Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2019 20:08 - Гриша, ти можеш!
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4185 Коментари: 43 Гласове:
35

Последна промяна: 04.09.2019 07:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Можеш да превърнеш този турнир в турнира на спортната си  кариера ! След  дълго очакване , това най - накрая  да  се случи!
Но първо, трябва да победиш Федерер!
Няма да е лесно, но не е и невъзможно за тебе!
Федерер е джентълмен Той е и преситен от победи Бил е в твоето състояние в началото на кариерата си, така ,че те разбира!

Той храни и приятелски чувства към тебе, така ,че сигурно е  готов и да ти помогне!
Но трябва да го убедиш, в увереността си, че искаш и заслужаваш , да го победиш!
Тези с по пет, десет години по- големи от тебе величия , те определяха за техен наследник! И те очакват да влезеш в правото си на такъв!
Не трябва да ги разочароваш!

Сега е моментът !
Птичката каца  само веднъж  на рамото !
Тя е край тебе, позволи и да кацне с победата!

С тебе сме!
Искаме и трябва да победиш!
И тази победа ще е историческа!



Гласувай:
38


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - ПРОСТОЛЕ-,
02.09.2019 21:38
Оценката на един доказал се некадърен учител, чието единствено постижение е, че е син на агент Странджата, не ме интересува!
Вземи я и си я закачи в рамка! Като на бивш партиец, да ти сочи пътя!!
И двамата сте нагледен пример, защо България не успява!
То краставите магарета се надушват!
И през девет баира! И се намират!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Простоле +,
02.09.2019 21:50
иначе имаш една, много ценна мисъл, валидна за "учителя":
" Който нищо не може да направи, търси грешки на другите"!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Съжалявам, но като няма подкрепа за ...
02.09.2019 22:10
Съжалявам, но като няма подкрепа за Григор, ще се занимавам с некадърния учител, правилно запратен като такъв ,да учи на четмо и писмо най- големите литератори!?
Любимците на Сталин- щофьорите!
Ето , само три , красноречиви примера за високата му интелитентност:

1/ Навършвали се 476 години/ от 1453г/ от падането на Константинопол? Да оставим това настрана, че учителят не може да извършва просто аритметично действие!?
Но той маркира тази дата ,като светла за Европа?Очертала пътя на развитието й?
Ами да я предложи за празник на Европа!
Без коментар!

2/Цар Симеон пратил свещеници на княз Владимир, да извършат покръстване на руснаците? Цар Симеон е починал през 927 г Ако това е истина, тези свещеници са пътували почти половин век до....Русия!

3/Кашкавал ,какво значело, ме учи някой ,който със сигурност нищо не знае за производството и за пласмента на кашкавала и за италианския качокавало Че дори и по вид са различни и то противоположно! Знае само какво пише в Уикипедията или Тълковния речник и като папагал ,какъвто и си е, умно го повтаря!
Ами аз получих оценка от доказан историк- Анонимус Булгарикус, за това си, доказано с аргументи, твърдение!

Без повече коментари!

Да си ги взима оценките такъв и:
Да си ги вре!
Където намери за добре!

ПП - Баща му, прогимназиален учител по планиметрия , преди да стане партиен фактор, писал три на ученичка ,при три решени задачи на класна Тя поискала обяснение, защо ? Решила е всичко!
Той коригирал веднага оценката на пет?

Това с оценките при него явно е наследствено!

- А, и да допълня, защото писа и постинг по темата и не е за подминаване
ДаскЪлът пиел фантастична бира, с около 40% малц в нея? Направо е за завиждане относно познанията си
цитирай
4. barin - Здравей, Адаш. На Гришо му трябва ...
02.09.2019 22:26
Здравей, Адаш. На Гришо му трябва много късмет. От началото на турнира го има: вторият кръг беше преминат без игра, поради отказване на Чорич, на осминафинала се очертаваше двубой срещу Нишикори, но той беше отстранен. Не е невъзможно, но е трудно да повярвам, че Маестро Федерер ще се предаде лесно. Ако залагах бих дал 20% на Григор Димитров. Все пак като българи трябва да се надяваме, че чудеса в тениса стават по-често, отколкото в някои други спортове.
Поздрави!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
02.09.2019 22:46
barin написа:
Здравей, Адаш. На Гришо му трябва много късмет. От началото на турнира го има: вторият кръг беше преминат без игра, поради отказване на Чорич, на осминафинала се очертаваше двубой срещу Нишикори, но той беше отстранен. Не е невъзможно, но е трудно да повярвам, че Маестро Федерер ще се предаде лесно. Ако залагах бих дал 20% на Григор Димитров. Все пак като българи трябва да се надяваме, че чудеса в тениса стават по-често, отколкото в някои други спортове.
Поздрави!


Така е!
Благодаря ти, че обърна внимание на темата че добрите се нуждаят и от подкрепа и от разбиране !Има си физически проблми Гриша, но стиска зъби Да и късметът е с него този път
Защото срещу Надал преди две години го изостави на полуфинал в друг турнир от четворката
Дори и два процента да е шансът му, трябва да го подкрепим! Друг като него нямаме!
Дано отново му проработи и късмета....

Вярно е, има сметки
Но големите не са бакали, а са джентълмени!
Ще дам пример, да не е голословно
След провала на световното в Мексико през 1970 г. ,първенството се поднови-местното, нашето!
Имаше мач на Левски със Славия
Отсъдиха дуспа за Левски Вратар беше Симеонов, един от обвинените за провала Не знаеше , къде се намира
Зад топката застана Котков Майстор от световна величина на изпълнение на дуспи и фалове
Дълго не изпълняваше дуспата, като гледаше в единия ъгъл
Бяхме ученици, решихме че ще я бие там, подсказва на Симеонов Не го лъже!
И наистина ,би я леко/ имаше убийствен удар/ там! Симеонов я хвана! Всички разбраха Никой не укори Котков Изтървавал е дуспи, но е чупил греди при това!
Така ,че не всичко е бакалщина!

Лека нощ, приятелю!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Голям интерес , извън темата!
02.09.2019 22:49
22:40 - eva666
22:35 - rustam
22:22 -
22:14 -
21:34 -
21:25 - apostapostoloff
21:14 -
21:14 -
21:13 - rustam

Какво ли ги интересува темата?
Важното е да няма никой успял!
цитирай
7. leonleonovpom2 - " Интересът" се...задълбочава!
02.09.2019 23:12
22:55 - rustam
22:40 - eva666
22:35 - rustam
22:22 -
22:14 -
21:34 -
21:25 - apostapostoloff
21:14 -
21:14 -
21:13 - rustam

Да задълбочава се, от страна на заинтересованите да няма успял!
Особено пък от почитателя на светлата за Европа година - 1453?
Няма ли някой от краставия сбор, да му сметне разликата За улеснения давам задачата:

2019 - 1453 = ?

И жокер, защото ми са симпатични!
Отговорът не е 476

Какво да кажа ? Възрастен човек, при това Очител, да не може да извади две четирицифрени числа???
Такъв не заслужава и минус внимание, за каквото и да е било!
Сега пък да оставим настрана заключението му за Европа, счупило тъпомера!
цитирай
8. kvg55 - leonleonovpom2,
03.09.2019 07:07
Подкрепям!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!-КВГ55
03.09.2019 07:35
kvg55 написа:
Подкрепям!



Така е Краси, истинският човек подкрепя в такъв момент!
Сигурен съм,че Котков и с пета можеше да вкара в него момент и с пета дори!А той, за да няма съмнение, веднага отиде и поздрави вратаря!
И какво щеше да постигне, ако беше вкарал?!
Да смачка един отчаян човек!
Изпратиха го след мача с аплодисменти, всички! Защото разбраха жеста!
А вратарят, беше само на 24 години , се съвзе и заигра отново!

Затова, нека да подкрепим Гриша, а и Бог може да го подкрепи тогава!

Хубав ден, приятелю!

ПП Истинските хора подкрепят,незабелижимо, дребосъците демонстрират...значимост и величие!?
цитирай
10. krumbelosvet - Залогът е ПОВЕЧЕ от спортен.
03.09.2019 07:41
Нашият народ, комуто медиите всяка минута навират носа в калта, да не кажа в нужника, тоя наш народ се нуждае от една победа като от глътка чист въздух.
Толкова остро чувствам тая нужда на народа, че от суеверен страх не смеех да продумам за срещата с Федерер.
А че Гришо може, може. Но се страхувам да не го "бербатят" психотронно! Толкова е лесно! Една електромагнитна "цев" къв кино-камерата и психотронно парализиране в решителен момент...
Имам постинги за това. Преди два-три месеца един чужд треньор коментираше, че Григор често губи поради "психическа неустойчивост". А такава неустойчивост НЯМА! Гришо е самоуверен непукист, както се случва при мъже харесвани от много жени...
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
03.09.2019 07:50
krumbelosvet написа:
Нашият народ, комуто медиите всяка минута навират носа в калта, да не кажа в нужника, тоя наш народ се нуждае от една победа като от глътка чист въздух.
Толкова остро чувствам тая нужда на народа, че от суеверен страх не смея да продумам за срещата с Федерер.
А че Гришо може, може. Но се страхувам да не го "бербатят" психотронно! Толкова е лесно! Една електромагнитна "цеев" къв кино-камерата и психотронно парализиране в решителен момент...
Имам постинги за това. Преди два-три месеца един чужд треньор коментираше, че Григор често губи поради "психическа неустойчивост". А такава неустойчивост НЯМА! Гришо е перде, както се случва при мъже харесвани от много жени...


И за мен има нещо необяснимо!
По- скоро намирам липса на концентрация?
Каквато например има в излишък Джокович!
Може би и липса на увереност във възможностите си,които наистина има, в решителни моменти!?
Може наистина да е обработван психотронно, както беше при Корчной с Карпов

Дано Бог да е с него този път!

Хубав ден!
цитирай
12. krumbelosvet - Срещата може да е завършила
03.09.2019 07:57
Най-после открих, че "ще започне" около 03 часа наше време...
А психотронната парализа е повече НЕРВНО-ПСИХИЧЕСКА, отколкото физическа и много прилича на "загуба на концентрация".
Така "губеха концентрация" в защита бразилците, при разгомната загуба от немците у дома на световното в Рио. И президентката Дилма Русеф падна, и Бразилия отново е на САЩ, а на с Русия...
цитирай
13. germantiger - +
03.09.2019 08:40
АБСОЛЮТНО СЪМ СЪГЛАСЕН С ВСИЧКО НАПИСНАО ОТ ТЕБ

Федерер симпатизираше на Григор както си написал

и сега момента е идеален
цитирай
14. vesever - Аз го харесвам нашия Гриша, като ...
03.09.2019 11:50
Аз го харесвам нашия Гриша, като ангел е ))
Дано и ангелите го подкрепят и да спечели.
Поздрави!
цитирай
15. leonleonovpom2 - ПРОСТОЛЕ,
03.09.2019 12:24
Кръгом, марш!
Обратно, при краставите!

Много поздрави на Цвъки- Биреният Джо!
Разгеле, бирата, която пие, ти ли му я правиш? Ти ли добавяш бирения малц?
Припикаваш ли го, за овкусяване на бирата му?
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Митак!
03.09.2019 12:29
germantiger написа:
АБСОЛЮТНО СЪМ СЪГЛАСЕН С ВСИЧКО НАПИСНАО ОТ ТЕБ

Федерер симпатизираше на Григор както си написал

и сега момента е идеален


Благодаря ти за разбирането!
Дано и Господ е с Гриша!

Хубав ден!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
03.09.2019 12:35
vesever написа:
Аз го харесвам нашия Гриша, като ангел е ))
Дано и ангелите го подкрепят и да спечели.
Поздрави!


Да, щом и жена го твърди,той не случайно е в класациите за най-хубав спортист!
Дано ангелите и Федерер, разбира се ,да го подкрепят!
Сега е моментът Федерер да покаже ,че освен голям спортист е и голям спортсмен!Той знае какво и как да го направи! Защото бъдещето на Гриша е в негови ръце!

Хубав ден, Весе!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
03.09.2019 13:01
krumbelosvet написа:
Най-после открих, че "ще започне" около 03 часа наше време...
А психотронната парализа е повече НЕРВНО-ПСИХИЧЕСКА, отколкото физическа и много прилича на "загуба на концентрация".
Така "губеха концентрация" в защита бразилците, при разгомната загуба от немците у дома на световното в Рио. И президентката Дилма Русеф падна, и Бразилия отново е на САЩ, а на с Русия...


Мисля ,че мачът е утре ,в полунощ Няма резултат в Интернет, като прочетох когато се прибрах коментара ти , не открих нищо!
Да, бразилците бяха неузнаваеми в този мач, даже се изгаврих с тях тогава ,че и Андора ,в това състояние, може да ги бие!
Да, на времето постъпиха гадно с Корчной Беше вечно втори, а с Карпов- съмнително! Не затова ,че беше евреин Нямаше успехи срещу Фишер и сметнаха, че няма щанс срещу него Затова избутаха Карпов То и Карпов нямаше шанс, спечели титлата служебно
Така е, когато в спорта се намеси политиката Но Корчной показа ,че е голям, наистина Игра на големи турнири успешно ,до над 80 годишна възраст, нещо невероятно!

Дано Гриша има късмет!

Хубав ден!
цитирай
19. krumbelosvet - Да, политиката
03.09.2019 15:44
Забравения Корчной, вчерашната Бразилия и днешния Григор. Избирателна памет...
А за vesever, Гришо е АНГЕЛ.!!!
Ето ти прекрасни примери за различни гледни точки - Леон помни Корчной, аз помня Дилма Русев, а vesever вижда ангел в един Казанова., НЕ, повече от Казанова, щото "разпуска" само със знаменитости! Пред очите на цял свят...
цитирай
20. zaw12929 - Винаги подкрепям Гришо имам уве...
03.09.2019 19:02
Винаги подкрепям Гришо имам увереност ще победи!
Самото участие на Гришо е положителна реклама на България- иницииране обич за България!!
цитирай
21. germantiger - +
03.09.2019 19:40
Лично аз НЕ харесвам Гришо като визия - хилка, типично посредстване среда като физика

ето един руски пример - ЕДИН ЗВЕРЕВ Е ВЕЛИКОЛЕПЕН КАТО ФИЗИКА и не го давам за пример зщаото представя някаква отдавна умряла германия

Григор Димитров вместо да ходи с тази или онази уруспия трябваше да стане номер 1 досега 5 пъти илипоне 2-3 години

и все пак дано победи за сефте големия Федерер, защото Федерер наистина е велик
цитирай
22. leonleonovpom2 - Е, Красимире!
03.09.2019 19:53
krumbelosvet написа:
Забравения Корчной, вчерашната Бразилия и днешния Григор. Избирателна памет...
А за vesever, Гришо е АНГЕЛ.!!!
Ето ти прекрасни примери за различни гледни точки - Леон помни Корчной, аз помня Дилма Русев, а vesever вижда ангел в един Казанова., НЕ, повече от Казанова, щото "разпуска" само със знаменитости! Пред очите на цял свят...


Всеки си има слабости! Да не сме толковва критични!
Важното е, сега момчето да се вземе в ръце!
Защото победата ще го вдигне, където му е мястото, но загубата може и да го срине!

Хубава вечер!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Винаги подкрепям Гришо имам уве...
03.09.2019 19:55
zaw12929 написа:
Винаги подкрепям Гришо имам увереност ще победи!
Самото участие на Гришо е положителна реклама на България- иницииране обич за България!!


Здравей, Зав!
Знам ,че си добър човек и ни най- малко не се съмнявам в тебе!
Нека го подкрепим, пък каквото сабя покаже!

Хубава вечер!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Митак!
03.09.2019 20:53
germantiger написа:
Лично аз НЕ харесвам Гришо като визия - хилка, типично посредстване среда като физика

ето един руски пример - ЕДИН ЗВЕРЕВ Е ВЕЛИКОЛЕПЕН КАТО ФИЗИКА и не го давам за пример зщаото представя някаква отдавна умряла германия

Григор Димитров вместо да ходи с тази или онази уруспия трябваше да стане номер 1 досега 5 пъти илипоне 2-3 години

и все пак дано победи за сефте големия Федерер, защото Федерер наистина е велик


Така е, съгласен съм с тебе!
Пропусна много възможности, дано сега се вземе в ръце!
Все пак го прави не само за себе си, а и за България!

Дано успее!

Хубава вечер!
цитирай
25. born - Ще бъда много на кеф, ако Фришо ут...
03.09.2019 22:05
Ще бъда много на кеф, ако Фришо утрепе Федерер, но вероятността е повече от минимална. Статистиката е безпощадна - 4 срещу 40 /не претендирам за абсолютна точност/ сета.
Може пък Федерер да го тресне дамла някаква - тогава ще повярвам, че Господ е башбългарин /в което нямам никакво съмнение/...
ПП. Иначе Митака е съвсем прав /за уруспиите.../.
цитирай
26. leonleonovpom2 - здравей, Стефане!
03.09.2019 23:52
born написа:
Ще бъда много на кеф, ако Фришо утрепе Федерер, но вероятността е повече от минимална. Статистиката е безпощадна - 4 срещу 40 /не претендирам за абсолютна точност/ сета.
Може пък Федерер да го тресне дамла някаква - тогава ще повярвам, че Господ е башбългарин /в което нямам никакво съмнение/...
ПП. Иначе Митака е съвсем прав /за уруспиите.../.


Така си е, така стоят нещата ,наистина!
Но все пак да се надваме на чудо, понякога стават и чудеса!
Е, има победи срещу Надал и Джокович, защо да не дойде ред и на Федерер? Е и Федерер малко трябва да влезе в положение, както Котков на времето!
Знае ли чонек?!
Дано успее! Желаем му успеха!

Лека нощ, приятелю?
цитирай
27. leonleonovpom2 - Великолепен Гриша!
04.09.2019 06:48
Само още малко ! Да не направи като власите!
цитирай
28. leonleonovpom2 - Поздравления, Гриша!
04.09.2019 06:52
И на големия Федерер!
Направи го интелигентно, без сянка на съмнение!
Като Котков, лека му пръст, отиде си на 32 години
Ако играеше в Германия, щеше да е на върховете

Гриша, твоето време дойде! Не се отпускай!
цитирай
29. barin - Браво на Гришо. Още два-три успешни ...
04.09.2019 07:18
Браво на Гришо. Още два-три успешни турнира до края на годината и ще спаси слабия сезон.
цитирай
30. zaw12929 - ПОЗДРАВИ: ТОЙ П О Б Е Д И !!
04.09.2019 07:21
ПОЗДРАВИ: ТОЙ П О Б Е Д И !!
цитирай
31. leonleonovpom2 - Честита победа на Гриша, Адаш!
04.09.2019 07:28
barin написа:
Браво на Гришо. Още два-три успешни турнира до края на годината и ще спаси слабия сезон.


Беше великолепен И нашата подкрепа е допринесла с много малко за хъса и увереността му!

Хубав ден, Адаш!
цитирай
32. leonleonovpom2 - Поздрави за него, Зав!
04.09.2019 07:29
zaw12929 написа:
ПОЗДРАВИ: ТОЙ П О Б Е Д И !!


Показа се истински мъж, какъвто отдавна искаме да го видим!
Дано продължи!

Хубав ден!
цитирай
33. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
04.09.2019 12:25
Хареса ми вдъхновяващото ти обръщение към Гришо! Ако можеше да го прочете, сигурно щеше да му подейства мотивиращо...
Хубав ден, Иване!
цитирай
34. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
04.09.2019 13:01
batogo написа:
Хареса ми вдъхновяващото ти обръщение към Гришо! Ако можеше да го прочете, сигурно щеше да му подейства мотивиращо...
Хубав ден, Иване!


Радвам се, че след дълго отсъствие се появи!
Длъжни бяхме да го подкрепим А както се казва, бог си знае работата! Може би обичта ни и желанието ни да му помогнем да успее, са изиграли някаква роля в станалото?
Трябва да се подкрепяме в доброто, дори и намерение да е! Така идва и успехът!

Хубав ден, Огняне!

цитирай
35. born - Е,
04.09.2019 22:43
Вече е несъмнено, че Господ е башБългарин !
Няма голям тенисист в света вече, когото Григор да не е побеждавал. Да е жив и здрав !
цитирай
36. leonleonovpom2 - Да, знам, че някои ще обезценят у...
04.09.2019 23:01
Да, знам ,че някои ще обезценят успеха на Гриша! Но съдбата помага на смелите!
Знам какво е да чувстваш подкрепа и да я имаш!
На защитата ми като студент имаше наблюдател от София Въпрос ми зададе професор, ученик на Щаудингер Държах се като равен с него при отговорите Последваха нови въпроси и мои отговори Една жена кимаше одобрително при тях Наблюдателката Може би щях да се предам, но добих кураж и отговаряхс тежест! Като приключих и излязох, тя изтича след мен Поздрави ме, с думите ,че за пръв път присъства на такава защита от студент!..

На по- голяма защита след това също получих неочаквана подкрепа! Беше през гладните зими след промяната Имаше маса неуредици, притеснявах се ,че съм разконцентриран! Дойдоха и колегите и ми предадоха поздрави от проф . Младенов-първият ни ректор Казал, като разбрал къде отиват, че не може да дойде с тях Но, познава ме,ситурен е , че ще се представя както трябва!
Думите му ме окрилиха ,концентрирах се и всичко мина както трябва!

Затова е важно да знаеш ,че имаш подкрепа, да я чувстваш!
Мога да дам такива примери в други области, в спорта например, когато съм чувал отзиви ,че сам съм бил цял отбор! ? Това задължава ,да си винаги на ниво!
Добрата дума окриля!
Лошата ядосва, разконцентрира, не е нормално да се очаква добър резултат от нея

Е, хубаво е ,че пожеланията в случая с Грищш се покриха и с резултата!
цитирай
37. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
04.09.2019 23:12
35. born - Е,
22:43
Вече е несъмнено, че Господ е башБългарин !
Няма голям тенисист в света вече, когото Григор да не е побеждавал. Да е жив и здрав !


Да, така е!
Заслужава успеха си
Тенисът е тежък спорт, едно е да играеш за удоволствие, друго- за резултат!
Имаше и късмет, но това също го има в спорта....

Да, господ е Българин! Видял е ,че Българите го подкрепят искрено, не искат да загуби и е направил каквото трябва!

Лека нощ, приятелю!
цитирай
38. leonleonovpom2 - Гриша ,пак сме с тебе!
06.09.2019 22:38
И пак ти желаем успеха, който заслужаваш!

Ще го постигнеш, вярваме ти!
цитирай
39. leonleonovpom2 - Ами, Григор си е Григор! Просто ...
07.09.2019 08:31
Ами, Григор си е Григор!
Просто пропусна идеалния момент В спортаа и не само в него, има и късмет Птичката каца само веднъж на рамото!
Е, кацнала му беше!
цитирай
40. apostapostoloff - В крайна сметка досадникът Гришо пак
08.09.2019 10:01
се осра. Един руснак му скъса гъза!
цитирай
41. leonleonovpom2 - 40. apostapostoloff - В крайна с...
08.09.2019 13:20
40. apostapostoloff - В крайна сметка досадникът Гришо пак
10:01
се осра. Един руснак му скъса гъза!

Апостолов, всичко това не можеш ли да напишеш нормално, без гнусотии?
Например- За пореден път се изложи, в негов стил!
А ти ,докторантът на Хумболтовия университет, толкова беден речник ли имаш, че прибягваш до тях!?

Иначе имам особено мнение по написаното Колкото да изглежда неудачник Гриша, това е полуфинал от големия шлем!
За последните 10 години, колкото Гриша участва в тези турнири, те са 40 на брой Или 160 човека са участвали в тях! Само? От цял свят! А Григор има ТРИ УЧАСТИЯ! Което прави два% от общия брой!
Друг Българин има ли участия на това ниво?
Да, това да се оплюва успелия е присъщо за неуспелия българин!
Ти защо го правиш, доктор си от престижен университет??
Не ти подхожда, не е присъщо за успял!?
Да, неусперият наваксва с оплюване на успелия? Няма с какво друго да му противостои
Запомни, истински можещият и успял хвали и насърчава!
По това се делегира пред другите!

Не влизай в противоречие със себе си!
цитирай
42. krumbelosvet - Апостолофф
16.09.2019 07:01
Апостолофф е българофоб като всички атни-коми и ру-фоби.
И с псувните си доказва, че НЯМА АРГУМЕНТИ.
цитирай
43. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
16.09.2019 07:35
krumbelosvet написа:
Апостолофф е българофоб като всички атни-коми и ру-фоби.
И с псувните си доказва, че НЯМА АРГУМЕНТИ.


Той също е в категорията на Гришата, на когото се присмива и го оплюва по гвусен начин!
На неудачниците във възлови моменти! За тях

Да му припомним:
През 1990 год, с тежест предсказа ,че България ще се оправи, но след...17 години? И отчая мвого хора
Да припомним- през 1990 година оплаквана от всички България имаше все още промишленост, селско стопанство и деветмилионен народ, чакащ по- доброто!?
В 2007 година ,прогнозираната от него, България нямаше в сравнение с 1990 г. нито промишленост, нито селско стопанство, а вярващите в по- доброто се стопиха с повече от два милиона и бяха по- отчаяни от базисната година!? Които - повечето от два милиона, отидоха на по- добро място и в двата смисъла!
А той се занимава с инсинуации ,че Българинът живее най- добре в Европа!? Сега!? Това ,че вероятно 100 хиляди Българи са в тази категория, не приравнява с тях автоматически и останалите, които сигурно живеят по зле и от тези в Намибия, Габон и Чад!

Какво да го правиш такъв оракул? В стари времена сигурно щеше да съжалява и то много, че изобщо е предсказал подобно нещо!


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9141068
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102606
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031