Постинг
17.11.2014 21:02 -
Европейските полюси Изток - Запад
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 16217 Коментари: 50 Гласове:
Последна промяна: 17.11.2014 21:13
Прочетен: 16217 Коментари: 50 Гласове:
29
Последна промяна: 17.11.2014 21:13
Магнитните полюси на Земята са Север- Юг Що за полюси са Европейските? Май си съчинявам При това не съответстват на магнитните, сменена им е посоката
Впрочем има ги, говори се за тези от запад, тези от изток, като тези от изтока са по-ниска категория , не качество.
Въпреки, че категорията донякъде определя и качеството
Дали винаги е било така, исторически?
Ако се погледне в дълбока древност, от първите писмени сведения, горе-долу от Омирово време, ще се види , че водещият полюс-плюса да го наречем е на изток- на Балканите, древна Елада и Тракия И още по на изток Персия, но тя не е в Европа, та по разбираеми причини е извън класирането Западът е в миманса, не че го е нямало, но няма с какво да впечатли Той внимателно наблюдава и се учи, има на какво!
Идват други времена. - на латините Те също са минали през Балканите, но са намерили пристан на съседен полуостров- Апенинския, знае се легендата за Еней, за етруските също Въпреки, че е в Средна Европа, може да се приеме ,че е западно ориентиран И положителният , условно така да го наречем полюс, от Изток се премесва на запад, за около хиляда години СМЯНА НА ПОЛЮСИТЕ!
После с християнството , нова смяна на полюсите То идва от Изток, редно е положителният полюс отново да заеме мястото си на изток С Константин Велики начело на империята, това става!
Изтокът отново е водещ и отново за около 1000 години Но от по-далечният Изток се задават вълни- от юг -турски, от север - татарски , дълга история , но те предизвикват отново смяна на Европейският положителен полюс и отново на Запад Ако проследим цикличността -около 1000 години, значи все още е в силата си тази смяна Има известно време за следващата циклична промяна
Освен ако с някои, предизвикани от човешка намеса промени в житието на Земята, тази цикличност не е нарушена Не се знае, не може да се твърди, бъдещето ще покаже, така ли е или не!
Какъв извод може да се направи!?! Значи тази хегемония в момента на Запада , не е вечна , а циклична Важният полюс, условно наречен положителен даже първоначално е бил на Изток, където може да се приеме, че се е зародила цивилизацията, след това се е преместил на Запад
Следва нова промяна, отнова на Изток и след това - на Запад, където е и сега Но тази цикличност подсказва, че предстои промяна и тя няма къде другаде да е, освен на познатото място - на Изток!
Къде ли?! Бог знае къде!
Впрочем има ги, говори се за тези от запад, тези от изток, като тези от изтока са по-ниска категория , не качество.
Въпреки, че категорията донякъде определя и качеството
Дали винаги е било така, исторически?
Ако се погледне в дълбока древност, от първите писмени сведения, горе-долу от Омирово време, ще се види , че водещият полюс-плюса да го наречем е на изток- на Балканите, древна Елада и Тракия И още по на изток Персия, но тя не е в Европа, та по разбираеми причини е извън класирането Западът е в миманса, не че го е нямало, но няма с какво да впечатли Той внимателно наблюдава и се учи, има на какво!
Идват други времена. - на латините Те също са минали през Балканите, но са намерили пристан на съседен полуостров- Апенинския, знае се легендата за Еней, за етруските също Въпреки, че е в Средна Европа, може да се приеме ,че е западно ориентиран И положителният , условно така да го наречем полюс, от Изток се премесва на запад, за около хиляда години СМЯНА НА ПОЛЮСИТЕ!
После с християнството , нова смяна на полюсите То идва от Изток, редно е положителният полюс отново да заеме мястото си на изток С Константин Велики начело на империята, това става!
Изтокът отново е водещ и отново за около 1000 години Но от по-далечният Изток се задават вълни- от юг -турски, от север - татарски , дълга история , но те предизвикват отново смяна на Европейският положителен полюс и отново на Запад Ако проследим цикличността -около 1000 години, значи все още е в силата си тази смяна Има известно време за следващата циклична промяна
Освен ако с някои, предизвикани от човешка намеса промени в житието на Земята, тази цикличност не е нарушена Не се знае, не може да се твърди, бъдещето ще покаже, така ли е или не!
Какъв извод може да се направи!?! Значи тази хегемония в момента на Запада , не е вечна , а циклична Важният полюс, условно наречен положителен даже първоначално е бил на Изток, където може да се приеме, че се е зародила цивилизацията, след това се е преместил на Запад
Следва нова промяна, отнова на Изток и след това - на Запад, където е и сега Но тази цикличност подсказва, че предстои промяна и тя няма къде другаде да е, освен на познатото място - на Изток!
Къде ли?! Бог знае къде!
Тагове:
Вълнообразно
Мечът на Арес и Атила
ТРАКИТЕ , ХЕРОДОТ и СЪВРЕМЕННИТЕ УСПО...
Денят на НЕСТИНАРИТЕ - oт древни времена...
ТРАКИТЕ , ХЕРОДОТ и СЪВРЕМЕННИТЕ УСПО...
Денят на НЕСТИНАРИТЕ - oт древни времена...
Да премести полюсите в друга посока! Ще стане по интересно!
Например Север - Юг
Любимата на всички историци Гърция е и на Юг, така че остава да се намери подходяща точка на Север
Ама да я има поне още от първата смяна, да няма кроманьонци там например или невидими извънземни
Приятна вечер на всички!
цитирайНапример Север - Юг
Любимата на всички историци Гърция е и на Юг, така че остава да се намери подходяща точка на Север
Ама да я има поне още от първата смяна, да няма кроманьонци там например или невидими извънземни
Приятна вечер на всички!
Светът не е еднополюсен, едноизмерен... Важни са и Изтокът, и Западът... Както в природата, така и в човешкия свят има многообразие. Всеки народ и всеки човек имат правото на свобода, на мирен, достоен живот...
цитирайВярно е, но не е привилегия някаква, ето сменят се полюсите
Има обяснения, разбира се, едно от тях е, че по този начин Европа търпи развитие, чрез промяната
Лека нощ!
цитирайИма обяснения, разбира се, едно от тях е, че по този начин Европа търпи развитие, чрез промяната
Лека нощ!
Според мен вече е време всяко човешко същество да се замисли и потърси начин как да възстанови вътрешния си баланс, защото само така може да се спре вихрещата се мегаломания и произтичащите от нея, противоречащи на естественото развитие на човечеството и планетата процеси, които разстройват баланса на системата Земя-Човек...
цитирайТака стои въпросът със Земното и с Европейското равновесие.
Но има един трудно преодолим фактор и тя алчността на някои човешки индивиди Те мислят, че могат и са в състояние да погълнат Земята, но тя винаги е победител- тях поглъща!
Приятен ден!
цитирайНо има един трудно преодолим фактор и тя алчността на някои човешки индивиди Те мислят, че могат и са в състояние да погълнат Земята, но тя винаги е победител- тях поглъща!
Приятен ден!
Интересен анализ правиш:) И Изтокът, и Западът, са носители на ценности - различни, но все пак важни и все пак ценности. Още много време ще има да се сменят полюсите, докато не се научим, че доброто решение за взаимодействие е подкрепа и единство, а не конкуренция и борба за власт. Поздрави!
цитирайЗА ВЕСЬ МИР
цитирайВярно е всичко, което казваш, само трябва да изчезнат или поне силно да се ограничат алчността и свързаната с нея корупция!
Приятен ден ти желая!
цитирайПриятен ден ти желая!
Интересное, че руснаците отъждествяват света с мира!
Приятен ден!
цитирайПриятен ден!
САМО АКО ВЛАДЕЯТ ЦЕЛИЯТ СВЯТ,
ЗА ТЯХНО И "НАШЕ" СЪЖАЛЕНИЕ ИСТИНАТА Е ДОСТА ПО-РАЗЛИЧНА
цитирайЗА ТЯХНО И "НАШЕ" СЪЖАЛЕНИЕ ИСТИНАТА Е ДОСТА ПО-РАЗЛИЧНА
Общо взето светът и в частност хората са устроени да търсят печалба.
Тя може да стане факт или за сметка на дадена страна, или в частния случай-за сметка на човека отсреща
По-лошият вариант е когато се продават държавните интереси за лична изгода. Да ти кажа, колкото и да се напрягам да видя това в Русия, не го хващам А пък ми се иска, веднага ще разтръбя що за стока са
А при положение ,че аз поне не го хващам, само за това, за нищо друго уважавам управниците им
Но това си е моя грижа и проблем респективно
Но само за това, че гледат интересите на държавата си А пък формулата съм я дал по-горе
Тя е вярна Не може да преливаш от един съд в друг, който се пълни, а първият да не се изпразва
Приятен ден!
цитирайТя може да стане факт или за сметка на дадена страна, или в частния случай-за сметка на човека отсреща
По-лошият вариант е когато се продават държавните интереси за лична изгода. Да ти кажа, колкото и да се напрягам да видя това в Русия, не го хващам А пък ми се иска, веднага ще разтръбя що за стока са
А при положение ,че аз поне не го хващам, само за това, за нищо друго уважавам управниците им
Но това си е моя грижа и проблем респективно
Но само за това, че гледат интересите на държавата си А пък формулата съм я дал по-горе
Тя е вярна Не може да преливаш от един съд в друг, който се пълни, а първият да не се изпразва
Приятен ден!
СЪС СВРЪХ ЦЕНИТЕ НА КОИТО НИ "ПРОДАВАТ" ВСИЧКО
И СЪС ДВРЪХ НИСКИТЕ ЦЕНИ НА КОИТО НИ "ИЗКУПУВАТ" ВСИЧКО
КОЛКОТО ДО ПРОДАЖНИЦИТЕ НА ВЛАСТ У НАС
ТЕ ВСИЧКИ ДО ЕДИН СА РУСКИ ВЪЗПИТАНИЦИ
цитирайИ СЪС ДВРЪХ НИСКИТЕ ЦЕНИ НА КОИТО НИ "ИЗКУПУВАТ" ВСИЧКО
КОЛКОТО ДО ПРОДАЖНИЦИТЕ НА ВЛАСТ У НАС
ТЕ ВСИЧКИ ДО ЕДИН СА РУСКИ ВЪЗПИТАНИЦИ
Преди промяната руснаците ни подаряваха нефта с дългосрочен договор по 30 рубли тона при средна международна цена около 200 долара тон От което спестявахме 2 милиарда годишно
След продажбата на руснаци на Нефтокомбината от правителството на КОСТОВ/ даже, може и да е случайно, махна ми с ръка, знаем се от баскетболните игри/, случайно разбрах/ защото са тайна/ цените ,, на който Лукойл купува нефта от дъщерните си фирми - над средната световна и избухнах Казах, че ако съм директор, ще участвам в търгове и ще намеря нефт поне на средна международна цена Намигнаха ми Разбрах веднага
Ако не знаеш, Нефтокомбинатът беше продаден за 102 милиона долара, като капиталните вложения са за 7-8 милиарда Продаден беше с наличните суровини, готова продукция и резервни части за близо милиард долара
Костов не беше представител на БСП и правителството му също Той си знае какъв е бил, ние се досещаме
Навремето ,преди продажбата срещнах приятел, беше председател на ОК на БСП или БКП и зам генерален директор Беше угрижен Каза ми, че се връща от преговори с израелска фирма Искат да купят рафинерията Ще я модернизират, но персоналът от 2160 човека за 6 месеца ще бъде сведен до 216 Каза, че условията са изгодни с изключение на това, че две хиляди души остават без работа Евреите това не ги интересува, проблемът не е техен, но е негов Те няма къде в този момент да намерят работа Нещата заради тях вървят към отказ Така и стана Това е предисторията
След това Костов обясни продажбата с производства, които основно са руски, руснаците владеят технологиите и преходът ще е по.безболезнен
Което си е истина, руснаците спазиха всички клаузи в договора-пет години нямаше съкращения, редовно, без забавяне плащаха заплатите
Сега, ако договорът е бил по начало неизгоден, виновна е нашата страна, ответната защитава нейните интереси
А руснаците премного се вживяват в това, че работят по западен маниер, което разбира се е привидно
цитирайСлед продажбата на руснаци на Нефтокомбината от правителството на КОСТОВ/ даже, може и да е случайно, махна ми с ръка, знаем се от баскетболните игри/, случайно разбрах/ защото са тайна/ цените ,, на който Лукойл купува нефта от дъщерните си фирми - над средната световна и избухнах Казах, че ако съм директор, ще участвам в търгове и ще намеря нефт поне на средна международна цена Намигнаха ми Разбрах веднага
Ако не знаеш, Нефтокомбинатът беше продаден за 102 милиона долара, като капиталните вложения са за 7-8 милиарда Продаден беше с наличните суровини, готова продукция и резервни части за близо милиард долара
Костов не беше представител на БСП и правителството му също Той си знае какъв е бил, ние се досещаме
Навремето ,преди продажбата срещнах приятел, беше председател на ОК на БСП или БКП и зам генерален директор Беше угрижен Каза ми, че се връща от преговори с израелска фирма Искат да купят рафинерията Ще я модернизират, но персоналът от 2160 човека за 6 месеца ще бъде сведен до 216 Каза, че условията са изгодни с изключение на това, че две хиляди души остават без работа Евреите това не ги интересува, проблемът не е техен, но е негов Те няма къде в този момент да намерят работа Нещата заради тях вървят към отказ Така и стана Това е предисторията
След това Костов обясни продажбата с производства, които основно са руски, руснаците владеят технологиите и преходът ще е по.безболезнен
Което си е истина, руснаците спазиха всички клаузи в договора-пет години нямаше съкращения, редовно, без забавяне плащаха заплатите
Сега, ако договорът е бил по начало неизгоден, виновна е нашата страна, ответната защитава нейните интереси
А руснаците премного се вживяват в това, че работят по западен маниер, което разбира се е привидно
ПРАВОТО НА РУСНАЦИТЕ ДА НИ ОГРАБВАТ ЗАЩОТО УЖ ТАКИВА БИЛИ ПРАВИЛАТА НА КАПИТАЛИЗМА.
КОСТОВ БЕШЕ ЧОВЕКА НА ГРУ НА МОСКВА
А АЛАБАЛИЗМИТЕ ЗА ГРИЖАТА ЗА 2000 РАБОТНИКА ЗАРАДИ КОИТО 8 000 000 (ТОГАВА) БЪЛГАРИ ДО ДЕН ДНЕШЕН ПЛАЩАТ НАЙ-ВИСОКИТЕ ЦЕНИ НА ГОРИВАТА В СВЕТА СА ПРИКАЗКИ НА ИДИОТ РУСОФИЛИ КОИТО В ИДИОТИЗМА СИ ОТДАВНА СА СТАНАЛИ ОТЦЕПРЕДАТЕЛИ - ПРЕДАТЕЛИ НА ОТЕЧЕСТВОТО СИ,
НО НЯМА НАЧИН ДА НЕ СА ТАКИВА
СЛЕД КАТО СА ПОЛАГАЛИ КЛЕТВА ДА БЪДАТ
ВЕРНИ НА КПСС И БКП, ЗА НИКАКВО ОТЕЧЕСТВО НЯМА КАК ДА ГИ Е ГРИЖА
цитирайКОСТОВ БЕШЕ ЧОВЕКА НА ГРУ НА МОСКВА
А АЛАБАЛИЗМИТЕ ЗА ГРИЖАТА ЗА 2000 РАБОТНИКА ЗАРАДИ КОИТО 8 000 000 (ТОГАВА) БЪЛГАРИ ДО ДЕН ДНЕШЕН ПЛАЩАТ НАЙ-ВИСОКИТЕ ЦЕНИ НА ГОРИВАТА В СВЕТА СА ПРИКАЗКИ НА ИДИОТ РУСОФИЛИ КОИТО В ИДИОТИЗМА СИ ОТДАВНА СА СТАНАЛИ ОТЦЕПРЕДАТЕЛИ - ПРЕДАТЕЛИ НА ОТЕЧЕСТВОТО СИ,
НО НЯМА НАЧИН ДА НЕ СА ТАКИВА
СЛЕД КАТО СА ПОЛАГАЛИ КЛЕТВА ДА БЪДАТ
ВЕРНИ НА КПСС И БКП, ЗА НИКАКВО ОТЕЧЕСТВО НЯМА КАК ДА ГИ Е ГРИЖА
Никога не съм се занимавал с административна или управленческа работа - отказвал съм
Интересувала ме е пряката ми работа, живял съм с нея, тя и децата ми са ме радвали
Не съм се занимавал и с политика, въпреки, че съм наясно с нещата
Не мога да нося и не искам да нося отговорност за чужди решения, съчетани с лични интереси Да тежат на съвестта на взелите ги
Но съм носил отговорност за това, което аз съм вършил, за качеството му, което е било на световно ниво, банките за глюкоза например , фолиото за цветя, целофанов тип и доста други неща
Надявам се да ме разбираш
цитирайИнтересувала ме е пряката ми работа, живял съм с нея, тя и децата ми са ме радвали
Не съм се занимавал и с политика, въпреки, че съм наясно с нещата
Не мога да нося и не искам да нося отговорност за чужди решения, съчетани с лични интереси Да тежат на съвестта на взелите ги
Но съм носил отговорност за това, което аз съм вършил, за качеството му, което е било на световно ниво, банките за глюкоза например , фолиото за цветя, целофанов тип и доста други неща
Надявам се да ме разбираш
Аз съм изброил фактите, на каква цена преди промяната са ни продавали нефта, на каква след, на каква е продаден комбинатът , при какви условия Чети внимателно
Аз съм свидетел, заплатите се плащаха редовно Вярно, бяхме в стресова ситуация, но кой ли не беше ? Страшни бяха не самите руснаци, а българите от обкръжението им Сполучливо бяха кръстени еничари
Прави си изводите, както ти е угодно, но не набърквай мен в тях
Аз съм си бил чиста проба научен работник, съчетаващ научното с практиката, кръстосвал съм страната, дори и в Ямбол съм идвал, така че с човешки съдби не не съм се занимавал!С партийни организации също Майка ми и баща ми платиха жестока цена на комунизма, аз трябваше непрекъснато да се доказвам, не ме бъркай с партийните членове
цитирайАз съм свидетел, заплатите се плащаха редовно Вярно, бяхме в стресова ситуация, но кой ли не беше ? Страшни бяха не самите руснаци, а българите от обкръжението им Сполучливо бяха кръстени еничари
Прави си изводите, както ти е угодно, но не набърквай мен в тях
Аз съм си бил чиста проба научен работник, съчетаващ научното с практиката, кръстосвал съм страната, дори и в Ямбол съм идвал, така че с човешки съдби не не съм се занимавал!С партийни организации също Майка ми и баща ми платиха жестока цена на комунизма, аз трябваше непрекъснато да се доказвам, не ме бъркай с партийните членове
АПОЛОГЕТИ НА ПРАВОТО НА РУСНАЦИТЕ ДА НИ ОГРАБВАТ
ТОВА ГА НАПИСАХ ЗАЩОТО БЕЗКРИТИЧНО ПРЕПОВТАРЯШ ОТДАВНА ИЗВЕСТНИ ФАКТИ
ЕДИН ОТ ТЯХ НАПРИМЕР Е ЧЕ КОСТОВ ТОГАВА НЕ БИЛ ЧЛЕН НА БСП
ДА НЕ БЕШЕ
ВЕЧЕ БЕШЕ КОМАНДИРОВАН ЗА КОМАНДИР НА СДС
КОМАНДИРОВА ГО РУСКОТО ГРУ КОЕТО НЕ МУ РАЗРЕШИЛО ДА СТАНЕ ЛЕТЕЦ
КОМАНДИРОВА ГО И ТОЙ СИ ИЗПЭЛНИ ЗАДАЧАТА ПОСТАВЕНА МУ ОТ МОСКВА
ПОДАРИ ИМ КОМБЕНАТА, ПОДАРИ ИМ ВСИЧКИТЕ МУ АКТИВИ,
ПОДАРИ ГИ НА СИМВОЛИЧНА ЦЕНА, КОЯТО БИ РАЗСМЯЛА ВСЕКИ СЕРИОЗЕН ИНВЕСТИТОР,
ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ ВЕЧЕ 25 ГОДИНИ ПЛАЩА ТАЗИ "БРАТСКА ДАЛАВЕРА" А ИДИОТ
РУСОФИЛИТЕ НИ ПЕЯТ ПЕСНИ КОЛКО ИЗРЯДНИ СА РУСНАЦИТЕ.
САМО ДЕТО 25 ГОДИНИ НЕ ПЛАТИЛИ И ЛЕВ ДАНЪК ПЕЧАЛБА,
КАКТО И ДО ДНЕС НЕ ПОЗВОЛЯВАТ ПОСТАВЯНЕ НА ИЗМЕРИТЕЛНИ ПРИБОРИ ПО ПРОВОДИТЕ, ДА НЕ БИ СЛУЧАЙНО ДА ЗАМЕРИМ КОЛКО МНОГО ЗАБЛИЧАТ ИЗВЪН СРЪХ ЦЕНИТЕ НА КОИТО НИ ПРОДАВАТ СОБСТВЕНИЯТ НИ ТРУД,
АКО ИМАШ ПРОБЛЕМИ СЪС СЕВЕСТТА ТОВА СИ Е ТВОЯ РАБОТА,
НО ДА МИ СЛАГАШ ОБВИНЕНИЯ КЪМ ТЕБ, ТОВА ВЕЧЕ Е НАЙ-МАЛКО НЕРЕДНО
А РУСНАЦИТЕ ЧЕ МОГАТ САМО ДА КРАДАТ Е ОГДАВНА ЯСНО НА ЦЕЛИЯТ СВЯТ
ТЕ СА ВИНАГИ ИЗРЯДНИ В ТОВА СИ КАЧЕСТВО,
ПЛАЩАТ ДОВОЛНО НА ТЕЗИ КОИТО ИМ ОСТАВЯТ ВРАТАТА ОТКРЕХНАТА ИЛИ
ПОНЕ КЛЮЧОВЕТЕ ПОД ИЗТРИВАЛКАТА
цитирайТОВА ГА НАПИСАХ ЗАЩОТО БЕЗКРИТИЧНО ПРЕПОВТАРЯШ ОТДАВНА ИЗВЕСТНИ ФАКТИ
ЕДИН ОТ ТЯХ НАПРИМЕР Е ЧЕ КОСТОВ ТОГАВА НЕ БИЛ ЧЛЕН НА БСП
ДА НЕ БЕШЕ
ВЕЧЕ БЕШЕ КОМАНДИРОВАН ЗА КОМАНДИР НА СДС
КОМАНДИРОВА ГО РУСКОТО ГРУ КОЕТО НЕ МУ РАЗРЕШИЛО ДА СТАНЕ ЛЕТЕЦ
КОМАНДИРОВА ГО И ТОЙ СИ ИЗПЭЛНИ ЗАДАЧАТА ПОСТАВЕНА МУ ОТ МОСКВА
ПОДАРИ ИМ КОМБЕНАТА, ПОДАРИ ИМ ВСИЧКИТЕ МУ АКТИВИ,
ПОДАРИ ГИ НА СИМВОЛИЧНА ЦЕНА, КОЯТО БИ РАЗСМЯЛА ВСЕКИ СЕРИОЗЕН ИНВЕСТИТОР,
ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ ВЕЧЕ 25 ГОДИНИ ПЛАЩА ТАЗИ "БРАТСКА ДАЛАВЕРА" А ИДИОТ
РУСОФИЛИТЕ НИ ПЕЯТ ПЕСНИ КОЛКО ИЗРЯДНИ СА РУСНАЦИТЕ.
САМО ДЕТО 25 ГОДИНИ НЕ ПЛАТИЛИ И ЛЕВ ДАНЪК ПЕЧАЛБА,
КАКТО И ДО ДНЕС НЕ ПОЗВОЛЯВАТ ПОСТАВЯНЕ НА ИЗМЕРИТЕЛНИ ПРИБОРИ ПО ПРОВОДИТЕ, ДА НЕ БИ СЛУЧАЙНО ДА ЗАМЕРИМ КОЛКО МНОГО ЗАБЛИЧАТ ИЗВЪН СРЪХ ЦЕНИТЕ НА КОИТО НИ ПРОДАВАТ СОБСТВЕНИЯТ НИ ТРУД,
АКО ИМАШ ПРОБЛЕМИ СЪС СЕВЕСТТА ТОВА СИ Е ТВОЯ РАБОТА,
НО ДА МИ СЛАГАШ ОБВИНЕНИЯ КЪМ ТЕБ, ТОВА ВЕЧЕ Е НАЙ-МАЛКО НЕРЕДНО
А РУСНАЦИТЕ ЧЕ МОГАТ САМО ДА КРАДАТ Е ОГДАВНА ЯСНО НА ЦЕЛИЯТ СВЯТ
ТЕ СА ВИНАГИ ИЗРЯДНИ В ТОВА СИ КАЧЕСТВО,
ПЛАЩАТ ДОВОЛНО НА ТЕЗИ КОИТО ИМ ОСТАВЯТ ВРАТАТА ОТКРЕХНАТА ИЛИ
ПОНЕ КЛЮЧОВЕТЕ ПОД ИЗТРИВАЛКАТА
Но съм научен да не мразя или обичам по презумция
Както и в науката - да не пиша това, което ми е угодно Имам много сведетели, какви проверки съм правил, но и резултатите са потвърждение
На мен директно руснак не ми е причинявал зло, в работата пък съвсем, давали са ми възможно най-високите оценки, мен това ме интересува
А кой какви далавери върти, има карма, тя връща всичко
Не се тормози и ти Нямаш лостовете да оправиш нещата в този комунистически капитализъм Българите не сме по начало единни
Спомням си как бях оставен сам при първата проява след промяната, как щях да отнеса всичко и колко герои се явиха след това
цитирайКакто и в науката - да не пиша това, което ми е угодно Имам много сведетели, какви проверки съм правил, но и резултатите са потвърждение
На мен директно руснак не ми е причинявал зло, в работата пък съвсем, давали са ми възможно най-високите оценки, мен това ме интересува
А кой какви далавери върти, има карма, тя връща всичко
Не се тормози и ти Нямаш лостовете да оправиш нещата в този комунистически капитализъм Българите не сме по начало единни
Спомням си как бях оставен сам при първата проява след промяната, как щях да отнеса всичко и колко герои се явиха след това
КАКВО РАЗБИРАМ ПОД ПОНЯТИЕТО РУСНАЦИ СЪМ ЗАПИСЪЛ ЯСНО В ГЛАВА НА БЛОГЪТ СИ,
СЪЩО НЕ МРАЗЯ НИКОГО ПО ПРЕЗУМПРИЯ,
КАКТО И НЕ УВАЖАВАМ ПОЛИТИКИ НА ДЪРЖАВИ ПОРАДИ ПООТДЕЛНО ДОБРОТО ПОВЕДЕНИЕ НА ОТДЕЛНИТЕ НЕЙНИ ГРАЖДАНИ.
цитирайСЪЩО НЕ МРАЗЯ НИКОГО ПО ПРЕЗУМПРИЯ,
КАКТО И НЕ УВАЖАВАМ ПОЛИТИКИ НА ДЪРЖАВИ ПОРАДИ ПООТДЕЛНО ДОБРОТО ПОВЕДЕНИЕ НА ОТДЕЛНИТЕ НЕЙНИ ГРАЖДАНИ.
В тази връзка, с политики на държави, искам да те попитам и ако желаеш да споделиш мнението си
Приз Втората Световна България е обявила символична война на САЩ и Ангглия, в обратен ред не сме воювали ,една пушка не е гръмнала срещу тях В замяна, жестоки бомбардировки над София И най-варварското - над Враца Първо изхвърлили празни варели от керосин Хората , уплашени , хукнали да бягат по улиците И с пикиращи полети, започнали да ги разстрелват данните са несигурни Минимумът е 300, максимумът 3000 убити!
Как го приемаш, като добронамереност, приятелски огън или нещо друго!
Обяяснението е, че били сгрешили в мъглата но точно целили бягащите
цитирайПриз Втората Световна България е обявила символична война на САЩ и Ангглия, в обратен ред не сме воювали ,една пушка не е гръмнала срещу тях В замяна, жестоки бомбардировки над София И най-варварското - над Враца Първо изхвърлили празни варели от керосин Хората , уплашени , хукнали да бягат по улиците И с пикиращи полети, започнали да ги разстрелват данните са несигурни Минимумът е 300, максимумът 3000 убити!
Как го приемаш, като добронамереност, приятелски огън или нещо друго!
Обяяснението е, че били сгрешили в мъглата но точно целили бягащите
НО НАЙ-МАЛКО ВАРВАРСКИ СА СЕ ДЪРЖАЛИ ГЕРМАНЦИТЕ.
НЯМА ТАКОВА НЕЩО СИМВОЛИЧНА ВОЙНА,
ВАРВАРСКИТЕ БОМБАНАДИРОВКИ КА СЪЮЗНИЦИТЕ СЕ ПРОВЕДЕНИ В ЦЯЛА ЕВРОПА, СРИНАТИ СА ЦЕЛИ ГЕРМАНСКИ ГРАДОВЕ
ОТ АМЕРИКАНЦИТЕ ОТ ВЪЗДЕХА ОТ РУСНАЦИТЕ ОТ ЗЕМЯТА
ВРАРВАРСТВОТО ИМ ЕДНАКВО, РАЗЛИКАТА Е САМО ЧЕ ОТ САМОЛЕТИТЕ НЕ СА МОГЛИ ДА ИЗНАСИЛВАТ И МАРОДЕРСТВАТ, КОЕТО РУСНАЦИТЕ ОТ ЗЕМЯТА СА ВЪРШИЛИ С ОГРОМНА ОХОТА, А ПО ОТНОШЕНИЕ НА НАСИЛИЕТО НАД ГЕРМАНКИ ДОРИ СА ГИ НАГРАЖДАВАЛИ
НЕ ЗНАМ ЧЕ Е "ОБЯСНЕНИЕТО" ЗА ГРЕШКА В МЪГЛАТА И ЗА ТОЧНОТО ЦЕЛЕНЕ, ТОЧНО СА СЕ ЦЕЛИЛИ ЗАКАПЕЧЕТАТА, КОИТО СА РАЗСТРЕЛВАЛИ В ТИЛА, БЪЛГАРИТЕ ОТКАЗАЛИ ДА ИМ СЪТРУЧНИЧАТ И ПРОТИВОПОСТАВИЛИ СЕ НА "ОСВОБОДИТЕЛИТЕ" .
И ИЗОБЩО ДИАЛОЗИ В СТИЛЪТ "А ВИЕ ЗАЩО ИЗБИВАТЕ НЕГРИТЕ" НЕ СА МИ ПО ВКУСЪТ
РУСКИТЕ МЕРЗОСТИ НЕ МОГАТ ДА СЕ ОПРАВДАВАТ С МЕРЗОСТИТЕ НА АМЕРИКАНЦИТЕ,
НИТО АМЕРИКАНСКИТЕ МЕРЗОСТИ МОГАТ ЗА СЛУЖАТ КАТО СМОКИНОВ ЛИС ЗА РУСКИТЕ ТАКИВА
ИЗГЛЕЖДА МНОГО ДЪРЖИШ ВРАТАТА ДА Е ОТКРЕХНАТА, ВСДЕ ПАК КАКТО ТВЪРДИШ РУСНАЦИТЕ СА ИЗРЯДНИ ПЛАТЦИ, ОСОБЕНО КОГАТО ПЛАЩАТ С ОКРАДЕНОТО ОТ НАС - ДОБАВЯМ АЗ
ВПРОЧЕ ЕДНА ПУШКА НЕ Е ГРЪМНАЛА И СРЕЩУ ТРЕТИ УКРАИНСКИ ФРОНТ
ЗАРАДИ ДОЕТО ДАДОХМЕ 30-40 000 НЕНУЖНИ ЖЕРТВИ В ЮГОСЛАВИЕ И УНГАРИЯ.
А СВАЛЕНИТЕ АМЕРИКАНСКИ САМОЛЕТИ НАД СОФИЯ НЕ БЯХА СВАЛЕНИ С ПУШКИ А ОТ НАШИ ЛЕТЦИ, НО ТОВА НЕ ГО ПИША В ЗАЩИТЕ НА АМЕРИКАНЦИТЕ, А ЗА ДА ТЕ ОПРОВЕРГАЯ ОТНОСНО ГРЪМНАЛИТЕ ПУШКИ СЛЕД ОБЯВЯВАНЕТО НА "СИМВОЛИЧНАТА" ВОЙНА
цитирайНЯМА ТАКОВА НЕЩО СИМВОЛИЧНА ВОЙНА,
ВАРВАРСКИТЕ БОМБАНАДИРОВКИ КА СЪЮЗНИЦИТЕ СЕ ПРОВЕДЕНИ В ЦЯЛА ЕВРОПА, СРИНАТИ СА ЦЕЛИ ГЕРМАНСКИ ГРАДОВЕ
ОТ АМЕРИКАНЦИТЕ ОТ ВЪЗДЕХА ОТ РУСНАЦИТЕ ОТ ЗЕМЯТА
ВРАРВАРСТВОТО ИМ ЕДНАКВО, РАЗЛИКАТА Е САМО ЧЕ ОТ САМОЛЕТИТЕ НЕ СА МОГЛИ ДА ИЗНАСИЛВАТ И МАРОДЕРСТВАТ, КОЕТО РУСНАЦИТЕ ОТ ЗЕМЯТА СА ВЪРШИЛИ С ОГРОМНА ОХОТА, А ПО ОТНОШЕНИЕ НА НАСИЛИЕТО НАД ГЕРМАНКИ ДОРИ СА ГИ НАГРАЖДАВАЛИ
НЕ ЗНАМ ЧЕ Е "ОБЯСНЕНИЕТО" ЗА ГРЕШКА В МЪГЛАТА И ЗА ТОЧНОТО ЦЕЛЕНЕ, ТОЧНО СА СЕ ЦЕЛИЛИ ЗАКАПЕЧЕТАТА, КОИТО СА РАЗСТРЕЛВАЛИ В ТИЛА, БЪЛГАРИТЕ ОТКАЗАЛИ ДА ИМ СЪТРУЧНИЧАТ И ПРОТИВОПОСТАВИЛИ СЕ НА "ОСВОБОДИТЕЛИТЕ" .
И ИЗОБЩО ДИАЛОЗИ В СТИЛЪТ "А ВИЕ ЗАЩО ИЗБИВАТЕ НЕГРИТЕ" НЕ СА МИ ПО ВКУСЪТ
РУСКИТЕ МЕРЗОСТИ НЕ МОГАТ ДА СЕ ОПРАВДАВАТ С МЕРЗОСТИТЕ НА АМЕРИКАНЦИТЕ,
НИТО АМЕРИКАНСКИТЕ МЕРЗОСТИ МОГАТ ЗА СЛУЖАТ КАТО СМОКИНОВ ЛИС ЗА РУСКИТЕ ТАКИВА
ИЗГЛЕЖДА МНОГО ДЪРЖИШ ВРАТАТА ДА Е ОТКРЕХНАТА, ВСДЕ ПАК КАКТО ТВЪРДИШ РУСНАЦИТЕ СА ИЗРЯДНИ ПЛАТЦИ, ОСОБЕНО КОГАТО ПЛАЩАТ С ОКРАДЕНОТО ОТ НАС - ДОБАВЯМ АЗ
ВПРОЧЕ ЕДНА ПУШКА НЕ Е ГРЪМНАЛА И СРЕЩУ ТРЕТИ УКРАИНСКИ ФРОНТ
ЗАРАДИ ДОЕТО ДАДОХМЕ 30-40 000 НЕНУЖНИ ЖЕРТВИ В ЮГОСЛАВИЕ И УНГАРИЯ.
А СВАЛЕНИТЕ АМЕРИКАНСКИ САМОЛЕТИ НАД СОФИЯ НЕ БЯХА СВАЛЕНИ С ПУШКИ А ОТ НАШИ ЛЕТЦИ, НО ТОВА НЕ ГО ПИША В ЗАЩИТЕ НА АМЕРИКАНЦИТЕ, А ЗА ДА ТЕ ОПРОВЕРГАЯ ОТНОСНО ГРЪМНАЛИТЕ ПУШКИ СЛЕД ОБЯВЯВАНЕТО НА "СИМВОЛИЧНАТА" ВОЙНА
И извършилите добре го знаят Затова търсят оправдания
А ако не бяхме участвали като съюзници във войната, считай, че България днес нямаше да я има
Независимо от двете фази, в които както казваш сме дали десетки хиляди жертви/ баща ми, човек планина е бил тежко ранен и последствията от това ги носи цял живот, баща му е получил удар при вестта, че е убит/сме били осъдени да плащаме репарации на Гърция/ За какво/ и на Югославия Под натиска на СССР , Югославия се отказва от тях
Като критикуваш, не го прави еднопосочно
Вярно е ,че СССР спъна инициативата у нас, ние сме инициативен народ Но вярно е, че като види инициатива, не я убива, на това съм бил свидетел и се подписвам ! Какъв е изводът?! Истината е някъде по средата, на нас е било изгодно да не сме инициативни и съвсем нормално сме третирани като такива
цитирайА ако не бяхме участвали като съюзници във войната, считай, че България днес нямаше да я има
Независимо от двете фази, в които както казваш сме дали десетки хиляди жертви/ баща ми, човек планина е бил тежко ранен и последствията от това ги носи цял живот, баща му е получил удар при вестта, че е убит/сме били осъдени да плащаме репарации на Гърция/ За какво/ и на Югославия Под натиска на СССР , Югославия се отказва от тях
Като критикуваш, не го прави еднопосочно
Вярно е ,че СССР спъна инициативата у нас, ние сме инициативен народ Но вярно е, че като види инициатива, не я убива, на това съм бил свидетел и се подписвам ! Какъв е изводът?! Истината е някъде по средата, на нас е било изгодно да не сме инициативни и съвсем нормално сме третирани като такива
ВИДИШ ЛИ БЪЛГАРИЯ Е НЯМАЛО ДА Я ИМА
СА МИТОВЕ ЗА ОНЕВИНЯВАНЕ НА РУСКАТА МЕРЗОЗОСТ
ТАЯ ПРОПАДАНДА СИ Я ПАЗЕТЕ ЗА СПОМЕН ОТ СЛАВНАТА
ЧЕРВЕНА АРМИЯ И НАЙ-БЕЗСЛАВНАТА Й СЪЮЗНИЧКА "Б"НА
цитирайСА МИТОВЕ ЗА ОНЕВИНЯВАНЕ НА РУСКАТА МЕРЗОЗОСТ
ТАЯ ПРОПАДАНДА СИ Я ПАЗЕТЕ ЗА СПОМЕН ОТ СЛАВНАТА
ЧЕРВЕНА АРМИЯ И НАЙ-БЕЗСЛАВНАТА Й СЪЮЗНИЧКА "Б"НА
Къде става въпрос изобщо за възхвала на руснаци или червена армия в текста?!
Изброени са неща, тясно свързани с фактология
Смяна на полюсите Каква роля има тук червената армия?
Ако е тази, че е спасила Европа и че е поела ударите върху себе си, приемам го за вярно, просто фактите са такива
На 20 метра от нас е паметникаът на едва завършили пълнолетие момчета, отишли да обезвреждат изплувала мина Какво имаме ти или аз например срещу тях?!Каква идеология има за в жертвания им 20 годишен живот?
Каква е личната им печалба от това? Реално някой от тях можеше да е жив и днес!
цитирайИзброени са неща, тясно свързани с фактология
Смяна на полюсите Каква роля има тук червената армия?
Ако е тази, че е спасила Европа и че е поела ударите върху себе си, приемам го за вярно, просто фактите са такива
На 20 метра от нас е паметникаът на едва завършили пълнолетие момчета, отишли да обезвреждат изплувала мина Какво имаме ти или аз например срещу тях?!Каква идеология има за в жертвания им 20 годишен живот?
Каква е личната им печалба от това? Реално някой от тях можеше да е жив и днес!
При положение, че реално не е подкрепяла Германия с военно участие, че царят не е позволил да се прати армия на Източния фронт, както са направили румънци и унгарци, щяла е да бъде смляна ,както тяхната армия! Плюс това, после реално сме участвали като съюзници!
И сме поставени въпреки това на подсъдимата скамейка
Да плащаме репарации на гърците, за какво, че са имали късмета да сме ние , а не други Те от нас лошо не са видяли
Това имам предвид! Ами ако реално бяхме участвали, как ли щяха да постъпят с нас тогава, как мислиш?! Беззащитните във Враца явно са считани за аборигени
Ти как мислиш, как стоят там нещата!? Има хора от Враца тук, питай тях! Как мислят за това?
Не ми е тема станалото в началото на септември 1944, но срещу нас не е изстрелян и един куршум Странна война , нали!
цитирайИ сме поставени въпреки това на подсъдимата скамейка
Да плащаме репарации на гърците, за какво, че са имали късмета да сме ние , а не други Те от нас лошо не са видяли
Това имам предвид! Ами ако реално бяхме участвали, как ли щяха да постъпят с нас тогава, как мислиш?! Беззащитните във Враца явно са считани за аборигени
Ти как мислиш, как стоят там нещата!? Има хора от Враца тук, питай тях! Как мислят за това?
Не ми е тема станалото в началото на септември 1944, но срещу нас не е изстрелян и един куршум Странна война , нали!
Всичко е вярно, но липсва дължината на цикъла. Историята показва, че дължината му варира от няколко месеца до няколко хиляди години. А само ден разлика в прогнозата се равнява на ден неистина, която после бива оправдавана с това, че има и много по-големи грешки. А след като изтече цикъла и на тези оправдания, откриваме истината, че мушмулата колкото повече загнива, толкова по-вкусна става.
цитирайЯ СЕ ОБАРНИ И КЪМ ДРУГИ ИЗТОЧНИЦИ
НИЩО СТРАННО ВЪВ ВНОЙНОТА ИМ ТУК ТЯ Е ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА 13 ПРЕДИШНИ
А РЕПАРАЦИИТЕ ЗА ГЪРЦИЯ СА РУСКА ПОРЪЧКА, ТЕ ВИНАГИ СА Я ПОДДЪРЖАЛИ ЗА НАША СМЕТКА, ПРОСТО ЗАЩОТО НИКОГА ЕВРОПА НЯМА ДА ПОЗВОЛИ ДИРЕКТНО ДА Е ОКУПИРАТ.
ПИТАШ КАКВО ОБЩО ИМА ЧЕРВЕНАТА АРМИЯ - ТОЧНО ТОЛКОВА КОЛКОТО ВЪПРАСЪТ ТИ ЗА АМЕРИКАНСТИТЕ БОЛМАНДИРОВТИ И ИРОНИЯТА ЗА ПРИЯТЕЛСКИЯ ОГЪН
ПЪРВО ТОГАВА ТЕ НЕ СА НИ БИЛИ ПРЯТЕЛИ ЗА ДА ПИШЕШ ЗА ПРИЯТЕЛСКИ ОГЪН,
ВТОРО КАТО СИ СИ ИЗМИСЛИЛ ОПРАДВАНИЕ СИМВОЛИЧНА ВОЙНА
(ТО НЕ СИ СИ ГО И ИЗМИСЛИЛ, АМИ ПОВТАРЯШ СТАРИ ПРОПАГАНДНИ КЛИШЕТА)
И ТЕ СА ОТГОВОЛИЛИ СЪС СИМВОЛИЧНИ БОМБИ-ПРАЗНИ ВАРЕЛИ
АПРОПО ПРАЗНИТЕ ВАРЕЛИ СА ЗА ДОЗАРЕЖДАНЕ ВЪВ ВЪЗДУХА
(ТОГАВА ОЩЕ НЯМА САМОЛЕТИ ЦИСТЕРНИ)
ЗА ПОЛЕТИТЕ ДО ПЛОЕЩ
ТО НА СИМВОЛИЧНИТЕ БОМБИ ВРАЧАНИ СЪВСЕМ НЕ СИМВОЛИЧНО СА БЯГАЛИ
ОЩЕ НИТО ТЕ НИТО АМЕРИКАНЦИТЕ НЕ СА ЗНАЕЛИ ЧЕ ВОЙНАТА Е СИМВОЛИЧНА
ЗКПЧ-тата НЕ СА ДОШЛИ ДА ГО ОБЯСНЯТ
А АМЕРИКАНЦИТЕ СЪБСЕМ НЕСИМВОЛИЧНО СА ЛЕТЯЛИ НАД ВРАЖЕСКА ТЕРИТОРИЯ КОЯТО ИМ Е ОБЯВИЛА ВОЙНА, И ЧИЯТО ПРОТИВОРЪЗДУШНА ОТБРАНА Е ДЕЙСТВАЛА
СЪВСЕМ НЕ СИМВОЛИЧНО, ИЗВЕСТНО Е КОЛКО ТЕХНИ САМОЛЕТА СМЕ ИМ СВАЛИЛИ
"СИМВОЛИЧНО"
КАЗАНО Е КОЙТО НЕ ИСКА ДА ГО ГАЗИ МЕЧКА НЕ ХОДИ В ГОРАТА
НАЛИ САМ ПИШЕШ ЧЕ РЕАЛНО СМЕ УЧАСТВАЛИ КАТО СЪЮЗНИЦИ
ЩО СЕ СЪРДИШ
ЧЕ РЕАЛНО СА НИ БОМБАНДИРАЛИ ЕДНИТЕ, И РЕАЛНО ОКУПИРАЛИ ДРУГИТЕ
ЩО ОКУПАТОРИТЕ ГИ НАРИЧАШ БРАТЯ И ОСВОБОДИТЕЛИ,
А САПЬСРИТЕ ИМ НЕВИННИ МОМЧЕТА,
ТЕ СА ТОЛКОВА "НЕВИННИ" КОЛКОТО МОМЧЕТАТА ДЕТО СА ИЗХВЪРЛЯЛИ ПРАЗНИТЕ ВАРЕЛИ
И СА ТОЛКОВА ВАРВАРИ, КОЛКОТО ТЕЗИ ДЕТО ИЗБИХА ПАЗАЧИТЕ КОИТО ГИ ПРЕДУПРЕИХА ДА НЕ ПИЯТ АЛКОХОЛА ОТ ЦИСТЕРНИТЕ НА БУРГАСКАТА ГАРО ЗА ДА НЕ СЕ ОТРОВЯЛ,
НАЛИ СИ РАБОТИЛ В НЕФТОТИМА, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ ЧЕ ОНЗИ ИДИОТСКИ ПАМЕТНИК
НА СЪВЕТСКИТЕ "ОСВОБОДИТЛИ" ОВЕКОВЕЧАВА ТЕЗИ ЗАГИНАЛИ УБИЙЦИ НА ПАЗАЧИТЕ НА ЖИВОТЪТ ИМ, УМРЕЛИ ПРЕДИ ДА УСПЕЯТ ДА ИЗТРЕЗНЕЯТ, И ТЕ СА БИЛИ "НЕВИННИ 20ГОДИШНИ РУСКИ СОЛДАТИ".
КАК ЛИ СА УБИЛИ ПАЗАЧИТЕ БЕЗ НИТО ЕДИН ИЗСТРЕЛ,
МОЖЕШ ДА ДАДЕШ НАУЧЕН ПРИНОС ПО ВЪПРОСА,
НАЛИ УЖ СЪЩО СИ БИЛ НАУЧЕН РАБОТНИК
цитирайНИЩО СТРАННО ВЪВ ВНОЙНОТА ИМ ТУК ТЯ Е ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА 13 ПРЕДИШНИ
А РЕПАРАЦИИТЕ ЗА ГЪРЦИЯ СА РУСКА ПОРЪЧКА, ТЕ ВИНАГИ СА Я ПОДДЪРЖАЛИ ЗА НАША СМЕТКА, ПРОСТО ЗАЩОТО НИКОГА ЕВРОПА НЯМА ДА ПОЗВОЛИ ДИРЕКТНО ДА Е ОКУПИРАТ.
ПИТАШ КАКВО ОБЩО ИМА ЧЕРВЕНАТА АРМИЯ - ТОЧНО ТОЛКОВА КОЛКОТО ВЪПРАСЪТ ТИ ЗА АМЕРИКАНСТИТЕ БОЛМАНДИРОВТИ И ИРОНИЯТА ЗА ПРИЯТЕЛСКИЯ ОГЪН
ПЪРВО ТОГАВА ТЕ НЕ СА НИ БИЛИ ПРЯТЕЛИ ЗА ДА ПИШЕШ ЗА ПРИЯТЕЛСКИ ОГЪН,
ВТОРО КАТО СИ СИ ИЗМИСЛИЛ ОПРАДВАНИЕ СИМВОЛИЧНА ВОЙНА
(ТО НЕ СИ СИ ГО И ИЗМИСЛИЛ, АМИ ПОВТАРЯШ СТАРИ ПРОПАГАНДНИ КЛИШЕТА)
И ТЕ СА ОТГОВОЛИЛИ СЪС СИМВОЛИЧНИ БОМБИ-ПРАЗНИ ВАРЕЛИ
АПРОПО ПРАЗНИТЕ ВАРЕЛИ СА ЗА ДОЗАРЕЖДАНЕ ВЪВ ВЪЗДУХА
(ТОГАВА ОЩЕ НЯМА САМОЛЕТИ ЦИСТЕРНИ)
ЗА ПОЛЕТИТЕ ДО ПЛОЕЩ
ТО НА СИМВОЛИЧНИТЕ БОМБИ ВРАЧАНИ СЪВСЕМ НЕ СИМВОЛИЧНО СА БЯГАЛИ
ОЩЕ НИТО ТЕ НИТО АМЕРИКАНЦИТЕ НЕ СА ЗНАЕЛИ ЧЕ ВОЙНАТА Е СИМВОЛИЧНА
ЗКПЧ-тата НЕ СА ДОШЛИ ДА ГО ОБЯСНЯТ
А АМЕРИКАНЦИТЕ СЪБСЕМ НЕСИМВОЛИЧНО СА ЛЕТЯЛИ НАД ВРАЖЕСКА ТЕРИТОРИЯ КОЯТО ИМ Е ОБЯВИЛА ВОЙНА, И ЧИЯТО ПРОТИВОРЪЗДУШНА ОТБРАНА Е ДЕЙСТВАЛА
СЪВСЕМ НЕ СИМВОЛИЧНО, ИЗВЕСТНО Е КОЛКО ТЕХНИ САМОЛЕТА СМЕ ИМ СВАЛИЛИ
"СИМВОЛИЧНО"
КАЗАНО Е КОЙТО НЕ ИСКА ДА ГО ГАЗИ МЕЧКА НЕ ХОДИ В ГОРАТА
НАЛИ САМ ПИШЕШ ЧЕ РЕАЛНО СМЕ УЧАСТВАЛИ КАТО СЪЮЗНИЦИ
ЩО СЕ СЪРДИШ
ЧЕ РЕАЛНО СА НИ БОМБАНДИРАЛИ ЕДНИТЕ, И РЕАЛНО ОКУПИРАЛИ ДРУГИТЕ
ЩО ОКУПАТОРИТЕ ГИ НАРИЧАШ БРАТЯ И ОСВОБОДИТЕЛИ,
А САПЬСРИТЕ ИМ НЕВИННИ МОМЧЕТА,
ТЕ СА ТОЛКОВА "НЕВИННИ" КОЛКОТО МОМЧЕТАТА ДЕТО СА ИЗХВЪРЛЯЛИ ПРАЗНИТЕ ВАРЕЛИ
И СА ТОЛКОВА ВАРВАРИ, КОЛКОТО ТЕЗИ ДЕТО ИЗБИХА ПАЗАЧИТЕ КОИТО ГИ ПРЕДУПРЕИХА ДА НЕ ПИЯТ АЛКОХОЛА ОТ ЦИСТЕРНИТЕ НА БУРГАСКАТА ГАРО ЗА ДА НЕ СЕ ОТРОВЯЛ,
НАЛИ СИ РАБОТИЛ В НЕФТОТИМА, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ ЧЕ ОНЗИ ИДИОТСКИ ПАМЕТНИК
НА СЪВЕТСКИТЕ "ОСВОБОДИТЛИ" ОВЕКОВЕЧАВА ТЕЗИ ЗАГИНАЛИ УБИЙЦИ НА ПАЗАЧИТЕ НА ЖИВОТЪТ ИМ, УМРЕЛИ ПРЕДИ ДА УСПЕЯТ ДА ИЗТРЕЗНЕЯТ, И ТЕ СА БИЛИ "НЕВИННИ 20ГОДИШНИ РУСКИ СОЛДАТИ".
КАК ЛИ СА УБИЛИ ПАЗАЧИТЕ БЕЗ НИТО ЕДИН ИЗСТРЕЛ,
МОЖЕШ ДА ДАДЕШ НАУЧЕН ПРИНОС ПО ВЪПРОСА,
НАЛИ УЖ СЪЩО СИ БИЛ НАУЧЕН РАБОТНИК
28.
leonleonovpom2 -
Защо да липсва дължината Вмир, около 1000 години е, посочено е, първо в Рим, след това - в Константинопол
20.11.2014 06:22
20.11.2014 06:22
Преди Рим също може да се закръгли на 1000 години-от края на Минойската цивилизация примерно
Историята не е точна наука, затова работим със закръгления Ето за събитие от съвременността- за Руско-Турската , Освободителна война се посочваха 200 000 жертви, след това-61 000 ,което е по-вероятно, сега 19 000, няма да се учудя, ако накрая някой каже, че са 99 и е сигурен в това, защото лично ги познава
Това за мушмула е абсолютно вярно, но някой мушмули още зелени развъждат червеи и после ,с омекването няма как да стават по-вкусни,човек го изплюва с отвращение
Може би за мушмулите е необходима това уточнение-Без червивите
А относно къде ще е промяната, там не може да се гадае, аз най-малко-центърът може например отново да е Константинопол Така ще се обясни " грижата " към него преди 136 години от вероятно посветените
Това е фактологична шега, не приемай сериозно написаното , въпреки, че не е и съвсем безобидно Впрочем , ти и така го приемаш Толкова по-добре!
Приятен и успешен ден!
цитирайИсторията не е точна наука, затова работим със закръгления Ето за събитие от съвременността- за Руско-Турската , Освободителна война се посочваха 200 000 жертви, след това-61 000 ,което е по-вероятно, сега 19 000, няма да се учудя, ако накрая някой каже, че са 99 и е сигурен в това, защото лично ги познава
Това за мушмула е абсолютно вярно, но някой мушмули още зелени развъждат червеи и после ,с омекването няма как да стават по-вкусни,човек го изплюва с отвращение
Може би за мушмулите е необходима това уточнение-Без червивите
А относно къде ще е промяната, там не може да се гадае, аз най-малко-центърът може например отново да е Константинопол Така ще се обясни " грижата " към него преди 136 години от вероятно посветените
Това е фактологична шега, не приемай сериозно написаното , въпреки, че не е и съвсем безобидно Впрочем , ти и така го приемаш Толкова по-добре!
Приятен и успешен ден!
ПРОБЛЕМЪТ Е,
ЧЕ НЯКОИ МОГАТ ДА ПРЕСМЯТАТ ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТТА НА ЦИКЛИТЕ
ЕДИНСТВЕНО ПО КРЪВОТЕЧЕНИЕТО МЕЖДУ КРАКАТА
цитирайЧЕ НЯКОИ МОГАТ ДА ПРЕСМЯТАТ ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТТА НА ЦИКЛИТЕ
ЕДИНСТВЕНО ПО КРЪВОТЕЧЕНИЕТО МЕЖДУ КРАКАТА
Уважих те, пуснах ти коментарите
Разстрелът във Враца е факт, не ти говоря са самолети - цистерни, говоря за празни варели ,с които са зареждали с керосин самолетите Разбира се, че войната е символична за нас, с изключение корпусът в окупационната зона, която е заграбена наша територия Писал съм за държанието на нашите войници там, няма за какво да плащаме репарации на гърците Репарациите към Югославия са опростени от нея, благодарение на настояване на СССР
Както и да е ,не ме карай да защитавам нещо от принципни позиции само, защото е несправедливо обвинено А не ми е е и тема
Ако имаш нещо съществено по-темата, заповядай
Аз спирам да коментирам тук , този въпрос, той измества нещата в друга посока.После ще ти пускам коментарите, но с маркировка - без коментар
цитирайРазстрелът във Враца е факт, не ти говоря са самолети - цистерни, говоря за празни варели ,с които са зареждали с керосин самолетите Разбира се, че войната е символична за нас, с изключение корпусът в окупационната зона, която е заграбена наша територия Писал съм за държанието на нашите войници там, няма за какво да плащаме репарации на гърците Репарациите към Югославия са опростени от нея, благодарение на настояване на СССР
Както и да е ,не ме карай да защитавам нещо от принципни позиции само, защото е несправедливо обвинено А не ми е е и тема
Ако имаш нещо съществено по-темата, заповядай
Аз спирам да коментирам тук , този въпрос, той измества нещата в друга посока.После ще ти пускам коментарите, но с маркировка - без коментар
Тематиката ми е историческа, не е гинекологична А в историята може да се говори с приближения, предположения
Но сметни -колко е просъществувал Рим-около 1000 години, 250 могат да се отхвърлят Константинопол? - Същата история!
Е, какво те притеснява?!
Да циклите са несигурни, могат да се нарушат, дори да се прекратят, като всяко нещо , сътворено от човека
Гаранция? Защо да е във Франция?!
Все пак този ти коментар е по темата!
Приятен ден!
цитирайНо сметни -колко е просъществувал Рим-около 1000 години, 250 могат да се отхвърлят Константинопол? - Същата история!
Е, какво те притеснява?!
Да циклите са несигурни, могат да се нарушат, дори да се прекратят, като всяко нещо , сътворено от човека
Гаранция? Защо да е във Франция?!
Все пак този ти коментар е по темата!
Приятен ден!
leonleonovpom2 написа:
Защо да липсва дължината Вмир, около 1000 години е, посочено е, първо в Рим, след това - в Константинопол
Хайде сега да направим разликата между класифициране на минали събития и прогноза. Защото е от земята до небето, а е много силно свързана със съвременните критерии за научност. И, ако за 2500 години с малко зор и условности откриваме две хилядолетни империи и няколко други от няколкостотин до няколко годишни империи, какво да кажем за скорошните напъни за "Хилядолетния райх", за над стогодишното ежедневно погребване на империализЪма ли, капитализЪма ли беше (даже и за негови гробокопачи се писахме), за "безсмъртния комунизъм" дето щеше да спира колелото на историята (колко съм се дзверил от класовете в училище над този явен кретенизъм!), да не говорим за смехотворните тържествуващи ликвидации на долара от рублата и колко още насрочени безумства...
Че има някаква цикличност в миналото си е факт Дали ще я има в бъдеще, ако направим сметка, след 400 години, разбираш , нали!Всичко може да стане през тях, едва ли някой съвременник ще е свидетел
И по време на империите е имало какви ли не чудесии, две превземания на Рим, едно на Константинопол.........
Сещам се в тази връзка за един хубав виц
Осъждат трима на смърт Водят ги при султана, ако реши да ги помилва
Зад султана се е излегнала лъвица в клетка
Султанът казва ,че ще помилва този, който го убеди, че ще направи нещо, което той не може
Първите двама вдигнали рамене, не се сещат за нищо Третият, гледайки лъвицата, казал на султана, че след две години ще я оправи.
Султанът поразмислил, след две години не може да свърши тази работа
Изпратил ги обратно , първите двама да им изпълнят присъдите, другият да чака две години
Първите двама по пътя му казват, че е луд, как я вижда тази работа след две години?!
Той отговорил:
- Първо , нищо не се знае след две години-може султанът да умре. Второ - може лъвицата да умре. И трето - може пък наистина да я оправя
цитирайИ по време на империите е имало какви ли не чудесии, две превземания на Рим, едно на Константинопол.........
Сещам се в тази връзка за един хубав виц
Осъждат трима на смърт Водят ги при султана, ако реши да ги помилва
Зад султана се е излегнала лъвица в клетка
Султанът казва ,че ще помилва този, който го убеди, че ще направи нещо, което той не може
Първите двама вдигнали рамене, не се сещат за нищо Третият, гледайки лъвицата, казал на султана, че след две години ще я оправи.
Султанът поразмислил, след две години не може да свърши тази работа
Изпратил ги обратно , първите двама да им изпълнят присъдите, другият да чака две години
Първите двама по пътя му казват, че е луд, как я вижда тази работа след две години?!
Той отговорил:
- Първо , нищо не се знае след две години-може султанът да умре. Второ - може лъвицата да умре. И трето - може пък наистина да я оправя
КОЕТО ТИ ИЗМЕСТВА СЪЗНАНИЕТО
КОТАТО ПИША
"ЧЕ НЯКОИ МОГАТ ДА ПРЕСМЯТАТ ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТТА НА ЦИКЛИТЕ
ЕДИНСТВЕНО ПО КРЪВОТЕЧЕНИЕТО МЕЖДУ КРАКАТА"
ИМАМ ПРЕДВИД ТЕЗИ ДЕГО АКО НЕ ГАЗЯТ В КРЪВТА НА ИЗБИТИТЕ ОТ ТЯХ
НЕ СЕ ЧУСТВАТ "ТВОРЦИ" НА ИСТОРИЯТА И "ОСВОБОДИТЕЛИ"
ТАКИВА КАТО ПУТИН, ПОЛ ПОТ И МНОГО ДРУГИ ДЕТО СЕ ОПИТВАТ ДА ДВИЖАТ МАХАЛОТО В МЕГТАНАТ ОТ ТЯХ ПОСОКА
ДЕ ДА ЗНАЯТ ЧЕ МОЖЕ И ДА ИМ СЕ НАЛОЖИ ДА ОПРАВЯТ ЛЪВИЦАТА
цитирайКОТАТО ПИША
"ЧЕ НЯКОИ МОГАТ ДА ПРЕСМЯТАТ ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТТА НА ЦИКЛИТЕ
ЕДИНСТВЕНО ПО КРЪВОТЕЧЕНИЕТО МЕЖДУ КРАКАТА"
ИМАМ ПРЕДВИД ТЕЗИ ДЕГО АКО НЕ ГАЗЯТ В КРЪВТА НА ИЗБИТИТЕ ОТ ТЯХ
НЕ СЕ ЧУСТВАТ "ТВОРЦИ" НА ИСТОРИЯТА И "ОСВОБОДИТЕЛИ"
ТАКИВА КАТО ПУТИН, ПОЛ ПОТ И МНОГО ДРУГИ ДЕТО СЕ ОПИТВАТ ДА ДВИЖАТ МАХАЛОТО В МЕГТАНАТ ОТ ТЯХ ПОСОКА
ДЕ ДА ЗНАЯТ ЧЕ МОЖЕ И ДА ИМ СЕ НАЛОЖИ ДА ОПРАВЯТ ЛЪВИЦАТА
Не директно аз, а написаното тук То е общо, не фиксира никого конкретно, просто наблюдение
А иначе ,да не разнищваме конкретно всеки политик, бивш, настоящ или бъдещ, ще ти дам едно определение за политик, което много ми харесва Да не търсиш напразно идеалният политик:
ПОЛИТИКЪТ Е МРЪСНИК, КОЙТО СИ ЖИВЕЕ РАЗКОШНО НА ГЪРБА НА ДРУГИТЕ
Разбираш, нали, събирателно е ,не се отнася за лев или десен, източен или западен, бял или цветен, пишещ на кирилица или латиница, а за всички в кюпа
Ако някой ти е правил лична услуга или подарък, извади то оттам, ще те разбера!
цитирайА иначе ,да не разнищваме конкретно всеки политик, бивш, настоящ или бъдещ, ще ти дам едно определение за политик, което много ми харесва Да не търсиш напразно идеалният политик:
ПОЛИТИКЪТ Е МРЪСНИК, КОЙТО СИ ЖИВЕЕ РАЗКОШНО НА ГЪРБА НА ДРУГИТЕ
Разбираш, нали, събирателно е ,не се отнася за лев или десен, източен или западен, бял или цветен, пишещ на кирилица или латиница, а за всички в кюпа
Ако някой ти е правил лична услуга или подарък, извади то оттам, ще те разбера!
НА ТЕКСТОВЕ ПОИТО ПИШЕШ
ПИТАШ КАКВО ОБЩО ИМАШ ТИ
ОБЩОТО ЧЕ СИ ГИ НАПИСАЛ
ПРИСАЛ СИ ЗА МАХАЛОТО НАДЯВАШ СЕ ОТНОВО ДА ТРЪГНЕ НА ИЗТОК
ВМИР ТИ ПИСА ЯСНО ЧЕ ТО СИ ИМА СВОЙ ПЕРИОД, ЕДВА ЛИ ЩЕ УСПЕЕШ ДА СЕ СИНХРОНИЗИРАШ С НЕГО
ВМЪКВАШ ВЪПРАСИ ВА ВСВ ПРИ ТОВА ИЗВРАТЕНО
ТЪЛКУВАШ ЕДНА НЕ СИМВОЛИЧНА ВОЙНА КАТО СИМВОЛИЧНА
И НАКРАЯ ПИКАШ
И какво отношение имам аз с тях, Бойчев!
ОБЩОТО С ТОВА СА ТВОИТЕ ОТКЛОНЕНИЯ ОТ ТЕМАТА ПО КОЯТО ПИШЕШ
СЛЕД КАТО МИСЪЛТА ТИ ПОДСКАТА КАТО ПОНГ-ПОНГОВА ТОПКА ПО ТЕМИТЕ ИЗТОК-ЗАПАД СЕ В ПОСОКАТА КОЛКО Е ЛОША АМЕРИКА И КОЛКО И ДОБЪР ИЗТОКА,
ПРИ КОТЕТО ЕДИНСТВЕНИЯТ ВЕРЕН АРГУМЕНТ Е ИЗГРЕВА ИЗАЛЕЗА НА СЛЪНЦИТО А ВСИЧКО ДРУГО СА ПРОПАДАНДНИ КЛИШЕТА И АЛАБАЛИЗМИ
АЗ СЕРИОЗНО СЕ ЗАМИСЛЯМ БИЛ ЛИ СИ НЯКОГА ИЗОБЩО НАУЧЕН РАБОТНИК ИЛИ САМО СА ТЕ ЛЕГЕНДИРАЛИ КАТО ТАКЪВ, ЗАЩОТО ГЛЕДАШ ВЯРНО В ПОСОКАТА ОТ КОЯТО ИЗГРЯВА СЛЪНЦЕТО И СЕ СТРАХУВАШ ОТ ТЪМАТА НА ЗАЛЕЗЪТ МУ.
ИЗГЛЕЖДА ДЪЛГОТО ГЛЕДАНЕ КЪМ ОСЛЕПИТЕЛНО СВЕТЛАТА ВЯРА НА ИЗТОКА СИЛНО ТЕ Е ЗАСЛЕПИЛО ЗРЕНИЕТО И ТИ Е МНОГО ТРУДНО ДА ВИЖДАШ РЕАЛИИТЕ МЕЖДУ ИЗТОКА И ЗАПАДА (ЧЕТИ С УДАРЕНИЕ НА ПРЕДПОСЛЕДНАТА СРИЧКА ПОСЛЕДНИТЕ ДВЕ ДУМИ).
цитирайПИТАШ КАКВО ОБЩО ИМАШ ТИ
ОБЩОТО ЧЕ СИ ГИ НАПИСАЛ
ПРИСАЛ СИ ЗА МАХАЛОТО НАДЯВАШ СЕ ОТНОВО ДА ТРЪГНЕ НА ИЗТОК
ВМИР ТИ ПИСА ЯСНО ЧЕ ТО СИ ИМА СВОЙ ПЕРИОД, ЕДВА ЛИ ЩЕ УСПЕЕШ ДА СЕ СИНХРОНИЗИРАШ С НЕГО
ВМЪКВАШ ВЪПРАСИ ВА ВСВ ПРИ ТОВА ИЗВРАТЕНО
ТЪЛКУВАШ ЕДНА НЕ СИМВОЛИЧНА ВОЙНА КАТО СИМВОЛИЧНА
И НАКРАЯ ПИКАШ
И какво отношение имам аз с тях, Бойчев!
ОБЩОТО С ТОВА СА ТВОИТЕ ОТКЛОНЕНИЯ ОТ ТЕМАТА ПО КОЯТО ПИШЕШ
СЛЕД КАТО МИСЪЛТА ТИ ПОДСКАТА КАТО ПОНГ-ПОНГОВА ТОПКА ПО ТЕМИТЕ ИЗТОК-ЗАПАД СЕ В ПОСОКАТА КОЛКО Е ЛОША АМЕРИКА И КОЛКО И ДОБЪР ИЗТОКА,
ПРИ КОТЕТО ЕДИНСТВЕНИЯТ ВЕРЕН АРГУМЕНТ Е ИЗГРЕВА ИЗАЛЕЗА НА СЛЪНЦИТО А ВСИЧКО ДРУГО СА ПРОПАДАНДНИ КЛИШЕТА И АЛАБАЛИЗМИ
АЗ СЕРИОЗНО СЕ ЗАМИСЛЯМ БИЛ ЛИ СИ НЯКОГА ИЗОБЩО НАУЧЕН РАБОТНИК ИЛИ САМО СА ТЕ ЛЕГЕНДИРАЛИ КАТО ТАКЪВ, ЗАЩОТО ГЛЕДАШ ВЯРНО В ПОСОКАТА ОТ КОЯТО ИЗГРЯВА СЛЪНЦЕТО И СЕ СТРАХУВАШ ОТ ТЪМАТА НА ЗАЛЕЗЪТ МУ.
ИЗГЛЕЖДА ДЪЛГОТО ГЛЕДАНЕ КЪМ ОСЛЕПИТЕЛНО СВЕТЛАТА ВЯРА НА ИЗТОКА СИЛНО ТЕ Е ЗАСЛЕПИЛО ЗРЕНИЕТО И ТИ Е МНОГО ТРУДНО ДА ВИЖДАШ РЕАЛИИТЕ МЕЖДУ ИЗТОКА И ЗАПАДА (ЧЕТИ С УДАРЕНИЕ НА ПРЕДПОСЛЕДНАТА СРИЧКА ПОСЛЕДНИТЕ ДВЕ ДУМИ).
37.
get -
- Вероятно, щяхте да си спестите обвиненията в какво ли не ... Ако си направите труда да направите анализ на стихотворението ... ?
20.11.2014 19:05
20.11.2014 19:05
Селска хроника
По радиото някой
шумно спори.
С кого?
Не знам.
А може би с народа.
Говори си и нека си говори,
нали затуй му плащат хората.
„Държава има,
има власт, която
неспирно бди
за ваште интереси.
Хвърлете лозунга!
Плаката на земята!
Народът е доволен,
сит
и весел.“
Във кафенето
някой се изсекна
и дълго трна
със здравите опинци,
и гледа се и каза уж полека:
– Комай ни лъжат
тия синковци.
А и в писанието
писано е божем:
„Глас народен – глас божи.“
– Комай си прав –
обади се от ъгъла
един младеж
със глас от глад изстинал, –
нали така ви лъгаха
и през
петнайсета година?
И ако нас ни карат
да умираме,
а ако нас ни тикат
към куршумите,
то сигурно и лудия
разбира,
че ние трябва
да си кажем думата.
Та казвам аз,
понеже няма
олио
и хлябът е
от мъката по-чер,
един е лозунга:
Терора долу!
Съюз със СССР!
- От началото на 40-те години, както "болшевистка" Германия, така и "фашистка" Русия:))) ... започнаха изграждане на тежка промишленост (под вида, който е познат в момента, с понятието "Военно промишлен комплекс" !) - Кой ли им даде парите за това?
- Какво правеше през м.декември 1940 г. руският зам. министър на външните работи Аркадий Соболев в България?
- А иначе ... диспута по въпроса добива водевилен вид - Май?
П.П.
- За да не допуснем грешки от вида на предходните ... да си припомним, че понятието ВПК(Military–industrial complex) е "изобретение" на Дуайът Айзенхауър ... употребява го за пръв път, в прощалната си реч от януари 1961 г. ?!
цитирайПо радиото някой
шумно спори.
С кого?
Не знам.
А може би с народа.
Говори си и нека си говори,
нали затуй му плащат хората.
„Държава има,
има власт, която
неспирно бди
за ваште интереси.
Хвърлете лозунга!
Плаката на земята!
Народът е доволен,
сит
и весел.“
Във кафенето
някой се изсекна
и дълго трна
със здравите опинци,
и гледа се и каза уж полека:
– Комай ни лъжат
тия синковци.
А и в писанието
писано е божем:
„Глас народен – глас божи.“
– Комай си прав –
обади се от ъгъла
един младеж
със глас от глад изстинал, –
нали така ви лъгаха
и през
петнайсета година?
И ако нас ни карат
да умираме,
а ако нас ни тикат
към куршумите,
то сигурно и лудия
разбира,
че ние трябва
да си кажем думата.
Та казвам аз,
понеже няма
олио
и хлябът е
от мъката по-чер,
един е лозунга:
Терора долу!
Съюз със СССР!
- От началото на 40-те години, както "болшевистка" Германия, така и "фашистка" Русия:))) ... започнаха изграждане на тежка промишленост (под вида, който е познат в момента, с понятието "Военно промишлен комплекс" !) - Кой ли им даде парите за това?
- Какво правеше през м.декември 1940 г. руският зам. министър на външните работи Аркадий Соболев в България?
- А иначе ... диспута по въпроса добива водевилен вид - Май?
П.П.
- За да не допуснем грешки от вида на предходните ... да си припомним, че понятието ВПК(Military–industrial complex) е "изобретение" на Дуайът Айзенхауър ... употребява го за пръв път, в прощалната си реч от януари 1961 г. ?!
Аз каквото искам да кажа, си го казвам Не е необходимо някой да върви след мен и да обяснява какво искам да кажа Това умея и винаги съм правил на ниво-да опиша каквото искам да кажа
Каква работа има тук, в конкретния случай Америка/ САЩ предполагам/ , след като не е в Европа Хайде моля ти се, изясни си нещата и тогава манипулирай или обвинявай.Виж заглавието!
Много мразя, а и не само аз, да бъда обвиняван за нещо, към което нямам отношение Бъди си американофил, писах ти определение за всякакъв тип политик, какво искаш от мен, да кажа ,че американският е друг тип ли ?
защо е необходимо аз да ти го казвам?
цитирайКаква работа има тук, в конкретния случай Америка/ САЩ предполагам/ , след като не е в Европа Хайде моля ти се, изясни си нещата и тогава манипулирай или обвинявай.Виж заглавието!
Много мразя, а и не само аз, да бъда обвиняван за нещо, към което нямам отношение Бъди си американофил, писах ти определение за всякакъв тип политик, какво искаш от мен, да кажа ,че американският е друг тип ли ?
защо е необходимо аз да ти го казвам?
ОПРЕДЕЛЕНО КОМПЛЕСКИТЕ КОИТО Е ПОРОДИЛ ТЕРМИНЪТ
ОЩЕ ТОРМОЗЯТ ТЪПАТА ИНЖЕНЕРНА МИСЪЛ НА ИСТОКА
ПОДАРИХА ИМ АТОМНО ОРЪЖИЕ ДА СА СПОКОЙНИ В ПАРИТЕТА
ПОДАРИХА ИМ СТУДЕБЕЙКЪР И КАМАЗ ДА МОГАТ ДА РАЗВИЯТ МОБИЛНИ РАКЕТНИ СИЛИ
ЗА ДА СПОКОЙНИ В ПАРИТЕТА
ПОДАРИХА ИМ СОНДАЖНИ НЕФТЕНИ ТЕХНОЛОГИИ
ЗА ДА СА СПОКОЙНИ, ЧЕ ЩЕ ИМА С КАКВО ДА СИ ПРИДВИЖВАТ
"НЕПОБЕДИМИТЕ И ЛЕГЕНДАРНИ" ВЪОРЪЖЕНИ СИЛИ,
Е НЯМА ДА ИМ ПОРАДЯТ ОТНОВО И ИЗТОЧНА ЕВРОПА ЗА ДА СА СПОКОЙНИ,
ЧЕ НЯМА ДА ИМА НУЖДА ДА ПОУМНЕЯТ И ДА ЗАЖИВЕЯТ В СИНХРОН СЪС СВЕТА
А ОТНОСНО ТЕЖКАТА ПРОМИШЛЕНОСТ
ТЯ ГЕРМАНСКАТА И ИЗОБЩО ЗАПАДНАТА СЪЗДАДЕ И СЪЗДАВА
ПРЕДИ ВСИЧКО ОСТАНАЛО БЛАГА И СЪВЪРШЕНИ ПРОДУКТИ ЗА ГРАЖДАНЕТЕ СИ И ЕСТЕСТВЕНО СИСТЕМИ ЗА ЗАЩИТА ОТ СОЛДАТСКАТА ПРОСТОТИЯ
ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ТЕЖКАТА ПРОМИШЛЕНОСТ НА РУСИЯ НИКОГА НЯМА ДА СЪЗДАТЕ ПЪРВОТО И ВИНАГИ ЩЕ БЪДЕ ИЛИ КРАДЯЩА ИЛИ ДОГОНВАЩА,
ПОРАДИ ГЛУПОСТТА НА ИДИОТИ КАТО ПУТИН И ПРЕДШЕСТВЕНИЦИТЕ МУ
250 ГОДИНИ НАЗАД
ДА СЛЪНЦЕТО ИЗГРЯВА ОТ ИЗТОК
НАД ТЮРМЕТО НА НАРОДИТЕ,
И ДОРИ НЕ МОЖЕ ДА ГИ СГРЕЕ ЩОТО СА МАЛКО ПО НАСТРАНИ ОТ ПЪТЯТ МУ НА ЗАПАД
КОЛКОТО ДО ПОЕТА КОЙТО ЦИТИРАШ,
ТО ТОЙ СТИГНА ДО ТАМ ЗА КЪДЕТО БЕШЕ ТРЪГНАЛ -
ДО НАЦИОНАЛНОТО ПРЕДАТЕЛСТВО
ДОЖИВОТНО (ИЛИ ДО СМЪРТНО) ОЛИЦИТВОРЕНИЕ НА ДРЕВНАТА МЪДРОСТ
ЧЕ МЕЖДУ ГЕНИАЛНОСТТА И ГЛУПОСТА ИМА ЕДНА КРАЧКА - ТОЙ Я НАПРАВИ
НО ТОЙ БЕШЕ ГЕНИЙ, А ТЪПАНАР РУСОФИЛИТЕ КОЛКОТО И КРАЧКИ ДА НАПРАВЯТ ЩЕ СИ ОСТАНАТ ТЪПАНАРИ ЧАКАЩИ ВСЕКИ ДЕН ИЗГРЕВА ОТ ИЗТОК ДА ИМ РЕШИ ПРОБЛЕМИТЕ В МОЗЪКА
ПАРИТЕ ГИ ДАВАТ ТЕЗИ, КОИТО СИ ГИ ОСТАВЯТ ДРУГИ ДА ИМ ГИ УПРАВЛЯВАТ -
СЕРСЕМИТЕ ВЛОЖИТЕЛИ В "БАНКИ" КАТО КТБ
цитирайОЩЕ ТОРМОЗЯТ ТЪПАТА ИНЖЕНЕРНА МИСЪЛ НА ИСТОКА
ПОДАРИХА ИМ АТОМНО ОРЪЖИЕ ДА СА СПОКОЙНИ В ПАРИТЕТА
ПОДАРИХА ИМ СТУДЕБЕЙКЪР И КАМАЗ ДА МОГАТ ДА РАЗВИЯТ МОБИЛНИ РАКЕТНИ СИЛИ
ЗА ДА СПОКОЙНИ В ПАРИТЕТА
ПОДАРИХА ИМ СОНДАЖНИ НЕФТЕНИ ТЕХНОЛОГИИ
ЗА ДА СА СПОКОЙНИ, ЧЕ ЩЕ ИМА С КАКВО ДА СИ ПРИДВИЖВАТ
"НЕПОБЕДИМИТЕ И ЛЕГЕНДАРНИ" ВЪОРЪЖЕНИ СИЛИ,
Е НЯМА ДА ИМ ПОРАДЯТ ОТНОВО И ИЗТОЧНА ЕВРОПА ЗА ДА СА СПОКОЙНИ,
ЧЕ НЯМА ДА ИМА НУЖДА ДА ПОУМНЕЯТ И ДА ЗАЖИВЕЯТ В СИНХРОН СЪС СВЕТА
А ОТНОСНО ТЕЖКАТА ПРОМИШЛЕНОСТ
ТЯ ГЕРМАНСКАТА И ИЗОБЩО ЗАПАДНАТА СЪЗДАДЕ И СЪЗДАВА
ПРЕДИ ВСИЧКО ОСТАНАЛО БЛАГА И СЪВЪРШЕНИ ПРОДУКТИ ЗА ГРАЖДАНЕТЕ СИ И ЕСТЕСТВЕНО СИСТЕМИ ЗА ЗАЩИТА ОТ СОЛДАТСКАТА ПРОСТОТИЯ
ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ТЕЖКАТА ПРОМИШЛЕНОСТ НА РУСИЯ НИКОГА НЯМА ДА СЪЗДАТЕ ПЪРВОТО И ВИНАГИ ЩЕ БЪДЕ ИЛИ КРАДЯЩА ИЛИ ДОГОНВАЩА,
ПОРАДИ ГЛУПОСТТА НА ИДИОТИ КАТО ПУТИН И ПРЕДШЕСТВЕНИЦИТЕ МУ
250 ГОДИНИ НАЗАД
ДА СЛЪНЦЕТО ИЗГРЯВА ОТ ИЗТОК
НАД ТЮРМЕТО НА НАРОДИТЕ,
И ДОРИ НЕ МОЖЕ ДА ГИ СГРЕЕ ЩОТО СА МАЛКО ПО НАСТРАНИ ОТ ПЪТЯТ МУ НА ЗАПАД
КОЛКОТО ДО ПОЕТА КОЙТО ЦИТИРАШ,
ТО ТОЙ СТИГНА ДО ТАМ ЗА КЪДЕТО БЕШЕ ТРЪГНАЛ -
ДО НАЦИОНАЛНОТО ПРЕДАТЕЛСТВО
ДОЖИВОТНО (ИЛИ ДО СМЪРТНО) ОЛИЦИТВОРЕНИЕ НА ДРЕВНАТА МЪДРОСТ
ЧЕ МЕЖДУ ГЕНИАЛНОСТТА И ГЛУПОСТА ИМА ЕДНА КРАЧКА - ТОЙ Я НАПРАВИ
НО ТОЙ БЕШЕ ГЕНИЙ, А ТЪПАНАР РУСОФИЛИТЕ КОЛКОТО И КРАЧКИ ДА НАПРАВЯТ ЩЕ СИ ОСТАНАТ ТЪПАНАРИ ЧАКАЩИ ВСЕКИ ДЕН ИЗГРЕВА ОТ ИЗТОК ДА ИМ РЕШИ ПРОБЛЕМИТЕ В МОЗЪКА
ПАРИТЕ ГИ ДАВАТ ТЕЗИ, КОИТО СИ ГИ ОСТАВЯТ ДРУГИ ДА ИМ ГИ УПРАВЛЯВАТ -
СЕРСЕМИТЕ ВЛОЖИТЕЛИ В "БАНКИ" КАТО КТБ
За Европейската цивилизация има данни от Около 3500 - 4 000 години
Отначало центърът е тук , на Балканите. След това се измества на запад- към Рим Отново се връща на Балканите и след това на запад, където е и днес
Смятам, че в това няма разнобой!
Преди балканите се счита Атлантида ,че е център Няма доказателства Ако е в Атлантическия океан, може да се счита за остров на Европа, значи първоначално центърът е бил на запад Но някои считат, че АТЛАНТИДА Е В СРЕДИЗЕМНО МОРЕ- ОСТРОВ ТИРА
НЯМА ДОКАЗАТЕЛСТВА, ИМА САМО ХИПОТЕЗИ
НЕКА КРИТИКАРИТЕ НАСОЧАТ КРИТИКАТА СИ ПО ТЕЗИ ОПОРНИ ТОЧКИ, НЕ ВЪРХУ ТОВА, КАКВО СЪМ ИСКАЛ ДА КАЖА
ИЗЛИШНО Е!
цитирайОтначало центърът е тук , на Балканите. След това се измества на запад- към Рим Отново се връща на Балканите и след това на запад, където е и днес
Смятам, че в това няма разнобой!
Преди балканите се счита Атлантида ,че е център Няма доказателства Ако е в Атлантическия океан, може да се счита за остров на Европа, значи първоначално центърът е бил на запад Но някои считат, че АТЛАНТИДА Е В СРЕДИЗЕМНО МОРЕ- ОСТРОВ ТИРА
НЯМА ДОКАЗАТЕЛСТВА, ИМА САМО ХИПОТЕЗИ
НЕКА КРИТИКАРИТЕ НАСОЧАТ КРИТИКАТА СИ ПО ТЕЗИ ОПОРНИ ТОЧКИ, НЕ ВЪРХУ ТОВА, КАКВО СЪМ ИСКАЛ ДА КАЖА
ИЗЛИШНО Е!
Няма вечно приятелство, има вечни интереси!
Оказва се, че духът на СССР е много силен, витае над нас, въпреки, че той отдавна е в небитието
Ами така е, когато комунистите станат капиталисти, когато реформата е деформирана от реформаторите, така се получава И се търсят мними виновни
Комунистите станаха реформатори, а потърпевшите с години от тях - комунисти
Та защо да не се обръщат и полюсите, при такова варварско обръщане?!
цитирайОказва се, че духът на СССР е много силен, витае над нас, въпреки, че той отдавна е в небитието
Ами така е, когато комунистите станат капиталисти, когато реформата е деформирана от реформаторите, така се получава И се търсят мними виновни
Комунистите станаха реформатори, а потърпевшите с години от тях - комунисти
Та защо да не се обръщат и полюсите, при такова варварско обръщане?!
Но това впечатление е само повърхностно!
погледнато исторически светът в Европа да е такъв, какъвто е сега има само един виновен и само един със заслуги за това
И той се нарича РИМ
Без него сега нещата със сигурност щяха да са много по-различни
Да не си приписват други заслуги за нещо, което не се дължи на тях
А заслугите на Рим са видни дори в една Великобритания-Шотландия и Англия, във Франция и Германия, дори и в днешна Русия, от която временно са владеели нищожна част
В какви технологии например ни е превъзхождал западът по времето на Калоян или по-назад- при Симеон Ами нашият Ренесанс , ако не по-рано , тръгва с италианския
Хайде, бива , бива, ама толкова не бива!
цитирайпогледнато исторически светът в Европа да е такъв, какъвто е сега има само един виновен и само един със заслуги за това
И той се нарича РИМ
Без него сега нещата със сигурност щяха да са много по-различни
Да не си приписват други заслуги за нещо, което не се дължи на тях
А заслугите на Рим са видни дори в една Великобритания-Шотландия и Англия, във Франция и Германия, дори и в днешна Русия, от която временно са владеели нищожна част
В какви технологии например ни е превъзхождал западът по времето на Калоян или по-назад- при Симеон Ами нашият Ренесанс , ако не по-рано , тръгва с италианския
Хайде, бива , бива, ама толкова не бива!
ПЪРВИЯТ ГО СРИНАХМЕ НИЕ С ПРЕДВОДИТЕЛСТВОТО НА АТИЛА,
ВТОРИЯТ ГО СРЕНАХМЕ ПАК НИЕ В СЪЮЗ С ЮЖНОТО НИ КРИЛО - ТЮРКИТЕ
ТРЕТИЯ ПАК НИЕ ЩЕ СРИНЕМ В СЪЮЗ СЪС СЕВЕРНОТО НИ КРИЛО
А СЛЕДИТЕ КОИТО РИМ Е ОСТАВИЛ В АНГЛИЯ СА РУИНИТЕ СЛЕД НАШАТА НАМЕСА ТАМ,
НО ПРИСЪСТВИЕТО НИ Е ИЗТРИТО ОТ "РЕНЕСАНСОВИТЕ ИСТОРИЦИ"
ОСТАНАЛО Е САМО В НАРОДНОТО ПРЕДАНИЕ - ЕПОСЪТ ЗА
КРАЛ АРТУР И ЧИЧО МУ ХАНДРАГОР,
КАКТО И НАШАТА ИСТОРИЯ Е САМО В НАРОДНОТО ПРЕДАНИЕ
(И В СЕКРЕТНИТЕ АРХИВИ НА ВАТИКАНА И МОСКВА)
УКРИВАНА СИСТЕМНО ЗА ДА ЗЕЙНЕ ТЯХНОТО НИЩОЖЕСТВО
цитирайВТОРИЯТ ГО СРЕНАХМЕ ПАК НИЕ В СЪЮЗ С ЮЖНОТО НИ КРИЛО - ТЮРКИТЕ
ТРЕТИЯ ПАК НИЕ ЩЕ СРИНЕМ В СЪЮЗ СЪС СЕВЕРНОТО НИ КРИЛО
А СЛЕДИТЕ КОИТО РИМ Е ОСТАВИЛ В АНГЛИЯ СА РУИНИТЕ СЛЕД НАШАТА НАМЕСА ТАМ,
НО ПРИСЪСТВИЕТО НИ Е ИЗТРИТО ОТ "РЕНЕСАНСОВИТЕ ИСТОРИЦИ"
ОСТАНАЛО Е САМО В НАРОДНОТО ПРЕДАНИЕ - ЕПОСЪТ ЗА
КРАЛ АРТУР И ЧИЧО МУ ХАНДРАГОР,
КАКТО И НАШАТА ИСТОРИЯ Е САМО В НАРОДНОТО ПРЕДАНИЕ
(И В СЕКРЕТНИТЕ АРХИВИ НА ВАТИКАНА И МОСКВА)
УКРИВАНА СИСТЕМНО ЗА ДА ЗЕЙНЕ ТЯХНОТО НИЩОЖЕСТВО
За написаното от тебе става дума!
Само ще кажа, че не е похвално да се хвалиш, че си разрушил направеното от други
Но в Рим е запазен Пантеонът например - на две хиляди години, църквата на Максенций, термите на Каракала, които по същество са си модерни бани, Колосът Колизей , по чиито проект се правят съвременните , модерни стадиони
И успелите народи, от които се възхищаваш, са успели, защото са възприели методите и стила във всичко на Рим, не на някой друг Затова са и успели
цитирайСамо ще кажа, че не е похвално да се хвалиш, че си разрушил направеното от други
Но в Рим е запазен Пантеонът например - на две хиляди години, църквата на Максенций, термите на Каракала, които по същество са си модерни бани, Колосът Колизей , по чиито проект се правят съвременните , модерни стадиони
И успелите народи, от които се възхищаваш, са успели, защото са възприели методите и стила във всичко на Рим, не на някой друг Затова са и успели
РОБОВЛАДЕЛСКА СИСТЕМА - ЗА ДА СЪМ ЯСЕН
НИЩО ДРУГО, КАЛКАТО ДО ПАНТЕОНА, КОЛИЗЕЯ И КУПУЛЪТ СВЕТА СОФИЯ В СТОЛИЦАТА НА ВТОРИЯ РИМ, АВТОРИТЕ ИМ СА ОТ ИЗТОКА, И НАЙ- ВЕРОЯТНО ОТ БЪЛГАРИТЕ (ТОВА НЕ Е МОЯ ИЗМИСЛИЦА),
НЕ ТИЕ ПО СПЕЦИАЛНОСТТА, НО ИМА ЕДИН ФАКТ В АРХЕОЛОГИЯТА
ОТ ДРЕВНОСТТА ДО СРЕДНОВЕКОВИЕТО СВОДЪТ, АРКАТА И КУПОЛЪТ,
ИЗВЪРВЯВАТ ЕДИН ПЪТ НА ВЪЗНИКВАНЕ, РАЗВИТИЕ И УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ
ТЪГНАЛ ОТ ИЗТОК В ПОСОКА ЗАПАД, ВСЕ ПО ПЪТЯ НА ДЪРЖАВИТЕ СЪЗДАТЕНИ ОТ БЪЛГАРИТЕ,
(КОЛКОТО ДО КАРАКАЛА САМИЯТ ТОЙ Е БЪЛГАРИН)
НАЙ-ГОЛЕМИТЕ КРЪГЛИ СТРАДИ, НАЙ-ГОЛЕМИТЕ КУПОЛИ, НАЙ-ГОЛЕМИТЕ СВОДОВЕ, НАЙ-ГОЛЕМИТЕ АРКИ ЗА СВОЯТА ЕПОХА И ВЕКОВЕ СЛЕД НЕЯ СА ВСЕ В ЗЕМИТЕ КЪДЕТО СА БИЛИ БЪЛГАРИТЕ И СА ДАТИРАНИ КЪМ ВРЕМЕТО НА НАЙ-ГОЛЕМИЯТ ИМ ВЪЗХОД
КОГАТО СВОДЪТ, АРКАТА И КУПОЛЪТ, СТИГАТ БРЕГЪТ НА ОКЕАНА (АТЛАНТИЧЕСКИЯТ) ВЕЧЕ СА ЗАВЪРШИЛИ РАЗВИТИЕТО СИ В ГОЛЕМИНА, ПОСТРОЕНИ СА ВЕЧЕ НАЙ-ГОЛЕМИТЕ АРКИ, КУПУЛИ И СВОДОВЕ КОИТО ТОГАВАШНИТЕ МАТЕРИАЛИ СА ПОЗВОЛЯВАЛИ, ТАМ НА КРАЯ НА ЗАПАДА (ТОГАВА ТАМ Е БИЛ ПОЗНАТИЯ СТАР СВЯТ) , КУПУЛЪТ, АРКАТА И СВОДЪТ КОИТО НЯМАЛО КАК ПОВЕЧЕ ДА СЕ РАЗВИВАТ НА ГОЛЕМИНА ЗАПОЧНАЛИ ДА СЕ РАЗВИВАТ ВЪВ ВИСОЧИНА И ВЪЗНИКНАЛА ГОТИКАТА, ГОТИКАТА НА ОНЕЗИ РЕЙМСКИ КРАЛЕ, САН, ВАН, ФОН И Т.Н. КОИТО ПОЛАГАЛИ КЛЕТВА ПРЕД ДВУЕЗИЧНОТО ЕВАНГЕЛИЕ, КОЛКО ОТ ТЯХ СА ЗНАЕЛИ, ЧЕ СЕ КЪЛНАТ ПРЕД БЪЛГАЛСКОТО СЛОВО НЕ ЗНАМ, НО ЗНАМ, ЧЕ ФИЛИП КРАСИВИ СЕ СЧИТА ЗА ПОСЛЕДНИЯТ БЪЛГАРИН ВРАДЕТЕЛ НА ФРАНЦИЯ,
ТАКА ЧЕ СИ ПОМИСЛИ КАКВА Е ВРЪЗКАТА НА МАХАЛОТО С ДВИЖЕНИЕТО НА НАРОДИТЕ НИ.
А РОБСТВОТО, ДА
КЪДЕТО СМЕ СТЪПИЛИ СМЕ ГО УНИЩОЖАВАЛИ, УНИЩОЖИХМЕ ГО В РИМ, УНИЩОЖИХМЕ ТО ВЪВ ВИЗАНТИЯ, ЩЕ ГО УНИЩОЖИМ И В РУСИЯ, ЩОМ ИСКА ДА Е ТРЕТИ РИМ
И С ТОВА Е ДОСТОЙНО ДА СЕ ХВАЛИШ,
СРАМНО Е ДА СЛУЖИШ НА РОБСТВОТО И ДА ГО НАРИЧАШ СВОБОДА,
ЗАЩОТО УЖ СИ БИЛ ЗАГРИЖЕН ЗА ДЕЦАТА СИ
цитирайНИЩО ДРУГО, КАЛКАТО ДО ПАНТЕОНА, КОЛИЗЕЯ И КУПУЛЪТ СВЕТА СОФИЯ В СТОЛИЦАТА НА ВТОРИЯ РИМ, АВТОРИТЕ ИМ СА ОТ ИЗТОКА, И НАЙ- ВЕРОЯТНО ОТ БЪЛГАРИТЕ (ТОВА НЕ Е МОЯ ИЗМИСЛИЦА),
НЕ ТИЕ ПО СПЕЦИАЛНОСТТА, НО ИМА ЕДИН ФАКТ В АРХЕОЛОГИЯТА
ОТ ДРЕВНОСТТА ДО СРЕДНОВЕКОВИЕТО СВОДЪТ, АРКАТА И КУПОЛЪТ,
ИЗВЪРВЯВАТ ЕДИН ПЪТ НА ВЪЗНИКВАНЕ, РАЗВИТИЕ И УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ
ТЪГНАЛ ОТ ИЗТОК В ПОСОКА ЗАПАД, ВСЕ ПО ПЪТЯ НА ДЪРЖАВИТЕ СЪЗДАТЕНИ ОТ БЪЛГАРИТЕ,
(КОЛКОТО ДО КАРАКАЛА САМИЯТ ТОЙ Е БЪЛГАРИН)
НАЙ-ГОЛЕМИТЕ КРЪГЛИ СТРАДИ, НАЙ-ГОЛЕМИТЕ КУПОЛИ, НАЙ-ГОЛЕМИТЕ СВОДОВЕ, НАЙ-ГОЛЕМИТЕ АРКИ ЗА СВОЯТА ЕПОХА И ВЕКОВЕ СЛЕД НЕЯ СА ВСЕ В ЗЕМИТЕ КЪДЕТО СА БИЛИ БЪЛГАРИТЕ И СА ДАТИРАНИ КЪМ ВРЕМЕТО НА НАЙ-ГОЛЕМИЯТ ИМ ВЪЗХОД
КОГАТО СВОДЪТ, АРКАТА И КУПОЛЪТ, СТИГАТ БРЕГЪТ НА ОКЕАНА (АТЛАНТИЧЕСКИЯТ) ВЕЧЕ СА ЗАВЪРШИЛИ РАЗВИТИЕТО СИ В ГОЛЕМИНА, ПОСТРОЕНИ СА ВЕЧЕ НАЙ-ГОЛЕМИТЕ АРКИ, КУПУЛИ И СВОДОВЕ КОИТО ТОГАВАШНИТЕ МАТЕРИАЛИ СА ПОЗВОЛЯВАЛИ, ТАМ НА КРАЯ НА ЗАПАДА (ТОГАВА ТАМ Е БИЛ ПОЗНАТИЯ СТАР СВЯТ) , КУПУЛЪТ, АРКАТА И СВОДЪТ КОИТО НЯМАЛО КАК ПОВЕЧЕ ДА СЕ РАЗВИВАТ НА ГОЛЕМИНА ЗАПОЧНАЛИ ДА СЕ РАЗВИВАТ ВЪВ ВИСОЧИНА И ВЪЗНИКНАЛА ГОТИКАТА, ГОТИКАТА НА ОНЕЗИ РЕЙМСКИ КРАЛЕ, САН, ВАН, ФОН И Т.Н. КОИТО ПОЛАГАЛИ КЛЕТВА ПРЕД ДВУЕЗИЧНОТО ЕВАНГЕЛИЕ, КОЛКО ОТ ТЯХ СА ЗНАЕЛИ, ЧЕ СЕ КЪЛНАТ ПРЕД БЪЛГАЛСКОТО СЛОВО НЕ ЗНАМ, НО ЗНАМ, ЧЕ ФИЛИП КРАСИВИ СЕ СЧИТА ЗА ПОСЛЕДНИЯТ БЪЛГАРИН ВРАДЕТЕЛ НА ФРАНЦИЯ,
ТАКА ЧЕ СИ ПОМИСЛИ КАКВА Е ВРЪЗКАТА НА МАХАЛОТО С ДВИЖЕНИЕТО НА НАРОДИТЕ НИ.
А РОБСТВОТО, ДА
КЪДЕТО СМЕ СТЪПИЛИ СМЕ ГО УНИЩОЖАВАЛИ, УНИЩОЖИХМЕ ГО В РИМ, УНИЩОЖИХМЕ ТО ВЪВ ВИЗАНТИЯ, ЩЕ ГО УНИЩОЖИМ И В РУСИЯ, ЩОМ ИСКА ДА Е ТРЕТИ РИМ
И С ТОВА Е ДОСТОЙНО ДА СЕ ХВАЛИШ,
СРАМНО Е ДА СЛУЖИШ НА РОБСТВОТО И ДА ГО НАРИЧАШ СВОБОДА,
ЗАЩОТО УЖ СИ БИЛ ЗАГРИЖЕН ЗА ДЕЦАТА СИ
Благодаря ти за информацията, интересна е!
Доколкото знам, при Хадриан главният архитект е Аполодор- сириец
Не съм съгласен с последните два реда Всички, които ме познават, знаят независимия ми и труден характер Никога не са ме търсили за партийно членство, за доносничество, за куфарчета с пари, да ме купят Знаели са ,че е безсмислено
Обичта ми и отдадеността ми към работата не бих я счел за робство към някого, освен към нея, но то е от обич, с която почнах изречението
цитирайДоколкото знам, при Хадриан главният архитект е Аполодор- сириец
Не съм съгласен с последните два реда Всички, които ме познават, знаят независимия ми и труден характер Никога не са ме търсили за партийно членство, за доносничество, за куфарчета с пари, да ме купят Знаели са ,че е безсмислено
Обичта ми и отдадеността ми към работата не бих я счел за робство към някого, освен към нея, но то е от обич, с която почнах изречението
СА УСПЕЛИ ЗАЩОТО НЕ ДОПУСНАХА МЕТОДЪТ И СТИЛЪТ НА РИМ ВЪВ УПРАВЛЕНИЕТО СИ,
ЗАЩОТО УПРАВЛЕНСКАТА ИМ ЕРАРХИЯ СЕ ИЗГРАДИ НА ПРИНЦИПА НА БЛАГОРОЖДЕНИЕТО,
А НЕ НА ВОЕННАТА ПАРТОКРАЦИЯ,
И ЗАЩОТО БЛИЗО ДЕСЕТ ВЕКА НЕ ДОПУСНАХА ДЪРЖАВИТЕ ИМ ДА СЕ УПРАВЛЯВАТ ОТ ЛИЦА ИЗДИГНАТИ НАД ГЛАВИТЕ ИМ ВЪРХУ ЩИТОВЕТЕ ИМ,
НЕ РИМСКОТО ПРАВО
(ПО-КЪСНО ОТРОВЕНО ОТ ЮДАИЗМА)
НАПРАВИ ГЕРМАНЦИТЕ ВЕЛИКО ТВОРЯЩ НАРОД,
А СЕЛЯ(нс)ШКИТЕ ЗАКОНИ,
СЪЩИТЕ ЗАКОНИ ПО КОИТО БЪЛГАРИТЕ СЕ САМОУПРАВЛЯВАТ ОТ ХИЛЯДОЛЕТИЯ И
КОИТО И В ОСМАНСКАТА ЕПОХА НЕ БЯХА ПОГАЗВАНИ, ТЕЗИ ЗАКОНИ УНИЩОЖИХА ИДИОТ ОСВОБОДИТЕЛИТЕ СЛЕД 09.09.1944Г.
ЗА ДА ВЪЗСТАНОВЯТ РИМСКО-РОБОВЛАДЕЛСКАТА СИ СИСТЕМА
В НОВ ТРЕТО РИМСКИ ВАРИАНТ.
НО ВЕЧЕ
НО ПАСАРАН
цитирайЗАЩОТО УПРАВЛЕНСКАТА ИМ ЕРАРХИЯ СЕ ИЗГРАДИ НА ПРИНЦИПА НА БЛАГОРОЖДЕНИЕТО,
А НЕ НА ВОЕННАТА ПАРТОКРАЦИЯ,
И ЗАЩОТО БЛИЗО ДЕСЕТ ВЕКА НЕ ДОПУСНАХА ДЪРЖАВИТЕ ИМ ДА СЕ УПРАВЛЯВАТ ОТ ЛИЦА ИЗДИГНАТИ НАД ГЛАВИТЕ ИМ ВЪРХУ ЩИТОВЕТЕ ИМ,
НЕ РИМСКОТО ПРАВО
(ПО-КЪСНО ОТРОВЕНО ОТ ЮДАИЗМА)
НАПРАВИ ГЕРМАНЦИТЕ ВЕЛИКО ТВОРЯЩ НАРОД,
А СЕЛЯ(нс)ШКИТЕ ЗАКОНИ,
СЪЩИТЕ ЗАКОНИ ПО КОИТО БЪЛГАРИТЕ СЕ САМОУПРАВЛЯВАТ ОТ ХИЛЯДОЛЕТИЯ И
КОИТО И В ОСМАНСКАТА ЕПОХА НЕ БЯХА ПОГАЗВАНИ, ТЕЗИ ЗАКОНИ УНИЩОЖИХА ИДИОТ ОСВОБОДИТЕЛИТЕ СЛЕД 09.09.1944Г.
ЗА ДА ВЪЗСТАНОВЯТ РИМСКО-РОБОВЛАДЕЛСКАТА СИ СИСТЕМА
В НОВ ТРЕТО РИМСКИ ВАРИАНТ.
НО ВЕЧЕ
НО ПАСАРАН
ДВАТА РЕДА НЕ СЕ ОТНАСЯТ ЛИЧНО ЗА ТЕБ
ПИСАЛ СЪМ КАКВО СЧИТАМ ЗА СРАМНО, А ТИ ГО ОТНАСЯШ КЪМ СЕБЕ СИ И ЗАПОЧВАШ ДА ОБЯСНЯВАШ КАКВО СИ ПРАВИЛ И КАКВО НЕ СИ.
УСПОКОЙ СЪВЕСТТА СИ И ДА СИС ГРЕШИЛ НЯКОГА В НЕЩО ТО ВРЕМЕТО ТАКОВА Е БИЛО, НО ДА ПРОДЪЛЖАВАШ ДА ГРЕШИШ, ТОВА ВЕЧЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ ЖЕЛАЕШ ДА ГО ВЪРНЕШ НЕГО ВРЕМЕ
цитирайПИСАЛ СЪМ КАКВО СЧИТАМ ЗА СРАМНО, А ТИ ГО ОТНАСЯШ КЪМ СЕБЕ СИ И ЗАПОЧВАШ ДА ОБЯСНЯВАШ КАКВО СИ ПРАВИЛ И КАКВО НЕ СИ.
УСПОКОЙ СЪВЕСТТА СИ И ДА СИС ГРЕШИЛ НЯКОГА В НЕЩО ТО ВРЕМЕТО ТАКОВА Е БИЛО, НО ДА ПРОДЪЛЖАВАШ ДА ГРЕШИШ, ТОВА ВЕЧЕ ОЗНАЧАВА ЧЕ ЖЕЛАЕШ ДА ГО ВЪРНЕШ НЕГО ВРЕМЕ
Все пак не забравяй, че Германия избута към върха агресивен еквивалент на Сталин
Рим е в робовладелския строй, но все пак дава възможност за свобода на робите, да станат римски граждани
Но друго е важно Той създава технологии, административна организация, полага основите на цивилизацията Не може в едно нещо да се търсят само отрицателни неща Трябва да се посочват и плюсове Така е устроен и живота, плюс и минус съжителстват, не могат един без друг
Нима на капитализмът е плюс това да умират хора от глад, да се самоубиват, да се шири престъпност, базирана на корупция, алчност и безнаказаност Умишлени фалити на банки
Нашият капитализъм е странен хибрид с комунизъм, той даже няма прилика , освен с диващината с дивия капитализъм
Рим не е за копиране като начин на живот, не бих искал да бъда роб там или гладиатор Дори прекалено рисково е и да си не само войнишки император, но и император от рода на Август Да пръснат в стената главата на двугодишната ти дъщеря, защото нейните деца утре ще имат претенции за престола
Има една френска поговорка- Ту пас, ту кас, ту лас Префразирано - Няма нищо вечно под слънцето
Днес си велик, утре си мерзавец Това е политиката
Хрушчов е бил шутът на спявките на Политбюро, играел казачок Това е приспало бдителността на Сталин После му се е"отблагодарил" със зачеркването му, по римски, със закона за осъждане на паметта Това наистина е по римски образец Докато е жив, умилкваш се в краката му, като мине в друго измерение и е безопасен, тогава показваш характер!
Приятен ден!
цитирайРим е в робовладелския строй, но все пак дава възможност за свобода на робите, да станат римски граждани
Но друго е важно Той създава технологии, административна организация, полага основите на цивилизацията Не може в едно нещо да се търсят само отрицателни неща Трябва да се посочват и плюсове Така е устроен и живота, плюс и минус съжителстват, не могат един без друг
Нима на капитализмът е плюс това да умират хора от глад, да се самоубиват, да се шири престъпност, базирана на корупция, алчност и безнаказаност Умишлени фалити на банки
Нашият капитализъм е странен хибрид с комунизъм, той даже няма прилика , освен с диващината с дивия капитализъм
Рим не е за копиране като начин на живот, не бих искал да бъда роб там или гладиатор Дори прекалено рисково е и да си не само войнишки император, но и император от рода на Август Да пръснат в стената главата на двугодишната ти дъщеря, защото нейните деца утре ще имат претенции за престола
Има една френска поговорка- Ту пас, ту кас, ту лас Префразирано - Няма нищо вечно под слънцето
Днес си велик, утре си мерзавец Това е политиката
Хрушчов е бил шутът на спявките на Политбюро, играел казачок Това е приспало бдителността на Сталин После му се е"отблагодарил" със зачеркването му, по римски, със закона за осъждане на паметта Това наистина е по римски образец Докато е жив, умилкваш се в краката му, като мине в друго измерение и е безопасен, тогава показваш характер!
Приятен ден!
“Братската помощ” е отбелязана и в скимтенето на Георги Димитров до Сталин и Молотов, че: „известни са редица случаи на насилие по отношение на местното население, така например: произволно се отнемат работен добитък, каруци, хранителни продукти; произволно се изземват държавните и гражданските частни моторни превозни средства и смазочни масла; някои военнослужащи в пияно състояние нахлуват през нощта в частни домове на градовете и селата, грабят, а в някои случаи изнасилват жени и убиват мъже”.
http://viktorkordon.blog.bg/politika/2014/11/28/kolko-struva-bratskata-quot-i-quot-bezkoristna-ruska-pomosht.1317844
цитирайhttp://viktorkordon.blog.bg/politika/2014/11/28/kolko-struva-bratskata-quot-i-quot-bezkoristna-ruska-pomosht.1317844
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 107587