Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2018 20:14 - Умен + добър = ?
Автор: leonleonovpom2 Категория: Забавление   
Прочетен: 5037 Коментари: 31 Гласове:
33

Последна промяна: 23.06.2018 20:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Най- после добра новина за Българската демокрация! Един хубав ден за нея!
Най- после!
Както обичаше да  заключава  една известна персона от недалечното минало! Доволна от мъдростта си!
Български творчески колектив, не е уточнено в каква област, по разбираеми причини,  е номиниран за Нобелова награда....
Най- после!

Защото е намерил точното решение на горното уравнение!
Хиляди години то е решавано, но винаги се е оказвало, че отговорът е грешен и търсенето е продължавало.......
Без резултат/ с резилтат по-скоро/

Но сега няма мърдане! И Нобеловият комитет е клекнал и почти сигурно ще връчи наградата на Българския колектив/ от Българи ,пребиваващи в чужбина/ Това, без коментар!

Само един проблем има за разрешаване!
В коя област да бъде премията?
Защото от уравнението се вижда ,че не може да е в математиката, понеже в него липсват цифрови стойности!  Иначе, математически огледано е елементарно.  От две известни величини , събрани, да се  определиш сборът  им!
Като 2 + 2 = 4
 Елементарно, Уотсън! 
За каква Нобелова награда иде реч?
Що за глупост?
Да ,но винаги се е оказвало , че в случая:
2 + 2 = 5?
А това никой математик не е успял да  докаже! И ако е успявал, после се е намирала грешка!

Реално е премията да е в областта на литературата! Защото се работи с нейни термини, не с математически величини.
Та, този колектив е намерил решението на това литературно уравнение! Подшушнаха ми го дискретно, с обещание да не го обявявам предварително, преди да е станало публично достояние!
Естествено, няма да нарушавам правилата и ще си трая.  То е регистрирано все пак, така ,че няма опасност от поява на други претенденти! Които са знаели решението, но са чакали да се обяви лауреатът, за да го сведат до знание на останалите!
Така ,че всеки желаещ има думата- за предположения и решения!
С едно уточнение !
То е валидно за територията на Р България, както пишеше доскоро на митниците?
И всяка друга държава ще си излъчва собствени лауреати за решението му!
На етносен признак е то-решението!




Гласувай:
35


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Понеже новината е релевантна/ в...
23.06.2018 20:19
Понеже новината е релевантна/ важна, значима/ и предстои да стане и ноторна/ всеизвестна/, разрешавам, ако това разрешение има някаква стойност, постинтът да бъде напомпен до пръскване! При положение, че има желаещ да свърши тази хубава работа, разбира се!
Най-вече , за да се провери дали така описаната схема работи!
цитирай
2. leonleonovpom2 - Някои казват о кей и за потвърждение ...
23.06.2018 20:36
Някои казват о кей и за потвърждение го придружават с минус?
И ако имат тази възможност, ще я повторят с трицифрено число На което само те знаят какво означава!
А причината е проста Ядосал се е, че не може да реши уравнението!
цитирай
3. rustam - Ти си ненормален, бе! Пълно куку!
23.06.2018 20:42
Ти си ненормален, бе! Пълно куку!
цитирай
4. leonleonovpom2 - А, ето го и най - простият в блога!
23.06.2018 20:46
rustam написа:
Ти си ненормален, бе! Пълно куку!


Не закъсня да се появи!
Точен, както винаги!
А, бе, ти що не си гледаш работата, която умееш да вършиш?
Да учиш шофьорите на класическа литература!
И на правопис също! Да разчитат правилно знаците по пътя! С граматика в ръцете!
Марш при тях, да не те изгонят и от там!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Къде го чукаш, къде се пука!Гу...
23.06.2018 20:56
Къде го чукаш, къде се пука!
Гузен ,негонен бяга!
Май двама от основните помпиери сами се издадоха! Не е нужно да се посочват!
Ясни са!
цитирай
6. nedovolen - За мен въпроса е така: полупра...
23.06.2018 21:40
За мен въпроса е така:
полуправилен + полунеправилен = ?
/кой определи какво значи умен и кой добър/
цитирай
7. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
23.06.2018 22:08
nedovolen написа:
За мен въпроса е така:
полуправилен + полунеправилен = ?
/кой определи какво значи умен и кой добър/


Е, имаш основание!
Кой го определя!?
Но приемаме, че определящият е нормален и не е сбъркан-джендър!
Че е интелигентен - ще рече, че той самият е умен, не е някоя реститутка с нужди! Тя, естествено,ще направи различна класация-сбъркана, на добър и умен
Говорим за хора с нормален статут! За това, на което в обществото се нарича нормално
Иначе от литературата, въпросът отива във философията!
Вярно е, че у нас ненормалното е на почит, но да подходим все пак нормално!
А ненормални неща, колкото искаш! Например ефрейтор да оценя генерал и така нататък във всички професии! И разни там интерпрофесионалисти- които са компетентни в работата на другите! Далече повече от компетенциите в собствената си!?

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Ти си ненормален, бе! Пълно куку...
23.06.2018 23:04
leonleonovpom2 написа:
rustam написа:
Ти си ненормален, бе! Пълно куку!


Не закъсня да се появи!
Точен, както винаги!
А, бе, ти що не си гледаш работата, която умееш да вършиш?
Да учиш шофьорите на класическа литература!
И на правопис също! Да разчитат правилно знаците по пътя! С граматика в ръцете!
Марш при тях, да не те изгонят и от там!


Марш при тях....
За сведение, в марш по- горе няма нищо обидно!? Основният му смисъл, има го и в " Марсилезата" означава да ходи, да върви!....
Въпреки, че при всички положения, платен или поръчков , си е за гонене!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Вече ми е ясен механизча
24.06.2018 00:45
Не е достатъчно да се предложиш на помпиерите!
Важно е ,те да те нарочат Те си знаят защо!?
Тогава вероятно търсят съгласие Или предупреждават
Ама, какво ли ме интересува?!
цитирай
10. vaquero - leonleonovpom2,
24.06.2018 01:11
По логиката на българския преход Умен + добър = Богат евроатлантик.
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
24.06.2018 06:39
vaquero написа:
По логиката на българския преход Умен + добър = Богат евроатлантик.


Добър отговор! По силата на логиката!

Но на база минусите на двамата помпиери може да се подозира, че има и други добри, даже отлични отговори!
Така ,че търсенето продължава!

Хубав празничен ден ти пожелавам!
цитирай
12. dinkov - Динков
24.06.2018 21:01
leonleonovpom2 - всичко е относително, както би казал Айнщайн. Затова са му дали и Нобелова награда :). Ей сега ще ти реша уравнението с теорията за относителността. Значи 2 + 2 = 5. Уравнението е вярно, ако имаш да вземаш :) и е равно на 3, ако имаш да даваш :). Така е :). Всичко е относително. Абе що не ме номинираш и мен за Нобелова награда... Айде остави. Ще ми създадеш проблеми, известност, мангизи :), а не ми трябва, шъ ми развалиш рахатлъка :)
Поздрав
Ицко
цитирай
13. nedovolen - Dinkov, прав си. Така казал и Иванчо ...
24.06.2018 22:23
Dinkov,прав си. Така казал и Иванчо /не нашият/ на другарката си, 2+2 не винаги е 4.Тя не се съгласила.
-Добре де, другарко, все едно ли е да мина да ви взема, или да взема да ви мина.
:)))
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Динков!
25.06.2018 00:31
dinkov написа:
leonleonovpom2 - всичко е относително, както би казал Айнщайн. Затова са му дали и Нобелова награда :). Ей сега ще ти реша уравнението с теорията за относителността. Значи 2 + 2 = 5. Уравнението е вярно, ако имаш да вземаш :) и е равно на 3, ако имаш да даваш :). Така е :). Всичко е относително. Абе що не ме номинираш и мен за Нобелова награда... Айде остави. Ще ми създадеш проблеми, известност, мангизи :), а не ми трябва, шъ ми развалиш рахатлъка :)
Поздрав
Ицко


Така е, абсолютна е само абсолютната нула!
А Новеловата награда ще ти създадеврагове, дори и сред някои от близките ти
Откъде накъде? Има и други, те защо не получават?
Затова от дясната страна на уравнението стои дума, пълна противоположност на една от тези в лявата част ? Но оправадано стои там, предвид ситуацията!?

Леса нощ!
цитирай
15. radostinalassa - Това е счета на древните славяни, към които се отнасяме и ние
25.06.2018 08:13
Напр. 2 ябълки + 2 круши какво дава ? Четири какво ? Това просто не може да се сметне. Така децата се учат на фалшиви знания. А децата на елита учат друго. Напр. за плоската Земя.
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
25.06.2018 08:26
radostinalassa написа:
Напр. 2 ябълки + 2 круши какво дава ? Четири какво ? Това просто не може да се сметне. Така децата се учат на фалшиви знания. А децата на елита учат друго. Напр. за плоската Земя.


Четири плода ще даде! Така ,че има решение
В горния случай, за умен и добър става дума за друго
Как се таксува в обществото умен и добър човек едновременно? Това не е измислено съчетание, има такива хора! Това са положителни качества, а математически сборът им не може да е отрицателна величина, прав ли съм?
Да , обаче се оказва, че може! В общества, които са по- различни от нормалните!
И където свестните считат за луди!

Хубав ден!
цитирай
17. radostinalassa - Слушала съм много филми за гении
25.06.2018 08:57
Напр. Левашов, Болотов. Те са надарени от природата несъмнено. Но и за страшно добри хора. Явно това е необходимото съчетание за гения. И съм сигурна , че те не смятат горното уравнение като 4 плода, а по друг начин. И затова се отличават от нас.
цитирай
18. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю! Отново актуална тема!
25.06.2018 09:41
Според моите наблюдения в живота и в блога, съчетанието умен и добър у нас, според нашенската обществена уредба /конюнктура/, е равно на неудачник.
Нашенският конюнктурен манталитет в това успя да превърне свестните хора, които по времето на Ботев са считали за луди, както самият той се изразява, а глупецът всеки вредом почитал, както е и сега.
Нищо ново под нашенското слънце и в нашенските нрави, Иване!
Хубав ден!
цитирай
19. katan - Знам друго твърдение, което е абсолютно вярно.
25.06.2018 11:40
Доказано: 1+1=3:))))))
цитирай
20. nedovolen - Поне се залитна към услугите на а...
25.06.2018 13:27
Поне се залитна към услугите на аритметиката, с опит за обяснение на явления, непосилни за висшата математика, добре е да се различават 4 и 6. Защото, ако поискаш pi4ka, може да получиш pi6ka.
:)))
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
25.06.2018 14:10
radostinalassa написа:
Напр. Левашов, Болотов. Те са надарени от природата несъмнено. Но и за страшно добри хора. Явно това е необходимото съчетание за гения. И съм сигурна , че те не смятат горното уравнение като 4 плода, а по друг нацин. И затова се отличават от нас.


Ботев го е решил!
но както и за поезията, и за това уравнениеняма да получи Нобел по простата причина ,че се дава само но живи! По тази причина и Пенчо Славейков не е получил наградата, въпреки, че е бил номиниран!

Хубав ден!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
25.06.2018 14:24
batogo написа:
Според моите наблюдения в живота и в блога, съчетанието умен и добър у нас, според нашенската обществена уредба /конюнктура/, е равно на неудачник.
Нашенският конюнктурен манталитет в това успя да превърне свестните хора, които по времето на Ботев са считали за луди, както самият той се изразява, а глупецът всеки вредом почитал, както е и сега.
Нищо ново под нашенското слънце и в нашенските нрави, Иване!
Хубав ден!



Не съм изненадан, че ти реши проблема!
Ботев също го е решил- преди близо век и половина!....
Защото свестен е събирателно понятие - включва и умен , и добър!
Литераторът от коментар №3 , извинявам се на думата ,че я употребявам за него, но да не я слагам в кавички , подразбра нещо за себе си и взе превантивни мерки? Вкара в употреба определения като куку и така нататък!? Като се има предвид какъв е, това е нормална реакция за него Защо се пеняви- нито е едното, нито другото ! А, че не е обект на темата?

Оттук може да си проличат качествата му на литератор! Да не може да разпознае Ботев И директно да го нарича куку и ненормален!?
Умишлено се въздържах да го кажа още тогава в отговор!

Така е, решението за нашите географски ширини/ и дължини/ е:

Умен + Добър = Глупак/ Глупец/

Това е геният!
Прозрял е нещо, което и след близо век и половина е актуално!

Хубав ден, Приятелю!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Катя!
25.06.2018 14:30
katan написа:
Доказано: 1+1=3:))))))


Да, нормална задача!
За абсурдната математика!
Крайно време е тя да бъде въведена като задължителна дисциплина, паралелно с елементарната, още от първи клас!
Защо ли?
Защото знам някои който ходепа с разлепени подметки на обувките
Предния ден!
Но на следващият бяха милионери, с копринени костюми!
Ето една друга, абсурдна задача:
нищо + нищо = милион!?

Хубав ден, Катя!
цитирай
24. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
25.06.2018 14:33
nedovolen написа:
Поне се залитна към услугите на аритметиката, с опит за обяснение на явления, непосилни за висшата математика, добре е да се различават 4 и 6. Защото, ако поискаш pi4ka, може да получиш pi6ka.
:)))


Ами уравнението е литературно, не е цифрово, приятелю!
Вече е ясно решението Впрочем, с друга дума го е дал Ботев-свестен!
Та ето го, още веднъж!:

Умен + Добър = Глупак/ Глупец /
цитирай
25. nedovolen - 23
25.06.2018 15:19
Хей, приятелю!
Ако забеляза, говоря за явление, не за уравнение. Не говоря ”многотомно”, а ”малкоцифрово”.
И, да отговоря на зададения си въпрос в к.6:
полуправилен + полунеправилен = 0+0 = 00 !
:)))
цитирай
26. leonleonovpom2 - Да, разбрах, Николай!
25.06.2018 20:25
nedovolen написа:
Хей, приятелю!
Ако забеляза, говоря за явление, не за уравнение. Не говоря ”многотомно”, а ”малкоцифрово”.
И, да отговоря на зададения си въпрос в к.6:
полуправилен + полунеправилен = 0+0 = 00 !
:)))


Но в случая, префразирано, аз се базирам на казаното от Ботев!
Което, за съжаление, но при отчитането на гениалността му, е актуално и днес!

Хубава вечер!
цитирай
27. dinkov - Динков
25.06.2018 23:49
leonleonovpom2 - разбира се, че се шегувах с предишния си коментар затова сега сериозно.
Много ми се иска в дясната страна да ти напиша свестен, но в сегашно време вероятно наивен да е по-вярно. А между наивен и глупец в много ситуации няма разлика. Какво да се прави, в такива времена живеем. Дори човек да е умен, в някой случаи, ако е добър ще навреди на себе си, а може би и на близките си. Затова моя отговор е морален което е много близко до свестен.
Ще ти задам един въпрос и аз. Ако някой се дави и всички на брега са умни и добри колко процента ще се хвърлят да го спасяват ? А ако има риск да се удавят и те ? А ако те имат деца ? Не ми отговаряй. Познавам такива хора, знам и отговора който също е относителен. Че тъй де, всичко е относително. Всичко зависи от ценностната система на хората.
Поздрав и лека нощ.
Ицко
цитирай
28. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
26.06.2018 00:04
dinkov написа:
leonleonovpom2 - разбира се, че се шегувах с предишния си коментар затова сега сериозно.
Много ми се иска в дясната страна да ти напиша свестен, но в сегашно време вероятно наивен да е по-вярно. А между наивен и глупец в много ситуации няма разлика. Какво да се прави, в такива времена живеем. Дори човек да е умен, в някой случаи, ако е добър ще навреди на себе си, а може би и на близките си. Затова моя отговор е морален което е много близко до свестен.
Ще ти задам един въпрос и аз. Ако някой се дави и всички на брега са умни и добри колко процента ще се хвърлят да го спасяват ? А ако има риск да се удавят и те ? А ако те имат деца ? Не ми отговаряй. Познавам такива хора, знам и отговора който също е относителен. Че тъй де, всичко е относително. Всичко зависи от ценностната система на хората.
Поздрав и лека нощ.
Ицко


Благодаря ти за хубавия коментар! Така е, всичко е относително!
Спекулирам с абсолютната нула, че само тя е абсолютна! Няма по ниска от нея Даже, математически се доказваше!
Но, кой знае? Дори и за нея
Като казваш за давещи се, спомням си случай преди години Давят се няколко души-мъртво вълнение Хвърля се човек, единствен, да ги спасява И един по един -успява да ги извади Но накрая, от изтощение, той се удавя!
Няма справедливост на този сват!

Лека нощ!
цитирай
29. tota - "Умен + Добър = Глупак/ Глупец /"
27.06.2018 22:10
И аз така мисля.
цитирай
30. leonleonovpom2 - Здравей, Ати!
27.06.2018 22:25
tota написа:
И аз така мисля.


Благодаря ти за отзива!
Касво да се прави, истина е, колкото и да е неприятна!

Хубава вечер!
цитирай
31. goro6 - Сериозна шега.
18.09.2018 08:23
Умен и добър са неопределими величини, в смисъл, че не можем да им сложим нравствен знак. Те определят качества, затова са наречени определения, но самите те са само форма. Носителя на качеството е съществителното име. Как ви звучи "умен убиец" или "добър идиот". Като са неопределими не означава, че са незаместими. Например умен + добър = ? - нерешимо. Но ако дадеш задачата на привърженик на ГЕРБ решението става фасулска работа. Вижте - Бойко + Цецо = Цецка. Ако някой се затруднява да определи връзката, пояснявам. Събраха се Б и Ц и предложиха Цецка за президент. Оценката на сбора зависи от оценителя.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9138847
Постинги: 1349
Коментари: 29650
Гласове: 102601
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031