и така нататък
Хубава вечер!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Така е , Диляне!
27.06.2017 23:26
didanov написа:
тук
http://real/43220/1/04_Demeter_Gabor_ethnic_maps_1877_36p_p47_82_3_u.pdf

оказва се това си е баш стъкмистика в зависимост коя страна турска, гръцка, френска, немска, българска дава данните, дори тези карти са се използвали за чисто политически цели и достоверността им е доста спорна.

колкото до Бисмарк той се опитва да лавира между Русия и Австро-Унгария и да запази жив съюзът на трите императора като противовес на Франция и Англия във вземането на съдбовните европейски решения.лека вечер.


Но все пак Германия дължи реванш на Русия Руският цар е разочарован именно от неутралитета на Бисмарк Смятал е, че той ще върне руския жест
И моето мнение е, че именно това гръцко шетане е причината за него!

Лека нощ!
цитирай
20. flymore - Ето, това...
28.06.2017 16:31
си ти, Иване!:)) Полезно четиво, забавно и разведряващо!


цитирай
21. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Флиморе!
28.06.2017 18:27
Ти си слънчев човек, тези ти думи ме радват безкрайно!

Хубава вечер, ведри летни дни!
цитирай
22. flymore - Благодаря ти!:)
28.06.2017 19:05
Благодаря ти от сърце, за пожеланията!
Да са ведри дните за всички, около теб!:)
Лека!

цитирай
23. panazea - Здравейте ,
21.07.2017 11:10
Да се твърди кой е грък , кой българин и кой турчин в сегашно време е трудно. Всеки е взел гени отвсякъде . На времето имах колежка гъркиня . Бяла , висока , с черни очи и дълги прави черни коси ! Колко гъркини в Гърция приличат на нея? След войната са изгонили баща й от Гърция , защото бил комунист. Ако не знаете , правили са чистка в Гърция , за да не им се мотаят нЕкви субекти . Семейството й се преселило в Румъния . Разговаря ла съм с гърци , бягали от Гърция след войната . Руси и бели . Ако ми кажете какви гърци са! В Гърция имаше и военен режим и ги биеха , ако говореха с българи . Оттогава е песента : Всичко е добре , всичко е хубаво ! George Dalaras - Ola kala ki ola orea (Archive ERT) https://www.youtube/watch?v=nSGjY-eZKhA
Колкото до турския етнос , той е измислен от Кемал Ататюрк , за да обедини племената ! Много фалшиви народности и езици се нароиха напоследък. Румънци няма , има власи и бесараби , молдовани. Циганите станаха римляни . Украинци няма , щото те са там У Края . Това не може да е народност. Византийци нЕма , били са ромеи , тартари нема , щото са като излезли от Тартара . И т. н. Който се интересува от древни езици и култури - знае! Има само изстрадали народи по цялата Земя . Използват страданията им , за да ги колонизират .
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Панацея!
21.07.2017 11:45
panazea написа:
Да се твърди кой е грък , кой българин и кой турчин в сегашно време е трудно. Всеки е взел гени отвсякъде . На времето имах колежка гъркиня . Бяла , висока , с черни очи и дълги прави черни коси ! Колко гъркини в Гърция приличат на нея? След войната са изгонили баща й от Гърция , защото бил комунист. Ако не знаете , правили са чистка в Гърция , за да не им се мотаят нЕкви субекти . Семейството й се преселило в Румъния . Разговаря ла съм с гърци , бягали от Гърция след войната . Руси и бели . Ако ми кажете какви гърци са! В Гърция имаше и военен режим и ги биеха , ако говореха с българи . Оттогава е песента : Всичко е добре , всичко е хубаво ! George Dalaras - Ola kala ki ola orea (Archive ERT) https://www/watch?v=nSGjY-eZKhA
Колкото до турския етнос , той е измислен от Кемал Ататюрк , за да обедини племената ! Много фалшиви народности и езици се нароиха напоследък. Румънци няма , има власи и бесараби , молдовани. Циганите станаха римляни . Украинци няма , щото те са там У Края . Това не може да е народност. Византийци нЕма , били са ромеи , тартари нема , щото са като излезли от Тартара . И т. н. Който се интересува от древни езици и култури - знае! Има само изстрадали народи по цялата Земя . Използват страданията им , за да ги колонизират .


Имаш право!
Народите са измислени, за да обслужват политиците Защото без тях стават излишни
Държавите са тривида-етносни, политически и смесени
Редът им иначе е обратен
Ето пример за политически държави на Балканите:
Албания, Македония, Босна и Херцеговина-тук даже няма и зачатък на босненски и херцеговински етнос- има ислямизирани сърби и католици- хървати! Черна гора също! Румъния и Турция- със стара дата
Да, Турция е продукт на Балканските държави

За гърците! Цяла Северна Гърция е била няаселена от насила погърчени после Българи И те си траят, защото ще страдат След още няколко поколения и следа Българска няма да има там
Модерен геноцид! Законен!

Говориш за червените андарти, които водят партизанска война в Северна Гърция след войната
И гърците не могат да се справят, защото са се укрепили в граничните планини Но Тито пуска гръцката армия, да ги удари в гръб и разбие Повечето отиват в Полша, след години ги пращат и унас
Имах съученик-майка му и баща му са били андарти, той беше роден в Полша
Всички сме смесени на Балканите, но преди сто години водещ е бил Българският етнос
Турция е имала 10 милиона жители, но само около два на Балканите
Българите са били 7 милиона, всички останали по 2-3
Геноцидът спрямо нас обръща нещата

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9138818
Постинги: 1349
Коментари: 29650
Гласове: 102601
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031