Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2014 13:42 - Авторитетът на Цезаря - самозванец
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 9728 Коментари: 25 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 




                                                         Няма Грешка!

Тук някъде е авторитетът на Юлий-Цезар- Самозванец. Само една подробност има-трябва първо да се потърси, а след това и да се открие. Някои  по съвременен български тертип, не знам от къде привнесен, правят обратното - първо намират , а след това търсят. В страната на обърнатите възможности и това е възможно!
Както е да е , резултатът е важен в случая. А пък , който търси  - намира!
Желая успех на търсачите!

Аз няма да търся, вече съм го намерил, но не съм го докосвал, там си е! 
Може да съм само арбитър/ В краен случай/ или да давам жокери къде да се търси, ако се поиска това
Защото не се открива от прима виста, иска напрягане, дори мислене. Може да е пред търсача, а да не го забележи и това е допустимо. Иска пълно напрягане и мобилизация
на всички възможности, не е лесна работа!
А на истинският Юлий Цезар авторитетът е всеизвестен

И още нещо. Понеже в последния месец се сблъсквам с класови наглеци, ще отговарям на всеки от тази гилдия, както намеря за добре. Не им завиждам от сега!

Успех  на оптимистите -търсачи!



Тагове:   авторитет,   Юлий Цезар,


Гласувай:
20



1. leonleonovpom2 - Няма как да избегна двете шестици, ...
12.08.2014 13:49
Няма как да избегна двете шестици, смятам ,че оправдава номерът си!
За номера на постинга става дума
цитирай
2. mt46 - Не знам,
12.08.2014 14:16
сложна задача... Не ми е ясно какво имаш предвид...
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
12.08.2014 14:35
Не знам дали си чел предния постинг, там се яви стар познайник-нарекъл се е Юлий цезар
Дълго то търпях, аз не налагам моето мнение, даже се радвам, че има различия, следователно не давам ала бала неща
Но той се прехвърли върху мен, взе да ми дава оценки, това допущам, но не от анонимници
накрая ме срази на тема авторитет. Аз никога не съм твърдял нещо за авторитет тука
Всички, за да пишем тук имаме някаква потребност.
И никога не съм атакувал непредизвикано пък абсурд ,някого
Та за това предизвиквам търсене на неговия авторитет, след като е измерил моя, да измерим и неговия
Твърди, че е професионалист в историята, преди дни на друг колега твърдеше ,че не работи в областта на историята
Аз моя професионализъм веднага мога да го докажа с резултати и ще се намерят хора да потвърдят, от него само приказки за професионализъм и абсолютна анонимност
Приятен ден!
цитирай
4. mt46 - Мнозина тук са бивали нападани...
12.08.2014 18:42
А аз помислих, че трябва да търся нещо за Юлий Цезар с търсачка... :)
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
12.08.2014 20:58
Тови Юлий Цезар е наш герой!
Трябва или да си мръднал , или много нафукан, за да приемеш такъв псевдоним
Смятам Спартак за най-велик, защото зад него не стои държавата!
Зад такива като Цезар в повечето време тя стои И те могат да си правят кефчета!
Като вземеш псевдоним на Цезар, освен активите, вземаш и пасивите

Пасивът, тогава не се е считал за такъв е ,че е бисексуален
На триумфите войниците в предните редици, в близост до Цезар предупреждавали мъжете да прибират жените си, защото идвал най-големият плешив похотливец
Добре, той е мъжкар но имало и други скандирания
- Пазете си, идва този, който е мъж на всички жени и жена на всички мъже!
Цезар се усмихвал доволно, реклама един вид!
Има и нещо друго. Убийството му ,въпреки че е бил предупреден
Поради бисексуалността му, почнал да се изтърва
невероятен резил, ако се случи в сената, една двуетажна сграда, вонята ще се разнесе из нея
И той предпочел да умре като герой, какъвто и си е
защото театърът на убийството е наистина голям!
И да вземеш този псевдоним? Трябва да си невероятен във всичко!
Приятна вечер, Марине!
цитирай
6. kasnaprolet9999 - Аз видях две петици, но по западен ...
12.08.2014 22:22
Аз видях две петици, но по западен образец това е като шестици:))) А иначе самозванците се виждат от далеч, няма що да ги търсим. Я си погледни там морето..чайките..вълните.. и не се впрягай. Скоро и аз ще цъфна между тях и ще те викна да пием бира по залез слънце. Поздрави!!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Невена!
12.08.2014 22:49
Права си, ако човек обръща внимание на всеки негодник, отиде та се не видя!
Много са, силни са!
Чакам да се обадите!
Приятна вечер!
цитирай
8. germantiger - Детайли покрай коментарите
12.08.2014 23:24
Изкушен съм от коментарите и за това се "включвам" ;)

Прав си, че зад Спартак не е биола държавата, но често тя е била срещу Цезар (Гай Юлий) или срещу Сула дори...

Поне за мен Спартак е направил великото, но заедно с това и не много - противоречие или абсурд. Велика е паниката, разклащането в Рим, победите му в сърцето на империята, но не голямото е, че той всъщност... няма победите на големите от Античността като мащаб и последствия, той не разбива огромна римска армия, нито покорява завидна територия. Робски възстания има преди него - малко известен факт и то възстания с оръжие. Спартакъс е чутовен именно с дързостта, примера и символа който е до днес, но ако се вгледаме в детайла той няма мащабни победи от "ранга" на титаните в Античността (разбира се, мое мнение).

Моята "класация" или ранкинг

1. Александър Велики (баща му също е бележит)
2. Гайъс Джулиъс Сийзър както добре звучи на английски, но не латински ;), впрочем Цезаря в блога не е посочил, че е Гай, казано на шега може да е избрал рода на юлийте
3. Ханнибал (фамилията Барка е велика)
4. Сулла
5. Сципион Африкански (цяла фамилия баща, синове, братя итн)

6. Спартак

Дори бих се изкушил да поставя Сулла пред Ханнибал, който е некадърник в "градския бой" или простичко казано обсадите

Спартак е на почетното "мое" 6-то място, а това не е малко, даже е много, зад него поставям бол императори, бол източни "царе", дори Деметриус Полиоркет, Гай Марий включително поставям зад Спартак.

Разбира се, "класирането" е несериозно и занимание лаф, но несъмнено Спартак е величие и особено с това, че тактическите му способности ясно личат, когато отцепилите се от него 20 000 гали и германи водени от Крикс/Криксус са разбити с вероятни загуби 2:1 или 3:1 към римските - това става в планината Гаргания и Крикс е разбит от консула Луций Геллий Публикол.

В редица сражения Спартак постига точно обратното - римляните търпят повече загуби в съотношение с тези на бунтовните роби (ИЗКЛ. ПОСЛЕДНАТА БИТКА ПРИ РЕКА СИЛАРИУС КЪДЕТО ЗА 1 000 РИМЛЯНИ, ПАДАТ 6 000 РОБИ СРЕД КОИТО ВЕРОЯТНО И САМИЯ СПАРТАК, но това повтарям е изключение!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Много хубав коментар, Германтигър!
12.08.2014 23:37
приемам го с удоволствие, не е задължително да съвпада с моя, такива класации са плаващи!
Приятна вечер!
цитирай
10. germantiger - С "две думи"
12.08.2014 23:42
Спартак е велик, той е символ, той е сред малцината заплашили Рим в онези времена преди Рим да се "диверсифицира" етнически и нравствено. Спартак е титаничен защото поставя империята (без "де юре" тя да е империя, но по същност е), поставя я в опасност, заплашва я с погром и крах. В поредица боеве показва тактически способности, като мачка римляните срещу него. Отцепилите се от Спартак - Крикс и Еномай - обратно - търпят сериозно поражение!

Спартак обаче не постига мащабни победи от ранга на големите в Античността, не покорява територии и племена или народи (и за това не е завоевател), не успява да се открои в обсада или в отстъпление и губи последното си сражение със загуби 6:1 в свой "ущърб" при положение, че войските му са почти равни с тези на Марк Лициний Крас.

Спартак е уникален, силен, победител и символ, няма друг роб поставил Рим почти на колене! Спартак обаче (за мен) не е равен на тримата големи в Античността - АЛЕКСАНДЪР, ЦЕЗАР, ХАННИБАЛ, вероятно е след тях с другата тройка - Сулла, Сципион Африкански и самия Спартак.

...

Що иде реч до юлийцезар от блога - чета ви двамата и се надявам да останете именно на ниво дискусия помежду ви, защото от това се чете още и още инфо - от лични крамоли няма полза, особено между знаещи като вас.

Отделно - едно време долсинея от блога ме бе припознала в поне двама други пишещи в блога, аз пък предполагах, че гет е друг профил на Спароток... въобще това са глупости и са без особено значение вън от дискусиите ни. Все пак да подчертая - нито аз съм юлийцезар, нито той - мен, аз имам само един профил тук, както и само един профил във вибокс7.ком и в ютуб - толкова. "Айретен" ако избирам ник ще е грандоманско около Сашо Мегалото, нежели Цезар (макар и двамата да са ми зодия;)
цитирай
11. germantiger - Финален трети коментар от мен
12.08.2014 23:52
СЕРИОЗНА ИДЕЯ Е ДА НАПИШЕШ ПОСТИНГ ЗА СПАРТАК, разбира се, ако желаеш и имаш времето за това. Няма проблем да ти драсна как да вложиш изображения в постинг (може и да знаеш как), постинг за Спартак освен инфо и с картини би бил още по-впечатляващ.

Отново и финално споменавам - надявам се, с юлийцезар от блога да дискутирате и да имам удоволствието още повече да ви чета. За мен той има сериозни познания (поне в области извън войната, каквито извън нея примерно аз нямам) та за това и го уважавам.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Сигурно си прав, Германтигър!
13.08.2014 00:19
Но не ми харесва ,че парадира с това и се държи като съвременен аристократ български - парвенюшки
Тонът му е нетърпящ друго мнение е и търсещ грешки на другия
Изобщо всичко събрано на куп, което описах преди няколко постинга
Може и това да го е подразнило, но аз нямах предвид него, а милата родна действителност
Знанията ,които има не е необходимо да демонстрира по подобен начин
Видя, че прилагайки този маниер към него, бързо го натиках в ъгъла и изгуби контрол
К:акто и да е, подобно отношение няма да търпя повече.
Ако иска да има успех, да си промени поведението генерално, а към мен както иска, няма да оставам длъжен, не обичам да съм длъжник
При всички положения имам много по - голям опит от него, независимо от областта, за да мисли, че може да си играе и да се подиграва с мен
Може да разчита само на търпението ми но и то има граници
За Спартак, за предложението ти, трогнат съм, благодаря ти, засега ще си дам почивка, но живот и здраве, в бъдеще ще се възползвам от любезността ти!
Лека нощ!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Няма сигнал засега, че търсеният ...
13.08.2014 09:32
Няма сигнал засега, че търсеният авторитет е открит. Но това е само началото.
Трябва да бъде и измерен, да се дадат дименсиите му-ширина, височина, дълбочина и така нататък
Успех на търсачите!
цитирай
14. syrmaepon - Не знам дали сега към днешна дата се ...
13.08.2014 10:57
Не знам дали сега към днешна дата се занимава с история / не всеки днес работи по професията си/, но със сигурност има поне едно предимство - чете източниците в оригинал, поне аз с такова впечатление съм останала. Нещо което ние тук не можем. Както аз например нищо не отбирам от химия ))))
цитирай
15. syrmaepon - Профитата доста се сърдят когато ...
13.08.2014 11:04
Профитата доста се сърдят когато лаици вземат да създават теории. И са прави. И ще ти кажа поне едина причина защо са прави. Щото източниците са хиляди. А ние най-много да сме прочели два-три. Дори и профитата не могат да изчетат всичко, камо ли ние.За да тълкуваш един източник трябва да си запознат с нравите на епохата, стила на автора, неговите политически нагласи, идеологическите борби и прочие. А за да знаеш всичко това трябва да си изчел всичко от автора и и всичко от епохата. И точно с това се занимават профисионалистите - четат всичко, за да анализират един цитат. Така че според мен вместо да се сърдим за критиките е хубаво да се замислим ние с какво право си мислим че знаем и можем да анализираме всичко.
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Сирма!
13.08.2014 13:58
С мякои неща съм съгласен и то напълно
Но ако се прави капитален труд, например за Рим, Византия. Иначе Бих се хванал за научнопопулярен и децата да го разберат Там, в строго научния да се занимават професори, нямам работа
Но аз за Максимин съм написал неща и новости, които нито един професор не е написал, защото не отбира от нумизматика, това е оправдание
Не е прав да ме титулова любител и натрапник
Когато през 2004 г дадох първите две статии на списание " Море", понеже единствената му връзка с тематиката беше, че става дума за морски град, ми определиха за рецензент професор-историк След време редакторът сподели с мене думите му, че съм завърщен специалист, жалкото е, че няма как да бъда използван в тази система Този професор е дал карт бланш на Божидар Димитров
Оттогава имам може би 100, ако не и повече статии, повечето материали тук са минали през редакциите на бургаските вестници, "24 часа" и "Труд"
Имало е куриозни случай, дам материала днес, а утре е на страниците на вестника
Редакторката на централен вестник е приемала материала, казвала е кога ще се публикува, което противоречи на практиката и е искала гаранции, че няма да го дам другаде
Сега, той бърка другаде, моите материали са научно -популярни, а не строго научни За научните -казах по-горе
Бърка и в друго - дипломата, тя ти дава само право на старт. Бягането зависи от тебе
По тази логика, въпреки, че ако някъде съм завършен професионалист е в специалността, която работя, в нея би трябвало да съм любител, дипломата ми не е за нея Но стана дума преди, професорът ,скъперникът ми постави оценка в нея ,която слага веднаж на 1000 изпитани
Е, кое определя професионализмът, дипломата или нещо друго
Аз с чиста наука в историята не се занимавам, въпреки, че мога Защо, каза го професорът преди 10 години-по-горе го писах. Но за научно-популярните ми теми, просто няма право да ги таксува така. То е злонамерено.
Аз никога не действам така и когато е срещу мен , реагирам!
Приятен ден , Сирма
цитирай
17. leonleonovpom2 - Ха - Ха
13.08.2014 14:50
Оригинален начин за признаване н,че положените усилия за откриване на авторитета са били напразни!
Гласуване с минус!
Ами кажи бе човече, че имаш нужда от помощ. Не се и съмнявам в това
Но така, като си таен, как да стане работата?!
цитирай
18. voulgaros - ДОКТОРЕ. . . ВИЖ ПРАВИЖ ХУБАВИ ТЕМИ. ...
13.08.2014 15:18
ДОКТОРЕ...ВИЖ ПРАВИЖ ХУБАВИ ТЕМИ...НО МНОГО ПИШЕШ ТВОИ ЛИЧНИ ЧУВСТВА И МИСЛИ...====А ТААКА НЕ СЕ ПРАВИ, ДЪРТИ ПРИЯТЕЕЛЮ..

ПРИ ЮЛИ ЦЕСАР---КОГАТО Е ПУСКАЛ ТЕМИ В СВОЯ БЛОГ, Е ПРАВИ МНОГО-ПО ПРОФЕСИОНАЛНО...САМО ФАКТИТЕ И ТОВА Е.

БЕЗ СТРАНИЧНИ СВОИ И МИСЛИ И ЧУВСТВА--БЕЗ НЯКАКВИ КВАЗИ-ПСЕВДО ИНТЕР ПРЕТАТИИ. ТОЕСТ ДА ПРАВИШ ИЗКРИВЯВАНЕ НА СЪБИТИЕТО---А ТИ ГО ПРАВИШ МНОГО И ВИНАГИ...ТОЕСТ ТИ СИ ТЪЛКУВАШ КАКТО ДОДЕ И КАКТО ГО ВИДИШ И СИ КАРАШ ПРЕЗ МАСЛИНИТЕ, И ПРЕЗ ЦАРЕВИЦАТА.

РАЗБЕРИ--ВАШИТЕ ЦАРЕ--ВУЛГАРОСКИТЕ, СА ЕДНА НИЩОЖНА ПРАШИНКА В СВЕТОВНИТЕ СЪБИТИЯ И ИСТОРИАТА.

ЕТО СПАРТАК БИЛ КАКАВ...КАЛОЯНЧУ БИЛ ПЪК ОЩЕ ПО-ГОЛЯМ.

КАДЕ Е ТРАКИИСКАТА ИМПЕРИЯ..КАДЕ СА ТРАКИИСКИТЕ КНИГИ..ТРАКИИСКАТА АЗБУКА..

А КАДЕ СА ВЕЛИКИТЕ ТРАКИ, ПИСАЛИ НА ТРАКИИСКИ ЕЗИК (??БУ ХЪХЪ) С ТРАКИИСКАТА АЗБУКА ???

БУУУ-----ХАХАХАХААХАХА


ЕТО ДАВАМ ПРИМЕР--ВИЕ СТЕ СЛАВЯНИ ДНЕС--А ГЕТСКИЯ ЛИЗАЧ ОТ ГРАД СТААЛИН..МИ ПРИКАЗВА ЗА ....ГРЪЦКИТЕ ДУМИ---ДОКУМЕНТИРАНИ--САМО 4 ЩЕ НАПИША - ПОДИОН-ПОДИМ ,ОДОС, ДОМ -ДОМУС--ДЕММЕ ==ОТ ТУКА Е НАИ-МАЛКАТА АДМИСТРАТИВНА ЕДИНИЦА В ЕЛЛАДА === ДИМОС..ЗА ВСЕКО И ВСЯКА ПАЛАНКА И СЕЛЦЕ. И НАЙ-ФРАПИРАЩААТА ДУМА ----- '''ХОРО'''

ЧОВЕКА МИ ГОВОРИ ЧЕ ТЕЗИ 4 ДУМИ БИЛИ ВАШИ ВУЛГАРСКИ---??

ЕМИ НЕ СА ВАШИ--ВИЕ ДНЕС ГИ ГОВОРИТЕ..АМА

ВАШИТЕ ДУМИ СА -- ДОМ, ХОСПИТАЛИОН--ХОСПИС--ОСПИТИОН--СПИТЕС-ОСПИТИА = 1-ВАТА : КЪЩА

ХОРО--ХОРЕА,ХОРЕПСО = ТАНЦУВАМ..ТЯ ДОРИ НЕ Е И ВАША, А Е НЕМСКА ДУМА ТАНЗЕН..ВАШТА Е ''ИГРАЯ''.

ОДОС -ПЪТ, УЛИЦА.... И ГЛАГОЛА ''ХОДЯ'' - ДНЕС СЪЩО ГО ГОВОРИТЕ--НО ''ХОДЯ'' ПАК НЕ Е ВАША ДУМА..ВАШАТА Е ВЪРВЯ !!


И ЧЕТВЪРТАТА ДУМА------- ''ПОДИОН-ПОДИУМ''.
ТУКА ПОЛЗВАТЕ КАТО КАЛКА ==ПОД, ПОДОВЕ, ПОДОВЕТЕ-ПОДА...ЗА ДОЛНАТА ЧАСТ НА СТАЯТА.

АМА ПОДИОН + ЛАТИНСКОТО ОКОНЧАНИЕ ''УМ'', ОН = УМ !!!
ОРИГИНАЛНО С ТАЗИ ДУМА --- СЕ Е НАРИЧАЛА ИЗПРАВЕНАТА ИЛИ ''ПО-ВИСОКАТА ЧАСТ НА СТАДИОНА, ИЛИ СКЕНАТА В ДРЕВНИТЕ АТИНСКИ ТЕАТРИ И ОДЕОНИ.

ЕТО ВИДЯ ЛИ , СИМЕОНОВ=== КЪЩА ,ИГРАЯ, ВЪРВЯ , И КАЛКАТА -- ПОД. !!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Вулгарос, разбирам те
13.08.2014 15:44
Има разминаване между мен и Цезар Сега ,като прегледах нещата му го схванах
Той се стреми да пише в академичен стил, строго научно, въпреки, че виждам пукнатини
Аз пиша в научно-популярен стил, не е редно да се правя барабар Летко с мъжете, въпреки, че и научния го мога, имам такива материали
Научно -популярният е по-разбираем и достъпен. Такъв ми е стилът и в химията, искам всичко да е разбираемо Затова се появяват разликите, такива отклонения са допустими
Сега , в българския и в латинския има , аз бях установил 3500 а, априятел, който издаде българо-латински речник, първи за България, преброи 3900 общи за двата езика думи
Това говори за много неща
Понеже си ми абонат, но в последните няколко постинга няма минуси, сега се появи, кажи ми честно, ти ли го сложи, няма да кажа на приятеля ти в Испания!
цитирай
20. voulgaros - ХИМИКО-ИСТОРИЦАРЮ. . . АЗ ТИ ПИША ...
13.08.2014 16:24
ХИМИКО-ИСТОРИЦАРЮ...АЗ ТИ ПИША ПРИМЕР ЗА 4 ГРЪЦКИ ДУМИ..КОИТО ГИ ПОЛЗВАТЕ...ТИ ПАК ТИ СКИМВА И ПИШЕШ ЗА ЛАТИНСКИ ДУМИ.

СТРАННА РАБОТА. ЗАЩО ГО ПИШЕШ ??



Я МИ КАЖИ---ОТКЪДЕ ИДВА ВАШТА ДУМА --ДОМ, СЪС ЗНАЧЕНИЕ ЗА КЪЩА, И КАКВО ЗНАЧИ..ДАИ МИ СЕМАНТИКАТА И ЕТИМОЛОГИАТА И ??

А ХОРО ?? ---СЪЩОТО, ИНГЕНЕРЕ ??

А ХОДЯ ?? ---СЪЩОТО ИНГЕНЕРЕ ??

А ПОД ?? ПОД-НАД ИЛИ НЕЩО ДРУГО ?? А, Г-Н СИМЕОНОВ ??
цитирай
21. leonleonovpom2 - А бе Вулгарос, хоро идва от хорятис ...
13.08.2014 16:42
А бе Вулгарос, хоро идва от хорятис -селяни, защото те го играят
А бе ти не разбра ли ,че сме роднини и трябва да се държим, защото да не продължавам
Ти ли сложи минуса
Отсега нататък, кой то сложи минус, свършил е това ,което може и да ходи да си върши работата другаде!
цитирай
22. voulgaros - НЕ СЪМ--ЗАЩО АЗ. . НАЛИ АКО СЪМ АЗ ЩЕ ...
13.08.2014 17:56
НЕ СЪМ--ЗАЩО АЗ..НАЛИ АКО СЪМ АЗ ЩЕ ГО ВИДИШ..НЯКОИ НЕРЕГИСТРИРАН...ЩОМ НЯМА ПОТРЕБИТЕЛ.

КВО ТОЛКОВА...ДАВАШ ЛИ МИ ДА ТИ СЛОЖА МИНУС, ХИМИКАЛО-ИМАНЯРЕ ??
цитирай
23. leonleonovpom2 - Хайде сега
13.08.2014 23:14
Никога не съм бил такъв, даже отказах на един от кметовете да отида на разкопките. Искаже да направя ревизия на ангажираните там, за да прецени доколко са сериозни
Отказах и обясних защо-може да кажат, че го правя от иманярски интерес
Съгласи се и повече не настоя
Иначе им помагам при идентификация и почистване - но те са заведени ,снимани, така, че няма как да бъда обвинен за подмяна напрмер
От хоратис може да произлиза хора И селяните са хора
Какво печелиш от минусите Трупаш лоша кърма. Аз слагам минус само на този, който доказано ми го е сложил, при това неоснователно и без обяснение, както правиш при мен
Трупаш лоша кърма, ще те благославят, само това печелиш
цитирай
24. leonleonovpom2 - ЗА ВУЛГА -РОСА, демек червен българин, не кара
15.08.2014 21:46
Вулгарос, дом казваи, че е гръцка дума ли, сега видях?!
Домус, така се чете на латински означава дом ,къща жилище. Ако търсиш Н в думата, че лотините са я взели от елините-няма!
Има и много производни-домина -едно от значенията и е стопанка на дома
ДОМИСИЛИУМ - жилище, доместикус-домашен и още много от 3900 -те думи общи в българския и латинския
знаеш ли ,не ми се слуша кой източник какво е написал
Искам да чуя обяснение как източниците пръскат мъглата около тези 3900 повечето основни думи в езика ни, как са влезли. Но аз не съм убеден че са само влезли, по конструкцията личи че има обмен, между българския и латинския или по-точно имат общ произход, а след отделянето , езиците-български и латински търпят самостоятелно развитие, оттам идват разликите
Едва ли ще разбереш, пък и не е необходимо, май въпреки заканата ,ще развия въпроса с дом и домина Не са взети от гръцкия, римляните са коректни, гръцките думи в езика им се хващат от прима виста, не ти трябва куче за тях , да ги търсиш!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Откъде идват латинските думи
15.08.2014 22:06
Хайде, дай една хипотеза, покажи, че мислиш, а не си се излюпил от папагалско яйце. Не се притеснявай, дори и грешна да ти е, веднага ти вдигам с две единици мисловния импакт фактор Но при едно условие- да видя мисъл, а не злъч и опит за камуфлажно мислене
Искам твоя лична мисъл, не ходиш на детска градина още нали, за да ми казваш една лелка написа, пардон каза това
Не ме интересува лелката, може да е пила преди това или да е била на Делфи, твоя мисъл искам
Иначе, знаеш какво мога!
Например ако кажеш, че са от извънземни, веднага ще ти поискам регистрационният номер на НЛО и всички данни за него-екипаж състав, еднополови ли са или многополови, ако пък е катастрофирало и черната кутия
Помисли добре-
Ти как мислиш-на какъв език?
За да не те вземат за подбив, не ми пиши например -Аз мисля на еди какъв си език, а ми пиши само еди какъв си кой е
Така аз пък ще направя точен извод за тебе , без да прибягвам до услугата на източници
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9137672
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031