Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2021 04:00 - МОЛИТВА НА СЪКРУШЕНИЯ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 218 Коментари: 0 Гласове:
1



 Прочит: Данаил 5-7; 2 Йоан и Пс. 109:21-27


„Помогни ми, Господи, Боже мой.“ (Пс. 109:26)


  „Скъпи Отче на небето, аз не умея да се моля, но ако си там и ме чуваш, покажи ми пътя. намирам се на ръба на силите си.“ Тази молитва е прошепната от съкрушения Джордж Бейли, герой от класическия филм „Живота е прекрасен“, в изпълнението на Джими Стюард. В тази ключова сцена, очите на Бейли се напълват със сълзи. Това не е част от сценария, но когато Стюард произнася тази молитва, според думите му, той сякаш усеща самотата и безнадеждността на хората, които няма към кого да се обърнат. И това го съкрушава. 


  Молитвата на Бейли в своята същност е едно простичко „Помогни ми!“. Именно това изразява и Псалом 109. Давид е на края на силите си: „сиромах и беден“, сърцето му е „наранено“ (ст.22), а тялото му е отслабнало, „губи тлъстината си“ (ст.24). Той чезне „като удължена сянка“ (ст.23) и чувства, че е станал „за укор“ пред враговете си (ст.25). В своята крайна съкрушеност, Давид няма към кого друг да се обърне - той вика към суверенния Бог, за да му покаже пътя: „Помогни ми, Господи, Боже мой!“ (ст.26).


  Има периоди в живота ни, които можем да опишем най-добре с думата „съкрушеност“. В такова време може да не сме наясно как точно да се молим. Но нашият любящ Бог ще отговори на простичката ни молитва за помощ.     Дж. Блейс


  Скъпи Отче, някои дни от живота са много трудни. Дори изглеждат безнадеждни. Обърни сърцето ми към Теб в моята съкрушеност. Дай ми сила, за да Те помоля простичко за помощ. Амин.


  КОГА ЗА ПОСЛЕДНО СЕ ПОЧУВСТВАХТЕ СЪКРУШЕНИ ОТ ЖИВОТА? КАК МОЖЕТЕ ДА ПОМОГНЕТЕ, АКО ИМАТЕ ПРИЯТЕЛ ИЛИ РОДНИНА, КОЙТО СЕ ЧУВСТВА ПО ТОЗИ НАЧИН?    



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1469247
Постинги: 2464
Коментари: 24
Гласове: 1706
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930