Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2018 23:11 - Всичко това, което той е!- Контрапостинг
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5139 Коментари: 32 Гласове:
24

Последна промяна: 04.08.2018 07:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Дори няма да вляза в нужника, на чиито стени е написано клозетното произведение-" Всичко това, което той не е"

Ще се възползвам от правото на отговор,  без да чета, зарекъл съм се в тази кочина-клозет  да не влизам! Каквато ще простотия да е писана за мен!

Има една подробност. Че той знае всичко за мен, какво не съм, но не знае какво е той самият!?
А то не е кой знае колко на обем, така ,че не е трудно да се обхване!
Най-важното!  Ще се ограничим в две направления! И в едно-виртуално!

1/      Той е комплексиран посредственик! Самодоказал се, дори с последната си месторабота- учител по литература в училището по автотранспорт Все едно учител по математика в това по дървообработване?
Ако беше велик учител, там ли щеше да кисне?
Това е последната му месторабота, известна поне?  Колко е сменил, той може да каже!?
За да стигне- до автото......

И този силно комплексиран индивид избива комплексите си с нападки над хора, които при всички случаи го превъзхождат!
Така смята ,че се извисява!
Много добре знам кой и какъв съм, смешно е той да ме оценя Като спи в блога ми, смята ,че ме и познава!Ами кога ще ми плати наема, за вредите да не говорим?

Споделял съм спомени, целта ми е била да се съхранят, не да покажа колко съм велик?  Например не е толкова важно името на една мишена, написал съм го, както ни беше казано По важното е ,че с три двойни изстрела,  я повалих три пъти И ред други заяждания, дребнотемни! Присъствал ли е на поне едно от описанията То не бяха бакелитни акумулаторни кутии, нови полимери и тем подобни...

Изводът е, че той не е направил нищо полезно в живота си и оттам идва и комплекса му за малоценност! Другите също не могат!  Няма как да могат!? Дори повече от него не могат!
Той литераторът, не може да представи една качествена статия! Това пък говори повече от всичко останало!

2/     Той е фалшификатор- злобен и отмъстителен!

Фалщификатор не само заради златната монета-ауреус ! Дори да я приемем за закачка, въпреки ,че следва сериозен въпрос-Защо само с мен, защо и на себе си
или на някой друг не направи??

Ползва фалшиви профили и пише от тяхно име ?! Това го е правил още преди шест години, има свидетелство! С печален резултат! Така ,че не са празни тези  приказки!

Той фалшифицира и посетителите си в постингите! За да излезе най-четен! По този начин се гаври с труда на добросъвестните, счита ги за глупаци!?Глупаци според него, защото нямат неговия ум?

Доказано е отдавна, че нормалният средностатистически прочит на постинги, представляващи интерес, за седем дни е 500/ петстотин/ Със сравнително равномерен растеж през тези седем дни!
Убедил съм се, че е вярно, с моите постинги  В младежките си години бях на ти с математиката, там ми предричаха бъдеще, така ,че може да ми се вярва на тази проста сметка
А при него-хиляди за часове и после- нищо!? Няма да се задълбочавам в коментара, но схемата е постоянна и се повтаря винаги! Отработена!

Фалщификации са всички неща адресирани към мен, с една единствена цел, злобно да си отмъсти, че не съм като него Да го кажа директо -  доста повече съм от него!
Принуден съм да го кажа, когато някой си се опитва да ме сложи в калта!
Ами лъжа ли е?
Образователно съм с поне една степен над него
Освн това извън  основната университетска диплома имам още три ,за завършени факултети!!
И това е достатъчно!

3/ Той е стожер на истината?

Ха- ха, това е вече пълен майтап, нали?
Жива порнография!
Той,  комплексираният лъжец и фалшификатор- стожер на истината?!
Ами той нямаше доблестта честно да отговори на дори един от шестте му поставени въпроси!?
Да го извадим от анонимност:
Това е Рустам -  Св. Г.. Ц..  - Цъгов!



Гласувай:
28


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Бил голям литератор-граматик
04.08.2018 00:40
По сухи, лишени от живец постинги, изпълнени със длоба и омраза не съм виждал!
Все едно доклад на партиен секретар на открито партийно събрание-веднъж слушах такъв
Сух, скучен ,ат рода" Дайте да дадем"
Всички грешни и виновни, само партията няма дял?
Същата история-той, безгрешният , поучава другите!?И естествено, те винаги му са виновни и приписва всичко свое на тях!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Всичко в" отношенията ни е постинг-контрапостинг
04.08.2018 00:46
Той системно напада, аз - търпеливо отговарям?
И надама мой като ощипана невеста
Да ,бедите на България идват най-вече от това ,че болшинстото не си знае мястото
И респективно- поведението му да е в съответствие с него!
Да не си превишава правата, погазвайки чуждите!
цитирай
3. nedovolen - Снощи от вашата разпра, почти не ...
04.08.2018 05:47
Снощи от вашата разпра, почти не можах да спа. Това е ефекта за мен. За което много благодаря.
Стигнах до извод, погледнато от "тайна" гледна точка. Дали ще доказваш /по принцип/ колко не си от злите, или колко си от добрите, е едно и също действие, водещо до грешен резултат в неправилна посока.
Както каза някой/да не се връщам пак/ в предния ти пост, слушай ВЕСЕВЪР и няма да сгрешиш.

Във вица е, каквото ти каже жена, действай обратно и си на прав път, но то важи за гръмките новини по медиите.
:)))


цитирай
4. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
04.08.2018 06:50
nedovolen написа:
Снощи от вашата разпра, почти не можах да спа. Това е ефекта за мен. За което много благодаря.
Стигнах до извод, погледнато от "тайна" гледна точка. Дали ще доказваш /по принцип/ колко не си от злите, или колко си от добрите, е едно и също действие, водещо до грешен резултат в неправилна посока.
Както каза някой/да не се връщам пак/ в предния ти пост, слушай ВЕСЕВЪР и няма да сгрешиш.

Във вица е, каквото ти каже жена, действай обратно и си на прав път, но то важи за гръмките новини по медиите.
:)))




Всъщност, аз не се разправям с него , Николай
На него му плаща една крадла, дългогодишна!С опит!
Затова е така настървен, да оправдае парите!
Затова се пише и толкова компетентен, защото смята ,че е осведомен

Но подробността е, че кражбите вървят с лъжите и е трудно да се определи кое от тях взема връх!
Не го изживявай толкова
Иначе на един даскал в автото, мъчещ се да се представи за велик, с тъмно минало, не бих му обърнал внимание! На писанията Израз ва комплексираност много над допустимото!
Като е толкова вещ в граматиката и в правописа, защо е там? Защо не е в министерството? Поне?
Опазил господ Да разтури образованието! Некадърниците могат дсамо да рушат, доказва го и тук, не да градят!

Да ,Веса дава правилен съвет ! Но той се опитва да създаде обществено мнение срещу мен Толкова наглост е непонятна! Е, който е глупав, да му вярва!Ако е от лични позиции, да махнеш с ръка!
Благодаря на Веса, на Ицко, на тебе, че разсейвате ефектът от жалките му опити!
Привилегированият комунист иска да е водещ Да дърпа конците, да разпределя!? Този е от тази фракция И когато не му се отдаде, минава към действие!
Все още се въздържам да разкрия кой е агентаът? Впрочем като вица за Киркор и Гарабед е ! Агентът на кой етаж живее! Публична тайна е!И аз съм от последните, които са я научили, както обикновено

Хубав, спокоен ден ти пожелавам!
цитирай
5. leonleonovpom2 - А.А.
04.08.2018 06:52
Хайде, по пътя си! Хващай мекия!
Уличните мастии се събират другаде!
цитирай
6. leonleonovpom2 - И като напомпи"гворениет...
04.08.2018 07:09
И като напомпи"гворението" си и го изпълни с коментари от фалшивите си профили, ше излезе,че е прав?
Кантарът го показвал?
Кого лъже? Освен другите и себе си!
цитирай
7. nedovolen - Благодаря, Иване! Сега малко ...
04.08.2018 07:14
Благодаря, Иване!
Сега малко вдянах за що иде реч.
Може да не е точно, но е звучно: анархията майка на реда - бий белите, докато почервенеят и червените, докато побелеят!
:)))
цитирай
8. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
04.08.2018 07:26
nedovolen написа:
Благодаря, Иване!
Сега малко вдянах за що иде реч.
Може да не е точно, но е звучно: анархията майка на реда - бий белите, докато почервенеят и червените, докато побелеят!
:)))


Аз също ти благодаря! Че ми даде възможност директно да опиша причината Без да се допитвам до него Той отдавна се е издал! С интереса си към мен и с подпитванията? Които не правят чест и на една професионална клюкарка!

Както и да е , има карма!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Този постинг и предходния - също ...
04.08.2018 07:34
Този постинг и предходния - също насочвам в категория" История", въпреки ,че, съгласен съм , не им е в нея мястото!
Но от друга страна, те пречат на работата ми в тази категория, тези които са ги предизвикали и имат за цел именно нея - да я стопират
Така, че правилно е да бъдат тук, в нея , от тази гледна точка!
цитирай
10. rustam - Оооо, Ванка,
04.08.2018 08:14
ами как без да "влизаш и четеш си разбрал, че "написаното е за теб"?
Мишените нещо престанаха да са "бягащ елен", стрелбата от единична стана автоматична, а и деветки и десетки вече няма...
Аъйдеееееееее, бегай, бегай!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Събуди ли се от дежурството тук?!
04.08.2018 08:38
rustam написа:
ами как без да "влизаш и четеш си разбрал, че "написаното е за теб"?
Мишените нещо престанаха да са "бягащ елен", стрелбата от единична стана автоматична, а и деветки и десетки вече няма...
Аъйдеееееееее, бегай, бегай!


много си зле, не можещ да броиш до девет дори

Три единични изстрела на единична стрелба в неподвижна мишена и три по два-в бягаща мишена! Лилипут си, както кажва Стар и в мисленето
Заради тебе ще повярвам, че траките броели до четири!

Защо да влизач в нужника и да чета написаното там по стените му!?
Не, не съм влизал Щеше да има минус от мен, ако съм влизал Теб по това разпознавам Но ти и от паразитните профили добавяш още няколко!

Ти си предсказуем,колкото си и дребнав! Защо да си губя времето Ясно ми е какви може да напишеш! И без да влизам, камо ли пък да преписвам като тебе и с трепереща ръка да подчертавам!
Много си жалък! В желанието си да направиш непременно мръсно!?
Но не мога да ти помогна, отивай при А.А. Той ще ти е полезен Него с какво шантажирате, с оня ,със сбърканото име?
Предупреждавам те, персона нон грата си тук!
Не за друго, отвращаваш ме ! Защото си отврат!
А, ще оставя за известно време тайнствения ми постинг, еднобуквен! За който направи безумно тълкуване!Доволен, че синаправил това, което можеш-мръсотия!
Което показа, колко си скаран с логиката!
Ако и сега направиш нещо подобно, то ще покаже ,че си и рядко тъп!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Много си тъп, Рустамич, както се ...
04.08.2018 08:59
Много си тъп, Рустамич, както се самоназоваваш!
Казах ти, ще влеза само за минус и за нищо друго! За какво, да газя в помия ли, изтънчено приготвена и маскирана!?
И не се хаби повече тук, предупредих те!
Знам, че си чувствителен на тази тема, както за баща ти, но не желая кореспонденция с компрометиран като тебе
Впрочем, току що постъпи коментар от Стар в другия постинг Като опитен компютърен специалист, толкова ,колкото си и дребнах, сигурно си разбрал преди мене Нали затова дежуриш и клечиш тук!
По изключение ще допусна коментар там, но само отговор!
Виждаш ли, че бройката коментари, а особено пък твоите, изобщо не ме интересува, както подозираш!
цитирай
13. vmir - Привет, Леон,
04.08.2018 12:56
Знаеш, че ти симпатизирам и те разбирам добре. Според мен, ти се сблъскваш с най-отвратителната особеност на левичарството – неспособността да проумее и приеме различията спрямо себе си. Онзи период на самозаблуда, че няма истина извън собствените представи, който в живота на повечето хора приключва с пубертета или социалното съзряване, за левичаря е доживотен източник на дивотии, олицетворяващи левичарския modus vivendi.

Първоначално измамени, че подстрекателствата са истини от последна инстанция и път към реализация на висша човешка същност, постепенно левичарите превръщат удобната измама в пътеводна звезда, и безсрамно говорят за справедливост, докато имат предвид единствено собствената си облага или възхвала, за домогване до която са готови на всякакви лъжи, преструвки, клевети и претенции.

Преди години споменах за веригата „Golden coral” в САЩ, където в рамките до $10 можеш да ядеш от ранни зори до късна вечер каквото ти душа поиска и колкото тяло ти успее да побере. Тогава не кой да е, а най-ревностния левичар ВВ1951 ни най-малко не се впечатли, че съществува такова мирно и щастливо (и напълно комерсиално) решение на проблем, за решаването на който неговата идеология прокламира убийства, терор, войни и узаконено безправие. Вместо това, ВВ1951 видя в наблюдението ми единствено укоримо доказателство за безразличие към далеч по-важните неща в живота. Няма такава разкрачка – изтъкнат комунист да порицава за отнощение към изхранването, но я няма само там, където „Golden coral” е възможен. Сега пък гледам ВВ1951 при Жоро в спор за цените на кльопачката не в пролетарска Флорида, а в аристократична Венеция и си търкам очите дали не ме лъжат повече от културтрегерските аспирации на ВВ1951...

Да беше само Венци – с мед да го нахраниш. И тъй като всеки трябва да опази поне донякъде разсъдъка си от безпощадните ритници на живота, левичарите си го самоограничават до манифестиране на претенцията за собствената си „непогрешимост”, а по-успелите и улегнали от тях като ВВ1951 разперват мрежи да уловят и по някоя разсеяна мушица с примряла душица.

Рустамите са само епигони на левия претенциозен аристократизъм. Реално те нямат силите, волята и способностите да се измъкнат от болшевишкия куркапан, в които някога са били фактори и са се препитавали от разгонване на фамилии или са се опиянявали от властта си над чуждите булки. И понеже друго не умеят, остава им да тормозят когото сварят с жалката надежда да се харесат на мушиците с примрели душици, които винаги витаят наоколо и приемат най-безсрамните претенции за чисти монети.

Поздрави!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Вмир!
04.08.2018 14:18
Първо да ти честитя прекрасното събитие във фамилията!
Съжалявам ,че си отклоняваш вниманието към тази активна клоака!
Да, такъв е случаят!
Левичар, който смята ,че може да управлява съдби, както на него е удобно и полезно
Той самият не може да си намери точното място, но смята ,че точно може да го определи- на другите!
Собствените си недостатъци не вижда, но е наясно с чуждите?!
Типичен привилегирован комунист! Живял с години за сметка на другите!
Притиснал собствената си чиния, така ,че да не се вижда от другите, зорко следи чуждата, какво да отмъкне от нея!

Има и прикрити комунисти Като Апостол Апостолов- слугата на Живкова! Под формата на върл антикомунист! Този общник, гребал с черпак при комунизма, сега се прави на негов противник?

Комунистът, привилегированият, кожата си мени, но нрава - не! Като въпросния измамник!Мамил е при комунизма, мами и сега
Все пак по-рафиниран измамник и подлец е от рустама! Но вари го, печи го, промяна няма как да има!

Хубави дни ти пожелавам!
цитирай
15. nedovolen - Хе хе. И аз се включих в тази безумица ...
04.08.2018 14:55
Хе хе. И аз се включих в тази безумица вероятно от безсъница, Погледни ”оттатък” как ще ми дават уроци по невежество с половин сричка, да не се хаби клавиатура и време. Когато имам време, на това казвам зевзелък.
:)))
цитирай
16. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
04.08.2018 15:08
nedovolen написа:
Хе хе. И аз се включих в тази безумица вероятно от безсъница, Погледни ”оттатък” как ще ми дават уроци по невежество с половин сричка, да не се хаби клавиатура и време. Когато имам време, на това казвам зевзелък.
:)))


Къде оттатък?
При него ли!
честно да ти кажа ,не съм погледнал написаното И съм много добре
Не, че има вероятност да повярвам в нещо на подобен каламбур, той и за хумор не става, но ме дразни наличието на подобни индивиди!
Драсни ми на съобщение, за какво става дума!
От него нищо свястно не може да се очаква!
Пълна деградация
Само подобни нему може да го харесват?

Хубав ден, прятелю!
цитирай
17. vmir - Влизах при Рустамича.
04.08.2018 16:26
Като малък бил вундеркинд или поне гений. Защото бил отличник. Точно както таварищ Ленин. Но бил по-скромен от него. Защото не впрегнал гениалността си в освобождаване на пролетариата от игото на капитала, нито поне в спасяване на човечеството от глобалното затопляне, а изплащал ипотека за жилище. И даже успял!!!

През същото това време Леон правил докторантура и изобретения, и се съобразявал с тъща си, което доказва, че Рустам е много по-наясно с изследователските методики, стандарти и практики и още от училище е бил подготвен за академик, член-кореспондент, доктор-хонорис кауза поне на Oxford & Cambridge или най-малко за председател на БАН.

Обаче пак прословутата му скромност не му позволила да заеме полагащите му се почести и длъжности, защото все още наивно вярвал в доброто и в справедливостта и копнеел най-добрите и достойни учени да са още по-гениални от него самия.

Когато накрая се уморил да чака светлото бъдеще на българската наука, решително се захванал с оправянето й по отличническите стандарти на собствената си гениалност.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, прятелю!!
04.08.2018 16:52
vmir написа:
Като малък бил вундеркинд или поне гений. Защото бил отличник. Точно както таварищ Ленин. Но бил по-скромен от него. Защото не впрегнал гениалността си в освобождаване на пролетариата от игото на капитала, нито поне в спасяване на човечеството от глобалното затопляне, а изплащал ипотека за жилище. И даже успял!!!

През същото това време Леон правил докторантура и изобретения, и се съобразявал с тъща си, което доказва, че Рустам е много по-наясно с изследователските методики, стандарти и практики и още от училище е бил подготвен за академик, член-кореспондент, доктор-хонорис кауза поне на Oxford & Cambridge или най-малко за председател на БАН.

Обаче пак прословутата му скромност не му позволила да заеме полагащите му се почести и длъжности, защото все още наивно вярвал в доброто и в справедливостта и копнеел най-добрите и достойни учени да са още по-гениални от него самия.

Когато накрая се уморил да чака светлото бъдеще на българската наука, решително се захванал с оправянето й по отличническите стандарти на собствената си гениалност.



Между моят и твоят коментар има един само с една буква!
Гледам веднага да го изтрия след като го ползвам
Детето - гений се зарадва като дете, когато един такъв забравих А малката веднъж писа" писмо" И не миряса, докато не го видя изпратено
Голяма радост от негова страна, при вида на думи писа, миса и така нататък....

Детето гений не можа да проумее ,че първият еднобуквен коментар е с техническа цел И ,че другият е дело на дете, учещо се да пише!?
При препращането на коментара, чакащ проверка , към постинга, понякога се губят 10 минути !Но с изпращане на еднобуквен коментар от мен, който веднага се получава, това време се съкращава много Така направих и сега Не може моят аламинутен коментар в кавички, да пристигне преди твоя или някой друг коментар на път!
И каква беше радостта? Че ме бил побъркал или нещо подобно??
Що за радост на човек
Хайде литератор е! Но пък показва завидни технически умения при компютрите
Аз умишлено бягам от компютъра Гледам да не се взирам в екрана По тази причина са и повечето ми грешки Очите ми бяха подложени на силно осветяване при взрив на водород Един вид първичен взрив в малък мащаб И знам ,че трябва да ги щадя И този издевателства над мен
Аз знам какво и как пиша
При първата ми публикация в чужбина, преводът аз го правех. Редакцията след като я прие, ми върна оригинала с корекциите-дали съм съгласен Показах я на шефа Той ,невярващ, първата му реация беше, че почти няма грешки Неговите ги връщали нашарени
Е, то бива гений-за Рустам, ама чак толкова?!
Баща ме у е бил прогимназиален учител по планиметрия Една колежка, негова ученичка разказа горчив спомен за него През смях, вече
На контролно, ,на което решила задачите и смятала ,че ще има шест ,получила "3" проверила ги-нямали грешка Попитала го, защо има такава оценка? Той взел тетрадката, разтворил я и без да проверява, казал ,че след като е недоволна и пише"5" Още не знаех за нашия герой, но казах ,че станалото ме учудва
Бащата прави кариера за една нощ От учител- в ОК на БКП-дълги години
Една колежска ,като постъпих на работа ,никой не смееше да закачи за нищо,за работа най-вече Направи ми впечатление Казаха ми само, че е сестра на другаря Цъгов Не и знам сега ролята, но отношенията ни не бяха в никакъв случай враждебни!
Да ,по женска линия идва атаката от него ,но не от леля му!
Дълъг коментар, ще продължа!.....
цитирай
19. getmans1 - СПОКОЙНО ЛЕОН, СПОКОЙНО ПЪРВО ...
04.08.2018 17:24
СПОКОЙНО ЛЕОН, СПОКОЙНО

ПЪРВО УТОЧНЯВАМ, ЧЕ ПО-ГОЛЕМИЯТ ИЗ МЕЖДУ НАС СИ ТИ, С 5-6 ГОДИНИ.
АЗ ПАК СЪМ ПО-ГОЛЯМ ОТ РУСТАМ ДОЛО-ГОРЕ ПАК С ТОЛКОВА.
БЪДИ СИГУРЕН, ЧЕ ТОЗИ ИДИОТ НА ТВОИТЕ ГОДИНИ ЩЕ Е ПЪЛНО КУКУ, СИМТОМИТЕ ЗА ТОВА СА НАЛИЧНИ В МОМЕНТА.

В МОМЕНТА Е ПУСНАЛ ПОСТИНГ В КОЙТО КОМЕНТИРАТ И СЕ ГАВРЯТ С ВЪНШНИЯ ВИД НА ДРУГ СЪБЛОГЕР И ПИСАТЕЛ.
ХИЧ ДАЖЕ НЕ СИ ДАВА СМЕТКА, ЧЕ ДРУГИ МОГАТ ДА КАЖАТ ЗА НЕГО, ЧЕ ФИЗИОНОМИЯТА МУ ИЗЛЪЧВА НЕЩО СВИНСКО. И ЩЕ Е ПРАВ ОСОБЕНО АКО СЕ ЗАПОЗНАЕ С ТВОРЧЕСТВОТО МУ.

А, ТИ СИ ГЛЕДАЙ ЖИВОТА, НЕ СЕ ВРЪЗВАЙ НА НИКАКВИ ПРОВОКАЦИИ И СЛЕДВАЙ П. ПЕНЕВ „КОГАТО ЦЪФНАТ ТЕМЕНУГИТЕ ....“
цитирай
20. leonleonovpom2 - Интерсно си написал учьонните з...
04.08.2018 17:50
Интерисно си написал учьонните занимания на Рустам !
Хубаво, но не виждам аз с какво съм му попречил или преча?
Моята работа е чиста от всякъде В смисъл , мое дело е, нищо чуждо няма в нея Резултат на ума и труда ми е! Никой никога не е казал нещо срещу нея и мен Даже ,като съм провокирал ,реакцията винаги е била една и съща-Всички знаят ,че ти сам си я направи, как някой ще каже нещо подобно?
Но знам случаи на започнали и отказали се Ами имало ли смисъл, за какво им е? Като не можеш, казваш ,че не ти трябва!
Да , има и една подробност Подобна работа не се намира по дърветата , иска и дупе Свързана е с много труд!Знаеш го много добре!
Мислели са ,че няма да се справя, затова са ме пуснали Да се изложа Но се излъгаха Имах ръководител все пак! От много висок ранг! Прие ме, изслуша ме и явно ме хареса Като млад , но знаещ и можещ човек! Одобри ме И когато видяха ,че работата е сериозна , /очакваха отхвърляне/и почнаха номерата, тя дойде неочаквано, проучи сама как стоят нещата, размаха пръст и повече и прашинка не падна върху мене!
Това беше единствената ми протекция, неочаквана
Зад всичко останало, за всичко знаещия за мен, стои труд и ум!
Веднъж ме извикаха в библиотеката Следяха за цитирания на наши трудове
Руски професор публикувал обзор на работите по цял свят в направление, което за мен беше второстепенно От около петстотин от цял свят само две бяха от България И едната работа от тях-моя Не можеха да повярват!?

Да, ритах топка до 23 години, но това не ми пречеше на учението
Бях подробен,да включи биографът ми всичко това в "това, което не съм"?!

Бъди щастлив приятелю , радостта ти е голяма!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Апостолов, прекали във всичко!...
04.08.2018 19:52
Апостолов, прекали във всичко!
Ако някой се смята за велик, а другите за нищо-отнася се за тебе!
Изчерпа лимита на търпението ми, иди някъде другаде, където ще те търпят повече!
цитирай
22. vmir - Благодаря, Леон!
04.08.2018 19:57
Виж го как се вре в работите на Стефан Кръстев. Чудя се как с такъв вдъхновяващ (безцеремонен и покровителстващ) баща с вся власт руками, Рустам е завършил училище едва с "отличен 6". Пак от прословутата му скромност ще да е. Накратко - тоя непризнат гений плаче за усмирителна риза. Такива маниаци трябва да се поставят под запрещение.
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Гетманс!
04.08.2018 21:27
getmans1 написа:
СПОКОЙНО ЛЕОН, СПОКОЙНО

ПЪРВО УТОЧНЯВАМ, ЧЕ ПО-ГОЛЕМИЯТ ИЗ МЕЖДУ НАС СИ ТИ, С 5-6 ГОДИНИ.
АЗ ПАК СЪМ ПО-ГОЛЯМ ОТ РУСТАМ ДОЛО-ГОРЕ ПАК С ТОЛКОВА.
БЪДИ СИГУРЕН, ЧЕ ТОЗИ ИДИОТ НА ТВОИТЕ ГОДИНИ ЩЕ Е ПЪЛНО КУКУ, СИМТОМИТЕ ЗА ТОВА СА НАЛИЧНИ В МОМЕНТА.

В МОМЕНТА Е ПУСНАЛ ПОСТИНГ В КОЙТО КОМЕНТИРАТ И СЕ ГАВРЯТ С ВЪНШНИЯ ВИД НА ДРУГ СЪБЛОГЕР И ПИСАТЕЛ.
ХИЧ ДАЖЕ НЕ СИ ДАВА СМЕТКА, ЧЕ ДРУГИ МОГАТ ДА КАЖАТ ЗА НЕГО, ЧЕ ФИЗИОНОМИЯТА МУ ИЗЛЪЧВА НЕЩО СВИНСКО. И ЩЕ Е ПРАВ ОСОБЕНО АКО СЕ ЗАПОЗНАЕ С ТВОРЧЕСТВОТО МУ.

А, ТИ СИ ГЛЕДАЙ ЖИВОТА, НЕ СЕ ВРЪЗВАЙ НА НИКАКВИ ПРОВОКАЦИИ И СЛЕДВАЙ П. ПЕНЕВ „КОГАТО ЦЪФНАТ ТЕМЕНУГИТЕ ....“


Благодаря ти за подкрепата!
Сега разбирам, защо се отнасят така с тебе
Поведение на селски тарикати, дълбоко комплексирани Унижаващиподбрани хора ,за да покажат че са нещо
По просташки и нагъл начин!

Да споменах за възрастта Възможно е да съм сбъркал
Понеже се спекулира с възрастта ми, ще дам оринтири, без месец и година
Когато постъпих в казармата, след следването , през 1975 година, бях на 23 години
За втори път пиша коментар, първия се загуби, но явно аз съм допуснал грешка

Благодаря ти още веднъж, може да разчиташ на мен за подкрепа, ако се наложи!

Хубава вечер!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Поздрави, Вмир!
04.08.2018 21:45
vmir написа:
Виж го как се вре в работите на Стефан Кръстев. Чудя се как с такъв вдъхновяващ (безцеремонен и покровителстващ) баща с вся власт руками, Рустам е завършил училище едва с "отличен 6". Пак от прословутата му скромност ще да е. Накратко - тоя непризнат гений плаче за усмирителна риза. Такива маниаци трябва да се поставят под запрещение.


Той демонстрра наглост и безцеремонност! А те са несъвместими със скромност!?
Скромността му пречела да защити докторат? Освен аз?
Ами той направи два опита при мен по химия- да създаде бакелитна акумулаторна кутия и да синтезира нов полимер Смея да кажа ,че описанията му не подххождат за знанията и на осмокласник дори, а пък за докторат е смешно и да се помисли за подобни теми!
Виж, " Произход и развитие на наглостта", такава тема би могъл успешно да развие Стига да се одобри и да намери ръководител Впрочем, в България, точно за такава тема проблем за ръководител няма да има!...
Ами като знам как толерираха леля му, само как шефът и скърцаше със зъби, като дойде в кабинета ми, че и за печатарка не можел да я ползва/ но с нея беше любезен/, представям си без затруднение как са стояли нещата със синчето в училище Ще посмее ли някой да му пише пет дори? На синчето на този, от когото пряко зависи!
Тази наглост не е крушка без опашка!

Всичко най-добро ти пожелавам, Вмир!
цитирай
25. getmans1 - Е, АКО ЗАСЛУЖАВАМ РАЗБИРА СЕ. ЗА ...
04.08.2018 23:36
Е, АКО ЗАСЛУЖАВАМ РАЗБИРА СЕ.
ЗА БЛАГОДАРНОСТИТЕ И ПРИЯТЕЛСТВОТО СИ ИМАМ СПЕЦИАЛНО МНЕНИЕ.
МОГА ДА ДАМ НЯКОЛКО БЛОГОВИ ПРИМЕРА НО ЩЕ БЪДЕ ИЗТЪЛКУВАНО КАТО ИНТРИГАНТСТВО.
АКО ДЕЙСТВАШ МАЛКО ПО-СПОКОЙНО И РАЗУМНО САМ ЩЕ ВИДИШ ОТРИЦАТЕЛНИТЕ И ДВУЛИЧНИ „ПРИЯТЕЛИ“. ТАКИВА ОТ МЕН ИМАТ „МНОГО ПОЗРАВИ И ПО-ЗДРАВИ, ДОКАЗАНО!
цитирай
26. leonleonovpom2 - Разбира се, че заслужаваш!
05.08.2018 00:28
getmans1 написа:
Е, АКО ЗАСЛУЖАВАМ РАЗБИРА СЕ.
ЗА БЛАГОДАРНОСТИТЕ И ПРИЯТЕЛСТВОТО СИ ИМАМ СПЕЦИАЛНО МНЕНИЕ.
МОГА ДА ДАМ НЯКОЛКО БЛОГОВИ ПРИМЕРА НО ЩЕ БЪДЕ ИЗТЪЛКУВАНО КАТО ИНТРИГАНТСТВО.
АКО ДЕЙСТВАШ МАЛКО ПО-СПОКОЙНО И РАЗУМНО САМ ЩЕ ВИДИШ ОТРИЦАТЕЛНИТЕ И ДВУЛИЧНИ „ПРИЯТЕЛИ“. ТАКИВА ОТ МЕН ИМАТ „МНОГО ПОЗРАВИ И ПО-ЗДРАВИ, ДОКАЗАНО!


За останалото си прав!
най-много предатели, процентно, има сред пишещите се за приятели
Ето, този пантелеев напомни ми ,че съм го защитавал Възможно е, това е първото ,което правя Но ето какво получих за благодарност?
Няма ненаказано добро
Впрочем, окадва се ,че това май е Рустам
На кого да вярваш тогава!

Лека нощ, Гетманс!
цитирай
27. leonleonovpom2 - Не, работата вече съвсем издиша
05.08.2018 00:35
Както обещах, не съм влизал в познавателния за мен ,най-вече, да знам какво не съм, постинг Но мярнах това което се чете, без да е необходимо да влизаш
Не съм знаел , какво е комплексар и комплекс?!
Ами , ако не от другаде, то в химията има комплексни соли, комплексни съединения Допустимо ли е точно аз да не знам смисъла на комплекс? Плюс това, думата е и с френски произход, поне такъв се смята ,че е!?
Изобщо, основателно ли е подобно съмнение?
цитирай
28. nedovolen - Добра неделя. ”Няма ненаказано ...
05.08.2018 08:41
Добра неделя.
”Няма ненаказано добро” - еврейска поговорка. Знаят се евреите.
Най-драгоценна, в кръга на шегата, от коментарите е, че си годинка или някой месец по-вРъзрастен от мен.
Хубав ден, бате!
:)))
цитирай
29. leonleonovpom2 - Здравей, Приятелю!
05.08.2018 15:47
nedovolen написа:
Добра неделя.
”Няма ненаказано добро” - еврейска поговорка. Знаят се евреите.
Най-драгоценна, в кръга на шегата, от коментарите е, че си годинка или някой месец по-вРъзрастен от мен.
Хубав ден, бате!
:)))


Радвам се, да си по-млад от мен
В по-младите години изглеждах и чувствитлно по - млад Имал съм и куриозен случай, като ме представят на чужденци, те да търсят друг, зад мен И да се налага да им казват, че друг няма, за мен става дума Последвано от доброжелателни усмивки!

Евреите, поне в тази поговорка имат право!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
30. leonleonovpom2 - Впрочем, само заглавието на постинга е вярно!
06.08.2018 21:21
Аз наистина не съм такъв, какъвто ме е описал" литераторът"-математик! Носител на две Нобелови награди- по математика и литература!
Вярно е, не съм такъв, какъвто ме е описал!Може би щях да съм, в което се съмнявам, ако баща ми работаше в ОК на БКП, сектор "Култура" и съвместяваше с културата и агентурна дейност под псевдоним " Анхиало" Може би и аз/ едва ли, даже абсурд/ щях да служа на ВКР, както автора на този каламбур-какъв не съм!

Посмешище на учител!
Доволен и щастлив, че е омърсил някой!?
Ами преди шест години и друго е направил! Но му стои в сметката, Няма да избяга!
цитирай
31. leonleonovpom2 - Никога не съм твърдял, че съм учил в ...
06.08.2018 22:23
Никога не съм твърдял, че съм учил в Кембридж например
Беше и невъзможно
Исках да уча дипломация, но като разбрах ,че също е невъзможно, учител по история не желаех, в последния момент се ориентирах към химия Всякаква химия можех да уча и навсякъде Доказа го и трудовият ми път след това
Балът ми беше четвърти в общото класиране Имах право на две възможности, аз си избрах Бургас, беше времето на голямата химия!
Ние бяхме последния випуск, който можеше да учи преди казармата Но аз бях и непълнолетен, ако съм искал да се откача, нямаше проблем
А за химията , авторът на пасквила и болшинството коментирали в него, особено от женски пол, мога да кажа ,че химия, особено тогава и посмърно не биха могли да завърщат С алабалистика и празни приказки за величие не става
С протекции!? Все някъде щяха да ги препънат-Я по неорганична химия, а по математика, по процеси, Физикохимия-в която област работих, Органична химия О, там пък имаше една бойна жена, фамилията и също беше Боева Не знам къде са минавали ходатайства, но при изброените беше касапница И не само там!
цитирай
32. nedovolen - Ха, хааа. Разсмя ме. Литераторът ...
07.08.2018 06:45
Ха, хааа. Разсмя ме. Литераторът де. С два коментара в твоя защита се озовах невеж, самоуверен и нахален. Да бях предприел обратна "поза", сега щях да съм не професор, академик :))
За сега академика остава той. И наистина, от "старфорлайфски"/не го намесвам, само термина- диагонален/ прочит на няколко от постингите му разбрах, че има дълбоки познания по процесите, движещи света и нас, защо изгрява слънцето и около кого се върти, кой прави историята и политиката, защо спряхме да ходим до Луната, защо колят животните по Странджа и т.н и т.н.
Бих желал да запиша някакъв избавящ от невежеството курс при него. Защото тероризма е предвестник на катаклизми. Пък невежеството е по-страшно от тероризма. Не искам да съм така страшен.
Хай, застъпи се ,моля. При Тато бе с връзки, сега с още по-дебели.
О, щях да забравя. Разбрах и какво значи:
- Мамо, какъв е този плод?
- Синя слива.
- А защо е червена?
- Защото е зелена.
...
:)))
цитирай
33. leonleonovpom2 - Поздрави, Ншколай!
07.08.2018 07:13
nedovolen написа:
Ха, хааа. Разсмя ме. Литераторът де. С два коментара в твоя защита се озовах невеж, самоуверен и нахален. Да бях предприел обратна "поза", сега щях да съм не професор, академик :))
За сега академика остава той. И наистина, от "старфорлайфски"/не го намесвам, само термина- диагонален/ прочит на няколко от постингите му разбрах, че има дълбоки познания по процесите, движещи света и нас, защо изгрява слънцето и около кого се върти, кой прави историята и политиката, защо спряхме да ходим до Луната, защо колят животните по Странджа и т.н и т.н.
Бих желал да запиша някакъв избавящ от невежеството курс при него. Защото тероризма е предвестник на катаклизми. Пък невежеството е по-страшно от тероризма. Не искам да съм така страшен.
Хай, застъпи се ,моля. При Тато бе с връзки, сега с още по-дебели.
О, щях да забравя. Разбрах и какво значи:
- Мамо, какъв е този плод?
- Синя слива.
- А защо е червена?
- Защото е зелена.
...
:)))


Нещата при него са много прости, какъвто е и той самият
Той обвинява другите за неща,които се отнасят за самия него
Той няма как, лично да ме познава, за да ми прави оценка Просто познава добре себе си и свои качества приписва на мен!
Доказателства? Ами написаното диаметрално се различава от истинското за мен Съвсем неутрално го казвам, все едно за друг Никога не съм бил с протекции, напротив, търпял съм удари по тази причина, навсъкъде съм се налагал по нормалния начин и с признание при това
Завод ще произвежда отговорни изделия, защото съм с протекции? Ами после ? Или ще ми предлагат договор от чужбина, по същата причина
Просто няма друго сериозно, полезно занимание и настървено, като дете, се занимава с мен
Защото съм различен от него
Бил велик?
Познавам много велики, е, не колкото него
Но при всички случаи, като ми се натрапват, искам резултати, не празни приказки
Ами той, литераторът, една прилична статия за нещо полезно не може да представи!?
Какви са му възможностите, доказва и един краден от мен постинг, под негово авторство Той е тук, може да бъде посочен
Сменено е само името на главния герой с моето С нещо извратено, на която също е само потребител, не е автор
Ами един сатиричен, стойностен материал не може да напише?
Заради великите си качества е приземен ,той ,извънземния, в автото!
Има умни хора, намерили са му точното място

Хубав ден, прятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9138818
Постинги: 1349
Коментари: 29650
Гласове: 102601
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031