Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2017 00:40 - Идиотът от Бошуля
Автор: leonleonovpom2 Категория: Забавление   
Прочетен: 2280 Коментари: 6 Гласове:
27

Последна промяна: 09.08.2017 00:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Спокойно може да носи званието идиот на блога!
И достойно!
Простсам!
Не вдява завалията!
От нищо!
Нито, че помпата му е видна от космоса-на брояча, не някоя друга, боже опази!
Нито ,че има неща, за които се иска разрешение и най- вече- съгласие
Че това, критиката,  не е лъжица за всяка идиотска уста!
Само идиотската критика е!
Да,  има разрешение да ползва мои работи, но само като ги подчертава с пенбян молив!
И понеже акълът му е детски-само да подчертава, нищо друго!

Интересно, този  като е толкова компетентен, защо в Пазарджишки завод не търсят него, а мен, от триста километра?
Задавам въпрос и моментално отговарям:
Ами явно е известен добре и там с това си качество,за какво им е?!
Може ли да представи някакво списъче, дори и малко , с публикации някъде? 
Какво е написал?!
Не, не , мръсотиите, които му са любимо занимание, са добре познати!
Но пък ако няма друго и те минават
нека станат известни на уважаемата публика
Даже може така да озатлави списъка:


Сборник от мръсотии на Бошулския идиот!



Тагове:   сборник,   мръсотии,   идиот,   Бошуля,


Гласувай:
28


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Цяла седмица рови из блога ми, слага ...
09.08.2017 01:22
Цяла седмица рови из блога ми, слага минуси и накрая намери, каквото търси!
Който търси - намира!
Че вместо Вук Караджич съм писал Вук Драшкович Аз и друг път съм писал за Караджич тук За заслугите му към България И правилно-Караджич Грешката е механична, от рода на поправяни от редактори- коректори Явно е такъв
Но оспорва ,че не на Караджич е граматиката първа , а на Неофит Рилски За съжаление, точно това не отговаря на истината и в негов стил може да се каже, че е лъжец!
цитирай
2. leonleonovpom2 - За съжаление, веднага след мате...
09.08.2017 07:54
За съжаление, веднага след материала за македонците се налага да обърна" внимание" на блоговия идиот
Веднага демонстрира величие
Колко е значим?
Не може да разбере колко е вреден всъщност!
Неговото е зловредна критика
Ровещ като свиня в чуждото, тя и физиономията му е такава, за да навреди!
Добре ,допуснал съм грешка във фамилията, моя е вината Че като знам, че има такива създания, трябва да внимавам много!
Той до някъде благородно/ смешно за него/ подминава тази грешка- Вук Караджич е, а не Драшкович, така е!
Но вече я допуща, там където ме атакува! Реалната грешка!
Че между Българските граматики на Караджич и на Бозвели има разлика около 15 години И по ранната е на Караджич!
Правена, заради изискването за компаративните речници на Екатерина Велика. ,че езикът трябва да има граматика, за да влезе в тях
И този захлупен педант ,който реално не може да предложи като авторско нищо полезно, търси тематиката си ,ровейки в чуждото, с надеждата да открие неволна грешка!
Което показва нивото на човешкото е него Впрочем какво е то ,дал е доказателства......
Само наивници и сеирджии могат да се хващат на въдицата му!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Идиотът от Бошуля гласува!До...
09.08.2017 08:07
Идиотът от Бошуля гласува!
Доказва колко е значим ! На себе си!
цитирай
4. анонимен - Иван,
09.08.2017 18:57
сайтът тук е направен така, че да се върти по лесния начин - конфликтите. Затова Рустам и рустамовци се вихрят именно тук - защото на нормални места отдавна щеше да им е забранен достъп. Заради тази политика оттук се оттеглиха много свестни хора.
Доколкото виждам, сте интелигентен човек. Явно и ви търсят като специалист. Затова моят съвет е да не си хабите нервите и времето тук. Вършете си работата там, където ви ценят и не се обяснявайте на хора, които в живота никой никъде не търси.
Повярвайте ми, ако си вършите работата добре, идва момент, в който получавате това, което сте искали.
Лек ден.

цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Ангелина!
09.08.2017 20:49
анонимен написа:
сайтът тук е направен така, че да се върти по лесния начин - конфликтите. Затова Рустам и рустамовци се вихрят именно тук - защото на нормални места отдавна щеше да им е забранен достъп. Заради тази политика оттук се оттеглиха много свестни хора.
Доколкото виждам, сте интелигентен човек. Явно и ви търсят като специалист. Затова моят съвет е да не си хабите нервите и времето тук. Вършете си работата там, където ви ценят и не се обяснявайте на хора, които в живота никой никъде не търси.
Повярвайте ми, ако си вършите работата добре, идва момент, в който получавате това, което сте искали.
Лек ден.



Радвам се, че се появи, тук, в блога ми!
Права си, такова поведение е недопустимо и наказуемо
Това си е чиста проба терор!
В края на краищата има свобода на словота и това си е цензура!
Нека се каже ясно, че той е оторизиран да я прави!

Реагирам остро, защото това ми напомня на по-ранните и не толкова ранни години от кариерата ми Когато опитаха и почти се бяха разправили с мен! Мислех ,че това е само лош спомен от миналото Оказа се ,че не е! Че то има в по-лош вариант Че подобен анонимник може да го прави, без задръжки!
Да, такива по природа са страхливци и добиват смелост само когато нищо не ги застрашава
А на мен животът ми е бил борба Никога ,за нищо не съм имал протекции
Оцениха ме първо чужденци-французи, италианец, руснак Какъв шамар заби директорът на Цеаст -Торино на ръководството, когато в писмо им каза, че прави услугата от 100 000 хиляди долара на Комбината само заради мене
Или зам -директорът на института по пластмаси -Москва, когато директно каза, че е изненадан, че в Комбината има специалист като мен!
И сега някакъв самодоказал сие негодник ще се гаври с това ,което със собствен труд съм постигнал
Права си, нула внимание му е много Но е тъпигьоз до безумие явно не вдява!
Бил съм комунист Ами по разбираеми причини нямам и секунда членство в БКП Да, взеха да ме търсят упорито след промяната, но напразно!

Всичко най-добро, Ангелина!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Права си, Ангелина!
10.08.2017 17:54
За тези ,които хабер си нямат от професионализъм и" умно" правят заключения в тази насока, аз не мога да бъда друг освен ,непрофесионалист" За тях, "професионалистите"!
Те, те ще ме учат на професионализъм?!
Гадост, идиотия!
Така е, права си, нямам работа в подобна кочина!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9110277
Постинги: 1345
Коментари: 29579
Гласове: 102373
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031