Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2017 23:35 - НЕДОПУСКИМИ ГРЕШКИ, ВАНКА....
Автор: leonleonovpom2 Категория: Забавление   
Прочетен: 2945 Коментари: 13 Гласове:
20

Последна промяна: 17.12.2017 23:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Авторът във вчерашния ,нашумял постинг, по брой посещения най вече, е допуснал грешка в заглавието
Този, в който е написано за грешките ,че са НЕДОПУЩИМИ!
Предвид огромната му ерудиция на старшина, изживяващ се като граматик, тази грешка може да е само неволна ! Че е забравил в скоби да даде правилното изписване на думата според него!
Правилното и изписване лесно може да се получи! И от неграмотник, пишещ тези редове дори!
Ето как:
Неправилното
1/ Допущам- ДОПУЩИМИ както го изписва Ванката! Това е много неправилно и такава грешка ,не знам кой може да допусне? Освен  Ванката!

А ето правилното:
Допускам-ДОПУСКИМИ Ето това е правилното! Това само един велик граматик, като този в блога може да открие и утвърди!!!!   Крайно време е тази дума, правилно изписана, да бъде утвърдена в този си  вид в Българския!

Някой да има нещо против ? Технологията, еднаква за получаване на двете думи от двата глагола е спазена!




Гласувай:
22


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - ДопусКим фурор!
17.12.2017 23:43
На вчерашната тъпня, която не си струва да прочета и не съм я и чел дори
При такова заглавие, ясно е, че е писана от кръгъл идиот и само идиот може да изпита наслада от четенето й!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Блогът ми не е за идиоти Комент...
17.12.2017 23:51
Блогът ми не е за идиоти
Коментарите им няма да са ДОПУСКИМИ!
цитирай
3. tota - Здравей!
18.12.2017 10:45
Не мислиш ли, че по - правилно би било
- допустими ?
Тук може да се направи запитване:
https://kaksepishe/?s=%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D1%83%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BC%2C+%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D1%83%D1%89%D0%B8%D0%BC+%D0%B8%D0%BB%D0%B8+%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%BC&type=title
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Ати!
18.12.2017 11:50
tota написа:
Не мислиш ли, че по - правилно би било
- допустими ?
Тук може да се направи запитване:
https://kaksepishe/?s=%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D1%83%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BC%2C+%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D1%83%D1%89%D0%B8%D0%BC+%D0%B8%D0%BB%D0%B8+%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%BC&type=title


Здравей, Ати!„„Разбира се, че допустими е правилното!
Този сбърканяк се е заел от половин година поне насам с това ,че пиша допущам
Иизвежда от допущам-допущими
Добре, но от допускам, по същата технология излиза, че правилното е допускими!
Сега, аз не участвам в категория по правопис или граматика Пиша достатъчно грамотно, за да се захапе някой буквояд с мене? Имам и маса публикации, къде ли не, които минават през редактор и досега нямам оплакване за неграмотно писане Поне бележка да ми направят!
И второ, имам тълковен речник И двете форми -допускам и допущам фигурират в него Допущам е архаичната, аз обичам архаичните форми и ги използвам, защото те са историята на езика! А аз пиша в категория " История"
Поисках му, като е такъв голям специалист само 12 публикации Вместо заглавията им пореден пасквил няма как да го приема другояче при това положение!
Впрочем, ако за този тип понятието морал говори нещо, то той не би трябвало изобщо да се появява тук, камо ли да държи назидателен тон!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Експеримент в помпенето!
18.12.2017 12:52
За пръв път разрешавам, ако някой желае, да " напомпи" постинга! Интересно ми е!
Впрочем, българинът, ако кажеш, че нещо искаш от него, може да си сигурен 99,99% ,че в никакъв случай няма да го получиш!
Следете и вие, дали прогнозата ми ще е вярна!

Хубав ден!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Пишман хроникьорът/ сигурен съм, ...
20.12.2017 12:02
Пишман хроникьорът/ сигурен съм, че е такъв във всичко/ продължава с жалките си опити ,в което е най - неспособен! Да пише свързано и логично Не като в милиционерско досие, а истината! Но той и истина-това са несъвместимости!

Така, вместо да пише поредици от пасквили, изсмукани от място, обратно на лицевата му страна, годни и те за тоалетната само , да състави един списък на публикациите си! Не повече от 12! Публични и не от тези, които " твори" тук! По ясни причини!

Списъче, Свилоза!
Свилоза-вариант за женско име!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Ако някой още, освен него, не е ра...
20.12.2017 12:07
Ако някой още, освен него, не е разбрал написаното, кратко обяснение
Ако от допущам директно произлиза допущими, както го е изтипосал този..., то това трябва да важи и за допускам-затова е написано допускими!
Разбрахте ли, бавно загряващи?
И цялото му дълбокомислие и анализ също , отиват в тоалетната!
Нека чете , нека се учи!
Тук
повечето време и без това го прекарва в блога ми!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Бил съм разбрал скоро за авторката ...
21.12.2017 00:32
Бил съм разбрал скоро за авторката на книгата за Черноризец Храбър?
Това твърди папагалъг, пишещ нелепости по мой адрес И че съм направил отчет за тази година? Моля!?
Основната разлика между папагала и мен , освен ,че е гьонсурат ,видимо и от аватара му е, че аз мога да използвам знанията и за добри дела, нещо ,което за него е абсурдно!
цитирай
9. vesever - Ахаха, за теб ли било това, аз про...
21.12.2017 20:47
Ахаха, за теб ли било това, аз прочетох, но не знаех кой е Ванката.
Случайно попаднах в постинга на колегата, за когото казват, бил учител??? и понеже съм филолог, реших да взема отношение, написах това, което и сега ще напиша тук, а именно, че глаголът "допущам" фигурира в съвременния тълковен речник на българския език, имам го на хартия, трето издание от 2000 год. на Габеров, с отговорен редактор доц. д-р Стоян Буров.
Та, тогава не схванах за какво е това заяждане /както и сега не схващам/, но мисля, че когато човек критикува, трябва първо да е проучил как реално стоят нещата, колко му е да се отвори един речник и да се провери!!!, а не да говори празни приказки, както колегата учител.
Позрави от мен, ще споделя накратко своята позиция и философия - злобарите и заядливците ги игнорирам, не си заслужава човек излишно да хаби нерви и енергия. Гледам си приятелите и баста.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Веселина!
21.12.2017 21:22
vesever написа:
Ахаха, за теб ли било това, аз прочетох, но не знаех кой е Ванката.
Случайно попаднах в постинга на колегата, за когото казват, бил учител??? и понеже съм филолог, реших да взема отношение, написах това, което и сега ще напиша тук, а именно, че глаголът "допущам" фигурира в съвременния тълковен речник на българския език, имам го на хартия, трето издание от 2000 год. на Габеров, с отговорен редактор доц. д-р Стоян Буров.
Та, тогава не схванах за какво е това заяждане /както и сега не схващам/, но мисля, че когато човек критикува, трябва първо да е проучил как реално стоят нещата, колко му е да се отвори един речник и да се провери!!!, а не да говори празни приказки, както колегата учител.
Позрави от мен, ще споделя накратко своята позиция и философия - злобарите и заядливците ги игнорирам, не си заслужава човек излишно да хаби нерви и енергия. Гледам си приятелите и баста.



Радвам се, че" проблемът" попадна най- после на филолог
Засипвал ме е на" лични " с коментари, че съм прост, неграмотен ,с псувни на майка За последното е имал късмет, защото тогава ставам непредсказуем!
И бил литератор?
Ами аз съм бил първенец на випуска, може ли да бъда и прост , и неграмотен? Как може да си го помисли изобщо? Е, откъснал съм се от Българския, но все пак го владея на ниво, да мога да правя паралели с чужди езици
Подходих математически в случая и лесно го оборих
Щом на допуща производното е допущими, то тогава на допускам е -допускими!
Не може за едно и също нещо да са валидни различни правила!
Може допускам да е по-благозвучно, но за мен допущам е историческо! Употребявам и двете форми ,но заради архаизма, симпатията ми е към допущам
Архаичните форми трябва да се пазят, те са историята на езика ни!
Честно казано, не ми се коментира повече тази персона
Съмнявам се, че е учител
Майка ми беше учител!
Боже, да я сравня с него?
Пълна девалвация на професията, ако е наистина такъв, този е изводът ми!

Щастлива Нова Година, Веселина
цитирай
11. leonleonovpom2 - Смешното е, че досега никога не са ме ...
21.12.2017 21:30
Смешното е, че досега никога не са ме наричали Ванка!
Снизходително- покровителствено? Което от такъв е равносилно на подигравателно Все едно на него да казвам Цвили! Плюс това" поредицата " му по мой адрес звуково много наподобява цвилене!
Като ми е кръстник, да ми даде адрес да му изпратя костюм!
цитирай
12. vesever - Прав си, че няма смисъл да се коме...
22.12.2017 10:09
Прав си, че няма смисъл да се коментира повече, просто на мен ми направи много лошо впечатление.
Всеки избира какъв да бъде, как да се държи с хората, какви ценности и език да има, ала аз откак се помня, се ужасявам и възмущвам от грубостта и вулгарността.
В случая по-големият проблем е, че това е човек, който "учи" деца??? И на какво ги учи, на антагонизъм и злоба ли? Защото човек, който носи агресия в душата си, няма на какво различно да научи и децата. А това е тъжно.
Да, има учители и учители. Дано все пак повече са благородните учители, от които децата да има какво да научат и които да бъдат пример в ценности и доброта и човечност, защото от това се нуждае нашият свят и нашите деца....
Меджу другото, аз също харесвам архаичния език, както и старото време....мисля, че тогава хората са имали истински ценности, а в днешния свят все повече се губи човечността и ценностите на предците ни.
Щастливи да са празниците за теб и близките ти, и дай Боже много добрини през новата година за всички ни!

цитирай
13. leonleonovpom2 - Поклон, Веселина!
22.12.2017 15:24
vesever написа:
Прав си, че няма смисъл да се коментира повече, просто на мен ми направи много лошо впечатление.
Всеки избира какъв да бъде, как да се държи с хората, какви ценности и език да има, ала аз откак се помня, се ужасявам и възмущвам от грубостта и вулгарността.
В случая по-големият проблем е, че това е човек, който "учи" деца??? И на какво ги учи, на антагонизъм и злоба ли? Защото човек, който носи агресия в душата си, няма на какво различно да научи и децата. А това е тъжно.
Да, има учители и учители. Дано все пак повече са благородните учители, от които децата да има какво да научат и които да бъдат пример в ценности и доброта и човечност, защото от това се нуждае нашият свят и нашите деца....
Меджу другото, аз също харесвам архаичния език, както и старото време....мисля, че тогава хората са имали истински ценности, а в днешния свят все повече се губи човечността и ценностите на предците ни.
Щастливи да са празниците за теб и близките ти, и дай Боже много добрини през новата година за всички ни!



Прекланям се пред разбиранията ти за чистота в отношенията
Да, агресията в обществото си има причина! Не е само наследственост и семейна среда!
Дял имат и учителите В две посоки Че не се борят срещу нея и както в този случай-че са източници за агресия и го демонстрират и то-нагло!
Крайно време е заради такива недоразумения ,учителите да бъдат подлагани на тест! Впрочем ,падението е пълно, затова се стига до там, неподходящи хора да стават учители
Като този!
Аз също ползвам тълковен речник, ве може само да разчитам на обща култура
Той защо не ползва?
Беше се захванал за кашкавала Дори смятам ,че съвсем убедително защитих тезата си А такива защити ми са в професията, няма как да ги правя повърностно Дори Анонимус застана зад мен тогава, въпреки, че обикновено е опонент, но интелигентно!
А този , неаргументирано пак, се подиграваше....? С най-Българския продукт?
Впрочем, ще разкажа любопитен случай Имах работа на двора Синът ,в трети клас, кандидатства в математическа паралелка С математиката съм на ти, по късно подготвих по математика за университета дъщерята и получи отлична оценка
Дойде синът и щастливо каза ,че една от задачите решил по три начина Тръгнах да проверя как, но за да не си губя времето, майка ми извика съсед-учител по математика!
Но по едно време ми потрябва нещо и се качих горе Времето беше студено Учителят, потънал в пот нещо пишеше като ме видя, скочи, трябвало да тръгва Погледнах написаното от него и се хванах за главата! Не може да реши задачата ! Седнах и набързо разбрах, как синът я я решил по три начина
Поздравих го!
Ето, такива учители има сега, дотам са стигнали нещата!

Да, истинските Българи Веселина, живеят в Балкана
Оттам са бабите и дядовците ми, разбирам ,че и ти си от такъв край, при това най-Български!
Равнината ражда тикви!/ донякъде и шеговито/

Весели празници, още веднъж!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139553
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102602
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031