Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2017 15:52 - Незачитането на йерархията докъде води?
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3454 Коментари: 13 Гласове:
29

Последна промяна: 19.11.2017 16:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ами направо с отговора да започнем- до анархия и респективно - до беззаконие!

Да ,понякога, но понякога , а и до време, идват добри идеи и от по- ниските нива Както в случая на древния философ, който търпял до известно време съветите на неграмотен, но накрая отсякъл- Да си гледа кондурите! Това му е работата!

След промяната, беше ми дошъл на гости приятел ,чех!  Разбрал за жестоката криза  у нас, но все пак попита и мен ,вярно ли е това, което е чул?
Потвърдих и веднага ми каза, че има много скъпи коли по улицата, някак си , не се връзва твърдението с видяното! Че дори 20 годишни карат такива коли?  Контрирах, богат е, какво, не може ли да си купи Мерцедес Ес клас ли?
Да, ,може ,но нарушава йерархията !
Съсед, приятел, колега, ще съобщи където трябва за придобивката му и данъчна полиция няма да закъснее. Да му провери всички доходи за последните пет години
Има и нещо друго, което е по - лошо ! Нарушава йерархията ! Такава кола кара банкер, директор на голяма банка!  Излиза ,че и той е банкер, а не е!  Може да си купи  наистина скъпа кола, може да докаже доходите си!
 Но не може да нарушава йерархията!!!!!!

Имал съм работа, слава богу със западни специалисти и то не малко време!  Вярно е, йерархията е свещена! Има и нещо друго, също резултат от йерархията вероятно. По- високо стоящият гледа на всяка цена да помогне на по- ниско стоящите!  Не да ги смачка или използва! Само за това!
И да насърчава също!
 Впрочем, точно насърчението е на всички нива, идва отвсякъде!

А при нас ,освен , че йерархията е ненужна един вид, на преден план е мачкането, дори унищожаването на човека?!
За насърчение ли стана дума? Само от наистина интелигентни хора може да се очаква!
Е, няма как при това положение нещата да вървят и да са в ред !
Да има напредък?

В последната година ми се набиват няколко , частни наистина случая в блога, но това не означава ,че са  самата рядкост А, да, редки са, но в друго отношение!

Да ме рецензират, без уведомяване и без разрешение, разбира се?  Тъпигьозлъкът продължава и след като им казвам, че са в нарушение, нямат право!

Това е допустимо, което правят, в детска градина или  в началните класове, но не и за възрастни! допуска се,че вече са  зряли хора, а не инфантили!
Хайде, един два пъти, като дружески шарж един вид,  колкото и да е парадоксално, да приемеш!
Но това се очертава като основно направление в "работата" им!?

След като явно не разбират, поисках все пак някаква информация от тях- за тях самите!  Какви публикации имат, каква са постигнали изобщо,? Нещо полезно за обшеството!? Ако в йерархията стоят наистина над мене,  имат високи постижения/ не приказки/ да ги приема сериозно!
Оглушителна тишина, ни дума по тази тема!?

При положение ,че имам стотици публикаци, внедрени продукти в производство, докторат, неуместно е някой анонимник без разрешение  от мен и без да е оторизиран официално,  да се занимава с подобна "дейност"
Евентуален присмех само доказва просташкото ниво , тна което са стъпили подобни"дейци"
Ясно е че такъв, склонен да нарушава едно, няма да има проблем да наруши и всичко друго!
Защо го прави ли ?
С прозрачната цел- да ме омаскари!  Що за удоволствие, дори и дещата не правят това!  И ако го направят,  бързо съжаляват!
Да, има успех сред себеподобнитне си и явно това му стига, достатъчно му е!

Но когато подобна линия на поведение стане повсеместна, резултатите от нея не закъсняват и са плачевни!
Да, имаме си ги, нашички  си  са!
Не ни ги праща някой друг!



Гласувай:
30


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Нека да сме наясно!
19.11.2017 23:47
Добронамерена критика се приема и приемам от всеки!
Но такава, съпроводена с "анализ", с произволно взети и подбрани цитати, говори за нещо сериозно!
При това е злонамерена и от космоса се вижда, че е такава и , че е целяща злепоставяне
За такава "критика се искат доста неща Първо ,съгласие от автора, приема ли Хикс Игреков да прави анализ на работата му и разрешава ли да ползва цитати-произволни, така както му е угодно на "критика" Би трябвало" критикът" и да даде обяснение с каква цел прави" анализът" Кой го е натоварил? И не съвсем накрая, критикуваният има законното право да откаже, с мотивировката ,че критикът не съответства на задачата, с която се е нагърбил
Иначе подобна критика е добро поприще Паразитно, да видиш нещо и да почнеш да критикуваш на готово
Имам доста голям опит и в рецензии, но не като самозванец
Сигурен съм, че подобен критик ще бъде направо размазан, ако все пак ме натоварят/ иначе не/ да му направя злобна рецензия ! На нещо написано от него
За сведение, никога и на никого не съм правил такава рецензия!!
Само примитиви могат да се възхищават на нещо подобно!
цитирай
2. batogo - !!!:))) Поздравления за точния постинг, приятелю!
20.11.2017 06:28
Мъдрият народ не напразно е казал:"Всяка жаба да си знае гьола."
Бил е абсолютно прав, защото действително най-бързия начин да стане човек за смях е, когато се напъва да коментира претенциозно неща, които нито е разбрал и осъзнал, нито е в състояние някога да го постигне.
Но, от друго страна, ако ги нямаше такива в изобилие, животът щеше да е прекалено сериозен, праволинеен и скучен, а сатириците нямаше да имат материал за своята благородна дейност. :)
Аз за себе си съм се убедил, че нищо в живота не е излишно, стига човек да съумее да го използва рационално, без да вреди.
Спокоен и светъл ден, Иване!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Огняне!
20.11.2017 10:56
batogo написа:
Мъдрият народ не напразно е казал:"Всяка жаба да си знае гьола."
Бил е абсолютно прав, защото действително най-бързия начин да стане човек за смях е, когато се напъва да коментира претенциозно неща, които нито е разбрал и осъзнал, нито е в състояние някога да го постигне.
Но, от друго страна, ако ги нямаше такива в изобилие, животът щеше да е прекалено сериозен, праволинеен и скучен, а сатириците нямаше да имат материал за своята благородна дейност. :)
Аз за себе си съм се убедил, че нищо в живота не е излишно, стига човек да съумее да го използва рационално, без да вреди.
Спокоен и светъл ден, Иване!


Твойта оценка е важна и стойностна, за мен също!
Ценя добронамерената критика и благодаря за нея! Но не и на такава, правена при това от неоторизирани и недоказани Обикновено се подминава с насмешка и презрение! Но те са натрапчиви, типични представители на тъпигьозлъка!
Плюс тона демонстрират и някакво имагинерно, за тях , превъзходство, което в никакъв случай не притежават!
Да, крадци са, дори и на това превъзходство, както анонимно се промъкват в блога ми и без одобрение или разрешение от мен избирателно подбират цитати За да ги използват за злите си намерения, както им е угодно...

Да, заслужаваме си съдбата! С този опортюнизъм и парвенющина
Гърците за Коледа и Великден ще получават по две пенсии и заплати, а ние ще твърдим ,като във вица за ръководителите на КПСС, колко сме добре и, че икономиката ни просперира!?
благодарение на такива негодници, промъкващи се тайно и от засада Търсещи най- лесното съпротивление Големи " юнаци" иначе типични посерковци и нагаждачи!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
4. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
21.11.2017 14:05
Относно поведението на гръцките управляващи мисля, че е лицемерно и недостойно, защото, за да печелят гласове се правят на добри и загрижени, докато трупат на гърбъ нъ народа си стотици милиарди дългове.То прилича на поведението на онези пишман родители, които теглят постоянно заеми, живеят на кредит, пилеят пари и засипват децата си със скъпи играчки, купувайки така доверието и уважението им, които не могат да заслужат с личен пример. А това е долнопробно лицемерие, чийто ефект е краткотраен. Защото в момента, в който наследят дълговете им и разберат истината, същите тези разглезени деца ще ги презрат и проклинат вовеки.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
21.11.2017 14:27
batogo написа:
Относно поведението на гръцките управляващи мисля, че е лицемерно и недостойно, защото, за да печелят гласове се правят на добри и загрижени, докато трупат на гърбъ нъ народа си стотици милиарди дългове.То прилича на поведението на онези пишман родители, които теглят постоянно заеми, живеят на кредит, пилеят пари и засипват децата си със скъпи играчки, купувайки така доверието и уважението им, които не могат да заслужат с личен пример. А това е долнопробно лицемерие, чийто ефект е краткотраен. Защото в момента, в който наследят дълговете им и разберат истината, същите тези разглезени деца ще ги презрат и проклинат вовеки.
Хубав ден, приятелю!


Хубаво сравнение! Уместно! Хареса ми!

Но си мисля, че някаква малка част от тези пари е и за наша сметка Защото Европа постоянно им налива пари, десетки милиарди Има една категория мръсни хора, които оревават орталъка с думите ,че имали нужди! С което намекват, че другите нямат нужди!?
Най-силно ревящи са гърците, естествено!
Има една приказка ,че детето плаче, за да получи от майката!
Гърците са вечно плачещото и задоволено дете на Европа! Винаги получават и не връщат! Грък вземе ли пари, не връща, защото са негови!
Ами над 400 милиарда им опростиха, ще им опростят и другите!
Не знам дали ти е известно, но 1990 година Европа даде два милиарза ,за да стъпим на крака Гърците надали вой, че не можем да се справим, да ти поверят на тях, те ще създадат фирми Създадоха основно шивашки фирми, прочули се със сексуално насилие в работно време !
Накрая се оказа ,че под 10 процента от тези пари са влезли в България

Нас ни фалираха за 12 милиарда, да в комбина с комунистическото ръководство, което изнесе парите!
А тук става дума за близо трилион долара, сто пъти повече!

Май аршинът е различен!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
6. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
22.11.2017 09:28
Според мен истината е, че ние се фалирахме сами, естествено с безрезервната помощ на московските перестройчици и нашето роболепно ръководство, и то по предварителен кремълски сценарий. Тук европейският аршин няма нищо общо и ти предлагам да спрем да се оправдаваме с Европа, да си извадим гредите от очите и да се видим що за стока сме и от къде ни идват злините, за да си поправим кривиците и да излезем на чисто и светло.
И още една, според мен истина, ще добавя. Не всеки, който има множество публикации в нашия печат е гений и не всеки, който няма такива трябва да стои наведен и да кима в знак на съгласие с превит гръбнак. Този тип йерархия сме я виждали и я виждаме във всички диктатури, но по делата й можем да разберем що за стойност има като йерархия. Мисля, че ще се съгласиш с това ми мнение?!
Хубав ден, приятелю!
цитирай
7. shtaparov - Съгласен- йерархията е много важна ...
22.11.2017 12:54
Съгласен- йерархията е много важна за налагането на ред в обществото а хората,които отказват да я зачитат са врагове на нашето общество!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Отняне!
22.11.2017 14:29
batogo написа:
Според мен истината е, че ние се фалирахме сами, естествено с безрезервната помощ на московските перестройчици и нашето роболепно ръководство, и то по предварителен кремълски сценарий. Тук европейският аршин няма нищо общо и ти предлагам да спрем да се оправдаваме с Европа, да си извадим гредите от очите и да се видим що за стока сме и от къде ни идват злините, за да си поправим кривиците и да излезем на чисто и светло.
И още една, според мен истина, ще добавя. Не всеки, който има множество публикации в нашия печат е гений и не всеки, който няма такива трябва да стои наведен и да кима в знак на съгласие с превит гръбнак. Този тип йерархия сме я виждали и я виждаме във всички диктатури, но по делата й можем да разберем що за стойност има като йерархия. Мисля, че ще се съгласиш с това ми мнение?!
Хубав ден, приятелю!


Да, съгласен съм и с двете неща!
Мисля ,че ми знаеш мнението за "червената" псевдобуржоазия, сътворила някакъв хермафродит на капитализма, какъвто никъде няма
Аз също не парадирам с титли Даже писма за кореспонденцията, които носех на секретарката надписвах само с имената си, без никаква титла
Но веднъж, когато не бях поканен на събиране на титуловани, поисках и все пак обяснение И тя изненадано ми каза ,че сега научава, аз никъде не си пиша титлата
Но има и друга крайност, при която вадя нещата на показ С нищо доказали се ,да демонстрират войнстваща агресивност, затова ,че си скромен и превъзходство На каква база, да не би да са миропомазани!?
Тук вече няма място за скромност и добродушие!
И ако има , е до време!

Хубав ден приятелю!

ПП Ти одобряваш ли някакви посредственици да се гаврят с мен ? Да е линия на"творческото" им безумие?Ако те в живота си не могат да се похвалят с нищо полезно, което да са направили, аз знам ,че не напразно са минали годините ми И не се нуждая от келявите им оценки!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Така е , Щапаров!
22.11.2017 14:38
shtaparov написа:
Съгласен- йерархията е много важна за налагането на ред в обществото а хората,които отказват да я зачитат са врагове на нашето общество!


Липсата на йерархия неминуемо води до анархия! Обезсмисляне на всякакви ценности в обществото!
Дори при животните си има строга йерархия , изразяваща се в стриктното и спазване И благодарение на тези неща-оцеляват
Примерно пчелите да зарежат пчелата майка и да сметнат ,че и тя трябва да събира мед?Какво ще стане с кошера?
Не може портиерът да адва заповеди на директора или капитанът да прави разбор на заповедите на генерала!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
10. batogo - !!!:))) Иване, във връзка с послеписа, мисля, че си наясно с мнението ми...
22.11.2017 15:48
Ти знаеш, че никога не съм одобрявал и няма да одобря каквато и да било гавра с човешкото достойнство, както познаваш добре уважението ми към теб и твоят безспорен, многостранен интелект.
Спокойна, творческа вечер, приятелю!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
22.11.2017 16:22
batogo написа:
Ти знаеш, че никога не съм одобрявал и няма да одобря каквато и да било гавра с човешкото достойнство, както познаваш добре уважението ми към теб и твоят безспорен, многостранен интелект.
Спокойна, творческа вечер, приятелю!


На такива даже трябва да се забрани да пишат!

Единият ,в маниакалността си ги нарече Киро и Мето, може да се разбере за кои се отнася
Във "величието" си, освен с просташкото , интимно обръщение, стигна до там да твърди, че историята му се" открехнала" и той знаел кои са?!
На такъв, да не коментирам повече, трябва изобщо да му се забрани да пише на Български на първо време!А другото-след това!
А, които го одобряват, да го последват!

Хубава вечер, Огняне!


цитирай
12. shtaparov - Съгласен- йерархията е много важна ...
23.11.2017 13:45
leonleonovpom2 написа:
shtaparov написа:
Съгласен- йерархията е много важна за налагането на ред в обществото а хората,които отказват да я зачитат са врагове на нашето общество!


Липсата на йерархия неминуемо води до анархия! Обезсмисляне на всякакви ценности в обществото!
Дори при животните си има строга йерархия , изразяваща се в стриктното и спазване И благодарение на тези неща-оцеляват
Примерно пчелите да зарежат пчелата майка и да сметнат ,че и тя трябва да събира мед?Какво ще стане с кошера?
Не може портиерът да адва заповеди на директора или капитанът да прави разбор на заповедите на генерала!

Хубав ден, приятелю!

Съвършено си прав- логиката ти е желязна,бих казал необорима и който не я признава е меко казано профан,да не казвам прост анархист.
цитирай
13. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
23.11.2017 14:10
shtaparov написа:
leonleonovpom2 написа:
shtaparov написа:
Съгласен- йерархията е много важна за налагането на ред в обществото а хората,които отказват да я зачитат са врагове на нашето общество!


Липсата на йерархия неминуемо води до анархия! Обезсмисляне на всякакви ценности в обществото!
Дори при животните си има строга йерархия , изразяваща се в стриктното и спазване И благодарение на тези неща-оцеляват
Примерно пчелите да зарежат пчелата майка и да сметнат ,че и тя трябва да събира мед?Какво ще стане с кошера?
Не може портиерът да адва заповеди на директора или капитанът да прави разбор на заповедите на генерала!

Хубав ден, приятелю!

Съвършено си прав- логиката ти е желязна,бих казал необорима и който не я признава е меко казано профан,да не казвам прост анархист.


Един прост пример - колко министри се извъртяха през последните години? С десет пъти повече пък зам- министри!
При толкова много способни, би трябвало да настигаме САЩ ? Ама май гоним третия свят!
Всички в България разбират от две неща-футбол и политика? Докато с футбола е общо взето безобидно/ не съвсем, имаше едни министри, само футболът им беше в главата и май бяха министри по футбола по -скоро/ , то с политиката не е шега работа Искат се знания и умения Като една ,която ни изложи пред света, като кифладжии Ами след като тя показа пълно незнание по география, нормално е тези ,които питаха и другите ,които гледаха да си помислят, че след като е наш представител, ние знаем още по- малко и от нея!
Трябва и йерархия в знанието Не може незнаещи да заемат мястото на знаещи И ако го вземат, всички стават за майтап!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9108289
Постинги: 1345
Коментари: 29577
Гласове: 102354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031