Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2018 20:20 - При мен е още Лятна Топлина...
Автор: vesever Категория: Тя и той   
Прочетен: 5702 Коментари: 19 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Любимата ми роза още разцъфтява...image
Градина слънчева ме чака в утринта...
image
Лазурна Синева Душа ми сгрява...
image
Сред огнените слънчеви Лъчи, 
се къпя в пищни Цветове...
Блести Небето в моите очи, 
Щастлива съм като Дете!
                                    image





Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Завидни поздрави за есенно-лят...
31.10.2018 20:32
Завидни поздрави за есенно-лятната красота и радост!
Днес гледам в парка садяд теменужки цъфнали... щели да зимуват и да цъвтят пак напролет... но нали първо зима си трябва бе... Покрай таквиз кат тебе ще вземат да се излъжат птиците да се върнат: -)))
цитирай
2. stih - Сънчева!
31.10.2018 20:50
Красота и доброта даряваш, Веси!
И щастието те обича... :)
цитирай
3. krassko - А когато сняг забръска що ще пр...
31.10.2018 21:46
А когато сняг забръска
що ще правиш ти зимъска...

Не предизвиквай времето, че дявола и няма работа.
Виж какво става в Европа, наводнения и снежни виелици.

Днес и тук беше лято и аз имам в съседния двор една цъфнала роза...

цитирай
4. nedovolen - С днешния ден, млада будителко!...
01.11.2018 05:42
С днешния ден, млада будителко!
Шегувам се с приятели. Знаете ли защо казват празник. Защото е празно. Ако бе пълно, щеше да е пълник. За мен всеки ден е препълнен. :)
Листенцата около чашката ти ли ги разпръсна, или Отгоре.
Като гледам как наднича къщичката, ми изплува. Има места с добри и с лоши енергии. Не е зле да обследваш. Това може да извърши всеки радиестезист, с последващи действия за неутрализиране в случай на вредности.
Не обичам да правя сметки, но ако попиташ, няма да коства повече от един не много дълъг превод.
Едно елементарно /в периода на ремонта/, плочи от корк с дебелина над 0,5 см, поставени под местата с дълго престояване вършат прекрасна работа. Стига излъчването от земята да не е много силно отрицатилно.
Да не те изплаших. Само вместо с главата поразсъждавах с клавиатурата.
:)))
цитирай
5. hloris - Красив пост,Веси!:))
01.11.2018 19:26
Завършващ и започващ с Роза,едната напъпил цвят,а другата с разкошен свят!
Вълшебен пъстър свят!
Блазе ти,че имаш време да уловиш и да ги запечатваш тези моменти!
Папарак на природата!
А песента,песента е толкова темпераментна,и толкова любовно звучи,искааам превод,по възможност,любов,любов...:)))
Все така да ти е...влюбено,слънчево и топло на душата! :)
цитирай
6. inel379 - Това е чарът на есента!:)
01.11.2018 19:34
Красиво, топло, наситено ухайно!
Дано запази се и трайно!:)
Усмихнат есенен поздрав за теб, мила!:)
цитирай
7. vesever - 1. Лекси, и зимата ще дойде, ако я ...
01.11.2018 19:34
1. Лекси, и зимата ще дойде, ако я пусна ;))
Майтапя се, и аз искам сняг за празниците, така че, ще уредя нещо ;))
цитирай
8. vesever - Еличка, дай Боже всички да имаме ...
01.11.2018 19:36
Еличка, дай Боже всички да имаме поводи за щастие и да имаме много мигове, в които да раздаваме красота и добрина навсякъде!
Благодаря ти!
цитирай
9. vesever - Краси. . . ами какво да правя, като ...
01.11.2018 19:37
Краси...ами какво да правя, като сняг забръска...ще танцувам, какво ми остава ;))
цитирай
10. vesever - Ники, честит пълник, макар че вече ...
01.11.2018 19:46
Ники, честит пълник, макар че вече мина, докато се включа.
Листенцата се бяха разпръснали сами, когато сложих чашата си на масата и видях гледката, ми хареса и реших да я снимам, след което ми хрумна да снимам и розата, и къщичката, накрая и себе си в пищните есенни цветове...и така се получи спонтанно.

За енергията...хора, които разбират от енергии ми казаха, че в къщата е направена магия преди време. И в действителност бившата собственичка е починала от рак скоропостижно. Те не са живели тук, ползвали са я като вила и беше полустроеж, аз освен, че я довършвам, казаха ми, че на мен се пада честта да я изчистя от лошата енергия с моята добра.
Не знам какво конкретно трябва да направя, но вярвам, че когато човек се стреми към Доброто и дарява Добро, то злото отстъпва...затова и не ме е страх от зла енергия...
цитирай
11. vesever - Тони, радвам се, че ти е харесал п...
01.11.2018 19:48
Тони, радвам се, че ти е харесал постингът!
Аз си открадвам моите мигове...сред многото дейности, и така си "храня" душата.
Може да забравя да ям физическа храна, но духовната не я забравям ;)
Песента и аз много я харесвам, ще опитам да я преведа тези дни..
цитирай
12. vesever - Инелка,
01.11.2018 19:52
нека топлината
да е винаги в сърцата
и през лято, и през зима,
нека красота да има...
Благодаря ти!
цитирай
13. nedovolen - 5
02.11.2018 17:42
Благодаря, права си. Но споделяш неща, които при недоброжелатели не са в твоя полза, според популярните схващания за това.
Може да продължа на лични, ако пожелаеш. В отдалечен район съм, с телефончето.
Спазвам - никога не давай непоискана помощ. Това е.
:)))
цитирай
14. vesever - Ники, нямам идея какви са трад...
02.11.2018 18:55

Ники, нямам идея какви са традиционните схващания, не съм и мислила по въпроса..
аз се разбирам с всички мои съселяни, и доколкото зависи от мен гледам да съм в добри отношения с всички.
Както се казваше някъде в Библията: Търсете мир с всички, доколкото зависи от вас.
Така съм го запомнила и така го интерпретирам със свои думи...това е и моята позиция, искам доброто да се възцари сред всички и навсякъде.
Ок, пиши ми на лични, не съм против.
Хора, само при мен ли има бъг, още не мога да пускам коментари, сутринта не успях да вляза в блога, сега пробвах пак и вече успявам, но коментарите зациклят и не се пускат.
цитирай
15. troia - Веси,
03.11.2018 19:34
при теб винаги ще е лято, защото това ти е вътрешното усещане, веселото настроение в теб. Ами ти дори танцуваш в снега.:)
Приятна вечер и много усмивки.:)
цитирай
16. vesever - Кати, вярно е, че имам един л...
03.11.2018 20:30


Кати, вярно е, че имам един летен живец в себе си и не го давам, каквото и да става )))
Поздрави и от мен и лека вечер, приятелко!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043732
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол