Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2017 23:11 - Кой е Джордж Сорос
Автор: born Категория: Политика   
Прочетен: 9290 Коментари: 26 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Есесовецът Джордж Сорос   image

Това е
Джордж Сорос.
Спомнете си това, когато следващия път финансираните от СОРОС либерали ви нарекат 

расист, фашист, нацист.

Интересен факт за милиардера, който не просто финансира куп "правозащитни" организации, но и много учебници влязоха в руските училища навремето от неговите фондации.

 Бащата на Джордж Сорос- Тивадар Сорос: Записал се доброволец в австро-унгарската армия през 1-та световна война. Попаднал в руски плен и бил отправен в лагер за военопленници в Сибир, избягал и се върнал в Будапеща. През 1923 написал повестта «Съвременните Робинзони» (еспер. Modernaj Robinzonoj). Жена му е— Ержбет Суч (Erzebet Szucz),и двама сина — Павел (Пол) и Дьёрд (Джордж). През  1944—1945 по време на депортацията на унгарските евреи активно помагал на много от тях да се скрият от преследвания с помощта на фалшиви /подправени/  документи.

 

А ето откъс от интервюто (стенограма) на Джордж Сороса, което е записал дал Стив Крофт, журналист от CBS за програмата «60 минути» през 1998  година. 
http://sweetness-light.com/archive/george-soros-on-helping-the-nazis-during-the-holocaust

Крофт: Вие сте унгарски евреин…
Сорос: Да.
К: … който е избегнал Холокоста…
С: Да.
К: …представяйки се за християнин…
С: Така е.
К: И сте видяли със собствените си очи, как много хора са били изпращани в лагерите на смъртта.
С:  Бях 14 годишен. И  мога да кажа, че това беше времето, когато се сформира  характера ми.
К: В какъв смисъл?

С: Необходимо е да се предвижда бъдещето. Необходимо е да се осъзнават и предвиждат събитията, когато те заплашва опасност. Тогава това беше колосална заплаха за беда,нещастие. Или много лично персонално усещане за беда.
К: Доколкото разбирам би се е удало да се спасите благодарение на приятел, който се е заклел, че сте му  кръстник.
С: Да, да.

К: Вие сте се  спасили, и фактически, след това сте помогали да се отнема имущество на евреи.
С: Да. Така е. Да.

К: По-моему, подобен опит би могъл да доведе много хора до психиатрическа клиника. Трудно ли ви бе да го правите?
С: Не. Съвсем  не. Вероятно, аз като дете не съм осъзнавал, с какво е свързано това. Никакви проблеми не съм имал.
К: Никакво чувство за вина?
С: Не.
К: Но примерно, «аз съм евреин, и  виждам, как хората ги отвеждат. Лесно бих могъл да се окажа на тяхното място.». Нищо подобно?
С: Но разбира се, би могло да се окаже да съм от другата страна, или да бъда един от тези, чиито неща конфискуват. Но не би имало смисъл да се разсъждава за това трябвало ли е да съм бил на техните места, защото нещата стояха като на пазара грубо казано– ако не съм бил там и разбира се не съм го правил, то тогава някой друг би го правил вместо мен и във всеки случай щеше да е същото. И това се случваше – независимо от това, бил ли съм там или не; аз съм бил просто зрител на това, как отнемаха имуществото. Така че от мен нищо не зависеше при тези конфискации. Затова и не чувствам вина.

Признанията на Джордж Сорос на видео

Предаването е базирано на интервю на Джордж Сорос в програмата "60 минути" през 1998 година. Представени са изказвания за сътрудничество с нацистите, причастност към финансови и икономически участия в краха на различните страни и мотивите за неговата дейност.

 


   ПП. Без коментар .


 



Тагове:   Сорос,


Гласувай:
17


Вълнообразно


1. born - Съдържанието на постинга изчезна фамозно !
13.01.2017 23:43
Здраве да е ! Ще намеря линка и ще го приложа. Жалко само за труда и времето за превода.
цитирай
2. born - https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=syIaNUcX8UY
13.01.2017 23:47
Това е линк към клипа, базиран на интервю със Сорос.
ПП. Напоследък нещо често започнаха да се случват загадъчни изчезвания на текстове. Не е чудно - предстоят избори.
цитирай
3. born - http://www.kramola.info/blogs/metody-genocida/esesovec-dzhordzh-soros
14.01.2017 00:07
А ето и адрес на статията
цитирай
4. getmans1 - SS-ец роден 1930г. че и унгарец и ...
14.01.2017 01:05
SS-ец роден 1930г. че и унгарец и най-вече евреин:)))
цитирай
5. getmans1 - http://www.kramola.info/vesti/novosti/bloomberg-evropeyki-massovo-beremeneyut-ot-migrantov
14.01.2017 01:12
Туй е по-интересно:)))
цитирай
6. ok3223 - Това са недоразумения ..
14.01.2017 06:25
Сорос, ако е роден 1930 год., на 10 - 14год не може да е никакъв SS-ец.
а само член на Хитлерюгенд ... хитлеровата мледежка организация.
А В НЕЯ СА ЧЛЕНУВАЛИ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО МИЛИОНИ НЕМСКИ МЛАДЕЖИ.
цитирай
7. born - Ако някой си е направил труда да прегледа материалите, за които пуснах линкове,
14.01.2017 11:11
ще му направи впечатление, че самия Сорос разказва, че по тези времена е бил 14 год. Прави впечатление липсата на всякакви морални и етнически задръжки у младия Сорос, като особено цинично звучат откровенията за експроприираните имущества на евреите. И по-точно това, че ако самият той не би бил в ролята на предател, то това би извършил някой друг и крайния резултат би бил същия. Тези откровения бяха в приложения текст - бог да го прости/текста/. Но ги има в записите, към които дадох линкове. Подобна философия показва личност без всякакви морални ценности, чието верую са парите и материалната алчност. Както и жаждата за власт.
Акцентът на материала не се състои в анализирането на Сорос като СС-фактор, а на човек без никакви общочовешки ценности. Така възприех това интервю. Дали е "партенка" не мога да гарантирам, но съдейки по дейността на Сорос и в днешни дни, има много истина в нея.
цитирай
8. born - Дали е по-интересно - не мога да преценя.
14.01.2017 11:14
getmans1 написа:
Туй е по-интересно:)))

Може би за теб ще е по-интересна и информацията, че първия в историята на човечеството бременен мъж ще ражда след 4 месеца.
цитирай
9. rosiela - А що е БОРОС?
14.01.2017 18:34
Тук аз мога да попиша!
цитирай
10. born - Пиши си в своя блог
14.01.2017 21:34
rosiela написа:
Тук аз мога да попиша!

Тук си нежелана. Аре у лево !
цитирай
11. rosiela - Айде марш!
14.01.2017 22:10
born написа:
rosiela написа:
Тук аз мога да попиша!

Тук си нежелана. Аре у лево !


Всичките ти глупости са публични и подлежат на коментар!
цитирай
12. born - Ти не коментираш,
14.01.2017 22:37
А осираш.
Тъпа патка,
Съвършена шматка !
цитирай
13. born - Тъй като съм толерантен
14.01.2017 22:41
започвам да трия коментарите на шматката през един.
От утрешния ден.
Докато влезе у пътя - у лево .
Засега както казват германците - ауфсиктирзейн.
цитирай
14. rosiela - Десесовецът Борос
15.01.2017 08:45
се хванал за Сорос!
цитирай
15. born - Сърце не ми дава да ти изтрия коментар !
15.01.2017 22:17
Просто са уникати. По глупост. Като цялостното ти творчество. Приеми искрените ми съжаления. И се лекувай. Твой Борос.
цитирай
16. born - В помощ на поетите - съвършената ...
15.01.2017 22:18
В помощ на поетите - съвършената рима : Росица - овчица.
цитирай
17. rosiela - Стегнало те е копитото!
16.01.2017 14:36
born написа:
В помощ на поетите - съвършената рима : Росица - овчица.



Препъва, препъва!
цитирай
18. born - Вече съм напълно убеден, че по отношение на пуетичното творчество съм далеч напред
16.01.2017 16:41
пред овчица росица. Най-малко в римуването ! И в ритъма разбира се, тъй като овцата няма чувство за ритъм и мера.
цитирай
19. rosiela - Какво самочувствие
16.01.2017 17:53
born написа:
пред овчица росица. Най-малко в римуването ! И в ритъма разбира се, тъй като овцата няма чувство за ритъм и мера.



на бивола Бо-о-о-о!
цитирай
20. rosiela - Бо-о-о-о-о,
16.01.2017 17:54
за друго не ставаш, освен за биволизми!
цитирай
21. born - Омръзна ми, да знаеш
16.01.2017 18:54
Изглежда че поради напреднала възраст съвсем си се вдетенила. Какво да ти отговоря-аз не съм дете и подобни глупости мога само да ги приемам като пълно изкрейзване и възвръщане към невинното ти детство на амеба . Вероятно от тази диагноза може да се възприема и абсолютната ти глупост, чийто крайни резултати се явяват напъните. Като запек. Иначе за мен е забавно да общувам по този начин - обичам и се забавлявам със селските идиоти. И идиотки. Еймен.
цитирай
22. rosiela - А ти не ми омръзваш!
16.01.2017 20:20
Бо-о-о-о, всеки път си различно прост!
цитирай
23. born - Старая се да се доближа максимално до твоето ниво
16.01.2017 22:22
за да можеш да разбираш адекватно с елементарното си умствено съдържание. Бозичка ли има в ненапълно кухата главица на Росица ?
ПП. Страхотна рима : Росица - куха главица !
цитирай
24. rosiela - Бо-о-о-о-о,
17.01.2017 00:12
born написа:
за да можеш да разбираш адекватно с елементарното си умствено съдържание. Бозичка ли има в ненапълно кухата главица на Росица ?
ПП. Страхотна рима : Росица - куха главица !



сто живота да живееш, не можеш ме стигна, комплимент ще ти направя, ако те приравня със себе си. Бо е като дървено сабо, а Росица - голяма умница.
цитирай
25. born - По- скоро би следвало да се изразиш така:
17.01.2017 00:44
Бо е каквото и да е то, а Роска - вонливо лайно.
ПП. Не ти ли писна да се тарлачкаш из собствените си изпражнения ?
Дотук беше: нататък трия, самотнице.
цитирай
26. rosiela - Нещастник си ти,
17.01.2017 10:51
защото тук само може да изразиш простотиите си, явно у дома не те бръснат за слива, ако имаш жена изобщо.
цитирай
27. born - Последното ми мина покрай ушите и реших да не го приема като предизвикателство
17.01.2017 15:07
да продължа да ти уйдисвам на глупотевините. Ама но паТаран, амиге. Мирувай веке. Седи си на гъзиняка и напиши още некое бездарно пруизвидение във възхвала на глупостта си.
цитирай
28. rosiela - Има едно бездарно мънисто, аз бих казала "камъче",
17.01.2017 17:58
born написа:
да продължа да ти уйдисвам на глупотевините. Ама но паТаран, амиге. Мирувай веке. Седи си на гъзиняка и напиши още некое бездарно пруизвидение във възхвала на глупостта си.


я се оваляйте във водката!
цитирай
29. born - Винаги съм отбелязвал и съветвал, че не е женска работа да пиеш алкохол.
17.01.2017 19:28
Ама кой да слуша батко ? Резилът си е резил.
цитирай
30. rosiela - Аз не пия, Бочко!
17.01.2017 21:29
born написа:
Ама кой да слуша батко ? Резилът си е резил.


Стил ми е от години. Само отбелязвам пияниците.
Искаш да си интересно прост като Чукчата, ама не ставаш. Той е по интересно паве!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4598718
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031