Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2019 21:27 - Спортни спомени по Коледа от юношеските и младежките години
Автор: leonleonovpom2 Категория: Спорт   
Прочетен: 2893 Коментари: 23 Гласове:
30

Последна промяна: 26.12.2019 20:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Налазиха ме тези спомени по Коледа? Сигурно има причина, но неизвестна за мен

                                                                  ВОЛЕЙБОЛ 

Не бяхме най- добрите , но стигнахме до финал на гимназиално първенство, при това, в десети клас, което беше равносилно на градско!
Волейбол играех като спомагателен спорт- за гъвкавост, пъргавина и отскок!
Не бях капитан на отбора . Но във финалния мач ми вървеше във всичко Кой знае защо, противникът  ме набеляза като "дупка"?  Сервисите им  бяха насочени към мен в началото Посрещах ги без грешка и докато се усетят, поведохме в резултата... Имаше въртене тогава на итрачите! Без грешка бях в блокадите и в забиванията на мрежата, даже победната точка дойде от ефектно мое забиване! Но силата ми беше в сервисите През целия мач не им намериха противодействие!На другия ден, при награждаването, капитанът прояви моментно колебание и повикаха мен, да получа наградата! Тогава той се обади, че аз не съм капитан Но награждаващият го апострофира- с думите, че знае това, но аз съм им спечелил мача!

                                                                     БАСКЕТБОЛ

Итраех го по същата причина, както и волейбола Даже пюбимото  ми занимание беше да вкарвам с крак топката в коша! да не говорим за фаловете, които изпълнявах с баскетболна топка Обичах да организирам играта, но това го правех, когато трябваше да изненадаме по- силен противник!  В един такъв мач обаче се усетиха, че грешат в атаките срещу мен Започнаха да покриват тези, на които трябва да подам И в един момент, в центъра на игрището, когато  трябваше да подам, видях ,че няма на кого. Всички са покрити Трябваше да се отърва от топката, така ,че да не попадне в чужд  играч! Най лесното беше , да я изкарам в тъч ! Но веднага можеха да организират атака!  Без много да му мисля, хвърлих я към коша, с цел да излезе в аут И се обърнах, да заема позиция в нашето поле- Чу се продължително- Ауууу...
Хвърлих поглед назад Топката се въртеше в ринга. Но от центробежната сила изскочи и падна в полето....
Иначе любимият ми номер беше с тупане на топката да подмина коша и метър два след него встрани ,  с рязко обръщане, с помощта на таблото,  да вкарам топката в него!  Беше отработено, рядко пропусках

                                                                          ФУТБОЛ

Тук спомените са многобройни, та се чудя кой да отбера!
Нащи елитни футболисти, чуждестранни елитни - също, ме определяха като техничар И като правя равносметка ,наистина бях такъв.  Можех да намеря с пас партньор така, че да му остане само да я вкара във вратата с крак или с глава...
Не мога да забравя местната звезда Чилибонов, светла му памет, как ми правеше знак с две ръце  към краката, да му подам!  Но аз забих топката във вратата, без вратарят дори да реагира!  И Чилибонов , как наведен ,с двете  ръце,  сочещи към краката му, дълго време гледаше ту мен, ту вратата?  Не можещ да проумее, как съм го направил? Впрочем отговорът беше прост.  Вратарят следеше него, мислеше ,че ще му подам . Не смяташе ,че ще шутирам.  Беше забравил, че имам силен и точен удар
Или дуспата, която изпълних на вратаря на юношеския отбор. Казах му в кой ъгъл ще бия и не го излъгах. Той застана с разперени ръце  и разтворени крака в центъра на вратата и не мръдна оттам, не реагира! 
След доста години го питах, спомня ли си за тази дуспа
Разбира се, потвърди веднага . На въпроса ,защо не е реагирал,  отговори, че е сметнал, че го подвеждам . Казал съм десния ъгъл, той да се хвърли там, а аз да търкулна топката в центъра на вратата!?
Да, знаеше ,че правя и това,! Но без нищо да кажа на вратаря
Та ми обясни философията си в случая - Как се спасява моя дуспа?  Никой нищо няма да му каже, ако допусне гол Но да го направя за асмях, той да се хвърли в десния ъгъл, а аз да вкарам в центъра, за такъв гол и досега ще го подиграват ! Затова не се е хвърлил в посочения ъгъл!
И много други примери  има, например,  как се надскачах с висок вратар за висока топка, заедно със съотборник, как почти достигнах топката в ръцете му, а при  връщането на земята попаднах  с две ръце на раменете на съотборника!
Направо го туширах! Аз също паднах на тревата  , , но по леко !  Извинявах му се, а той умираше от смях, как съм то тръшнал!?

Спомени, незабравими!



Гласувай:
32


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Нелегален страхливец слага пос...
25.12.2019 22:49
Нелегален страхливец слага минуси в постинга!
Страх, да не го изтипосам Ей, мръсотията и на Коледа не го оставя!
Не подхожда да е мъж и , ако наистина е такъв, е сбъркан!
цитирай
2. zahariada - Здравей, приятелю!
25.12.2019 23:02
Честита Коледа!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Захари!
25.12.2019 23:06
2. zahariada - Здравей, приятелю!
23:02
Честита Коледа!

Честита Коледа и на тебе приятелю!

Честита Коледа на всички истински хора в блога!
цитирай
4. bojo12345 - Честити празници на всички и от мен!
26.12.2019 09:15
А за сведение, минусите са знак за особено внимание:))))
цитирай
5. schumpov - Светли празници сладкодумнико. ...
26.12.2019 09:19
Светли празници сладкодумнико. Пред камината по Коледа спомените идват и се разказва за чудесата на чудаците, та да се чудят младоците.
цитирай
6. kvg55 - leonleonovpom2,
26.12.2019 09:28
Ака нямаш спомени, защо си живял?
цитирай
7. katan - Светли и благословени празници, Иване!
26.12.2019 12:33
Върна и мен в ученическите години:).
Мен вкъщи много ме пазеха да не се ударя, да не настина и все такива.
В училище обаче играехме на "народна" (топка), баскет(бол) и хандбал.
Там би беше стихията.
На народна почти винаги оставах сама от отбора. Ударът ми беше не много силен, но много точен и другите се страхуваха да не ги докосна:).
На хандбал винаги бях на вратата.
Усещах къде ще е удара и винаги хващах топката, но имаше едно момиче, което наскоро беше дошло от с.КовачОвица.
Беше много висока и силна.
Силата й изпитах на вратата. Хванах топката, но паднах заедно с нея и дълго не можех да стана. Беше ми "изкарала" въздуха.
Наложи се да извикат бай Петко - фелдшера на училището...
А на баскета бях страхотен забивач. Почти винаги вкарвах кош, въпреки "габаритите" :) ми...
Футбол не съм играла:), но и до сега съм ЗАПАЛЯКО запален!
Имах невероятен мерник!
Така беше и оръжията на военното.
А по-късно на "ТТ" и "Макаров" слагах в малкия си джоб действащи офицери ...

Весели празници, приятелю!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Честита Коледа, Божидаре!
26.12.2019 14:33
4. bojo12345 - Честити празници на всички и от мен!
09:15
А за сведение, минусите са знак за особено внимание:))))
..............................................................................

Да, съгласен съм!

Признак на особено внимание и бих добавил- признание, са тези минуси!
Иначе, ако е само едно нехаресване-минава , заминава и толкова!

Весела Коледа и щастлива Нова Година!
цитирай
9. tonsun - leonleonovpom2! Честито Рожде...
26.12.2019 14:35
leonleonovpom2! Честито Рождество! (hi)
Добро настроение и благоденствие за семейството и дома ти!
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
26.12.2019 14:36
schumpov написа:
Светли празници сладкодумнико. Пред камината по Коледа спомените идват и се разказва за чудесата на чудаците, та да се чудят младоците.


Картинно обяснение на постинга с придошлите спомени, трогнат съм и съм ти благодарен за него!

Весела Коледа и Щастлива Нова Година!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
26.12.2019 14:38
kvg55 написа:
Ака нямаш спомени, защо си живял?


Логичен въпрос, изискваш сериозен отговор!

Шастлива Коледа и Весела Нова Година!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Катя!
26.12.2019 15:07
katan написа:
Върна и мен в ученическите години:).
Мен вкъщи много ме пазеха да не се ударя, да не настина и все такива.
В училище обаче играехме на "народна" (топка), баскет(бол) и хандбал.
Там би беше стихията.
На народна почти винаги оставах сама от отбора. Ударът ми беше не много силен, но много точен и другите се страхуваха да не ги докосна:).
На хандбал винаги бях на вратата.
Усещах къде ще е удара и винаги хващах топката, но имаше едно момиче, което наскоро беше дошло от с.КовачОвица.
Беше много висока и силна.
Силата й изпитах на вратата. Хванах топката, но паднах заедно с нея и дълго не можех да стана. Беше ми "изкарала" въздуха.
Наложи се да извикат бай Петко - фелдшера на училището...
А на баскета бях страхотен забивач. Почти винаги вкарвах кош, въпреки "габаритите" :) ми...
Футбол не съм играла:), но и до сега съм ЗАПАЛЯКО запален!
Имах невероятен мерник!
Така беше и оръжията на военното.
А по-късно на "ТТ" и "Макаров" слагах в малкия си джоб действащи офицери ...

Весели празници, приятелю!


Хубав Коледен подарък ми правиш с посещението си, Катя! С коментара- също!
Спортна натура си била! За стрелбата ти , не се учудвам, защото в гимназията имаше момиче, което стреляше по- точно от мен!?
Въпреки ,че в казармата ме наградиха за стрелбата Три от три точни попадения по бягаща мишена на автоматична стреба , а на единична -един в десятката и един близо до кръга й Така мислех аз Но капитанът се заинати Каза ,че е видял ,че и третият е в мишената Аз, доволен , си тръгнах, но той заповеднически ме върна Показа ми, къде е третият В рамките на втория, леко встрани от очертанията му, затова не го видяхме! Аз продължавах да не вярвам, казах ,че е от друг изстрел Капитанът побесня-всички предишни са маркирани, които са в целта, луд ли съм?
Да, народната топка беше на мода, в малките класове играехме в махалата момчета и момичета С нея израстнахме И в нея имаше момиче, връстничка, по - добра от мен


Весели празници на тебе и на семейството ти , Катя!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Честита и на тебе, приятелю!
26.12.2019 15:09
tonsun написа:
leonleonovpom2! Честито Рождество! (hi)
Добро настроение и благоденствие за семейството и дома ти!


Весела Коледа на тебе и на твоето семейство, щакглива Нова Година!
цитирай
14. donchevav - Бил си наистина спортна натура! ...
26.12.2019 16:53
Бил си наистина спортна натура! Запазил си хубави спомени за участия, за постижения - страхотно! Както казвахме някога - многостранно развита личност! А аз, да си призная, не си падах по спорта. От учебните предмети не обичах само физическото възпитание и трудовото обучение. Предпочитах да чета книжки, да пея, да рисувам. Вместо по спортни секции ходех по кръжоци - момичешки му работи,:))) Може би родителите ми е трябвало да ме понатиснат да запиша някакъв спорт, но не са си го позволявали никога - в случая за жалост.
Честита Коледа, Лео! Здраве, щастие, благоденствие на тебе и твоите близки! Весели празници!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Честита Коледа, Венета!
26.12.2019 20:41
donchevav написа:
Бил си наистина спортна натура! Запазил си хубави спомени за участия, за постижения - страхотно! Както казвахме някога - многостранно развита личност! А аз, да си призная, не си падах по спорта. От учебните предмети не обичах само физическото възпитание и трудовото обучение. Предпочитах да чета книжки, да пея, да рисувам. Вместо по спортни секции ходех по кръжоци - момичешки му работи,:))) Може би родителите ми е трябвало да ме понатиснат да запиша някакъв спорт, но не са си го позволявали никога - в случая за жалост.
Честита Коледа, Лео! Здраве, щастие, благоденствие на тебе и твоите близки! Весели празници!


Благодаря ти за посещението и за хубавите пожелания в коментара! Приемам ги като коледен подарък!
Приятелите ми бяха запалени по спорта Аз предпочитах солниците Те също опитаха, но не им хареса. За беля, започнаха да ги разрушават!? И аз се прехвърлих на игрището Там бързо наваксах изоставането Оказа се ,че съм роден за колективните спортове-удаваше ми се всичко в тях
Спортът ме научи на много неща, направи ме борец, да не се предавам пред трудностите, да обмислям и да решавам Бързо! Това ме спаси и при пожара, в който сам се изгасих Спасението ми беше въпрос на секунди и зависеше само от мен И го постигнах! Не изпаднах в паника! Не допуснах грешка!

Весела Коледа Венета, на тебе и на твоите най-близки хора и щастлива Нова Година!
цитирай
16. barin - Здрравей, Адаш. И ти си имал спортни ...
27.12.2019 06:48
Здрравей, Адаш. И ти си имал спортни успехи. Аз наскоро писах за моите. Пробвал си различни спортове. Сега може да си припомняме предишните години, макар че аз имах и наскоро участия.
ПВесели празници!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Адаш!
27.12.2019 08:52
barin написа:
Здрравей, Адаш. И ти си имал спортни успехи. Аз наскоро писах за моите. Пробвал си различни спортове. Сега може да си припомняме предишните години, макар че аз имах и наскоро участия.
ПВесели празници!


Да, минало незабравимо
Наскоро имах интересен случай Един приятел ми поиска мнение за мачове- как ще завършат Не играя, но все пак гледам мачове
Но този в пункта, понеже знае, че не играя му каза ,защо ме пита, какво разбирам аз от футбол? Замълчах си, какво да кажа?
Но приятелят скочи като ужилен Как може да говори това за мен Знае ли какъв футболист съм бил? Че нямам изтървана дуспа!
Последното и други са го казвали Вярно е ,щатен изпълнител бях, дори и да не съм я направил аз Не водех такава статистика, нямам наистина спомен да съм изтървал Но ,все някога съм изтървал, сигурно е така
Впрочем, за специалитет считах фаловете, още от ученическите години
На една бригада, с нас беше и вратарят на юношите на "черноморец"
Работехме на смени, аз на обяд разнасях храна с колело на групите На стадиона играеха, биеха дуспи Отбих се Той поиска и аз да му бия Казах му, че няма шанс, ще му вкарам гол от 35 метра, не от 11
Той се амбицира и поиска бас-една каса бира-цяло състояние за ученик Приех
Той почна да мери 35 метра от центъра на вратата, в права линия Правеше големи крачки ,стигна почти до кръга в центъра Вече съжалявах Под ъгъл спрямо вратата е по лесно, но директно, как да го изненадаш? Мислено прехвърлях варианти, какво да правя, за да го изненадам? И бързо го намерих Удар с външен фалц По силен е, топката рязко сменя посоката
Той застана на вратата , усмихнат, със скръстени ръце? Аз напротив,вложих всичко от себе си Засилих се от 20 метра почти, зад центъра Ударът се получи Топката тръгна в посока корнера, той се смееше ,но аз вече знаех ,че тя ще се насочи към вратата Беше и силна В един момент и той разбра ,че работата е сериозна Хвърли се с всички сили в ъгъла Но закъсня Топката намери пролука между него и гредата
Хукна към мен, поздрави ме, но поиска повторение! Е, отказах. Уговорката беще за един удар От 40 метра, в права линия, толкова беше реално разстоянието, вече знаеше варианта ми, нямах особен шанс за повторен успех
Изпълни баса, без възражения!

Хубави празници, Адаш!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Спомням си, как се зарекох никога ...
28.12.2019 00:19
Спомням си ,как се зарекох никога повече да не правя задна ножица Играехме на асфалтирано игрище, тохката влизаше във вратата Единственият начин да я избия ,беше със задна ножица Успях Направих я класическа, асфалтът ,виждах го, беше на 20- 30 сантиметра от главата ми Ако не се приземя на крака, рискувах много Било е за секунди, но се зарекох, ако оцелея, повече никога да не правя задна ножица! И всичко стана като на забавен кадър Като ,че ли нещо ме държеше Приземих се на двата крака! И удържах обета! Повече по никакъв повод не я направих!Забравих, че я има в играта
цитирай
19. nedovolen - Разбираш, че си одъртял, когато ...
28.12.2019 06:16
Разбираш, че си одъртял, когато научиш, че всичките ти любими футболисти вече са станали треньори.
:)))
цитирай
20. leonleonovpom2 - здравей, приятелю!
28.12.2019 08:58
nedovolen написа:
Разбираш, че си одъртял, когато научиш, че всичките ти любими футболисти вече са станали треньори.
:)))


Улучил си" ваксата", причината имам предвид, за тези спомени!

Щастлива Нова Година, Николай!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Не 20, само един посетител
29.12.2019 13:43
28.12 23:24 -
28.12 19:27 - rustam
28.12 19:21 -
28.12 19:07 -
28.12 18:13 - rustam
28.12 16:49 -

Без коментар!
цитирай
22. zaw12929 - Волейбола наблюдавам и се радвам на успеха
29.12.2019 13:55
ПИТАМ- във вашето обкръжение знае ли се за немски концерн LR , и неговото представителство в България i Laverage21. На лични съобщения отговорете до 2 01/20 . ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА 2020 ГОДИНА!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
29.12.2019 14:08
Не, за пръв път чувам за него

Весело посрещане на Нова Година и на тебе!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9333869
Постинги: 1357
Коментари: 29764
Гласове: 103251
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930