Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2011 21:08 - Понякога поглеждам към небето...
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 17834 Коментари: 28 Гласове:
26

Последна промяна: 16.09.2012 16:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Понякога поглеждам към небето...

Небето е безумно синьо...


НЕБЕТО е безумно синьо,

полето празнично звъни,

там моята душа ще мине

към неизвестни далнини.

Ще пръска времето забрава

над позлатените вълни

и моята душа ще плава

към неизвестни далнини.

А щом блянът на дух унесен

безбрежна есен осени,

тя ще издъхне като песен

над разлюлените вълни.

Николай Лилиев

 image

 

Мъгли покриха небесата...

Мъгли покриха небесата,

дъжд не спира толкоз дни;

без слънчице мъртвей земята

под денонощни мрачини.


Ала и слънце нека има,

топлик ще има ли желан?

Ох, късно, късно... вече зима

готви белия саван.

Пейо Яворов

 image

Облаци

Като платна в небето разлюлени,

като размътени до дъно океани,

със грохот от ударени вълни

се носят облаци страхотни над простора.


Небесните прозрачни глъбини

останаха зад тях дълбоко скрити -

заляха ги, забулиха вълните,

а тъмните им сенки разпилени

върху земята, сбират се в една

проникваща, прояждаща тъма

и леят черна влага...

Над тях, раздвижено,

небето бяга.

Мълчи светът потиснат. А отгоре

друг свят ечи, бушува и говори.

О, аз не съм сама, не съм една -

че там, над мен, зад черната стена,

докосва ме и вече ме пронизва

надвесения свят

и тъй близо е, близо...


Дора Габе

 image

Между листата...

Между листата на дърветата —

парче небе.

Отворена врата

към Бог знай само накъде.

Подир очите си летя

натам, към друго битие.

Все още тук е мойта плът —

един одушевен робот,

заклещен във съдба-хомот.

Но някой път!

Но някой път...


Надежда Захариева

 image

Понякога поглеждам ...

Понякога поглеждам към небето
и ме пронизва болка, че живея,
забравям всичко и ми става светло,
и съм готова с него да се слея.

Дъхът ми спира. Само светлината
прониква ме с безкрайната си щедрост.
Не се издигам, долу, на земята,
стоя си и се чувствам много ведра.

обнадеждена като при молитва,
но без да моля, без дори да искам.
Душата ми съвсем сама полита
и я докосва необятна истина.

И всеки път небето е различно,
ала не иска нищичко от мене,
макар че съм готова на колене
да падна, да зова и да обичам.
Тоня Трайкова image

Natalia Gutman performs Schumann cello concerto pt. 1

http://www.youtube.com/watch?v=4VFDbfMu1J8&feature=youtu.be

Natalia Gutman performs Schumann cello concerto, part 2

http://www.youtube.com/watch?v=Y2OB0HqNJdQ&feature=youtu.be

Schumann cello concerto part1 - P. Fournier

http://www.youtube.com/watch?v=a8OPzwnLFCc&feature=youtu.be

 Schumann cello concerto part2 - P. Fournier

http://www.youtube.com/watch?v=-93qGIf8LwA&feature=youtu.be

Schumann cello concerto part3 - P. Fournier

http://www.youtube.com/watch?v=mg7lI-rTY-Q&feature=youtu.be

image

Благодаря на basel !

Надникнете:

http://basel.blog.bg/muzika/2011/12/07/cello-concerto-in-a-minor-robert-schumann.863012

 













Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Благодаря
07.12.2011 21:30
за споделените красиви стихове!
Светла вечер, Ати! :)
цитирай
2. tota - за споделените красиви стихове...
07.12.2011 21:38
mt46 написа:
за споделените красиви стихове!
Светла вечер, Ати! :)


Марине, хубаво е, че надничаш в тези странички, посветени на творците, оставили следа чрез стиховете си. И не само те!
Светла да е и твоята вечер!!
цитирай
3. alexs - "Небето е безумно синьо. . . ...
07.12.2011 22:33
"Небето е безумно синьо..."
Поздрави Хубава вечер Ати ! И утре сутрин светло синя!
цитирай
4. tota - "Небето е безумно синьо. . . ...
07.12.2011 22:41
alexs написа:
"Небето е безумно синьо..."
Поздрави Хубава вечер Ати ! И утре сутрин светло синя!


Благодаря, Алекс! Моят татко изпращаше деня и срещаше утрото с благодарност за това, че денят е изживян, а новият дочакан.
Хубаво е, когато в очите се огледа светло синята сутрин!!
И на теб - хубава вечер и светъл ден утре!!
цитирай
5. megg - Небето
07.12.2011 22:47
Над нас, в нас, ... И ние - боязливост и копнеж. Копнеж! ...
С благодарност за прекрасните стихотворения, мила Ати!
С пожелания за нежна вечер!
цитирай
6. tota - Над нас, в нас, . . . И ние - боязливост ...
07.12.2011 22:55
megg написа:
Над нас, в нас, ... И ние - боязливост и копнеж. Копнеж! ...
С благодарност за прекрасните стихотворения, мила Ати!
С пожелания за нежна вечер!


Мила, Мег! Можем да се страхуваме от необятното, да не се изгубим... мисълта е тази, която ни води с надеждата за доброто и красивото!!

Нежна вечер!
цитирай
7. magnoliya - Ех,
07.12.2011 23:00
че е красиво небето, че са хубави стиховете, че са прекрасни клиповете!
Поздрави! Беше ми приятно!
цитирай
8. tota - че е красиво небето, че са хубави ...
07.12.2011 23:02
magnoliya написа:
че е красиво небето, че са хубави стиховете, че са прекрасни клиповете!
Поздрави! Беше ми приятно!


Благодаря, а твоите красиви цветя, колко ли грижи изискват сега?
Хубава вечер, Раде!
цитирай
9. ognena71 - Чудесни стихове! Поздрави и от ...
08.12.2011 01:12
Чудесни стихове!
Поздрави и от мен.
цитирай
10. tota - Чудесни стихове! Поздрави и от ...
08.12.2011 06:33
ognena71 написа:
Чудесни стихове!
Поздрави и от мен.


Добро утро, Веси! Творците, творците на тях дължим докосването до красотата!! Интересно е как всеки е доловил простора?
Хубав ден!!
цитирай
11. vahisht - Стихове....
08.12.2011 06:53
дълбоки като небето....
С нещо ми припомни за ето тази песен....приемете я като поздрав:
http://www.youtube.com/watch?v=og8xVlvrSwQ&feature=related

Поздрави!
цитирай
12. martiniki - поздрави, Ати
08.12.2011 08:18
Аз също се оглеждам в небето, вярвам, че човек отразява околното ( тълкувам с позитив ницшеанската мисъл- Гледаш ли в бездната дълго и тя ще се вгледа в теб...небето също е бездна- какво по-хубаво небето да ти хвърли око;)

Слушам сега нещо много подходящо

http://www.youtube.com/watch?v=izej_xd-ESE&feature=related
цитирай
13. hristo27 - Много хубави стихотворения си из...
08.12.2011 08:18
Много хубави стихотворения си избрала.
Поздрав за успешен ден ден!
цитирай
14. tota - дълбоки като небето. . . . С нещо ми ...
08.12.2011 08:30
vahisht написа:
дълбоки като небето....
С нещо ми припомни за ето тази песен....приемете я като поздрав:
http://www.youtube.com/watch?v=og8xVlvrSwQ&feature=related

Поздрави!


Стихове, дълбоки като небето и необятни като човешката душа.
Благодаря за поздрава!
Светъл ден!
цитирай
15. tota - Аз също се оглеждам в небето, вяр...
08.12.2011 09:16
martiniki написа:
Аз също се оглеждам в небето, вярвам, че човек отразява околното ( тълкувам с позитив ницшеанската мисъл- Гледаш ли в бездната дълго и тя ще се вгледа в теб...небето също е бездна- какво по-хубаво небето да ти хвърли око;)

Слушам сега нещо много подходящо

http://www.youtube.com/watch?v=izej_xd-ESE&feature=related


Добро утро, Марти! Написах ти нещо, което не достигна до теб...Хубаво послание бе. За това пък поздрави по случай осми декември. Нека денят ти да е светъл и изпъстрен с хубави мигове!!
цитирай
16. tota - Много хубави стихотворения си и...
08.12.2011 09:17
hristo27 написа:
Много хубави стихотворения си избрала.
Поздрав за успешен ден ден!


Христо, те са подбирани за приятели, за това са хубави!!
Светъл ден!
цитирай
17. martiniki - Ати, как не достигна до мен, къде е?
08.12.2011 09:30
напиши ми го отново
цитирай
18. sande - Честит студентски празник!
08.12.2011 09:48
Тези, които работят със младото поколение и специално със студентите са щастливи хора, защото около тях витае духът на младостта, на положителната зареждаща емоция и енергия.

А днешната презентация на вълнуващи стихове от голями български поети, заедно с картините и докосващата нежните струни на сърцето музика е достойно за този празник на младостта и надеждата.

Сърдечни поздрави!
цитирай
19. tota - напиши ми го отново Марти, в ...
08.12.2011 09:51
martiniki написа:
напиши ми го отново


Марти, в момента на изпращането нямаше достатъчна скорост и после след централното рестартиране се изгуби. Бях ти написала нещо много хубаво от таз сутрешното ми поглеждане към небето...
Поглеждането към небето е взор отвъд него в безкрая... и в картините, които рисува с облаците и лъчите, с които Слънцето ги пробива...Но птиците, птиците те му вдъхват живот...Те разкриват и тайните му...
цитирай
20. tota - Тези, които работят със младото ...
08.12.2011 09:57
sande написа:
Тези, които работят със младото поколение и специално със студентите са щастливи хора, защото около тях витае духът на младостта, на положителната зареждаща емоция и енергия.

А днешната презентация на вълнуващи стихове от големи български поети, заедно с картините и докосващата нежните струни на сърцето музика е достойно за този празник на младостта и надеждата.

Сърдечни поздрави!


Благодаря за споделеното и отправените поздрави, Санде!
Честит да е днешният празник и на всички бивши студенти!
цитирай
21. martiniki - все едно си ми го пратила - тази снимка си записвах преди час;)
08.12.2011 10:02
http://poznanie-bg.com/wp-content/uploads/2011/06/ptici.jpg
цитирай
22. tota - http://poznanie-bg. com/wp-c...
08.12.2011 10:18
martiniki написа:
http://poznanie-bg.com/wp-content/uploads/2011/06/ptici.jpg


О, Марти, това е невероятен полет! Каква синхронност, каква хармония между птиците!!
Благодаря!
цитирай
23. ivankalilova - Благодаря, за чудесния миг! П...
08.12.2011 15:28
Благодаря, за чудесния миг!
Прегръщам те топло!:)))
цитирай
24. stela50 - Любими поети ... красиви стихове
08.12.2011 16:32
и картини , вълшебна музика .
Благодаря за тези мигове , Ати !
цитирай
25. megg - Честит Осми декември!
08.12.2011 17:09
Бъди щастлива , мила Ати!
Нека е хубав и пълен с радост, с удовлетворение денят ти! :)
цитирай
26. tota - Благодаря, за чудесния миг! П...
08.12.2011 17:45
ivankalilova написа:
Благодаря, за чудесния миг!
Прегръщам те топло!:)))


Мила, Ваня! Удоволствието е мое. Приятно ми е, че си тук , че надничаш в странничката със стихове на големи наши поети.

Прегръдка и от мен!
цитирай
27. tota - и картини, вълшебна музика. Бла...
08.12.2011 18:00
stela50 написа:
и картини , вълшебна музика .
Благодаря за тези мигове , Ати !


Приятно ми е, че си тук, Танечка!
Хубава вечер, мила приятелко! Поздрави у дома!
цитирай
28. tota - Бъди щастлива, мила Ати!Нека е ...
08.12.2011 18:05
megg написа:
Бъди щастлива , мила Ати!
Нека е хубав и пълен с радост, с удовлетворение денят ти! :)


Мила, Мег, благодаря за пожеланията! Нека ги отправя и към теб, все пак този ден сме празнували някога! Да допуснем, че споменът също е повод да си припомним празника и отбележим подобаващо!
Хубава, празнична вечер и в твоя дом!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12147000
Постинги: 1346
Коментари: 16857
Гласове: 70664
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031