Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2017 13:46 - В столицата на Гана - Дака.....
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3476 Коментари: 14 Гласове:
26

Последна промяна: 08.10.2017 14:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Такъв  текст  стои  в новините  с движещи се надписи в телевизия  "Европа" ?!
От сутринта, та до в момента!
Няма кой да го поправи?

Възникват няколко въпроса....
Столицата на Гана не е Дака, това се знае!
Коя е столицата на Гана?
От друга страна Дака е наистина столица на държава!
Коя е държавата,  на която Дака е столица?
Общото за двете държави е ,че са такива от миналия век.  Но оттам почват разликите.
На различни континенти са, различен е и цветът на населението.......

В столицата на Гана "Дака" се взривила газова станция! 
Имало убити и ранени ! Да не дава господ на никой такова чудо!

Но все пак, къде се е случило това?!  В Гана ли наистина или някъде другаде, ако е в столицата и " Дака"?
Висок професионализъм, такава оценка може да се даде!



Гласувай:
27


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Ами и аз мога дасъм критикар! При ...
08.10.2017 14:30
Ами и аз мога да съм критикар! При това аргументирано, не да изсмуквам от пръстите си фактите!
Ако на някой това не му харесва, нека първо отговори, харесват ли му готованковците?
За критикарите става дума!
На тези, на които това, критикарството , се е превърнало в ......професия!?
цитирай
2. nedovolen - И
08.10.2017 16:09
критиката и критикарството са нецелесъобразни. Критикуваш, ако се огледаш... себе си. Другия няма да те разбере. Тогава защо? Хаби енергия за хубави неща. :)))
цитирай
3. born - Айляк хора, Ваньо.
08.10.2017 20:17
Когато някой е инвалид /умствен имам предвид/ и кисне по цял ден пред древния си ПС, но желае популярност /без да е способен да създаде нищо смислено/, завистта, комплексите и простотията му избиват до там да си казва мнението /което няма никаква стойност/. За професионализъм можем да говорим ти, аз и други като нас, които са постигнали някакви върхове в професиите си, а "критиците" не постигнали нищо в пустия живот могат само "да ни дишат прахта" и да "пикаят гас", както обича да се изразява една известна "курвица" /несъстоял се поет/.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
08.10.2017 20:35
nedovolen написа:
критиката и критикарството са нецелесъобразни. Критикуваш, ако се огледаш... себе си. Другия няма да те разбере. Тогава защо? Хаби енергия за хубави неща. :)))


Така е, когато си самозванец
Никой не те е натоварил с такава задача Например да се обърна към такъв за мнение Не ,че не съм го правил, но съм търсил разбиращ човек, не случаен
За специални теми се иска компетентно мнение и тогава критикът е необходим Но не се хваща някой от улицата , а компетентен човек
Ние тук не разработваме специални теми, споделяме мнение, виждане
Едно е добронамерената критика, винаги съм я приемал с благодарност, друго е злобарската Никой, дори и опонент няма да я приеме благосклонно
Така ,че критикарите увисват сериозно
В действията им прозират злоба, завист и желание да навредят и уязвят най- вече!

Хубава вечер, Николай!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
08.10.2017 21:05
born написа:
Когато някой е инвалид /умствен имам предвид/ и кисне по цял ден пред древния си ПС, но желае популярност /без да е способен да създаде нищо смислено/, завистта, комплексите и простотията му избиват до там да си казва мнението /което няма никаква стойност/. За професионализъм можем да говорим ти, аз и други като нас, които са постигнали някакви върхове в професиите си, а "критиците" не постигнали нищо в пустия живот могат само "да ни дишат прахта" и да "пикаят гас", както обича да се изразява една известна "курвица" /несъстоял се поет/.


Прав си приятелю, така е!
Не случайно искам от такива" постиженията им, да направя преценка относно стойността им, като искат да са рецензенти
Не е нормално случаен да ми прави рецензия/ ако не знае какво е, ще му обясня/
Имам право да откажа, ако сметна ,че е некомпетентен Правил съм го аргументирано и съм постигал това, което искам ! Компетентен човек
Но дори и тогава имаш право на отговор!
Та критиката за сведение на такива не е да вземеш нещо по твой избор и да го разнищиш, така, както ти харесва?! И да убеждаваш, невежи според тебе, в правотата си? Те, краставите магарета се надушват, но това е друга тема!
Сега, друг е въпросът, ако посочиш грешка на лични, или във внимателен коментар го направиш
Но да правиш цялостен анализ на написаното, а и на автора му, както и оценка, това е грубо нарушение на човешките права, при положение, че нямаш съгласието му
Човек може да преглътне няколко пъти, но да стане тематика на някой, това е дебилщина,меко казано!
Мога да приема критика от доказано равен или над мен!
А , ако тя е в такъв стил, авторът и ще получи достоен отговор! Говаря истината, имал съм няколко такива случая, авторите им не са повторили опита си! Защото те попаднаха в необрано лозе!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
6. batogo - !!!:)))
09.10.2017 09:41
Великите обикновено не се бият в гърдите с постиженията си, защото цял свят ги знае и се ползва от тях. Виж, с дребните душици като другаря Борн е точно обратното. Те цял живот се надигат на пръсти и се бият в гърдите за да ги забележат, защото усещат собствената си несъстоятелност.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
09.10.2017 10:56
Великите не се и занимават с другите, дори и затова ,че нямат време за тях
Освен , ако не им се натрапват упорито
Това е за великите , разбира се!
Не се слагам при тях, но не съм и посредственик,за голямо съжаление на някои тук!
По начало съм позитивно настроен към всеки, до в момента, в който се убедя, че не заслужава и съм сбъркал
Но трябва упорито да "работи" в тази насока
Придобито е, не е по рождение Имал съм възможност да работя с такива хора, учил съм се от тях От най.близките до хора от другия край на земята
Бил съм в ръцете им, зависим, ако са разсъждавали като някои тука, можели са да ме унишожат Но вместо това съм получавал усмивка и искрена подкрепа, и насърчение Това окриля и резултатите не закъсняват
Ти също си такъв човек, поне спрямо мен, за което съм ти безкрайно благодарен!
Не съм съгласен с оценката за Борн, предполагам, че е на политическа линия
Въпреки ,че мечтата ми беше дипломация, че наблягах на политиката, в момента напълно съм се отдръпнал от нея
Политиците са в един кюп, водени от идеята да живеят на гърба на другите, Красноречив пример са нашите, но се разделят симулативно на отбори, заради играта с нас, хората
Отвратителни са, затова ги приемам само като необходимо зло
Любим политик , жив, нямам!
Възхищавам се от нашите царе и от Стефан Стамболов, с всичките му недостатъци
Защото е прозрял, той, неукият хъш, че държава без икономика е колония, зависима от другите И е направил България от нищото -държава Дори султанът казва за него, че такъв човек му трябва за велик везир-министър председател!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Имах приятел от Дака, докторант...
09.10.2017 11:07
Имах приятел от Дака, докторант
Работеше в моята област, работата му не вървеше Ръководителят му ме помоли да му помогна, ако мога Защото е пълен провал
Проблемът се оказа повече психологически Изненада ме с математическите си умения В този край са силни математици
Благодари ми и каза ,че вече е наясно, какво да прави
Не съм му направил работата, просто наблегнах на феноменалните му умения по математика Че трябва да ги вкара в действие
Защити успешно Получих благодарност и от ръководителя му, въпреки ,че и на него казах, че не съм направил нищо по самата работа
Но може би трябва да го опиша по-подробно
Ожени се за Българка В последствие се върна в Бангладеш
Сега, благодарение на математиката, е професор по физика в университета в Дака
цитирай
9. batogo - !!!:)))Поздравления, Иване!
09.10.2017 11:57
За точния и правдив коментар, което винаги ме радва!
Бъди жив и здрав и хубав ден, приятелю!
цитирай
10. zaw12929 - Да се критикува е грях! Но съвет, ...
09.10.2017 16:32
Да се критикува е грях!
Но съвет, лека забележка- да!
цитирай
11. born - Здравей отново, Ваньо .
09.10.2017 16:36
Ще те моля да информираш батегого, че на него и други подобни Велики личности смятам да посветя специален постинг за някои абсурди /откровени простотии на комплексирани екземпляри/, срещани не само тук в блога, а и навсякъде по територията на РБ.
ПП. Имам принцип никога да не започвам първи, но "дребната душица на другаря Борн" е предизвикана, а тя не е свикнала да се оставя на свинете да я осират без повод.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Поздрави, Стефане!
09.10.2017 20:30
born написа:
Ще те моля да информираш батегого, че на него и други подобни Велики личности смятам да посветя специален постинг за някои абсурди /откровени простотии на комплексирани екземпляри/, срещани не само тук в блога, а и навсякъде по територията на РБ.
ПП. Имам принцип никога да не започвам първи, но "дребната душица на другаря Борн" е предизвикана, а тя не е свикнала да се оставя на свинете да я осират без повод.


И двамата ви счинам за приятели, никого от прима виста не считам за враг
Според мен ,това е недоразумение Политиката е последното нещо, което може да е причина за подобна реакция
Просто не я заслужават- политиката и политиканите
Моето разбиране е ,че може да имаме различна политическа ориентация, но тя не бива да е причина да сме врагове
Аз политиката, причинила ми толкова неприятности и облагодетелствувала незаслужено други, които мога на тази тема да сложа в джоба си , я ненавиждам!
И съм я изхвърлил
Да служи на тези, които и харесват!
Стойностни хора сте, не искам моето дребно писание да стане причина за скандал между вас!

Хбава вечер, приятелю!

цитирай
13. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Огняне!
09.10.2017 20:42
batogo написа:
За точния и правдив коментар, което винаги ме радва!
Бъди жив и здрав и хубав ден, приятелю!


Твоята подкрепа е била безценна за мен! Няма да я забраавя!
Сегашните политици са ни длъжници!
Тепърва това, което говорят, трябва да го докажат И докато не го направят , с нищо не превъзхождат тези, които критикуват
Думи и дела са различни понятия
28 години са прекалено голям срок, отнесен към човешкя живот, за да искаш още?
Затова има микро- и макро-! Човешкият живот попада в сферата на микрото!
Или правиш нещо за десетина години, или се оттегляш Човек не е безсмъртен, да му обещаваш бъдеще в безкрайността!..................................

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
09.10.2017 20:48
zaw12929 написа:
Да се критикува е грях!
Но съвет, лека забележка- да!


Напълно съм съгласен с тебе!
Интелигентносгта на човека проличава и в критиката
Затова се вбесявам от некомпетентността на някои критикари
Тя не е проста работа и не е за всеки
Мога да го кажа,защото съм бил и автор , и потърпевш на критика
Критиката е способна да убива и ,който я смята за безобидна, първо да научи това, ако не иска да е убиец!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9134055
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102592
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031