Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2014 14:29 - Сребро или сода - исторически
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 8610 Коментари: 23 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Преди време колеги съвестно препоръчаха содата като универсално лекарство срещу тежки болести. Идеята беше, че бактериите са им причинители, а те не виреят в алкална среда. И тази алкална среда може да я осигури содата бикарбонат.
Абсолютно вярно!
Майка ми ,преподаваше и химия, предполагам, че сама измисли лек срещу кръвното, което вдигна внезапно - сода с малко лимон, да не бъде содата в излишък
Ефектът беше смайващ-дълги години професионалното и заболяване не се прояви!
Но оттук като химик почвам да намирам слаби места
Содата е слабо разтворима във вода. Но човешкият организъм е лаборатория, възможно е да осигурява подходящи  за това разтваряне условия
По аналитична бях връх, който асистентката не оцени. Тя още веднаж, вече като доцент се намеси  да анулират конкурс, който спечелих, защото  не бил за мен. След това станахме приятели, та до ден днешен
Та, организмът е една равновесна система, иначе не може да съшествува. Когато нарушиш равновесието му със сода, той се стреми да го поддържа.
С прости думи, поглъщайки определена доза сода бикарбонат, РН -но става над седем-индикатор за алкалност, но веднага след това организмът почва да произвежда киселини ,за да възстанови  равновесието. Отново сода, отново киселини. Безкраен затворен кръг
Освен това, содата е възможно да прави плаки, подобни на тези в парните котли, но в кръвоносните съдове, които со опасни
Следователно трудно може да се счита содата за някаква  панацея

Ще споделя едно решение с киселинността, просто го предавам,  на един голям наш химик, проф. Милчо Натов, с когото имах честта да работя.
Киселинният проблем беше преодолял  с леблебия!!!  Вярвам му безусловно, не съм проверявал ефекта ,  но на нахута се приписват много лечебни свойства, така, че е напълно възможно

 Все пак разглеждания проблем идва от бактериите, киселинността е пост ефект
Ами вместо да се атакува следствието , да се удари причината
Най -големият враг на бактериите са сребърните йони. От този ефект се е възползвал и Александър Велики, без при цялото си величие да го познава или знае.
Когато войниците му на територията на днешен Афганистан се разболяли от дезинтерия, той и генералите му били невредими. защото консумирали храната в сребърни чинии, а те в медни. Медта не убива бактериите Затова той се задържал при согдите, даже си взел и жена от там И още десет хиляди войници го последвали. В този район днес българинът е  считан за човек на бога. Каза ми го Стефан Пейков, той е габровец, може да му се вярва.Бил е този район, а и не само там, като доверено лице на Людмила Живкова.Много догадки могат да се правят, едната е очевидна
Та среброто се справя без грешка с бактериите

Един мой приятел, Николай Бояджиев  прави опаковки от сребърна вода именно за тази цел Като се видим понякога го закачам, да не лъже,  че има сребро, лесно ще разбера. Засмива се, разбира шегата, но и се изчервява, защото е все пак недоверие. Дали има сребро лесно се установява с капка солна киселина, моментално се получава бяла утайка от сребърен хлорид.
Следва по-хапливата шега- да не е среброто от сребърен нитрат, да трови хората- и това може да се установи
Както и дали в киселото мляко има нишесте.
Много просто-капка йод в него-само веднаж съм го правил/ нямаше нишесте/ , ако има , се получава моментално виолетово оцветяване.

Та в резюме накрая, бактериите, действително причинители на най
- опасните болести могат да се атакуват и със сода , и със сребро.
Но поради гореизложеното , среброто е за предпочитане.
Не съм рекламно лице на приятеля ми Николай Бояджиев От съобръжения да не си развалим приятелството,  не съм се интересувал от метода му на получаване на сребърна вода. Вероятно е електролиза, в никакъв случай не е сребърен нитрат, той е съвестен човек



Гласувай:
29


Вълнообразно


1. vmir - Лимоните са алкална храна.
06.07.2014 14:58
В изследване твърдяха, че имали 10000 пъти по-силно въздействие върху раковите клетки от химиотерапията. Нямам идея как са го измерили или какво имат предвид.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Вмир, не съм чел това и е необяснимо ...
06.07.2014 15:10
Вмир, не съм чел това и е необяснимо от гледна точка на писаното за содата. Лимонът обратно на содата поддържа киселинно , под седем РН, за което се твърди, че осигурява храна за бактериите.
Освен ако не става някакво обръщане.
Всяка храна в зависимост от количеството си е отрова.
Сол, вероятно 50 или 100 грама убива, защото ще коагулира кръвта.
Така , че ударни дози лимонов сок може ,щом го твърдят да имат такъв ефект.
Но веднага намирам слабо място. Ще нанесат поражения на зъби, костна система, тези големи количества
Среброто също има дозировка. При предозиране, както морковът оцветява кожата в оранжево, така среброто й придава метален, сив цвят!
Поздрави!
цитирай
3. kasnaprolet9999 - Сода с лимон оправя жлъчни атаки, ...
06.07.2014 15:20
Сода с лимон оправя жлъчни атаки, лимона много добре я разтваряр но не знаех, че смъква кръвното налягане. Киселинността в организма се получава не само от бактери. Ако се консумират повече месни и млечни храни, алкохол, сладкиши, а не се ядат пресни зеленчуци и плодове, се получава киселинна среда в организма. Тогава содата е добро решение за възстановяване на нормалното РH. Не трябва да се прекалява и да се прави всеки ден, поради причините, които си написал горе. Това с леблебията е много интересно, навремето хората пиеха кафе с леблебия или само леблебия.Поздрави!!
цитирай
4. kasnaprolet9999 - И още нещо.
06.07.2014 15:23
В аптеките продават флакончета със сребърна вода за впръскване на болно гърло и при хрема. Имат много добър лечебен ефект и отпушват носа.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Поздрави, Невена!
06.07.2014 15:37
Всичко ново е добре забравено старо, за кафето с леблебия става дума. Не случайно са го правили, без да са химици, хората в миналото са го употребявали, знаейки ефектът независимо от това, че не могат могат да си го обяснят химически
цитирай
6. leonleonovpom2 - А за допълнението ти е обяснимо, ...
06.07.2014 15:42
А за допълнението ти е обяснимо, убива от раз среброто под формата на йони в разтвора болестотворните бактерии
Това е разликата между сребърните йони и содата.
Докато содата убива косвено бактериите чрез влияние върху хранителната им среда, среброто се разправя директно с тях
Но все пак има допустима концентрация, защото освен върху цвета на кожата, което е индикация за предозиране, то не прави разлика между лоши и добри бактерии, докато лошите предизвикват разтройство например, убиването на добрите може да причини запек
цитирай
7. vmir - 2. leonleonovpom2,
06.07.2014 16:04
Не мога да го обясня, защото не съм специалист, и също бях изумен да видя в класациите на храните по киселинност лимоните като силно алкална храна. Пример - портокалите ги дават като по-слабо алкални. Може би има връзка със захарта, защото нея я дават като една от най-силно киселинните храни, което също беше голяма изненада за мен. Оставам с впечатлението, че алкалността на храните преди консумация и след консумация са доста различни величини, но не знам така ли е.
Поздрави!
цитирай
8. merlin68 - Ха, значи сребърните съдове освен ...
06.07.2014 17:09
Ха, значи сребърните съдове освен помпозността си имат и лечебни свойства. Хубаво е човек да разбира от химия. Сега отивам да си извадя сребърния сервиз от шкафа:)
цитирай
9. precoria - Имам проблем и незнам дали да опи...
06.07.2014 17:14
Имам проблем и незнам дали да опитам.
Поздрави!
цитирай
10. mt46 - Поздрав!...
06.07.2014 18:32
За содата съм чел, но за среброто не знаех...
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Вмир!
06.07.2014 20:56
Не съм запознат с този материал, но явно под алкалност на храните авторите имат предвид нещо друго
Не може киселият лимонов сок да е алкален едновременно, да содата има алкален характер, затова се използва за неутрализиране на киселините. Но това лимоновият сок не е в състояние да направи Може да подпомогне храносмилането, но в по-големи количества, ще повиши киселинността, т. е. РН-то ще бъде под седем и ще се движи към единицата.
Освен ако нямат предвид някакъв концентрационен градиент. В по.малки концентрации лимонът участва в процеса на храносмилането, неутрализира се при реакцията с храната и не влияе, дори може да се получи и и известно понижение на киселинността Докато портокаловият сок явно няма тези свойства на лимоновия и той директно влияе върху повишаването на киселинността с поемането му , дори и в минимални количества
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Мерлин!
06.07.2014 21:01
Да, среброто има антибактериални свойства! Дълто време е било необясним феномена с Александър Велики и свитата му, защо стомашно-чревните заболявания са ги заобикаляли?
Накрая, след като било доказано това свойство на среброто, да убива болестотворни организми, обяснението станало просто - съдовете им за храна и вода били сребърни
цитирай
13. leonleonovpom2 - За Петра!
06.07.2014 21:13
Опитай Петра, без да се страхуваш
Невена спомена, че има сребърна вода в аптеките
Освен това Николай Бояджиев ,за когото споменах по-горе има лиценз за производство и разпространение на вода за пиене, съдържаща сребро.Може би трябва да направя реклама, на бутилката има лист с анотация за тази вода.
Миналата година дъщерята имаше такъв проблем, постъпи дори в болница в тежко състояние. Бяхме се паникьосали, аз изключих. Като се поуспокоих, побеснях, как е възможно да не се сетя. Взех бутилката, говорих с главния лекар, защото забраняваха внос на подобни неща, той се съгласи, че няма да навреди на лечението и просто за часове тя почна да се оправя Е, сигурно и тяхното лечение е дало резултат
Та опитай!
Поздрави!
цитирай
14. freeoldmen - 9. precoria
06.07.2014 21:14
Пробвайте, не е лошо.
Пие се сутрин рано, преди закуска, сокът на 2 средни лимона, разредени с толкова количество вода, разтваря се чаена лъжичка сода, и наздраве!:-)
Има ефект, като всяка една друга интервенция- около месец, след това организмът възстановява статуквото, наложено от начина на живот.
Пробвайте и успех, месец не е малко, подсказва, че има и други решения...:-)
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
06.07.2014 21:18
Човек не може да знае всичко. Това за свойствата на среброто не го приемай за някакъв пропуск, все пак те са обект и на професията ми, трябва да ги зная! Не е нещо кой знае какво, всеки що годе приличен химик зное това качество на благородния метал
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Димитър!
06.07.2014 21:29
Това беше съставът с, с който може би за месец употреба майка ми стабилизира кръвното си за дълго време
Всъшност това си е химична реация - киселинният лимонов сок взаимодейства с алсалната сода, един вид неутрализация, отделят се мехучрчета въздух-въглероден диоксид
Нямам обяснение за влиянието върху кръвното, излиза ,че трайно разширява кръвоносните пътища. Впрочем имам хипотеза, но да не се намесвам там, където знанията ми са оскъдни- в медицината
цитирай
17. leonleonovpom2 - Впрочем, защо да не споделя, Димитър подсказа!
06.07.2014 21:45
Сокът да се пие на гладно!
Един голям наш химик, доц. Верани, автор на изкуствената дъвка, сподели с мен, как е превъзмогнал инфаркта, който го сполетя на млади години.
Почнал да пие концентрат, ,под 50 милилитра, три пъти на ден преди ядене, но не повече-милилитри.
И взе да ме изпитва като химик. Отначало се изненадах, лекарите отричат алкохола Но той взе да ми помага-какви са плаките в кръвоносните съдове, какво е холестеролът
Да, висш алкохол, подобно се разтваря в подобно, алкохолът се поема от кръвта и той измива, разтваря холестерола
Просто, но трябва да се сети човек
Нещо подобно става и с лимоновия сок.ток взаимодейства с холестерола на плаките , естерификация и го отмива...
цитирай
18. breeze - Силно разтройство се лекува
07.07.2014 12:48
с глътка ракия към която е прибавено мъничко сол. Действа почти моментално.
При повече сол ракията е неприятна за пиене и не го препоръчвам. Не съм сигурен и какво би последвало ако се пие повече и от приятната на вкус подсолена ракийка.
цитирай
19. leonleonovpom2 - Има логика, приятелю!
07.07.2014 14:31
Спиртът си има дезинфекционно действие, , солта нормализира РН до 7-неутрално, т. е. премахва любимата кисела среда на бактериите
така, че може от този състав да се очаква силен, лечебен ефект!
цитирай
20. vmir - 11. leonleonovpom2,
07.07.2014 15:02
leonleonovpom2 написа:
Не съм запознат с този материал, но явно под алкалност на храните авторите имат предвид нещо друго
Не може киселият лимонов сок да е алкален едновременно, да содата има алкален характер, затова се използва за неутрализиране на киселините. Но това лимоновият сок не е в състояние да направи Може да подпомогне храносмилането, но в по-големи количества, ще повиши киселинността, т. е. РН-то ще бъде под седем и ще се движи към единицата.
Освен ако нямат предвид някакъв концентрационен градиент. В по.малки концентрации лимонът участва в процеса на храносмилането, неутрализира се при реакцията с храната и не влияе, дори може да се получи и и известно понижение на киселинността Докато портокаловият сок явно няма тези свойства на лимоновия и той директно влияе върху повишаването на киселинността с поемането му , дори и в минимални количества


Не е само един материала, на много места съм гледал подобни данни и навсякъде слагат лимона между рекордьорите по алкалност. Изключено да е грешка или наговаряне, ето случаен пример, намерен в нета за секунди от раз:

http://www.spasovo-pyramid.com/hrani.htm

Не споря, само казвам какво пишат по-знаещите от мен. Понякога здравата уж логика ни подвежда заради пропустат детайл, важността на който преподрежда приоритетите.
Поздрави!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Вмир!
07.07.2014 15:22
Има някакво разминаване, сигурно в случая под алкалност не се има предвид химическа.
Лимонът съдържа киселини, а не основи-алкали, на името на алкалните метали коита правят основи-калиева , натриева и така нататък Той, сокът от лимон бурно реагира със содата, именно по тази причина-тя е алкална, а той киселина. Имаме класически пример на взаимодействие на киселина с алкална сол-содата бикарбонат
Но може би се има предвид един вероятен механизъм, който развих, че в малки количества лимонът атакува храната и я разгражда, влиза в реакция и тази му киселинност не се проявява веднага, догато киселините на портокала са по инертни, не взаимодействат с храната и киселинността им е висока.
Така си го обяснявам като химик, без да съм се замислял преди това
цитирай
22. vmir - 21. leonleonovpom2,
07.07.2014 16:43
Не знам каква е причината, аз не съм химик, за да преценявам. Ето забележката по въпроса: * В групата на алкалните храни са включени и храните, които иначе са киселинни, но при храносмилането се преобразуват в алкални, например лимоните.

Ти си химик, затова те запитах. Защото съм виждап съобщения за поразителни резултати от британско изследване - Лимоните - 10 000 пъти по-ефективни в унищожаването на раковите клетки от химиотерапията. А знаеш, всезнайковците без образование как посрещат новини, които се разминават с популярните заблуди. Постингът ти и толерантността ти бяха добър повод да споделя тази поразителна информация, която вероятно може да помогне на много хора.

Ето тук например: http://bilkolechenie.net/news_detailed.php?id=221

и на много други места. Но забележи, не говорят за смесване със сода, както някои аматьорски компилации уверяват по отношение та рака. Реакцията май трябва да си стане където й е мястото.
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Вмир!
07.07.2014 17:37
Да, с допълнителната информация съм съгласен, че сокът реагира с храните, разгражда ги, те вероятно са алкални и в резултат на това се получава обратния ефект на лимона. Все пак не съм диетолог, но химическата логика говори за подобен механизъм
И аз веднаж ,на важен доклад се сблъсках с подобен феномен
Реших един продукт , подробно описан да използвам в десет пъти по-ниска концентрация за нестандартна цел.
И се получи нещо изключително, като в механизмът на действието му в този случай всичко беше с обратен знак.
мИСЛЕХ ,ЧЕ Е ГРЕШКА, ПРОВЕРИХ ГО МНОГОКРАТНО, ЕФЕКТЪТ БЕШЕ СЪЩИЯТ. С ТЕЧЕНИЕ НА ВРЕМЕТО СИ ИЗЯСНИХ И МЕХАНИЗМЪТ.
КОГАТО ГО ДОКЛАДВАХ ЗА ПРЪВ ПЪТ, СКОЧИХА НЯКОЙ ВЕЛИЧИЯ И ПО УЧЕБНИК ВЗЕХА ДА ОПИСВАТ КАКВО СЕ ПОЛУЧАВА НО НИКОГА НЕ БЯХА ГО ПРАВИЛИ. ДОВОДИТЕ МИ БЯХА ЖЕЛЕЗНИ, ПОДКРЕПЕНИ С ВСЯКАКВИ ИЗСЛЕДВАНИЯ
Това между другото, такова обръщане на ефектът в зависимост от концентрациите не е някакво изключително рядко срещано явление.
Дори цианкалият, съдържащ се в минимални количества в горчивите бадеми и в ядките на вишневите костилки е лекарство, но много бързо е обръщането и става отрова!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139632
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102602
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031