Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2020 20:54 - "Частен случай"
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 6426 Коментари: 32 Гласове:
35

Последна промяна: 21.04.2020 22:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Случая с Милен Цветков бил "частен случай" Да ,такъв е, засяга фатално само него, така е! И други интересни работи прочетох .
Не се знаело ,кой е виновен?
Можело и той да е?
А, удар в десятката! Започва подготовка за оневиняване на виновния. По нашенски!

Такъв случай, дори и като" частен" не мога да си представя в нормална европейска държава! ! При положение ,че не е терористичен акт!

Какво видях в записите?
Цветков, да е светла паметта му, спира чинно на светофара, плътно в дясно Изчаква зелен сигнал!  Минават пешеходци пред него.

Скоро, плътно , встрани от  него спира такси, а зад таксито -  друга кола. Всичко е нормално. И изведнъж едно чудовише връхлита върху Цветков, пешеходците са още на платното, но в другата половина. И това чудовище изстрелва колата на Цветков на около 30 метра напред!

Каква е вината на Цветков?Че не е минал на червено преди това и да си спаси по този начин живота ли? Или, че е изобщо е там и не е направил чист пътя на терориста? Това е по- голямата му вина явно!

Този младеж е научен ,че всичко му е позволено!  Той живее с тази мисъл! И поведението му е такова! Другите са длъжни да се съобразяват с него и да му угаждат? Това е тяхното призвание и съдба - също!  А, те трябва да работят,  за да му осигуряват парите, които той ползва ! Затова той и те са на този свят!
Всекиму своето!

Мисля си за този частен случай, възможен ли е в нормална европейска държава? Категорично не, само при условието посочено по- горе!

Първо, такъв няма да кара такава кола !Там си има йерархия, кой каква кола да кара Келеш на 20 години няма как да кара Мерцедес ес клас, какъвто кара банкер и банкер няма да кара Фолксваген?

Няколко примера от моя опит
Като студент, в Мерзебург с колеги пресякохме на червено?  До нас чакаше сигнал товарен автомобил. Проверихме ,нямаше никакво движение.  Още като разбра намеренията ни, той се развика!  Казахме му ,че няма движение .
Той побесня! Няма движение ,но има правилник!  Длъжни сме да го спазваме Ние бяхме пресекли ,той също мина, но продължаваше да крещи по наш адрес!
Това беше урок- сериозен!

Другите два примера са от Швейцария
Първият е от столицата. Изчаквах жена ми да излезе от магазин. Но не обърнах внимание ,че съм до пешеходна пътека. Изведнъж до  пътеката се закова автомобил Нямаше пресичащи, нямаше и хора Швейцарците ползват обществен транспорт, коли- рядко. Вгледах се в колата.  Шофьорът ме наблюдаваше втренчено.  Огледах се и тогава разбрах,  каква е работата?  Дадох му знак да продължи.  Не и не!
Изместих се настрани и едва тогава потегли....

Другият случай е от Лозана  Спрели бяхме на изхода на подлез. Изчаквахме други и се разправяхме! След малко дойде ,видимо притеснена полицайка. После си обясних поведението й.  Минаващите са разбрали ,че сме чужденци, говорихме оживено, помислили са ,че нещо лошо се е случило с нас?  Обърнали са се към нея, зда ни помогне!
Попита какъв проблем имаме? Казах и ,че всичко си е наред, чакаме хора.
Е, щом нямаме , видимо успокоена каза , да се изместим оттам, хората мислят, че имаме проблем и се притесняват за нас!
Има си ред за всичко и този ред се спазва от всички, от чистача- до министъра!
Абсурдно е, той да важи за едни , а за други да е невалиден !
Няма " частен случай" като понятие, оневиняващо!
Има отговорност!
И всеки си я носи!



Гласувай:
36


Вълнообразно


1. krumbelosvet - Леоне,
21.04.2020 21:10
Стана ти хоби да плюеш народ и родина. Не си оригинален. Просто си попил ПРОПАГАНДАТА от масмедиите. Жалко за интелигентен човек като тебе.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Стана ти хоби да плюеш народ и род...
21.04.2020 21:19
krumbelosvet написа:
Стана ти хоби да плюеш народ и родина. Не си оригинален. Просто си попил ПРОПАГАНДАТА от масмедиите. Жалко за интелигентен човек като тебе.


Красимире, недъзите в обществото не се оправят със затваряне на очите? Като онази история с трите маймунки
Как плюя народ и родина? Че защитавам Българското и Българщината ли, така ли? Да и за това получавам обвинения? Че ползвам уменията си ,да посочвам доказателства ,които историците не виждат или се правят ,че не ги виждат!?

Който истински обича народ и родина ,ще иска тези негативи да изчезнат като ежедневие!
Не, дрогираният убиец не е от моя народ и не принадлежи към Родината, която обичам!
Вземи си го в къщи ,купувай му кола, ако ти харесва!
И го смяташ за нормален Българин?
цитирай
3. vaquero - leonleonovpom2,
21.04.2020 21:19
Такива частни случай у нас се превърнаха в правило.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
21.04.2020 21:28
vaquero написа:
Такива частни случай у нас се превърнаха в правило.



Това е наистина стряскащото и затова то не бива да се таксува като " частен случай"!
В името други да не разберат, какво се върши у нас
Това е като екшън, ако нормален човек го гледа на запис или на филм,без подробности, веднага ще отсъди ,че е атентат!

Хубава вечер, бъди здрав!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Към Красимир, отново
21.04.2020 21:38
Колата доколкото разбирам е нова, купена с европейски пари Даже не са и платени застраховките Не съм проверявал, от друг научих
Да приемем че струва- грубо, поне 100 хиляди лева
Средната работна заплата е 1000 лева, нали? Следователно 100 цели работни заплати, труд за девет години за средностатистически Българин!!!! А този няма и ден трудов стаж?
И толкова скъпи коли в България? Ще рече ,че икономиката ни е цъфнала и вързала даже?
А имаме само неработеща икономика
Хайде, пак оплювам?
Работеща е и осигуряваме с телфери,мотокори, електрокари, стругове, акумулаторни кутии, аналгин, банки за глюкоза, спринцовки на всичко, що е на изток от нас! Че даже и на запад!Отделно плодове и зеленчуци, както и консерви!
Не внасяме боб, лук ,чесън, картофи, магданоз!
Всичко е ОК!
Само тихо, да не ни усетят!
цитирай
6. mt46 - За такива
21.04.2020 23:17
и подобни случаи - доживотен затвор или смъртна присъда!...
цитирай
7. leonleonovpom2 - 6. mt46 - За такива 21. 04 23:1...
22.04.2020 00:22
6. mt46 - За такива
21.04 23:17
и подобни случаи - доживотен затвор или смъртна присъда!...

Здравей, Марине!
Поне 30 години на затвор, без право на намаляне, това заслужава!
Той отсега се е самозабравил, какво друго би дал на обществото, освен да паразитира върху него?
Стана ясно ,че и " придружителите" му са от същия калибър- "дечица" на депутат и на прокурор!?

Боже, пази България!

Бъди здрав, Марине!
цитирай
8. krumbelosvet - Леоне, ти чуваш ли се?
22.04.2020 07:33
В целия си пост сравняваш БЪЛГАРИЯ с чужбина. А не лош с добър българин. А тия новобогаташи, ни ги внесе ВНОСНАТА цветна революция.
А върхът ти е, да ми пращаш лайното у дома. Ти си го вземи, да ти радва "родолюбието".
През проклетия социализъм, за подобно престъпление щеше да има смъртно наказание.
цитирай
9. nedovolen - Господ да го прости Милен и той на ...
22.04.2020 08:12
Господ да го прости Милен и той на нас!
Да, от частното към общото...
Господ прибира този, който си е изпълнил мисията на Земята. Или да го предпази от по-големи бели.
Темата е дълга и няма да бъде разбрана от много.
:)))
цитирай
10. leonleonovpom2 - Красимире, тук нещата вече се стиковат
22.04.2020 09:07
krumbelosvet написа:
В целия си пост сравняваш БЪЛГАРИЯ с чужбина. А не лош с добър българин. А тия новобогаташи, ни ги внесе ВНОСНАТА цветна революция.
А върхът ти е, да ми пращаш лайното у дома. Ти си го вземи, да ти радва "родолюбието".
През проклетия социализъм, за подобно престъпление щеше да има смъртно наказание.


Разбира се ,че ще взема за пример чужбина за такива! Те нали се учат от чужбина, а този и там учи дори? Е, не не ли разбрал, че такова животно ,като неговото , там няма! Трудно ще се намери
Кой да взема за пример? И откъде?
В Соца имаше такива мамини синчета и дъщерички, но все пак внимаваха, да не прекаляват
Иначе, такива са като лакмус за родителите си Какво мислят и какви ги вършат
Не съм казал, че този е представителна, качествена извадка за стойността на Българина, за да ме обвиняваш в нещо?
Напротив, възмутително е само, че го има! Да, в социализма на такива разгащени не прощаваха Друг е въпросът ,че подобните му ,още тогава киснеха в чужбините не тук и в корекомите И караха също лъскави коли Но синът на Таков го вкараха в затвора Беше се вживял във величието си!
Славков и той беше голяма работа, бонвиван! Но нещо правеше
Спомням си в службата казаха ,че идва Славков, вероятно с Таков и с някои от телевизията Залата пращеше от хора, до пръскване Но малко преди идването им казаха, че Славков е възпрепятстван, няма да дойде
Чу се едно-Аааааа и жените масово започнаха да напускат
Като взимат за модел Запада, защо не виждат и положителните неща в него? Защо копират само лошото, свързано с парите?
цитирай
11. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
22.04.2020 09:15
nedovolen написа:
Господ да го прости Милен и той на нас!
Да, от частното към общото...
Господ прибира този, който си е изпълнил мисията на Земята. Или да го предпази от по-големи бели.
Темата е дълга и няма да бъде разбрана от много.
:)))


Господ да го прости!
Сполетя го съдбата на Алеко? Мъчеше се да оправи недъзите на обществото, бореше се с тези, които ги създаваха, но героят му го ликвидира!?
Да ,изводите ти са точни!
По- добре да замълчи човек Защото , както казваш, малцина ще го разберат!?
Държавата няма пари, така казват ръководителите й, да подпомогне хората ,възрастните, дори с пет лева, а такива като този ,не изработили и лев, карат коли, дори за милиони? Въпросът е към управляващите? Мислят ли?Какво говорят!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
12. katan - При нас абсурдът е норма,
22.04.2020 10:06
Иване.
Току що написах нещо подобно за Алеко и героят му в друг коментар на друго място.
Няма да се повтарям.

Бог да прости Милен Цветков!
Светла да е паметта му!
цитирай
13. leonleonovpom2 - т
22.04.2020 10:09
т
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Катя!
22.04.2020 10:23
12. katan - При нас абсурдът е норма,
10:06
Иване.
Току що написах нещо подобно за Алеко и героят му в друг коментар на друго място.
Няма да се повтарям.

Бог да прости Милен Цветков!
Светла да е паметта му!

Бог да прости Милен Цветков, Катя!

Да ,млад е палачът му, неопитен!? Но разполага с много и се разпорежда с чужд живот!? Две несъвместими неща!
Трябва да се демонстрира обществена нетърпимаст към подобно нещо, както и към всяка отрицателна проява!
Четох на времето съдебните протоколи от заседанията срещу убийците на Алеко
Впечатли ме, че те не мислеха за евентуалната смъртна присъда, която висеше над тях А със зъби и нокти се бореха да не ги сравняват с Бай Ганьо, че той е убил Алеко! Твърдяха ,че са искали да убият Такев/ министар-също ще получат смъртна присъда-политическо убийство/, а не Алеко! Но на тръгване от Радилово ,те си сменили местата. Затова жертва е Алеко, не заради Бай Ганьо! Даже един от заговорниците бягал, да предупреди за смяната, но не успял да пристигне преди файтона до засадата
Получили смъртни присъди всички основни замесени! Включително и кметът на селото В рамките на няколко месеца от извършеното
Няма неизвестен убиец, няма протакания , обжалвания, ама бил кмет на село с пет хиляди жители?
Равенсттво пред закона и действащ закон! В една България, едва на 20 години!

Всичко най- добро, Катя!
цитирай
15. tota - Здравей, Иване!
22.04.2020 10:27
Това, което си споделил, относно поведението на водачите в държавите на запад и у нас, е напълно вярно. Случващото е резултат от ценностната система на обществото ни. Резултат от политическата игра, превърнала се в икономическа, която задълбочи разслоението в обществото. Децата на новобогаташите са толерирани в обществото ни, за тях всичко сякаш е позволено. На въпрос блогър, отговорих следното: Не само за неговото уволнение, нямаше съпричастност, така се реагира при всички.
Между оставане без работа и загуба на живот, не може да става сравнение.
Непоправимо и непрежалимо за близки и приятели е тази преждевременна смърт на един българин, независимо кой е. Но в конкретния случай става въпрос за публична личност, добре позната на обществото от екрана. Милен Велчев! Светла да е паметта му! Боли ме за него и за малкия му син, който най - много се нуждае от грижите и обичта на баща си. За момчето отнело човешки живот ще напиша, че не само родителите носят вина. Те, тепърва ще осъзнаят в какво са сгрешили. Болното ни общество, също е отговорно, заради "затварянето " на очите от органите на реда при пласирането на дрога.

цитирай
16. mrazekoff - Прочетох с интерес
22.04.2020 11:15
целия пост. Много интересни примери има в него. Тези примери са показателни за ролята на обществото за изграждане на реда в една държава. Преди години и азд имах възможност да пътувам от време на време из Западна Европа /на фолклорни фестивали/. Срещал съм се с реда в страните в които сме посещавали. Правило ми е впечатление, че цигани музиканти от нашия оркестър в тези посещения пазеха безупречна чистота - там на Запад, а щом се върнеха тук, си връщаха навиците да хвърлят боклуци по улиците. Предполагам, че и въпросния младеж, след като е ходил на Запад също се е съобразявал с правилата наложени там.
Явно при нас законите липсват, или са толкова калпави /като тези, които ги създават/, че не могат да променят поне малко навиците на народа ни. Ето например този за глоба от 5 000 лева !!!!!???? Е, сега вече е променен но ... отново безсмислен.
За възпитанието на тези мамини синчета не ми се говори. Те не са от вчера - те са от преди десетки години - 40 - 50 - 60. Спомнете си филма "Вчера".
Един пример от далечната 1987 година. Турне в Египет. Танцовия ни състав гостуваше за няколко часа в българското посолство в Кайро. Мина известно време и в салона в който бяхме се втурнаха деца - синчета и дъщери на тези от посолството. Липса на всякакво възпитание - започнаха да се борят и търкалят по мокета в залата и да правят щуротии, без някой да им направи забележка. Да те бяха от класата на "богопомазаните" и за тях правила не съществуваха. Наби ми се този спомен сега, когато стана въпрос за възпитанието.
Всички говорим, че трябва да има ясни правила и излежда, че трябва /колкото и грозно да звучи/ да поканим хора от тези страни в които има ред да се създадат такива правила и при нас. Така, както при важни футболни мачове се канят съдии от чужбина - безпристрастни.
цитирай
17. bven - Изглежда като нареден пъзел тази злополука.
22.04.2020 11:44
В безлюдно кръстовище, без нормалните задръствания, изведнъж кола се врязва в друга със скорост, при ускорение 13g. Космонавтите да кажат как го понасят на тренировки.
Интересно стана, когато се разбра, че бащата на другия пътник, депутат, не знам името как беше, настоявал преди 4 месеца Нинова да одобрят с групата предложение за промяна в закона. По-точно, дрогираните шофьори да не носят отговорност при авария?!
За какво говорим!
Май случаят с двете кметици и подкупа бледнее пред новата захапка по пътищата, всеки втори българин е участник в движението по пътищата - шофьор или пешеходец!
Дано въскресим мисленето и добродетелите си!
Поздрави и слънчев ден, Иване!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравея, Ати!
22.04.2020 12:05
Напълно съм съгласен с написаното от тебе!
Всички имат вина- на първо място майката, обществото и липсата на гражданско общество о у нас-след това!
Защото видях коментари, опитващи се да оневинят преялият с труда на другите? По навик- да измекярят нещо в бедата! Измекярството у нас е станало професия?
Вместо да скочат с другите и да ревнат- Стига! Много ви стана!
Е, сега въздухът за някои ще е повече Този, отнетият на Милен Цветков ще е техен! Да се задушат ,дано!

Всичко най- добро ти желая!
Бъди здрава!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
22.04.2020 12:40
16. mrazekoff - Прочетох с интерес
11:15
целия пост. Много интересни примери има в него. Тези примери са показателни за ролята на обществото за изграждане на реда в една държава. Преди години и азд имах възможност да пътувам от време на време из Западна Европа /на фолклорни фестивали/. Срещал съм се с реда в страните в които сме посещавали. Правило ми е впечатление, че цигани музиканти от нашия оркестър в тези посещения пазеха безупречна чистота - там на Запад, а щом се върнеха тук, си връщаха навиците да хвърлят боклуци по улиците. Предполагам, че и въпросния младеж, след като е ходил на Запад също се е съобразявал с правилата наложени там.
Явно при нас законите липсват, или са толкова калпави /като тези, които ги създават/, че не могат да променят поне малко навиците на народа ни. Ето например този за глоба от 5 000 лева !!!!!???? Е, сега вече е променен но ... отново безсмислен.
За възпитанието на тези мамини синчета не ми се говори. Те не са от вчера - те са от преди десетки години - 40 - 50 - 60. Спомнете си филма "Вчера".
Един пример от далечната 1987 година. Турне в Египет. Танцовия ни състав гостуваше за няколко часа в българското посолство в Кайро. Вина известно време и в салона в който бяхве се втурнаха деца - синчета и дъщери на тези от посолството. Липса на всякакво възпитание - започнаха да се порят и търкалят по мокета в залата и да правят щуротии, без някой да им направи забележка. Да те бяха от класата на "богопомазаните" и за тях правила не съществуваха. Наби ми се този спомен сега, когато стана въпрос за възпитанието.
Всички говорим, че трябва да има ясни правила и излежда, че трябва /колкото и грозно да звучи/ да поканим хора от тези страни в които има ред да създадат такива правила и при нас. Така, като приш важни футболни мачове се канят съдии от чужбина - безпристрастни.

Така е, скача се според тоягата! Там всеки си знае мястото Редникът не очаква генералът да му козирува!?
При нас има, както беше казал точно Кройф, организиран хаос!
Да, риба се лови в мътни води!
Ходил си по света, видял си, как са организирани нещата! Е и там има бедни и богати, но няма го този див капитализъм Няма я и хишническата диващина!
Тя и тук е избуяла, в блога, да не влизам в подробности, но ми е добре позната
Спомням си, при първото ни излизане на запад, във Виена, екскурзоводка ни беше Българка, живееща там.На възраст около 35 години Мъжът й бил секретар, втори или трети в посолството Останах с впечатление ,че не знае езикът, поне добре, което ме изненада? Както и да е ,може и да греша, но друго не ме изненада. Че е връзкар Синче на активни борци!
Съпругата му знаеше Виена и историята й като на роден град Езикът перфектно Може би му е била преводачка?
На прощалната вечеря присъства и той Седна на нашата маса с жена си И преди това виждах номера му, но го направи и на масата Където щяха да сервират вечерята му. Вдигна двата крака и ги кръстоса на нея? Искаше да покаже на аборигените Българи, че е американец ли? Жена му му хвърли убийствен поглед и той бързо ги свали Сигурно е видяла и нащата реакция
Така е, като се прескачат стъпала, фалът е неизбежен!

Хубав ден, приятелю!
Бъди здрав!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, Таня!
22.04.2020 13:07
17. bven - Изглежда като нареден пъзел тази злополука.
11:44
В безлюдно кръстовище, без нормалните задръствания, изведнъж кола се врязва в друга със скорост, при ускорение 13g. Космонавтите да кажат как го понасят на тренировки.
Интересно стана, когато се разбра, че бащата на другия пътник, депутат, не знам името как беше, настоявал преди 4 месеца Нинова да одобрят с групата предложение за промяна в закона. По-точно, дрогираните шофьори да не носят отговорност при авария?!
За какво говорим!
Май случаят с двете кметици и подкупа бледнее пред новата захапка по пътищата, всеки втори българин е участник в движението по пътищата - шофьор или пешеходец!
Дано въскресим мисленето и добродетелите си!
Поздрави и слънчев ден, Иване!

Да, гледах записа и всичко беше много добре подредено, като нагласено едва ли не, като постановка!?
Не съм привърженик на конспирации, смятам ,че нещата са както в теорията на вероятностите, по закона на случая!
Но тримата пътници с шофьора в нея ,не са случайни Те са, както отбелязваш, от каймака на обществото, неговата висша класа? Класата на назначените по знаен и незнаен път капиталисти, поне за такива се имат!? Нали капиталът, натрупван с десетилетия у нас , е в тях!
Синчето на Лъчо Мозъка- жалка картинка в интервюто днес по новините и дъщеричка на прокурор? Вероятно за обща употреба от двамата!?
Не можа да даде смислен отговор нищо не си спомнял? Но с тази , налегнала го амнезия не забравил да си духне на петите? Вместо нещо да направи, да се притече на помощ! Чудех се? Челен сблъсък за тяхната кола, на тях нищо им няма, а Цветков е целият натрошен? Да ербека ги спасил! Колко ли екстри има тази кола, сигурно закупена с европейски пари по точно с наши пари!
Та подозирам нещо, във връзка с бягството. Едва ли убиецът се е друсал сам? Тях проверили ли са за стимуланти?
Затвор трябва да се иска за употребяващите наркотици и особено за разпространителите им, най - вече на тези в училищата, не освобождаване от вина, затова, че са употребили наркотици!?
Що за идиотия?И точно Лъчо Мозъка е настоявал за това Защо ли?
Директен затвор! Там да се друсат, колкото си искат!
Чудя се, бил студент в Германия/ какво ли не правят парите/, там как не са го усетили?

Хубав ден , Таня!
Бъди здрава!
цитирай
21. tonsun - Когато Истината се казва в прав т...
22.04.2020 13:21
Когато Истината се казва в прав текст, това не е плюене по Род и Родина.
Това е опит, да се стресне по някакъв начин "целокупното българско човечество" и да се вземе в ръце. Защото криворазбрани, демократични ценности водят до такива резултати.
Слободията никога не е била Свобода!
Ролята на Семейството и Възпитанието от семейството /и обществото/, бяха завряни в трета глуха. Семейството бе детронирано и обявено за отживелица... Възпитанието?!?! То бе наречено "свободно" и бе оставено в ръцете на самите деца... Не трябва да се стресират, не бива да се наказват, не бива да им се правят забележки, не бива да им се пишат двойки, не бива да повтарят, не бива,не бива, не бива...А какво бива?!? Даааааа ...Да правят каквото си искат. Така ще се развиват най-добре. Не! Така се научават на безотговорност, само да получават и да искат..все повече и повече.
Добродетелите! Това пък какво беше?!?
Cool не означава да си внимателен, отзивчив, добронамерен, трудолюбив, разбиращ, великодушен, търпелив, милосърден, човеколюбив..... Това са отживелици... Бабини-деветини!
Колкото си по-намаан, изрисуван, демонстриращ непукизъм и неспазване на правилата ... толкова си по-вървежен. Дай да се натокаме, надрусаме, да се „фотнем“ колко сме разкрепостени, да „сгазим“ всички правила и да покажем на „моруците“, че Светът е наш, а „дъртите плашила с техните правила и морални ценности да вървят на майната си в дупките, от които са изпълзели....“
А когато „О@@@@т пейзажа“ с поредната си простотия и младите и „дъртите“ започват да си блъскат главите и да се питат... Къде сгрешихме?!?
Ами.... Сгрешихме! Всички дружно! Защото и млади, и стари все още не можем да разберем, че Свобода без Правила няма.... Има само Хаос!
А Хаоса убива!




цитирай
22. leonleonovpom2 - Поздравления, Тони!
22.04.2020 13:28
tonsun написа:
Когато Истината се казва в прав текст, това не е плюене по Род и Родина.
Това е опит, да се стресне по някакъв начин "целокупното българско човечество" и да се вземе в ръце. Защото криворазбрани, демократични ценности водят до такива резултати.
Слободията никога не е била Свобода!
Ролята на Семейството и Възпитанието от семейството /и обществото/, бяха завряни в трета глуха. Семейството бе детронирано и обявено за отживелица... Възпитанието?!?! То бе наречено "свободно" и бе оставено в ръцете на самите деца... Не трябва да се стресират, не бива да се наказват, не бива да им се правят забележки, не бива да им се пишат двойки, не бива да повтарят, не бива,не бива, не бива...А какво бива?!? Даааааа ...Да правят каквото си искат. Така ще се развиват най-добре. Не! Така се научават на безотговорност, само да получават и да искат..все повече и повече.
Добродетелите! Това пък какво беше?!?
Cool не означава да си внимателен, отзивчив, добронамерен, трудолюбив, разбиращ, великодушен, търпелив, милосърден, човеколюбив..... Това са отживелици... Бабини-деветини!
Колкото си по-намаан, изрисуван, демонстриращ непукизъм и неспазване на правилата ... толкова си по-вървежен. Дай да се натокаме, надрусаме, да се „фотнем“ колко сме разкрепостени, да „сгазим“ всички правила и да покажем на „моруците“, че Светът е наш, а „дъртите плашила с техните правила и морални ценности да вървят на майната си в дупките, от които са изпълзели....“
А когато „О@@@@т пейзажа“ с поредната си простотия и младите и „дъртите“ започват да си блъскат главите и да се питат... Къде сгрешихме?!?
Ами.... Сгрешихме! Всички дружно! Защото и млади, и стари все още не можем да разберем, че Свобода без Правила няма.... Има само Хаос!
А Хаоса убива!






Чудесно си написал нещо, което аз се чудех ,как по- деликатно да обясня?
С трите маймунки- ни чул, ни видял, ни разбрал!
Да се правим на такива, за да не се излагаме
И после, кой е виновен?
Благодаря ти, прекрасен анализ, няма какво да добавя!

Хубав ден, Тони!

Бъди здрав!
цитирай
23. bojo12345 - Трима известни журналисти за има-няма две години?
22.04.2020 13:53
Забравихме убитата спортистка в Русе , от пак дрогиран 40кг мургавелко юнак,
забравяме и починалия в линейката чаровен проф.Юлиан Вучков,
след 3 дни няма да говорим и за Милен с нежното излъчване: "Хората да не се плашат!" Май това беше истинското послание!?

НЕ СЕ ПЛАШЕТЕ, ХОРА!
/важи само за хора, не-хората не ги лови/
цитирай
24. tonsun - Благодаря, leonleonovpom2! Но ...
22.04.2020 14:09
Благодаря, leonleonovpom2!
Но коментарът ми е една много тъжна равносметка. Защото в положението на Милен се оказаха много и обикновени хора, които нямаха известността му. Но споделиха нелепият му край. Дано сега неговият случай не сподели правосъдието им и даде възможност за въздаване на справедливост и за другите.
цитирай
25. zzz65 - Да зададем следни въпроси. Кой д...
22.04.2020 14:24
Да зададем следни въпроси.
Кой допуснал с европари да се купи колата?
Не ли корупчия копуването на колата??
Каква печалбата за държавата похарчване за кпла европари?
Едва ли Гешев разрови толкова дълбоко??
цитирай
26. nedovolen - К23
22.04.2020 15:16
Проф. Юлиан Вучков, Господ да го прости, не е умрял от естествена смърт, за разлика от Емил Елмазов (+), създателя на резерват Билкария.
Има по света много самоубити вестители. Общото, че не са съгласни с Новия световен ред.
:)))
цитирай
27. leonleonovpom2 - Здравей, Божидаре!
22.04.2020 16:57
23. bojo12345 - Трима известни журналисти за има-няма две години?
13:53
Забравихме убитата спортистка в Русе , от пак дрогиран 40кг мургавелко юнак,
забравяме и починалия в линейката чаровен проф.Юлиан Вучков,
след 3 дни няма да говорим и за Милен с нежното излъчване: "Хората да не се плашат!" Май това беше истинското послание!?

НЕ СЕ ПЛАШЕТЕ, ХОРА!
/важи само за хора, не-хората не ги лови/

Така е, всяко чудо - за три дни!

Не мога за забравя един друг случай- в зората на демокрацията?
Една цистерна-вагон от гара Дружба се откачила и поела по наклона Двама зам директори посред нощ организирали преследването и " залавнето" й,
разправяше една колежка и се възхищаваше от героизма им!
Не бях особено възторжен Попита ме- не вярвам ли?
Не, вярвах ,но допълних ,че има някакъв интерес в тази работа, така ми се струва!? Бил съм Тома Неверни
На другия ден ,гледаше ме особено и попита откъде съм знаел?
Горивото в цистерната било тяхно!?
Казах и ,че е неволно, нищо не съм знаел. Напомняше ми бягането по ЖП линията за бягането на Бай Ганньо след килимчето!
Та такъв е и съвременният герой Гони с колата героизма си!

Хубава вечер, Божидаре!
цитирай
28. leonleonovpom2 - Здравей, Приятелю!
22.04.2020 17:06
zzz65 написа:
Да зададем следни въпроси.
Кой допуснал с европари да се купи колата?
Не ли корупчия копуването на колата??
Каква печалбата за държавата похарчване за кпла европари?
Едва ли Гешев разрови толкова дълбоко??


Да, системата за раздаване на европари е корумпирана Тези ,които раздават парите определят правилата и бъркат в кацата с меда!?
Както на времето в народното Събрание се набутаха маса прависти И вместо да оправят нещата в държавата , оправиха себе си Превърнаха правото в златна мина И делата да не се печелят, а да се купуват?
Преди Девети, адвокат за делото взимал предварително половината пари Другата половина- като спечели делото! Ако не го спечели- връщал и първата половина
Сега ,първата му работа е, да вземе парите за делото! Втората - да забрави за делото Като загуби- Ами ,какво да правим, така стана?
Корупцията е основен бранш в.....икономиката! Сив!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
29. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
22.04.2020 17:12
nedovolen написа:
Проф. Юлиан Вучков, Господ да го прости, не е умрял от естествена смърт, за разлика от Емил Елмазов (+), създателя на резерват Билкария.
Има по света много самоубити вестители. Общото, че не са съгласни с Новия световен ред.
:)))


Това не е новост с несъгласните, приятелю!
В древна Елада ги изселвали за десет години или изпивали като Сократ чашата с отрова! Несъгласните
В Рим изготвяли списък и всеки ,който ги видел някъде, можел да ги убие?
На това явно в днешни времена не може да се разчита и има изменения!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
30. batogo - !!!:))) Поздравления, Иване!
22.04.2020 18:29
Добре си описал, как стоят нещата в цивилизования, възпитан и културен свят но, за съжаление, това на нашенци не им пречи постоянно да оплюват същият този облагороден свят и да възхваляват собствените си недостатъци и простащина като пример за подражание. Та, това ни е основното наследство от соца и протежетата му в сегашно време. :)
Спокойна вечер, приятелю!
цитирай
31. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
22.04.2020 19:14
30. batogo - !!!:))) Поздравления, Иване!
18:29
Добре си описал, как стоят нещата в цивилизования, възпитан и културен свят но, за съжаление, това на нашенци не им пречи постоянно да оплюват същият този облагороден свят и да възхваляват собствените си недостатъци и простащина като пример за подражание. Та, това ни е основното наследство от соца и протежетата му в сегашно време. :)
Спокойна вечер, приятелю!

Благодаря ти, приятелю!
Парвенющината не е от днес! Тя се приспособява към всякакви условия, за да преживее!
Нека си живее, но лошото при нея е, че се опитва ,често пъти успешно, да дава тон!?
А той е ужасно фалшив!

Хубава вечер, приятелю!
Бъди здрав!
цитирай
32. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
22.04.2020 19:49
30. batogo - !!!:))) Поздравления, Иване!
18:29
Добре си описал, как стоят нещата в цивилизования, възпитан и културен свят но, за съжаление, това на нашенци не им пречи постоянно да оплюват същият този облагороден свят и да възхваляват собствените си недостатъци и простащина като пример за подражание. Та, това ни е основното наследство от соца и протежетата му в сегашно време. :)
Спокойна вечер, приятелю!

Благодаря ти, приятелю!
Парвенющината не е от днес! Тя се приспособява към всякакви условия, за да преживее!
Нека си живее, но лошото при нея е, че се опитва ,често пъти успешно, да дава тон!?
А той е ужасно фалшив!

Хубава вечер, приятелю!
Бъди здрав!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9137930
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102598
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031