Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2017 13:08 - Поздравления на Захари за постинга!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3308 Коментари: 15 Гласове:
29

Последна промяна: 11.08.2017 13:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Постингът е!:
: ?Сензационно! Трол разкрива механизма на виртуалните бухалки.....!"

За голямо съжаление, такива виртуални бухалки добре виреят и в блога ни. Те са страхливци по природа, нищожества  и проявяват смелост, само ако са защитени и се чувстват защигени
! Едни лайна на дъжд са тогава, когато нямат защита!

За какви виртуални тролове става дума? Ами за един, в конкретния случай, работещ за една партия!  Със задача да отказва противниците и от критика, да ги атакува с безброй никове!  За да ги откаже!
И успява!
Защото честният човек не е свикнал на удари отзад или под кръста, защото той самият не ги ползва!  И не смята ,че те са в приложение!

Но в един момент този негодник е изхвърлен от наелите го срещу заплащане господари?! Като ненужен, употрелбен парцал!
И правилно, той си е парцал!
Закърмен ,както казваше Кройф, с лошо мляко!  Бих го коригирал- с отровно мляко!

Прелъстен и изоставен, той не губи време! Щедро предлага услугите си на друг господар, изтъквайки високия си " ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ" ?! Като чуя някое нищожество да говори за професионализма си, ме напушва смях !
Професионализмът е нещо видимо, не се нуждае от реклама
Аман ти от професионализма на някой си, който непрескъснато тръби, че е голям професионалист?!
Един мой приятел, футболно величие от близкото минало, така отговаря на някои, които го поучават на тема футбол- +Не знам, вие сте професионалисти"!
Умирам от смях в такива случаи

Та,  с разрешение  на Захари, което смятам, че получавам, публикувам отговора на Скандално  Нет на самопредложилия се, голям " Професионалист"
Ето го и отговорът/

" Оценяме  жертвоготовността ви господин Х, да оставяте трупове след себе си, , да мачкате, да унижавате, да унищожавате!
Няма да ви вземем на работа, разбира се, защото не служим на нито една партия!
Тролове не ни трябват,  врагове си имаме като всички!  Но се оправяме сами,
С ПРЕЗРИТЕЛНО МЪЛЧАНИЕ!
Но писмото ви е много показателно за  СКАПАНАТА БЪЛГАРСКА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТ!
За ДРЕБНИТЕ ДУШИЦИ, КОИТО ЖИВЕЯТ НА ТАЗИ ТЕРИТОРИЯ

Прекрасен, достоен отговор на предложение на една дребна душица, изживяваща се като висок професионалист?!
 Да , точно така, с ПРЕЗРИТЕЛНО МЪЛЧАНИЕ  трябва да се отговаря на подобни човешки нищожества!
И господарите им няма да закъснеят да ги изхвърлят !
Защото са  наистина ПАРЦАЛИ!

А краставите магарета се надушват отдалече!
Нека им ръкопляскат!



Гласувай:
30


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Да, една такава дребна душица успя ...
11.08.2017 13:22
Да , една такава дребна душица успя да натика един качествен постинг-" Къде са древните македонци" в нищото ,в миманса?!
Тан пи!- казват французите!
Превод не е и нужен!
цитирай
2. анонимен - Иване,
11.08.2017 13:42
лоши хора винаги е имало и ще има. Проблемът е в средата, която им позволява да вършат безобразията си. И най-вече в безразличието на добрите.
Пак ти казвам, не си губи времето тук - средата е лоясала, завзета е от непочтени хора по простата причина, че тази платформа работи по този начин. Аз надниквам отвреме навреме, без да се задълбочавам - не си струва.
цитирай
3. анонимен - Проблемът наистина
11.08.2017 13:48
е много сериозен, когато злото се наема, за да върши лошотиите си. Но защо да не бъде така, ако няма съпротива?
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Ангелина!
11.08.2017 14:03
анонимен написа:
лоши хора винаги е имало и ще има. Проблемът е в средата, която им позволява да вършат безобразията си. И най-вече в безразличието на добрите.
Пак ти казвам, не си губи времето тук - средата е лоясала, завзета е от непочтени хора по простата причина, че тази платформа работи по този начин. Аз надниквам отвреме навреме, без да се задълбочавам - не си струва.


Права си, така е!
Те са водени и от стадния механизъм, сдружават се! Така се чувстват и силни!?
А свестните хора са единаци?! Затова негодниците не получават заслужения отпор!
Лошото е, че това в България е навсякъде- от блога до местното кметство!
Знам си грешката, че не напуснах България, когато имах предложение от водещ университет Независимо от уверенията на човекът, който гарантира за мен, че за да прави това, ме смята най-малко равен на тези, при които ме праща с гаранцията си! А е убеден, че съм повече, защото познава и тях, и мен!
Но птичката каца на рамото само веднъж!

Хубав ден, Ангелина!
цитирай
5. tikoev - Хиените винаги се движат в стадо!
11.08.2017 14:31
Хиените винаги се движат в стадо!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Хайде, дребни душици, бързайте, с ...
11.08.2017 14:53
Хайде, дребни душици, бързайте ,с минусите!
Вкупом, както си знаете!
В полза на отчетността , която водите, , наемам се да потвърждавам пршсъствието ви! Поименно!
Да нямате проблеми!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Проблемът наистина
11.08.2017 15:07
анонимен написа:
е много сериозен, когато злото се наема, за да върши лошотиите си. Но защо да не бъде така, ако няма съпротива?


Така е, Ангелина!
То е подвластно на глутницата, а доброто действа самостоятелно Единак е!
Затова няма съпротива на злото!
Битките, които съм водил поединично с някой, съм печелил ! Нямам загуба!
А сам срещу много- имам победи, но и не малко загуби Даже на въпрос на един приятел за резултата от една такава битка отговорих, че поотделно съм бил всеки, но заедно, те ме победиха!
И когато знаеш, че е нормално в такъв случай да загубиш, стаяваш се!

Хубав ден, Ангелина!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
11.08.2017 15:16
tikoev написа:
Хиените винаги се движат в стадо!


Да, стадният инстикт за нападение е присъщ за хищниците Хиени, дори лъвове го използваат масово!
Принципът е:
Много сме, силни сме!
И в такива случаи взимат връх
Както в случая с царския офицер Предупреждават го ,че има глутници вълци, но той сочи сабята и тръгва С първата глутница се разправя, но не избърсал добре сабята от кръвта им
За втората не успял да я извади от ножницата и тя го разкъсала!

Хубав ден, Тихомире!
цитирай
9. анонимен - Иване,
11.08.2017 15:18
допускаш моята грешка да хвърляш много негативни емоции там, където не си заслужава. Ти имаш качества, вложи ги в нещо градивно.
Не го приемай като нравоучение, моля те, това е приятелски съвет.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Благодаря, Ангелина!
11.08.2017 15:45
angpiskova написа:
допускаш моята грешка да хвърляш много негативни емоции там, където не си заслужава. Ти имаш качества, вложи ги в нещо градивно.
Не го приемай като нравоучение, моля те, това е приятелски съвет.


Права си, не заслужават внимание
Но им липсва и интелигентност
Тогава се считат за победители?!
Това явление е типично Българско и е навсякъде
Да, винаги съм се стремял да правя нещо полезно и съм го правил
И оценки съм получавал за това- от Асеновград, Троян, Москва, Торино, Валядолид....
Затова обикновено не гподминавам подобна изява на дребни душици Които се изявяват с мръсотии
Скромен съм, познаващите ме ще потвърдят, не обичам да се хваля, но в такива случаи минавам на другия полюс
Преди време нахакано казах където трябва, че това ,което е получил градът от мен, няма да има равностойно на него в тази област в близките 50 години
Освен ако някой не го повтори едно към едно!
След това вече не се наемам да прогнозирам!
Седем години минаха вече!

Знаеш, че и аз съм ти приятел! Като човек, политиката не ме интересува! Въпреки ,че имам и диплома , свързана с политиката
Ценя на първо, второ и трето място едновременно човешкото!

Хубаво лято ти пожелавам!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Не си струва и да се споменава, чий е ...
11.08.2017 22:15
Не си струва и да се споменава ,чий е минусът!
На главният герой, естествено!
Ако се притеснява, че няма как да се отчете, може да напиша името му-Копринката
цитирай
12. litatru - Здравей, Лео!
13.08.2017 17:13
Да не обръщаме внимание на минусите. Те не са важни. Важно е да си живеем живота пълноценно и да не се пристрастяваме към "ефира", защото животът е кратък и ще се изниже като отрязана връвчица покрай нас. Както виждаш аз идвам вече рядко, за да се обадя на хората, които са ми направили добро впечатление и да ги подкрепя поне с усмивка и ефирна прегръдка. Сега съм пуснала едно стихотворение, а скоро ще представя и нови мои стихосбирки и картини.
Поздрави и усмихнати дни, Лео. Виждам всичко ;)
Литатру :)
цитирай
13. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Лита!
13.08.2017 19:10
litatru написа:
Да не обръщаме внимание на минусите. Те не са важни. Важно е да си живеем живота пълноценно и да не се пристрастяваме към "ефира", защото животът е кратък и ще се изниже като отрязана връвчица покрай нас. Както виждаш аз идвам вече рядко, за да се обадя на хората, които са ми направили добро впечатление и да ги подкрепя поне с усмивка и ефирна прегръдка. Сега съм пуснала едно стихотворение, а скоро ще представя и нови мои стихосбирки и картини.
Поздрави и усмихнати дни, Лео. Виждам всичко ;)
Литатру :)


Вярно е и си го признавам!
Дразнят ме отрицателно заредените, некачествените, живеещи с мисълта да стъпчат, да смачкат!?
Правилно е ,да не им се обръща внимание!
Но некачествените и тук са намерили решение Считат, че това е тяхна победа!?
Та, все някога трябва да бъдат поставени там, където им е мястото! Колкото по навреме, толкова по- добре!
В професията си това съм то постигнал, никой да не смее да ме закачи!
Защото веднага ще си проличи огромната разлика между него и мен
Все едно сега аз да почна да се присмивам на картините ти и стиховете ти, от които се възхищавам! Това е абсурдно, разбира се, никога няма да си го позволя
Кой съм аз, спрямо тебе в тази област, че да го правя?
Дразнят ме сбърканите в България, които не си знаят мястото и се опитват да дават тон!
Затова нещата не вървят при нас!

Хубаво и творческо лято, Лита!
цитирай
14. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга, Иване!
21.08.2017 11:49
Много точно! Основното качество на Живота според мен е точно това, че осветява и така лишава от вниманието на Човеците ментетата...
Хубав ден, приятелю!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Огняне!
21.08.2017 14:52
batogo написа:
Много точно! Основното качество на Живота според мен е точно това, че осветява и така лишава от вниманието на Човеците ментетата...
Хубав ден, приятелю!


Знаех, че няма да подминеш без внимание подобно явление
Не ,че при другите съвсем липсва, но при нас , в България, мащабът му надхвърля и то значително, както се казва, санитарния минимум!
А то спъва, пречи на развитието...

Хубав ден, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9109916
Постинги: 1345
Коментари: 29579
Гласове: 102369
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031