Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2018 16:32 - Какво да бъде името на Гърция
Автор: leonleonovpom2 Категория: Забавление   
Прочетен: 5489 Коментари: 38 Гласове:
42

Последна промяна: 07.02.2018 21:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Още носим следите от насилственото преименуване, което сме направили преди 30 и повече години
Да, неприятно! Да те сочат с пръст, като крадец едва ли не!?
И докато си мислим, че това е останало назад, в историята и е невъзможно повече да се случи, оказва се, че грешим! И то много!
Цяла една държава ,се занимава с друга, относно изконното и право да има име и да си го определя! Те не можели, нямали достатъчно акъл, тя трябвало да им определи името?!
Те,  кръстниците дават и подаръци, да им приготви примерно стотина милиардчета за новото име!
Те, гърците трудно смятат, например , колко пари имат да връщат, но ако са за получаване и то в милиарди, тогава са безупречни математици! Така ,че за подарък в милиарди, няма да имат математически затруднения! Защото ,в замяна е прието също да получат подарък, няма да са на сухо!

Нашите вековни приятели,на които дължим много и различни  чудесии-гърците, от нямане на работа след последния задоволен транш ,са се заели с поредното велико дело и респективно-подвиг в живота им!
Да определят на келешите на север от тях, какво име да носи държавата им! Гиди аборигени такива и име искат да имат?!
Бре, те били  дори хептен аборигени, горе-долу като нас на времето , но не чак толкова! Ние сме живели в държава без име, те този етап са го минали вече и искат име!?

Да, ама братята гърци не дават името!
 Защото  Македония била тяхна!? Има логика,   с доста желязо в нея! Александър Македонски се е гърчеел, следователно е с гръцко самосъзнание И гърците са македонци! А, чувате ли добре - гърците били македонци!? А макетата- гърци!

Проблемът, който вълнува аркадашите с етиопски оттенък на цвета  на кожата е много лесно решим!
Без никакви вредни  последици за тях и то  завинаги !
Повече няма изобщо да ги вълнува ,  чия ще е Македония, особено като име! Сега ще стане ясно, защо?

След като грък и македонец е едно и също ,ето го  и решението:

ГЪРЦИЯ официално се преименува на МАКЕДОНИЯ! А македонците? Макетата?
Да, диваците на север от Охридското и Преспанското езеро остават с пръст в устата Край, името вече не е тяхно! Техен е проблемът да си търсят друго име! Ако искат-Гърция ?!

И проблемът с името Македония пада, завинаги!
Кой диктува тук парада , не само на парите, гърците, пардон ,старите днешни вече македонци  или някои смотаняци, късни варвари?!...................





Гласувай:
43


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. merlin68 - Гърците много добре си правят см...
07.02.2018 18:12
Гърците много добре си правят сметката и нашите "политици", не е лоша да изкарат един курс при тях. Въпросът с името на Македония и гръцките претенции е многопластов. От една страна имаме САЩ, които много искат Македония в НАТО, за да не се случи някоя изненада и там да се появи руска база. Следователно САЩ, оказват натиск на Македония и на Гърция за споразумение по въпроса с името. Само че натиск към Гърция, не е същото като натиск към България. В Гърция политиците осребряват такъв "натиск", а не като у нас - на Бойко истинските му оценки идвали от Вашингтон с потупване по рамото.
Та гърците ще искат нещо за компромисите от американците. Освен това, политиците в Гърция с тези организирани протести, лъсват гръцките национални идеали, което е в пълен противовес с курса на ЕС към СЕЩ и ограничаване на националните суверенитети - курс който е обречен на провал. Освен това не е никак изключено, Гърция да флиртува и с Русия, задържайки приема на Македония в НАТО, разбира се и там не без ползи за себе си.
Така, че в случая, както и въобще в политиката, историческите основания са последното нещо което се взима предвид.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Разбира се, Краси!
07.02.2018 19:15
Има политически интереси преди всичко И игри на тяхна база!
Другото е смехория
Затова съм пратил постинга в" Забавление"
А плоскостта на гръцките " претенции" рекушира върху тях!
Македонците лесно могат да ги оборят
С въпроса, те, имащите претенции, гърци ли са или македонци? Да приемат едно от имената, които им съответства, те ще вземат другото ! За държавно име!
Това заслужават!

Хубава вечер
цитирай
3. leonleonovpom2 - Втора част на постинга- " Х...
07.02.2018 20:19
Втора част на постинга- " Хубав, като роден от БЪЛГАРКА", ПОМОЛИ ДА ГО СВАЛЯ ОТ КЛАСАЦИЯТА!
БЕЗ ОБЯСНЕНИЯ!
ИЗКАЗВАЙКИ БЛАГОДАРНОСТ НА ПРОЧЕЛИТЕ ГО И ГЛАСУВАЛИ ЗА НЕГО!

ТОЛКОВА!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Блоговият терорист е недоволен...
07.02.2018 21:49
Блоговият терорист е недоволен
Какво ли разбира, че се меси?
Недоразумение, продукт на Соца!
цитирай
5. pvdaskalov - * 1 *
07.02.2018 23:12
Интересно защо Италия (РИМ) няма претенции към страните от Древния свят. Или към запазените до ден-днешен римски имена на градове (вкл. столици), реки, области и т.н.
Поздрави!
П и е р
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Пиер!
07.02.2018 23:52
pvdaskalov написа:
Интересно защо Италия (РИМ) няма претенции към страните от Древния свят. Или към запазените до ден-днешен римски имена на градове (вкл. столици), реки, области и т.н.
Поздрави!
П и е р


Не е нормално, в съвременни условия, която и да е държава да има претенции по този въпрос спрямо друга ! Това е вътрешен въпрос
Гърция от Балканските войни насам е утроила територията си, за сметка на Български земи, населени от Българи? Затова е наречена съюзник-разбойник, заедно със Сърбия
И вместо да се извини поне, нагло тледа и към останалата част!

Много държави си сменят имената Но това си е вътрешен проблем- Източен Пакистан-Бангладеш, Бирма- Мианмар.... Приема се и толкова!
След като Българите там се считат за македонци и ние също сме приели това, какво основание имат гърците да го оспорват?
Друг е впросът, че те са толкова македонци, колкото гърците- елини!
Но са галеници-гърците, закърмени с фалщивата си история и смятат и са налице основания да смятат, че имат право за всичко!?
Те, хранениците на Европа!

Лека нощ, Пиер!
цитирай
7. pvdaskalov - * 2 *
08.02.2018 08:47
leonleonovpom2 написа:
pvdaskalov написа:
Интересно защо Италия (РИМ) няма претенции към страните от Древния свят. Или към запазените до ден-днешен римски имена на градове (вкл. столици), реки, области и т.н.
Поздрави!
П и е р


Не е нормално, в съвременни условия, която и да е държава да има претенции по този въпрос спрямо друга ! Това е вътрешен въпрос
Гърция от Балканските войни насам е утроила територията си, за сметка на Български земи, населени от Българи? Затова е наречена съюзник-разбойник, заедно със Сърбия
И вместо да се извини поне, нагло тледа и към останалата част!

Много държави си сменят имената Но това си е вътрешен проблем- Източен Пакистан-Бангладеш, Бирма- Мианмар.... Приема се и толкова!
След като Българите там се считат за македонци и ние също сме приели това, какво основание имат гърците да го оспорват?
Друг е впросът, че те са толкова македонци, колкото гърците- елини!
Но са галеници-гърците, закърмени с фалщивата си история и смятат и са налице основания да смятат, че имат право за всичко!?
Те, хранениците на Европа!

Лека нощ, Пиер!


Ваньо, едва ли Аспарух е избирал съседите! Обратно, векове неговите потомци са мерили мегдан с най- силната по онова време държава в Европа. Западът е бил разпокъсан и е било по-лесно да тръгнем в онази посока.
Интересното е друго, че утре някой може да има териториални претенции не само заради името, но и заради писмеността, която е била ползвана. Епиграфските паметници южно от Хемус са били на старогръцки, а на север от него (от Балкана) на латински. А по-късно на кирилица е писало населението на голяма част от Европа и повече от половината на Азия, вкл. Монголия и Виетнам.
Аз лично високо ценя посредничеството на древните гърци между Египет и Тракия, но това е друга, необозрима тема. Недостатъчно се знае за мешавицата между народите след разпада на империята на Александър Македонски, а преди това големите умове не са имали граници - Питагор, Тукидид, Аристотел (учител на Александър).
Поздрави!
П и е р
цитирай
8. leonleonovpom2 - Поздрави, Пиер!
08.02.2018 12:57
Да, за Александър е безспорно вярно!
той е искал да създаде хомогенен народ в империята И е насърчавал смесените бракове, давайки пример с два негови И преселението, което има същия ефект!
Време е специалистите да обяснят присъствието на Българите в Афганистан! Ясно е че са различни от местните и това е причина да ги боготворят
Следата е ясна, трябва само да и се даде публичност, а не да се затварят очите при очевидното!
За надписите на гръцки, заслугата е на Александър и на римляните по- късно Просто е бил междудържавен език и официалната кореспонденция е на нето , особено след седми век Ако се проследи кореспонденцията на пруския или руския император от 18- ти век, ще се помисли ,че са французи-той е официалния език тогава
Така ,че от това, че се пише на гръцки у нас, официално, преди повече от хиляда години, няма нищо смущаващо Както и че се ползват ромейски пари Те са тогавашното евро

Постинга е хумористичен, защото са смешни и нагли едновременно исканията на гърците Да не би днешна Македония да е тяхна колония, че да се разпореждат с името и!
Ако съм роб на някого може да има претенции върху името ми, както е било в Рим
Името е свято, дава се от родители на хора и от основатели, създатели на държава
Ако имат предвид история, Гърците, нямащи реално държава, създадена от тях, нямат никакво право, за претенции към Македония!- името В историчски план!
Македония, антична е завладяла гръцките градове, а не обратно!
И гърчеещи се ,заради Олимпийски венец Алесксандър и Филип и гръцкия възпитаник Александър са въвели гръцкия като международен
Все едно сега Англия, затова, че се ползва езика й по света-вариант на хетския, защото е разчетен с английския, да има претенции за имената на държавите по света Напротив, някои наложени от нея при деколонизацията са сменени!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
9. germantiger - ...
08.02.2018 14:23
В СЛУЧАЯ СЪМ НАПЪЛНО СЪГЛАСЕН С ТЕБ, което рядко се случва!

Изуми ме - тъй-като рядко гледам тв, нима това е истина - гърците твърдят, че днешните македонци са гърци??????!!!!!!

Разбира се, че днешните македонци НЕ са гърци и че днешните македонци СА български наследници с български корен българи, макар подложени на сръбска пропаганда вече век и за това маса от тях отродени.

Подигравката ти с гърците да се преименуват на макета е ЗАСЛУЖЕНА и оригинална.

ДНЕШНИТЕ ГЪРЦИ СА ПОНЕ ЗА МЕН ЕДИН ОТ НАЙ-ОМРАЗНИТЕ ЕВРОНАРОДИ, да ме прощават, че обобщавам на народ, дори не нация.
цитирай
10. leonleonovpom2 - В СЛУЧАЯ СЪМ НАПЪЛНО СЪГЛАСЕН С ТЕБ, ...
08.02.2018 18:00
germantiger написа:
В СЛУЧАЯ СЪМ НАПЪЛНО СЪГЛАСЕН С ТЕБ, което рядко се случва!

Изуми ме - тъй-като рядко гледам тв, нима това е истина - гърците твърдят, че днешните македонци са гърци??????!!!!!!

Разбира се, че днешните македонци НЕ са гърци и че днешните македонци СА български наследници с български корен българи, макар подложени на сръбска пропаганда вече век и за това маса от тях отродени.

Подигравката ти с гърците да се преименуват на макета е ЗАСЛУЖЕНА и оригинална.

ДНЕШНИТЕ ГЪРЦИ СА ПОНЕ ЗА МЕН ЕДИН ОТ НАЙ-ОМРАЗНИТЕ ЕВРОНАРОДИ, да ме прощават, че обобщавам на народ, дори не нация.


Така е, Германтигър!
Те се поставят в комично положение с наглостта си!
Да определят, как да се казва някой!?
Те, хранениците на Европа!

Ние нямаме претенции към името им, те имат?
Дядо ми, въпреки ,че майка му е гъркиня, но станала истинска Българка, Той ненавиждаше гърците! Наричаше ги разбойниц!и Защото са заграбили от нас нещо, за което са пролети реки от кръв-Българска!
И вместо да се снижат,да мълчат, нагло излизат като въшки на челото!
Те реално не са имали държава в древността!~ Магна Елада е другаде и е в смисъл на не велика, а само голяма!
Както и да е, днешна Македония, не тези две трети от нея, които са заграбили, не е тяхна колония, за да решават те името й!
Комично за тях и трагично за ЕС е такова развитие, типично за колониализма!
цитирай
11. tikoev - Гърците не са македонци. . . . Даже и ...
08.02.2018 18:12
Гърците не са македонци....Даже и елини не са. Северноафриканско племе са.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Гърците не са македонци. . . . Даже и ...
08.02.2018 18:18
tikoev написа:
Гърците не са македонци....Даже и елини не са. Северноафриканско племе са.


Ама ,разбира се!
Но като толкова много харесват това име, халал да им е !Но като име на Гърция! С днешна дата!

Аз съм намекнал в постинга какви са, въпреки ,че са " намерили" друга Етиопия, на друго място-в Грузия!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Ако има някой неразбрал, да не бърза ...
08.02.2018 18:24
Ако има някой неразбрал, да не бърза с писмо до гръцкото посолство!
За сребърници, да си ги иска!?

Постът е комичен, кореспондиращ напълно на комичното поведение на гърците в случая!
Да считат една призната държава за своя колония и да решават, какво име да има!
цитирай
14. wasp - Заслужени
08.02.2018 18:44
поздравления за поста и от мен!

След коментарите няма какво да добавя за гърците...
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Христо!
08.02.2018 19:18
wasp написа:
поздравления за поста и от мен!

След коментарите няма какво да добавя за гърците...


Благодаря ти за отзива!
Гърците в случая се вземат много на сериозно, до толкова, че стават и смешни!

хубава вечер!
цитирай
16. shtaparov - Бившите ромеи, посветени в гърц...
08.02.2018 19:25
Бившите ромеи,посветени в гърцизма чак през 19-20 век са толкова апетитни,че нищо чуждо не им е "чуждо"!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
08.02.2018 21:28
shtaparov написа:
Бившите ромеи,посветени в гърцизма чак през 19-20 век са толкова апетитни,че нищо чуждо не им е "чуждо"!


Така са научени от Англия най- вече!
Какви гърци са?
През 18- ти век, пише Михаил Арнаудов, Атина е била населена с арнаути и там се е носела само албанска реч!
Така, че си прав, в гърцизма са посветени по- късно!
Ами, научени са ,че всичко им е позволено и се придържат към наученото! Да не го забравят!
Но като протестират за името на Македония, няма кой да попита на Общото събрание на ЕС, такъв иск не напомня ли за нещо, например за епохата на колониализма ?
Когато метрополията дава произволни имена, каквито и харесат!
цитирай
18. barin - Здравей, Адаш. Името на Гърция п...
08.02.2018 21:42
Здравей, Адаш. Името на Гърция подхожда да е Македония. По този начин Гърция ще приеме името на една своя област от античната си история, вместо обединяващото име Гърция. При това положение Македония освен да се преименува като нещо, подобно на "Някаква България" ще е подходящо. Така обаче някои европейски държави ще скочат, че не може да има две Българии и няма да я признаят. Ами защо не решат да ги обединят. И без това е населена с българи.
Поздрави!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Адаш!
08.02.2018 21:59
barin написа:
Здравей, Адаш. Името на Гърция подхожда да е Македония. По този начин Гърция ще приеме името на една своя област от античната си история, вместо обединяващото име Гърция. При това положение Македония освен да се преименува като нещо, подобно на "Някаква България" ще е подходящо. Така обаче някои европейски държави ще скочат, че не може да има две Българии и няма да я признаят. Ами защо не решат да ги обединят. И без това е населена с българи.
Поздрави!


да, само искам да уточня, че македонците не са елини
Има две крещящи доказателства! Демостен на събранието в Атина задава въпрос-Филипе, ти какъв грък си? С презрение,как е възможно да се смята за грък?
А на похода на изток, Александър обичал да ходи, за отмора , при почивките и да търси войници от своя народ ,за да говори с тях на неговия си език
Сега, при положение, че тръцкият е основен език, задължителен, защо ще търси войници от неговия народ, да говори на гръцки? С първия срещнат може да говори
И с неговия си народ ? Защо не е казано напроао, с неговия си, гръцки народ?

Да и аз си мисля, че правилното е да се нарече Югозападна България!Македония, днешна!
Не е без прецедент-Източна и Западна Германия, Западен и Източен Пакистан, Северна и Южна Корея, Северен и Южен Виетнам, Северен и Южен Виетнам и други ,не ми се напряга да ги изброявам, тези са на прима виста
Географските посоки участват в имената на държавите
Пък след това ще се мисли за Македонията в Гърция!
Ами редно е да е Македония Гърцията-днешна, след като близо две трети от земите и на полуострова са...от Македония," славно" присвоени от нас!

Хубава вечер!
цитирай
20. batogo - !!!:))) Поздравления, Иване! Подкрепям мнението ти с няколко нашенски поговорки!
09.02.2018 10:19
Невероятния, безкрайно нагъл егоцентризъм на гърците накрая ще ги докара до нашенската народна поговорка в двата и върианта: " Лакомо дупе кръв сере... и на лаком гъз – среден пръст!" Има неписани принципи и неочертани граници в между-човешките и между-държавните отношения. Нарушаваш ли ги постоянно, мислейки само за себе си, се получават последствията описани в третата нашенска поговорка: " Волът рие, на гърба му пада!"
Хубав, творчески ден, приятелю!
цитирай
21. born - Във връзка с изложеното от germantiger мога само да допълня, че макетата нямат никакъв проблем, ако:
09.02.2018 11:15
1. Преименуват БЮРМ на БЪЛГАРИЯ.
2. Отпадат всички пречки за влизането им в ЕС, тъй като РБ е вече в ЕС.
Поздрави, Иване !!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Благодаря, Огняне!
09.02.2018 11:59
batogo написа:
Невероятния, безкрайно нагъл егоцентризъм на гърците накрая ще ги докара до нашенската народна поговорка в двата и върианта: " Лакомо дупе кръв сере... и на лаком гъз – среден пръст!" Има неписани принципи и неочертани граници в между-човешките и между-държавните отношения. Нарушаваш ли ги постоянно, мислейки само за себе си, се получават последствията описани в третата нашенска поговорка: " Волът рие, на гърба му пада!"
Хубав, творчески ден, приятелю!


Позволи ми да бъда откровен!
Само високо интелигентен човек като тебе, не си сам, може да оцени труда ,който полагам в блога
Другите, поради недостатъчност в това направление, могат да плюят и да се присмиват!
Не ги обвинявам за това, че правят, каквото могат!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
09.02.2018 12:05
born написа:
1. Преименуват БЮРМ на БЪЛГАРИЯ.
2. Отпадат всички пречки за влизането им в ЕС, тъй като РБ е вече в ЕС.
Поздрави, Иване !!


Имаш право в заключенията !
Бих допълнил, че няма да са сами, ако не се пропусне момента И Албания ще се присъедини
Това са стари Български земи, още има Българи в тях, така наречените горани, оцелели при чудовищен геноцид!

Но да не бъда лош пророк!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
24. shtaparov - Бившите ромеи, посветени в гърц...
09.02.2018 16:08
leonleonovpom2 написа:
shtaparov написа:
Бившите ромеи,посветени в гърцизма чак през 19-20 век са толкова апетитни,че нищо чуждо не им е "чуждо"!


Така са научени от Англия най- вече!
Какви гърци са?
През 18- ти век, пише Михаил Арнаудов, Атина е била населена с арнаути и там се е носела само албанска реч!
Така, че си прав, в гърцизма са посветени по- късно!
Ами, научени са ,че всичко им е позволено и се придържат към наученото! Да не го забравят!
Но като протестират за името на Македония, няма кой да попита на Общото събрание на ЕС, такъв иск не напомня ли за нещо, например за епохата на колониализма ?
Когато метрополията дава произволни имена, каквито и харесат!

Гърците могат да искат такива неща само от страна,която е в слаба позиция по една или друга причина- я нека поискат това нещо от Китай,Русия или Бразилия да видим дали ще се получи!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
09.02.2018 20:07
shtaparov написа:
leonleonovpom2 написа:
shtaparov написа:
Бившите ромеи,посветени в гърцизма чак през 19-20 век са толкова апетитни,че нищо чуждо не им е "чуждо"!


Така са научени от Англия най- вече!
Какви гърци са?
През 18- ти век, пише Михаил Арнаудов, Атина е била населена с арнаути и там се е носела само албанска реч!
Така, че си прав, в гърцизма са посветени по- късно!
Ами, научени са ,че всичко им е позволено и се придържат към наученото! Да не го забравят!
Но като протестират за името на Македония, няма кой да попита на Общото събрание на ЕС, такъв иск не напомня ли за нещо, например за епохата на колониализма ?
Когато метрополията дава произволни имена, каквито и харесат!

Гърците могат да искат такива неща само от страна,която е в слаба позиция по една или друга причина- я нека поискат това нещо от Китай,Русия или Бразилия да видим дали ще се получи!


Така е!
Същото, но с обратен знак, важи и за нас!
Например, с решение на берлинския конгрес Северна Добруджа е отстъпена на Румъния за 101 / Сто и една години/ Ако си я поискаме, това време отдавна изтече, разбира се, ще ни сиктирдосат!
Както и за Беломорска Тракия Тя е дадена на Франция като доминион за една година, но без решение, какво ще става с нея след това След една година френският окупационен корпус се оттегля! Гърците изчакват малко, да видят ние какво ще направим и влизат!
Вярно е, ние нямаме армия, обезкостени сме, едно евентуално влизане на някакви наши войски, може да предизвика силната в момента Гърция да се разправи с нас
Но е вярно също, че гърците проявяват характер Те казват-ние сме гърци и искаме
Ние чакаме друг да ни сложи думите в устата ни -разрешение чакаме?!!
Гъркът крещи, че има нужди! Ние твърдим, че нямаме нужди и всичко ни е наред!?
И накрая, гъркът има гражданско общество! Каквото при нас очевидно липсва
Тази липса лесно се улавя и тук, в блога!
И най безобидната инициатива ще остане или като глас в пустиня, или ще се нахвърлят върху автора и като зверове!
Какво повече да се каже?!

Освен, хубава вечер, приятелю!
цитирай
26. dolsineq - Всичката Мара втасали, та и за името ...
09.02.2018 21:00
Всичката Мара втасали, та и за името на Македония тръгнали да протестират. Гледах ги по австрийската телевизия, дори останах изненадана, че ги показват в централната им емисия. Македония заслужава да бъде уважавана и думата й да се чува, защото тя успя за разлика от България. Обичам си я Македония, моята баба е македонка и въпреки, че нямам кръвна връзка с нея те ме е възпитавала. Показа ми, че човек може всичко, трябва само да го иска силно и да не се страхува от нищо!
цитирай
27. leonleonovpom2 - Здравей, Снежа!
09.02.2018 22:07
dolsineq написа:
Всичката Мара втасали, та и за името на Македония тръгнали да протестират. Гледах ги по австрийската телевизия, дори останах изненадана, че ги показват в централната им емисия. Македония заслужава да бъде уважавана и думата й да се чува, защото тя успя за разлика от България. Обичам си я Македония, моята баба е македонка и въпреки, че нямам кръвна връзка с нея те ме е възпитавала. Показа ми, че човек може всичко, трябва само да го иска силно и да не се страхува от нищо!


Да, имат характер!
Прадедите ми по майчина линия са оттам-тъй наречената гръцка Македония! Силни хора , с характер!Знаят какво и как да искат! Дете бях, но го усещах и имах и респект! Запомнил съм ги ! И ги обичах!Защото бяха и човечни в същото време! Типични, стари Българи!
Точно ние трябва за застанем зад Македония и да я подкрепим!
Или и се изпълнява ,това което тя иска относно името, или идва при нас!Ако стане това, което Гърция иска, ние губим! Българите в Македония!
Ние трябва да гоним интереса си- по линията София- Скопие- Тирана! Това е стара България!
Както гърците гонят Македония, без да е била някога тяхна Не те са владели Македония, а тя тях!
Разбира се ,без промени на граници, просто съюз между държавите! Негода преследваме!

Хубава вечер, Снежа!
цитирай
28. dolsineq - https://www.vesti.bg/sviat/evropa/redzhep-erdogan-turcite-i-makedoncite-sa-bratia-6078983
10.02.2018 08:18
Турция винаги ще бъде на страната на Република Македония, защото Гърция не е права. Македония винаги ще остане Македония. Това заяви турският президент Реджеп Ердоган, който е на историческа визита във Ватикана, където разговаря с папа Франциск, предаде БГНЕС.

„Турците и македонците са братя и Турция винаги ще стои зад Македония“, категоричен е президентът Ердоган, цитиран от македонските медии....
цитирай
29. nedovolen - За починалите или добро, или нищо. ...
10.02.2018 09:48
За починалите или добро, или нищо. Но се налага да спомена за една презентация преди двайсетина години в града ми - книгата на покойния президент Ж. Желев, България в голямата политика. Зададох му въпрос - това, че сте се срещали с тоя оня, означава ли, че България е в гол. политика. За мен България е като книжно корабче в бурно море - накъдето я люлят вълните. Отговори - последното, което направихме е, че с премиера признахме Македония, летейки в самолета.
Всеки да си прави изводи.
цитирай
30. leonleonovpom2 - здравей, Снежа!
11.02.2018 20:36
dolsineq написа:
Турция винаги ще бъде на страната на Република Македония, защото Гърция не е права. Македония винаги ще остане Македония. Това заяви турският президент Реджеп Ердоган, който е на историческа визита във Ватикана, където разговаря с папа Франциск, предаде БГНЕС.

„Турците и македонците са братя и Турция винаги ще стои зад Македония“, категоричен е президентът Ердоган, цитиран от македонските медии....


Какво да се каже?
Нормална реякция от страна на Турция, при положение ,че ние изчакваме!
Чуждо решение!

Хубава вечер, Снежа!
цитирай
31. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
11.02.2018 20:40
nedovolen написа:
За починалите или добро, или нищо. Но се налага да спомена за една презентация преди двайсетина години в града ми - книгата на покойния президент Ж. Желев, България в голямата политика. Зададох му въпрос - това, че сте се срещали с тоя оня, означава ли, че България е в гол. политика. За мен България е като книжно корабче в бурно море - накъдето я люлят вълните. Отговори - последното, което направихме е, че с премиера признахме Македония, летейки в самолета.
Всеки да си прави изводи.


Двусмислено и едновременно с това и ясно обяснение!
Че от нас нищо не зависи и приемаме само чужди решения!Това, от съгласието му за корабчето
А за признаването на македония в самолета- няма думи!
Както и за мълчанието сега Да не обидим Гърция, дали заради него?!

Хубава вечер, Николай!
цитирай
32. shtaparov - Бившите ромеи, посветени в гърц...
13.02.2018 16:35
leonleonovpom2 написа:
shtaparov написа:
leonleonovpom2 написа:
shtaparov написа:
Бившите ромеи,посветени в гърцизма чак през 19-20 век са толкова апетитни,че нищо чуждо не им е "чуждо"!


Така са научени от Англия най- вече!
Какви гърци са?
През 18- ти век, пише Михаил Арнаудов, Атина е била населена с арнаути и там се е носела само албанска реч!
Така, че си прав, в гърцизма са посветени по- късно!
Ами, научени са ,че всичко им е позволено и се придържат към наученото! Да не го забравят!
Но като протестират за името на Македония, няма кой да попита на Общото събрание на ЕС, такъв иск не напомня ли за нещо, например за епохата на колониализма ?
Когато метрополията дава произволни имена, каквито и харесат!

Гърците могат да искат такива неща само от страна,която е в слаба позиция по една или друга причина- я нека поискат това нещо от Китай,Русия или Бразилия да видим дали ще се получи!


Така е!
Същото, но с обратен знак, важи и за нас!
Например, с решение на берлинския конгрес Северна Добруджа е отстъпена на Румъния за 101 / Сто и една години/ Ако си я поискаме, това време отдавна изтече, разбира се, ще ни сиктирдосат!
Както и за Беломорска Тракия Тя е дадена на Франция като доминион за една година, но без решение, какво ще става с нея след това След една година френският окупационен корпус се оттегля! Гърците изчакват малко, да видят ние какво ще направим и влизат!
Вярно е, ние нямаме армия, обезкостени сме, едно евентуално влизане на някакви наши войски, може да предизвика силната в момента Гърция да се разправи с нас
Но е вярно също, че гърците проявяват характер Те казват-ние сме гърци и искаме
Ние чакаме друг да ни сложи думите в устата ни -разрешение чакаме?!!
Гъркът крещи, че има нужди! Ние твърдим, че нямаме нужди и всичко ни е наред!?
И накрая, гъркът има гражданско общество! Каквото при нас очевидно липсва
Тази липса лесно се улавя и тук, в блога!
И най безобидната инициатива ще остане или като глас в пустиня, или ще се нахвърлят върху автора и като зверове!
Какво повече да се каже?!

Освен, хубава вечер, приятелю!

Всичко,което искат гърците а ние не смеем се дължи на една "дребна" подробност- в тяхната "биография" сиреч история пише,че те са велики цивилизатори а в нашата пише,че ние сме някакви прости катунари и камилари- на кого да отстъпи светът при това положение? Докато външни сили ни задължават да пишем такива глупости в нашата биография,народът ни няма да има самочувствие и няма да смее да иска дори своето!
цитирай
33. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
13.02.2018 21:13
Да, балонът Гърция!
Надут от Филип и Александър-първият, за да бъде допуснат на Олипийските игри, вторият-заради учителя си Аристотел Допълнително надут след тях от Римските императори с отклонения-Тиберий, Хадриан....
Но има една интересна подробност Стотици хиляди от Балканите се преселват на изток-в земите на днешните Иран, Афганистан и Пакистан По нареждане на Александър! На империята и трябват кадри-военни и административни Коментирали сме товапреселение
Интересното е, че там ,на изток се боготворят Българите, че ги има и днес, а за гърци нищо не се говори!? Къде са гърците, защо не ги почитат? И Българите, с вида си показват ,че са европейци, не азиатци!
И друго, в ИРИ управлението от началото и е в ръцете на тракийски императори Гърците се появяват много по-късно Каква гръцка империя е ИРИ, като няма гръцка династия!?

Да ,гадно е, че и ние пригласяме на този измислен модел за номадско племе!?
Което има държава в тъмните векове, която дели успешно мегдан с двете други реални държави - ИРИ и Франкската империя! Другите? Те просто не са държави!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139435
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102601
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031