Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
22.04.2018 16:07 - ЗА БЪЛГАРОФИЛСТВОТО И ЧУЖДОФИЛСТВОТО
Автор: kordon Категория: Политика   
Прочетен: 2461 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 22.04.2018 16:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ЗА БЪЛГАРОФИЛСТВОТО И ЧУЖДОФИЛСТВОТО

Автор: Виктор Кордон

 

Аз обичам България, но не защото е най-голямата, най-силната и най-богатата от всички страни по света, а защото е моята Родина, в която съм се родил, израснал и оформил като личност. По същия начин обичам майка си, не защото е най-красивата, най-умната и най-способната от всички майки, а защото ме е родила, отгледала и възпитала. Обичам майка си и Родината си, защото сме една кръв и един дух!

 

Любовта към майката и родината не се нуждае от рационално основание, защото няма нищо по-естествено от това да обичаш жената, която те е родила, и страната, в която си се появил на белия свят. Затова българофилството за българина трябва да е природно обусловено, закономерно, вродено и генетично заложено; то няма нужда от причини, поводи, мотиви, аргументи и обяснения, както обичта към майката няма нужда от законови регламенти, доводи и оправдания.

 

Всеки нормален човек знае, че обичта към родната майка и към родината е толкова силна, че ние сме готови да се жертваме за тях и да ги защитим, дори ако грешат и дори ако са престъпили нормите. Защото ако не ги защитим ние, най-близките им – кръв от кръвта им и плът от плътта им – то кой ще го направи тогава? И никой няма право да ни съди, че сме постъпили по този начин, тъй като да защитиш родината и майка си е най-естественото нещо на този свят, за което не са необходими доказателства и целесъобразни съображения.

 

Но затова пък да обичаш друга държава, т.е. чужда родина, е като да обичаш чужда майка. Да, ние можем да уважаваме чуждите майки и родини, но да ги обичаме е противоестествено и извратено и противоречи на природните закономерности. Ето защо всяко филство извън българофилството е ненормално и перверзно и вреди на страната и народа ни. Ако обичаш чужда родина, както обичаш своята (което е абсурдно само по себе си), означава, че ти си готов да извършиш за нея същото, което би извършил и за родината си, следователно би я защитил по същия начин. Но ако интересите на твоята родина се сблъскат с интересите на другата родина, която също обичаш, как би постъпил тогава? Чии интереси ще защитиш, на страната на коя от обичаните от теб родини ще застанеш? Нима чуждофилите смятат, че обичта има степени, т.е. може да обичаш и двете родини, но едната по-малко от другата? Това показва, че чуждофилството е абсурдно, порочно и покварено по природа и единственият път, към който води, е предателството!

 

И така, аз обичам България и тази моя обич не се нуждае от пледоарии и адвокатстване, защото в природата на всеки човек е заложено да изпитва обич към родината си. Затова всяка българска загуба ме натъжава, а всяка българска победа ме радва. Затова и всичко, което е добро за България, е добро и за мен!




Гласувай:
7


Вълнообразно


1. germantiger - ...
23.04.2018 09:59
Съмнявам се в думите ти, че обичаш родината в случая България.

Добре помня как преди години във вибокс7 отговори на Антон Рачев когато те "занима" с българския национализъм.

Разбира се, допускам и да обичаш България, а "онова" да е било инцидент?!

Що иде реч до мен аз обичам Германия над и повече от всичко.

България бих поставил на второ място, но към България по-скоро изпитвам тъга, жалост, съжаление или евентуално съчувствие - любов не!
цитирай
2. kordon - до germantiger
25.04.2018 20:38
Аз не помня как точно съм постъпил в конкретния случай, който цитираш, но помня, че Антон Рачев страдаше от един твърде посредствен псевдо национализъм, избиващ в гротескни форми. Вероятно това ме е провокирало да му отговоря по съответстващ на поведението му начин.

Но иначе имаш право да се съмняваш в обичта ми към България, т.е. в моя патриотизъм, най-малкото защото тези неща не се доказват с думи. Или както казва Тургенев в „Навечерието”: „Патриот може да се назове само този, който е загинал за родината си”.
цитирай
3. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга, Викторе! По-точно не може да се каже, затова те цитирам с уважение!
27.04.2018 10:55
"Любовта към майката и родината не се нуждае от рационално основание, защото няма нищо по-естествено от това да обичаш жената, която те е родила, и страната, в която си се появил на белия свят. Затова българофилството за българина трябва да е природно обусловено, закономерно, вродено и генетично заложено; то няма нужда от причини, поводи, мотиви, аргументи и обяснения, както обичта към майката няма нужда от законови регламенти, доводи и оправдания... И така, аз обичам България и тази моя обич не се нуждае от пледоарии и адвокатстване, защото в природата на всеки човек е заложено да изпитва обич към родината си. Затова всяка българска загуба ме натъжава, а всяка българска победа ме радва. Затова и всичко, което е добро за България, е добро и за мен! "
цитирай
4. kordon - до batogo
27.04.2018 19:01
Благодаря ти, приятелю!
Бъди здрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kordon
Категория: Политика
Прочетен: 4843945
Постинги: 467
Коментари: 2759
Гласове: 2285