Постинг
08.02.2020 19:17 -
Гении и жени
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 2689 Коментари: 17 Гласове:
Последна промяна: 09.02.2020 00:45
Прочетен: 2689 Коментари: 17 Гласове:
41
Последна промяна: 09.02.2020 00:45
Както се казва до всеки успял мъж стои една умна жена ! И до всеки гений стои една, в повечето случаи, истинска , голяма/ велика/ жена!!
Такава е и сръбкинята Милева? за Айнщайн! Дали е сръбкиня, съмнително, като се има предвид ,че е родом от Български земи, от Нови Сад е, във Войводина.И името на тази автономна област подсказва Българското начало в нея! Военни водя, това е задължението на войводата! Първият ни известен войвода е Иванко,следват Мирчо Стари, Георги, Влад Дракола....
Но не това ни е целта на постинга, темата е основно разглеждана!
Ако попиташ сърбин днес, кой е най известният сърбин, ако е над 40 години , няма да каже играча ДжоковичІ Игра на думи е, джоко е игра! А, познайте кой? Смятах да го оставя като загадка, но не обичам да тормозя! За удоволствие!?
Айнщайн!?
КОГАТО СИНОВЕТЕ НА АЙНЩАЙН СА МНОГО МАЛКИ, ГОЙ Е ПРИНУДЕН С МИЛЕВА ДА ОТИДАТ В НОВИ САД, РОДНОТО Й МЯСТО И ДА ВЗЕМЕ СРЪБСКО ГРАЖДАНСТВО-! ТАКА ,ЧЕ НАЙ- ВЕЛИКИЯТ СЪРБИН, ГЕНИЯТ Й Е ...АЙНЩАЙН!?
Но да се върнем на темата. Не, че Айнщайн е извън нея! Жена , според конвенционалните схващания на науката, произлиза от ГИНА Гръцка дума? Дали е така? Коментирали сме ролята на гласните в езика Че финикийците не ги признават и ги няма в азбуката им от 22 букви! Защо в Българският ще премине като жена? Те нямат " Ж"! По- скоро ,те биха трансформирали жена в гена или гина , отколкото ние-обратното!
Ние- старите Българи се имат предвид!
Французите за жена имат друга дума- шерше ла ФАМ- Търсете жената! Но жената е забъркана в друга дума- гений и гениално-Жениал- гениален!
Искат да кажат ,че в основата на всеки гений е жената! В нашенският вариант! Че геният е роден от жена! Случайно или не, нашенският вариант за жена е в основата на думата!
Но, ако се замислим, има много имена ,в чиято основа е жената! Жени например, красноречиво показва, че е жена, в Българският и вариант!
Но и типично Български имена, като Гена, Гина, дори Гана, недвусмислено показват ,че гръцкия вариант за жена - Гена е съмнително гръцки! Дори и за наложителната трансформация на Българското" Ж" в " Г" за тях!
Какво да кажем?
Прав е приятелят ми, който сподели преди дни ,че не иска да стъпи в Гърция, а му се налага служебно! Не се занимава с история, но е прозрял ,че с векове са ни грабили! Каза ми ми нещо ,върху което мисля и в момента! Не знае ,че се ровя задълбочено в историята, но ме попита дали зная , от кого е построен Акропола? И без да чака отговор,посочи траките?!
И допълни ,че не иска да си има работа с крадци
Е, нищо не казах, предпочетох да замълча. Въпреки ,че съм наясно с въпроса какви са!
Такава е и сръбкинята Милева? за Айнщайн! Дали е сръбкиня, съмнително, като се има предвид ,че е родом от Български земи, от Нови Сад е, във Войводина.И името на тази автономна област подсказва Българското начало в нея! Военни водя, това е задължението на войводата! Първият ни известен войвода е Иванко,следват Мирчо Стари, Георги, Влад Дракола....
Но не това ни е целта на постинга, темата е основно разглеждана!
Ако попиташ сърбин днес, кой е най известният сърбин, ако е над 40 години , няма да каже играча ДжоковичІ Игра на думи е, джоко е игра! А, познайте кой? Смятах да го оставя като загадка, но не обичам да тормозя! За удоволствие!?
Айнщайн!?
КОГАТО СИНОВЕТЕ НА АЙНЩАЙН СА МНОГО МАЛКИ, ГОЙ Е ПРИНУДЕН С МИЛЕВА ДА ОТИДАТ В НОВИ САД, РОДНОТО Й МЯСТО И ДА ВЗЕМЕ СРЪБСКО ГРАЖДАНСТВО-! ТАКА ,ЧЕ НАЙ- ВЕЛИКИЯТ СЪРБИН, ГЕНИЯТ Й Е ...АЙНЩАЙН!?
Но да се върнем на темата. Не, че Айнщайн е извън нея! Жена , според конвенционалните схващания на науката, произлиза от ГИНА Гръцка дума? Дали е така? Коментирали сме ролята на гласните в езика Че финикийците не ги признават и ги няма в азбуката им от 22 букви! Защо в Българският ще премине като жена? Те нямат " Ж"! По- скоро ,те биха трансформирали жена в гена или гина , отколкото ние-обратното!
Ние- старите Българи се имат предвид!
Французите за жена имат друга дума- шерше ла ФАМ- Търсете жената! Но жената е забъркана в друга дума- гений и гениално-Жениал- гениален!
Искат да кажат ,че в основата на всеки гений е жената! В нашенският вариант! Че геният е роден от жена! Случайно или не, нашенският вариант за жена е в основата на думата!
Но, ако се замислим, има много имена ,в чиято основа е жената! Жени например, красноречиво показва, че е жена, в Българският и вариант!
Но и типично Български имена, като Гена, Гина, дори Гана, недвусмислено показват ,че гръцкия вариант за жена - Гена е съмнително гръцки! Дори и за наложителната трансформация на Българското" Ж" в " Г" за тях!
Какво да кажем?
Прав е приятелят ми, който сподели преди дни ,че не иска да стъпи в Гърция, а му се налага служебно! Не се занимава с история, но е прозрял ,че с векове са ни грабили! Каза ми ми нещо ,върху което мисля и в момента! Не знае ,че се ровя задълбочено в историята, но ме попита дали зная , от кого е построен Акропола? И без да чака отговор,посочи траките?!
И допълни ,че не иска да си има работа с крадци
Е, нищо не казах, предпочетох да замълча. Въпреки ,че съм наясно с въпроса какви са!
Тагове:
Вълнообразно
"Последната война ще бъде с лъкове&...
Може ли Айнщайн да пробие в България
Айнщайн не може да пробие в България. До...
Може ли Айнщайн да пробие в България
Айнщайн не може да пробие в България. До...
"Жената е най-добрият приятел на човека".
цитирай1. kvg55 - leonleonovpom2,
19:58
"Жената е най-добрият приятел на човека".
Да, така може да се каже! Във френския мъж и човек съвпадат?! Но истината е, че всички сме раждани от жена!
Хубава вечер!
цитирай19:58
"Жената е най-добрият приятел на човека".
Да, така може да се каже! Във френския мъж и човек съвпадат?! Но истината е, че всички сме раждани от жена!
Хубава вечер!
Кратки бележки по отношение на ... ?
А/ Фам ... от по-старото ФЕМИНА ... същото останало в бг. език - като ВИМЕ?
Б/ От прото-кореновата дало нашенските ЖЕНА-ЖЪНА ... първо имама "гръцка богиня-майка" (ТцИТца-НИДА) "Гея/Гая" ... за това Гея-Гая ... лингвистите казват, че идвало да каже ГЪНА (се) ... тъй като ЖЕНАТА ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ ЕДНО ОТ НАЙ-ЖЕНСКИТЕ ТАЙНСТВА - РАЖДАНЕТО ... прави ТОЧНО ТОВА - Гъне Се!
- Именно поради това специфично и основно на ЖЕНСКОТО НАЧАЛО КАЧЕСТВО - в АНТИЧНОСТ се е символизирало ЧРЕЗ МЕАНДРОВАТА СИМВОЛИКА ... За това ЩО Е МЕАНДЪР - можете да прочетете примерно в една такава наука ГЕО-описание ... ЗЕМЬО-графос ... последното "графос" идва от коренова дала в българския ГРАПЯ-НАБРАЗДЯВАМ-НАЧЕРТАВАМ-НАРЯЗВАМ ... тоест ПИШЕЙКИ СМЕ РЕЖЕЛИ или ... "с чертами и ряз(к)ами :)) ? Както се обяснява В ЕДИН ТЕКСТ ЗА "АЗБУКАТА НИ" от Х-ти век?
цитирайА/ Фам ... от по-старото ФЕМИНА ... същото останало в бг. език - като ВИМЕ?
Б/ От прото-кореновата дало нашенските ЖЕНА-ЖЪНА ... първо имама "гръцка богиня-майка" (ТцИТца-НИДА) "Гея/Гая" ... за това Гея-Гая ... лингвистите казват, че идвало да каже ГЪНА (се) ... тъй като ЖЕНАТА ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ ЕДНО ОТ НАЙ-ЖЕНСКИТЕ ТАЙНСТВА - РАЖДАНЕТО ... прави ТОЧНО ТОВА - Гъне Се!
- Именно поради това специфично и основно на ЖЕНСКОТО НАЧАЛО КАЧЕСТВО - в АНТИЧНОСТ се е символизирало ЧРЕЗ МЕАНДРОВАТА СИМВОЛИКА ... За това ЩО Е МЕАНДЪР - можете да прочетете примерно в една такава наука ГЕО-описание ... ЗЕМЬО-графос ... последното "графос" идва от коренова дала в българския ГРАПЯ-НАБРАЗДЯВАМ-НАЧЕРТАВАМ-НАРЯЗВАМ ... тоест ПИШЕЙКИ СМЕ РЕЖЕЛИ или ... "с чертами и ряз(к)ами :)) ? Както се обяснява В ЕДИН ТЕКСТ ЗА "АЗБУКАТА НИ" от Х-ти век?
get написа:
Кратки бележки по отношение на ... ?
А/ Фам ... от по-старото ФЕМИНА ... същото останало в бг. език - като ВИМЕ?
Б/ От прото-кореновата дало нашенските ЖЕНА-ЖЪНА ... първо имама "гръцка богиня-майка" (ТцИТца-НИДА) "Гея/Гая" ... за това Гея-Гая ... лингвистите казват, че идвало да каже ГЪНА (се) ... тъй като ЖЕНАТА ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ ЕДНО ОТ НАЙ-ЖЕНСКИТЕ ТАЙНСТВА - РАЖДАНЕТО ... прави ТОЧНО ТОВА - Гъне Се!
- Именно поради това специфично и основно на ЖЕНСКОТО НАЧАЛО КАЧЕСТВО - в АНТИЧНОСТ се е символизирало ЧРЕЗ МЕАНДРОВАТА СИМВОЛИКА ... За това ЩО Е МЕАНДЪР - можете да прочетете примерно в една такава наука ГЕО-описание ... ЗЕМЬО-графос ... последното "графос" идва от коренова дала в българския ГРАПЯ-НАБРАЗДЯВАМ-НАЧЕРТАВАМ-НАРЯЗВАМ ... тоест ПИШЕЙКИ СМЕ РЕЖЕЛИ или ... "с чертами и ряз(к)ами :)) ? Както се обяснява В ЕДИН ТЕКСТ ЗА "АЗБУКАТА НИ" от Х-ти век?
А/ Фам ... от по-старото ФЕМИНА ... същото останало в бг. език - като ВИМЕ?
Б/ От прото-кореновата дало нашенските ЖЕНА-ЖЪНА ... първо имама "гръцка богиня-майка" (ТцИТца-НИДА) "Гея/Гая" ... за това Гея-Гая ... лингвистите казват, че идвало да каже ГЪНА (се) ... тъй като ЖЕНАТА ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ ЕДНО ОТ НАЙ-ЖЕНСКИТЕ ТАЙНСТВА - РАЖДАНЕТО ... прави ТОЧНО ТОВА - Гъне Се!
- Именно поради това специфично и основно на ЖЕНСКОТО НАЧАЛО КАЧЕСТВО - в АНТИЧНОСТ се е символизирало ЧРЕЗ МЕАНДРОВАТА СИМВОЛИКА ... За това ЩО Е МЕАНДЪР - можете да прочетете примерно в една такава наука ГЕО-описание ... ЗЕМЬО-графос ... последното "графос" идва от коренова дала в българския ГРАПЯ-НАБРАЗДЯВАМ-НАЧЕРТАВАМ-НАРЯЗВАМ ... тоест ПИШЕЙКИ СМЕ РЕЖЕЛИ или ... "с чертами и ряз(к)ами :)) ? Както се обяснява В ЕДИН ТЕКСТ ЗА "АЗБУКАТА НИ" от Х-ти век?
Винаги правиш интересни тълкувания, каращи човек да се замисли!
В тълковния речник думата я няма- меандър Но фигурира в уикипедията като гръцка дума- на реката Меандър в Мала Азия, сега Мендерес Като си помисля какви "гърци" са живели в Мала азия, като например мизи, фриги, троянци, лидийци, свят да му се завие на човек от наглост и измама! Че са крадци на общочовешки ценности гърците, известно ми е от дете още И затова нямакак да ми станат симпатични , освен с признание и покаяние Но тук прекаляват!
Думата я няма в моя латински речник, но я има в италианския- меандро Извивка , завой! Във френския също я няма.
Хубав ден, приятелю!
leonleonovpom2 написа:
Винаги правиш интересни тълкувания, каращи човек да се замисли!
В тълковния речник думата я няма- меандър Но фигурира в уикипедията като гръцка дума- на реката Меандър в Мала Азия, сега Мендерес Като си помисля какви "гърци" са живели в Мала азия, като например мизи, фриги, троянци, лидийци, свят да му се завие на човек от наглост и измама! Че са крадци на общочовешки ценности гърците, известно ми е от дете още И затова нямакак да ми станат симпатични , освен с признание и покаяние Но тук прекаляват!
Думата я няма в моя латински речник, но я има в италианския- меандро Извивка , завой! Във френския също я няма.
Хубав ден, приятелю!
get написа:
Кратки бележки по отношение на ... ?
А/ Фам ... от по-старото ФЕМИНА ... същото останало в бг. език - като ВИМЕ?
Б/ От прото-кореновата дало нашенските ЖЕНА-ЖЪНА ... първо имама "гръцка богиня-майка" (ТцИТца-НИДА) "Гея/Гая" ... за това Гея-Гая ... лингвистите казват, че идвало да каже ГЪНА (се) ... тъй като ЖЕНАТА ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ ЕДНО ОТ НАЙ-ЖЕНСКИТЕ ТАЙНСТВА - РАЖДАНЕТО ... прави ТОЧНО ТОВА - Гъне Се!
- Именно поради това специфично и основно на ЖЕНСКОТО НАЧАЛО КАЧЕСТВО - в АНТИЧНОСТ се е символизирало ЧРЕЗ МЕАНДРОВАТА СИМВОЛИКА ... За това ЩО Е МЕАНДЪР - можете да прочетете примерно в една такава наука ГЕО-описание ... ЗЕМЬО-графос ... последното "графос" идва от коренова дала в българския ГРАПЯ-НАБРАЗДЯВАМ-НАЧЕРТАВАМ-НАРЯЗВАМ ... тоест ПИШЕЙКИ СМЕ РЕЖЕЛИ или ... "с чертами и ряз(к)ами :)) ? Както се обяснява В ЕДИН ТЕКСТ ЗА "АЗБУКАТА НИ" от Х-ти век?
А/ Фам ... от по-старото ФЕМИНА ... същото останало в бг. език - като ВИМЕ?
Б/ От прото-кореновата дало нашенските ЖЕНА-ЖЪНА ... първо имама "гръцка богиня-майка" (ТцИТца-НИДА) "Гея/Гая" ... за това Гея-Гая ... лингвистите казват, че идвало да каже ГЪНА (се) ... тъй като ЖЕНАТА ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ ЕДНО ОТ НАЙ-ЖЕНСКИТЕ ТАЙНСТВА - РАЖДАНЕТО ... прави ТОЧНО ТОВА - Гъне Се!
- Именно поради това специфично и основно на ЖЕНСКОТО НАЧАЛО КАЧЕСТВО - в АНТИЧНОСТ се е символизирало ЧРЕЗ МЕАНДРОВАТА СИМВОЛИКА ... За това ЩО Е МЕАНДЪР - можете да прочетете примерно в една такава наука ГЕО-описание ... ЗЕМЬО-графос ... последното "графос" идва от коренова дала в българския ГРАПЯ-НАБРАЗДЯВАМ-НАЧЕРТАВАМ-НАРЯЗВАМ ... тоест ПИШЕЙКИ СМЕ РЕЖЕЛИ или ... "с чертами и ряз(к)ами :)) ? Както се обяснява В ЕДИН ТЕКСТ ЗА "АЗБУКАТА НИ" от Х-ти век?
Винаги правиш интересни тълкувания, каращи човек да се замисли!
В тълковния речник думата я няма- меандър Но фигурира в уикипедията като гръцка дума- на реката Меандър в Мала Азия, сега Мендерес Като си помисля какви "гърци" са живели в Мала азия, като например мизи, фриги, троянци, лидийци, свят да му се завие на човек от наглост и измама! Че са крадци на общочовешки ценности гърците, известно ми е от дете още И затова нямакак да ми станат симпатични , освен с признание и покаяние Но тук прекаляват!
Думата я няма в моя латински речник, но я има в италианския- меандро Извивка , завой! Във френския също я няма.
Хубав ден, приятелю!
А/ Гео-морфология - Адрес:
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:The_Carstairs_meanders_from_the_air_(geograph_5676421).jpg
Б/ Изкуство ... Meander/art(изкуство):
https://en.wikipedia.org/wiki/Meander_(art)#/media/File:Rhodes_meander_hg.jpg
.... които ни водят ДО ТРЕТИЯ СИМВОЛ за ЖЕНА
В/ https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Classical_7-Circuit_Labyrinth.svg
... но за това ТРЯБВА ДА ОБЯСНЯВАМ МНОГО - ЗАТОВА "ПАС" ?
Правилно, не прави моята грешка!
Не давай на тези това, което не могат и не искат да го оценят!
И в замяна се напъват, да ти навредят!
Хубава вечер!
цитирайНе давай на тези това, което не могат и не искат да го оценят!
И в замяна се напъват, да ти навредят!
Хубава вечер!
Един човек с жена и дете... та жената не е приузната за ЧОВЕК, а човекът произлиза от маймуна...
цитирайАко слушаш жените, всички имат гениални деца! И то от мъже идиоти!
:)))
цитирай:)))
zaw12929 написа:
Един човек с жена и дете... та жената не е приузната за ЧОВЕК, а човекът произлиза от маймуна...
Разбирам те!
Не го приемай сериозно
Сега жената е с равни права Но нищо не е идеално Тези равни права доведоха до срив в семейството, за което е носела отговорност жената, господарка в дома Изчезна здравият морал, крепящ Българщината
Мога да дам примери много но ще се въздържа Но си спомням ролята на двете ми баби в къщи, здравата им ръка
Хубав ден!
ПП Извинявай, но Българката в момента е като циганката Днес живее с един, утре с друг, докато изреди махалата и града
Спомням си едно момче от махалата, прибра една и заживя с нея Един ден я гледам на прозолеца на съседна къща Срешнах и него и се заприказвахме Казах му, че рано жена му е отишла на гости Не била на гости, живеела със съседа После смени още няколко, докато се интересувах от похожденията Й
ПравА, но това дори и при животните го няма!
nedovolen написа:
Ако слушаш жените, всички имат гениални деца! И то от мъже идиоти!
:)))
:)))
Прави са приятелю!
Предали са цялата си гениалност/ мъжете/ на децата, а за тях е останал само идиотизмът!
Хубав ден, Николай!
11.
get -
До 6. leonleonovpom2 - Не се опасявам от присмех, или собствено незнание - а от простотия-та НА ОПОНЕНТА ?
10.02.2020 13:42
10.02.2020 13:42
leonleonovpom2 написа:
Правилно, не прави моята грешка!
Не давай на тези това, което не могат и не искат да го оценят!
И в замяна се напъват, да ти навредят!
Хубава вечер!
Не давай на тези това, което не могат и не искат да го оценят!
И в замяна се напъват, да ти навредят!
Хубава вечер!
Накратко и чрез друг пример за ЖЕНА(та) ... от там МОЖЕМ СИ ОБЯСНИ - Какво се казва, в ЕДИН ПИСМЕН ИЗВОР: В който се говори ЧЕ "ДОШЛИТЕ И НАСЕЛИЛИ СЕ" в "гръцките" земи - ОСТАНАЛИ ТАМ ПО "ПРАВОТО НА РОДСТВОТО"?
"Право на родство" в латински-юридически език се означава с "ПРАВОТО НА ПРОИЗХОД" ="Юс Джентиле" ... на същата отговаря - ДЖИНС - вече малко архаична БЪЛГАРСКА дума ?
Отде е останала в бг. езика тази думичка, която някои се изкушават да ни я представят за "тюркска"?
В латинския - "gentilis" - дословно означава: "of or belonging to the same people or nation" - Превод: "от или, принадлежащ към същите ХОРА от дадената нация"?
А то идва от кореновата: "gеns" - "Е-то" В ТАЗИ ДУМИЧКА звучи близко до "ие" в латинско произношение?
Та за този, с изписване "г" или "дж-иенс"//ДЖИНС - в речниците се пояснява, че е със значение - Цитат: "clan; tribe; people, family" ?
Отваряме персийската Зенд-авеста и установяваме, че още Преди наша ера? Подобна на българската - като звучение и смисъл дума ЖЕНА - е налична и в персийският език?
Където звучи: – ZENANA ... отварям, английско синонимни речници ЗА ЗНАЧЕНИЕ НА ИМЕНАТА във фарси И ЧЕТЕМ?
Име "ZENANA/Зенана" - gender/род: Girl/женско(момичешко); Origin/произход:Persian/персийско; Meaning-значение: Woman - ЖЕНА?
- Това на кратко и ... Поздрав!
Накратко, не ме е страх от министъра на културата , а от културата на министъра!
По- късно ще отговоря, приятелю!
Хубав ден!
цитирайПо- късно ще отговоря, приятелю!
Хубав ден!
Според мен жената и мъжът трябва да се подкрепят, а не да се съревновават.
Но е истина, че природата на жената е повече съзидателна, докато на мъжа - разрушителна.
Женската енергия в голяма степен компенсира онова, което мъжката е разрушила.
Един учител, мисля, че Димков, беше казал: Дайте Земята в ръцете на жените и за 20 години те ще върнат Божието Царство на Земята.
Поздрави, Иване!
цитирайНо е истина, че природата на жената е повече съзидателна, докато на мъжа - разрушителна.
Женската енергия в голяма степен компенсира онова, което мъжката е разрушила.
Един учител, мисля, че Димков, беше казал: Дайте Земята в ръцете на жените и за 20 години те ще върнат Божието Царство на Земята.
Поздрави, Иване!
На френски една от формите за хора е жан Така се произнася, но се пише различно от името Жан Едното е с " ЖЕ" , другото е с " ЖИ" в началото Втората буква на жан, отнасяща се за хора е " Е"!
Оказва се, че думата жена на Български, може да е сериозен обект за изследователите ?
В тълковния речник няма и намек да е чуждица!
Хубава вечер, приятелю!
цитирайОказва се, че думата жена на Български, може да е сериозен обект за изследователите ?
В тълковния речник няма и намек да е чуждица!
Хубава вечер, приятелю!
vesever написа:
Според мен жената и мъжът трябва да се подкрепят, а не да се съревновават.
Но е истина, че природата на жената е повече съзидателна, докато на мъжа - разрушителна.
Женската енергия в голяма степен компенсира онова, което мъжката е разрушила.
Един учител, мисля, че Димков, беше казал: Дайте Земята в ръцете на жените и за 20 години те ще върнат Божието Царство на Земята.
Поздрави, Иване!
Но е истина, че природата на жената е повече съзидателна, докато на мъжа - разрушителна.
Женската енергия в голяма степен компенсира онова, което мъжката е разрушила.
Един учител, мисля, че Димков, беше казал: Дайте Земята в ръцете на жените и за 20 години те ще върнат Божието Царство на Земята.
Поздрави, Иване!
Зарадва ме с посещението си и с коментара си- също!
Да, има схващане, че до всеки успял мъж стои една умна жена
Жената , с подкрепата си, може да въздигне посредствен човек до небесата и обратно, да свали на земята, с противодействието си, човек с възможности!
Напълно съм съгласен и споделям написаното от тебе!
Хубава вечер ти пожелавам!
leonleonovpom2 - когато един мъж се колебае за нещо, винаги трябва да си пита жената. Каквото му каже да направи обратно, никога няма да сгреши :))))))))))
Поздрав
Ицко
цитирайПоздрав
Ицко
16. dinkov - Динков
10.02 23:56
leonleonovpom2 - когато един мъж се колебае за нещо, винаги трябва да си пита жената. Каквото му каже да направи обратно, никога няма да сгреши :))))))))))
Поздрав
Ицко
Прав си!
Но и жените правят същото при нашите съвети!
Противоположностите, в случая мъжът и жената си приличат, освен че се привличат!
Това е една стара френска френска поговорка, която също звучи поетично, както и идентичната Българска!
Лека нощ!
цитирай10.02 23:56
leonleonovpom2 - когато един мъж се колебае за нещо, винаги трябва да си пита жената. Каквото му каже да направи обратно, никога няма да сгреши :))))))))))
Поздрав
Ицко
Прав си!
Но и жените правят същото при нашите съвети!
Противоположностите, в случая мъжът и жената си приличат, освен че се привличат!
Това е една стара френска френска поговорка, която също звучи поетично, както и идентичната Българска!
Лека нощ!
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 103081