Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2014 22:01 - Да си подадем ръка
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 9142 Коментари: 23 Гласове:
24

Последна промяна: 24.07.2014 09:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Друг материал подготвях. Но предвид ставащото реших, че той може да почака, не е чак толкова належащ
Размяна на постинги, като мълнии, между колеги, които считам за приятели.
Формалната причина е политическа - има ли право или не Русия

Първо, политиката е нещо, заради което не си струва да си разваляш приятелството с когото и да е.
Тя е продажна, този ,за когото си се застъпвал днес, утре без да му мигне окото ще те продаде и предаде.
Там няма приятелство, има вечни интереси, за политиката става дума

 Второ, Русия за нас е много деликатна тема.
Всеки ,който зачерква Русия, няма да бъде погледнат с добро око  и от противния на Русия лагер-.защото и там  четат история, знаят какво е направила Русия за нас
И едно такова силно негативно отношение към нея пали сигналната лампа у тях. Те си казват, тези хора са опасни, считат ни за благодетели и ако станем такива, утре подобно отношение ще имат и към нас, ако с нещо не им угодим Много трябва да внимаваме с тях и никак да не им се доверяваме

Та по тези две причини считам прескачащите мълнии за прекалени
Затова  си правя ретроспекция
Имам си и за какво  професионално самочувствие В същото време не си правя илюзии, че съм някакъв връх. Даже почнах без никакво самочувствие, което веднага бе усетено и атаките не закъсняха -провален спечелен конкурс, оценка на комисия с единица и половина по-ниска от тази на най-големия специалист в областта на пластмасите в България
Което накара тогавашния партиен секретар,който предизвика проверката с учудване да сподели с мене, че това е необяснимо за него
Аз с нищо в момента не заплашвам началниците си, така се действа само ако има заплаха.Мълчах, но той продължи, а може би гледат в бъдещето, затова взимат мерки, докато е време....

Може би в последствие  и аз промених нещо в стила ми, махнах неща от него, приемани като заплаха.
Постепенно отношението се промени Отчетите ми се приемаха на доверие, без обстоен преглед, включително за пропуснати запетаи и за правописни грешки
И кривата с резултатите тръгна нагора, от момента на усетеното в мен доверие Няма защо да се хваля, но това доверие повдигна и самочувствието ми, разбира се,  не беше празно, имаше основа
Без да съм в управленска йерархия, а в партийната изобщо,  ми се поверяваха отговорни и значими задачи.
А там където ме пращаха,  се отнасяха с мен като с месия, без да съм или да се смятам за такъв

Сега ,от позицията на времето често си мисля за това обръщане Не, никой не е вдигал телефон за мен. партийният секретар се намеси, заради оплакване от мен. Заради което,  много хора ме предупреждаваха, че сега вече ще ме смачкат
Дали в резултат на преоценка, дали по заповед / нямах такъв закрилник/ , ми бе подадена ръка-гласувано ми бе доверие!
Знаех, че тук няма мърдане-длъжен съм да го оправдая И вложих всички усилия в тази посока

Затова, да си подадем ръка. Да забравим особено политическите пристрастия, да се насърчаваме взаимно, да не си търсим упорито кусури. Не е трудно да се намерят Всеки ги има
Това ,че примерно Х е описал някакво събитие не по начина ,както аз го приемам, не означава, че не може да е прав или пък, че го е описал неграмотно Утре аз може да изпадна в неговото положение
При повече доверие и търпимост между нас и качеството на материалите ще се повиши
Убеден съм!















Гласувай:
24


Вълнообразно


1. syrmaepon - Според мен тези партийни страсти ...
24.07.2014 09:31
Според мен тези партийни страсти най-после ще заглъхнат у нас и ще преминат на по-конструктивно ниво при две неща: 1.Когато нещо се промени в Русия и нейното отношение към всички влизащи в нейния обсег на влияние, тоест се приключи с имперската политика и усещането у някои руснаци, че са имперски народ, което както виждам при тях ще се случва дълго и болезнено. 2. Когато ново поколение, необременено с филства и фобства влезе в политиката
цитирай
2. leonleonovpom2 - Съгласен съм Сирма!
24.07.2014 09:46
Русия има неща за коригиране.
Те направиха стъпка, но втора не. Като зачеркнаха комунизма, би трябвало да търсят начини за кооптиране към запада, нали ги няма причините за противоречията.
Миналото!
Ами за миналото германци и французи би трябвало да се трепят къде се срещнат
А те втората крачка не я предприеха, което поражда съмнение
В случая нашата позиция трябва да е по-деликатна.Това ,което се вижда от нас, другите също го виждат
Ние трябва да сме по-назад и настрани, да не сме байрйктари в антирусизма
Не знам кой е по -старщи в роднинската връзка, смятам, че сме ние, въпреки, че старите българи са наричали руснаците дядо Иван, но при такива отношения не е редно да има посегателство един на друг!
Поздрави!
цитирай
3. vmir - 2. leonleonovpom2,
24.07.2014 10:19
За постинга в общи линии съм съгласен с теб, но да те запитам във връзка с коментара ти: Никога ли не ти се е струвало, че негативното отношение към Русия извира пряко и неудържимо от маниерите и деянията на нейните волни или неволни агенти у нас?

Какво общо с нуждата от реални решения на текущи проблеми имат бла-бла натрапванията за "дълбоката славянска душа", "освободители от робство" и прочие изтъркани клишета, вечно изискващи отказ от национална позиция или безпрекословно свеждащи националната позиция до сляпо възприемане на руската?

Никога ли не си имал усещането, че ако не бяха т.н. "русофили" да изискват агресивно възприемане на руските маниери като еталон за непогрешимост и отстояването им без оглед на използваните средства, повечето хора щяхме да имаме далеч по-толерантно отношение към глупостите и изцепките на братушките? Нима не забелязваш, че ожесточението и противопоставянето у нас произтича точно от непоносимостта към оценките за руските действия, когато се различават от кремълските доктрини и твърдения. Че кой, ако не е изпълнителен агент на чужда воля, обича в един момент да му вменяват едно отношение, а в следващите часове или на следващия ден - друго? Кой, ако не е изпълнителен агент на чужда воля, обича да му повтарят, че предфалита е бил нещо прекрасно, а бъдещето му е отврат, освен ако не слуша които са го довели до прекрасния фалит?
цитирай
4. syrmaepon - Българските комунисти следват примера на руските - създадоха си олигархия
24.07.2014 11:52
leonleonovpom2 написа:
Русия има неща за коригиране.
Те направиха стъпка, но втора не. Като зачеркнаха комунизма, би трябвало да търсят начини за кооптиране към запада, нали ги няма причините за противоречията.
Миналото!
Ами за миналото германци и французи би трябвало да се трепят къде се срещнат
А те втората крачка не я предприеха, което поражда съмнение
В случая нашата позиция трябва да е по-деликатна.Това ,което се вижда от нас, другите също го виждат
Ние трябва да сме по-назад и настрани, да не сме байрйктари в антирусизма
Не знам кой е по -старщи в роднинската връзка, смятам, че сме ние, въпреки, че старите българи са наричали руснаците дядо Иван, но при такива отношения не е редно да има посегателство един на друг!
Поздрави!


Може на различен принцип, но същността е една. Ако искаш мога да сменя "комунисти" с "болшевики" или "внуците" - все тая. Как да се приближат към западните ценности като целта е да крадат ? И то собствения си народ. Какви още доказателства след 2013-2014 г в България ? Самопризнания не чакай. Иначе ние имаме интерес на изток включително и Русия, но не тази Русия. А съветския човек дълго ще боледува, ние 25 години не може да оздравеем.
Между другото в две кризи НАТО -Русия от 2008 и сегашната с Украйна все Станишев управлява и нашата позиция поради това е и умерена )))) Направо да си помисли човек че Бог е българин ))) Това е единственото смислено нещо което този човек може би е направил за България
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Вмир!
24.07.2014 13:05
Сигурно има някаква агентура, но според мен по-опасен е слугинажът Работих в комбинат руска собственост
Нищо лошо не мога да каза за руснаците в управата-всичко договорено се изпълняваше точно
Но българите в управата-мамма мия!
Въведе се в обръщение отново еничари-за българите в управата.
Този пример и друг път съм го давал.
Казва директорът -руснак да се направи проучване за оптимизация и заминава за Москва. |Като типични сталинисти подчинените българи възприемат това като покана за съкращения, даже в отсъствието пушат и предизвестия.
Като се връща, докладват победоносно, какво са свършили. Той онемява. И разбира се, отменя заповедите с предизвестия.
Та този слугинаж е опасен, това, че човек таи в сърцето си признателност към Русия, това имам и се има предвид, не е престъпно ни най-малко
Имахме разговор с Пискова на тема Франция.Горе долу еднакви, но по различен начин изложихме мнения-едно е Франция-друго са французите.
Същото важи и за Русия и руснаците-.Никак не ми са симпатични парвенютата, докопали се да някакво благосъстояние, които са по-голямата част от идващите у нас руснаци.Тук коментарът на Сирма е абсолютно точен.
Но сега заради тях, тази комсомолско-партийна креатура да се удари черта и на това ,което Русия е направила за нас?!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Сирма!
24.07.2014 13:11
Засягаш половинчатата промяна!
Ами точно заради нея, подозирам, много отдавна, че не промяната е била целта, а резултатите, които носи
А това е ограбването на тъй наречената общонародна собственост от назначени и оторизирани за това на цени като подарък.
Другите духат супата- да се стопли
Трябваше да се дадат акции за тази собственост на пълнолетните, допринесли за нея, ето това е равен старт, а не завод за 1 лев
цитирай
7. анонимен - Според мен тези партийни страсти ...
24.07.2014 15:21
syrmaepon написа:
Според мен тези партийни страсти най-после ще заглъхнат у нас и ще преминат на по-конструктивно ниво при две неща: 1.Когато нещо се промени в Русия и нейното отношение към всички влизащи в нейния обсег на влияние, тоест се приключи с имперската политика и усещането у някои руснаци, че са имперски народ, което както виждам при тях ще се случва дълго и болезнено. 2. Когато ново поколение, необременено с филства и фобства влезе в политиката

Подкрепям това мнение. Напълно.
цитирай
8. batogo - !!!:))) Поздрав!
24.07.2014 15:23
За съжаление много са хората, които подавайки ти ръка, стискат нож в другата, скрита зад гърба им, за да ти нанесат удар в удобен за тях момент... Иначе съм съгласен с теб по принцип, защото това е пътя напред и нагоре в развитието на общността.
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Наистина трябва да не се подхожда емоционално, а с повече разум.
24.07.2014 15:46
Политиците у нас следват повече своите интереси. Политическият живот ми прилича на младежки блус, в който една шапка сменя непрекъснато главите на които стои. Един младеж със шапка на глава минава покрай танцуващи двойки и разделя една от тях, като слага шапката на главата на младежа от двойката. После той на свой ред прави същото. Политиците ни правят същото, сменят се при всяко ново правителство, като си разменят една и съща шапка. Само че под шапката сме ние всичките дето се ядем тук, разделени по партийни пристрастия.
Правилно казваш, че трябва да внимаваме в изказванията си за Русия по изложените от теб причини. И на мен никак не ми са симпатични парвенютата, докопали се до някакво благосъстояние, които са по-голямата част от идващите у нас руснаци. Когато летувам в Поморие ги виждам на всяка крачка и много се дразня от високомерното им поведение. В заведенията изискват и сервитьорите да знаят руски, а в магазинитие често има табелки на руски. Държат се надменно като че са в руска територия, а плажовете са пълни с дебели рускини, които се движат като че са избирани с конкурс.
Но заради тях не бива да се забравя това, което Русия е направила за нас и което никоя друга държава не е направила. Няма да се издигнем в очите и на останалите европейци, ако ни видят в ролята на фурнаджийска лопата.
цитирай
10. leonleonovpom2 - За Ангелина !
24.07.2014 18:23
Да, аз също съм съгласен с написаното от Сирма, въпреки че според мене филството в чист вид е признателност, а иначе и филството и фобството са придобили комерсиална форма и като такива се материализират.
Тази материализация е страшнаото и опасното, не признателността
Признателността е, да поднесеш букет цветя на Трети март и нищо друго Останалото е отврат!
Поздрави, Ангелина!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
24.07.2014 18:32
Радвам се, че след дълго отсъствие се появи!
За съжаление ,има такива тарикати.
То и промяната тръгна на тарикатски принцип, но тариката обикновено няма професионални качества/ както и на професионалиста не му трябва тарикатлък/,
Затова " преходът" е четвърт век
Според мен това е сериозната причина, а не филство или фобство в умерени степени.
Некадърници, материализиращи властта и поставили си за цел тази материализация са локомотивът ,теглещ назад
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Невена!
24.07.2014 18:45
Радвам се на посещението ти!
Съгласен съм напълно с описанието ти за Поморие. Убеден съм, че това са хора с лесни пари, не казвам крадени. И че нищо не са дали в замяна на държавата си-чиста проба консуматори Само такива имат такова поведение
Дъщеря ми работи едно лято като детегледачка при известна руска кинорежисьорка, която с нищо не демонстрираше величие-гледаше си другите две деца-близнаци
Дъщеря ми по невнимание при нея се изгори.
Знам как биха постъпили парвенютата наши или руски в този случай-да и посочат вратата.
Нищо подобно, докато аз търсех лекарства за обгорелия крак, тя достави от Москва лекарства, последна дума
Отряза ме за плащане-инцидентът е станал при нея-тя носи отговорност
Иначе филството го разбирам така-букет или венец на Трети Март-майка ми правеше това на паметника на прадядо ми, аз вече не поднасям, оставям други да се изявят и когато руснак ме помоли на улицата за дребна услуга ,да се озова, ако трябва и да го заведа!
цитирай
13. germantiger - Пример за "акъла" им
24.07.2014 20:06
Пример за русофилски "съждения"

http://dedenze.blog.bg/history/2014/07/24/vsiako-zlo-za-dobro.1283563

Коментар на моя бивш доръб познат

1. alchemist - Малко история на вересия...
16:22
Крайно време е, много блогери да разберат, че Русия няма нищо общо с комунизма и никога не е имала. Ако американските банкери и германците не бяха съдействали(главно финансово) нямаше да има болшевишка(престъпна) "революция" на(д) пролетариата, нямаше да има комунизъм и милиони жертви. Който се пише комунист трябва много да обича Англия и Германия, че и "Капиталът" е писан от германец, а не от руснак ;) Руският народ, а изобщо и източноевропейците(без католическите страни) са изобщо лика-прилика - главно в робията си; винаги са били яхани от престъпници - без значение от политически цветове.

И МОЯ рекоментар с въпроси към него

3. germantiger - Питам моя бивш добър познат - алхемиста
19:17
Ония убийци по лагерите или изнасилвачите на европа (източна) или тия дето ни учеха на руски език задължително и които извратиха историята ни - РУСНАЦИТЕ, те всички ли бяха германци и англичани?!

Тези които разстрелваха, тези които продължиха руската империя под комунистическа маска - тези всички неруснаци ли бяха?
цитирай
14. dolce - когато
24.07.2014 20:44
запада приеме Русия за равноправен партньор тогава и Русия ще приеме запада.
Пита се защо Русия да се съобразява с някого който винаги се е опитвал да и забие нож?
И какво значи нейни агенти?
Аз неин агент ли съм когато споделям едни и същи ценности с нея?
Когато не приемам педерастията налага от западания модел?
Когато за мен БЪЛГАРСКИЯ интерес както го разбирам аз не съвпада с техния?
Когато всеки ден виждам колониалното отношение на вашите прехвалени съюзници към МОЯТА РОДИНА?
Когато разни платени от запада игноранти без да ме попитат мен сюзерена какво искам решават какво е добро за мен ?
Майната му на запада - русия за мен гарантира че има и друг път на развитие !
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
24.07.2014 21:41
Не си разваляйте познанството заради политика и особено пък заради политици.
Както казваше един мой приятел, политикът е мръсник, живеещ си добре за чужда сметка! Всичко може да се очаква от тях, долно най-вече
Германците си извадиха поука, политиците им имам предвид и считам, че сложиха край на войните! Остава и руснаците да го направят
Защото политиците правят войните. Един обикновен човек, без значение какъв-руснак, германец, българин и какъвто ще да е друг, сам няма да вземе оръжие и да убива в чужда страна, ако не го въоръжат, задължат, насъскат.
Кой! Ами тези политици С пролятата , не тяхна, а чужда кръв си правят игрички
Затова съвременната история е много мръсна, може и активно да те вкарат в нея
Антична ,Средновековна, било каквото било, нещата са на хартия-трият се унищожават се. А тук могат да те придърпат и да платиш даже сметката, без да си ял и пил
Алхемист може би има предвид така наречената " хваната " кореспонденция между канцлера и кайзера. Канцлера пита Вилхелм Втори, ако руснаците кажат, че 200 000 000 златни марки не стигат, какво да правят?
И кайзерът уж бил отговорил, колкото и да поискат още да им дадат
Не знам доколко е достоверно това, но и да е ,не му отдавам особено значение.
Защото е в правилата на военната игра няма конвенция на противника да не се дават пари с някаква цел, нита пък противникът да се преследва за това, че ги е взел!
Дядо ми разправяше как от засада го пленили англичаните през Първата световна война. Наказали обаче командира на английското поделение, което много го учудило-после научил
Наказали го обаче не защото ги пленили от засада, а защото при схватката убили един българин. Заповедта била всички да бъдат пленени живи
Така ,че какво е станало няма значение кой знае какво сега, важно е народите и хората да се разбират, останалото е мръсна игра Плащат участващите, организаторите после или преди правят договори и конгреси
цитирай
16. germantiger - Продължението
24.07.2014 21:42
АВТОРА НА ПОСТИНГА КЪМ МЕН
4. dedenze - Германски тигре в моите постинги си крайно нежелан !
20:40
Не те изтривам за да могат и други читатели да се запознаят с глупостите които пишеш ! Руснаците не са ни учили на руски език, ние учехме различията в термините защото имаше богата руска, художествена и техническа литература в книжарниците! Що се отнася до руския език, той фактически е български даден от българите на руснаците преди векове !
Що се отнася до разстрелите, други народи са убивали и днес убиват безнаказано значително повече от руснаците, дрег е въпроса когато защитават Родината си, там милост няма за никого! Но ти нямаш Родина затова е трудно да ти се обясни! Не пиши повече, ще бъдеш изтрит !

АЗ КЪМ НЕГО - вероятно коментара ми няма да бъде допуснат в което няма драма
21:35 - ...
Руснаците ни учеха на руски език, както учеха цяла източна Европа, вкл. и ГДР - факт!

Руския език не е черковно-славянския в църковните служби - има бол лингвистични трудове за руския език и неговото формиране, развитие и пр. Несъмнено българите са дали вяра, книжовност, но езика на руснаците и самите те не са българи, а "какво ли не" от антропологична, расологична (не бъркай с расистка), езикова и фолклористична същност.

Звертствата на руската империя нямат равни в континентална Европа - това са зверства върху руския, народ, всички други народи в бившата руска империя, средна азия (извън Европа) и иначе казано 136 народности в тази империя и по-късно СССР. КЙомунистическия режим и лагерите в СССР нямат равни по геноцидност - факт.

...

Желанието ти да ме триеш е проява на липсата на ргументи в теб - ти си слаб и не можеш в конкретика да спориш с мен, за това ме триеш - за да се чува само твоята "истина" именно като комунист и практика!

......

И алхемиста с който доскоро се знаехме, НО ЩОМ СТАНЕ ДУМА ЗА РУСИЯ ТЕЗИ ХОРА СЕ ПРОМЕНЯТ МИГНОВЕННО - такива са личните ми примери с борн и с фриймен - блогъри с които се поздравявахме преди събитията в Украйна, тези потребители мигновенно ме заплюха

Позволявам си да покажа вкратце личната си кореспонденция с алхмест (защото не излага никой)

От него:
Въобще не ме интересуват душевните вълнения, на който и да е в този блог, относно моята личност

И аз простак зевзек ;)
Аз се засегнах от глупостта ти, да прощаваш бе глупак
цитирай
17. germantiger - финално
24.07.2014 21:44
Промяната в тези хора е потресаваща

Когатои засегнеш най-милото им - Россия, те освирепяват (което не е новина за мен;) разбира се, освирепяват в блога, при липса на екран и дистанция ще затихнат с мен и пред мен.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Какво да кажа Долче, съвременната ...
24.07.2014 21:54
Какво да кажа Долче, съвременната политика е помийна яма.
И аз на това се чудя, защо Русия фактически закри комунизма, а остана отритната Нас ни приеха, но с двоен стандарт, не може да се мерим с гърците-тук хора може да преживяват на фотосинтеза едва ли не, а грък плаче, как, като са му орязали доходите, получава 1500 евро и как ще живее с тях
Като не мога сам да си избирам политически приятел, все пак редно е приятелят ,който ми се налага отгоре, да бъде наистина що годе такъв, а не на думи
Всичко за мирно и кротко разбирателство е утопия, разбира се
Политиците са зависими от военните концерни, тези душегубки, оттам идват големите пари.
А те нямат интерес всичко да е мирно и тихо....
цитирай
19. get - - ПРиятелю Симеонов, с този си пост пусна БЕСОВЕТЕ(не духовете) от бутилката - Поради което, назовавам нещата ОТКРОВЕННО!
24.07.2014 22:21
- Брате Българино - Разбери ПРОСТАТА ИСТИНА (която още през 1883 год.) в стихотворението си "Кирил и Методий" ЯСНО НИ (подс)КАЗВА Стоян Михайловски(?!!):

"Върви, народе възродени,
към светла бъднина върви,
с книжовността, таз сила нова,
съдбините си ти поднови!

Върви към мощната Просвета!
В световните борби върви,
от длъжност неизменно воден -
и Бог ще те благослови!

Напред! Науката е слънце,
което във душите грей!
Напред! Народността не пада
там, дето знаньето живей!

Безвестен беше ти, безславен!...
О, влез в Историята веч,
ДУХОВНО ПОКОРИ СТРАНИТЕ,
които завладя със меч!..."(Въпрос: КОИ СА ТЕЗИ СТРАНИ, КОИТО СМЕ ПОКОРИЛИ Д-У-Х-О-В-Н-О ?)

- Братя българи РАЗБЕРЕТЕ елементарната историческа истина - Киевска Рус(РОДСТВЕНА НАМ) НЕ Е ЕДИННО СЪЩНА с МОСКОВСКА РОСС!
- Последната се създава на ПРАКТИКА след ТРИНАДЕСЕТИ ВЕК - Народите, които я изграждат са ПРЕДИМНО с произход угро-фини(мордва, чуваш, ерзя, ... моска(от последното иде името на град Москва !) ... с по-късни примеси на МОНГОЛИ(които ние знаем, като "татари"!)?

- Четете ... моля ви ... както ни казва Михайловски ... вървете към Мощта на Просветата !? - Не лъжете себе си а с това и останалите че ? ... видите ли ние сме били родствени, като народ, култура и обичаи с Велико русите - Не, не е така! ... а това, че са ви приучили да мислите така - Това е вече друг въпрос!!
- Такива едни неща могат да твърдят хора "загърбили Просветата" но иначе пишещ аФторитетно за СЮЗЕРЕНИТЕТ(!) - Което е съвсем различно понятие от СУВЕРЕНИТЕТ ?!

ОПРЕДЕЛЕНИЕ – СУВЕРЕНИТЕТ(за „колебаещите се по същността на понятието ?):
Държавният суверенитет Е ? - ВЪРХОВНА власт и НЕОТЧУЖДАЕМО юридическо КАЧЕСТВО на НЕЗАВИСИМА държава, символизиращо нейната политическо-правна самостоятелност, висша отговорност и ценност като първичен субект на международното право; необходимо за изключителното върховенство на държавната власт - ПРЕДПОЛАГАЩО НЕЗАВИСИМОСТ ОТ ВЛАСТТА НА ДРУГА ДЪРЖАВА; възникващо или изчезващо по силата на доброволно изменения на статуса на независимата държава като цялостен обществен организъм; ОБУСЛОВЕНО ОТ ПРАВОВОТО РАВЕНСТВО НА НЕЗАВИСИМИ ДЪРЖАВИ И СТОЯЩО В ОСНОВАТА НА СЪВРЕМЕННОТО МЕЖДУНАРОДНО ПРАВО.

- Дали не прилягат словата на Спасителя, към настоящата ситуация"

"Този който е роб против волята си, може да стане свободен !!
Но този, който от свободен, по своя или по воля на господар се е продал в робство - ПОВЕЧЕ СВОБОДЕН НЕ ЩЕ може ДА БЪДЕ !!!"

- Да четем, проверяваме, мислете(най-вече с главите си) ... пък накрая да отсъдим - Кое е право?!
цитирай
20. leonleonovpom2 - За политиката и политиците Герм...
24.07.2014 22:28
За политиката и политиците Германтигър , какво да добавя - мръсотия
От себе си съдя-с всеки чужденец мога да намеря общ език и приятелство, не ни интересуват фашисти и комунисти, ако е професионално-гледаме да си свършим работата.
На времето купихме скъпп апарат от Италия. Дойде специалист за монтаж и пуск.Предпочетоха мен за преводач, горе долу навлязох в работата, после ме викаха за консултации
След около 5 години апаратът се повреди Писах писмо до фирмата. Казаха ,че е снет от производство и нямат резервна част в наличност.
Но този специалист се беше издигнап до директор на производството
В допълнение към официалния текст беше написал, че в името на добрите отношения с мен, ще прерови Италия и ще намери частта.
И наистина, беше ни изпратена след време , при това безплатно!
Значи ние хората, оставени свободно, нямаме проблеми в приятелските отношения
А за черковно славянския, доста съм се ровил, чел съм и граматиката на голям специалист-Иван Момчилов по старобългарски, смятам, че грешиш.
Още Юрий Венелин се чуди какво търси този български в руските църкви.
Ами обратния въпрос-какво търси руския тогава в нашите църкви?
Аз съм си задавап този въпрос като ученик ,когато се е налагало да слушам служба Имал съм наимни обяснения.
Сега смятам, че са по-основателни.
Княгиня Олга, обявена за светица от руснаците е внучка на Борис Първи Тя е дъщеря на Владимир Хръз-Расате Според мене този език пристига с нея в Киевска Русия, за такова дело може да бъде обявена за светица.
Има и други неясноти-уж Византия е покръстила Русия, а богослужението не е на гръцки.
Та накратко, черковно славянският е наистина старобългарски-още преди 150 години с доказателства го твърди Иван Момчилов
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Гет!
24.07.2014 23:04
Не знам вече , объркан съм, безспорно има политическа намеса
Схемата, която даваш е логична, но според мен има в нея и при това силно българско участие Не случайно знамето ни е осветено в Самара
Иначе ,далече съм от мисълта за чисти нации
Пример дават владетелите
Например как са избирали жена на императора от ИРИ-С конкурс за красота. От цялата империя идват красавици.
После обърнали погред навън-вече на дворцово ниво.
Доста българки са дали принос в оформянето на императорските династии
Е, как да решиш или определиш какъв по националност е императорът!?
цитирай
22. leonleonovpom2 - И все пак!
24.07.2014 23:14
Това, че може да имаме различни мнения, не означава, че то трябва да ни прави врагове Правилният начин според мен е решението да се търси в диалог
Все пак, ако по един въпрос има неразбиране и неприемане, а по останалите не е било така, не е логично заради едно изключение да се ликвидира останалото
И аз веднаж получих коментар, че с моя постинг съм унищожил труда на прадедите на коментиращия.Почувствах се едва ли не убиец на хора, който никога не съм познавал
Няма такава опасност Чрез спор се постигат резултати!
цитирай
23. get - - По отношение на диалога си прав!
24.07.2014 23:47
leonleonovpom2 написа:
Това, че може да имаме различни мнения, не означава, че то трябва да ни прави врагове Правилният начин според мен е решението да се търси в диалог
Все пак, ако по един въпрос има неразбирани, а по останалите е имало, не е логично заради едно изключение да сие ликвидира останалото
И аз веднаж получих коментар, че с моя постинг съм унищожил труда на прадедите на коментиращия.Почувствах се едва ли не убиец на хора, който никога не съм познавал
Няма такава опасност Чрез спор се постигат резултати!


- В международното право ... при спор застрашен от прерастване в конфронтация и конфликт - се ПРЕПОРЪЧВА ДИАЛОГА ! В контекста на този принцип ... се допуска и САМООПРЕДЕЛЕНИЕ НА НАЦИЯ(народ) !
- Подобно становище изказах(ако си спомняш относно, развоя на нещата в Крим ?)!

Относно град Самара и знамето на опълчението(под което се е бил и един от моите предци) ... имаме ясният пример с Петър(Пьотър) Вл. Алабин(губернатор на гр. Самара) - Който въпреки, че е бил руският поданик ... е имал и ясната представа за българският си произход?!

- В Украйна се крие една голяма и съществена част от историята на нас българите - но съветската наука ... просто не ни допускаше до нея!! Ако прочетеш внимателно Ю. Венелин, той в книгата се пише че ? ... БЪЛГАРСКОТО ИСТОИЧЕСКО ЗЕМЛИЩЕ е и било от БАЛКАНИ до Крим! Това той го пише, на база исторически и етнографски проучвания! Въпроса е, че едва ли е имал възможност(поради съществуващата цензура) да публикува и говори откровено за открития и изводите си!

- Наш Киро в този смисъл е опортюнист - Акцентувайки, че видите ли българите сме били само в предкавказие и над Азовско море - но тези хора, БИЛИ НЯМАЛИ нищо общо с балканското население?
Веднага мога да го опровергая със становището на О. Н. Трубачев(езиковед)
ЦИТАТ:
БАЛТО-ДАКО-ФРАКИЙСКИЕ СВЯЗИ III ТЫС. ДО Н.Э. ... " . Уже довольно давно обратили внимание на связь балтийской ономастической номенклатуры с древней индоевропейской ономастикой Балкан."
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 10011911
Постинги: 1431
Коментари: 30414
Гласове: 107465
Архив
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031