Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2018 15:13 - последната Жена на Маестрото...
Автор: codetroina Категория: Музика   
Прочетен: 1265 Коментари: 8 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


    Жената на Карлос Кастанеда, Флоринда Доннер-Грау /1944г.. 
    или ,Уроци за Магьосници.Тя е инструктор по Тансегрити/енергетична гимнастика.
     и автор на няколко книги.

     !!!!!
    Тансегрити / не е нивото на р ДунаЯ..при  г.Русе..

Флоринда Донър от дълго време е колега и спътница в сънуването на Карлос Кастанеда, автор е на „Сънят на вещицата" и „Шабоно". Последната й книга - „Живот в сънуването: навлизане в света на магьосника", автобиографичен разказ за колебливото й, понякога неохотно и често объркващо я навлизане в заниманията със сънуването - излезе наскоро, а в Канада ще бъде на разположение на читателите през пролетта. Антрополог и магьосник, Флоринда Донър живее в Лос Анджелес, Калифорния, и в Сонора, Мексико.
  
    image




                 
           Тансегрити , Семинар в УДИНЕ,Италия  април 2018image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. codetroina - www.spiralata.net/kratce/index.php/interv-ta/524-florinda1
17.12.2018 15:19

Интервю с Флоринда Донър Грау (Живот в сънуването)

ЖИВОТ В СЪНУВАНЕТО

Александър Блеър-Евърт

АЛИКЗАНДЪР БЛЕЪР-ЕВЪРТ: В началото на книгата говорите за това как сте била въвлечена в един жив мит. Бихте ли разказали за тази митология?



ФЛОРИНДА ДОНЪР: Наистина си е жив мит. Ами, митът за нагуала е мит, обаче мит, който непрекъснато се съживява. Митът, който съществува сега, е, че има един на-гуал с неговата група хора - ученици, магьосници. Аз всъщност не съм ученичка на дон Хуан. Бях ученичка на Кастанеда, който от своя страна беше ученик на дон Хуан. Аз съм една от „Сестричките", които всъщност са от групата жени на Флоринда и тя ми даде името си. Та в този смисъл това е един жив мит. На останалите не им пука, че ги наричам вещици. За тях думата няма лош нюанс. От западна гледна точка представата за един магьосник или вещица винаги има негативен смисъл. Но тях това изобщо не ги интересува, защото за тях абстрактната същност на магьосничеството автоматично премахва всякакъв отрицателен или положителен смисъл от това понятие. На едно ниво ние сме човекоподобни маймуни, но имаме и тази друга, магическата страна. В този смисъл ние съживяваме един мит.

и така.....
четете горе, в линка..
ако ви липсва друга ..утеха/ ха ха ха
така се смее бат Гош и баби Вон..
и аз...
цитирай
2. milady - :-)))
17.12.2018 15:42
Какво да кажа от мое име...
Магията е просто Нещо..
тук няма никакво...Чудо и тайни чудерастии...
Тя е едно Нещо.. малко, просто, и винаги пред Очите ви..
подобно ..мен :-)))
и Голата Истина...
дерзайте, любими мои читатели..
ваша съм...
цитирай
3. codetroina - ее, после, що...
17.12.2018 15:46
съм лоша...
БЕЗкомпромисна съм, дори
и така..ще е докато живея..
Залога е Моето БезСмъртие и Дара на Орела...

benelina
Та аз не знам
от: benelina

Когато падне онзи трети сняг и вече сме навикнали на плъзгане,
и вече сме навикнали на лазене
Прочетен: 3079 Коментари: 0 Гласове: 1
цитирай
4. ladylady - скромно запитах наПиссана/ гледам, че се побърква от смъртнаскука
17.12.2018 15:54
- може....

15:49
ако напуснем блоКа вкупом...
Аз, Ти, баба Во, и бабиРосси, Чу..
др, не са от значение...
можем ли?
цитирай
5. blackpredator - я
17.12.2018 16:12
щом има сън има и полюции
я кажи нещо по въпроса
мноо флориндакастанично било въртенето на енергии по траектории, минаващи над ерогенни зони
било върхът!
нещо като въртенето на дупето..
цитирай
6. codetroina - блякЧУдний, слушай сега..
17.12.2018 16:18
Тези мОгии са..практично занятие..
блоКукуване..не фаща дикиш..
повече на патро Оки.)))))))

аз не съм..обаждала на админите. затова и писах снощи..
или, Гого, или Дела,или оня..мекопИшко лексъдърти..

цитирай
7. blackpredator - студено
17.12.2018 16:22
ти кой смяташ, че редовно ууаква блога
сефте
че то перманентно си мирише..
цитирай
8. codetroina - а бе не съ..пръй на мома..
17.12.2018 17:02
всички..маскари се оправдавате с..другите..
ами, ако и аз науча Помпата..
даваш ли си сметка? ноо,не ща..ще лудна съвсем.. ..
а,Гого, ме кани 3 пъти..на среща..
за да ме научи за 10 минутки..
чуваш ли, Бляк и Квак и кажи на баба си..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: codetroina
Категория: Музика
Прочетен: 426226
Постинги: 139
Коментари: 1426
Гласове: 682
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031