Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2018 10:17 - Ахил, Максимин Трак и....Атлантида
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4198 Коментари: 29 Гласове:
18

Последна промяна: 24.07.2018 10:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                                                                   На Милена Върбанова


Преди няколко дни ,прочетох в постинг на Милена, че Ахил е за нея особен случай! Че вероятно е Атлант !? Огромен на ръст! Че затова е и полубог? Свидетелство? Името на племето-Мирмидонци!

Чел съм на времето внимателно" Илиада"- та . Но, честно казано ,не свързах така мирмидонците, с такова съдържание, че са дребни!
А ми е известно, че мирмидон на френски  означава дребен, незначителен на външност човек.
Вероятно не е  етносно име , а лепнат прякор на сподвижниците на Ахил!  Предвид огромния му ръст, те изглеждат мирмидони-дребни, незначителни...
!
Ако припомним описанието на Платон, Атлантида е загинала при природно бедствие
Как е описан Ахил? Освен ,че е полубог, той е синеок, с руси коси ! Към този му вид се придържат и във филмите!
Сините очи!?
Генетиците твърдят, че са резултат на мутация в Черноморския басеин От природно бедствие!
Какво може да е то?  Вероятно потопа, предизвикал тръгването на оцелелите по света-известния
Е, Ахил е от този край! Вероятно наследник на оцелели атланти?!
Божественото го има и в името си!

Бях показал в постинг, че името на Анхиало е свързано с името на цар Анхиал-изключително рядко име-има го в " Одисея" та Защо е толкова рядко?
Ами защото е царско име ! Идва от "Анх", атрибут на фараоните. И следователно само цар може да го носи!
Интересното е, че има документи от Анхиало, когато е било в Румелия , с печат, на който градът е АХИЛо!  Да, през турско време градът е назоваван АХИЛу или Ахело
Анхиал, Анхиз , Ахил, явно имат един корен!

Максимин Трак е войнишки император, родом от нашите земи 235 - 238 г. Сл. Хр. Прозвището му показва и етносната принадлежност! 
Отличавал се е с огромен ръст!  Има данни за него - между 2,20 до 2,56?
Последната цихфра е направе невероятна!
Направил е страхотна кариера-от пастир-до генерал и император!
Бил е години наред ординарец на Септимий Север.
Имам една интересна история в тази връзка:
Като ординарец на Север, той му нарежда да доведе двата коня и да отидат на обход, на войските.  Максимин се явява само с коня на императора
Учуден, Север го пита- Къде е неговият кон?
Максимин отговорил, че не му трябва кон, ще бяга с коня на императора! И го направил!
Преди десетина години едно младо момче ,на сбирка,  ме попита за една монета дали наистина струва 20 лева Толкова му предлагали!
Погледнах я
Ас на Септимий Север. На реверса-опакото ,точно тази сцена: Септимий Север на кон ,пред него-коня, държащ поводите-висок човек! По-висок от коня! И му казах, да си запази монетата!
На нея са двама императори-един настоящ и един Бъдещ!
Описана е уникална история!  Която разказах по-горе!  Можех да предложа по- висока цена!?  Но предпочетох истината, има и карма!

Та,  Максимин, при този огромен, нечовешки ръст , е бил изключителен атлет ! Бягал наравно с коня!  А хора с такъв ръст са трудно подвижни, с некоординирани действия....
За страхотната му физика има и други свидетелства! Детска гривна можел да постави само на палеца си?  Любимо занимание му било , да чупи няколко сантиметрови в диаметър, железни пръчки с ръце Това, векове по късно, с ръце го прави и синът на царя-Освободител-Александър Трети!
Изпивал на ден един мях бира-около 25-30 литра, приготвяна от  войници-германци
По описанието на приговянето на това питие, става ясно ,че е от рода на бирата!

И тук се поражда съмнение ,че е потомък на Атланти-оцелели?!
И че Атлантида ,търсена къде ли не,  е вероятно в Черно море
Допустимо е!
Гърците не са предприемали презморски плавания Плавали са през деня край брега.  За да могат вечерта да пренощуват  на него !
Атлантида не може да е някъде в средата на окена



Гласувай:
19


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Материалът не е предназначен за ...
24.07.2018 10:24
Материалът не е предназначен за свине или за такива със свинско мислене!
Нямат работа тука! Не е храна за тях! Да си ядат това ,което имат в кочината, то е по възможностите им!
Предвид свинския им мозък, може да сбъркат, затова ги предупреждавам,!Че изпражненията им тук ,немедлено ще бъдат изхвърлени Без обяснения!
Да се оплакват , където искат ,за правата си!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Да, не е закъснял да се яви близнака ...
24.07.2018 10:41
Да, не е закъснял да се яви близнака на" учителя"!
цитирай
3. kvg55 - leonleonovpom2,
24.07.2018 10:43
Интересна трактовка.
цитирай
4. germantiger - ...
24.07.2018 11:15
"Нашите" земи по времето на Максимин Трак не са били "ваши" български, а риумски

Самия Максимин е половин гот - герман

Както често са ти споменавали историци в блога

Друз Германик не е германец, но е назован Германик

Клавдий Британик не е англичанин, но е именуван така

итн итн итн

разбира се, ти не прие и "не научи" нищо от това, не защото си неумен - умен си

но истината не отърва на внушенията, които правиш

Ахил е полубожествен син - той дори не е човек

Атлантида в нито един извор няма общо с българско или българи
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
24.07.2018 12:43
kvg55 написа:
Интересна трактовка.


Не, не съм я измислил аз!
Има такава версия!
Просто съм внесъл малко нюанс и обосновка-цветът на очите, стилът на плаване на местното население, кой знае защо, общо наричано гръцко
В гръцкия град Анхиало, траки живеят Има стратези траки, евтапкейт например, Аполоний, но ....
А, сега да говорим, че историята не е нагаждана поне!

Хубав ден!
цитирай
6. leonleonovpom2 - "Нашите" земи по вре...
24.07.2018 12:59
germantiger написа:
"Нашите" земи по времето на Максимин Трак не са били "ваши" български, а риумски

Самия Максимин е половин гот - герман

Както често са ти споменавали историци в блога

Друз Германик не е германец, но е назован Германик

Клавдий Британик не е англичанин, но е именуван така

итн итн итн

разбира се, ти не прие и "не научи" нищо от това, не защото си неумен - умен си

но истината не отърва на внушенията, които правиш

Ахил е полубожествен син - той дори не е човек

Атлантида в нито един извор няма общо с българско или българи


Германтигър, много добре знаеш, че по всичко си уязвим и мога да опонирам!
Разбира се, че са наши тези земи Ние сме им наследници, от прадедите ни са!Чии са тогава, гръцки ,турски или германски?!
Така е и със земеделските земи!
По твоята логика и германците не са наследници на земите на древните германи, наречени така от римляните! Ти, като се пишеш германец, можеш ли да посочиш някой родственик от тях, с всички данни Е, тогава на каква база твърдиш, че си германец!
Защо премълчаваш, че гетите го считали за свой човек-Максимин! Моля ти се, този въпрос е решен в древността още! Прозвишето му го даказва! Щом и го е приел, значи се е определил за такъв!
Трак, ама бил германец? Много добре знаеш за положението готи-гети Гетите са доказани траки Две мнения там няма! Коментирал съм я много тази тема, имал съм и постинг с напълно правдоподобна хипотеза- защо, така ,че да не откривам топлата вода Публикации и в печата съм имал Никой не го е оспорил Юлий Цезар каз-блогера, че това е интересно и заслужаващо внимание обяснение....
На Максимин е прякор, никъде официално не се пише Трак!
Добавката Британик, за която споменаваш за Клавдий обикновено е свързана с военни победи! Клавдий е воювал в Британия, затова е добавката към името му Има я и по монетите му!
Максимин е воювал успешно в Германия, няма как да му се даде добавка Трак-не е воювал тук
Просто не се мъчи да го изкараш германец-НЕ Е, КАТЕГОРИЧНО
Какво те смущава Ахил, нали пиша ,че е полубожество

За Атлантида къде е писано ,че е Българска? Писано е ,че е била в Черно море
Какъв е тоя страх у тебе от нещо да не е Българско?
Българите според тебе втора категория ли са, особено тези, преди хиляда и повече години? Ами ти знаеш ли, че Крумовите Българи са направили стенобитни машини за атаката на Цариград и на части, с 5 хиляди каруци са ги пренесли дотам И пред стените са ги сглобявали,за ужас на защитниците! Не можещи да предприемат нищо само смъртта на Крум ги е спасила!

Да се върнем на Атлантида! Версия ,че е в Черно море има и не е моя Какво оспорваш изобщо?

Иначе , благодаря за комплиментите Признанието е важно, въпреки ,че в работата винаги съм го забравял, защото пречи!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Когато някой влезе в чужда къща, ...
24.07.2018 19:36
Когато някой влезе в чужда къща, дори и с не особено прителски намерения, поздравява!
Етикецията го изисква!
Само свинете влизат, все едно в бащиния и дават разпореждания!?
Те имат два избора:
Или да се научат на нормално поведение, или да се върнат в кочината си!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Атлантите с основание се свързват и ...
24.07.2018 20:05
Атлантите с основание се свързват и с пирамидите
Защото ,дори и със съвременна техника, Хеопсовата пирамида е почти невъзможна за строеж, като се има предвид сложната и архитектура-вътрешна Как е изградено това чудо, при това от хора, не познаващи дори питагороввата теорема? И с какви физически сили са били?
На Саграда Фамилия, която е с малко по - висока, товарите се повдигат на няколко нива с кранове, за да достигнат максималната височина! Кранове по последна дума на техниката! В Барселона, продължават делото на ГАУДИ!
А там? С какви кранове са разполагали?

Повод за размисъл!
цитирай
9. didanov - здравей Леоне
24.07.2018 23:29
аз имам друго мнение по темата за Ахил - и по-точно описанието на един от участниците във войната Дарет Фригийски - Ахил - с широки гърди, изящна уста, с големи и силни крайници, с гребен на шлема си, къдрокос, милостив, яростен в боя, с весело лице, богат, щедър, с кафяви коси.
Ахил има доста човешки черти и затова според мен се вписва в категорията на полубоговете или децата между последните атланти и хора. Да не забравяме, че учител му е бил кентавърът Хирон, който вероятно го е посветил в някои мистерии. Колкото до хиперболизираната му от Омир смърт, няма никаква ахилесова пета, а просто стрелата на Александър-Парис от засада. Поздрави
цитирай
10. germantiger - ти имаш "проблем" не с мен, а с цялата наука
25.07.2018 08:50
не - аз не съм уязвим, зщаото не пиша фантазии като химик пробвал се историк, а зщаото ПИША ТОВА КОЕТО КАЗВТА ИЗВОРИТЕ И НАУКАТА

не мисли, че си пои-голям от поколения учени и хронисти писали и изследвали историята, не химията
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
25.07.2018 08:54
didanov написа:
аз имам друго мнение по темата за Ахил - и по-точно описанието на един от участниците във войната Дарет Фригийски - Ахил - с широки гърди, изящна уста, с големи и силни крайници, с гребен на шлема си, къдрокос, милостив, яростен в боя, с весело лице, богат, щедър, с кафяви коси.
Ахил има доста човешки черти и затова според мен се вписва в категорията на полубоговете или децата между последните атланти и хора. Да не забравяме, че учител му е бил кентавърът Хирон, който вероятно го е посветил в някои мистерии. Колкото до хиперболизираната му от Омир смърт, няма никаква ахилесова пета, а просто стрелата на Александър-Парис от засада. Поздрави


Не виждам някаква особена разлика в представите ни за него, плод на публикации! От древни автори
Те са 95% митология и 5 % истина Ние търсим истината в тях!

Хубав ден!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Мисля ,че си Връх!
25.07.2018 09:05
germantiger написа:
не - аз не съм уязвим, зщаото не пиша фантазии като химик пробвал се историк, а зщаото ПИША ТОВА КОЕТО КАЗВТА ИЗВОРИТЕ И НАУКАТА

не мисли, че си пои-голям от поколения учени и хронисти писали и изследвали историята, не химията


Какъв и на какво, ти определи!
Кои са изворите на науката?
Колко е истината и колко е митологията в тях? Можеш ли да кажешИ кой е учен, който само пие вода от така наречените извори, нищо друго, нали?
Едно от условията за научност е да има повторяемост на резултата Или да ти го обясня, всички извори да твърдят едно и също! Да не ти давам и други примери и условия Това че четеш наука,както казваш, е само пожелателно да си учен! Просто си потребител!

Известно ли ти е ,според науката, германите, който ,разбира се, нямат нищо общо със съвременните германци, защо са зарязани от римляните? И до ден днешен си личи разликата мегжду тези от десния и тези от левия бряг на Рейн!
Няма да можеш да отговориш
Защото не подлежат на цивилизация! Диви и прости са! Според римляните! Това не са го казвали за траките!
Това го казва науката, която цитираш и ти като учен би трябвало да си в течение!
Казах ти , не ти трия бляскавия коментар, но свински писания не искам!

Пробвалият се историк има маса публикации и книга на историческа тема
Ти, доказалият се, какво имаш? Питах те за образование, понеже го зачекна, чакам два отговора!

Още един учен се яви, като драскала!
цитирай
13. milenavarbanova9 - Поздравлявам те за публикацията и ...
25.07.2018 20:46
Поздравлявам те за публикацията и за връзката,която правиш между Ахил и Максимин Тракиеца.В същия доклад на генетика Ангел Гълъбов,който цитирах в отговора си към "анонимен", се казва,че един съвсем непознат ген присъства в кръвта на 20 или 8 процента( не мога да си спомня с точност) от българските мъже (кръният код се изследвал само по мъжка линия.Във Варненския некропол са открити удивителни артефакти,съдържащи златното сечение и различни други съотношения,на които се крепи вселената.Смятам,че огромна брегова територия е потънала при катаклизъм(Потопа) в морето,а тъкмо там,където е потънала,трябва да се търсят руините на прадревния град Варна - цветна,украсена на санскрит.Присмехът на невежите не трябва да те безпокои.Не след дълго истинската история на цивилизациите ще бъде напълно разкрита.Ще добавя още нещо.Под пясъците на Сахара,на голяма дълбочина,е разкрита система от градове и пътища,истинска държава,която учените са нарекли Германтида - всъщност като името на опонента ти.Това не се разгласява,но в Интернет има достатъчно информация.Името не се свързва обаче с германите,връзката е друга.При тези съвсем оскъдни разкопки са намерени надписи с името " ах","анх".Така че,прости им,те не знаят защо се смеят.
цитирай
14. milenavarbanova9 - допълнение
25.07.2018 21:05
Изненадващо,сайтовете със заглавие ГЕРМАНТИДА са ичезнали - току-що проверих.Но същата информация може да се намери,ако напишеш "разкопки под Сахара" или "германтите ..."
цитирай
15. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Милена!
25.07.2018 21:12
Чудесен коментар!
Да, на въпросния зададох ввъпрос-как си обяснява наличието на град Германея -Сапарева баня, село и река Джерман, обичая Джерман, Патриарх Герман и така нататък! Места и хора ,свързани с България
Да, веднага с Германци, ще е отговорът! Без коментар
Само ,че град Германея е тракийски , Обичаят Герман -също тракийски Германея има и в Сирия
А името германи на германците идва от Рим
Ст Л.Костов, той е и историк, освен писател, твърди, че Герман е тракийски бог, на горещината Да горещите бани в Сапарева баня и единственият гейзер у нас! Обичаят и днес се практикува на някои места-в България, Румъния- наречен Калоянис, защото се правят човечета от кал-ясно откъде идва името, Украйни и Белорус! Не в Германия,няма такъв обичай там!За дъжд при суша и обратно! И е типичен тракийски по описание

Той се прави на германец, но по поведение не отстъпва на българин и то ,да не посочвам какъв
Имам представа за поведение на знаещи германци, то няма нищо общо с неговото!
!
За сегашните говоря, не от близкото минало

В тебе виждам сериозен, знаещ човек Не си раздавай щедро знанията Освен ,че невежите ще се подиграят/ това могат/, ще те и ограбят, както са го направили вече!

Желая ти успех!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Милена!
25.07.2018 21:19
milenavarbanova9 написа:
Изненадващо,сайтовете със заглавие ГЕРМАНТИДА са ичезнали - току-що проверих.Но същата информация може да се намери,ако напишеш "разкопки под Сахара" или "германтите ..."


Благодаря ти за информацията
Аз знам , че Германтида няма общо с Германия
Името на германите идва от Рим
А Германея има в България и обичай Герман
Повтарям важното от предходния коментар
Обичаят Герман , описан от Ст. Л. Костов, разпространен у нас, Румъния, Украйна и Белорус Но не и в Германия Защо, ако е свързан с тях

Написах постинг за авторските права у нас! Смятам, че ще е полезен за тебе!

Хубава вечер!
цитирай
17. milenavarbanova9 - Благодаря! Въпреки че преди д...
25.07.2018 22:47
Благодаря!
Въпреки че преди доста време бях чела в един сайт за германтите,сега намерих две статии за "гарамантите", чиято столица е била Гарама или Гарма - днес град Джерма.Те са свързани и с гуанчите на о.Тенерифе.И в двата материала ги представят като много високи - много по-високи от римляните,но в единия се описват с бяла кожа и сини очи,а в другия - европеиди с кожа с меден отенък.Много интересно е откритието на една млада археоложка,Анджела Маркол,ако не се лъжа,на грандиозни изкуствени структури,засипани от пясъците на Сахара,с пирамидални и други правилни форми.
Колкото до "предупрепрежденията за зачитане на авторските права", които отправям,може би ставам смешна,но съм длъжна да го направя.Не мога обаче да не публикувам в Интернет.Хората с интереси в историята разполагат с много ограничени начини за комуникация.Историческите списания са малко,излизат на 3-4 месеца веднъж.Академичните издания печатат едни и същи персонажи.Аз печатам повече в литературни издания и ежедневници,но и те не могат да дават място само на мен.Така или иначе ,за да се прочете от много хора,трябва да се помести в Интернет,с всички произтичащи от това рискове.Много е важно да се изрича истоната за българския народ,тя повдига духа и дори,вярвам че облекчава Божията присъда,велика е силата на истината,аз съм провиденциалистка.
Желая лека нощ,извинявам се за безкрайните коментари
цитирай
18. germantiger - ...
26.07.2018 06:45
Извест но ли ти е според извяорите зщао българите са крадлив и мръсен народ

Вероятно не се ралзичават много от тези днес.

Понятно ли ти е/с русизъм защои траките са руси и ервенокоси германи, нямащи нищо общо с българите

Ясно ли ти е защо българите имат най-малко трайкийски гени сравнени с всички други южно-европейци

Правиш ли разлика между културните антични гърци и днешните малоумници

Правиш ли разлика между величието на руимската армия и комичната некадърност на италианската в две световни войни

Защо траките са броели до 4, защо са имали по бол жени и защо са членовредителствали като скотове

Защо всъщност траки значи варвари, но не етно-наименование

ПС
траките са келто-германи и това в науката е разкрито от няколко учени, макар аз да не поддържам това поради вековната невъзможност да бъде установен произхода на почти ничий народ

именно защото траките се родеят с келто-германите, но не с тъмните българи
цитирай
19. germantiger - и да добавя нещо което писах на гет, но е подходящо и тук за българското което по черно морието почти го е нямало в двете български държави
26.07.2018 06:57
- през земите на ДНЕШНА българия са минали бол народи повече векове и по-многобройни от българите, българите са едни от многото и българите са късни

родния ни град варна както знаем до към края на 19 век е бил населен почти само с турци, гърци и евреи - българите са били няколко процента

а про по родовата ни къща която съборихме преди повече от година и влязохме в новините на страната е ПЪРВАТА БГ КЪЩА ОКОЛО КОЯТО ЗАПОЧВА ДА СЕ СТРОИ БЪЛГАРСКИЯ КВАРТАЛ ВЪВ ВАРНА - разбира се, тя е придобита от рода ми през царско борисово време
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, милена!
26.07.2018 08:03
milenavarbanova9 написа:
Благодаря!
Въпреки че преди доста време бях чела в един сайт за германтите,сега намерих две статии за "гарамантите", чиято столица е била Гарама или Гарма - днес град Джерма.Те са свързани и с гуанчите на о.Тенерифе.И в двата материала ги представят като много високи - много по-високи от римляните,но в единия се описват с бяла кожа и сини очи,а в другия - европеиди с кожа с меден отенък.Много интересно е откритието на една млада археоложка,Анджела Маркол,ако не се лъжа,на грандиозни изкуствени структури,засипани от пясъците на Сахара,с пирамидални и други правилни форми.
Колкото до "предупрепрежденията за зачитане на авторските права", които отправям,може би ставам смешна,но съм длъжна да го направя.Не мога обаче да не публикувам в Интернет.Хората с интереси в историята разполагат с много ограничени начини за комуникация.Историческите списания са малко,излизат на 3-4 месеца веднъж.Академичните издания печатат едни и същи персонажи.Аз печатам повече в литературни издания и ежедневници,но и те не могат да дават място само на мен.Така или иначе ,за да се прочете от много хора,трябва да се помести в Интернет,с всички произтичащи от това рискове.Много е важно да се изрича истоната за българския народ,тя повдига духа и дори,вярвам че облекчава Божията присъда,велика е силата на истината,аз съм провиденциалистка.
Желая лека нощ,извинявам се за безкрайните коментари


Имаме общи схващания за нещата в живота, в науката,така ,че напълно те разбирам
И на мен приятели се карат защо отварям очите на свине, които после ще се поставят и отгоре!
Какво печеля от това? Но и аз знам, че това което казвам или както казваш, предвиждам, рано или късно се оказва вярно! И това ме кара да не съм егоист
Свинете и в луксозен апартамент да живеят, си остават свине !
Няма как да ги промениш! А пък да им угаждаш?....

Желая ти успех!
Хубав ден!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Аз защо не съм крадлив и варванин...
26.07.2018 08:14
Аз защо не съм крадлив и варванин?
Защо съм синеок, а не тъмен?
Защо съм Българин и всички в рода ми?
Защо Българите не посягат на чужди земи ,за разлика от германците?В далечното и по-близко минало
Още папа Инокентий Трети го е е казал на Емерих Унгарски
Моля те, не ми цитирай тъпотиите от изопачената ни и извратена история, която няма общо с истинската!Там ти е грешката това не е наука и няма общо с нея Колко написани ,истински неща са унищожени и не се вземат под внимание Нашата , истинска история е унищожена и има доказателства за това Ренесанса ни почва преди италианския-виж Боянската църка, Охридската!
Крадци и свине има във всеки народ
Българите са имали държави ,далече преди германци и други западни народи
И да не меля напразно-Митеран
И на мен, в момента направи впечатление как внимателно при първото си посещение наблюдаваше всеки българин,с който е в контакт
Да ,свине има сред нас и в блога не по-малко
Но умирайки е казал,не дословно, да се пази България
защото е центърът на цивилизацията
Ти каква цел имаш? Заради свинете при нас да унищожиш и свестните ли?
цитирай
22. germantiger - и още което споделих с гет и е удобно тук
26.07.2018 10:45
къде стои и българския или славянските езици в цялата "схема" с индо-европейските

веднага забелязваш как българския е едно "нищо" и въобще не е в основата на това индо-европско семейство

нещо повече - могат да се посочат и мъртви езици в това огромно многообразие в пъти повече от българския

та мисълта ми е истината е видима - българите са едни от многото, сравнително късни и въобще не във фундамента

това казва науката на поколения учени за разлика от блогъри през живота си невидели и не работили с нито един извор или класически език

това е разликата между фантазия и факти
цитирай
23. germantiger - +
26.07.2018 10:51
ето отговорите ми

- ти може би не си крадлив, но аз познавам бол крадливи българи - житейски факт

- ти си светъл и синеок, но това СА НЕХАРАКТЕРНИ ЗА БЪЛГАРИТЕ АНТРОЛОГИЧНИ ТИПОВЕ - абсолютен факт за по-тъмните българи брюнети

- беше споменал, че в рода си имаш гръцко или сега лъжеш или ще преправиш гръцкото на българско?!

- българите са посягали бол пъти на чужди земи - византисйки, вероятно славянски, после гръцки, хунски, аварски, сръбскйи, хърватски, румънски, албански, единствено НЕ са посягали на турски, зщаото турците се настаняват на балкански земи

- българските наченки не са Ренесанс и няма как да са

- митеран е политик, той може да ти каже всичко, както и чърчилл, сталин, хитлер, тръмп, путин

- и за да не меля напразно - путин спомена, че азбуката им е макдедонска като начало - като сме почнали с вярата на политици, нека споменем и неудобното

- аз цел нямам - отговарям, апострофирам част от историческите лъжи на които често проводник си ти
цитирай
24. germantiger - финално
26.07.2018 10:55
изворите

за траките които броят до 4

за тези които си продават децата и жените (бол са го правили в античността навсякъде)

за тези които властници са превръщали в инвалиди част от поданиците си

за мръсния и крадлив народ (български)

това всичко си го чел или ?!

разбиора се, че многов него е манипулирано и нечестно

но също така е манипулирано и фантазно друго, което ти цитираш

изворите не се цитират както са само удобните, а всички или поне повечето

това не е магазин или меню със само това, което ти пасва - знаеш това
цитирай
25. leonleonovpom2 - къде стои и българския или славя...
26.07.2018 12:37
germantiger написа:
къде стои и българския или славянските езици в цялата "схема" с индо-европейските

веднага забелязваш как българския е едно "нищо" и въобще не е в основата на това индо-европско семейство

нещо повече - могат да се посочат и мъртви езици в това огромно многообразие в пъти повече от българския

та мисълта ми е истината е видима - българите са едни от многото, сравнително късни и въобще не във фундамента

това казва науката на поколения учени за разлика от блогъри през живота си невидели и не работили с нито един извор или класически език

това е разликата между фантазия и факти


Не ми се коментират глупости
Например, знаеш ли какво означава итакве и Ита на латински?
И хиляди други латински думи, еднакви по съдържание и произношение с нашия език
Ако сме късни, как са дошле при нас? Когато сме "дошли" тук ,латинският не е бил официален във ИРИ!
Не сме дошли, върнали сме се
Знаеш малко за Българската история, сглобена така ,че да изглежда ,че сме късен народ
напротив, от най старите народи сме

Нашият е водещият сред славянските езици и всеки ще го потвърди Съвършен е!
Руският е старобългарски, това е пределно ясно на руснаците!
Милий, Хромий, Подарк, Еней, Гордий, Брезеида, .... все имена със смисъл на съвременен български От един "млад" народ!
Защо искаш да ме ядосаш?
Това ли целиш!
Знаеш ли защо прадедите ни са наричали немци германците?
Защото са нямали азбука!
цитирай
26. leonleonovpom2 - къде стои и българския или славя...
26.07.2018 12:42
germantiger написа:
къде стои и българския или славянските езици в цялата "схема" с индо-европейските

веднага забелязваш как българския е едно "нищо" и въобще не е в основата на това индо-европско семейство

нещо повече - могат да се посочат и мъртви езици в това огромно многообразие в пъти повече от българския

та мисълта ми е истината е видима - българите са едни от многото, сравнително късни и въобще не във фундамента

това казва науката на поколения учени за разлика от блогъри през живота си невидели и не работили с нито един извор или класически език

това е разликата между фантазия и факти


Не ми се коментират глупости
Например, знаеш ли какво означава итакве и Ита на латински?
И хиляди други латински думи, еднакви по съдържание и произношение с нашия език
Ако сме късни, как са дошле при нас? Когато сме "дошли" тук ,латинският не е бил официален във ИРИ!
Не сме дошли, върнали сме се
Знаеш малко за Българската история, сглобена така ,че да изглежда ,че сме късен народ
напротив, от най старите народи сме

Нашият е водещият сред славянските езици и всеки ще го потвърди Съвършен е!
Руският е старобългарски, това е пределно ясно на руснаците!
Милий, Хромий, Подарк, Еней, Гордий, Брезеида, .... все имена със смисъл на съвременен български От един "млад" народ!
Защо искаш да ме ядосаш?
Това ли целиш!
Знаеш ли защо прадедите ни са наричали немци германците?
Защото са нямали азбука!
Не съм бил работил с класически език? Ти сънуваш ли Че аз имам официален документ за преводач-университетски! И хиляди страници преводи-Отговорни !Например документация на Бирена фабрика-близо 1000 страници Как си представяш това, че ще я дадат на някой, който не знае език ли?
Що за глупост?!
цитирай
27. leonleonovpom2 - Всеки отговаря за себе си!
26.07.2018 12:53
germantiger написа:
ето отговорите ми

- ти може би не си крадлив, но аз познавам бол крадливи българи - житейски факт

- ти си светъл и синеок, но това СА НЕХАРАКТЕРНИ ЗА БЪЛГАРИТЕ АНТРОЛОГИЧНИ ТИПОВЕ - абсолютен факт за по-тъмните българи брюнети

- беше споменал, че в рода си имаш гръцко или сега лъжеш или ще преправиш гръцкото на българско?!

- българите са посягали бол пъти на чужди земи - византисйки, вероятно славянски, после гръцки, хунски, аварски, сръбскйи, хърватски, румънски, албански, единствено НЕ са посягали на турски, зщаото турците се настаняват на балкански земи

- българските наченки не са Ренесанс и няма как да са

- митеран е политик, той може да ти каже всичко, както и чърчилл, сталин, хитлер, тръмп, путин

- и за да не меля напразно - путин спомена, че азбуката им е макдедонска като начало - като сме почнали с вярата на политици, нека споменем и неудобното

- аз цел нямам - отговарям, апострофирам част от историческите лъжи на които често проводник си ти


Не знам кой е по крадлив, който краде левчета или цели държави?
Ти как мислиш?
Да имам прабаба гъркиня, отгледала 12 деца, само едно с гръцко име-другите с имена на цветя-Невена, Цветка, Латинка, баба ми Любенаи всички останали с Български имена Прабабата е спасена от Българ ипри едно клане от башибозук на три години обляна в кръв Грабват я и така се спасява Знае името си-Анастасия и ,че е на три години - на гръцки Осиновена, но си знае произхода Става истинска българка Ето, това е тръцкото в рода ми Просто го няма
Ти самият чист германец ли си като парадираш с това?

Просто говориш глупости за земите Всеизвестно е, че Българите завземат земи, които са им принадлежали
Затова пък има сигурни документи
Папа Инокантий по повод завземането на Белград и Браничево от Унтарците и иска на краля им за кръстоносен поход му отговаря ,да си трае Калоян е взел земи населени с Българи, които са били Български! И повече няма да го закача
Не бил Ренесанс Българският А какво е? Виждал ли си архиепископията в Охрид или Боянската църква? къде ще се сравнят фреските там със стилизираните рисунки в ИРИ
Прекаляваш с глупостите
Какви сръбски, унгарски, хърватски и не знам какви други земи сме взели
Че те унгарците са заселени на наши земи принудително от Симеон Велики
Какви сърби и хървати? Когато сме владеели земите им, тях ги е нямало още! Въпреки ,че сме родственици, хърватите дори твърдят ,че са Българи! Че Косово първо е било Българско
Няма да ти пускам повече такива коментари
Освен незнание ,се и излагаш, заради това!
цитирай
28. leonleonovpom2 - Как може да цитираш подобни идиотщини
26.07.2018 13:11
germantiger написа:
изворите

за траките които броят до 4

за тези които си продават децата и жените (бол са го правили в античността навсякъде)

за тези които властници са превръщали в инвалиди част от поданиците си

за мръсния и крадлив народ (български)

това всичко си го чел или ?!

разбиора се, че многов него е манипулирано и нечестно

но също така е манипулирано и фантазно друго, което ти цитираш

изворите не се цитират както са само удобните, а всички или поне повечето

това не е магазин или меню със само това, което ти пасва - знаеш това


Траките, които владеят златарството, добива на злато, познават златното сечение, строят невероятни гробници, да не могат да броят Такъв "извор" направо го шутирам и не искам да знам за него При всички положения е фалшификат!

Искам само да ти кажа, че имам публикации на историческа тема приблизително толкова ,колкото и в професията ми -ако не се вземат предвид патентите
Заслужили оценка на историци , титуловани!
Така ,че злобните и присмехулни оценки на нетитуловани, ме интересуват дотолкова, доколкото злонамерено манипулират другите!
цитирай
29. leonleonovpom2 - Впрочем, сега видях, че си ми пре...
26.07.2018 21:25
Впрочем, сега видях, че си ми прехвърлил коментари от постинга на Иван-Барин
Чудех се каква връзка имат с постинга ми? И се вързах!
Предупреди ме, ,щях да коментирам там!

българите се славят с честността си Това е правело впечатление на всички пътешественици Че на чуждо не се посяга! Къщите не се заключвали
Имам спомен от детството, къщата на баба и дядо! Заключваха я като излизаха, но ключът се поставяше под черджето Или на пирон, забит в тухлената стеноа Всеки можеше да го намери Не се крадеше, имаие и цигани в града, но бяха приучени
Обяснението беше, че който открадне, си подписва присъда!
Не, тази тема заслужава отделен постинг
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9136627
Постинги: 1348
Коментари: 29644
Гласове: 102595
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031