Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2019 21:30 - За историческата истина и за " критикарите"
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 2762 Коментари: 26 Гласове:
32


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Да , явиха се" критикари" на предходния ми постинг?
Впрочем , първо по адрес на" критикарите"
Нека бъдат така добри, като критикуват, да дават и малка справка за себе си-публикации, специализации, научни степени? Ако не посочват,  ясно - нямат! Да знае човек,  сериозно ли да ги приема или като майтапчийски изхвърляния!

Естествено е , като подаряваш нещо безвъзмездно, да не даваш всичко ! Например,  не посочвам литература, снимков материал и така нататък.......
Класически случай, помогнах на времето на човек, незаслужаващ, но заради работата! Но най- важното не казах, би трябвало да се сети ? Но " изследователят"  и това не успя , да се сети ?!  Е, наложи се и " тайната", последната,  да му бъде казана....

Сега ,много убедително ,блогови" учени" ми обясняват,  как стоят нещата с Балдьо и с балтия?!  С балта- също!?

Чудя се, защо е трябвало,  аз да отворя темата, та тогава те да я развият? Защо не са го направили преди мен в годините, а са чакали появата на моето скромно постингче ,за да го размажат?!  Впрочем, във въображението си те размазват не него,  а мен! Като Бай ти Ганьо, представят си, че Фащат някой за гушата?! 

А, местните " критикари" , ясно, знаели са го, но не са се сетили?
Така неудачниците обясняват,  защо не са развили дадена тематика ? Така ми обясни и този,  на когото на два етапа помогнах! Какво си мисля ,че не го е знаел ли? Знаел го е и то прекрасно?
Но на контравъпроса-ващо тогава не го е направил, последва красноречиво мълчание! Все пак, като човек, занимаващ се с наука, знаеше докъде да спре!
А на тези " критикари" явно аз съм пречел с нещо?И пречката изчезва в момента на публикацията! Моята! Идва готованковската " работа"
Тяхната специалност!

Та да се върнем на гвоздейчето на проблема Балдьо и балта....
Дал съм обяснения в текста на предния постинг
Но има един латински император- Бодуен ,пряко свързан с една от най-славните страници в нашата история-Бодуен!
Българското му название е БАЛДуин!
Случайно ли? Ами до Балдьо има само крачка!
Това показва ,че името е било актуално тогава, началотго на 13- ти век!
Каква турска и каква руска следа търсят тогава? Руският е реално староБългарски, това пръв писмено го е констатирал преди два века Юрий Венелин!
Балта пък е италианска дума-тласък/ удар/! И те ли, италианците  са я научили от турците?

За сведение на "критикарите" Българската азбука  е една от четирите свещени азбуки! !
В Света!
Това прави, автоматически , свещен и езикът ни, който се пише  именно с тези букви !
Да прочетат " О писменех" и да си направите изводите!
О, боже!
Точно  на това те не са способни, да правят точни изводи! Виж, другояче стоят нещата, ако точните изводи  са им поднесени наготово! Ще ги разнищят, ще ги обърнат с хастара нагоре!
Мамма миа!

Та , обясненията ,допълнителните, че въпросните думи са дошли от латинския и италианскиа през руски и турски в Българския са смешни и несъстоятелни !
Ресто, не струват!

Ако има обмяна на думи,  първо тя би трябвало да се търси измежду тези  четири езика!
Не съм вещ в сирийският/ Христовият език , както е наречен в  " О писменех"/ , в гръцкия- също?  Затова съм потърсил третия-латинския/ италианския/
И търсенето дава резултат
Девети век след Христа, къде са тогава турският и  руският езици?

Драги " критикари" ,
При следваща ваша  проява тук, искам ви визитната картичка! С данните, указани по- горе!
Но такава, която може да се провери!
Не ,че не съм наясно ,че сте надути балони, но и вие сами да се видите и да се уверите в това!!
В огледалото ! Не кривото!





















Гласувай:
33


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - А сега си изяснявам окончатело, ...
07.08.2019 21:42
А сега си изяснявам окончатело, защо някои персони нон грата в блога рипат срещу Кирил и Методий!? Смешно, разбира се!
Не заради авторството, това е все едно сега Форд да иска отнемане на лицензите за производство на всички коли, освен на неговата! Както Бенц и Майбах- също!
А заради това ,че са допуснали да направят азбуката ни свещена
Една от четирите!
Папата им е виновен? Ами разбира се, че папата ще я направи такава !Константинополският патриарх е само един от много му равни патриарси Папата е над него и равните на него! Само той е имал право да я обяви за такава!

Хвала на Братята!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Цвъки биреният, пиещ бира с 50 % малц ...
07.08.2019 21:54
Цвъки биреният, пиещ бира с 50 % малц близо, е отново баш готованковският " специалист"?!
Ей , не мирясва този неудачник! Дори и като му предлагаш помощ, която пък най- малко заслужава!
Да се обърне тогава назад и да види ,какво е оставил зад себе си? Ако не вижда, да търси помощ!
цитирай
3. germantiger - +
07.08.2019 22:08
за рустамчо си прав - той е едно руско лайно, червнео кому онанистическо

в какво обаче ТИ НЕ СИ ПРАВ

- НЕ ПОЛЗВАЙ ТИТЛИ, ПУБЛИКАЦИИ И СТЕПЕНИ КАТОАРГУМЕНТ -ТОВА Е ПАТЕРИЦА В СПОР И НЕКОРЕКТНО ПОЗОВАВАНЕ НА АВТОРИТЕТ

- СЛЕДВАЙКИ ТЯВОЯТА ЛОГИКА - НЯКОЙ МАСТИТ ИСТОРИК ЩЕ ТИ ПОКАЖЕ, ЧЕ ТИ ПРЕД НЕГО СИ НИЩО - ТИ НЯМА ДА ИМАШ КНИГИТЕ НА ИСТОРИКА, НЕГОВИТЕ ТИТЛИ И СТЕПЕНИ, ПОЗНАНИЯ И МНОГОГОДИЕШН ОПИТ

СЛЕДВАЙКИ ТВОЯТА ЛОГИКА ТИ НЕ ТРЯБВА ДА ПИЕШШ ЗА ИСТОРИЯ И СИ НИЩО ПРЕД НЕГО

не е така, зщаото хора без титли са отрили микена, троя итн

......

за думите не си прав - в езикознанието, фонетиката - старостта по0-рядйко има значение и ТЯ НЕ ЕКАНОН

- кой народ е по-стар няма много общо с коя дума откъде идва и от кого е привзета

- ПРИМЕР С ДУМАТА ДАНЪК - ТЯ ИДВА В БЪЛГАРСКИ ОТ РУСКИ И Е ОТ "ДАНЕГЕЛД" ПАРИ ЗА ДАТЧАНИТЕ - когато викингите са вземали данък на изток от славяни и какви ли не - оттам идва думата ДАНЕГЕЛД - ДАНЕГ - ДАНЪК и посел тя идва в българския

- за теб щеизглежда, че данък е близо до давам, но тя е данег > данък и тук кой народ е по-стар няам значение

- ИНДИЙЦИТЕ СА ПО-ДРЕВНИ ОТ АНГЛИЧАНИТЕ, НО ДУМИ ОТ АНГЛИЙСКИ ВЛИЗАТВ ИНДИЙСКИЯ И ТУК НИАККВА "СТАРОСТ ИЛИ ДРЕВНОСТ" НЯМАТ ЗНАЧЕНИЕ

- не си представяй историята като химия, това нее точна наука и в нея няма канон - тя е живота и е по-пъстра и по-голяма от всяка профилирана наука

няма канон, няма сигурна винаги поредност и подреденост - поянкога да, понякога не

.....

БЪЛГАРСКИЯ НАРОД ДАЛЕЧ НЕ Е ТАКА ДРЕВЕН КАКТО ТИ СЕ ИСКА ДА БЪДЕ

В ЕВРОПА БЪЛГАРИТЕ СА КЪСНИ - ЕДВА ОТ НОВАТА ЕРА, СЛЕД ХРИСТОС, ЗА СМЕТКА НА ТОВА ПРЕДИ БЪЛГАРИТЕ СА ПОВЕЧЕТО ЕВРОНАРОДИ ТУК В ЕВРОПА

ако правиш траките българи - НЕ си прав - това никой не е доказал и аергументите за обратното са много повече, но дори да ги направиш българи, те отново не са най-страи и древни за европа - напротив - дошли са на балканите - всички сме дошли в европа спроед науката в различни периоди

ако всички излизаме от африка или сибир -тогава логиката
цитирай
4. zax - Да започнем от размера. . . . . Да ги ...
07.08.2019 22:16
Да започнем от размера. ....
Да ги мернем с тъпомера.
Децибелите им да измерим когато на коментар провикнат те "Ура".
И ето, бръзичко дойде им есента.

;)))

Не си заслужава заради няколко виртуалки, човек да си скъсява живота.

цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Митак!
07.08.2019 22:31
Аз уважавам всеки, докато покаже, че не го заслужава! Като човек, равен на мен! Това не ти ли е ясно?

Защо смяташ, че някой мастит учен, ще ме сметне за нищо?
Имам си научна степен, имам трицифрено число публикации, докторат.....Не съм самозванец!?Книгата ми е на историческа тематика, половината публикации- също, цитират ме...... Какво повече ? Не съм кабинетен учен, не го крия
Имам база, не съм без нищо! И съм го правил между другото ,в движение! Не затворен в библиотеката Знаеш ли колко заводи през това време са запознати с работата ми?И са я търсили!

Биреният Цвъки или Джо, или пък Цвъки Биреният не ме интересува, какъв интересист е! Те ,бившите комуняги са такива само! На работата лекото и на хляба мекото търсят! Където и да е ,ще олайнени нещата, както казва Левски , това е ясно!
Да си пие бирената каша и да е жив и здрав! Всичко при него минава през каша!

Българската азбука е СВЕЩЕНА !!!!!!!!!!!!!!!!
Сега млад ,новопоявил се или древен народ е нашият, в случая не ме интересува и не играе роля! Това е друга тема! Която мога да защитя прекрасно Но не тук! Готованковски хор не ми трябва!
Важно е , като е свещен и езикът ни, защо е свещен и би ли взел той нещо от несвещени?Азбуки и езици респективно!

Цвъки Биреният затова рипа Иска неговият , а не Българският език да е свещен!
Ами помогни му, на завалията!Ако сметнеш за необходимо? Той от мен помощ не иска?

Благодаря ти за коментара!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Закс!
07.08.2019 22:48
zax написа:
Да започнем от размера. ....
Да ги мернем с тъпомера.
Децибелите им да измерим когато на коментар провикнат те "Ура".
И ето, бръзичко дойде им есента.

;)))

Не си заслужава заради няколко виртуалки, човек да си скъсява живота.



Благодаря ти за отзива!

Какво да ти кажа !
Преди наистина се ядосвах, защото ги приемах сериозно, като равни? Но след като упорито ми натрапват това ,че далече не ми са равни, вече ги приемам като забавление И един вид помощници Защото обущарят наистина може да види нещо не в ред!
За разтоварване ми са такива и се разтоварвам ,както аз си знам!
Но винаги след такава намеса правя нещо над средното ми ниво! Който както иска да го мери Мен ме интересуват стойностните хора в блога, с които съм в контакт!

Когато имаш работа с досадна муха, какво правиш? Християнски и показваш прозореца Но когато е упорита, вече прибятваш до други мерки, нали?
И още нещо! Като се правиш ,че не я виждаш, тя става по- упорита, нали ? Смята ,че има право!

Хубава вечер!
цитирай
7. born - Започнах да ти пиша успокоителен ...
07.08.2019 23:11
Започнах да ти пиша успокоителен коментар, но го изтрих, тъй като в коментарите на Митака и Закс са абсолютно точни и повторението им е безсмислено. Знаеш вече добре, че тукашните "ловни полета" са полета за псевдореализация на известен брой нещастни компенсари.
След дълги размишления съм дошъл до извода, че в момента, в който стават особено нагли е необходимо да се изругаят както му приляга. Разбира се без да му се отпуска края до края.
Усмихни се и приеми нещата с хумор и спокойствие ! Не им прави кефа ...
Хубава вечер ти желая !
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
07.08.2019 23:30
born - Започнах да ти пиша успокоителен ...

Започнах да ти пиша успокоителен коментар, но го изтрих, тъй като в коментарите на Митака и Закс са абсолютно точни и повторението им е безсмислено. Знаеш вече добре, че тукашните "ловни полета" са полета за псевдореализация на известен брой нещастни компенсари.
След дълги размишления съм дошъл до извода, че в момента, в който стават особено нагли е необходимо да се изругаят както му приляга. Разбира се без да му се отпуска края до края.
Усмихни се и приеми нещата с хумор и спокойствие ! Не им прави кефа ...
Хубава вечер ти желая !

Благодаря ти за отзива!

Биреният Цвъки не го приемам сериозно
Дори му предложих помощ на човечеца, като описа каква бира пие?
!Ще му влезе в кривото гърло и ще загази!
Мислех ,че поне в бирата нещата са наред при него, но така се получава, когато като първокласник всичко написано се приема бусвално или в краката на буквите, както казват французите!
Не ,не се ядосвам вече, то на досадната муха първата работа е да осере мястото ,където кацне
Все пак, важна е подкрепата в такива случаи, защото ако я няма пък ,такива като Бирения Джо, не, Цвъки, се вземат за фактор от голяма величина!?
И сигурно го прави с надеждата ,че това може и да се случи!?

Лека нощ, приятелю!
цитирай
9. getmans1 - Първо, като човек към човека, Ив...
08.08.2019 00:49
Първо, като човек към човека, Иване, никъде не съм те обявявал за комунист другар те нарекох да, ноооо ... да ми изтриеш коментара и после да го рекоментираш по този начин е много по-непочтенно от онази непочтенност в която дружно с мерлин ме обвинявате.
Рзбираемо е, че не искаш да се конформераш с определени хора но не това е начина, като им ставаш другар на всяка цена. Погледни вчерашния мой първи коментар, влязох при теб с протегната ръка макар, че предугаждах какво ще се получи е, случи се.
Един човек с визитка като твоята би трябвало да е на висотата и ... не е достатъчно да кажеш „Аз съм изследовател значи каквото съм изследвал и изчислил това е правилното„. Сега като чета коментара на Митака-ТИГЪРА си мисля, че съм прав.

Да, писменоста прави езика ни свещен защото ни дава възмоност да общуваме с Бог на родния си език НО, това не значи, че русите са били неми и безезични до приемането на вяра, писменост и до известна степен и езика ни И ТЕ НЕЩО СА ПРИТУРИЛИ И СЕГА СИ ИМАТ ЕЗИК ПРИЗНАТ ОТ ЦЯЛ СВЯТ. Хората по света не се интерисуват до къде е нашто и откъде е тяхнато /знаем и тяхното мнение по въпроса/.
Турците също, с Исляма приемат и арабската писменост която е официална до двайсетте години на миналия век а в религията и до днес но ... преди това също са говорили и не са чакали да се срещнат с латинския и да проговорят.

Та до тук с език и писменост и твоя воля дали ще ми пуснеш мнението до бял свят но аз ще си документирам писанието и ако си позволиш пак да ми изкелферчиш думите ще ги покажа на всички.
Не ми е в природата да ставам втори Рустам но на моите си думи държа и ще държа докато някой не ме обори КОРЕКТНО.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Гетманс, има проблеми с комента...
08.08.2019 07:51
Гетманс, има проблеми с коментарите, спокойно, ще го освободя, когато стане възможно
Да, вярвам, че не действашв в синхрон с Бирения Джо/ Цвъки/!
Това ,да имаш свое мнение е похвално!
Но да упорстваш и да го налагаш на всяка цена, вече е нещо по- различно!
Добре, аз ценя твоето мнение, по- точно това, че имаш мнение Макар ,че е пасивно Предизвикано от случая, спящо!
Ако не греша, твърдиш ,че Балдьо и балтия идват от Русия и от Турция?
Принуди ме да сваля картите Да кажа ,защо умишлено не съм споменал Балдуин
В тази връзка, уличаването ми в грешка, имам няколко въпроса:
1/Биреният Джо случайно ли се активира, след твоята намеса?Как мислиш?

2/Балтеум в латинският и балта в итианският ,не могат ли и те да имат връзка с тематиката на постинга И ако имат, те също ли идват от руски и турски?

3/ Защо според тебе ,французина Бодуен/ независимо ,че се води белгиец, Белгия е друга тема/,защо е преименуван на БАЛДуин от нашите? Има ли връзка с Балдьо? Доколкото знам, Балдьо го има още от времето на Самуил? Е, каква връзка има с руска или турска дума това име? Тя не е ли обратна ? Как мислиш?

4/ Моите уважения към руската и турската култура и тяхното писмо!
Но техните азбуки свещени ли са, като нашата ?
И това ,че не са, прави ли ги автоматично еднакви на нея?
Ще ти помогна, светците равни ли са на останалите?

Ще завърша с една хумореска! Хумореска, защото е такава, наистина
Кашкавал в Българския идвал от качокавало, италианска дума, чрез румънския ?Така безкритично четат някои тълковния речник? Така пишело, казва и един папагал!
Дотук ,добре!
Как стоят нещата ?
Първо , ако не знаеш, до седемнадесети век в Румъния се говори само на Български , а до деветнадесети се пише само на Български!? Ако не знаеш защо, допълнително ще ти обясня! Затова Ботев издава вестниците си там! Защото има Български букви на разположение! Не се налага да ги търси
Качокавало означава каче на кон !Така се продавал този кашкавал Няма нищо обшо с нашия , който е пресован, другият е на дупкиИ технологията е различна Ти виждл ли си наш кашкавал да се продава в качета на кон И на цвят и вкусово е различен
Кашкавал идва от кашката, която се валя, /пресова/ ,за да се изгони въздуха и да няма в него дупки!

Е, каква връзка намираш изобщо? Езикова ,търговска?Или пък производствена?
Ако питаш мене- никаква!
Ти как мислиш, който е дал тълкуванието в речника ,бил ли е наясно с проблема?

Хубав ден!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Горното не е " изсукано" от ...
08.08.2019 08:35
Горното не е " изсукано" от никъде, както в целия си 60 годишен живот е научен да суче Биреният Цвъки - от партията на баща си! Той пък известен повече като "Странджата" !
А е дело на мои изследвания ! Не папагалски, като на Джо ,който после ги представя като негови
Ами, то се иска и ум за такава работа, Бирен Цвъки!
А при тебе той не е дефицит, просто липсва!
На ниво папагал е!

Хайде Цвъки, като си толкова отворен, дай си постиженията Летиш високо, папагал си, не скромничи
Какви публикации имаш, какви научни постижения- също!?
Какво изобщо си постигнал без чужда намеса?
Да ,зачертавайки постиженията на другите, моментално ставаш равен на тях? И даже излизаш и отгоре!?
Ясна работа!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Е, Гетманс, няма проблеми, коме...
08.08.2019 16:13
Е, Гетманс, няма проблеми, коментарът е на линия!
Съжалявам ,че така се развиха нещата тогава! Още в началото се разграничих от лична разправия, разглеждах нещата принципно Че приятелството не означава да ти бръкнат дълбоко в джоба, при това авансово ? Разбирам ,част от сумата да се вземе, а след изпълнение на поръчката- останалата част Така е мародерство, както правят адвокатите! Вземат ти парите и после си свирукат Чакат да ги потърси другата страна, да вземат и от нея? Затова побеснявам, когато някой поиска цялата сума в аванс
И за капак ме нарече косвено комунист?
Аз не съм ползвал никакви облаги като комунист, просто защото не съм бил такъв !Напротив, борил съм се за всичко Единствено за военната служба, включително и гвардията, вратите бяха отворени за мен, защото председателят на комисията ме хареса ,заради общата култура и физическите данни, които имах тогава!
Но, не ме пускаха на запад, отрязаха ми пътувания до Кувейт и Канада, със скриване на кореспонденция До последния момент не ме пускаха и в Австрия, въпреки ,че бяхме приятелски страни- управляваха социалисти там Орязаха ми два спечелени конкурса, спирам, че ми се повдига от спомена
Е, простил съм, защото накрая ме оцениха И то откъдето и не допускаха От възможно най- високо място...
Та побеснявам,когато ме нарекат комунист Не заради комунизма, той си изкупи вината пред мен в последствие, а заради страданията на родителите ми!
Срещу това получи работата ми, за която валяха писма от нас и от чужбина!

Хубав ден!

П П -Виж коментара на Добродан...
Искам и на тебе да го уточня
Никога не твърдя ,че моята истина е единствина Но, като моя я защитавам ! !Което не пречи, като се убедя, че има друга, да призная нея
За кашкавала обаче съм безкомпромисен, защото съм сигурен в тезата Изучих историята на продукта, технологията на италианския и на Българския, пласмента, литература на френски и на италиански и съм убеден ,че тълкуванието в речника е напълно погрешно! И става съвсем смешно с румънското" посредничество"!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Ето коментара на Добродан!
08.08.2019 16:19
24. dobrodan - Постингът е добър,
10:30
но ми се струва, че някой изпуска думата Прибалтика? Която смятам, че точно описва формата на един полуостров на север със заета не само в руския език прастарата българска дума за брадва, много преди всякакви руси и турци да са били нечия мечта нощем:). Така че Балтоглу или Балдьов/Балдев е едно и също нещо, казано на различен език, Йосиф и Юсуф също :) и не виждам проблем Йосиф Балдев да е българин под името Юсуф Балтоглу. Това, дето българите не били морски народ - ами зависи кои българи и по кое време разглеждаме нещата :). Днес определено вече не сме такъв, не сме и още много неща. Напоследък се питам каква Византия ще да е имало изобщо, като Комнини са род на Атила през сина му Ком...


В предисния постинг, но се отнася напълно и за този!
По въпроса ,който Гетманс повдига и вероятно и Биреният Цвъки копира и подчертава прилежно, като първокласник?
Няма да коментирам тук, в първоизточника ще го направя!
цитирай
14. merlin68 - Първо, като човек към човека, Ив...
08.08.2019 18:44
getmans1 написа:
Първо, като човек към човека, Иване, никъде не съм те обявявал за комунист другар те нарекох да, ноооо ... да ми изтриеш коментара и после да го рекоментираш по този начин е много по-непочтенно от онази непочтенност в която дружно с мерлин ме обвинявате.


Гетьо, какъв проблем пак те е полазил та споменаваш името ми?
цитирай
15. getmans1 - 10. leonleonovpom2 - Ге10. leonleonovpom2 - Гетманс, има проблеми с комента... 07:51тманс, има проблеми с комента... 07:51
08.08.2019 23:08
А, да разчистим точките така както си ги започнал;

1/ Биреният Джо случайно ли се активира, след твоята намеса?Как мислиш? - СЛЕД КАТО СИ ПРОЧЕЛ КОМЕНТАРА МИ И ДА МИ ЗАДАВАШ ТАКЪВ ВЪПРОС Е ПОВЕЧЕ ОТ НЕЛЕПО /тук ще ти спестя думата която е на върха на пръстите ми/

2/ Балтеум в латинският и балта в итианският ,не могат ли и те да имат връзка с тематиката на постинга И ако имат, те също ли идват от руски и турски? - ТОВА Е ОЩЕ ПО-ПРОСТО, РУСИТЕ ПРЕДИ ДА СЕ ПОКРЪСТЯТ И ПРИЕМАТ НАШАТА ПИСМЕНОСТ Е ТРЯБВАЛО ДА СЕ РАЗБИРАТ ПОМЕЖДУ СИ, НАЛИ Е, ... ПРАВЕЛИ СА ГО НА ЛАТИНСКИ. ... ТОВА СПОКОЙНО МОЖЕ ДА ВАЖИ И ЗА ТУРЦИТЕ ПРЕДИ ДА ТРЪГНАТ ДА ЗАВЛАДЯВАТ ЗЕМИ И КРАДАТ ДОРИ ЕЗИЦИ.

3/ Защо според тебе ,французина Бодуен/ независимо ,че се води белгиец, Белгия е друга тема/,защо е преименуван на БАЛДуин от нашите? Има ли връзка с Балдьо? Доколкото знам, Балдьо го има още от времето на Самуил? Е, каква връзка има с руска или турска дума това име? Тя не е ли обратна ? Как мислиш? - ТУК СПОКОЙНО МОЖЕШ ДА СТИГНЕШ ДО СЪЩИЯ ИЗВОД ОКО ТРЪГНЕШ И ПО ОБРАТНИЯ ПЪТ Т.Е. БАЛДУИН Е ПОТОМЪК НА НЯКОЙ ОТ ОНЕЗИ БЪЛГАРИ ОТ ВОЛЖКА ВЕЛИКА БЪЛГАРИЯ ДОСТИГНАЛИ ДОСТИГНАЛИ ДО ИБЕРИЙСКИЯ ПОЛУОСТРОВ / много се надявам този полуосторов да е съществувал по него време /. НЯКОИ АВТОРИТЕТИ ТВЪРДЯТ, ЧЕ ТОГАВАШНИ БЪЛГАРИ СА СТИГНАЛИ И ДО АЛБИОНА НО СЪЩО НЕ СА МОГЛИ ДА НАЛОЖАТ КУЛТУРАТА СИ НО СА ОСТАВИЛИ ДОСТАТЪЧНО ТОПОНИМИ.

4/ Моите уважения към руската и турската култура и тяхното писмо!

Но техните азбуки свещени ли са, като нашата ?
... ОПРЕДЕЛЕНО ДА ... ЗАЩОТО РУСИТЕ ПОЛЗВАТ НАШАТА АЗБУКА И ДОНЯКЪДЕ РЕЧ
... ПРИ ТУРЦИТЕ Е МАЛКО ПО-РАЗЛИЧНО, АЗБУКАТА ИМ Е СВЕЩЕННА ЗАЩОТО ПИШАТ НА ЛАТИНИЦА НО ЕЗИКЪТ ИМ ОПРЕДЕЛЕНО НЕ ЕЗАЩОТО СЛАВЯТ БОГ НА АРАБСКИ.

И това ,че не са, прави ли ги автоматично еднакви на нея?
... ДА. С УГОВОРКА ЗА ТУРЦИТЕ.

Ще ти помогна, светците равни ли са на останалите?
... АЗ СЪМ ОБИКНОВЕН ЧОВЕК И ЩЕ МИ Е ТРУДНО ДА СЕ РАВНЯВАМ С ТЕБ, ... НЕ СЪМ
ДОРИ „ДОКТОР„ А СВЕТЕЦ ХЕПТЕН.

цитирай
16. getmans1 - Първо, като човек към човека, Ив...
08.08.2019 23:24
merlin68 написа:
getmans1 написа:
Първо, като човек към човека, Иване, никъде не съм те обявявал за комунист другар те нарекох да, ноооо ... да ми изтриеш коментара и после да го рекоментираш по този начин е много по-непочтенно от онази непочтенност в която дружно с мерлин ме обвинявате.


Гетьо, какъв проблем пак те е полазил та споменаваш името ми?


... Не разбирам какъв ти е проблема ... ползвал съм НИКа само като ориентир и кво от това?
Да не бе да искаш да се кръстя три пъти като те споменавам, а?

Хахаха ... няма друг такъв майтап, драги зрители, другарки и другаре ...
НОГУ ПРЕТЕНЦИОЦЗЕН БЕ, А НИТО „ДОКТОР„ НИТО БОГ ДАЖЕ И СВЕТЕЦ НЕ Е!!!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Добре ,Гетманс
09.08.2019 00:13
Без коментар по отговорите ти Само по първия въпрос, смяташ ,че е чиста случайност? Просто съвпадение? Така ли? Или греша?
А какво мислиш, относно казаното от Добродан? Ето го:
24. dobrodan - Постингът е добър,

Защото ми се струва ,че си на по- различно мнение Кажи си го, това ,че не си доктор, не те ограничава с нищо
Виж в профила ми Пише ли някъде ,че съм доктор? Дори секретарката на директора ми с години не знаеше ,защото никъде не го пишех! Такъв съм само за тези, които се смятат за нещо много повече от мен!
цитирай
18. getmans1 - Без коментар по отговорите ти Само ...
09.08.2019 09:44
leonleonovpom2 написа:
Без коментар по отговорите ти Само по първия въпрос, смяташ ,че е чиста случайност? Просто съвпадение? Така ли? Или греша?
А какво мислиш, относно казаното от Добродан? Ето го:
24. dobrodan - Постингът е добър,

Защото ми се струва ,че си на по- различно мнение Кажи си го, това ,че не си доктор, не те ограничава с нищо
Виж в профила ми Пише ли някъде ,че съм доктор? Дори секретарката на директора ми с години не знаеше ,защото никъде не го пишех! Такъв съм само за тези, които се смятат за нещо много повече от мен!


СИМЕОНОВ, мисля си вече, че ще си много доволен ако ти кажа, че Рустам пише по мои поръчки ... бе, ти наред ли си ... САМО СИ ГО ПРЕДСТАВИ КАК ДОКАТО ТИ ЧЕТЕШ ТОЗИ КОМЕНТАР КАК ТОЙ СЕ ХИЛИ И ДОВОЛНО ПОТРИВА РЪЧИЧКИ ...
КУРИОЗНОТО В СЛУЧАЯ Е, ЧЕ САМ СИ Я ПРЕДИЗВИКВАШ ... само си погледни заглавието в мн. число ... то крещи „ КОЙТО НЕ Е СЪГЛАСЕН С МЕН ЗНАЧИ Е С РУСТАМ„.

Иначе, хич не ме интересува доктор ли си, научен сътрудник ли си или академик просто е смешно да искаш някакъв ценз за да общуваш защото ЩЕ СЕ ОТНАСЯ САМО ЗА ИЗБРАНИ КОИТО НЕ СА НА ТВОЕТО МНЕНИЕ.

И какво да обяснявам по ДОБРОДАН, разбира се, че ще е ПРИБАЛТИКА а не, ПРИЧЕРНОМОРИЕ ... колкото до мнението му за постинга то си е негова прценка.
цитирай
19. leonleonovpom2 - Гетманс, хич не ме и интересува б...
09.08.2019 14:23
Гетманс, хич не ме и интересува бирения Цвъки ,дали е щастлив или недоволен? Преминал е премного допустимото , напълно е компрометиран, не само в моя случай , за да е обект на интерес някакъв за мен?
Аз премного уважавам чуждото мнение и доказателство за това е ,че все пак говоря нормално с тебе!
Нещо , което не заслужаваш! Ама никак! Защото точно ти не уважаваш чуждото мнение!
Не съм толкова тъп ,да смятам ,че действаш в синхрон с някой си! Но ти пък би трябвало да си такъв, ако не си наясно ,какво може да предизвикаш с подобен тон и маниер !
И то не закъсня! Явно го е чакало!
Знаеш ли, колко ме топли или грее ,какво мислиш за мен! Каквото съм постигнал е било без тебе, ще мина и без мнението ти! Мерси ,за него и за поучителния , менторски тон ,който ми държиш!

Ясно съм казал от кого точно искам публикации, звания и така нататък
От този, който се смята за много повече от мен, не дори за равен!За какъвто по начало аз смятам всеки!
Ако си в тази категория, да и от тебе искам!
Защото имам само подозрения, във връзка с поучителния ти тон
При потвърждение от твоя страна, да , искам!
цитирай
20. merlin68 - ТОВА Е ОЩЕ ПО-ПРОСТО, РУСИТЕ ПРЕДИ ...
09.08.2019 18:16
getmans1 написа:
ТОВА Е ОЩЕ ПО-ПРОСТО, РУСИТЕ ПРЕДИ ДА СЕ ПОКРЪСТЯТ И ПРИЕМАТ НАШАТА ПИСМЕНОСТ Е ТРЯБВАЛО ДА СЕ РАЗБИРАТ ПОМЕЖДУ СИ, НАЛИ Е, ... ПРАВЕЛИ СА ГО НА ЛАТИНСКИ. ... ТОВА СПОКОЙНО МОЖЕ ДА ВАЖИ И ЗА ТУРЦИТЕ ПРЕДИ ДА ТРЪГНАТ ДА ЗАВЛАДЯВАТ ЗЕМИ И КРАДАТ ДОРИ ЕЗИЦИ.


Гетьо, значи според теб, руснаците са латински народ, говорещ си на латински език, преди ние българите да ги научим да говорят български и да пишат на български?
Гетьо, ти даже не осъзнаваш колко голям гетьо си.
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
09.08.2019 21:02
Някои мрат, за да ме разобличат! Без значение за какво, просто да е разобличение
Сигурен съм, че измежду тях има и по - вещи от мен в професията ми? Просто съм им попречил, да демонстрират възможностите си!?

Биреният Джо например, ме "разобличи" в производството на Бира?
Като разбрах за какво става дума, кротко му обясних ,че не е наясно с процеса Че в написаното нямам грешка Той греши!
Не последва реакция, явно е разбрал, че съм прав....
Но той не забравя целта ,която преследва
Сега, грешал съм, не отричам Бъркал съм Форд с Рокфелер, Вергилий с Овидий? Но това не е от незнание, а от бързина, моментно разсейване.... В такива случаи човек сигнализира на лични

Не знаех ,че е обидчив-Гетманс ,като мома? В твоя постинг ,много добре си спомням, че бях написал ,че няма да кажа нещо лошо за него Което, съвсем разбираемо означава ,че написаното не е адресирано за него! Позицията ми беше принципна, засегнах и цената на самолетите
На времето имахме около хиляда военни самолета, между тях имаше и много СУ, виждал съм ги на Безмер Ами те бяха върхът тогава-съчетание на изтребител и бомбардировач Колко са ни стрували? Да сметнем,че са били поне пет пъти по евтини средно, нещата отиват към петстотин милиарда долара?!Възможно ли е изобщо това? Ясно, давани са ни срещу домати и паста " Поморин" На символични цени Защото не сме оставали без домати и без паста за зъби!
Е това коментирах, цената добавям сега!
За какво ми е обиден?
Да приказката за сиренето и за приятелството Да, ама такива приятели, които ти дерат кожата, когато си и притиснат, за пари, имам особено мнение за тях!
На Гърция досега са опростени над 300 милиарда изпапани долари !На нас какво и колко е опростено?
Или всички сме равни но някои - повече?

Хубава вечер, Краси!
цитирай
22. getmans1 - ТОВА Е ОЩЕ ПО-ПРОСТО, РУСИТЕ ПРЕДИ ...
09.08.2019 22:57
merlin68 написа:
getmans1 написа:
ТОВА Е ОЩЕ ПО-ПРОСТО, РУСИТЕ ПРЕДИ ДА СЕ ПОКРЪСТЯТ И ПРИЕМАТ НАШАТА ПИСМЕНОСТ Е ТРЯБВАЛО ДА СЕ РАЗБИРАТ ПОМЕЖДУ СИ, НАЛИ Е, ... ПРАВЕЛИ СА ГО НА ЛАТИНСКИ. ... ТОВА СПОКОЙНО МОЖЕ ДА ВАЖИ И ЗА ТУРЦИТЕ ПРЕДИ ДА ТРЪГНАТ ДА ЗАВЛАДЯВАТ ЗЕМИ И КРАДАТ ДОРИ ЕЗИЦИ.


... Хахахахаха, ... аз не знам на какъв език са говорили, ти знаеш ли а И. Симеонов дали знае, м ... най-вероятно са били неми и са жестикулирали ...

Та питам, колко пъти трябва да го напиша това „неми и са жестикулирали„ за да коментираш коректно .... баси глупака дето съм да очаквам коректност от теб.

Гетьо, значи според теб, руснаците са латински народ, говорещ си на латински език, преди ние българите да ги научим да говорят български и да пишат на български?
Гетьо, ти даже не осъзнаваш колко голям гетьо си.

цитирай
23. getmans1 - http://merlin68.blog.bg/politika/2019/06/21/obrazovatelno-za-getio.1662530
09.08.2019 23:26
И. Симеонов, когато кажеш за някого, че е „объркан човек„ непредизвикано то значи, че лошото вече си го казал ... по-нататък го продължи ... продължаваш го и днес;
„Не знаех ,че е обидчив-Гетманс ,като мома?„ ... ПОСОЧИ МИ КЪДЕ СЪМ ПРОЯВИЛ ОБИДЧИВОСТ, МОЛЯ ... само пак прочети поне началото на ком 9 и ми посочи заядливост някаква или злонамереност.

Пак ти предлагам линка за да си опресниш паметта.

цитирай
24. leonleonovpom2 - Гетманс, не съм съгласен, че да к...
09.08.2019 23:57
Гетманс, не съм съгласен, че да кажеш на някого ,че е" объркан" е обида?! Равностойна на сбъркан или побъркан
Но, след като считаш, че съм те обидил, гогава, извинявай!
Категорично, не съм искал ,да те обидя!

И сигурно е било във връзка с проамериканската ти защита в момента Объркването, за което говоря!
Аз, за каквото трябва, не пестя похвали за тях- например ,че наистина са били на Луната!
Но от един беден народ да искаш авансово милиарди за несвършена още работа, наистина е грозно! Освен реални пари, ние ще платим и огромни лихви, защото ще теглим кредит
И приказката в предния ми коментар за по- равния приятел!?
Така ,че не го правя от комунистически позиции, а от човещки!
Ние търговски обект ли сме само или и " приятели"?
цитирай
25. merlin68 - ТОВА Е ОЩЕ ПО-ПРОСТО, РУСИТЕ ПРЕДИ ...
10.08.2019 10:09
getmans1 написа:
merlin68 написа:
getmans1 написа:
ТОВА Е ОЩЕ ПО-ПРОСТО, РУСИТЕ ПРЕДИ ДА СЕ ПОКРЪСТЯТ И ПРИЕМАТ НАШАТА ПИСМЕНОСТ Е ТРЯБВАЛО ДА СЕ РАЗБИРАТ ПОМЕЖДУ СИ, НАЛИ Е, ... ПРАВЕЛИ СА ГО НА ЛАТИНСКИ. ... ТОВА СПОКОЙНО МОЖЕ ДА ВАЖИ И ЗА ТУРЦИТЕ ПРЕДИ ДА ТРЪГНАТ ДА ЗАВЛАДЯВАТ ЗЕМИ И КРАДАТ ДОРИ ЕЗИЦИ.


... Хахахахаха, ... аз не знам на какъв език са говорили, ти знаеш ли а И. Симеонов дали знае, м ... най-вероятно са били неми и са жестикулирали ...

Та питам, колко пъти трябва да го напиша това „неми и са жестикулирали„ за да коментираш коректно .... баси глупака дето съм да очаквам коректност от теб.

Гетьо, значи според теб, руснаците са латински народ, говорещ си на латински език, преди ние българите да ги научим да говорят български и да пишат на български?
Гетьо, ти даже не осъзнаваш колко голям гетьо си.



Гетьо, вземи най-сетне се научи да цитираш коментари, а като не можеш, не цитирай. Защото тук ми приписваш изказвания, които не съм чак толкова глупав да направя.
За теб знам, че не знаеш какъв език са говорили русите преди Х век. това не означава, че аз не знам. Говорили са същия този език който и сега говорят, създадената славянска азбука има за цел да разпространи християнството сред славянските народи на собствения им език. Така да направи светото писание разбираемо за тях. Пределно ясно е за всеки с малко мисъл в главата на какъв език са говорили русите, но гетьовците в блога (тук визирам и другаря милиционер), си мислят, че не само писмеността се е разпространила от България към Русия, но ние, дет се вика, сме научили руснаците да говорят.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9135649
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102592
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031