Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2020 23:57 - Четиво с продължение- относно инсинуациите
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 3998 Коментари: 22 Гласове:
26

Последна промяна: 08.06.2020 11:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Героят на предишният постинг умора няма!
След няколко дневни размишления е написал четири реда- пак по мой адрес?
Много мило, че се радвам на такова внимание от негова страна!

Няколко пъти цитира ,че съм голям учен? Когато се е налагало,съм посочвал ,че се занимавам с наука ,но че съм учен , още повече ГОЛЯМ, в прав текст никъде не съм го казвал? Добре, като подлага под съмнение научните ми постижения-статии, внедрявания, докторат, с отзиви за направеното в него от къде ли не, да му задам първия въпрос:

ВЪПРОС ПЪРВИ
Това ,че разбираш от наука не подлежи на коментар!  Какви научни постижения имаш?Какво полезно си направил , защитил, внедрил И къде?Дай списък на научни публикации, ако са повече от една В преса, в научни списания!

С чистата наука дотук!

Относно цитирания списък за хора, които  са казали нещо похвално  за нас ,посочил съм ,че ползвам данни от Интернет и не е моя работа да проверявам даден професор,  съществува или не , уважаеми ? Къде си проверил въпросния професор има ли го или не? Ако е в Английската академия на науките, докажи го! Френските президенти и те ли не съществуват? Ако е така, дай доказателства! Другото си е злонамерено заяждане Аз не се пиша специалист по тропари,в никакъв случай , а цитирам ,какво други са казали в тропар или тропарха, както е написано!
Затова не смятам   да задавам  въпрос в тази област!
Освен един, кардинален:
ВЪПРОС ВТОРИ

Какво толкова те дразни в написаното, какво другите казват за нас? Аз не фигурирам в заглавието! Нещата са похвални!  Какво, че не са похвални или ,че не съм цитирал тебе? Това ли е дразнещото?

И заключително За заниманията ми в областта на историята
Не водя счетоводство на публикациите си извън блога, но на историческа тематика са поне тридесет В печата, в научни списания
Освен това имам студия, в която много неща са публикувани за пръв път Имам ласкави отзиви за нея, хората, разбиращите, я ценят Цитират ме, също!
А история на Рим, сега да поискам, мога да напиша някаква статия, без справки  Нещо, което ти не можеш и с много справки, сигурен съм!
Опровергай ме, нямам нищо против Но с нещо твое, не справка Твой поглед върху темата И да не е като падането на Константинопол и заслугите на османлиите за поставянето на основите на капитализма в Европа?
Истината е обратна Те са попречили на нас,  ние да поставим основите му, защото сме били насочени към него С този  подранил при нас Ренесанс!
Следва:

 ВЪПРОС ТРЕТИ
Какви публикации извън блога имаш на историческа тематика? Кога, къде, колко Ако са повече от две, приложи списъче

Да, много са у нас тези, които разбират работата на други, много повече от тях Но без да я вършат?

Убедих се ,че и ти си един от много разбиращигте На това ,което правя! Във всички области Това ,че така мислиш, не подлежи на никакво оспорване!

Но само едно нещо ме смущава Мен са ме търсили от десетки места, предлагапи са ми да остана там, ва работа, пращали са благодарствени писма!  При такъв авторитет като тебе,  как така, поне  веднъж , не се засякохме, като конкуренти? Как веднъж не ме върнаха с думите, че ти си им оправил проблема?И аз съм ненужен, с извинения!
Толкова по-знаещ и разбиращ си от мен!

А за историята напиши веднъж поне, нещо качествено, твое !Дори само твое да е, да те оценя аз !Честно, ако струва, ще кажа колко ! Нищо или много!
Но имам предчувствието ,че ще е Второ ПАДАНЕ НА КОНСТАНТИНОПОЛ  !
Оповергай ме, ако можеш!
А, не приемам като научна статия, кои професори не са професори и кои не професори- са професори?
Това е работа за други хора, не за пишещи научни публикации!



Гласувай:
29


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Извинявам се за грешки и сливания ...
08.06.2020 00:02
Извинявам се за грешки и сливания Курсурът ми прави номера и, за да ги поправя се налага да препиша цял абзац, понякога
цитирай
2. leonleonovpom2 - Този път сериозно!
08.06.2020 00:20
Ако и този път подминеш въпросите или отговориш незадоволително, каквото и ще злонамерено нещо, написано по мой адрес от тебе отсега нататък ,ше приемам с насмешка!
Като пореден твой пасквил!
Аз тук не пиша за колегия от БАН , а за хора , интересуващи се от история, какъвто съм и аз!
Ти , ако пишеш за БАН, моля, дай ги Това искам!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Пустоле,
08.06.2020 07:08
Пустоле, ти си предпоследния, на когото ще направя някакъв отчет! Защото си скаран с общочовешките категории Точно ти си този, който обикаля блоговете ,като селска мастия На мастии отчет не давам
Казал съм ти, като нямаш работа ,върши си я другаде!
Ноли си върл антикомунист Как си се сдушил със синчето на върл комунист?
Какво ли питам, като ,че ли не знам на кого си слугувал цял живот!

Хайде, търпението ми към тебе се изчерпа!! Нищо повече нямам за обсъждане с тебе!
Ватан!

П.П.- Информация давам на добронамерени хора На злобни и недобронамерени- не!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Българската история накратко author image Максим Генчев
08.06.2020 09:21
🇧🇬 По-късно ГОЛЕМИЯТ АНГЛИЙСКИ ИСТОРИК ПРОФ. НОРМАН ДЕЙСВИ ПОТВЪРЖДАВА И ДОКАЗВА С РЕДИЦА ФАКТИ, ЧЕ….
“Българите са най-старата нация в Европа и създатели на цивилизацията на Стария континент. Негови са думите: „Когато България е била държава, Европа е ходила права под масата“!

Има ли или не такъв английски професор!?
цитирай
5. germantiger - ...
08.06.2020 13:09
Да ме прощаваш, но норман дейвис е казал/написал голяма глупост, по-неприятното е че е лъжа или неистина

това детайл към коментара ти извън темата за рустамчо, който постоянно се заниамва с теб, там е ясно кой - кой е

маса други нормандейвисовци са казали и написали маса повече за елини, римляни, германци и други... ако започнем да си цитираме "лъжебългарското" за миг ще избледнее
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Митак!
08.06.2020 13:28
Той има явно предвид тъмните векове, от шести до девети, след падането на Рим Когато в Европа е имало реално три Държави!От които, с тогавашното им име , е запазена само България! От тази гледна точка е коректен!

Хубав ден, Митак!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Отново неразбрал!
08.06.2020 17:31
10:13 -
10:06 - rustam
10:04 -


Очакваше се, от многознаещия , да даде подробна информация за научната и ненаучната си дейност?
Да и се даде поле за изява!Да и се направи реклама!
Вместо това, той слага минуси Това добре го знаем, умее го!

Но, всуе, напразно!
Отчел се е с минус? Само!
Лош регламент! Да губи от драгоценното си време, вместо да копира от разни енциклопедии данни за паднето на Константинопол,, да слага минуси, негово Блогово Височество?!
цитирай
8. germantiger - тогава да
08.06.2020 20:16
лично аз не съм чел норман дейвис и с пояснението от теб нещата си идват на мястото
цитирай
9. leonleonovpom2 - Здравей отново, Митак!
08.06.2020 20:52
Радвам се ,че приемаш обяснението!
Имам " История на света" от световно известни френски автори и от английски също съм ползвал
И двете си имат своите плюсове- различни
Но в някои отношения английската ми харесва повече! Френската е аналитична, английската е по- детаилна!

Хубава вечер!
цитирай
10. zaw12929 - Статиите ми заемаха в различни в...
08.06.2020 21:20
Статиите ми заемаха в различни вестници първи места- емоциите ми надделяваха над бюрокрацията. Заствах на страната на закона- но с горчевина констатичам, че у нас патентното право остана неразбрано, дане от администрацията, която нарече един годишен предварителен данък ПАТЕНТЕН.
Най важната собственост е интелектиалната, за съжаление българските фирми имат под 1% такава и затова сме най бедни и наи болни
Темата е много дълга , само ще спомена в какво се превърна българската индустрияПРИДАТЪК на чужди, големи производители- те продават коли, ние правим ключалките, капаци или... някоя вилка.... Срамно е
Зърно, слънчоглед дава земеделието- а защо не го продаваме като олио, като продукти от брашно.
Българската наука има разработки- но .. бизнеса не ги внедрява
Иначе се оказахме "инициативни" в политиката- старите демокрации отиват на избори с 2- 5 партии, а ние стигаме и до 70. Много желаещи да управляват, нищо че са КАЛИНКИ!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
08.06.2020 22:39
Сбъркано е всичко у нас!
Щом министър казва ,че няма притеснения-ако нещо липсва у нас у нас, ще го внесе
Да, решение е наистина Но внасяме всичко- от боб, леща, лук ,чесън, домати ,картофи-, които преди сме изнасяли- до какво ли не друго!Всичко Развиваме чужди икономики!?
Да, некомпетентни хора влизат във властта С цел да я консумират за лична изгода! И просто да са начело? Нищо не се е променило, от времето на Иречек още, който е забелязал този наш манталитет Във властта да се избутват некадърници- калинки и те да са водещи
Няма как да се преуспее в такава схема на управление
Или друга крайност- дървен философ, задай му само тема и слушай Ако си нямаш работа И звезди ще ти свали от небето, ако попиташ, може ли?! Много е лесно!
Но никаква полезна работа не е в състояние да свърши и никога не е вършил Но е компетентен за другите, какво и как трябва да вършат!

Хубава вечер!
цитирай
12. nedovolen - Доброто образование е като хуба...
09.06.2020 08:16
Доброто образование е като хубавото бельо. Приятно е да го носиш, но не и да го показваш пред всички.
Виц и не съвсем.
:)))
цитирай
13. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
09.06.2020 08:44
nedovolen написа:
Доброто образование е като хубавото бельо. Приятно е да го носиш, но не и да го показваш пред всички.
Виц и не съвсем.
:)))



Да, това е вярно!
Но в случая целта е друга!
Не може да изискваш от другите това, което ти самият не притежаваш И да се присмиваш?
Първо, покажи ,че можеш и то - повече и след това търси грешки на другите!
Всеки греши, повече или по- малко Само непогрешимият, Бог може да съди!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Марк Антоний или Марк Аврелий?
09.06.2020 16:22
Ето мой коментар в постинг на Барин, посветен на Цезар, от същата дата , под номер !" 1. l. leonleonovpom2 - Здравей, Адаш!
25.05 22:44
Поздравления за постинга, посветен на Цезар!
Относно образа му върху монетите, преди него се е практикувало на лицевата им страна да се отречатват образите на двамата консули-избирани за една година Брут със сигурност има монети с образа си, струва ми се ,че и Сула има преди него!?
Той е и писател Походът в Галия е описан от него. Имах книгата му на латински, но някой ми я " потурчи", за съжаление!
Атентатът, свързаният с убийството му, писал съм го и другаде, е подозрителен Има съмнения ,че си го е организирал сам? Има логика Преди тръгването му за сената го предупреждават , че му се гласи атентат Но той се усмихва и не реагира Без охрана отива в сената За сам, невъоръжен човек, да се изредят няколко десетки души да го намушкат!? Марк Антоний пряко не участва, закъснява? Но при идването ,като му казват какво е станало, той влиза в залата, вижда мъртвия Цезар и излиза, без нищо да каже?Най-малко би трябвало да нареди да арестуват убийците! Очаква се той да е наследник!
Но, оказва се ,че е посочен 19 годишния Август, тогава Октавиан
Цезар обича славата, всякаква! Усмихва се при триумфите ,когато ,вървящ начело на войската ,зад него легионерите предупреждават римляните да се пазят от плешивеца пред тях Защото е мъж на всяка жена и жена на всеки мъж!
В тази връзка ,започнал да се изпуска , неконтролирано Ами ако се случи на заседание на сената?
И конспиративната теория,за самоорганизирания атентат Да умре, но като герой!
Не твърдя ,че е 100% истина, но версията е правдоподобна!Наистина, умира като герой!
Каквато и да е истината, какъвто и да е като човек, останал е в историята !Положил е основите на имперския Рим, който 500 години изгражда съвременната Европейска цивилизация Така ,че и днес се усеща къде е бил и къде- не Англия- Шотландия-Хадриановата стена е границата им сега! Рейн- левия бряг е бил на Рим, десният,владеели са го ,но са се оттеглили Самите германци твърдят-учени имам предвид ,че и днес има разлика в германците от двата бряга
Ето и извадка от цитата, Аврелий или Антоний е ?


" 1. leonleonovpom2 - Здравей, Адаш!
25.05 22:44
Поздравления за постинга, посветен на Цезар!
Относно образа му върху монетите, преди него се е практикувало на лицевата им страна да се отречатват образите на двамата консули-избирани за една година Брут със сигурност има монети с образа си, струва ми се ,че и Сула има преди него!?
Той е и писател Походът в Галия е описан от него. Имах книгата му на латински, но някой ми я " потурчи", за съжаление!
Атентатът, свързаният с убийството му, писал съм го и другаде, е подозрителен Има съмнения ,че си го е организирал сам? Има логика Преди тръгването му за сената го предупреждават , че му се гласи атентат Но той се усмихва и не реагира Без охрана отива в сената За сам, невъоръжен човек, да се изредят няколко десетки души да го намушкат!? Марк Антоний пряко не участва, закъснява? Но при идването ,като му казват какво е станало, той влиза в залата, вижда мъртвия Цезар и излиза, без нищо да каже?Най-малко би трябвало да нареди да арестуват убийците! Очаква се той да е наследник!
Но, оказва се ,че е посочен 19 годишния Август, тогава Октавиан



Ето извадката за Марк Антоний или Аврелий?

"Марк Антоний пряко не участва, закъснява? Но при идването ,като му казват какво е станало, той влиза в залата, вижда мъртвия Цезар и излиза, без нищо да каже?Най-малко би трябвало да нареди да арестуват убийците! Очаква се той да е наследник!
Но, оказва се ,че е посочен 19 годишния Август, ...."
цитирай
15. leonleonovpom2 - Нямам нужда от покана!
09.06.2020 21:40
20:33 - rustam
18:37 - k......

Чакам отговор на въпросите!
Ето началото на коментара ми при Барин на 25- ти миналия месец! :

eonleonovpom2 - Здравей, Адаш!
25.05 22:44
Поздравления за постинга, посветен на Цезар!

А ето и въпросният цитат за Марк Антоний:

"Марк Антоний пряко не участва, закъснява? Но при идването ,като му казват какво е станало, той влиза в залата, вижда мъртвия Цезар и излиза, без нищо да каже?Най-малко би трябвало да нареди да арестуват убийците! Очаква се, той да е наследник!.....

Писал съм много за Марк Аврелий и за "сина" му , а за Марк Антоний, много малко И някой път, в бързината, не е изключено механично да заменя след името Марк Антоний с Аврелий! Но това не е от незнаене , което е просто смешно, ако някой си го мисли!?Ако преписвам отнякъде, това също няма как да се случи!

Отговорите, отговорите!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Гредайки заглавията и малкото текст под тях...
10.06.2020 07:17
Виждам от какъв голям Еркюл/ Херкулес/ Поаро/ Празов/, се е лишила родната полиция!?
Гонейки го , по минеаполски , от редиците си!

Какво да се прави, светът е малък!
цитирай
17. nkf - Това с превземането на Цариград /не ...
10.06.2020 14:24
Това с превземането на Цариград /не Константинипол/ от османците и началото на капитализма е много интересна теза. Подозирам обаче, че ако Макс Вебер би могъл да я чуе, щеше да си изскубе брадата, а Ернст Трьолч би се отчаял.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Мартине!
10.06.2020 23:08
14:24 - Това с превземането на Цариград /не ...
от: nkf За постинг: Четиво с продължение- относно инсинуациите
Това с превземането на Цариград /не Константинипол/ от османците и началото на капитализма е много интересна теза. Подозирам обаче, че ако Макс Вебер би могъл да я чуе, щеше да си изскубе брадата, а Ернст Трьолч би се отчаял.

Да съгласен съм със забележката ти, но така е формулирал заглавието авторът
Уникални са писанията му там
И те са илюстрация за това ,че човек не трябва да е педант относво грешките на другите, защото не е застрахован и той самият от грешки, при това фрапиращи!


Хората са наясно с възможностите на османлиите да инициират капитализма , да поставят началото му! Казали са го- Европа трябва да е благодарна на Българите ,че с с цената на много жертви, на поражения върху уникалната им култура са удържали няколко века османлиите далече от Европа!Никой не вярва, че те могат да бъдат носители на никакъв прогрес!
Той реагира по същия начин и за изказвания на значими личностти за нас При положение,че обявих, че ги давам така, както са записани, без редакция Е, как ще редактирам например изказване на френски президент?
Не знам, османофил ли е, вече се съмнявам?
Впрочем, от комунист всичко може да се очаква,на всичко е способен!

Лека нощ!
цитирай
19. nkf - Ами, Иване, не мога изобщо да се с...
12.06.2020 15:21
Ами, Иване, не мога изобщо да се съглася с начина ти на интерпретиране на историята и обуславящите я факти. Първо, какво значи, че ние сме удържали османлиите "Далеч от Европа"? България на кой континент се намира, моля? Османлиите са стъпили в Европа в момента, в който са прекосили Босфора. Призовавам те за прецизност, точност и концентрираност на ИЗКАЗА. Не може, недопустимо е да се говори ей-така "една гаща плява", особено, ако човек има претенции да е носител на научна титла.. Това не е критика, а приятелски съвет, но как ще го възприемеш, зависи от собственото ти ниво на съзнание. За пораженията върху българската култура, конкретно от османлиите, няма да отварям дума, защото темата е твърде голяма за един или два коментара. Само ще кажа, че османлиите нямат отношение към културната деструкция на Българите. Приказките в обратната посока са безоснователни и се продуцират от разни лаладжии, псевдоисторици, заемащи "патриотични" пози, като пукналия Божо-вампира-Димитров, той и верен партиен другар, верен до гроб на москва, доносник и завършен мръсник и лъжец. Целенасочен, постоянни удари върху българската култура и още по-страшно - върху българската памет и съзнание имат не османците, а ПРАВОСЛАВНАТА ГРЪЦКА ЦЪРКВА! Повтарям - ПРАВОСЛАВНАТА ГРЪЦКА ЦЪРКВА. В по-общ план ГЪРЦИЗМЪТ е нанесъл най-страшните и жестоки удари по Българското във всеки един аспект. Уникалната ни култура е била ударена с приемането на цариградския символ на вярата и в последствие на гръцката версия на християнството. Аз бих добавил - и въобще с приемането на християнството. От това по-голямо поражение на културата ни ако има - здраве му кажи. Православното християнство, което значи гръцка сакрализирана идеология - е сярна киселина за Българския дух и от историята е достатъчно добре видно, колко пъти сме брали гайлето на тази религия. Аз казвам, че много добре е станало, че османците са унищожили поне донякъде това мръсно гнездо на гърцизма Цариград. Сега, колкото до капитализма.
цитирай
20. nkf - Виждам от изказването ти, че темата ...
12.06.2020 15:24
Виждам от изказването ти, че темата не ти е добре позната и затова няма да я продължавам. Извини ме, но не виждам смисъл от дискусия по темата, след като употребяваш в едно изречение думи като "османци, иницииране, капитализъм" и после говориш за "носители на прогрес". Прощавай, това са лозунги!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Мартине!
12.06.2020 16:08
Това е от постинга ,какво другите казват за нас
Имах проблеми с публикуването му, затова го разделих На третия път мина
Тази част беше включена в коментар , какво казват италиански учени за нас
Ето го и цитата:
"-проф Санте Грачоти- Основна заслуга на Българите е, че задържаха за няколко века турците, далече от сърцето на Европа! Те платиха прескъпо с кръвта си, с вярата си, със свободата си, и с упадъка на брилянтната им култура по това време"
Така е, реално погледнато Не са можели спокойно и за дълго османлиите , да се отделят от нашите земи!

За гърците съм съгласен, че те са унищожители, съзнателни на културата ни Но го правят с благословията на османлиите И това е дело на Мехмед Втори След като превзема Цариград, дава три дни право на войските си да грабят ,но без да палят и да рушат На третия ден привиква оцелелите от патриаршията На банкет в " Света София" Оцелелите, преимуществено гърци , идват със страх Очакват ликвидация, но при неидване, тя е сигурна
Наистина им дава банкет Казва ,че остава само патриаршията в Цариград, другите църки/ и нашата между тях/ се закриват Всичко продължава по старому, само " Света София" става негова собственост
Да, турците не се бъркат в църковните ни дела, турски войник не стъпва в църква, това го правят само башибозуците Е, има изклчения , например в Троянския манастир, но те наистина са изключения И обикновено това им държи влага за дълги години!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Виждам от изказването ти, че темата ...
12.06.2020 17:04
nkf написа:
Виждам от изказването ти, че темата не ти е добре позната и затова няма да я продължавам. Извини ме, но не виждам смисъл от дискусия по темата, след като употребяваш в едно изречение думи като "османци, иницииране, капитализъм" и после говориш за "носители на прогрес". Прощавай, това са лозунги!


Е, иницииране съм употребил, защото в неговия постинг се твърдеше, турци е късно понятие, затова казвам османлии, че турците са поставили началото на капитализма? Демек, инициирали са го! Моята реплика беше ,че напротив, попречили са на нас, дълги векове преди това носители ва прогреса в района, на развитието ни И са ни върнали векове назад!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9138910
Постинги: 1349
Коментари: 29651
Гласове: 102601
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031