Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2017 23:35 - Разочарование
Автор: neninceto Категория: Хоби   
Прочетен: 516 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Знам че блогът ми е за други цели създаден но все пак казах,че в него ще пиша и за рецепти.До сега не съм го правила и това е първата ми такава рецензия,и все пак искам да изкажа раьочарованието което изпитах тази сутрин когато реших да си отворя 22карата кроасан. За моя угромна жалост като дете това бяха любимите ми кроасани. До преди четири-пет години си ги копувах и имаха все още вкуса който аз помнех от детството си. Днес обаче когато реших да си отворя такъв кроасан и го опитах разбрах че повече няма да намеря вкуса който помня,а именно вкуса на течен шоколад който е вътре в кроасана,вкуса на сладко ама наистина сладко тесто от което те заболават зъбите,но все пак продължаваш да ядеш от кроасана просто защото е вкусен. Първото ми разочарование дойде от вкуса на тестото. Което беше ужасно на вкус сухо и едва ли не не става за ядене самоче това не е най-лошото.А факта,че пълнежът в самия кроасан не е течен шоколад,а шоколадов крем който даже не е окусен



Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: neninceto
Категория: Хоби
Прочетен: 10089
Постинги: 10
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031