Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2017 14:00 - Защо се вярва на историческите измами
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4750 Коментари: 23 Гласове:
32

Последна промяна: 27.11.2017 14:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                                 С признателност към Батого


Този въпрос с по-директна и точна дума ми зададе Батого-Огнян!
Често си го задаваме, имаме си някакъв отговор, но веднага се хващаме на следващата уловка  и така ...до безкрайност....

Като ,че ли сме имунизирани да вярваме на измамници, в случая  исторически.
Ето ,днес например съжителстват по две противоположни версии за два различни случая. Едната  е истина, другата -  конспирация или лъжа!

Първият ,че американците са били на Луната и ,че не са били там?
Абсурдно е, да не са били!  Целият свят следеше полетите-от любители до професионалисти!  И никой тогава да не реагира, а след време да се говори за измама?!
Дори СССР поздрави с успеха американците!  Точно той щеше да контрира , ако нещо не е в ред!  Дори при най- малко съмнение!
Вторият е нашумелият днес случай с Жаклин Кенеди ! Че тя е убила Кенеди?!
Целият свят  тогава оплака Кенеди!
Наистина около убиецът има неясноти!  Но,  Жаклин да го извърши , е абсурд в много аспекти!  Пред очите на цял свят и никой да не забележи? Това и за професионален убиец е трудно! В синхрон с другия убиец?  Ами и тя е и рискова ситуация, от неговите изстрели!
Има такива дворцови убийства, в които заподозрени са жените-Ирина, Теофано, Екатерина Велика.... Но е сигурно ,че те пряко не участват, мръсната работа я върши друг! Те ползват облагите!

Не знам какъв интерес се крие зад обвинението на Жаклин, но за мен подобно твърдение е абсурдно!  Ревнувала? Тук се забравя ,че тя е французойка, от висшето общество и подобен конфликт на база ревност се решава по друг начин при тях.  Със свобода  на връзките, както на изневерилият ! Това прави и Жаклин.  За една французойка , при това от върховете, това е абсурдно решение, показно да убие съпруга си!? С допълнението, че никой, от присъстващите в колата и антуражът не е разбрал,  как е станало! Че тя е извършителят?

Другият щекотлив случай е вярата в Двадесетгодишния план за построяване на комунизма-1961-1980 година?!
Защо хората вярваха, докато и децата имаха съмнения, но все пак вярваха?
Тук причината е комплексна.  Едва ли всичко може да се изброи!

Примерно, вродената в човека ВЯРА в ДОБРОТО !~ А тук се експлоатира именно тя! Човек се съмнява, но все пак ВЯРАта гъделичка и той се надява в чудо!  Че то Може да стане! Както децата вярват в приказките. В добрия герой!  В случая този добър герой, излязъл от приказките ,беше комунизмът!

Друга причина е СТРАХЪТ!
Дори и да не вярваш, не смееш открито да обявиш ,че е измама ! Зашото, колеги, приятели, случайни хора, все ще се намери някой , да докладва където трябва!  И животът ти ще стане черен, освен,  че не е изключено и да те въдворят в някое място, което  не е никак приятно!  И каква е истината,  се премълчава или се казва на четири очи!
Спомням си в циганската махала ,как се изненадах, когато разбрах ,че на първите избори обитателите и ще гласуват масово за БСП? Питах, защо, не ми беше ясно? СТРАХЪТ ,беще обиколният отговор! Видял пи съм картата с черепите? Следователно вярват на БСП, но заради СТРАХЪТ !
СТРАХЪТ е велика сила и изключва мисленето!

Трета причина може да е НАВИКЪТ Когато системно те лъжат, ти свикваш на това Приемаш и следващата лъжа, със съзнанието ,че не е  истина, но с тайната надежда, че виж, този път може да не е като предишните? Може пък наистина да стане!

Има и други причини да се вярва на измамата! Не смятам и не искам да съм изчерпателен.
Имате думата, приятели



Гласувай:
33


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Винаги съм се възхищавал от начина, ...
27.11.2017 14:35
Винаги съм се възхищавал от начина ,по- който реагират западняците към нещо, което не е наред според тях! Те не казват ,че си измамник!
Ето Кенеди не казва, че руснаците са фантазьори ,например
Казва ,че неговите хора са проверили данните и при ред условности, това е възможно ,но след 70 години И не казва ,че не им вярва/ на руснаците/, а че вярва на екипа си от икономисти

Подобен случай имах и с наш специалист Представих му работа, която хареса много Но на втората среща, каза ,че като я прегледал отново, не му харесала толкова. Говорейки с мен, прелистваше материалът и се задържаше няколко пъти на една страница? Разбрах ,че там нещо не е наред Поисках папката и се спрях на тази страница Веднага видях, че там наистина бях дал абсурд . Второстепенна по значение зависимост, но представена абсурдно. Просто в бързината съм подминал нередовността й Излизаше ,че или не съм правил експериментът, или ,че резултатите са случайни, без повторяемост?
Дори директно не каза къде е грешката, остави аз да я открия Не ме нарече измамник или нещо от този сорт!
А ние сме свикнали за щяло и не щяло да лепваме -ЛЪЖЕЦ Понякога и в заглавия Да не тръгна да ги издирвам!.....
Не за друго, за демонстрация на културата на употребилия ги!
Да и аз имам измама в заглавието? Но планът тихомълком беше свален, следователно се отчете ,че не е наред постановката му!
Може да се таксува като опит за измама, за подвеждане!
цитирай
2. monarh1991 - Здравей, приятелю Лео
27.11.2017 15:15
Може би защото на задкулисието е удобно хората да вярват в някакви стереотипи, митове или заблуди. Например дето Мария Антоанета била казала ,,Като няма хляб, нека да ядат пасти." Обаче се оказва, че тя изобщо не е казвала такова нещо. Или това, че България е създадена през 681 г. - това още от читанките ни го втълпяват, както и че прабългарите са били тюрки и примитивни чергари варвари. А те са строели градове! Явно и на някои хора им е удобно да вярват на това. А какво мислиш за това, че за някакви личности или събития има две диаметрално противоположни представи?Според едни твърдения френските селяни преди Френската революция са умирали от глад, според други са си живеели много добре. Или един владетел го описват като зъл, друг път като добър и човечен. Според теб на какво се дължи това?
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
27.11.2017 15:28
leonleonovpom2 написа:
Винаги съм се възхищавал от начина ,по- който реагират западняците към нещо, което не е наред според тях! Те не казват ,че си измамник!
Ето Кенеди не казва, че руснаците са фантазьори ,например
Казва ,че неговите хора са проверили данните и при ред условности, това е възможно ,но след 70 години И не казва ,че не им вярва/ на руснаците/, а че вярва на екипа си от икономисти

Подобен случай имах и с наш специалист Представих му работа, която хареса много Но на втората среща, каза ,че като я прегледал отново, не му харесала толкова. Говорейки с мен, прелистваше материалът и се задържаше няколко пъти на една страница? Разбрах ,че там нещо не е наред Поисках папката и се спрях на тази страница Веднага видях, че там наистина бях дал абсурд . Второстепенна по значение зависимост, но представена абсурдно. Просто в бързината съм подминал нередовността й Излизаше ,че или не съм правил експериментът, или ,че резултатите са случайни, без повторяемост?
Дори директно не каза къде е грешката, остави аз да я открия Не ме нарече измамник или нещо от този сорт!
А ние сме свикнали за щяло и не щяло да лепваме -ЛЪЖЕЦ Понякога и в заглавия Да не тръгна да ги издирвам!.....
Не за друго, за демонстрация на културата на употребилия ги!
Да и аз имам измама в заглавието? Но планът тихомълком беше свален, следователно се отчете ,че не е наред постановката му!
Може да се таксува като опит за измама, за подвеждане!


Сега ще отговоря най-общо, интересна е темата, която повдигаш, по-късно- по подробно

Разликите според мене се дължат на това, от коя страна идва описанието
Дали от собствената или от противната?!
За нас сведенията идват основно от ромейските архиви и османските също, които са преписи на ромейски Поради простаата причина ,че нашите, Български архиви, са унищожени Основно от гръцките свещеници в манастирите, където са съхранявани книгите ни

Хубав ден, Симеоне!
цитирай
4. merlin68 - За пръв път от теб научавам, че има ...
27.11.2017 17:48
За пръв път от теб научавам, че има версия според която Жаклин Кенеди е убила съпруга си.
Аз не познавам някой който вярваше, че ще бъде построен комунизма. Е може би защото 20 годишният срок по това време бе изтекъл. Аз лично от ученик не само, че не вярвах, а знаех, че комунизма не може да се изгради, не и без намеса на генетично ниво. Учехме в училище (мисля, че някъде в 7-8 клас) някакви основи на научния комунизъм. Възможно е преди това да съм вярвал, защото сигурно иначе нямаше да си спомням така добре урока който ме убеди, че комунизъм не може да има. А там се казваше, че комунизмът ще бъде факт, когато техническия прогрес достигне ниво което да гарантира производството на достатъчно материални блага. Това разбира се е възможно и дори днес е факт. Обаче за комунизъм е нужен още един прогрес, този на човешкото съзнание, който да достигне ниво при което всеки човек ще се труди според възможностите си, и няма да потребява повече от нормалните си нужди. Те от този втори прогрес в човешката история няма и следа. Това нещо ми стана ясно още тогава на 14-15 години. Не мога да си представя, че някой възрастен е вярвал в комунизма по това време.
Това обаче въобще не означава, че до 1989г. половината свят начело със СССР вървеше по грешен път! Нищо подобно, социализмът беше един много по-добър обществен строй от така наречената демокрация. Хрусчовата глупост, накара хората да се обезверят, разбирането, че не може да се построи такова общество демотивира хората и те станаха лесна плячка на мошеници с либерални възгледи.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Съгласен съм, приятелю!
27.11.2017 20:55
merlin68 написа:
За пръв път от теб научавам, че има версия според която Жаклин Кенеди е убила съпруга си.
Аз не познавам някой който вярваше, че ще бъде построен комунизма. Е може би защото 20 годишният срок по това време бе изтекъл. Аз лично от ученик не само, че не вярвах, а знаех, че комунизма не може да се изгради, не и без намеса на генетично ниво. Учехме в училище (мисля, че някъде в 7-8 клас) някакви основи на научния комунизъм. Възможно е преди това да съм вярвал, защото сигурно иначе нямаше да си спомням така добре урока който ме убеди, че комунизъм не може да има. А там се казваше, че комунизмът ще бъде факт, когато техническия прогрес достигне ниво което да гарантира производството на достатъчно материални блага. Това разбира се е възможно и дори днес е факт. Обаче за комунизъм е нужен още един прогрес, този на човешкото съзнание, който да достигне ниво при което всеки човек ще се труди според възможностите си, и няма да потребява повече от нормалните си нужди. Те от този втори прогрес в човешката история няма и следа. Това нещо ми стана ясно още тогава на 14-15 години. Не мога да си представя, че някой възрастен е вярвал в комунизма по това време.
Това обаче въобще не означава, че до 1989г. половината свят начело със СССР вървеше по грешен път! Нищо подобно, социализмът беше един много по-добър обществен строй от така наречената демокрация. Хрусчовата глупост, накара хората да се обезверят, разбирането, че не може да се построи такова общество демотивира хората и те станаха лесна плячка на мошеници с либерални възгледи.


Може би този прибързан и недобре обмислен план изяде главата на Хрушчов! Той беше нервак и затова избърза с него! И той провали вярата, която имаха хората, направо я ликвидира
Да, хубави времена бяха, може би и заради детството. Но хората бяха задружни, добронамерени едни към други Живеехме като една голяма фамилия. Кражбите бяха нещо немислимо и ако все пак се случеха, крадецът просто нямаше повече място, в селото или града!

Сега, за убийството ,че е дело на Жаклин, си мисля ,че е скалъпено от блогър, за лайкове!?
Тога не почива на никаква логика, просто е провокация
Французойките са болни на тема произход-местните имам предвид! За щяло и не щяло повтарят ,че са французойки ! Голяма обида е, дори и на шега да ги засегнеш на тази тема, от опит знам!
Та ,заради някаква си ревност, Жаклин да застреля Кенеди? Че французойката има много по фин метод за отмъщение! Да му отговори със същото
Да, това е някаква шега, така мисля!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю млад!
27.11.2017 21:14
monarh1991 написа:
Може би защото на задкулисието е удобно хората да вярват в някакви стереотипи, митове или заблуди. Например дето Мария Антоанета била казала ,,Като няма хляб, нека да ядат пасти." Обаче се оказва, че тя изобщо не е казвала такова нещо. Или това, че България е създадена през 681 г. - това още от читанките ни го втълпяват, както и че прабългарите са били тюрки и примитивни чергари варвари. А те са строели градове! Явно и на някои хора им е удобно да вярват на това. А какво мислиш за това, че за някакви личности или събития има две диаметрално противоположни представи?Според едни твърдения френските селяни преди Френската революция са умирали от глад, според други са си живеели много добре. Или един владетел го описват като зъл, друг път като добър и човечен. Според теб на какво се дължи това?


Някои ромейски автори казват истината, като Йоан Цеца и Йоан Малала! Това са най- добрите историци на 12-ти век, няма основание да не им се вярва Плочките във Виница потвърждават написаното от тях! Но е възприета тезата за тюрките -прабългари Няма логика, както и ти казваш-тюрките са номадски народ , а Българите строят градове!
Не съм привърженик на конспирациите, но наистина има нещо не в ред! Злонамерено , по адрес на Българите! Все пак тези истории са писани около Освобождението, Иван Липранди вече е направил карта на България, близка до Санстефанската! Да не би тази голяма България , която и Ламартин предсказва, , че предстои да бъде създадена, да е причина за подобна реация Станалото в Берлин ме кара да мисля, че точно Голяма България смущава политици и историци в този период! И за да покажат, че съществуването и е необосновано, измислят чергарския произход на Българите!
Удобен е!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
7. xubavka - Много интересен постинг, Лео!
28.11.2017 10:19
Заинтригува ме! За да си отговорим на този въпрос може би, трябва да се замислим защо вярваме на измамите въобще. Събитията и фактите най-напред са настояще, а след това стават история. Без да изпадам в конкретика, и пред вид на думите, на които си наблегнал - ВЯРА, ДОБРО, СТРАХ, НАВИК, ще се включа като допълня, че човешкият мозък така е устроен. Невронауката е успяла да докаже, че мозъкът филтрира информацията, която получава, видоизменя я, но понякога я убърква. Установено е, че този орган прави 188 вида такива грешки. За да не се доверява човек сляпо на информацията има един прост съвет "Не вярвай дори на очите си, всичко трябва да се провери!" За да се вземе някакво решение, за да се направи някакъв извод, исторически, всякакъв, най-важна е информацията, источниците, колко са, достоверни ли са /това е урок №1 в науката за управление/ и колкото по-пълна е историческата информация, това е в полза на историческата истина. Поздрави!
Таня
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Таня!
28.11.2017 10:59
xubavka написа:
Заинтригува ме! За да си отговорим на този въпрос може би, трябва да се замислим защо вярваме на измамите въобще. Събитията и фактите най-напред са настояще, а след това стават история. Без да изпадам в конкретика, и пред вид на думите, на които си наблегнал - ВЯРА, ДОБРО, СТРАХ, НАВИК, ще се включа като допълня, че човешкият мозък така е устроен. Невронауката е успяла да докаже, че мозъкът филтрира информацията, която получава, видоизменя я, но понякога я убърква. Установено е, че този орган прави 188 вида такива грешки. За да не се доверява човек сляпо на информацията има един прост съвет "Не вярвай дори на очите си, всичко трябва да се провери!" За да се вземе някакво решение, за да се направи някакъв извод, исторически, всякакъв, най-важна е информацията, источниците, колко са, достоверни ли са /това е урок №1 в науката за управление/ и колкото по-пълна е историческата информация, това е в полза на историческата истина. Поздрави!
Таня


Хубаво допълнение направи на постинга!!
да и моето верую е такова-Доверявай се, но проверявай!
Затова, със сигурност е уникум да напиша тук някъде за някого ,че е лъжец Освен ако не е отговор на провокация
Науката е необятно поле - пътища много! Така ,че винаги може да се прокара в него по -хубав и по-удобен път!

Нашата история умишлено е изопачена За да е в синхрон с направеното на Берлинския конгрес За оправдание на стореното
Но сами сме си виновни, че сме докарали нещата до там- да зависим от други
Рицарите в такива случаи или ги няма, или се броят на пръсти!

Хубав ден, Таня!
цитирай
9. zzz65 - Въпросът е защо не се вярва на вас ...
28.11.2017 14:14
Въпросът е защо не се вярва на вас учените. Защо вашото съсловия като сгреши не е свикнало да се извини. Психиатрията диситилетив наред бе използвана за политически чели. Докато руската психиатрия намери сили да се извини, то българската психиатрия продължи с преследванията и терора. С обяснението че българия е малка и щяло да се разчуе. Ако разгледаме много от старите пастановки ксто наследственост , нелечимост паднаха. Но жертвите на старите научни бисери с който някой защитаваха професорски титли, не получиха поне морална ребелитация. Не казаха. Извинявайте .ние сбъркахме. Как това общество няма да вярва на фалшиви новини когато всичко е фалш? Когато ...избиването в сребреница са виновни сърбите но и холандския корпус. Колко от този корпус са усъдени че не са се пфотивопоставили на избиването на мирни граждани? Как да няма фашликации когато всичко е фалш? Историята е свързана с живота и ако има фашликации на други места ще ги има и в историята.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Любомире!
28.11.2017 14:48
zzz65 написа:
Въпросът е защо не се вярва на вас учените. Защо вашото съсловия като сгреши не е свикнало да се извини. Психиатрията диситилетив наред бе използвана за политически чели. Докатп руската психиатрив намери сили да се извини, то българската психиатрия продължи с преследванията и терора. С обяснението че българия е малка и щяло да се разчуе. Ако разгледаме много от старите пастановки ксто наследственост , нелечимост паднаха. Но жертвите на старите научни бисери с който някой защитаваха професорски титли, не получиха поне морална ребелитация. Не казаха. Извинявайте .ние сбъркахме. Как това общество няма да вярва на фалшиви новини когато всичко е фалш? Когато ...избиването в сребреница са виновни сърбите но и холандския корпус. Колко от този корпус са усъдени че не са се пфотивопоставили на избиването на мирни граждани? Как да няма фашликации когато взичко е фалш? Историята е свързана с живота и ако има фашликации на други места ще ги има и в историята.


Имаш право, по принцип/ начало/,човек, какъвто и да е, като сбърка или допусне грешка, редно е да се извини и да си признае ПРЕДИ ТОВА! А не да шикалкави ,че поема отговорността ,но не и вината? Все едно да откраднеш от банка сто милиона И се явява някой и казва ,че поема отговорността Както за атентатите Кого ще преследва правосъдието? Ами и двамата, като към поелия отговорността, като подстрекател, ще е и по строго/ ако не е подкупно, като нашето/
ТА, ДА СЕ ВЪРНЕМ НА ВЪПРОСА ,НЯМА НИЩО СРАМНО В ТОВА, КАТО СГРЕШИШ ,ДА СЕ ИЗВИНИШ
ДАЖЕ,НЕНОРМАЛНОТО Е ДА ЛАВИРАШ,ДА БЯГАШ ОТ ОТГОВОРНОСТ!

Хубав ден!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Да, така е Любомире!
28.11.2017 20:51
Фалшът става истина пак по същите основни причини- вярата в доброто, страхът и не на последно място навикът!
На шега, когато човек свикне да го лъжат, може да му стане дори криво, ако някой ден това не се случи?
Спомням си, преди години по телевизионни новини в края на програмата, говорителят мислейки ,че е изключен , доволно се обърнал, вероятно към операторите с думите, че пак са на излъгали!
Беше станал скандал, защото много хора са го чули и видели!
Където има пари , има и лъжа ! И тя нараства правопропорционално с парите Фалшът е същата работа!

Хубава вечер!
цитирай
12. batogo - !!!:))) Благодаря ти, Иване, че създаде дискусия по въпроса!
29.11.2017 11:55
Ще продължавам да следя развитието й, но засега ще кажа само, че единствено Животът като процес, чиято цел е постоянно развитие и усъвършенстване, е реалният критерий за лъжа и истина.
В живота няма вечна лъжа и временна истина. На лъжата краката винаги са къси и тя рано или късно изпада от играта.
Животът утвърждава единствено истината и полезните за развитието неща, за да осъществи целта си. Щом Животът не е утвърдил нещо, значи то е било вредно и безперспективно за развитието, колкото и да им се иска на някои това да не е така...
Хубав ден, приятелю!
цитирай
13. tota - Силата на въздействието чрез думите -
29.11.2017 12:41
не е нещо ново. Напротив добре познато и владяно от силните на деня чрез добре разработен инструментариум.
В случая по интересен е феноменът социален страх, който не е изследван детайлно до ден днешен. Чрез него най - лесно се управляват и направляват хората. Да не използвам друга квалификация. Не бива. Има още много неща върху, които можем да разсъждаваме, само, че те са в ръцете на хората с много пари,които чертаят световния ред и направляват процесите, както им е угодно.
Хубав ден!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
29.11.2017 13:50
batogo написа:
Ще продължавам да следя развитието й, но засега ще кажа само, че единствено Животът като процес, чиято цел е постоянно развитие и усъвършенстване, е реалният критерий за лъжа и истина.
В живота няма вечна лъжа и временна истина. На лъжата краката винаги са къси и тя рано или късно изпада от играта.
Животът утвърждава единствено истината и полезните за развитието неща, за да осъществи целта си. Щом Животът не е утвърдил нещо, значи то е било вредно и безперспективно за развитието, колкото и да им се иска на някои това да не е така...
Хубав ден, приятелю!


Аз също ти благодаря, защото ти повдигна темата!
Да ,съгласен съм! Животът е този, който отсява зърното/ ценното/ от плявата/ безполезното или не до там ценното/

Хубав ден, приятелю
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Ати!
29.11.2017 14:05
tota написа:
не е нещо ново. Напротив добре познато и владяно от силните на деня чрез добре разработен инструментариум.
В случая по интересен е феноменът социален страх, който не е изследван детайлно до ден днешен. Чрез него най - лесно се управляват и направляват хората. Да не използвам друга квалификация. Не бива. Има още много неща върху, които можем да разсъждаваме, само, че те са в ръцете на хората с много пари,които чертаят световния ред и направляват процесите, както им е угодно.
Хубав ден!


Зарадва ме с коментара!
Да, играта на тези с много пари! Тя им позволява да гиувеличават по този начин, защото са ненаситни! Сметката им плащат бедните хорас цената на кръвта си по фронтовете или с глад и лишения!
Страхът е съчетан и с надеждата да се намери един разумен измежду тях, който да загърби интересите на богатите и да помисли за обикновените хора
Кенеди беше един от тях и плати с живота си за това Но има и обичта на хората,дори и на тези , които не са го виждали приживе, като споменатата по-горе французойка! Която не е била родена, когато той е убит! И ще остане в паметта им, за разлика от алчните еднодневки
За да омаловажат направеното от него, наблягат на човешките му недостатъци Може да не са такива, че да ги намажеш с мед, но бледнеят в сравнение с това, което е постигнал!

Хубав ден, Ати!
цитирай
16. nedovolen - към1
29.11.2017 20:03
Хубав постинг. Ще ми се да коментирам по-дълбоко, но на фона на някои и препинателни грешки, ще карам плитко.
1. Какво е история?
2. Какво е измама?
Трето, какво ще е, ако сме извън тях?
Четвърто, ако има отговор извън разума, добре дошъл. Плоски няма да коментирам. Ако, кой разбрал, разбрал.
ПП -от последния ре коментар. Вселената не обича тази думичка, по-добре средства, финанси и т.н.
цитирай
17. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
29.11.2017 20:45
В широкия смисъл лъжа и измама са синоними Например да обещаеш нещо ,но да не го изпълниш Често срещано явление!
История е разказ за миналото
Няма как да сме извън измамите или историята! Светът е пълен с измамници, а ние самите дължим живота си на нещо станало в миналото-срещата на родителите ни
Пара според мен е Българска дума, идваща от хубавата дума парица някои я изкарват турска или арабска Ние сме стар народ, по стар народ от арабите и доказателство за това е липсата на многоженство при нас Но това е друга тема
Та по вероятно е арабите , ако наистина имат такава дума ,да са я взели от нас За турците няма съмнение в това , че са я взели от нас

Хубава вечер!
цитирай
18. litatru - Здравей, Лъв!
30.11.2017 09:45
Хубава статия си създал!
Поздравления!
Литатру
цитирай
19. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Лита!
30.11.2017 11:03
litatru написа:
Хубава статия си създал!
Поздравления!
Литатру


Аз пък се възхищавам на твоите!
Разрешаваш, нали?

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
20. nedovolen - Елеазар Хараш:
30.11.2017 18:56
Истинския народ няма история, той има древност. Истинският народ има скрита Истина в себе си. За да изследваш траките, трябва да познаваш методите, по които се проучват тайните на неизвестността. Учените нямат методи. Ученият човек, казват суфи, той си е неук човек. Отвсякъде! От всяка гледна точка! Ако този човек иска да стане истински учен, той трябва да живее един правилен живот и да стане разумен, после чак ще му е позволено. Трябва да стане човек, който има безкрайно чисто сърце. Той може да изследва нещата и да стане истински учен човек, после мъдрец, после премъдрост, после има още една степен...

Траките не са искали да създават книжнина и на едно събрание древния тракийски жрец Химир казва:

Живата традиция трябва да се дава само на достойните, а чрез писменост тя ще попадне в много недостойни.

Има хора, които четат книги на Учителя и казват "това са елементарни неща, за какво са ми..?" - То не му е позволено да чете...Или пък други виждат положителни мисли - друга беля. Учителя е дълбока Истина, но трябва да си призован. Ако си призован, вече започваш да го четеш в 4-о и 5-о измерение и тези неща няма да ги виждаш. Няма да си отишъл заради тях, защото това е погрешно намерение.

Траките не са искали да бъдат човеци, а осъзнати духове. Те не държат на човешката природа. За тях, да бъдеш човек е много тъжна участ.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
30.11.2017 20:45
nedovolen написа:
Истинския народ няма история, той има древност. Истинският народ има скрита Истина в себе си. За да изследваш траките, трябва да познаваш методите, по които се проучват тайните на неизвестността. Учените нямат методи. Ученият човек, казват суфи, той си е неук човек. Отвсякъде! От всяка гледна точка! Ако този човек иска да стане истински учен, той трябва да живее един правилен живот и да стане разумен, после чак ще му е позволено. Трябва да стане човек, който има безкрайно чисто сърце. Той може да изследва нещата и да стане истински учен човек, после мъдрец, после премъдрост, после има още една степен...

Траките не са искали да създават книжнина и на едно събрание древния тракийски жрец Химир казва:

Живата традиция трябва да се дава само на достойните, а чрез писменост тя ще попадне в много недостойни.

Има хора, които четат книги на Учителя и казват "това са елементарни неща, за какво са ми..?" - То не му е позволено да чете...Или пък други виждат положителни мисли - друга беля. Учителя е дълбока Истина, но трябва да си призован. Ако си призован, вече започваш да го четеш в 4-о и 5-о измерение и тези неща няма да ги виждаш. Няма да си отишъл заради тях, защото това е погрешно намерение.

Траките не са искали да бъдат човеци, а осъзнати духове. Те не държат на човешката природа. За тях, да бъдеш човек е много тъжна участ.


Хареса ми коментарът ти Има истина и логика в него
Но , за съжаление, резултатът в исторически план е, че гърците са дали всичко на света, а траките били неграмотни и пияници?
Това е пълна неистина ,разбира се, но трябва да се преборим, за да я докажем!

Хубава вечер!
цитирай
22. inel379 - !!!
02.12.2017 11:10
Лъжите никога не могат да са безкрайни,
че умът все търси и открива скритите от него тайни,
защото Бог създавайки света с вдъхновение,
поставя всяко земно зло под запрещение.
И измамниците рано или късно получават
това, което според делата си заслужават.
Откакто свят светува,
той подвластен е на заблуди,
но във Вселената прекрасна
хармонията не се губи.
Защо ли...
Защото на страха не е подвластна
тази чудотворница... изпълнена с любов -
понякога спокойна...понякога страстна...
Пластовете се разместват и наместват,
но нашата представа за време е различна от нейната.
Лудите, лудите, те да са живи!
Те могат с неистините да се преборват,
дистанцията да скъсяват
и доброто за света да сторват.:)
Хубаво е, че в рамките на човешкия живот днес,
някои исторически измами се разкриват.

Поздрав за постинга!
Заряд от вдъхновение ти желая!
Спокойни почивни дни!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Поздрави, Инел!
02.12.2017 14:49
inel379 написа:
Лъжите никога не могат да са безкрайни,
че умът все търси и открива скритите от него тайни,
защото Бог създавайки света с вдъхновение,
поставя всяко земно зло под запрещение.
И измамниците рано или късно получават
това, което според делата си заслужават.
Откакто свят светува,
той подвластен е на заблуди,
но във Вселената прекрасна
хармонията не се губи.
Защо ли...
Защото на страха не е подвластна
тази чудотворница... изпълнена с любов -
понякога спокойна...понякога страстна...
Пластовете се разместват и наместват,
но нашата представа за време е различна от нейната.
Лудите, лудите, те да са живи!
Те могат с неистините да се преборват,
дистанцията да скъсяват
и доброто за света да сторват.:)
Хубаво е, че в рамките на човешкия живот днес,
някои исторически измами се разкриват.

Поздрав за постинга!
Заряд от вдъхновение ти желая!
Спокойни почивни дни!


Благодаря ти за хубавите пожелания!
Права си, народът отдавна е казал, че на лъжата краката са къси!
Няма да избяга, ще бъде хваната!

Хубав ден, Инел!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9140281
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102605
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031