Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2017 08:40 - Занимания за лъжци , клеветници и фалшификатори
Автор: leonleonovpom2 Категория: Забавление   
Прочетен: 2493 Коментари: 11 Гласове:
28

Последна промяна: 29.06.2017 12:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 За всички добри и стойностни хора в блога, аз съм просто Лео! Или както те  намерят за добре,  да ме нарекат!
Ще  го приема!

А за всички останали , извън тази категория, да бъдат така добри, колкото и  не са симпатични, при положение, че  държат на обръщение към мен, то да бъде д-р Симеонов!
Защото съм такъв и със стойностен труд съм го постигнал! Не е допустимо някой си да ме разжалва, защото така му харесвало!

Няма защо като обиграни фалшификатори да го прикриват
 Защо са фалшификатори ли? Ами да си помпиш до безумие постинга, подигравайки се по този начин с труда на останалите , нещо друго ли е?
Та , след като ми посочват звание, за тяхно сведение се дава най- високото, а не това, получено на 22  или 23 години ! Но тук работата явно опира до грубо незнание и неграмотност в човешките взаимоотношения 
До чиста свинщина, която им е и забавление също!

Много е забавно един откровен фалшификатор да ме нарече лъжец?  Искрено се смях! От два  дена не съм влизал в писанията му и няма да влеза, докато не получа извинение!  Тук!
Естествено, че няма да получа !Първо, трябва да ти липсва приматски манталитет, за да го поднесеш
И само тези с приматски манталитет биха изпитвали удоволствие от четенето на писания  от себеподобен!

Мога вече  да дам оценка на " писанията" му в блога

Да едно те са на ниво партиен секретар в средно предприятие преди промяната!
Сухи, без свежа, собствена мисъл и лишени от човечност!  В същото време са на  стоящ високо пред тези, за които са предназначени!? Какъвто е и партийният секретар! От всеки ред се усеща!  И целящи манипулация естествено!  С каквато се занимава и  партийният секретар!

Забавно, нали!?

Съжалязам, готвех друг материал вместо този, но се вижда ясно ,кой на кого пречи!
Аз досега не съм споменавал никакво име, но гузен негонен бяга !
Интересно, за друго деяние не проявява никаква гузност За това,  с което бяха залети страниците на блога преди време
Неадекватност, вероятно!



Гласувай:
28


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Интересен феномен!
29.06.2017 11:07
Фалшификатор да те учи на морал!
Все едно на същото да те учи проститутка!
Да, на фалшификатора и на проститутката манталитетите са еднакви!
цитирай
2. germantiger - ...
29.06.2017 11:50
Абсолютно прав си за това фалшиви хора да учат на морал и истина!

Рустам-тюфлека несъмнено е просто черво.

И аз като теб както си споменал в постинга се смея, но и дразня на подобни.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
29.06.2017 12:00
germantiger написа:
Абсолютно прав си за това фалшиви хора да учат на морал и истина!

Рустам-тюфлека несъмнено е просто черво.

И аз като теб както си споменал в постинга се смея, но и дразня на подобни.


Нормалният човек трябва да знае, къде да спре!
Иначе влиза в сила- Луд умора няма! Първият ми постинг по тази "тема"!
Разбрах от раз, не съм му симпатичен, не съм от неговата категория/ следователно няма работа с мен/, не съм, не съм и не съм....
Какво иска да ми докаже тогава? На мен няма какво! Явно се мъчи на себе си нещо да докаже?!
Жалка история!...

А ти доказа ,че си истински приятел! И не са прави тези, които ме критикуваха, че те определям за такъв, а сега удобно за себе си мълчат!
Не им се сърдя, но нека видят ,че съм бил прав!
цитирай
4. yoan2015 - Ако ми позволиш "Лъве" ...
29.06.2017 13:20
Ако ми позволиш "Лъве" въпреки, че виждам, че сме "минали" на инж. Симеонов, ако не се лъжа, казвал съм ти да не обръщаш внимание / и да не четеш / и да продължиш с това, което те вълнува, време е да ме послушаш, това е правилния път.
Тоест, отмини като влак през малка гара.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Така е , приятелю!
29.06.2017 14:14
yoan2015 написа:
Ако ми позволиш "Лъве" въпреки, че виждам, че сме "минали" на инж. Симеонов, ако не се лъжа, казвал съм ти да не обръщаш внимание / и да не четеш / и да продължиш с това, което те вълнува, време е да ме послушаш, това е правилния път.
Тоест, отмини като влак през малка гара.


Връщаш ме към спомените
На времето приех задача в Пазарджик, за акумулаторните кутии, само заради възможността за бъда близко до родния град на майка ми
Но в завода ме посрещнаха прекрасни хора И вместо отбиване на номер, запретнах ръкави Виждах, че хората ми вярват Трябваше да оправдая доверието Не оставах в Пазарджик, нощувах при роднини, но сутрин бях на линия И докарах състав на кутия на Европейско ниво! Но дойде промяната и всичко потъна Продължих в Добрич, там от раз оцениха какво им се предлага
Та това недоразумение се мъчи да ми развали дсобрите впечатления за Пазарджик Няма да може!
Хората навсякъде ,с които съм си имал работа ме помнят и до днес
От водещ западен университет ме издириха, предложиха ми договор! Зам министър гарантира за мен, та на този ли ще държа на мнението
Да, приятелю, зарекъл съм да не чета дивотиите
Размазъл съм го! Толкова по-зле за него, ако не го е разбрал! А и за сподвижниците му!
Нахалства, за да втълпи, че е прав?! От рода, като кажат ,че сестра ти е курва, иди доказвай, че нямаш сестра!
На това разчита!
За мен не съществува Дал съм му възможност до края на месеца да се извини
Сред това, ако продължи ,просто е едно нищожно недоразумение, силно комплексирано!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
6. yoan2015 - Не сме сигурни, че бай Рустам е па...
29.06.2017 14:29
Не сме сигурни, че бай Рустам е пазарджиклия, всъщност на него му е скучно и като се заяжда си разнообразява ежедневието, типично за пазарджиклия, но това е част от живота, толкова по темата......
Един приятел на баща ми се пенсионира в акумулаторния, Балкански, но не Ганьо, нищо чудно и да се знаете.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Ох, приятелю!
29.06.2017 14:54
yoan2015 написа:
Не сме сигурни, че бай Рустам е пазарджиклия, всъщност на него му е скучно и като се заяжда си разнообразява ежедневието, типично за пазарджиклия, но това е част от живота, толкова по темата......
Един приятел на баща ми се пенсионира в акумулаторния, Балкански, но не Ганьо, нищо чудно и да се знаете.


Става ми най- накрая ясно, защо дязо ми ненавиждаше Пазарджик Наричаше го " верински" Това ,което измъкнах, че е заради най-хубавата вода в България, която са им взели Но смятах, че има и друго Явно е това ,което казваш

Съчетавах наука с практика, което е рядкост и ме търсеха навсякъде Къде ли не съм бил? В Пазарджик основно контактувах с началника на цеха и зам. директора на завода и вече с рабогещите в самия цех Но с годините съм забравил имената
Помня тези от Троян и Асеновград, които написаха и благодарствено писмо до ръководството на комбината ,за работата, която съм извършил при тях!
В Хисаря с бугилките за минерална вода имаше куриоз Поднесаха ми бутилка с невероятна повърхност, никога не получавана От пръв поглед се усъмних в повърхността на матрицата-където тя се формова но те обвиняваха материалът ни
Поисках десет последователно формовани бутилки Взех ги и внимателно една по една ги огледах и подредих Все още неразбиращи какво правя , ги извиках и им показах еднаквия рисунък по тях просто той беше снимка на повърхността на мматрицата В рамките на деня дефектът беше отстранен

Благодаря ти, приятелю!
Отсека ли, връщане назад няма! Случаят сега е такъв!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
8. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
30.06.2017 06:53
Ако те интересува мнението ми, мисля, че прекалено много внимание обръщаш на тоя задник. И голяма чест му оказваш, като му отделяш толкова ценно време, което хич не заслужава. Като няма с кого да се яде, тоя нещастник сам ще се изяде. Наричам те по име, защото така беше пожелал и защото човекът прави името, а не името - човека.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Огняне!
30.06.2017 07:33
batogo написа:
Ако те интересува мнението ми, мисля, че прекалено много внимание обръщаш на тоя задник. И голяма чест му оказваш, като му отделяш толкова ценно време, което хич не заслужава. Като няма с кого да се яде, тоя нещастник сам ще се изяде. Наричам те по име, защото така беше пожелал и защото човекът прави името, а не името - човека.
Хубав ден, приятелю!


Така е, имаш право!
Зарекъл съм се, повече никакво внимание!
Ясен е с писанията си по мой адрес що за тип е, кой и как го приема, няма какво повече да уточнявам за него
Като не може и няма с какво друго да се занимава, да прави това! За всеки влак си има пътници
Най - толямото пректъпление на комунизма е, че разби йерархията Че даде възможност на бръснаря да стои над академика!А когато никой не си знае мястото, става анархия

Хубав ден приятелю!


цитирай
10. didanov - Здравей Леоне
30.06.2017 10:40
Според мен губиш ценна енергия и вдъхновение занимавайки се с блоговите кукувици или кукувци. Имаш толкова много интересно за разказване или за един оригинален исторически диалог, че е жалко вместо с нормални хора да се занимаваш с друго. Поздрави.
цитирай
11. leonleonovpom2 - Прав си, Диляне!
30.06.2017 11:21
didanov написа:
Според мен губиш ценна енергия и вдъхновение занимавайки се с блоговите кукувици или кукувци. Имаш толкова много интересно за разказване или за един оригинален исторически диалог, че е жалко вместо с нормални хора да се занимаваш с друго. Поздрави.


След като злонамерено се занимава с мен, смятам, че това е вече ясно и на други в блога, не само на мен
Просто не ме интересува, какво помия ще излее !

Хубав ден , приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133616
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102591
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031