Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2019 11:26 - Новогодишни и коледни подаръци
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5852 Коментари: 32 Гласове:
40


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Честита Нова Година на всички! И аз получих на тези празници подаръци, нематериални наистина! Но пък ги ценя повече от материалните! На връх Коледа ми се обади Ф. Р., Човек значещ много за мен! Проведохме дълъг разговор, отдавна не се бяхме чували. И между другото, той каза нещо, което много ме трогна! Че е прочел" Загадки на Анхиалското монетосечене" , както и някои други мои публикации! Направило му е силно впечатление, че написаното по качество не отстъпва на това в областта на химията! Много е изненадан, че стилът съм пренесал и там! Трогна ме много, обясних, че и в двете направления съм работил едновременно-в едното професионално, в другото- като хоби........А стилът е, преди всичко, написаното да е разбираемо! Да е достъпно за всеки! При това да спазя всички правила и да използвам всякакви методи-математически, физически, не само химически..... Много ценя този човек -и като учен, и като човек естествено! Той пръв прегледа работата ми на времето и я оцени високо! Каза ,че е почти завършена, само трябва да се вкара допълнително малко математика и физика в нея! Съдейки от предложеното ,смята ,че това няма да ме затрудни! Да, прав беше! От него получих два урока, в чисто човешки план и съм му безкрайно благодарен за тях! Жена му излязла да пазари, без никакъв документ в себе си. Блъска я военна кола и тя изпада в кома Грабват я веднага и я отнасят във Военна балница! Няма хора наблизо, никой нищо не разбира. Почват да я търсят във всички болници, но без Военна. Оттам също издирват коя е, но без успех. Накрая някой се сеща за Военна балница и я откриват. Състоянието и е безнадеждно Минават три месеца Тя е в кома, с откъснато парче от черепа! Лекарите викат него и дъщеря му и казват да се готвят за най-лошото. Няма надежда! Разбрала това, дъщеря му тръгва с приятеля си за Виена Но точно тогава жена му излиза от комата! Възстанови се, но остана частично инвалид и с бели петна в паметта! Питах внимателно за състоянието и, ходих по- късно и у тях. Отбягваше да говори за дъщеря си. Попитах и за нея-Дълго мълча и накрая отрони само- Тя ме предаде! Тези думи си спомних, когато се чудих, как да постъпя? Да тръгвам ли за Валядолид, където имаше готов договор за подписване за мен, или да оставам тук? Баща ми беше в тежко положение! Сетих се ,че това е предателство, от думите му и взех трудното решение-да загърбя кариерата ,която ме очакваше............... Другият урок беше за интелигентност Той беше в основата на провален мой конкурс, който никой не би могъл да ме убеди ,че не съм спечелил! Никога не повдигнах въпрос за това. Но пред защитата, той се обърна към мен с две думи само - Иване, извинявай! Погледнах, недоумяващ! Извинението беше за този конкурс! Каза ,че е бил подведен! Не ме е познавал добре, създали са му грешна представа за мен. Сега, в процеса на съвместната работа, се е убедил, че е направил грешка Казах, че отдавна съм му простил. Аз също съм допуснал грешки в поведението си тогава, така ,че не считам, че има вина!Приех извинението! Той, човекът, на високо ниво в науката ,ми се извини за допусната спрямо мен грешка в нея! Урок завинаги! Достойният човек се извинява за грешка, която е допуснал и с това извинение достоинството му нищо не губи! Напротив, само печели! Затова не смятам за срамно, както някои, да се извиня, когато виждам, че съм сгрешил !Само боговете не грешат! На връх Нова Година получих поздравления от блогъра Ст. Ч. само с няколко думи, но значещи много за мен! Че бог ме е дарил с талант, със знания и с можене да ги използвам! Няма как да забравя тези думи! Какво повече да искам, какви претенции да имам? Получих и друг подарък на признание, тук в блога Дори и само за един ден да е, не е малък! От съблогърите и от администрацията!На връх Нова Година! Разбира се, получих и друг " подарък"? Но той е разбираем. Приносителят му не се вписва в горната категория и от него не могат да се очакват някакви чудеса! Особено пък в това направление! Там е имунизиран, вероятно генетично!



Гласувай:
40


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Пак ми се събра материалът! Из...
02.01.2019 11:29
Пак ми се събра материалът!
Извинения!
Но и други проблеми имах, няма да ги коментирам
Вероятно от познат източник!?
цитирай
2. kvg55 - leonleonovpom2,
02.01.2019 11:32
Признанието за нашия труд е най-голямото ни удовлетворение.
цитирай
3. vesever - За много години, Иване!Успешна ...
02.01.2019 13:34
За много години, Иване!
Успешна да е новата година и за теб и близките ти, със здраве и обич и вдъхновение!
Да, често човек избора между личните успехи и това да се "жертва" за близките си...
Мисля, че повечето хора биха избрали близките си ....
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
02.01.2019 13:39
kvg55 написа:
Признанието за нашия труд е най-голямото ни удовлетворение.


Така е!
Много малка част получих от даденото Нищожна бих казал! Не случайно един чужд специалист, станал свидетел на това ,което правя, каза ,че в родината му такива хора са милионери!....

Хубава Нова Година ти пожелавам!
цитирай
5. leonleonovpom2 - За много години, Весе!
02.01.2019 13:51
vesever написа:
За много години, Иване!
Успешна да е новата година и за теб и близките ти, със здраве и обич и вдъхновение!
Да, често човек избора между личните успехи и това да се "жертва" за близките си...
Мисля, че повечето хора биха избрали близките си ....


Така е, права си!
Не съжалявам за пропуснатата възможност! Щях да се справя, особено във формата, в която бях тогава! Но нямаше да си простя, ако беше станало нещо лошо! Умът ми щеше да е тук!
Само егоист може да предпочете кариера пред близки!? Не съм и кариерист! Отказвал съм ръководни длъжности в името на спокойна научна работа!....

Хубава Нова Година!
цитирай
6. merlin68 - Честита Нова Година! Здраве и ...
02.01.2019 17:35
Честита Нова Година!
Здраве и щастие за теб и любимите ти хора!
Истински резултати в наука, спорт, изкуство... се получават когато човек не работи за признание или пари, а защото му напира отвътре. Вътрешната необходимост на човек към усъвършенстване не прави компромиси.
цитирай
7. mt46 - Поздрав, Лео!
02.01.2019 17:41
Благополучна Нова година!...
цитирай
8. nedovolen - Честита новата 2019-та, Иване и ...
02.01.2019 18:36
Честита новата 2019-та, Иване и подаръците!
Едни за признаване, други за съзнаване - Бог дал, Бог взел.
И, да не се отплеснеш, иде Ивановден!
:)))
цитирай
9. leonleonovpom2 - Честита Нова година, Краси!
02.01.2019 20:17
merlin68 написа:
Честита Нова Година!
Здраве и щастие за теб и любимите ти хора!
Истински резултати в наука, спорт, изкуство... се получават когато човек не работи за признание или пари, а защото му напира отвътре. Вътрешната необходимост на човек към усъвършенстване не прави компромиси.


Нека здравето и щастието съпътстват теб и семейството ти през Новата Година!....

Прав си, така е! Никога не съм правил нещо, ръководен от това, какви пари ще взема! Може би и затова ми"вървеше" ?! Някаква невидима сила ми помагаше! Нещо куриозно До два следобед в един работен ден аз нямах решение, каквото търсех, за нещо изключително важно ! Блъсках се, без резултат Това ,което бях подготвил,можеше да свърши работа на първо време, но не ми харесваше! И тогава нещо ми просветна В пет часа, продуктът ,който напразно се мъчех да изнамеря, вече получен, беше в ръцете ми!
На следващия ден, на другия край на България, това ,което се искаше от мен, беше получено!....

Хубава следновогодишна вечер, Краси!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Поздрави, Марине!
02.01.2019 20:20
mt46 написа:
Благополучна Нова година!...


Здраве и успех за тебе в благоподнате ти професия и начинания!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Честита Нова Година , Николай!
02.01.2019 20:25
nedovolen написа:
Честита новата 2019-та, Иване и подаръците!
Едни за признаване, други за съзнаване - Бог дал, Бог взел.
И, да не се отплеснеш, иде Ивановден!
:)))


Благодаря ти!
Прав си, идва Ивановден Готвя изненада! Потвърждение на едни думи, казани на полушега може би, но оказали се истина!

Хубава и здрава Нова Година на тебе и на семейството ти!
цитирай
12. veninski - За много години!
03.01.2019 05:54
За много години!
цитирай
13. barin - Честита Нова година, Адаш, както и ...
03.01.2019 06:41
Честита Нова година, Адаш, както и на коментиралите под темата, на които не съм честитил!
цитирай
14. batogo - !!!:))) За много години, Иване!
03.01.2019 07:35
С пожелание за здрава, успешна, почтена и благодатна година за теб и близките ти!
Нека заслуженото уважение винаги те съпътства, без да те възгордява, приятелю!
цитирай
15. leonleonovpom2 - За много години ,приятелю!
03.01.2019 08:05
veninski написа:
За много години!


И с пожелание ,тази година да напишеш най-прекрасните си Родопски разкази!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Честита и на тебе , Адаш!
03.01.2019 08:08
barin написа:
Честита Нова година, Адаш, както и на коментиралите под темата, на които не съм честитил!


Това, че сме съименници, също е претекст да бъдем екип съмишленици!
цитирай
17. leonleonovpom2 - За много години, Огняне!
03.01.2019 08:27
batogo написа:
С пожелание за здрава, успешна, почтена и благодатна година за теб и близките ти!
Нека заслуженото уважение винаги те съпътства, без да те възгордява, приятелю!


Ти си от хората, чието мнение изключително много ценя!
Хубаво ,че отвори тази тема!
Всеки човек по начало приемам като равен!
Но когато някои нарушат равновесието и то много силно в отрицателна посока, принуден съм да им въздействам! Кои са те и кой съм аз! Къде им е мястото!
Не ми е приятно, гадно ми е1 Но се налага!
Особено в случаи на тъпа упоритост
Да, в България можеше и явно може с много приказки да се върши работа Мнозина с празни приказки са си създали ореол на работещи?
С усмивка си спомняв, как срещайки някой в коридора, като го попитам-Как си, че ми е отговарял с -Работя ! И е недоумявал ,че се смея! Защото го питам в смисъл дали е добре? А дали работи и как, не е необходимо да ми обяснява Мога сам да преценя
Не си спомням и със сигурност нямам такъв случай ,да отговоря на този въпрос с - ІРаботя!?
Това, дали работя и как, думата са имали други, не аз
И след като поставя на място нахалника/ ако все пак разбере/ ставам си същия скромен Джани, както ме наричат приятелите от ученическите и младежките години!
Скромен, поради което някои примати смятат ,че съм подходящ да ме мачкат!
Като рецидивиста на блога например!

Хубава Нова Година, Приятелю!
цитирай
18. zaw12929 - За Новата 2019-а пожелание: здр...
03.01.2019 12:18
За Новата 2019-а пожелание: здраве, защото е ценно, късмет, защото е рядък, любов, защото е красива и всичко, което си пожелаеш!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Честита Нова Година, Зав!
03.01.2019 14:23
zaw12929 написа:
За Новата 2019-а пожелание: здраве, защото е ценно, късмет, защото е рядък, любов, защото е красива и всичко, което си пожелаеш!


Благодаря за хубавите пожелания!
А на тебе всичко, което си пожелаеш, да се сбъдне!

Хубава Нова Година!
цитирай
20. inel379 - За много години!:)
03.01.2019 20:09
Щастливи и мирни!
Благословени със здраве
и човешко, истинско добро!
Да бяга презглава в небитието всяко зло!
А чувството за хумор да бъде траен дар
в дните пълноценни от твоя календар!
Поздрави сърдечни!:)
цитирай
21. leonleonovpom2 - Честита Нова Година, Инел!
03.01.2019 20:16
inel379 написа:
Щастливи и мирни!
Благословени със здраве
и човешко, истинско добро!
Да бяга презглава в небитието всяко зло!
А чувството за хумор да бъде траен дар
в дните пълноценни от твоя календар!
Поздрави сърдечни!:)


Зарадва ме!
Липсваха ми твоите поетични коментари, изпълнени със съдържание!
Благодаря ти за Новогодишната радост!
Благословена да си!

Хубава Нова Година, здрава и щастлива!
цитирай
22. ard - Здравей Леон
03.01.2019 20:35
Много харесвам блога ти, особено споделените житейски истории, които разкриват хора и характери, които ти самият си наблюдавал и/или си бил участник в събитията.

Всичко най-добро през Новата Година!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Маги!
03.01.2019 21:02
ard написа:
Много харесвам блога ти, особено споделените житейски истории, които разкриват хора и характери, които ти самият си наблюдавал и/или си бил участник в събитията.

Всичко най-добро през Новата Година!


И аз съм малко като Швейк, винаги мога да намеря примери за нещо!
Спомням си един куриозен случай Уважавам много германските специалисти, учители и пример са ми били!
Бяхме закупили един апарат от Мюнхен Дойде специалист оттам, да го монтира и да ни въведе в работата му Присъстваше и шефът, освен преводачката
По едно време, германецът, налят, червендалест, изрази недоволство за нещо Намигнах на преводачката, да не превежда и казах на шефа:
- Какво иска този баварски селянин от нас, като в същото време се усмихвах?Шефът потвърди ,че е такъв, като допълни, че има право!
Германецът стана два пъти по червен и ми направи знак за отрицание Усмихвайки се, повторих знака му!
С това приключи всичко и продължихме работата....
Питах жена ми после,завършила е немска гимназия, как е разбрал какво казвам?Смяташе ,че с нещо съм се издал Български определено той не знаеше, тонът ми с нищо не издаваше, че казвам нещо, не особено приятно?
Остана загадкаи досега!

Хубава Нова Година, Маги!
цитирай
24. donchevav - "Достойният човек се изви...
03.01.2019 22:10
"Достойният човек се извинява за грешка, която е допуснал, и с това извинение достойнството му нищо не губи! Напротив, само печели!"

Дори само тази мисъл да съдържаше този постинг, скъпи Лео, пак щеше да е достатъчно. Публикациите ти са изпълнени с много споделен опит, с много мъдрост - и всичко е разказано така чистосърдечно, така искрено и сладкодумно, че е истинско удоволствие да го чете човек. Благодаря ти! Честита Нова година! Здраве и късмет, весели януарски празници!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Новина от деня!
03.01.2019 22:36
Срещнах се с колега между другото сподели, че сестра му се е върнала от САЩ ,където е била при дъщеря си
Информирала го е ,че си е правила генетични изследвания, да е наясно със себе си и той
Ето първите три резултата:
Българка-73%
Французойка- 15%
Италианка-6%...........

Присъстващите се изненадаха на второто място на френския произход Свързаха го с рицарите
Не се съгласих, те постоянно са воювали помежду си, не би трябвало процентът да е толкова висок ! Според мен връзката идва от античността, от келтите!
цитирай
26. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Венета!
03.01.2019 22:51
donchevav написа:
"Достойният човек се извинява за грешка, която е допуснал, и с това извинение достойнството му нищо не губи! Напротив, само печели!"

Дори само тази мисъл да съдържаше този постинг, скъпи Лео, пак щеше да е достатъчно. Публикациите ти са изпълнени с много споделен опит, с много мъдрост - и всичко е разказано така чистосърдечно, така искрено и сладкодумно, че е истинско удоволствие да го чете човек. Благодаря ти! Честита Нова година! Здраве и късмет, весели януарски празници!


Изключително много ценя мнението на тебе, специалиста!
Истина е ,че съм искрен, не го правя със зли намерения, да излъжа или заблудя някой! ! Не е в стила ми! Това което правех, отнасях се към него като с малко дете! Там и най- малката лъжа можеше да е с ужасни последствия!Слава богу, не съм имал такъв случай, само една лъжлива тревога по телевизията късно вечерта Не мигнах цяла нощ , едва дочаках сутринта, да звънна на директора Който още като ме чу, каза ,че станалото няма общо с мен!

Благодаря ти още веднъж, трогна ме много!

Хубава , успешна и творческа Година ти пожелавам!
цитирай
27. kasnaprolet9999 - Някои хора получават уроци, но не ги ...
03.01.2019 23:20
Някои хора получават уроци, но не ги разбират и повтарят грешките си, но ти не си от тях, което е супер. Успешна и здрава нова година.
цитирай
28. leonleonovpom2 - Блатодаря ти, Невена!
03.01.2019 23:39
kasnaprolet9999 написа:
Някои хора получават уроци, но не ги разбират и повтарят грешките си, но ти не си от тях, което е супер. Успешна и здрава нова година.


Радвам се, че се появи!
Човешко е да се греши, човешко е и да се прощава!
Както е казал народът, признат грях не е грях!

Хубава и щастлива Нова Година!
цитирай
29. tota - За много години, Иване!
04.01.2019 00:33
Поздрави, за споделеното! В живота всичко има и възходи и падение, и признание, и предателства. Мога да продължа да изброявам. За мен най - важното е човек да изпитва удовлетворение от това ,което прави, да се чувства полезен и да бъде добър като човек.
Подаръците, които си получил, говорят, за теб като човек и личност! Бъди себе си! Продължавай да ни споделяш уроците от живота ти!
Доброто да е с теб!
цитирай
30. leonleonovpom2 - За много тодини, Ати!
04.01.2019 08:52
tota написа:
Поздрави, за споделеното! В живота всичко има и възходи и падение, и признание, и предателства. Мога да продължа да изброявам. За мен най - важното е човек да изпитва удовлетворение от това ,което прави, да се чувства полезен и да бъде добър като човек.
Подаръците, които си получил, говорят, за теб като човек и личност! Бъди себе си! Продължавай да ни споделяш уроците от живота ти!
Доброто да е с теб!


Благодаря ти за казаното и за насърчението!
Е, никой не е застрахован, има и хора неразбиращи споделеното! Или пък с нечисти подбуди? Възприел съм също така веруюто на Ф.Р.:
- Прави каквото трябва, а да става, каквото ще!

Хубава, здрава и успешна Нова Година, Ати!
цитирай
31. bojo12345 - На Коледа и Нова година стават чудеса!
04.01.2019 09:40
Винаги по това време се сещам за разказа Подаръкът на влъхвите (О Хенри) и така с разбиране посрещам всякакви случки и действия.
Желая ти много добри срещи и добри приятелства през новата година!
цитирай
32. leonleonovpom2 - Здравей, Божидаре!
04.01.2019 12:07
bojo12345 написа:
Винаги по това време се сещам за разказа Подаръкът на влъхвите (О Хенри) и така с разбиране посрещам всякакви случки и действия.
Желая ти много добри срещи и добри приятелства през новата година!


Честита Нова Година!
Прав си приятелю, стават чудеса около Коледа!
Нека по-често се случват такива чудеса!

Пожелавам ти една успешна във всяко направление Година!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139411
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102601
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031