Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2018 18:17 - Любов ще срещнеш в полунощ
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 1858 Коментари: 7 Гласове:
12

Последна промяна: 27.01.2018 23:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

image






                                       Когато дните са безкрайно дълги
                                       и нощите ти толкова самотни,
                                       тогава Живота поставя ти вериги -
                                       от този миг сте вече беззащитни...

                                       Всеки плаче понякога от болка
                                       когато всичко е несправедливо,
                                       но спасението не търси в бутилка,
                                       любимия не гледай горделиво.
                                         
                                       Когато денят ти е черен като нощ
                                       вдигни глава и продължи напред,
                                       любов ще срещнеш в полунощ -
                                       тя идва с прекрасни мигове безчет. 




 



Тагове:   нощи,   самотни,


Гласувай:
12



1. vesever - Ха така, Краси, и ти правиш магии за ...
23.01.2018 18:52
Ха така, Краси, и ти правиш магии за Любов :)
Накрая прозвуча като заклинание.
Дай Боже повече да са заклинанията за Любов и Добрини!
цитирай
2. krassko - Не само звучи като магия, Весе...
23.01.2018 18:56
Това е магичаско послание...
цитирай
3. vesever - Хареса ми! И аз вярвам, че имаме ...
23.01.2018 19:49
Хареса ми!
И аз вярвам, че имаме сили за такива магии, стига човек да е уверен в тези си сили.
И сега се сещам за друго заклинание: Нека Силата да бъде с теб :)
цитирай
4. krassko - Понякога с магията стават и други неща
23.01.2018 20:32
Което не е желателно.
Всеки може да направи поне една малка магия,
но има позволени и непозволени неща.
Има и много силни магии и за да се развали такава магия
трябват едновременно усилията на трима магьосника.
цитирай
5. troia - Здравей, Краско!
23.01.2018 21:38
Интересно стихотворение. На мен ми звучи малко зловещо и тази любов в полунощ да настръхнеш, а момичето е като простреляно...:) Може би нощта не е толкова страшна и в нея има и хубави неща.
Хареса ми. Обичам да чета нестандартни творби и които провокират.:)
цитирай
6. troia - Сонет от Шекспир
24.01.2018 10:36
Насън те гледам с гаснещи очи.

Със буден поглед търся, не намирам.

Но мрака в него грее от лъчи,

когато нощем аз във теб се взирам.

Щом сянката ти пръска тоя мрак

и той за мене, слепия, редее,

то как чудесно нежния ти зрак

при пълна светлина ще ни огрее.

Щастлив ще бъда в този светъл ден,

когато видя наяве и живо

лика ти, който всяка нощ над мен

светлее в тъмнината колебливо.

Денят без теб е като нощ за мен.

И ти нощта превръщаш в ярък ден.

Определено готическите стиховете са вълнуващи, но се оказа, че са малко. И аз не мога да измисля нищо.Ще ми е приятно ако напишеш и нещо друго мрачно.:)
Поздрави, Краско!
цитирай
7. vesever - Да, мисля, че зависи от това какво ...
24.01.2018 11:14
Да, мисля, че зависи от това какво влага магьосникът - дали добра или лоша енергия...
В моята къща се смята, че е направена зла магия, на предишната собственичка, която е починала скоропостижно от рак, без никой да разбере как е станало...
И сега аз чистя лошата магия и я заменям с добра.
Вярвам, че доброто е по-силно, колкото и понякога злото да изглежда страшно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2208395
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031